Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το παρακάτω κείμενο έστειλα σήμερα στην forthnet και το παραθέτω και εδώ για ενημέρωση …

 

Μετά από χρόνια παραμονής στις υπηρεσίες internet και τηλεφωνία, τον περασμένο Δεκέμβριο έκανα το λάθος ( όπως αποδείχτηκε ) να μεταβώ στο πρόγραμμα Christmas ( προσφορά που έτρεχε εκείνη την περίοδο ). Υποτίθεται ότι από εκείνη την στιγμή και έπειτα θα λάμβανα μόνο λογαριασμό nova και όχι forthnet .Πράγμα που δεν συνέβη . Οι λογαριασμοί forthnet έρχονταν κανονικά – παράλληλα με αυτούς της nova – σαν να μην άλλαξε τίποτα . Από λάθος πληρώθηκε ένας από αυτούς ( δεν πρόσεξα την περίοδο χρήσης που αφορούσε ) . Και κάπου εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς … Με δεκάδες τηλεφωνήματα στο κέντρο εξυπηρέτησης ( χωρίς κανένα αποτέλεσμα ). Με φραγές στην γραμμή μου , για ποσά που όχι απλός δεν χρωστάω αλλά αντιθέτως μου χρωστάτε . Με τις μεταφορές αιτημάτων και τις συγγνώμες [ όχι πάντα. Ρωτήστε τον “ κύριο ” Λασιθιώτη για το επίπεδο εξυπηρέτησης που μου πρόσφερε ( προφανώς έχει μπερδευτεί και νομίζει ότι κάνει τσαμπουκάδες με τα φιλαράκια του)] να προσφέρονται αφειδώς αλλά αντίθετα να υπάρχει ιδιαίτερη τσιγκουνιά στις λύσεις . Αισίως φτάσαμε σήμερα ( 8 μήνες μετά !!!) να αδυνατούμε να βρούμε λύση στο πρόβλημα που δημιουργήσατε και το μόνο που εξακολουθούν να μου προφέρουν από το κέντρο μη εξυπηρέτησης είναι μεταφορά αιτημάτων . Και να μου λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω για μια ακόμα φορά εγώ ( την Παρασκευή αυτή την φορά ) για να δούμε αν έχει υπαρχή κάποια εξέλιξη ( και κλασικά , την μεταφορά του αιτήματος ).

 

 

 

Σας ενημερώνω ότι είναι η τελευταία φορά που επικοινωνώ μαζί σας γι’ αυτό το θέμα .

 

Αν δεν έχω λάβει απάντηση – λύση μέσα στο επόμενο διάστημα θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ .

 

 

 

Το παρών θα κοινοποιηθεί στο forum myphone για ενημέρωση .

Edited by SERS1612
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Το παρακάτω κείμενο έστειλα σήμερα στην forthnet και το παραθέτω και εδώ για ενημέρωση …

 

Μετά από χρόνια παραμονής στις υπηρεσίες internet και τηλεφωνία, τον περασμένο Δεκέμβριο έκανα το λάθος ( όπως αποδείχτηκε ) να μεταβώ στο πρόγραμμα Christmas ( προσφορά που έτρεχε εκείνη την περίοδο ). Υποτίθεται ότι από εκείνη την στιγμή και έπειτα θα λάμβανα μόνο λογαριασμό nova και όχι forthnet .Πράγμα που δεν συνέβη . Οι λογαριασμοί forthnet έρχονταν κανονικά – παράλληλα με αυτούς της nova – σαν να μην άλλαξε τίποτα . Από λάθος πληρώθηκε ένας από αυτούς ( δεν πρόσεξα την περίοδο χρήσης που αφορούσε ) . Και κάπου εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς … Με δεκάδες τηλεφωνήματα στο κέντρο εξυπηρέτησης ( χωρίς κανένα αποτέλεσμα ). Με φραγές στην γραμμή μου , για ποσά που όχι απλός δεν χρωστάω αλλά αντιθέτως μου χρωστάτε . Με τις μεταφορές αιτημάτων και τις συγγνώμες [ όχι πάντα. Ρωτήστε τον “ κύριο ” Λασιθιώτη για το επίπεδο εξυπηρέτησης που μου πρόσφερε ( προφανώς έχει μπερδευτεί και νομίζει ότι κάνει τσαμπουκάδες με τα φιλαράκια του)] να προσφέρονται αφειδώς αλλά αντίθετα να υπάρχει ιδιαίτερη τσιγκουνιά στις λύσεις . Αισίως φτάσαμε σήμερα ( 8 μήνες μετά !!!) να αδυνατούμε να βρούμε λύση στο πρόβλημα που δημιουργήσατε και το μόνο που εξακολουθούν να μου προφέρουν από το κέντρο μη εξυπηρέτησης είναι μεταφορά αιτημάτων . Και να μου λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω για μια ακόμα φορά εγώ ( την Παρασκευή αυτή την φορά ) για να δούμε αν έχει υπαρχή κάποια εξέλιξη ( και κλασικά , την μεταφορά του αιτήματος ).

