Jump to content

Nέο σχολικό βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄Δημοτικού


Bayern4
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επίσης ο Κίσιγκερ παρομοίασε την Ελλάδα με φίδι μέσα σε μπουκάλι στο παρελθόν...

Η φράση "Ο κατέχων την Ελληνικήν παιδίαν Έλληνας εστί", πόσο ακόμη θα ισχύει ???

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 215
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ο Κισιντζερ (αφου τον αναφερουμε ας τον προφερουμε και σωστα τον ανθρωπο) ακομη ειπε "this is madness" αλλα του την ειπε μετα ο Ζουραρις "this is sparta" και τον ρουπωσε.

 

Επισης, δεν ξερω για ποσο ακομα θα ισχυει το "Ο κατέχων την Ελληνικήν παιδίαν Έλληνας εστί", αλλα ξερω οτι ενας φιλος μου με καταγωγη απο την Τραπεζουντα λεει "Να λελεβω τα παιδίαν".

 

:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Η κυνική αυτή ομολογία ανήκει στον πρώην υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ την περίοδο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο Χέντρι Κίσιγκερ. Τα πιο πάνω ανέφερε το 1994 προς κορυφαίους του πολιτικού κόσμου και δημοσιεύθηκαν στις 12.2.1997 από την «Turkish Daily News».

 

http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=287547

 

Θα παραθέσω ενα κείμενο του Πρετεντέρη καθώς και ένα post από άλλο forum για αυτό το θέμα-urban legend.

 

Ο αρθρογράφος του κειμένου που ανέβασες βάζει τον Μεταλληνό να λέει τον Ιούνιο του 2003 πως "άκουσε ο ίδιος τον λόγο να εκφωνείται απο τον Κίσινγκερ το 1974" και μάλιστα live, σε ταυτόχρονη μετάφραση. Ε λοιπόν, Σε άρθρο της Ελευθεροτυπίας τον Γενάρη του 1987 (26/1/87), αναφέρεται και πάλι η ίδια αυτή δήλωση, με την διαφορά πως ο αρθρογράφος δηλώνει πως έγινε τον Νοέμβριο του 1973, αμέσως μετά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.... Η δε Κανέλλη δήλωνε πως πηγή της δήλωσης είναι η αγγλόγλωσση εφημερίδα Turkish Daily News, της 17/2/1997.

Νομίζω πως αυτό αρκεί για να αντιληφθεί κανείς την εγκυρότητα του κειμένου που παρέθεσες. Να προσθέσω πως η εν λόγω site, το The Greek Report, απο το οποίο προέρχεται το κείμενο που ανέβασες, έχει επίσης δημοσιεύσει και τον περιαστικό μύθο νο.2, το περίφημο Hellenic Quest, ως απόλυτα έγκυρη είδηση, ενώ φυσικά προβάλει τα Προτώκολλα των Σοφών της Σιών ως πραγματικό συνομωτικό έργο των Εβραίων Σιωνιστών...

 

Και το άρθρο του Πρετεντέρη:

Μια είδηση που δημοσιεύτηκε στην αγγλόφωνη τουρκική εφημερίδα «Turkish Daily News» υπέστη μια ενδιαφέρουσα περιήγηση στον ελληνικό Τύπο. Ο πρώην υπουργός των ΗΠΑ κ. Χένρι Κίσινγκερ φέρεται να δήλωσε προ τριετίας σε δημόσια ομιλία του στην Ουάσιγκτον ότι «ο ελληνικός λαός είναι ατίθασος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει κλπ.».

 

Η φερομένη ως δήλωση Κίσινγκερ ταξίδεψε σε μια μερίδα του ελληνικού Τύπου («Οικονομικός Ταχυδρόμος», «Νέμεσις», «Εστία») προκαλώντας τον διαγγελματικό οίστρο του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Χρ. Σαρτζετάκη, το επιφυλλιδογραφικό ενδιαφέρον του κ. Χρ. Γιανναρά («Καθημερινή») και την περιέργεια πολλών. Ο κ. Γιανναράς, μάλιστα, καυτηρίασε την «αδιαφορία στην Ελλάδα για την προκλητικά ωμή δήλωση Κίσινγκερ», γεγονός που θεώρησε «απτή απόδειξη ότι η στρατηγική που εισηγήθηκε ο πολύς Χένρι έχει τεθεί σε εφαρμογή με εντυπωσιακά κιόλας αποτελέσματα».

 

Εν συνεχεία η φερομένη ως δήλωση Κίσινγκερ διεψεύσθη από το γραφείο του πρώην υπουργού Εξωτερικών μετά από ερώτημα έλληνα πολίτη. Το γεγονός κατεγράφη στο περιοδικό «Πολιτικά Θέματα» και γνωστοποιήθηκε στην «Καθημερινή» με επιστολή του κ. Ν. Κ. Αλιβιζάτου, γεγονός που προκάλεσε οξύτατη επίθεση του κ. Γιανναρά και του κ. Σαρτζετάκη κατά του κ. Αλιβιζάτου! Επάνω που μας χρώσταγαν, δηλαδή...

