Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

31 minutes ago, elkons said:

Παραμένει ακόμα; 

Με κλήσεις; VoLTE έχει ή όχι; 

Εκεί δεν είχες πριν λίγο καιρό 1,4gbps;;

Ακόμα έχει.... 😄

Screenshot_2024-09-27-17-15-03-686_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θα έχεις ανεβάσει το speedtest score της Nova έτσι 😅

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κάτι συμβαίνει. Το 13700 ΔΕΝ απαντάει κάνεις

 

2 μισή ώρες αναμονής 🤬

Messenger_creation_6173AE17-D14A-4E2F-BECF-01FDCFCAA848.jpeg

Messenger_creation_7963111D-DE0A-4F4E-9474-BDECB30604DE.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, damianos said:

Σίγουρα κάτι συμβαίνει. Το 13700 ΔΕΝ απαντάει κάνεις

 

2 μισή ώρες αναμονής 🤬

Messenger_creation_6173AE17-D14A-4E2F-BECF-01FDCFCAA848.jpeg

Messenger_creation_7963111D-DE0A-4F4E-9474-BDECB30604DE.jpeg

Κ σε εμένα από το μεσημέρι εώς τώρα αναμονή. 

Πραγματικά απαράδεκτο 

Ειδικά σε περίοδο με πρόβλημα 

Link to comment
Share on other sites

Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τη Nova. Το δίκτυο είχε πρόβλημα για πολλές ώρες και η αποκατάσταση γίνεται με ρυθμό χελώνας. Η εταιρεία δείχνει πλήρη έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Δεν απαντά κανείς στο 13800, στο τσατ κανένα σημάδι ζωής. Τέτοια αντιμετώπιση πελατών είναι απλά ανεπίτρεπτη. Ένα χάος που δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει σωστή οργάνωση ούτε κανένας σεβασμός προς τους συνδρομητές. Απαιτείται άμεση αλλαγή στην εξυπηρέτηση και την επικοινωνία, γιατί αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, elkons said:

Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τη Nova. Το δίκτυο είχε πρόβλημα για πολλές ώρες και η αποκατάσταση γίνεται με ρυθμό χελώνας. Η εταιρεία δείχνει πλήρη έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Δεν απαντά κανείς στο 13800, στο τσατ κανένα σημάδι ζωής. Τέτοια αντιμετώπιση πελατών είναι απλά ανεπίτρεπτη. Ένα χάος που δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει σωστή οργάνωση ούτε κανένας σεβασμός προς τους συνδρομητές. Απαιτείται άμεση αλλαγή στην εξυπηρέτηση και την επικοινωνία, γιατί αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη!

Α  βρε Telestet που είσαι?

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν είχε πέσει όλο το δίκτυο τι ; 

Όσο ήταν η WIND σε τέτοιες περιπτώσεις υπήρξε απόκριση έστω κ με λίγο αναμονή μιλούσες με άνθρωπο όχι αυτή η ταλαιπωρία. 

Την έχουν καταστρέψει εντελώς είναι αναξιόπιστα. 

Ούτε καν ενημέρωση στα Social media 

Link to comment
Share on other sites

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, damianos said:

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

NOVA SUPER A.I.

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, damianos said:

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

Χριστέ μου τι ηλιθιότητα παίζει να είχε ν το πει 😑

Άρε windάρα!

Που είσαι να μας σώσεις 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, damianos said:

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

https://youtube.com/watch?v=c6XJNgCLntY&t=26

Edited by Bas
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, elkons said:

Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τη Nova. Το δίκτυο είχε πρόβλημα για πολλές ώρες και η αποκατάσταση γίνεται με ρυθμό χελώνας. Η εταιρεία δείχνει πλήρη έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Δεν απαντά κανείς στο 13800, στο τσατ κανένα σημάδι ζωής. Τέτοια αντιμετώπιση πελατών είναι απλά ανεπίτρεπτη. Ένα χάος που δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει σωστή οργάνωση ούτε κανένας σεβασμός προς τους συνδρομητές. Απαιτείται άμεση αλλαγή στην εξυπηρέτηση και την επικοινωνία, γιατί αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη!

