Jump to content

Μετρό - Γραμμή 3 (Αιγάλεω - Δ. Πλακεντίας)


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 148
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και στον Κεραμεικό, εντυπωσιακός!

Αντίθετα του Ελαιώνα τίποτα ιδιαίτερο.

Τίποτα το ιδιαίτερο;;;;;; :eek:

 

Μάλλον δεν πρόσεξες τους θόλους! :D

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο.

Όταν είχα πρωτο περάσει δεν είχα βγει σε αυτόν τον σταθμό, παρά μόνο στους άλλους 2.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, όπως είπε και ο letwon παραπάνω, στάσου κάτω από ένα θόλο στο σταθμό του Ελαιώνα (μέσα στον κύκλο του δαπέδου) και μίλα, να δεις τι συμβαίνει με την ακουστική! Είναι easter egg του σταθμού!
Link to comment
Share on other sites

Με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά, αποφασίστηκε η δημιουργία υπόγειου πενταόροφου χώρου στάθμευσης χωρητικότητας 285 οχημάτων σε απόσταση περίπου 300 μέτρων από τον σταθμό «Κεραμεικός» της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας. Στις 17 Ιουνίου 2007 ολοκληρώθηκε ο σχετικός διαγωνισμός, προϋπολογισμού 8,3 εκατ. ευρώ, στον οποίον συμμετείχαν οι παρακάτω επτά (7)εταιρείες: Α. Καπετανίδη ΑΤΕΕ, Ατομον ΑΕ, Ακτωρ ΑΕ, Παντεχνική, Ηλιοχώρα ΑΕ, Προετ ΑΕ, Αρχικόν ΑΕ.

 

Μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών προσωρινός ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η εταιρεία Α. Καπετανίδη ΑΤΕΕ. Ο πενταόροφος υπόγειος χώρος στάθμευσης θα κατασκευαστεί σε ένα από τα κομβικά σημεία της πρωτεύουσας (Ιερά Οδός & Πειραιώς- βλέπετε σχετικό χάρτη) και προβλέπεται να εξυπηρετεί επαρκώς την μετεπιβίβαση οδηγών ΙΧ στο Μετρό. Στο έργο αυτό περιλαμβάνεται και η ανάπλαση του επιφανειακού χώρου (έκταση περίπου 9 στρεμμάτων) προκειμένου να δημιουργηθεί μία ακόμα όαση πρασίνου στην καρδιά της ιστορικής Αθήνας. Το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε δύο (2) έτη από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Θεωρείται σκόπιμο να ανοίγει χώρος στάθμευσης στους σταθμούς του κέντρου;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Θεωρείται σκόπιμο να ανοίγει χώρος στάθμευσης στους σταθμούς του κέντρου;

 

Γιατί όχι;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όχι;

Εγώ ρώτησα πρώτος. :p

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά θα απαντησετε στην ερώτηση ή να κάνει η μάνα ;

Η ερωτηση αφορουσε τους χωρους σταθμευσης δίπλα ή κοντα στους σταθμους του μετρο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά θα απαντησετε στην ερώτηση ή να κάνει η μάνα ;

Η ερωτηση αφορουσε τους χωρους σταθμευσης δίπλα ή κοντα στους σταθμους του μετρο.

 

Η ερώτηση δεν αφορά γενικά την σκοπιμότητα ύπαρξης χώρως στάθμευσης στους σταθμούς του μετρό, αλλά κατά πόσο είναι σκόπιμο να υπάρχουν χώροι στάθμευσης στους σταθμούς που βρίσκονται πέριξ του κέντρου.

 

Εννοείται πχ ότι στο Σύνταγμα δεν έχει νόημα η δημιουργία πάρκινγκ ενώ πχ στην Δουκίσης Πλακεντίας (μακριά από το κέντρο) το πάρκινγκ είναι απαραίτητο, αλλά για κάποιους σταθμούς κοντά (όπως του κεραμεικού) αλλά όχι ακριβώς στο κέντρο είναι θέμα προς συζήτηση.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το πάρκινγκ θα κατασκευαστεί στη διασταύρωση δύο ήδη κορεσμένων δρόμων (Ιερά οδός και Πειραιώς) και ίσως το πάρκινγκ να επιβαρύνει ακόμα περισσότερο κυκλοφοριακά την περιοχή, ακυρώνοντας ουσιαστικά την βελτίωση που θα προκαλούσε το μετρό.