 

Αυτά ως προς το συγκεκριμένο περιστατικό. Θα μπορούσε κανείς να ανακράξει χαιρέκακα «την πάτησαν οι Ελληνάρες!» αλλά δεν νομίζω ότι είναι εκεί το πρόβλημα. Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που κατασκευασμένα γεγονότα επιστρατεύονται για να τεκμηριώσουν ιδεολογικά επιχειρήματα και πολιτικούς συλλογισμούς. Προσφάτως ακόμη επιστρατεύθηκε από διάφορα μέσα ενημέρωσης ένα υποτιθέμενο non-paper των συζητήσεων Κλίντον - Σημίτη το οποίο καταγγέλθηκε ως πλαστό και κατασκευασμένο έγγραφο τόσο από την ελληνική κυβέρνηση όσο και από την αμερικανική πρεσβεία. Παρά ταύτα, είς εκ των προαγωγών του εγγράφου ακούστηκε σε κανάλι να λέει: «Συζητάμε αν είναι πλαστό ή δεν είναι αντί να συζητάμε για το περιεχόμενό του, γι' αυτά που λέει!». Κατ' αυτόν, το περιεχόμενο τυγχάνει έγκυρο, ακόμη κι αν το έγγραφο είναι πλαστό. Θέμα λογικής και θράσους...

 

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης, λοιπόν, δεν βρίσκεται μόνο στα περιστατικά. Αλλωστε, όλοι λίγο - πολύ ξέρουμε περί Κυρίου Χρήστου, δεν περιμέναμε τον Κίσινγκερ. Το ενδιαφέρον βρίσκεται στην επιστράτευση και στην εκμετάλλευση από ανθρώπους κατά τεκμήριο σοβαρούς μιας είδησης εξαρχής αμφιβόλου προέλευσης, εξ ορισμού αμφισβητούμενης εγκυρότητας και, πάντως, βλακώδους περιεχομένου. Η διάψευση που ακολούθησε ήταν μάλλον περιττή και κατά βάθος αυτονόητη.

 

Εξαρχής θα μπορούσε κανείς βασίμως να υποθέσει ότι αποκλείεται ο δρ Κίσινγκερ να έχει τρεις σκασίλες, εκ των οποίων η μία είναι πώς θα πλήξει τους Ελληνες. Αλλά ακόμη κι αν τα των Ελλήνων τρόπαια τύχαινε να τον κρατούνε ξάγρυπνο, ακόμη κι αν απεργαζόταν σε σκοτεινές συνωμοσίες τα μύρια όσα κατά της ελληνικής γλώσσας, ακόμη κι αν ακούει Ορθοδοξία και του σηκώνεται η τρίχα κάγκελο, αποκλείεται να δήλωνε τέτοιες κουταμάρες και δη δημοσίως, σε διάλεξη στην Ουάσιγκτον. Αντε να δεχθώ ότι ο Κίσινγκερ είναι «ανθέλλην» (τι έκφραση κι αυτή!) αλλά αποκλείεται να δεχθώ ότι είναι βλαξ!

 

Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν είναι τι είπε ή τι δεν είπε ο Κίσινγκερ (παρ' όλο που η χρήση πλαστού ή παραποιημένου αποδεικτικού υλικού δεν αποτελεί και την εντιμότερη πνευματική πράξη...) αλλά γιατί επιστράτευσαν αυτόν τον αμφισβητούμενο Κίσινγκερ διακινδυνεύοντας τις συνέπειες που προέκυψαν. Γιατί τόσοι καλοί άνθρωποι στην Ελλάδα αισθάνονται να ζουν σε καθεστώς γενικευμένης και αναπόδεικτης συνωμοσίας εις βάρος της εθνικής τους υπόστασης; Και γιατί αισθάνονται την ανάγκη να πέσουν με τα μούτρα στα πρώτα ίχνη αποδεικτικού υλικού, έστω και αμφισβητούμενου, αντί να γελάσουν με τις εκκεντρικές αυτές απόψεις; Γιατί αυτή η κατάσταση πολιορκίας; Τι τους απειλεί; Τι τους τρομάζει;

 

Η απάντησή μου είναι εξαιρετικά απλή. Αντιδρούν έτσι επειδή η σχολή σκέψης την οποία εκφράζουν δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς φόβο, χωρίς απειλή, χωρίς την ανομολόγητη παραδοχή μιας εξυφαινόμενης συνωμοσίας· μιας συνωμοσίας που με τη σειρά της δικαιολογεί την εσωστρεφή και αμυντική στάση που πρεσβεύουν. Αμύνονται επειδή κάποιος τους απειλεί, τους απειλεί ύπουλα, συνωμοτικά και ακατάπαυστα. Η συνωμοσία δεν τεκμηριώνεται από πουθενά; Μα αυτό ακριβώς την αποδεικνύει επικίνδυνη και φταίμε εμείς, οι υπόλοιποι, που δεν καταλαβαίνουμε τον κίνδυνο να τρέξουμε στους προμαχώνες.