Βέβαια και οι άλλες τα ίδια έκαναν! Στην συγκεκριμένη εταιρεία είμαστε εν αναμονή του νέου μετόχου! Οι επενδύσεις συνεχίζονται και αυτό μετράει. Σχετικά με την εξυπηρέτηση αν εκπαιδεύσεις τον εργαζόμενο θα πρέπει να τον πληρώνεις και περισσότερα που κάνεις δεν το κάνει δυστυχώς. Όχι μόνο στις τηλεπικοινωνίες το συναντάμε καθημερινά αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Ας μην κοροϊδευόμαστε. Το να λέμε ότι “όλοι το κάνουν” είναι απλά δικαιολογία για να καλύψουμε την αδιαφορία της Nova. Οι άλλοι πάροχοι δεν αφήνουν τους πελάτες τους ξεκρέμαστους χωρίς καμία ενημέρωση και υποστήριξη για τόσες ώρες. Εδώ μιλάμε για πλήρη εγκατάλειψη και απαξίωση. Δεν υπάρχει καμία σχέση με τον νέο μέτοχο ή τις επενδύσεις αυτό δεν αφορά εμάς τους πελάτες! Όταν πληρώνουμε για μια υπηρεσία, περιμένουμε εξυπηρέτηση, αξιοπιστία και επικοινωνία, όχι δικαιολογίες.Και ποιος ευθύνεται που δεν εκπαιδεύουν το προσωπικό και δεν το πληρώνουν σωστά; Εμείς οι πελάτες φταίμε γι’ αυτό; Είναι ντροπή να προσπαθούν να δικαιολογήσουν το χάλι της εταιρείας με τέτοια επιχειρήματα. Αν δεν μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες που υποσχέθηκαν, τότε καλύτερα να βρουν άλλες δουλειές. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη και δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, elkons said:

Ας μην κοροϊδευόμαστε. Το να λέμε ότι “όλοι το κάνουν” είναι απλά δικαιολογία για να καλύψουμε την αδιαφορία της Nova. Οι άλλοι πάροχοι δεν αφήνουν τους πελάτες τους ξεκρέμαστους χωρίς καμία ενημέρωση και υποστήριξη για τόσες ώρες. Εδώ μιλάμε για πλήρη εγκατάλειψη και απαξίωση. Δεν υπάρχει καμία σχέση με τον νέο μέτοχο ή τις επενδύσεις αυτό δεν αφορά εμάς τους πελάτες! Όταν πληρώνουμε για μια υπηρεσία, περιμένουμε εξυπηρέτηση, αξιοπιστία και επικοινωνία, όχι δικαιολογίες.Και ποιος ευθύνεται που δεν εκπαιδεύουν το προσωπικό και δεν το πληρώνουν σωστά; Εμείς οι πελάτες φταίμε γι’ αυτό; Είναι ντροπή να προσπαθούν να δικαιολογήσουν το χάλι της εταιρείας με τέτοια επιχειρήματα. Αν δεν μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες που υποσχέθηκαν, τότε καλύτερα να βρουν άλλες δουλειές. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη και δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία.

Σαφώς και το κάνουν ειδικά η Vodafone! Επανειλημμένα στο παρελθόν. Σημασία έχει η η άμεση ανταπόκριση και αποκατάσταση του προβλήματος. Τεχνικό ή μη! Το ότι δεν αφορούν οι επενδύσεις εμάς τους συνδρομητές υποδομές, περιεχόμενο κτλπ το αποδίδω στον εκνευρισμό για το πρόβλημα που υφίσταται...