Επίσης πολλοί οδηγοί που έχουν τελικό προορισμό το κέντρο, αφού έτσι κι αλλιως θα φτάσουν τόσο κοντά, είναι πιθανόν να επιλέξουν κάνουν όλη τη διαδρομή με το αυτοκίνητο παρά να παρκάρουν και να πάρουν το μετρό για 1-2 στάσεις ιδίως αν έχουν να περπατήσουν και 300 μέτρα από το πάρκινγκ μέχρι το σταθμό.

Το τρίτο ζήτημα έχει να κάνει με το κόστος στάθμευσης. Κοντά στο κέντρο υπάρχει έλλειψη ελεύθερων χώρων ενώ και η γη είναι ακριβή, με αποτέλεσμα να απαιτούνται σχετικά πολύπλοκες και πολυδάπανες κατασκευές κάτι που τελικά οδηγεί σε αυξημένες τιμές στάθμευσης. Όπως έχει δείξει η εμπειρία από άλλα υπόγεια πάρκινγκ του κέντρου που είναι μισοάδεια, οι οδηγοί δεν είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν τις υψηλές τιμές που απαιτούν τα πάρκινγκ.

 

Θα έλεγα ότι θα ήταν πιο λογικό να κατασκευαστεί πάρκινγκ στο σταθμό του Ελαιώνα που είναι μακρύτερα του κέντρου, με σχετικά εύκολη πρόσβαση από την Εθνική οδό, ενώ υπάρχουν άπλετοι χώροι για να κατασκευαστεί χωρίς να απαιτούνται πολυόροφες επίγειες ή υπόγειες κατασκευές (=πολύ χαμηλότερες τιμές). Επίσης στον Ελαιώνα θα μπορούσε να συνδιαστεί η κατασκευή παρκινγκ ώστε να εξυπηρετεί τόσο το μετρό όσο και το συγκρότημα του Πναθηναικού που θα κατασκευαστεί εκεί κοντά.

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Η ερώτηση δεν αφορά γενικά την σκοπιμότητα ύπαρξης χώρως στάθμευσης στους σταθμούς του μετρό, αλλά κατά πόσο είναι σκόπιμο να υπάρχουν χώροι στάθμευσης στους σταθμούς που βρίσκονται πέριξ του κέντρου.

 

Εννοείται πχ ότι στο Σύνταγμα δεν έχει νόημα η δημιουργία πάρκινγκ ενώ πχ στην Δουκίσης Πλακεντίας (μακριά από το κέντρο) το πάρκινγκ είναι απαραίτητο, αλλά για κάποιους σταθμούς κοντά (όπως του κεραμεικού) αλλά όχι ακριβώς στο κέντρο είναι θέμα προς συζήτηση.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το πάρκινγκ θα κατασκευαστεί στη διασταύρωση δύο ήδη κορεσμένων δρόμων (Ιερά οδός και Πειραιώς) και ίσως το πάρκινγκ να επιβαρύνει ακόμα περισσότερο κυκλοφοριακά την περιοχή, ακυρώνοντας ουσιαστικά την βελτίωση που θα προκαλούσε το μετρό.

Επίσης πολλοί οδηγοί που έχουν τελικό προορισμό το κέντρο, αφού έτσι κι αλλιως θα φτάσουν τόσο κοντά, είναι πιθανόν να επιλέξουν κάνουν όλη τη διαδρομή με το αυτοκίνητο παρά να παρκάρουν και να πάρουν το μετρό για 1-2 στάσεις ιδίως αν έχουν να περπατήσουν και 300 μέτρα από το πάρκινγκ μέχρι το σταθμό.

