Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν νομίζω να σε συμφέρει κάτι άλλο εκτός από F2G και Q, θα έλεγα να δεις και τα πακέτα της Q

 

το συμβολαιο χωρις παγιο, εχει πιο φθηνες κλησεις, αλλα πιο ακριβα μηνύματα. Από την άλλη όμως δεν εχεις το αγχος μην ξεμείνεις από μοναδες όταν τις χρειαζεσαι ή μην λήξη ο χρονος και χασεις το νουμερο. Το επαθα μια φορα και ετρεχα να προλάβω να μην χασω το νουμερο του τηλεφωνου, και το ξαναπληρωσα , σαν καινουργια καρτα.

το μονο που με προβληματιζει, είναι αν σε αυτό το συμβολαιο , μπορεις να βαλεις πακετα interet μηνιαια ή αν θα πρεπει να τραβιέμαι με το Internet για μια μερα.

Link to comment
Share on other sites

το συμβολαιο χωρις παγιο, εχει πιο φθηνες κλησεις, αλλα πιο ακριβα μηνύματα. Από την άλλη όμως δεν εχεις το αγχος μην ξεμείνεις από μοναδες όταν τις χρειαζεσαι ή μην λήξη ο χρονος και χασεις το νουμερο. Το επαθα μια φορα και ετρεχα να προλάβω να μην χασω το νουμερο του τηλεφωνου, και το ξαναπληρωσα , σαν καινουργια καρτα.

το μονο που με προβληματιζει, είναι αν σε αυτό το συμβολαιο , μπορεις να βαλεις πακετα interet μηνιαια ή αν θα πρεπει να τραβιέμαι με το Internet για μια μερα.

 

Φίλε αυτό που ταιριάζει σε σένα είναι η q. Bonus 1GB και 1000 λεπτά προς q (αν και λογικά άχρηστα θα σου είναι εκτός αν κάνει μετάβαση και κανένας που μιλάς πολύ μαζί του) με ανανέωση 10 ευρώ. Πέρα από αυτό η κάθε κλήση χρεώνεται ανά δευτερόλεπτο χωρίς ελάχιστη διάρκεια. Εάν μιλάς πάνω απο 7-8 λεπτά το μήνα συμφέρει να αγοράσεις πακέτο 100 λεπτά προς όλους (χωρίς ελάχιστη χρέωση) με 3ευρώ. Για internet τον μήνα που έχεις κάνει ανανέωση τον βγάζεις τζάμπα τους επόμενους με 2 ευρώ έχεις 400 MB. Δεν νομίζω να υπάρχει τίποτα φθηνότερο για τις ανάγκες σου.

Στο θέμα να μην μείνεις από μονάδες. Είναι απίθανο να μείνεις εάν χρησιμοποιείς πακέτα αφού και ο χρόνος ομιλίας και το internet σου είναι υπεραρκετά και μπορείς να τα ελέγχεις ανά πάσα στιγμή από την εφαρμογή που έχουν εφόσον έχεις smartfone. Αν δε ξεχαστείς και μείνεις μπορείς να κάνεις online ανανέωση σε 1 λεπτό με χρεωστική/πιστωτική paypal

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον φίλο παραπανω.

Επιπρόσθετα θα πω, οτι εαν σου τύχει να φτάσεις να κινδυνευσεις να χάσεις τον αριθμό σου, προφανώς και δεν θα το χρειάζεσαι και ιςως να μπορεις να καλυφθείς με άλλους τρόπους επικοινωνίας που πιθανότατα θα εχεις...

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Link to comment
Share on other sites

την ίδια απορία έχω κι εγώ και επιπλέον... μέσω paypal ποιο είναι το ελάχιστο που μπορούμε να ανανεώσουμε;

 

μινιμουμ τελικά τα 5€.

με ανανεωση 10€ πηρα 300' προς ολους με ισχυ ενα μηνα και 1γκιγκα επισης για ένα μηνα.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!

 

Έχω 3 καρτοκινητά Wind. Αυτή την περίοδο ζω στο εξωτερικό, επομένως φροντίζω απλά να βάζω κάρτα στα νούμερα αυτά κάθε 6 μήνες για να ανανεώνεται το υπόλοιπο και να διατηρώ ενεργούς τους αριθμούς μέχρι να επιστρέψω στην Ελλάδα και να τους ξαναχρησιμοποιώ κανονικά.