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

Έχει συμβεί στο παρελθόν από όλες τις εταιρείες.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση με τη Nova ήταν απολύτως απαράδεκτη. Ένα πανελλαδικό πρόβλημα που παρέμεινε χωρίς καμία ενημέρωση για ώρες, με το τσατ εντελώς νεκρό και τις τηλεφωνικές κλήσεις να πηγαίνουν σε αναμονή, είναι απαράδεκτο. Η εταιρεία δεν θεώρησε καν αναγκαίο να βγάλει μια ανακοίνωση ή έστω να ζητήσει συγγνώμη, δείχνοντας πλήρη αδιαφορία προς τους πελάτες της.Σε αντίστοιχες περιπτώσεις, άλλοι πάροχοι είχαν φροντίσει να ενημερώσουν τους συνδρομητές τους μέσω social media, έστω και για να τους καθησυχάσουν. Αν και το δίκτυο αποκαταστάθηκε τελικά, η έλλειψη επικοινωνίας και η σοβαρή αδιαφορία της Nova κατά τη διάρκεια της κρίσης είναι κάτι που δεν μπορεί να παραβλεφθεί. Οι πελάτες πληρώνουν και αξίζουν σεβασμό και ενημέρωση, και η Nova απέτυχε να τους παρέχει αυτά τα βασικά στοιχεία δυστυχώς. Εάν είχατε επηρεαστεί από αυτό το πρόβλημα τότε θα το είχατε καταλάβει πως είναι μερικοί. Το σχόλιο δεν έχει κανένα σκοπό να προσβάλει κανένα μέλος της κοινότητας, απλά έθεσα όσο πιο λεπτομερώς τη κατάσταση η οποία επικράτησε. 

Οποιονδήποτε πάροχος κ να ήταν δεν θα το δικαιολογούσα εν έτη 2024.

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, elkons said:

Οποιονδήποτε πάροχος κ να ήταν δεν θα το δικαιολογούσα εν έτη 2024.

2 φίλοι Καλλιθέα κόπηκε το ίντερνετ για 2 ημέρες 2 φορές παράπονα και η κοσμοτέ τους έδωσε απεριόριστα για μία εβδομάδα στο κινητό. Βασικός αριθμός δεν μπορούσε να μπει σε ρούτερ ούτε υπήρχε ρούτερ 4g γιατί εργάζονταν στο σπίτι μόνο με καλώδιο. 4 ημέρες χαμένες, πήραν βεβαίωση και μάλλον θα πληρωθούν από την εταιρεία.

Άκουσες τίποτα? Αυτή την εβδομάδα έγινε. Εγώ το καλοκαίρι βονταφον πάλι κοβόταν το ίντερνετ κάθε βράδυ  σχεδόν για λίγες ώρες έως μερικά λεπτά.

Κάτι θα κάνανε στο δίκτυο. Είχα βέβαια εναλλακτική την Q με απεριόριστα και router 4g. Ακουσες τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, elkons said:

Εάν είχατε επηρεαστεί από αυτό το πρόβλημα τότε θα το είχατε καταλάβει πως είναι μερικοί. Το σχόλιο δεν έχει κανένα σκοπό να προσβάλει κανένα μέλος της κοινότητας, απλά έθεσα όσο πιο λεπτομερώς τη κατάσταση η οποία επικράτησε. 

Οποιονδήποτε πάροχος κ να ήταν δεν θα το δικαιολογούσα εν έτη 2024.

Μα γιατι να προσβληθεί κάποιο μέλος της κοινότητας από την όποια εμπειρία κάποιου άλλου μέλους;

Αλίμονο αν δεν μπορεί ένας συνδρομητής να εκφράζει ελεύθερα ο,τι τον προβληματίζει !

🙂

Edited by YarnPoochy
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, dimitroula10 said:

2 φίλοι Καλλιθέα κόπηκε το ίντερνετ για 2 ημέρες 2 φορές παράπονα και η κοσμοτέ τους έδωσε απεριόριστα για μία εβδομάδα στο κινητό. Βασικός αριθμός δεν μπορούσε να μπει σε ρούτερ ούτε υπήρχε ρούτερ 4g γιατί εργάζονταν στο σπίτι μόνο με καλώδιο. 4 ημέρες χαμένες, πήραν βεβαίωση και μάλλον θα πληρωθούν από την εταιρεία.

Άκουσες τίποτα? Αυτή την εβδομάδα έγινε. Εγώ το καλοκαίρι βονταφον πάλι κοβόταν το ίντερνετ κάθε βράδυ  σχεδόν για λίγες ώρες έως μερικά λεπτά.