 

 

 

Σας ενημερώνω ότι είναι η τελευταία φορά που επικοινωνώ μαζί σας γι’ αυτό το θέμα .

 

Αν δεν έχω λάβει απάντηση – λύση μέσα στο επόμενο διάστημα θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ .

 

 

 

Το παρών θα κοινοποιηθεί στο forum myphone για ενημέρωση .

 

Φίλε μου όταν τελευταία φορά είχα forthnet μου έτυχε κάτι παρόμοιο και μου χρωστάγανε χρήμματα . Τους απάντησα με ένα ωραίο εξώδικο και τρέχανε .

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου όταν τελευταία φορά είχα forthnet μου έτυχε κάτι παρόμοιο και μου χρωστάγανε χρήμματα . Τους απάντησα με ένα ωραίο εξώδικο και τρέχανε .

 

Το βασικό πρόβλημα σ'εμένα δεν είναι τόσο ότι μου χρωστάνε.

Είναι ότι παρότι μου χρωστάνε,μου ζητάνε να πληρώσω χρήματα που δεν χρωστάω.Όταν επικοινωνώ μαζί τους μου λένε το αφοπλιστικό "ζήτησα συγγνώμη.Τί άλλο να κάνω;"

Να βρείς λύση;

"Ναι.Το μετέφερα το έτοιμα σας."

Ότι να ναι δηλαδή...

Επίσης για όλα φταίει το σύστημά!

Γίνετε φραγή χωρίς να χρωστάω.Παίρνω τηλέφωνο...

"Λάθος του συστήματος.Μέσα στην επόμενη ώρα θα έχει αρθεί η φραγή"

Α οκ.Στον επόμενο λογαριασμό θα μού αφαιρέσετε μια ώρα από την χρέωση λοιπόν.

"Μα δεν μπορεί να γίνει αυτό κύριε"

Γιατί μπορεί να γίνει φραγή σε κάποιον που δεν χρωστάει;

Και μαντέψτε την απάντηση που ακολουθεί...

"Μα σας ζήτησα συγγνώμη.Τί άλλο να κάνω."

 

 

Κρίμα.Πρίν συμβεί αυτό είχα την εντύπωση ότι είναι μία σοβαρή εταιρεία.

Τώρα αυτό πού έχω καταλάβει είναι ότι,απλα δεν λειτουργεί ( δεν μιλάω για το τεχνικό τμήμα.Τουλάχιστον εγώ,όσες φορές χρειάστηκα κάτι από τεχνικό,είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση).

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,θέλω να βάλω nova επίγεια και ο εξοπλισμός είναι NovaBox HD 831 και επίγειος ψηφικός δέκτης USB που απλά είναι μετατροπέας usb θήρας σε θήρα κεραίας,τον HD 831 τον δίνουν τσάμπα και τον μετατροπέα usb τον χρεώνουν 10 ευρώ,εγώ το έχω όμως τον μετατροπέα από έναν φίλο μου και με υποχρεώνουν να το πάρω με το έτσι θέλω,είναι υποχρεωτικός?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aυτά συνέβησαν σε εμένα :

 

Τα Χριστούγεννα πήρα από κατάστημα την προσφορά για σταθερό και νοβα έπειτα από 3 μήνες (Μάρτιο) με τσακωμούς κατάφερα να πάρω πίσω την προκαταβολή που είχα δώσει γιατί δεν μπορούσαν λέει να μου συνδέσουν το τηλ. Βέβαια για 3 μήνες δεν μπορούσαν και να με ειδοποιήσουν .Τον Ιούνιο με ξανακάλεσαν από αυτό που λένε σοβαρή εταιρία και αφού μου ζήτησαν συγνώμη μου είπαν ότι έλυσαν τα προβλήματα και ότι τώρα θα μπορούσα άμεσα να συνδεθώ στο δίκτυό τους, υπέγραψα εκ νέου σύμβαση στις 6/6/2013 από τότε και μετά από τηλ. επικοινωνία με την εξ. πελατών τον Ιούλιο μου είπαν ότι υπήρχε έλλειψη αποκωδικοποιητών και ότι το θέμα θα έληγε της επόμενες ημέρες , από τότε πέρασε άλλος ένας μήνας και φτάσαμε σήμερα 27/8/2013 να μου πουν από την (εταιρεία τους) ότι δεν υπάρχει αίτηση στο όνομά μου .Αυτό κύριοι το θεωρώ εμπαιγμό και ανικανότητα