Το τρίτο ζήτημα έχει να κάνει με το κόστος στάθμευσης. Κοντά στο κέντρο υπάρχει έλλειψη ελεύθερων χώρων ενώ και η γη είναι ακριβή, με αποτέλεσμα να απαιτούνται σχετικά πολύπλοκες και πολυδάπανες κατασκευές κάτι που τελικά οδηγεί σε αυξημένες τιμές στάθμευσης. Όπως έχει δείξει η εμπειρία από άλλα υπόγεια πάρκινγκ του κέντρου που είναι μισοάδεια, οι οδηγοί δεν είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν τις υψηλές τιμές που απαιτούν τα πάρκινγκ.

 

Θα έλεγα ότι θα ήταν πιο λογικό να κατασκευαστεί πάρκινγκ στο σταθμό του Ελαιώνα που είναι μακρύτερα του κέντρου, με σχετικά εύκολη πρόσβαση από την Εθνική οδό, ενώ υπάρχουν άπλετοι χώροι για να κατασκευαστεί χωρίς να απαιτούνται πολυόροφες επίγειες ή υπόγειες κατασκευές (=πολύ χαμηλότερες τιμές). Επίσης στον Ελαιώνα θα μπορούσε να συνδιαστεί η κατασκευή παρκινγκ ώστε να εξυπηρετεί τόσο το μετρό όσο και το συγκρότημα του Πναθηναικού που θα κατασκευαστεί εκεί κοντά.

Με κάλυψες. :)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ρώτησα πρώτος. :p

 

Πράγματι και θα σου απαντούσα, αλλά με πρόλαβε ο jarjap...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι τιμές των πάρκινγκ είναι ψηλές επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν πολλά,και όχι λόγω κόστους κατασκευής κλπ.Και αν υπολογίσουμε ότι το πάρκινγκ δίπλα σε σταθμό μετρό θα το χρησιμοποιήσει κάποιος που θέλει να αφήσει το ΙΧ του και να πάρει το μετρό μάλλον κερδισμένοι είμαστε στο θέμα κυκλοφορίας και συμφόρησης.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι τιμές των πάρκινγκ είναι ψηλές επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν πολλά,και όχι λόγω κόστους κατασκευής κλπ..

 

Θα το δεχόμουν αυτό που λες εάν τα υπάρχοντα πάρκινγκ ήταν γεμάτα. Βρέθηκα την προηγούμενη βδομάδα στο πάρκινκ της πλατείας Αιγύπτου (πεδίον του Άρεως) και ήταν κυριολεκτικά άδειο!!

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι τιμές των πάρκινγκ είναι ψηλές επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν πολλά,και όχι λόγω κόστους κατασκευής κλπ.Και αν υπολογίσουμε ότι το πάρκινγκ δίπλα σε σταθμό μετρό θα το χρησιμοποιήσει κάποιος που θέλει να αφήσει το ΙΧ του και να πάρει το μετρό μάλλον κερδισμένοι είμαστε στο θέμα κυκλοφορίας και συμφόρησης.

Ναι, αλλά πάρκινγκ στο γκάζι... το μόνο που προσφέρει είναι να μπαίνει περισσότερος κόσμος κέντρο με το αυτοκίνητο.

Να κάνουν στον Ελαιώνα, στο Αιγάλεω, αλλά όχι στο Γκάζι.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ναι, αλλά πάρκινγκ στο γκάζι... το μόνο που προσφέρει είναι να μπαίνει περισσότερος κόσμος κέντρο με το αυτοκίνητο.

Να κάνουν στον Ελαιώνα, στο Αιγάλεω, αλλά όχι στο Γκάζι.