 

Η συνωμοτική ανάγνωση της Ιστορίας δεν είναι ασφαλώς νέο φαινόμενο ούτε ουδέτερο ιδεολογικά. Γράφοντας για τη Γαλλική Επανάσταση, ο Ζακ Γκοντεσό σημείωνε ότι όλη η αντεπαναστατική ιδεολογία εμπεριείχε μια θεωρία της συνωμοσίας. Η επαναστατική διαδικασία συνοψιζόταν στη συνωμοτική παρέμβαση των Ιακωβίνων και των μασόνων. Ο περίφημος αβάς Μπαριέλ και ακολούθως ο Ζοζέφ ντε Μεστρ ήταν οι πρώτοι διδάξαντες. Σε ολόκληρο τον 19ο και στον 20ό αιώνα το σύνολο της ακροδεξιάς και φασίζουσας σκέψης (αλλά και μιας απλουστευτικής «αριστερής» αντίληψης...) συνέχισε να εμπλουτίζεται και να στηρίζεται στον φόβο της συνωμοσίας κατά της καθεστηκυΐας τάξης αλλά, κυρίως, κατά της κοινωνικής, εθνικής, ακόμη και φυλετικής ευταξίας.

 

Ο μύθος της σιωνιστικής συνωμοσίας (στην τεκμηρίωσή του συναντούμε άλλο ένα πλαστογράφημα, τα περίφημα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών») τροφοδότησε τα πιο ακραία αντισημιτικά παραληρήματα, άνοιξε διάπλατα τον δρόμο στον εθνικο-σοσιαλισμό και σε αρκετές ακόμη εκτροπές. Ο φασισμός του Μεσοπολέμου ήταν, πάνω απ' όλα, το μείγμα ενός φόβου και μιας νοσταλγίας. Και υπενθυμίζω ακόμη ότι ρητώς κι ομολογημένα ο φασισμός ήταν μια αντίδραση κατά «του διεθνισμού και του κοσμοπολιτισμού», μιας απειλής που τότε (όπως και τώρα;) υπονόμευε τα «εθνικά χαρακτηριστικά», τα «εθνικά δεδομένα», την «εθνική καθαρότητα». Την απειλή αυτή συγκροτούσαν ο «διεθνής εβραϊσμός», η «διεθνής μασονία», το «κοσμοπολίτικο χρηματιστηριακό κεφάλαιο» και γενικώς ό,τι ξέφευγε από ένα απίστευτα στριμωγμένο εθνικό κοστούμι.

 

Η ρητορική μοιάζει απίστευτα· σε σημείο που να ταυτίζεται ή που να αναπαράγεται πιστά. Το ιδεολογικό υπόστρωμα της ευαισθησίας δεν είναι ουδέτερο ούτε ακίνδυνο ούτε καλοπροαίρετο. Τουλάχιστον ο φασισμός του Μεσοπολέμου μαζί με την απειλή ανεμείγνυε και λίγη νοσταλγία. Και, τουλάχιστον, αυτοί που γοητεύτηκαν από τη νεφελώδη παρακμιακή λογική του είχαν το ελαφρυντικό ότι τότε δεν ήξεραν τις συνέπειες, δεν είχε έλθει ακόμη ο λογαριασμός. Σήμερα;

 

Ακόμη όμως κι αν παραδεχθούμε ότι το ζητούμενο είναι απλώς να απλώσουμε ένα δίχτυ προστασίας πάνω σε μια ταυτότητα που απειλείται * από τον Κίσινγκερ ή από κάποιον άλλον· αν δεχθούμε ότι καλούμαστε να προστατεύσουμε κάτι, σε σημείο που να μην αλλάξει τίποτα, τότε δεν χρειάζεται καμία απόδειξη συνωμοσίας· καμία φιλολογία περί ελληνικότητας, γλώσσας, θρησκείας, ιστορικών αποθεμάτων κι άλλων τινών. Είναι μια τυπική συντηρητική παρότρυνση, σύμφωνα μάλιστα και με τον καλύτερο ορισμό του Ντισραέλι: καλούμαστε να συντηρήσουμε, τελεία και παύλα. Ενα απέραντο εθνικό κατενάτσιο σε ρυθμό «Ελεύθερων Πολιορκημένων».

 

Το πρόβλημα είναι ότι σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι συντηρητισμοί παρασύρονται ακατάπαυστα και σχεδόν φυσιολογικά. Δεν είναι θέμα επιλογής αλλά ροής των πραγμάτων. Γι' αυτό και η κυρίαρχη ιδεολογική σύγκρουση της εποχής μας δεν εκδηλώνεται στον άξονα συντήρηση/αλλαγή αλλά στη μορφή της αλλαγής, στο περιεχόμενο του εκσυγχρονισμού. Η αλλαγή, με άλλα λόγια, δεν είναι το ζητούμενο, είναι το δεδομένο.