Το υπόλοιπο των 2 από τους αριθμούς αυτούς έληγε στις 17/10/2014. Στις 11/10/2014 λοιπόν, δηλαδή μία εβδομάδα πριν την ημερομηνία λήξης τους, έκανα ανανέωση και στους 2 αυτούς αριθμούς, από 5 Ευρώ στον κάθε αριθμό. Το ηχητικό μήνυμα στη συνέχεια με ενημέρωσε ότι το υπόλοιπό μου ανανεώθηκε, ανέρχεται σε (28 Ευρώ στη μια κάρτα και 20 Ευρώ στην άλλη) και λήγει στις 11/4/2015.

Σήμερα ενημερώθηκα από το facebook support της Wind ότι το υπόλοιπό μου και στoυς δύο αυτούς αριθμούς "λόγω της παρόδου 6μήνου από την τελευταία ανανέωση στις 11-12-2014 μηδενίστηκε."!!!

 

Μπορείτε να σκεφτείτε τι μπορεί να έχει πάει στραβά εδώ; Για την ανανέωση και την ημερομηνία λήξης που ανέφερε το ηχητικό μήνυμα είμαι απόλυτα σίγουρος, τα σημειώνω μάλιστα επιτόπου για να τα έχω υπόψη μου ώστε να μην λήξει κάποια κάρτα. Άλλωστε, αν τυχόν κάτι είχε πάει στραβά με την ανανέωση χρόνου, το υπόλοιπο δεν θα μηδενιζόταν στις 17/10/2014 όταν έληγε πριν την ανανέωση;

Οι 5άρες κάρτες έλεγξα στο site της Wind ότι ακόμα ανανεώνουν το υπόλοιπο για 6 μήνες, δεν έχει αλλάξει κάτι.

 

Φυσικά απάντησα ότι δεν ισχύει και πρέπει να το δουν και να επαναφέρουν άμεσα το υπόλοιπό μου και περιμένω απάντηση.

 

Με λίγα λόγια με αυτή την ιστορία η Wind μού έφαγε πάνω από 50 Ευρώ, αν συνυπολογίσουμε και τον φόρο κινητής 12% που έχω προχρεωθεί βάζοντας κάρτα. Επιπλέον, στον 3ο μου αριθμό (που είχε επαρκές υπόλοιπο) είχε ενεργοποιήσει χωρίς την συγκατάθεσή μου την προσφορά της πριν 10 μέρες τρώγοντας άλλα 9-10 Ευρώ.

 

Ιδιαίτερα όσοι δεν έχετε Wind σαν κύριο αριθμό και τον ανοίγετε αραιά και πού, καλό θα είναι να ελέγχετε κάθε τόσο το υπόλοιπό σας γιατί έχει πέσει επιδημία λαθών ή "λαθών". 3 στους 3 αριθμούς και με διαφορετικά "λάθη" είναι πάρα πολύ για να δικαιολογηθεί ως "λάθος του συστήματος".

Link to comment
Share on other sites

φίλε έγινε σάλος έδω στην Ελλάδα (ψάξε παλιότερα posts) από την απόφαση της Wind να αλλάξει μονομερως την ημερομηνία λήξης των καρτοκινητων της....

 

δυστυχώς την πάτησες....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Αύριο κλείνω μια εβδομάδα χωρίς απάντηση στη φόρμα παραπόνων που έκανα μέσα από τη σελίδα της εταιρίας,αυτή στην οποία απαντούν σε 2 έως 5 μέρες το αργότερο ότι και να γίνει (έτσι λένε). Χωρίς να μου έχουν επιστρέψει το κλεμμένο πόσο

 

2 εβδομαδες κλεισαμε σημερα.Ουτε για φτυσιμο δεν ειναι το customer service

 

Ευχαριστούμε για το email σας.

Στόχος μας είναι να απαντήσουμε το αργότερο σε 2 ημέρες. Αν παρ’ όλα αυτά, χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, τότε σίγουρα θα έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας σε 5 ημέρες.:X:cry:

Link to comment
Share on other sites

γιατί δεν μπαίνεις στο ονλαιν τσατ τους?πιο γρηγορα θα "εξυπηρετηθείς"
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

2 εβδομαδες κλεισαμε σημερα.Ουτε για φτυσιμο δεν ειναι το customer service

 

Ευχαριστούμε για το email σας.