Η λογική της δημιουργίας του χώρου στάθμευσης είναι... κάπως παράλογη, ωστόσο δεν είναι διαφορετική από αυτήν που ακολούθησε το ΥΠΕΧΩΔΕ στο παρελθόν. Το σημείο στο οποίο θα γίνει είναι ακριβώς πριν από την «είσοδο» στο Δακτύλιου, μέσω της «Πειραιώς», όπως δηλαδή και στην περίπτωση του σταθμού Φιξ της Γραμμής 2 - μέσω της Λ. Συγγρού. Προφανώς λοιπόν όσοι χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους σταθμούς μπορούν να πλησιάζουν όσο περισσότερο... είναι δυνατό το κέντρο της Αθήνας, χωρίς να εγκαταλείπουν το όχημά τους. Δεν με ανησυχεί πάντως το συγκεκριμένο γεγονός καθώς χώροι στάθμευσης θα κατασκευαστούν και στους δύο άλλους σταθμούς της επέκτασης προς το Αιγάλεω...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η λογική της δημιουργίας του χώρου στάθμευσης είναι... κάπως παράλογη, ωστόσο δεν είναι διαφορετική από αυτήν που ακολούθησε το ΥΠΕΧΩΔΕ στο παρελθόν. Το σημείο στο οποίο θα γίνει είναι ακριβώς πριν από την «είσοδο» στο Δακτύλιου, μέσω της «Πειραιώς», όπως δηλαδή και στην περίπτωση του σταθμού Φιξ της Γραμμής 2 - μέσω της Λ. Συγγρού. Προφανώς λοιπόν όσοι χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους σταθμούς μπορούν να πλησιάζουν όσο περισσότερο... είναι δυνατό το κέντρο της Αθήνα, χωρίς να εγκαταλείπουν το όχημά τους. Δεν με ανησυχεί πάντως το συγκεκριμένο γεγονός καθώς χώροι στάθμευσης θα κατασκευαστούν και στους δύο άλλους σταθμούς της επέκτασης προς το Αιγάλεω...

Πάλι καλά που θα γίνει και στους άλλους σταθμούς πάρκιν.

Τουλάχιστον όποιος έχει αρκετό μυαλό θα αφήνει το αυτοκίνητο στο Αιγάλεω ή στον Βοτανικό.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά από την ολοκλήρωση του σχετικού διαγωνισμού, υπογράφθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2007 η σύμβαση μεταξύ της Αττικό Μετρό ΑΕ και της τεχνικής εταιρείας ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΗΣ ΑΤΕ για τη δημιουργία υπόγειου πενταώροφου χώρου στάθμευσης για μετεπιβίβαση στο Μετρό, χωρητικότητας 285 οχημάτων, σε απόσταση περίπου 300 μέτρων από τον σταθμό Κεραμεικό της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας. Υπενθυμίζεται ότι στο έργο αυτό περιλαμβάνεται και η ανάπλαση του επιφανειακού χώρου (έκταση περίπου 9 στρεμμάτων). Το έργο θα κοστίσει 7,3 εκατ. ευρώ και προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε δύο (2) έτη (Σεπτέμβριος 2009).

 

Επισυνάπτεται η τομή του υπόγειου χώρου στάθμευσης.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ανάγκη για τη δημιουργία ενός χώρου στάθμευσης με τέτοια χωρητικότητα στην περιοχή; Ο σταθμός του Κεραμεικού θεωρείται πολυσύχναστος;
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ανάγκη για τη δημιουργία ενός χώρου στάθμευσης με τέτοια χωρητικότητα στην περιοχή; Ο σταθμός του Κεραμεικού θεωρείται πολυσύχναστος;

Έχω εξηγήσει τη λογική γύρω από τη δημιουργία του σε παλαιότερο μήνυμά μου. Ο σταθμός του Κεραμεικού πάντως (ουσιαστικά... Γκάζι) είναι πολυσύχναστος, αλλά και να μην ήταν, οι χώροι στάθμευσης θα γέμιζαν από όσους δεν θέλουν να παρανομήσουν παραβιάζοντας το Δακτύλιο, αλλά και από αυτούς που απλά θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Μετρό...

 

Πάντως, αν ακολουθηθεί ανάλογη τιμολογιακή πολιτική με αυτή των υπολοίπων χώρων, η στάθμευση σε αυτό το σημείο θα συμφέρει και όσους απλά επισκέπτονται την περιοχή για ψυχαγωγικούς λόγους... Το καλό θα ήταν βέβαια να έφταναν σε αυτήν την περιοχή με το Μετρό...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Την υιοθέτηση της πρότασης του δημάρχου Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη για επέκταση λειτουργίας του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών.