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν στη forthnet κι άλλαξα πάροχο μετά από σειρά προβλημάτων που δεν επιλύθηκαν κατόπιν διαρκούς επικοινωνίας με την εν λόγω εταιρεία. Κι αφού είμαι ήδη στον καινούριο πάροχο από μέσα Αυγούστου, η forthnet μου στέλνει λογαριασμό με πάγιο μέχρι τον Οκτώβριο!!! Για να διευθετηθεί το ζήτημα τους έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα και με έχουν στην αναμονή, έχω αφήσει το τηλέφωνό μου για να με πάρουν, τους έχω στείλει email... αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση... Δεν το κλείνετε το μαγαζί βρε παιδιά; Είναι αυτό εξυπηρέτηση πελατών;...
Link to comment
Share on other sites

Στειλτους ένα mail ζητώντας να σου πουν τι ακριβώς γίνεται και να διευθετηθεί το θέμα. Να ζητήσεις να σου απαντήσουν γραπτά. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει μέσα σε 20 μέρες να σου απαντήσουν, αλλιώς μετά μπορείς να απευθυνθείς με καταγγελία στην εετ (ας πει και κάποιος σίγουρα, αλλά πρόσφατα διάβασα κάπου ότι έτσι γίνεται ή θα ισχύσει σύντομα αυτό)
Link to comment
Share on other sites

Στειλτους ένα mail ζητώντας να σου πουν τι ακριβώς γίνεται και να διευθετηθεί το θέμα. Να ζητήσεις να σου απαντήσουν γραπτά. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει μέσα σε 20 μέρες να σου απαντήσουν, αλλιώς μετά μπορείς να απευθυνθείς με καταγγελία στην εετ (ας πει και κάποιος σίγουρα, αλλά πρόσφατα διάβασα κάπου ότι έτσι γίνεται ή θα ισχύσει σύντομα αυτό)

 

Μετά από τεράστια, στην κυριολεξία, προσπάθεια εκ μέρους μου για να έρθω σε επαφή με την εταιρεία, κι αφού τίποτα δεν απέδωσε (σκέψου πως ήμουν ξανά μια ολόκληρη ώρα στην αναμονή!) έκανα κάτι άλλο. Μπήκα στο site κι εκδήλωσα ενδιαφέρον για τα προγράμματά της. Έβαλα τα στοιχεία μου και το κινητό μου και μετά από λίγο με πήραν τηλέφωνο!!!! Προσπάθησαν να μου πουν πως δεν είναι το αρμόδιο τμήμα κλπ. αλλά μετά από πολύ επιμονή εκ μέρους μου βρήκαν το λάθος τους και θα το διορθώσουν. Υποτίθεται πως θα μου στείλουν άλλον, διορθωμένο και σωστό αυτή τη φορά, λογαριασμό. Πάντως, ό,τι κι αν πω είναι λίγο... ε συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες τους, έστω και στους πρώην...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από τεράστια, στην κυριολεξία, προσπάθεια εκ μέρους μου για να έρθω σε επαφή με την εταιρεία, κι αφού τίποτα δεν απέδωσε (σκέψου πως ήμουν ξανά μια ολόκληρη ώρα στην αναμονή!) έκανα κάτι άλλο. Μπήκα στο site κι εκδήλωσα ενδιαφέρον για τα προγράμματά της. Έβαλα τα στοιχεία μου και το κινητό μου και μετά από λίγο με πήραν τηλέφωνο!!!! Προσπάθησαν να μου πουν πως δεν είναι το αρμόδιο τμήμα κλπ. αλλά μετά από πολύ επιμονή εκ μέρους μου βρήκαν το λάθος τους και θα το διορθώσουν. Υποτίθεται πως θα μου στείλουν άλλον, διορθωμένο και σωστό αυτή τη φορά, λογαριασμό. Πάντως, ό,τι κι αν πω είναι λίγο... ε συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες τους, έστω και στους πρώην...