Στόχος μας είναι να απαντήσουμε το αργότερο σε 2 ημέρες. Αν παρ’ όλα αυτά, χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, τότε σίγουρα θα έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας σε 5 ημέρες.:X:cry:

 

γιατι δε κανεις καταγγελια στη Γενικη Γραμματεια καταναλωτη , ΕΕΤΤ και κοινοποιηση wind να δεις πως και θα στα δωσουν αμεσα και θα μπουν σε περιπεταια να απολογηθουν κλπ κλπ . Ηδη σε μενα εχει ερθει επιστολη απο τη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη που ζηταει εντος 15 ημερων τις αποψεις της wind για το θεμα αυτο. περιμενω να μου κοινοποιηθει και μενα η απαντηση τους και θα τη βαλω εδω για να γελασουμε ολοι μαζι (προφανως με τα γενικολογα και εμεις καναμε προσφορα κλπ κλπ ) αλλα δε θα λενε τιποτα που μονομερως πηραν τα χρηματα (ετσι φανταζομαι γιατι ειναι παγια πολιτική όλων των εταιριων οι αοριστολογιες και τα γενικολογα). Και βεβαια σου ξαναειπα στη σελιδα τους στο facebook ΔΗΜΟΣΙΑ και θα σου πουν στειλε μας τα στοιχεια σου και θα στα δωσουν σε 24 ωρες !! ολοι ετσι το καναμε και νομιζω ολοι τα πηραμε ..

[85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3]
Link to comment
Share on other sites

φίλε έγινε σάλος έδω στην Ελλάδα (ψάξε παλιότερα posts) από την απόφαση της Wind να αλλάξει μονομερως την ημερομηνία λήξης των καρτοκινητων της....

 

δυστυχώς την πάτησες....

 

Καλημέρα! Ευχαριστώ για την απάντηση!

 

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος για να καταλάβω τι ακριβώς έχει γίνει; Αν εννοείς την αλλαγή της ισχύος της κάρτας από 12 μήνες σε 6, αυτό είχε γίνει πριν αρκετό καιρό και το είχα υπόψη μου. Ακόμη κι αν την είχα πατήσει με κάποιο τρόπο από αυτό, αυτό που θα είχε συμβεί θα ήταν να είχε λήξει το υπόλοιπό μου και να έχω διαθέσιμο πλέον μόνο το ποσό της κάρτας που έβαλα μέχρι και 6 μήνες από την ανανέωση, δηλαδή μέχρι τις 11/4/2015. Όμως αυτή τη στιγμή το υπόλοιπο είναι μηδενικό, και σύμφωνα με την ενημέρωση από τη Wind ο μηδενισμός έγινε στις 11/12/2014, ενώ η εξήγησή τους για το μηδενισμό είναι "λόγω παρέλευσης εξαμήνου από την τελευταία ανανέωση", η οποία ανανέωση είχε γίνει ακριβώς 2 μήνες πριν, στις 11/10/2014.

 

@HEO: Βρήκα την ανακοίνωση για την τροποποίηση της λήξης του χρόνου ομιλίας (http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=314) και φυσικά είμαι καλυμμένος από αυτή γιατί την είχα υπόψη μου. Εννοείς κάτι άλλο που δεν έχω προσέξει ίσως;

 

Update: Η Wind απάντησε και χωρίς καμία άλλη εξήγηση με ενημέρωσε απλά ότι επανέφερε το υπόλοιπο στους δύο αριθμούς μου με ημερομηνία λήξης 6 μήνες από σήμερα.

Edited by giamar
Απάντηση από τη Wind
Link to comment
Share on other sites

ναι αυτό εννοούσα...

έχεις δίκαιο ήσουν καλυμμένος...

τέλος πάντων, αφού σε κάλυψε είναι προς τιμήν της....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμενα επιστραφηκε το 10ευρω της "προσφορας" που ενεργοποιησαν απο μονοι τους (δε ντρεπονται λιγακι?) αφου δεχτηκα μια κληση απο ενα αριθμο με αποκρυψη στην οποια μια κυρια με ενημερωσε για αυτο.
Link to comment
Share on other sites

τέλος πάντων, αφού σε κάλυψε είναι προς τιμήν της....