Κάτι θα κάνανε στο δίκτυο. Είχα βέβαια εναλλακτική την Q με απεριόριστα και router 4g. Ακουσες τίποτα?

Μιλάς για δύο διαφορετικές περιπτώσεις, το θέμα της Nova ήταν πανελλαδικό. 

8 ώρες πριν, YarnPoochy said:

Μα γιατι να προσβληθεί κάποιο μέλος της κοινότητας από την όποια εμπειρία κάποιου άλλου μέλους;

Αλίμονο αν δεν μπορεί ένας συνδρομητής να εκφράζει ελεύθερα ο,τι τον προβληματίζει !

🙂

Μερικοί θα προσπαθήσουν απλά να καλύψουν την εταιρεία αλλά οκ.

Link to comment
Share on other sites

Τα colpa επαγουν ακομα περισσοτερα colpa.

Και αυτα ακομα περισσοτεροτερα colpa.

Και δε θαχει σταματημο.

Και ως γνωστον , στα colpa μονο στα προβατα πιανουν(οπως τα >95% τα κανανε, αυτοαποδεχομενα το ρολο μη δυναμενα πια απαλλαγης της Ιδιοτητας, για λογους ασφαλειας μονο στο μαντρι αισθανονται ασφαλεια κι ας νομιζουν οτι ειναι μαγκες).

Αναμενομενη καταληξη που θα χειροτερευει την καταληξη των προβατων. Αυτα τη ζητησαν, αλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

Υπερτιμολόγηση του καυσίμου για να βγουν τα "δωρεάν“ GB. 

1 hour ago, alteisei said:

Τα colpa επαγουν ακομα περισσοτερα colpa.

Και αυτα ακομα περισσοτεροτερα colpa.

Και δε θαχει σταματημο.

Και ως γνωστον , στα colpa μονο στα προβατα πιανουν(οπως τα >95% τα κανανε, αυτοαποδεχομενα το ρολο μη δυναμενα πια απαλλαγης της Ιδιοτητας, για λογους ασφαλειας μονο στο μαντρι αισθανονται ασφαλεια κι ας νομιζουν οτι ειναι μαγκες).

Αναμενομενη καταληξη που θα χειροτερευει την καταληξη των προβατων. Αυτα τη ζητησαν, αλλωστε.

Έλα κ η vf κάτι τέτοια κάνει )

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, VIPdriver said:

Απο το ινστα. Ξέρει κανείς περισσότερες πληροφορίες;

Μην ξεχνάς ότι για να αποδίδονται τα γβ πρέπει να βάζεις λεφτά κάθε 3 μήνες. Συμφέρει? Γιατί δεν μπορείς να κάνεις φορητότητα ώστε να φέρεις το βασικό νούμερο. Βέβαια πρέπει να βάλεις 13€ για ξεκίνημα και μετά βόλτα από καταστήματα για 8€ ή 13 ίντερνετ. Βέβαια με 13 περνάς 4 μήνες αλλά δεν είναι σίγουρο ότι δεν ζητά ανανέωση κάθε μήνα για να σου δώσει τα γβ.

Προσοχή γιατί οι προσφορές κρύβουν παγίδες για να βγάλουν λεφτά.

Πάντα ένα καινούργιο νούμερο αναγκάζει κάποιον να δώσει περισσότερα ευρώ από ότι έδινε.😉 

Το WiFi On The Spot τα δίνει με 6 € τον μήνα χωρίς δεσμεύσεις. Από την άλλη αν ζητά κάθε μήνα ανανέωση είναι ελάχιστο 8€ σε κατάστημα. Αν βέβαια δεν έχει βάλει ελάχιστη ανανέωση 13 €.

Νομίζω ότι το υπολόγισα όλα.😆

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς εναλλακτικά να το ταιζεις κουμπάρα και να κάνεις εξαργύρωση όταν αλλάξουν οι όροι 🙂

Προχωρημένη λύση για δικαρτο και μόνο για γατονια 

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...