 

Παραδέχομαι ότι άνθρωποι κλειστής παιδείας και, κυρίως, εσωστρεφούς νοοτροπίας δεν είναι εύκολο να βαδίζουν συμφιλιωμένοι με τις αλλαγές που συντελούνται γύρω τους. Ζουν σε μια κοινωνία, σε μια Ελλάδα, σε έναν κόσμο που δεν τους αρέσει πια, που δεν τον κατανοούν και δεν τον ευχαριστιούνται. Ισως γι' αυτό τελικώς να επιστρατεύονται κι οι διάφορες συνωμοσίες: όχι μόνο ως απειλή εναντίον όλων αλλά και ως ερμηνευτικός μηχανισμός μιας αλλαγής την οποία ορισμένοι δεν μπορούν να κατανοήσουν, άρα και να αποδεχθούν.

http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12448&m=B02&aa=1

 

 

 

 

A, και κάτι ακόμα.

 

Ο Κισιντζερ (αφου τον αναφερουμε ας τον προφερουμε και σωστα τον ανθρωπο) ακομη ειπε "this is madness" αλλα του την ειπε μετα ο Ζουραρις "this is sparta" και τον ρουπωσε.

 

Επισης, δεν ξερω για ποσο ακομα θα ισχυει το "Ο κατέχων την Ελληνικήν παιδίαν Έλληνας εστί", αλλα ξερω οτι ενας φιλος μου με καταγωγη απο την Τραπεζουντα λεει "Να λελεβω τα παιδίαν".

 

:ninja:

 

:lol:

:respect:

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

Το αστειο ειναι οτι τα καναλια και πολλοι οψιμοι χρηστες του ιντερνετ θεωρουν πως οτι γραφεται σ αυτο ειναι θεσφατο και το αναπαραγουν διχως καν να μουν στον κοπο να το γκουγκλαρουν (βαρβαρισμος, το ξερω).

Εχω δει αρκετα ρεπορταζ σε σοβαρα καναλια και αρθρα σε κατα τα αλλα εγκριτες εφημεριδες που γραφουν για γνωστα urban legends kai hoaxes που εχω λαβει 10αδες φορες τα τελευταια χρονια.

Η τελευταια μοδα ειναι τα μπλογκς. Γραφει ο καθε πικραμενος noobas την π@παρια του, το παιρνει το καναλι και η εφημεριδα και το πασαρει σαν κραυγη απογνωσης/αγωνιας/ειλικρινειας/σοβαροτητας, σαν γροθια στο κατεστημενο, σαν την απολυτη αληθεια.

 

Το ιντερνετ ειναι σαν το σεξ, φανταστικο - αρκει να ξερεις να το δουλευεις (αγνωστου ποιητου).

Link to comment
Share on other sites

Το σχολικό βιβλίο της Ιστορίας ούτως ή άλλως πολύ λίγο ρόλο παίζει.Πρωσοπικά εγώ,ότι ξέρω για την Ιστορία της Ελλάδος -αρκετά πράματα -τα ξέρω από εγκυκλοπαίδειες και ιστορικά βιβλία
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Θα απαντησω στον φιλο panpap που παντου βλεπει συνωμοσιες , νομιζω δεν εχει διαβασει προσεχτικα τα προηγουμενα μου ποστ σχετικα με το θεμα γιατι αυτο εν τελει ειναι και το ζητουμενο.

 

Το βιβλιο της ΣΤ δημοτικου μας λενε οτι δεν τυπωθηκε λογω φορτου εργασιας στα τυπογραφια εν οψει των εκλογων. Οσο καλοπιστοι και αν ειμαστε πως να το πιστεψουμε οταν καν δεν το εχουν δημοσιοποιησει με τις αλλαγες στο ιντερνετ;

 

Εδω υπαρχουν ολα τα υπολοιπα βιβλια.

 

http://zeus.pi-schools.gr/dimotiko/

 

 

Σε αυτή την ιστοσελίδα υπάρχουν online όλα τα βιβλία (καινούργια και παλιά). Δεν χρειάζεται φυσικά να τυπωθεί το βιβλίο για να μπει εκεί το pdf, Αρα θα έπρεπε ήδη να βρίσκεται εκεί αφου, όπως λένε, έχει διορθωθεί και μόνο η εκτύπωση μένει...

 

Αρα η συνωμοσια και των 2 μεγάλων κομματων να μας πασαρουν ουτως η αλλως το βιβλιο ειναι δεδομενη γι αυτο και δεν το δινουν στην δημοσιοτητα. Αν το δωσει η κυβερνηση τωρα φοβαται οτι θα χασει τις εκλογες και αν η αντιπολιτευση βγει στην κυβερνηση παλι θα μας το πασαρει γιατι οι δηλωσεις του κ, Βενιζελου ειναι γνωστοτατες περι του θεματος και οι απόψεις του κοματος του επισης.

 

ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΤΙΟΤΗΤΑ;

 

την απαντηση θα σας την εδινε και ενα μικρο παιδι, δεν το εχουν διορθωσει το εχουν ΨΕΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΕΙ γι αυτο και αποσιωπαται το θεμα για να βρεθουμε ΠΡΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ γεγονοτων μετα τις εκλογες οποιος και αν βγει, τοτε που δεν θα εχουν τον φοβο χασουρας ψηφων. ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΝΤΑΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΗΤΕΣ!