 

Ε, δεν είναι για να της πούμε και μπράβο που έκλεψε λεφτά από το λογαριασμό μου και όταν το αντιλήφθηκα και διαμαρτυρήθηκα μου τα επέστρεψε. Αν δεν το έπαιρνα χαμπάρι, αν δεν ήμουν διατεθειμένος να ασχοληθώ, αν δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος και δεν είχα σημειωμένα το υπόλοιπο, τις ημερομηνίες λήξης και ανανέωσης και αν δεν έδειχνα διατεθειμένος να το προχωρήσω περαιτέρω με καταγγελία δεν ξέρω αν θα ήταν τόσο απλό να τα πάρω πίσω. Έτσι όπως πάμε θα φτάσουμε στο σημείο πλέον να κρατάμε και τους χρησιμοποιημένους κωδικούς ανανέωσης ως αποδεικτικά στοιχεία για να αντιμετωπίσουμε μελλοντικά "λάθη" της εταιρείας...

Ουσιαστικά η Wind έκλεψε χρήματα και από τους 3 αριθμούς μου με αξία μεγαλύτερη από 60 Ευρώ. Λάθος θα ήταν αν γινόταν σε 1 από τους 3 αριθμούς, άντε στους 2 που ανανεώνονταν την ίδια μέρα και ας θεωρήσουμε ότι μπλόκαρε το σύστημα εκείνη την ημέρα. Όταν όμως γίνονται λάθη και στους 3 αριθμούς μου και όλα εις βάρος μου δεν πρόκειται για λάθη αλλά για "λάθη". Και προφανώς από το "λάθος" της αυθαίρετης ενεργοποίησης της προσφοράς οι άλλοι δύο αριθμοί μου γλίτωσαν μόνο και μόνο γιατί προηγουμένως τους είχε μηδενίσει από άλλο "λάθος".

Link to comment
Share on other sites

έχεις απόλυτο δίκιο....

το έχουν σύστημα εκεί στην Wind να κλέβουν και να τα δίνουν πίσω ότι τους ανακαλύπτεις....

το επόμενο στάδιο θα είναι να μην τα δίνουν πίσω....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Ε, δεν είναι για να της πούμε και μπράβο που έκλεψε λεφτά από το λογαριασμό μου και όταν το αντιλήφθηκα και διαμαρτυρήθηκα μου τα επέστρεψε.

 

Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ χθες. Έχουμε φτάσει να θεωρούμε οτι μας κάνουν χάρη όταν κάνουν το αυτονόητο.

 

Αλήθεια, γιατί δεν φαίνονται στο ΜyF2G οι ανανεώσεις που γίνονται με χρήση 16ψήφιο κωδικού αλλά μόνο οι online με PayPal ή πιστωτική; Σε παρόμοιο πρόβλημα με τη Wind, έψαχνα να βρω πότε ακριβώς έκανα την τελευταία ανανέωση και αναγκάστηκα να ξεθάψω το παλιό μου κινητό, μήπως και υπήρχε εκεί το SMS με την επιβεβαίωση.

Link to comment
Share on other sites

έχεις απόλυτο δίκιο....

το έχουν σύστημα εκεί στην Wind να κλέβουν και να τα δίνουν πίσω ότι τους ανακαλύπτεις....

το επόμενο στάδιο θα είναι να μην τα δίνουν πίσω....

 

Μέχρι να μου τύχει αυτό το μπαράζ λαθών (ή "λαθών", όπως το πάρει κανείς) κι εμένα είχα την ίδια άποψη με σένα. Εύχομαι να μη σου τύχει για να μην αλλάξεις κι εσύ άποψη.

 

Το μόνο που θα πω είναι ειδικά όσοι έχουν αδρανή υπόλοιπα να τα ελέγχουν συχνά, έστω γιατί το σύστημα είναι προβληματικό και γίνονται συνέχεια λάθη.