 

Εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το να αποικίσουμε στο φεγγάρι είναι ποιό εύκολο, από το να κάνεις μία αλλαγή προγράμματος στην forthnet χωρίς πρόβλημα:p

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση: έχω 12μηνο συμβόλαιο στη Forthnet, 19,90 το μήνα με δωρεάν κλήσεις στα σταθερά, το οποίο λήγει αρχές Οκτωβρίου. Είμαι ικανοποιημένος και δεν θέλω να αλλάξω πρόγραμμα ούτε να βάλω κινητά κλπ.

 

Το θέμα είναι ότι με τη λήξη του 12μηνου επανέρχεται η κανονική τιμή (34,90 το μήνα), αλλά υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταργήσω τη συγκεκριμένη τηλεφωνική σύνδεση εντελώς, κάποια στιγμή τους επόμενους μήνες (λόγω μετακόμισης και εκεί που πάω υπάρχει ήδη παρόμοια σύνδεση).

 

Με συμφέρει να μην κάνω ανανέωση συμβολαίου για να μην πληρώσω τέλη κατάργησης; Υπάρχει τρόπος να συνεχίσω να πληρώνω την ίδια τιμή, χωρίς να έχω όμως νέα δέσμευση 12μηνη;

Think Positive
Link to comment
Share on other sites

Αφού λήγει το συμβόλαιο σου με τη forthnet δεν νομίζω ότι πληρώνεις κάτι στην forthnet. Δεν ξέρω με τον ΟΤΕ αν παίζει κάτι.. Τα 19.90 δεν νομίζω να μπορείς να τα κρατήσεις χωρίς ανανέωση.. Το άλλο μέρος έχει συμβόλαιο που τρέχει; μήπως σε συμφέρει να κάνεις μεταφορά;
Link to comment
Share on other sites

Αφού λήγει το συμβόλαιο σου με τη forthnet δεν νομίζω ότι πληρώνεις κάτι στην forthnet. Δεν ξέρω με τον ΟΤΕ αν παίζει κάτι.. Τα 19.90 δεν νομίζω να μπορείς να τα κρατήσεις χωρίς ανανέωση.. Το άλλο μέρος έχει συμβόλαιο που τρέχει; μήπως σε συμφέρει να κάνεις μεταφορά;

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Όχι, δε συμφέρει να κάνω μεταφορά, υπάρχει ήδη σύνδεση. Δυστυχώς θα πρέπει να καταργήσω εντελώς τη σύνδεση, αλλά όχι πριν περάσουν λίγοι μήνες ακόμα. Οπότε ή θα πληρώνω 34,90 για όλο αυτό το διάστημα ή θα ανανεώσω μεν για 19,90 το μήνα, αλλά θα επιβαρυνθώ με τα 70-80 ευρώ για το σπάσιμο του συμβολαίου; Δίλημμα...

Think Positive
Link to comment
Share on other sites

σήμερα μου ήρθε μήνυμα από την forthnet με το username και το password και έλεγε ότι της επόμενες ώρες η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί και στο site λέει ότι ενεργοποιήθηκε μπορώ να συνδέσω το modem και να πάρω τηλέφωνο κανονικά ή θα έχω πρόβλημα?
Link to comment
Share on other sites

σήμερα μου ήρθε μήνυμα από την forthnet με το username και το password και έλεγε ότι της επόμενες ώρες η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί και στο site λέει ότι ενεργοποιήθηκε μπορώ να συνδέσω το modem και να πάρω τηλέφωνο κανονικά ή θα έχω πρόβλημα?

 

Μπορείς κανονικά. Απλά πρέπει να έχεις φίλτρο σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν την τηλεφωνική γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

όλα εντάξει έχω internet και τηλέφωνο κανονικά,έχω καλή ταχύτητα όμως? http://tinypic.com/r/ftlrvs/5
Link to comment
Share on other sites

όλα εντάξει έχω internet και τηλέφωνο κανονικά,έχω καλή ταχύτητα όμως? http://tinypic.com/r/ftlrvs/5

Με forthnet έχεις τη δυνατότητα να έχεις τις υψηλότερες ταχύτητες από όλους τους άλλους γτ είναι η μοναδική εταιρεία που σου δίνει την δυνατότητα να έχεις margin στο 6 ενώ οι λοιποί από 9 πάνω . Ζήτα να στο ρίξουν στο 6 και θα έχεις πολύ καλή ταχύτητα με forthnet

Link to comment
Share on other sites

Ποσες μερες χρειαζονται να ολοκληρωθει μια νεα συνδεση? Ισχυει ακομη το διαστημα των 40 ημερων?
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια!εχω φορθεν 4 χρονια και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος...