 

Για να θυμηθουμε καλυτερα :

 

Strasbourg, 17- 18 February 2003

 

 

Καταρχάς ας προσέξουμε λίγο την ημερομηνία... 17- 18 Φεβρουαρίου 2003!!!

 

το επισημαίνουμε για να μην νομίζουν κάποιοι πως το θέμα με τα βιβλία προέκυψε τώρα...Τόπος...Στρασβούργο!!!

 

Συνέντευξη με τους τότε Υπουργούς Πολιτισμού Ελλάδος και Τουρκίαςδηλαδή με τους Κυρίους Hüseyin Celik και Ευάγγελο Βενιζέλο.

 

Η συνέντευξη είναι δημοσιευμένη στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας!

 

Ψάξαμε και στις σελίδες του δικού μας Υπουργείου αλλά δεν την βρήκαμε...Την συνέντευξη μπορείτε να την βρείτε εδώ:

 

http://www.kultur.gov.tr/EN/BelgeGoster.aspx?17A16AE30572D31371BE64510F6C8BC979E2524859AEED5C

 

Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη!!!

 

Γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα όταν κοιτάξει κάποιος την απάντηση του Κυρίου Βενιζέλου στον δημοσιογράφο στην εξής ερώτηση:

 

Ποιές πρακτικές φόρμες ακολουθούν απο κοινού στον πολιτιστικό τομέα;

 

Λοιπόν για να μην κατηγορηθούμε πως παρερμηνεύουμε, η φανεί πως αδικούμε...γιατί τα "getting rid" και τα "jettisoned" μας προδιαθέτουν για κάτι τέτοιο!!!...

 

εμείς απλά παραθέτουμε ερώτηση και απάντηση στα αγγλικά...επίσης δίνουμε και τον σύνδεσμο που μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρες τις συνεντεύξεις...και από εκεί και πέρα αφήνουμε εσάς να κάνετε την μετάφραση...και να βγάλετε τα συμπεράσματα σας...

 

Ερώτηση...Question: What practical forms has rapprochement taken, particularly in the cultural field?

 

Απάντηση...Evangelos Venizelos: One very important aspect has been getting rid of ideological and historical stereotypes. Culture is not just a matter of heritage and the arts. It is a matter of life - of everyday life, which is changing all the time, and of all the contradictory things that go into it. Many national or community cultures embody stereotypes and prejudices, which are spread, not just by civil society, but by school systems too. This is why both our governments had to make a start in schools. We went through our history textbooks and jettisoned anything which, instead of helping children to understand the past, portrayed other people as enemies. Changing attitudes, fighting taboos, overcoming the so-called "clash of civilisations" - this is even more important at a time when there is so much talk of war. None of this is easy, but we mean to do it.

 

Εμείς σε αυτό το σημείο δεν θα πούμε τίποτα άλλο...Μία απλή ερώτηση και μόνο έχουμε να κάνουμε προς τον Κύριο Βενιζέλο...

 

Κύριε Βενιζέλο αυτά πιστεύετε πως θα πετύχουν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ με το βιβλίο της Κας Ρεπούση;

 

 

Μετάφραση στα Ελληνικά:

 

Ερώτηση:

 

Τι πρακτικές εφαρμογές (φόρμες, σχήματα) έχει κάνει η "επαναπροσέγγιση" (με την έννοια αποκατάστασης διακοπεισών φιλικών σχέσεων) στο πολιτιστικό επίπεδο;

 

Απάντηση Ευάγγελος Βενιζέλος:

 

Μια πολύ σημαντική πτυχή (άποψη) ξεφορτώνεται (ο χρόνος που χρησιμοποιεί δηλώνει ότι έχει αρχίσει ήδη και συνεχίζεται) τα ιδεολογικά και ιστορικά στερεότυπα.Η κουλτούρα (πνευματική καλλιέργεια) δεν είναι μόνο θέμα κληρονομιάς και των τεχνών.Είναι θέμα ζωής-καθημερινής ζωής, η οποία αλλάζει συνεχώς, και όλων των αντιφατικών πραγμάτων που ενέχονται σε αυτή.Πολλές εθνικές η κοινωνικές κουλτούρες περιέχουν (στον κύριο κορμό τους) στερεότυπα και προκαταλήψεις οι οποίες εξαπλώνονται όχι μόνο από την κοινωνία των πολιτών αλλά και από τα σχολικά συστήματα. Αυτός είναι ο λόγος που και οι δυό κυβερνήσεις έπρεπε να κάνουμε ένα ξεκίνημα στα σχολεία. Εξετάσαμε τα ιστορικά διδακτικά βιβλία και εγκαταλείψαμε (παρατήσαμε - πετάξαμε) οτιδήποτε το οποίο αντί να βοηθά τα παιδιά να καταλάβουν το παρελθόν, απεικόνιζαν τους άλλους λαούς ως εχθρούς. Αλλάζοντας νοοτροπίες, πολεμώντας ταμπού, ξεπερνώντας την επονομαζόμενη "σύγκρουση πολιτισμών" - αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό σε μια εποχή που γίνεται τόσος πολύς λόγος (κουβέντα) για τον πόλεμο. Τίποτα από αυτά δεν είναι εύκολο, αλλά το έχουμε βάλει σκοπό (πραγματικά το εννοούμε) να το κάνουμε(πραγματοποιήσουμε).

