Mark_K Δημ. October 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2020 Ούτε εγώ το έχω χρησιμοποιήσει, και η λογική λέει πως τα ίδια άτομα θα σε εξυπηρετήσουν. Απλά όπως είναι φυσικό, θα πρέπει να κοιτάζουν το φόρουμ τακτικά για να δουν ότι ρωτάει κάτι κάποιος. Για αυτό το λόγο μονάχα είπα πως αν είχα κάποιο άμεσο πρόβλημα ίσως ήταν καλύτερα στο τηλέφωνο. Χωρίς να ξέρω ποια είναι η συχνότητα που ελέγχουν τα post εδώ, μπορεί να τα βλέπουν σχετικά άμεσα. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. October 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2020 Ξαναλέω ότι δεν γνωρίζω τη λειτουργία της υποστήριξης σ' αυτό το forum, αλλά βλέποντας τη δομή του διαπιστώνω ότι είναι διαφορετική, αφού κάθε μέλος ανοίγει δικό του θέμα και δεν είναι τα ερωτήματα συγκεντρωμένα σε ένα. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2020 αφού σου έδωσαν κωδικό θα πάρεις ένα τέτοιο και ένα τέτοιο. Η λήψη σου θα βελτιωθεί δραματικά. Θα πας στο κοντινότερο δωμάτιο με αυτόν που σου δίνει ιντερνετ με το καλώδιο usb στο οποίο πάνω θα έχεις συνδέσει το usb-wifi θα το "περιφέρεις" (το wifi usb) σε σημείο που έχεις καλύτερη λήψη (θα χρησιμοποιήσεις για την μέτρηση κάποιο πρόγραμμα σαν wifi analyser υπάρχει και για 10άρια). Πρώτα όμως θα του γυρίσεις τον router σε καθαρό κανάλι (πχ το 13) που δεν εκπέμπουν άλλοι να μην έχεις παρεμβολές (πάλι το wifi analyser θα σου πει πιο είναι αυτό το κανάλι). Αυτό από μόνο του θα βελτιώσει πολύ την λήψη και την ταχύτητά σου. . καλή τύχη. Σε ευχαριστώ πολύ! :) Θα το δοκιμάσω το απόγευμα στο σπίτι που θα έχω χρόνο. Πάντως αν και ενδίδω στις πιέσεις και τα νταβατζιλίκια του οτε, θα μεταφέρω τη γραμμή μου σε αυτούς . Από τη στιγμή που μια ολόκληρη πολυεθνική (forthnet) δεν μπορεί να κυνηγήσει τον οτε μην περιμένουν να μπορώ εγώ ο καταναλωτής.Επιτέλους πρέπει η επιτροπή ανταγωνισμού να διερευνήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές αλλιώς μικρότερες εταιρείες (και ιδίως η forthnet με το ανύπαρκτο δίκτυο) θα εξαφανιστούν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. October 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2020 Σε ευχαριστώ πολύ! :) Θα το δοκιμάσω το απόγευμα στο σπίτι που θα έχω χρόνο. Πάντως αν και ενδίδω στις πιέσεις και τα νταβατζιλίκια του οτε, θα μεταφέρω τη γραμμή μου σε αυτούς . Από τη στιγμή που μια ολόκληρη πολυεθνική (forthnet) δεν μπορεί να κυνηγήσει τον οτε μην περιμένουν να μπορώ εγώ ο καταναλωτής.