το θεμα ειναι οτι 5 οκτωβριου μετακομιζω στο χωριο μου μονιμα πλεον,οποτε πρεπει να κνω δικαοπη συνδεσης...ξερετε μηπως ποσες μερες χρειαζεται για να διακοπει το ιντερνετ?

Xperia z
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια!εχω φορθεν 4 χρονια και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος...

το θεμα ειναι οτι 5 οκτωβριου μετακομιζω στο χωριο μου μονιμα πλεον,οποτε πρεπει να κνω δικαοπη συνδεσης...ξερετε μηπως ποσες μερες χρειαζεται για να διακοπει το ιντερνετ?

Καλύτερα να πάρεις τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών στη forthnet που θα σου δώσουν μια υπεύθυνη άπαντηση και έτσι θα είσαι και σίγουρος :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ημουν στην γουιντ και απο ασυνενοησιες απο μερους τους με αναγκασαν να ζητησω μεταφορα στην φορθνετ λογω του οτι θελω νοβα για τα επιγια καναλια (επιδη μενω τριπολη και εχουμε κακη ληψη ) στο σαιτ μου εγραφε οτι ολα εχουν γινη 31/8 και καποια στιγμη μου εστηλαν στο κινητο το ιμαιλ και πασσ μου .σημερα με περνη ο τεχνικος για να συνδεση τον δεκτη με το πιατο κα διαπιστώνω οτι ειμαι στην φορθνετ απο τις 12/9 χωρις καμια ειδοποιηση (και εγω πηρα τηλεφωνα εξωτερικο θα φαω χρεωση ) και το χειροτερο ανακαλύπτω οτι δεν εχω τον ιδιο αριθμο βγενει ενα αλλο νουμερο και στο δικο μου βγενει μια κοπελα ..οσο σας γραφω περιμενω στην αναμονη για να δω τι συμβενει .... επιτελους μιλησα και αφου ειπαμε διαφορα ειναι λαθος αντιστοίχηση και θα με καλεσουν αυριο απο το αρμοδιο τμημα εχετε καμια ιδεα το τι μπορει να μου συμβει σε παιδια
Link to comment
Share on other sites

Απο τις καλύτερες εταίριες, ειμαι 5 χρονια και ολα δουλέουν ρολοι, πακετα εχω αλλάξει αρκετα κατα την διαρκεια και τιποτα το παραξενο και προβληματικο, κανα 2 φορες ειχα μικροπροβληματακια αλλα με το που επερνα τηλ μου τα έλυναν κατευθειαν. Προσωπικα ικανοποιημενος στο φουλ.
Link to comment
Share on other sites

Η προσφορά που βγάλαν για 24αρι με 15 ευρώ τον μήνα με προπληρωμή είναι πολύ φτηνή. Για όποιον ενδιαφέρεται για σύνδεση, ας τσεκάρει το site τους.
Link to comment
Share on other sites

Η προσφορά που βγάλαν για 24αρι με 15 ευρώ τον μήνα με προπληρωμή είναι πολύ φτηνή. Για όποιον ενδιαφέρεται για σύνδεση, ας τσεκάρει το site τους.

 

Είσαι ωραίος !

Το ίδιο ήθελα να γράψω και εγώ, νομίζω ότι είναι αρκετά καλή περίπτωση για 24 net!

Άλλωστε ποιο κάτω δεν έχει πάει αν θυμάμαι καλά.

Το θέμα είναι ότι η σύμβαση είναι χρόνου ή είναι όπως τα άλλα πακέτα για πάντα?

σε ποιο τηλ τους βρίσκετε γιατί έβαλα τα στοιχεία μου απ το πρωί αλλά δεν με έχει ενόχληση κανένας.

Link to comment
Share on other sites

Με 15 ευρώ να έχεις 24αρι ιντερνετ με margin 6 που κλειδώνεις τις πιο υψηλες ταχύτητες αξίζει . Τώρα που είμαι οτε θα το γυρίσω forthnet να γλυτώσω κανα ευρώ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...