 

Σημείωση:

Οι παρενθέσεις είχαν ως μοναδικό σκοπό την καλύτερη κατανόηση του κειμένου, για να αποδοθεί το καλύτερο δυνατό νόημα.

 

 

Οπως καταλαβατε μας την εχουνε στημενη απο ολες τις μεριες πανω στο συγκεκριμενο θεμα και οποιος και να βγει το βιβλιο θα ειναι πραγματικοτητα.

 

Σε εμας μενει να αντιδρασουμε ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι απλα: το βιβλιο δεν βγηκε για να μην γινει πολιτικη εκμεταλευση - ολο και κατι θα εβρισκαν οι υπερπατριωτες. Μεγαλυτερη αποδειξη τουτου, το θεμα με το βιβλιο της 3ης Λυκειου που προεκυψε σημερα, γιατι περιλαμβανει "χιτλερικο χαρτη, που γραφει μακεδονια". Ειναι γεγονος, η βλακεια ειναι ανικητη.

 

Κατα τα αλλα Στεφανια, κανενα ρημα δεν ειναι κακο, αν δεν δουμε και το συνοδευτικο αντικειμενο. Ετσι εχουμε:

 

- getting rid stereotypes

- jettisoned anything which portrayed other people as enemies

 

Aν εσυ διαφωνεις μ'αυτο και θελεις να μαθαινουμε Ιστορια με στερεοτυπα και να λενε στα παιδια μας στο δημοτικο οτι οι Τουρκοι ειναι a priori & defacto οχτροι και πρεπει να τους αφανισουμε, πασο. Αλλιως, δεν μπορω να καταλαβω που διαφωνεις με τον Βενιζελο. Αυτονοητες γενικες αρχες ειπε ο ανθρωπος. Το πως εφαρμοζονται στην λεπτομερεια τους το συζηταμε και το κρινουμε, αλλα επι της αρχης δυσκολο να πεις οτι εχει αδικο σ αυτα που λεει.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην θεωρηθεί εκτός topic, αλλά αυτός ο χάρτης στης Γ' Λυκείου τί μπαρούφα είναι; Σέρρες, Δράμα και σχεδόν όλη η Θράκη στην Βουλγαρία; Ναι, όταν είμασταν υπό ναζιστική κατοχή οι Βούλγαροι ήταν υπεύθυνοι σε εκίνους τους νομούς για τις εκτελέσεις, τις δολοφονίες κτλ. αλλά ήταν στρατός κατοχής! Δεν ήταν νόμιμη προσάρτηση σε κράτος!!! Και φυσικά τότε (1933-1945 γράφει ο χάρτης) δεν υπήρχε ούτε κράτος αλλά και ούτε καν ομόσπονδη Γιουγκοσλαβική δημοκρατία με το όνομα Μακεδονία! Ρε παιδιά, κάνω κάπου λάθος;
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην θεωρηθεί εκτός topic, αλλά αυτός ο χάρτης στης Γ' Λυκείου τί μπαρούφα είναι; Σέρρες, Δράμα και σχεδόν όλη η Θράκη στην Βουλγαρία; Ναι, όταν είμασταν υπό ναζιστική κατοχή οι Βούλγαροι ήταν υπεύθυνοι σε εκίνους τους νομούς για τις εκτελέσεις, τις δολοφονίες κτλ. αλλά ήταν στρατός κατοχής! Δεν ήταν νόμιμη προσάρτηση σε κράτος!!! Και φυσικά τότε (1933-1945 γράφει ο χάρτης) δεν υπήρχε ούτε κράτος αλλά και ούτε καν ομόσπονδη Γιουγκοσλαβική δημοκρατία με το όνομα Μακεδονία! Ρε παιδιά, κάνω κάπου λάθος;

Εγώ το είδα πρώτα στις ειδήσεις και μετά το έψαξα.Τα σκόπια τα λέει Μακεδονία.Βγάζουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια:mad:

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άκουσα ότι το βιβλίο το έγραψε μία ξενόγλωση φιλόλογος ,ενώ κανονικά θα έπρεπε να το γράψει Ιστορικός
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι απλα: το βιβλιο δεν βγηκε για να μην γινει πολιτικη εκμεταλευση - ολο και κατι θα εβρισκαν οι υπερπατριωτες. Μεγαλυτερη αποδειξη τουτου, το θεμα με το βιβλιο της 3ης Λυκειου που προεκυψε σημερα, γιατι περιλαμβανει "χιτλερικο χαρτη, που γραφει μακεδονια". Ειναι γεγονος, η βλακεια ειναι ανικητη.