Ο κ. Κακλαμάνης πρότεινε την επέκταση του ωραρίου του Μετρό για την διευκόλυνση των κατοίκων κατά την διάρκεια της συνάντησης του με τον υπουργό Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη την Τρίτη (16/10).

 

Βάσει αυτού του πλαισίου το υπουργείο εξετάζει την πιλοτική επέκταση του ωραρίου για δύο ώρες αλλά μόνο την Παρασκευή και το Σάββατο.

 

Επίσης, συζήτησαν και για την υπογειοποίηση των γραμμών των σιδηροδρόμων και του προαστιακού και επεσήμαναν ότι πρέπει να ξαναρχίσουν οι συζητήσεις που είχαν διακοπεί πριν από τις εκλογές.

 

Πηγή: http://www.cosmo.gr

Link to comment
Share on other sites

Όπως διάβασα στην Καθημερινή, η επέκταση του ωραρίου θα είναι πιλοτική και η πλήρης εφαρμογή της θα εξαρτηθεί από την επιβατική κίνηση.

 

Τώρα, για να πετύχει η επέκταση του ωραρίου και να υπάρχει κίνηση από την πλευρά των επιβατών, είναι απαραίτητο να υπάρχουν σχετικά συχνά δρομολογία.

 

Επί παραδείγματι, το X14 έχει αρκετή κίνηση, ειδικά Π-Σ-Κ. Αντίθετα, τα ανά μισάωρο - και αν - δρομολόγια της νυχτερινής γραμμής 500, αποτελούν τροχοπέδη για την επιτυχία της και για την χρήση της από τους επιβάτες.

 

Εν ολίγοις στο χέρι μας είναι να έχει επιτυχία η επέκταση του ωραρίου και να καθιερωθεί μόνιμα.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ρε παιδιά, κάτι φήμες που ακούγονται ότι θα διακοπεί η λειτουργία των σταθμών Χαλανδρίου και Δ.Πλακεντίας για κανά 6μηνο αληθεύουν ?

 

Δεν το έχω διαβάσει κάπου επίσημα, και μου φαίνεται τουλάχιστον χαζό να φτιάξεις 2 σταθμούς με τέτοια υποδομή για να τους κλείσεις λίγο αργότερα...

1. Ψάξε στο internet

2. Ψάξε στο forum

3. Γράψε Ελληνικά !! Μπορείς !! :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, κάτι φήμες που ακούγονται ότι θα διακοπεί η λειτουργία των σταθμών Χαλανδρίου και Δ.Πλακεντίας για κανά 6μηνο αληθεύουν ?

 

Δεν το έχω διαβάσει κάπου επίσημα, και μου φαίνεται τουλάχιστον χαζό να φτιάξεις 2 σταθμούς με τέτοια υποδομή για να τους κλείσεις λίγο αργότερα...

 

Είχα την εντύπωση ότι θα έκλεινε ολόκληρη η γραμμή για να ολοκληρωθούν οι σταθμοί Χολαργού - Νομισματοκοπείου... Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι... :(

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, κάτι φήμες που ακούγονται ότι θα διακοπεί η λειτουργία των σταθμών Χαλανδρίου και Δ.Πλακεντίας για κανά 6μηνο αληθεύουν ?

 

Δεν το έχω διαβάσει κάπου επίσημα, και μου φαίνεται τουλάχιστον χαζό να φτιάξεις 2 σταθμούς με τέτοια υποδομή για να τους κλείσεις λίγο αργότερα...

Η γραμμή 3 θα σταματάει στο σταθμό ''Εθνική Άμυνα'' ,έτσι ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν το σταθμό του Νομισματοκοποιου και να κατασκευασουν απο το μηδεν τον σταθμο της Αγ.Παρασκευης, που στην ουσία δεν υπάρχει ουτε το φρεατιο σκαμμενο ,άρα θα πρέπει να τρυπήσουν και την σύραγγα.

Αυτό όλο λένε οτι θα κρατήσει 6 μήνες αλλά εγώ πιστέυω πολυ παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...