Επιτέλους πρέπει η επιτροπή ανταγωνισμού να διερευνήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές αλλιώς μικρότερες εταιρείες (και ιδίως η forthnet με το ανύπαρκτο δίκτυο) θα εξαφανιστούν. εσύ ξέρεις φίλε μου αλλά μετά θα γκρινιάζεις για τα παραπάνω λεφτά που δίνεις για παρόμοιο πράγμα στον ΟΤΕ. δεν ειναι καθόλου ανταγωνιστικές οι τιμές του. Σε εμένα πάντως που σπίτι μου έχω nova (στο πατρικό wind) μονοι τους χωρίς ενόχλησή μου, μου έστειλαν τεχνικό (ΟΤΕ) να βελτιώσει τη γραμμή η οποία κλείδωνε στα 820 αντί 1020 upload και είχε πολλά λάθη με download 15-16mb. Μάλιστα το έκαναν 2 φορές. Μετά την πρώτη επισκευή (που σαν κάτι να έφτιαξαν από το ΟΤΕ) τους ξαναέστειλαν με δικαιολογία ότι το θέμα δεν έχει κλείσει. Αποτέλεσμα; Ο ΟΤΕ μου άλλαξε χαλκό (μου απέδωσε άλλο ανεστραμένο ζεύγος στην "ρεγκλέτα" (κουτί πολυκατοικίας) δλδ μου έδωσαν άλλο "χαλκό" πιο καθαρό αφού βρήκαν τον "καλό" από το ματσάκι που έρχονταν σπίτι στην ρεκλέτα). Μετά από αυτά άρχισαν να κλειδώνω στα 16-17mb (1mb πάνω) και upload 1020 σταθερά και λιγότερα λάθη. Καλή βελτίωση και χωρίς να το ζητήσω. Κάτι είδαν στα συστήματά τους και το θεώρησαν εκτός προδιαγραφών από την μεριά του ΟΤΕ και τους "έτρεξαν" να το φτιάξουν. Τώρα και εγώ αν πάθαινα τέτοια νίλα χωρίς υπηρεσία δεν ξέρω τι θα έκανα αλλά στο ΟΤΕ μην περιμένεις πολύ καλύτερα πράγματα. Είχαν τους θείους μου σε δύο γραμμές 3 μήνες χωρίς τηλέφωνο γιατί το μετέτρεψαν σε VOIP και οι θειοι μου (γέροι άνθρωποι) δεν είχαν ιδέα τι να κάνουν (πως μπαίνει ο voip router) και όταν κόπηκε το τηλεφωνο λόγω μετάβασης σε voip ενώ δήλωναν βλάβη δεν πήγαινε κανένας να το δει. Οταν πήγα εγώ στο χωριό έφτιαξα τη μία γραμμή που ήταν θέμα ρουτερ αλλά η άλλη γραμμή είχε και "τεχνικό" θέμα (ήταν νεκρή από κωμένα καλώδια). Οταν μιλησα με το support και τους ρώτησα γιατί 3 μήνες δεν πήγε κανένας τεχνικός να το δει και ο θειος μου το εχει αναφέρει 2-3 φορές στο κατάστημά σας (σε γειτονική πόλη η δήλωση) είπαν δεν μπορούσαμε να τους καλέσουμε για ραντεβού! Σε ποιο αριθμό καλούσατε ρωτάω; και μου λένε στο (χαλασμένο) σταθερό!! :cry: Τους λέω μπράβο! καλείτε για βλάβη σε αριθμό στον αριθμό που έχει την βλάβη.. :wacko: Συγχαρητήρια τους είπα για το support σας σε γέρους ανθρώπους! (κινήτό δεν είχαν είπαν, αλλά όταν δόθηκε η βλάβη στο κατάστημα δεν νοιαστηκαν να ρωτήσουν να πει ένας υπάλληλος όταν κοιτούσε την καρτέλα πελάτη "κυριε δεν εχουμε κινητό σας" και ο θειος μου δεν ήξερε να το δώσει από μόνος του.). Τα πάγια όμως (34Ε/μηνα) ΚΑΝΟΝΙΚΑ τα πλήρωναν. Ζητησα αντιλογισμό (επιστροφή) τηλεφωνικά και μου είπαν θα το εξετάσουμε! Δεν ξέρω τι έγινε μετά αλλά αμφιβάλω κιολας να παραδέχθηκαν το λάθος τους. Αυτό είναι το support του OTE που θα εχεις να το ξέρεις.. Απλά τότε θα λες γιατί έφυγα από nova. Καλύτερα να πας στην εταιρία που έχεις το κινητό σου (αν δεν ειναι cosmote) να σου δίνουν τουλάχιστον mb μέχρι να φτιαχτει. Αν είναι cosmote να αλλάξεις και εταιρία στο κινητό :lol: :p Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2020 εσύ ξέρεις φίλε μου αλλά μετά θα γκρινιάζεις για τα παραπάνω λεφτά που δίνεις για παρόμοιο πράγμα στον ΟΤΕ. δεν ειναι καθόλου ανταγωνιστικές οι τιμές του. Σε εμένα πάντως που σπίτι μου έχω nova (στο πατρικό wind) μονοι τους χωρίς ενόχλησή μου, μου έστειλαν τεχνικό (ΟΤΕ) να