 

Κατα τα αλλα Στεφανια, κανενα ρημα δεν ειναι κακο, αν δεν δουμε και το συνοδευτικο αντικειμενο. Ετσι εχουμε:

 

- getting rid stereotypes

- jettisoned anything which portrayed other people as enemies

 

Aν εσυ διαφωνεις μ'αυτο και θελεις να μαθαινουμε Ιστορια με στερεοτυπα και να λενε στα παιδια μας στο δημοτικο οτι οι Τουρκοι ειναι a priori & defacto οχτροι και πρεπει να τους αφανισουμε, πασο. Αλλιως, δεν μπορω να καταλαβω που διαφωνεις με τον Βενιζελο. Αυτονοητες γενικες αρχες ειπε ο ανθρωπος. Το πως εφαρμοζονται στην λεπτομερεια τους το συζηταμε και το κρινουμε, αλλα επι της αρχης δυσκολο να πεις οτι εχει αδικο σ αυτα που λεει.

 

 

Θα σε παραπέμψω σε αυτα που "ξεφορτώθηκαν και πέταξαν" και ίσως φρεσκάρω στην μνήμη σου. Αν δεν τα ξέρεις η δεν τα θυμάσαι ευχαρίστως να στα πω.

Παραδείγματα μικρά ειναι η Σμύρνη και ο συνωστισμός, η κατάληψη των ελληνικών εδαφώ και όχι η απελευθέρωση (αρα με το κατάληψη και σημερα ειναι δικα τους ας ελθουν να τα ξαναπαρουν), η ανυπρξια του κρυφου σχολειου και η μείωση εθνικών ηρώων κλπ κλπ κλπ στη διαθεση σου για πιο αναλυτικες παραθεσεις.

 

Δες τώρα τι μαθαινουν οι τουρκοι που φυσικα οχι μονο δεν πετανε και δεν ξεφορτωνονται ψεματα απο τα ιστορικα τους βιβλια και οχι αληθειες όπως προθυμα κανουμε μεις:

 

 

 

Οι Τούρκοι μαθητές του δημοτικού διδάσκονται έναν αλυτρωτισμό που ξεπερνά τα όρια του παραλόγου

 

 

 

Ο άκρατος ανθελληνισμός των τουρκικών βιβλίων

 

 

 

«Υπό ελληνική κατοχή βρίσκονται τα νησιά του Αιγαίου»!Αυτό διδάσκονται στο σχολείο οι Τούρκοι μαθητές, την ώρα που η Ελλάδα διαγράφει τη Σφαγή της Σμύρνης από τα σχολικά της εγχειρίδια στο όνομα μιας αμφιλεγόμενης ελληνοτουρκικής προσέγγισης...

 

 

Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ' Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπάιδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία-και ξεχνάει το κρυφό σχολειό-το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονος διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:

 

 

-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».

 

-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)

 

-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».

 

-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930.Έτσι η Χίος,η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας.Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

 

Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης.Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (Ege Denizinde Turk Haklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά προπαγανδίζεται παράλληλα και ως απαραίτητο ανάγνωσμα για τις μεγαλύτερες ηλικίες. Η Ιστορία στη γειτονική χώρα έχει διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από τον ίδιο τον Κεμάλ Ατατούρκ,ο οποίος μετά την πλήρη επικράτησή του επιδόθηκε σε μία τεράστια προσπάθεια να προσδώσει ιστορική εντοπιότητα στο τουρκικό στοιχείο της Μικράς Ασίας.

 

Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας,όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης!Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο. Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες,οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!

 

 

Χαρακτηριστική είναι η -τουλάχιστον παράδοξη- ανακοίνωση του Τούρκου ιστορικού Χασάν Τζεμίλ: «Ο κλασικός ελληνικός πολιτισμός δεν είναι ανεξάρτητος. Ο ελληνικός πολιτισμός είναι ιωνικός, ο οποίος με τη σειρά του γεννήθηκε από τον αιγιακό. Αυτός ο αιγιακός πολιτισμός της Δυτικής Ανατολίας, τον οποίο κληρονόμησε ο ελληνικός, εμπνεύστηκε και δημιουργήθηκε μόνο μετά την επαφή με τον χετιτικό πολιτισμό που ήταν...τουρκικός» (Ege medeniyetinin menseine umumi bir bakis,Άγκυρα)

 

 

Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunan iliskileri ve filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο,ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος,Ηρόδοτος,Ιπποκράτης,Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία...

 

Φαίδων Χατζάκης

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το είδα πρώτα στις ειδήσεις και μετά το έψαξα.Τα σκόπια τα λέει Μακεδονία.Βγάζουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια:mad:

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 

 

Εδω θα δεις τον χαρτη

 

 

http://img406.imageshack.us/img406/816/istoriaglykeiouxx7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλη Stephania, να αγιάσει το χεράκι σου για τα όσα παρέθεσες στο προηγούμενο post σου (#186). :respect:

 

Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι "προοδευτικοί" (δεν εννοώ αναγκαστικά εδώ μέσα - αν και αυτοί υπάρχουν παντού - αλλά αν δει κανείς ορισμένους από τους συχνότερους θαμώνες των τηλεοπτικών παραθύρων, καταλαβαίνει τι εννοώ ;)) έχουν τη νοοτροπία να φορτώνουν με πολυποίκιλες ταμπέλες ανθρώπους σαν εσένα (που βάζουν τα πράγματα στη θέση τους με αποδείξεις και στοιχεία).