 

Παρεμπιπτόντως, για την ιστορία και μόνο αναφέρω ότι ενώ στον ένα από τους δύο αριθμούς επανέφερε το υπόλοιπο σωστά, στον δεύτερο το επανέφερε στο ποσό που ήταν πριν κάνω την τελευταία ανανέωση. Πρέπει δηλαδή ακόμα να μου επιστρέψει το ποσό της τελευταίας ανανέωσης. Άλλο ένα λάθος. Συμπληρώνω ήδη δύο εβδομάδες να σπαταλάω χρόνο να ασχολούμαι με τα διάφορα λάθη που έχει κάνει εναντίον μου η Wind, λες και δεν έχω άλλη δουλειά να κάνω.

Edited by giamar
Link to comment
Share on other sites

Πως τυχαίνει και όλα αυτά τα "λάθη" γίνονται πάντα σε βάρος των συνδρομητών, αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω... :worry:
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που θα πω είναι ειδικά όσοι έχουν αδρανή υπόλοιπα να τα ελέγχουν συχνά, έστω γιατί το σύστημα είναι προβληματικό και γίνονται συνέχεια λάθη.

 

Το ίδιο ισχύει και για όσους έχουν μεγάλα υπόλοιπα (π.χ. από παλιούς διπλασιασμούς) και έχουν σταματήσει να κάνουν ανανεώσεις, παρά μόνο για να κρατήσουν το υπόλοιπό τους ενεργό (κάθε 6 μήνες πλέον).

 

Γενικά θέλει μεγάλη προσοχή πλέον με τη Wind, που είτε βάζει απροκάλυπτα χέρι στα υπόλοιπα των καρτοκινητών, ή με διαδοχικά λάθη (βλέπε ημερήσιο ιντερνετ) "ροκανίζει" το υπόλοιπο μέχρι να το καταλάβει κανείς... :mad:

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να μου τύχει αυτό το μπαράζ λαθών (ή "λαθών", όπως το πάρει κανείς) κι εμένα είχα την ίδια άποψη με σένα. Εύχομαι να μη σου τύχει για να μην αλλάξεις κι εσύ άποψη.

 

Το μόνο που θα πω είναι ειδικά όσοι έχουν αδρανή υπόλοιπα να τα ελέγχουν συχνά, έστω γιατί το σύστημα είναι προβληματικό και γίνονται συνέχεια λάθη.

 

Παρεμπιπτόντως, για την ιστορία και μόνο αναφέρω ότι ενώ στον ένα από τους δύο αριθμούς επανέφερε το υπόλοιπο σωστά, στον δεύτερο το επανέφερε στο ποσό που ήταν πριν κάνω την τελευταία ανανέωση. Πρέπει δηλαδή ακόμα να μου επιστρέψει το ποσό της τελευταίας ανανέωσης. Άλλο ένα λάθος. Συμπληρώνω ήδη δύο εβδομάδες να σπαταλάω χρόνο να ασχολούμαι με τα διάφορα λάθη που έχει κάνει εναντίον μου η Wind, λες και δεν έχω άλλη δουλειά να κάνω.

Παρεξηγησες,

εχω την ιδια γνωμη με εσενα....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Στέλνω από το ένα f2go προς ένα άλλο log n win δώρο και μου βγάζει μήνυμα " το νούμερο είναι f2go αλλά δεν δικαιούται δώρο".

Πώς γίνεται αυτό; Πρώτη φορά μου συμβαίνει

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Στέλνω από το ένα f2go προς ένα άλλο log n win δώρο και μου βγάζει μήνυμα " το νούμερο είναι f2go αλλά δεν δικαιούται δώρο".

Πώς γίνεται αυτό; Πρώτη φορά μου συμβαίνει

 

αν δεν κάνω λάθος και ο αριθμός που στέλνεις το log 'n' win πρέπει να έχει ανανεώσει τουλάχιστον το τελευταίο 3μηνο.. δεν είμαι σίγουρη για τους μήνες..

Cats are like Music:

It's foolish to try to explain their worth

to those who don't appreciate them :kitty:

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κάνω λάθος και ο αριθμός που στέλνεις το log 'n' win πρέπει να έχει ανανεώσει τουλάχιστον το τελευταίο 3μηνο.. δεν είμαι σίγουρη για τους μήνες..

 

πρεπει να εχει ανανεωσει τον τελευταιο μηνα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...