βελτιώσει τη γραμμή η οποία κλείδωνε στα 820 αντί 1020 upload και είχε πολλά λάθη με download 15-16mb. Μάλιστα το έκαναν 2 φορές. Μετά την πρώτη επισκευή (που σαν κάτι να έφτιαξαν από το ΟΤΕ) τους ξαναέστειλαν με δικαιολογία ότι το θέμα δεν έχει κλείσει. Αποτέλεσμα; Ο ΟΤΕ μου άλλαξε χαλκό (μου απέδωσε άλλο ανεστραμένο ζεύγος στην "ρεγκλέτα" (κουτί πολυκατοικίας) δλδ μου έδωσαν άλλο "χαλκό" πιο καθαρό αφού βρήκαν τον "καλό" από το ματσάκι που έρχονταν σπίτι στην ρεκλέτα). Μετά από αυτά άρχισαν να κλειδώνω στα 16-17mb (1mb πάνω) και upload 1020 σταθερά και λιγότερα λάθη. Καλή βελτίωση και χωρίς να το ζητήσω. Κάτι είδαν στα συστήματά τους και το θεώρησαν εκτός προδιαγραφών από την μεριά του ΟΤΕ και τους "έτρεξαν" να το φτιάξουν. Τώρα και εγώ αν πάθαινα τέτοια νίλα χωρίς υπηρεσία δεν ξέρω τι θα έκανα αλλά στο ΟΤΕ μην περιμένεις πολύ καλύτερα πράγματα. Είχαν τους θείους μου σε δύο γραμμές 3 μήνες χωρίς τηλέφωνο γιατί το μετέτρεψαν σε VOIP και οι θειοι μου (γέροι άνθρωποι) δεν είχαν ιδέα τι να κάνουν (πως μπαίνει ο voip router) και όταν κόπηκε το τηλεφωνο λόγω μετάβασης σε voip ενώ δήλωναν βλάβη δεν πήγαινε κανένας να το δει. Οταν πήγα εγώ στο χωριό έφτιαξα τη μία γραμμή που ήταν θέμα ρουτερ αλλά η άλλη γραμμή είχε και "τεχνικό" θέμα (ήταν νεκρή από κωμένα καλώδια). Οταν μιλησα με το support και τους ρώτησα γιατί 3 μήνες δεν πήγε κανένας τεχνικός να το δει και ο θειος μου το εχει αναφέρει 2-3 φορές στο κατάστημά σας (σε γειτονική πόλη η δήλωση) είπαν δεν μπορούσαμε να τους καλέσουμε για ραντεβού! Σε ποιο αριθμό καλούσατε ρωτάω; και μου λένε στο (χαλασμένο) σταθερό!! :cry: Τους λέω μπράβο! καλείτε για βλάβη σε αριθμό στον αριθμό που έχει την βλάβη.. :wacko: Συγχαρητήρια τους είπα για το support σας σε γέρους ανθρώπους! (κινήτό δεν είχαν είπαν, αλλά όταν δόθηκε η βλάβη στο κατάστημα δεν νοιαστηκαν να ρωτήσουν να πει ένας υπάλληλος όταν κοιτούσε την καρτέλα πελάτη "κυριε δεν εχουμε κινητό σας" και ο θειος μου δεν ήξερε να το δώσει από μόνος του.). Τα πάγια όμως (34Ε/μηνα) ΚΑΝΟΝΙΚΑ τα πλήρωναν. Ζητησα αντιλογισμό (επιστροφή) τηλεφωνικά και μου είπαν θα το εξετάσουμε! Δεν ξέρω τι έγινε μετά αλλά αμφιβάλω κιολας να παραδέχθηκαν το λάθος τους. Αυτό είναι το support του OTE που θα εχεις να το ξέρεις.. Απλά τότε θα λες γιατί έφυγα από nova. Καλύτερα να πας στην εταιρία που έχεις το κινητό σου (αν δεν ειναι cosmote) να σου δίνουν τουλάχιστον mb μέχρι να φτιαχτει. Αν είναι cosmote να αλλάξεις και εταιρία στο κινητό :lol: :p Είσαι τυχερός που στο έφτιαξαν. Μα και εμένα στην αρχή μου είπαν ζημιά σε καλώδιο της περιοχής. Το θέμα είναι ότι μου είπαν όχι ότι θα έρθουν να το φτιάξουν σε 24 μέρες από σήμερα αλλά να το δουν. Το έχουν δει τόσες πολλές φορές που θα το ματιάσουν :lol: Ξέρω ότι με οτε θα πάω +10 ευρώ το μήνα, είναι οκ σαν κόστος απλά θέλω να πιστεύω ότι σε θέματα βλάβης θα είναι λίγο πιο συνεπείς. Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια/απειλή στη nova και εάν μου πουν ότι δεν αλλάζει η ημερομηνία επιδιόριωσης, δυστυχώς την κάνω για οτε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2020 Αν η επιδιόρθωση εξαρτάται αποκλειστικά από τον ΟΤΕ, και αυτήν την ημερομηνία τους έδωσαν, δεν καταλαβαίνω πως θα μπορούσε η πίεση στη Nova να αλλάξει κάτι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2020 (edited) Αν η επιδιόρθωση εξαρτάται αποκλειστικά από τον ΟΤΕ, και αυτήν την ημερομηνία τους έδωσαν, δεν καταλαβαίνω πως θα μπορούσε η πίεση στη Nova να αλλάξει κάτι... Εταιρεία μπορεί να πιέσει εταιρεία. Συνεργάτες είναι, δηλαδή εάν ο οτε δώσει ημερομηνία επιδιόρθωσης το Μάρτιο του 2021 η forthnet θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια; Στην τελική έσοδα χάνει η forthnet, όλο αυτό το διάστημα φράγκο δεν θα πάρει από εμένα και φυσικά καταλαβαίνει ότι με την απραξία της θα χάσει πελάτες στην περιοχή. Μια εταιρεία εάν το μόνο που ξέρει είναι να κάνεις μετρήσεις στο ρούτερ, δεν έχει μέλλον. Edited October 24, 2020 by kostas701 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2020 Εταιρεία μπορεί να πιέσει εταιρεία. Συνεργάτες είναι, δηλαδή εάν ο οτε δώσει ημερομηνία επιδιόρθωσης το Μάρτιο του 2021 η forthnet θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια; Στην τελική έσοδα χάνει η forthnet, όλο αυτό το διάστημα φράγκο δεν θα πάρει από εμένα και φυσικά καταλαβαίνει ότι με την απραξία της θα χάσει πελάτες στην περιοχή. Μια εταιρεία εάν το μόνο που ξέρει είναι να κάνεις μετρήσεις στο ρούτερ, δεν έχει μέλλον. Το ότι ο ένας νοικιάζει κάποια υπηρεσία από τον άλλον, προσωπικά δεν μου φαίνεται ότι είναι και τόσο βέβαια ότι πρόκειται για τέτοια συνεργασία που μπορεί απαραίτητα να υπάρξει τέτοια πίεση. Σαν να λες ότι έχεις πρόβλημα στα υδραυλικά στο σπίτι, περιμένει ο υδραυλικός σου ένα ανταλλακτικό το οποίο φέρνει μόνο ένας στη χώρα, και ο εισαγωγέας που του το προμηθεύει του έχει δώσει ημερομηνία διάθεσης 20 μέρες μετά, και επειδή σου φαίνεται πολύ για να περιμένεις απειλείς ότι θα πας στον εισαγωγέα απευθείας, ο οποίος εκτελεί παράλληλα και χρέη υδραυλικού προσφέροντας υπηρεσίες λιγάκι ακριβότερα, πιστεύοντας πως θα μπορεί να σε εξυπηρετήσει πιο άμεσα σε κάποια ενδεχόμενη μελοντική βλάβη. Όπως σου είπαν, συμφωνώ κι εγώ ότι είναι σαν να επιβραβεύεις τον δεύτερο. Επίσης το να υπάρχει μια βλάβη σίγουρα είναι κάτι δυσάρεστο και μη βολικό για κανέναν που το έχει υποστεί άμεσα, ωστόσο το ότι θα χάσει πελάτες στην περιοχή λιγάκι δύσκολο μου φαίνεται. Δεν είναι σίγουρο ότι έχουν όλοι βλάβη και ότι θα τους οδηγήσει στην ίδια συμπεριφορά. Εκτός αν εννοείς ότι λειτουργώντας ατομικά και δυσφημώντας τους θα οδηγήσεις γείτονες και γνωστούς που είναι στον ίδιο πάροχο να φύγουν. Αυτό είναι άλλο πράγμα, και ξαναερχόμαστε στα ίδια που λέγαμε πριν, ότι με το να πας στον άλλο πάροχο που είναι υπεύθυνος για το δίκτυο επιβραβεύεις την τακτική του, εαν φυσικά λειτουργεί έτσι για να κάνει σαμποτάζ(γιατί νομίζω πως είναι αυτονόητο πως δεν γνωρίζει κανείς μας τις εσωτερικές τους υποθέσεις, και τι πραγματικά χρειάζεται για την επίλυση του προβλήματος κλπ). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2020 Τελικά επιτελέστηκε ένα μικρό θαύμα: με πήρε η forthnet και μου είπε ότι όντως είναι πολύ μεγάλο το διάστημα της βλάβης και μου πρότεινε να μου αλλάξει τη γραμμή. Θα μου παρέχει 30mbps από άλλη γραμμή. Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι μου είπαν ότι τώρα πρέπει να συνδέσω το τηλέφωνο απευθείας στο modem. Τι εννοεί ο ποιητής; Εγώ έχω αυτή τη στιγμή την κλασική σύνδεση, ένα καλώδιο και μετά διαχωρίζω με splitter τηλέφωνο και μόντεμ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2020 Θα γίνει voip. Δηλαδή το τηλεφωνικό σήμα δεν θα έρχεται αυτόνομα παράλληλα με το σήμα του internet όπως τώρα. Θα έρχεται μόνο internet, και το τηλέφωνο θα "βγαίνει" από το ρούτερ. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2020 Θα γίνει voip. Δηλαδή το τηλεφωνικό σήμα δεν θα έρχεται αυτόνομα παράλληλα με το σήμα του internet όπως τώρα. Θα έρχεται μόνο internet, και το τηλέφωνο θα "βγαίνει" από το ρούτερ. Sent from my Galaxy S10e Ουσιαστικά η μόνη αλλαγή είναι η απευθείας σύνδεση μεταξύ μόντεμ και τηλεφώνου; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2020 Ναι. Στην ουσία δεν θα σου έρχεται σε καμία πρίζα τηλεφωνικό σήμα πλέον. Αν το ρούτερ είναι κοντά στην κεντρική πρίζα, είναι εύκολο να δώσεις σήμα από εκεί και να πάει ξανά σε όλο το σπίτι. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nik1975 Δημ. October 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2020 Και αν εχεις διακοπη ρευματος,δεν θα εχεις τηλεφωνο Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2020 Δεν είναι τόσο φοβερό πρόβλημα αυτό. Εκτός του ότι όλοι έχουμε κινητά, πόσο να κρατήσει μια διακοπή; Όπως και να έχει, σε λίγο καιρό όλα τα σταθερά τηλέφωνα θα λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, όποτε και να μην το θέλει κάποιος δεν έχει επιλογή. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. October 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2020 αν η συσκευη τηλεφωνου ειναι ασυρματη κιολας τοτε παλι δε θα δουλευει σε διακοπη ρευματος. οποτε δεν επηρεαζεται τοσο. ενα μικρο UPS στο ρουτερ ειναι μια λυση καθως και οι νεες καμπινες απ οσο ξερω εχουν δικα τους οποτε θα εισαι οκ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 29, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2020 Πιστεύω ότι στους περισσότερους από εμάς τα σταθερά τηλέφωνα δεν έχουν χρησιμότητα πλέον. Συνήθως μιλάμε σε κινητά οπότε μικρό το κακό με τη διακοπή ρεύματος. Το μεγάλο αγκάθι για εμένα προσωπικά είναι το ιντερνετ, ειδικά τώρα που πάμε για περισσότερα περιοριστικά μέτρα και για αναγκαστική τηλεργασία. No internet= no job δυστυχώς Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. October 29, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2020 Από πότε τα σταθερά τηλέφωνα δεν είναι αναγκαία; όλοι οι παροχοι δίνουν πλέον απεριόριστα προς σταθερά αστικά/υπεραστικά. Πρακτικά ο, τι πιο σημαντικό αυτό αν έχεις να μιλήσεις για πολλές ώρες χωρίς κανένα άγχος και να έχεις καρτοκινητο από δίπλα για ωρα ανάγκης.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 29, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2020 (edited) Δεν είπε κανείς ότι δεν είναι αναγκαία, ανάλογα με τη χρήση του καθενός πάντα (πχ εγώ σπάνια το χρησιμοποιώ). Αυτό που είπαμε είναι πως και να γίνει μια στραβή, μια διακοπή ρεύματος που συνήθως δεν κρατάει και πολύ δεν είναι κάτι το τόσο φοβερό από τη στιγμή που έχεις και κινητό. Αλλά το ζήτημα είναι πως δεν έχεις επιλογή για αυτό, σε μερικές περιπτώσεις το voip είναι μονόδρομος, ενώ κάποια στιγμή θα είναι αναγκαίο να πάνε όλοι σε αυτό αφού όλα τα σταθερά θα γίνουν έτσι. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με το voip, μιλώντας για την εμπειρία που έχω από 2 σπίτια που έβαλα τηλέφωνο με τέτοιο. Ίσα ίσα που καθάρισε πολύ η γραμμή από θορύβους που μάζευε με την προηγούμενη κατάσταση. Κάτι εμφανές με το που σηκώνεις το ακουστικό. Χώρια που είναι ωραίο να βλέπεις ότι καλεί αστραπιαία με το που πληκτρολογήσεις το νούμερο. Edited October 29, 2020 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkostas Δημ. October 29, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2020 εμενα απο αρχη του ετους με εχουν ριξει στη μιση ταχυτητα και με δουλευουν κιολας οτι ειμαι μακρια απο το κεντρο και δε μπορω να πιασω παραπανω. 10 χρονια συνδρομητης κλειδωνα στα 7-8 και τωρα πηγαμε στα 4mbps. μαλλον μετακινηθηκε το σπιτι και πηγα μακρυτερα. Για μενα ξεκαθαρα ή μπαινει "κοφτης" ή το κανουν επιτηδες να σε αναγκασουν να πας σε VDSL Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
STATYSS Δημ. October 29, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2020 Πώς μπορώ να βάλω free ,vpn σε ρούτερ τις forthnet;; Παράθεση ..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. October 30, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2020 Δεν είπε κανείς ότι δεν είναι αναγκαία, ανάλογα με τη χρήση του καθενός πάντα (πχ εγώ σπάνια το χρησιμοποιώ). Αυτό που είπαμε είναι πως και να γίνει μια στραβή, μια διακοπή ρεύματος που συνήθως δεν κρατάει και πολύ δεν είναι κάτι το τόσο φοβερό από τη στιγμή που έχεις και κινητό. Αλλά το ζήτημα είναι πως δεν έχεις επιλογή για αυτό, σε μερικές περιπτώσεις το voip είναι μονόδρομος, ενώ κάποια στιγμή θα είναι αναγκαίο να πάνε όλοι σε αυτό αφού όλα τα σταθερά θα γίνουν έτσι. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με το voip, μιλώντας για την εμπειρία που έχω από 2 σπίτια που έβαλα τηλέφωνο με τέτοιο. Ίσα ίσα που καθάρισε πολύ η γραμμή από θορύβους που μάζευε με την προηγούμενη κατάσταση. Κάτι εμφανές με το που σηκώνεις το ακουστικό. Χώρια που είναι ωραίο να βλέπεις ότι καλεί αστραπιαία με το που πληκτρολογήσεις το νούμερο.Καλα ναι για ωρα ανάγκης προφανώς θα κάνεις χρήση του κινητού. Εν πάση περιπτώσει απλα νομιζα οτι μιλάμε λίγο απαξιωτικά για τη σταθερή τηλεφωνία γι αυτό το ειπα. Όσον αφορά το voip, πρόσφατα και μενα στη nova με έκαναν μετάβαση καθώς έπαψε ο οτε τον χαλκό στο α/κ Καλαμακιου στο Ρέμα της Πικροδαφνης. Και σίγουρα μέχρι τώρα μόνο θετικά μπορώ να πω ως προς την ποιότητα των κλήσεων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 30, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2020 A, γείτονας είσαι. Όχι, απαξιωτικά δεν μίλησα. Καμιά φορά βολεύει και το σταθερό. Και μερικοί άνθρωποι το χρειάζονται όσο και αν οι περισσότεροι δεν το χρησιμοποιούν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, για 3 χρόνια που είχα στο εξοχικό μου τηλέφωνο χωρίς απεριόριστες κλήσεις σε σταθερά μου κακοφαινόταν λιγάκι. Έστω και αν είναι ψυχολογικό καθαρά, θέλω να μπορώ να έχω τη δυνατότητα να καλέσω και από αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2020 (edited) Τελικά η βλάβη μου φτιάχτηκε γρηγορότερα από το αναμενόμενο. Ευτυχώς όμως δέχτηκα την προσφορά για 30αρα ταχύτητα VDSL, ο οτε έφτιαξε το δίκτυο και η ταχύτητα του ADSL έπεσε στο 1mbps. Πόσο λαμόγια πρέπει να είναι για να κάνουν πρόχειρο δουλειά και να σε αναγκάσουν να πας σε αυτούς. Υπάλληλος της Nova αυτό μου έλεγε, όπου έχουν ζημιά ο οτε αργεί και το δίκτυο είναι χειρότερα από πριν και αναγκάζονται να αναβαθμίζουν σε VDSL τους πελάτες με την ίδια τιμή. Ο ορισμός των ..... Edited October 31, 2020 by Vasileios προσωπικος χαρακτηρισμός. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. November 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2020 (edited) Σήμερα συνθέθηκα σε vdsl της forthnet. Σφαίρα πάει, απλά χάνω λόγω της παλιάς καλωδίωσης που έχω αλλά και πάλι δε βλέπω διακυμάνσεις. Edited November 4, 2020 by kostas701 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. November 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2020 A, γείτονας είσαι. Όχι, απαξιωτικά δεν μίλησα. Καμιά φορά βολεύει και το σταθερό. Και μερικοί άνθρωποι το χρειάζονται όσο και αν οι περισσότεροι δεν το χρησιμοποιούν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, για 3 χρόνια που είχα στο εξοχικό μου τηλέφωνο χωρίς απεριόριστες κλήσεις σε σταθερά μου κακοφαινόταν λιγάκι. Έστω και αν είναι ψυχολογικό καθαρά, θέλω να μπορώ να έχω τη δυνατότητα να καλέσω και από αυτό.Αυτό ακριβώς, σωστός Πως αλλάζουμε το wifi σε vdsl modem της forthent? Μου έστειλαν ένα zte και δεν βρίσκω πουθενά το μενού αλλαγής :wacko:Τι εννοείς; κανάλι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.