 

Edit:

Δε λέω να μιμηθούμε το ανόητο υπερεθνικιστικό σωβινιστικό παραλήρημα που αποπνέουν τα "βιβλία" στα τουρκικά σχολεία (που εμπεριέχουν όλα τα αυτά τα εμετικά που ανέφερει η φίλη Stephania), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα απεμπολήσουμε και τα πιο τρανταχτά ιστορικά γεγονότα, αποκρύπτοντας εθνικές τραγωδίες, για να μην προσβληθούν οι γείτονες. Είναι αν μη τι άλλο, αυτοχειρία και έγκλημα προς το μέλλον της χώρας, τη νεολαία, αλλά και προς αυτή την ίδια την ιδέα της ιστορικής αλήθειας.

Εκτός και αν, κατά τη γνώμη κάποιων, δε θα πρέπει να διδάσκεται η ιστορία ;)

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Στεφανια, παρεθεσες το κειμενο του Βενιζελου, σχολιαζοντας αρνητικα καποια ρηματα.

Σου απαντησα, οτι ο Βενιζελος λεει το αυτονοητο και οτι αν θελεις να συζητησουμε την πρακτικη εφαρμογη των οσων λεει, οκ, αλλα a priori εχει δικιο.

Εγω συμφωνω οτι τα δικα μας βιβλια ειναι πολυ σοφτ και των τουρκων χαρντ κορ. Εσυ μπορεις να συμφωνησεις οτι ο Βενιζελος λεει το αυτονοητο, οτι κανονικα και τα δυο βιβλια θα επρεπε να διδασκουν αληθειες και οχι στερεοτυπα;

 

Πανος, ελπιζω με το "προοδευτικος" να μην εννοεις εμενα, γιατι καποιοι παλιοι γνωριμοι μου στο myphone θα παθουν κανενα εγκεφαλικο απο τα γελια.

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητή Στεφανία, μην σε απασχολούν οι άναρθρες κραυγές ορισμένων στην προηγούμενη σελίδα και οι ειρωνίες τους. Όλοι αυτοί είναι οι υποστηρικτές του βιβλίου οπως καταλαβαίνεις και καταλαβαίνουμε. Και όχι μόνο του βιβλίου αλλά και πολλών άλλων τέτοιων θεμάτων. Ότι έχει να κάνει με βλάβη προς τον τόπο, θα τους βρείς υπέρμαχους.
Link to comment
Share on other sites

Σακη, το "απαξιω να σας απαντησω" το λεγανε οι Αρσακειαδες οταν τις κολλουσε κανενας στο δρομο το 1950. Απο το 60-70 ομως και μετα επαψε να ειναι στην μοδα, μην το επαναφερουμε παλι.

 

Επι του θεματος, με καποιες διατυπωσεις του βιβλιου διαφωνω καθετα οριζοντια και εγκαρσια. Αλλα απο αυτο το σημειο μεχρι να βλεπουμε διεθνεις συνωμοσιες για ενα βιβλιο ιστοριας δημοτικου (το οποιο παρεμπιπτοντως τα βλασταρια μας θα καψουν στο τελος της χρονιας) ε, παει πολυ. Παει δε πολυ περισσοτερο οταν μπλεκουμε στα επιχειρηματα μας urban legends με τον Κισιντζερ και δηλωσεις του Βενιζελου τις οποιες και κατακρεουργουμε διαστρεβλωνοντας το νοημα τους. Μετρον αριστον ελεγαν οι ημων προγονοι που τοσο συχνα επικαλειστε, βρειτε το μετρο λοιπον.-

Link to comment
Share on other sites

Εδω θα δεις τον χαρτη

 

 

http://img406.imageshack.us/img406/816/istoriaglykeiouxx7.jpg

Τον χάρτη τον έχω δει και το διόρθωσα

Link to comment
Share on other sites

Επι του θεματος, με καποιες διατυπωσεις του βιβλιου διαφωνω καθετα οριζοντια και εγκαρσια. Αλλα απο αυτο το σημειο μεχρι να βλεπουμε διεθνεις συνωμοσιες για ενα βιβλιο ιστοριας δημοτικου (το οποιο παρεμπιπτοντως τα βλασταρια μας θα καψουν στο τελος της χρονιας) ε, παει πολυ. Παει δε πολυ περισσοτερο οταν μπλεκουμε στα επιχειρηματα μας urban legends με τον Κισιντζερ και δηλωσεις του Βενιζελου τις οποιες και κατακρεουργουμε διαστρεβλωνοντας το νοημα τους. Μετρον αριστον ελεγαν οι ημων προγονοι που τοσο συχνα επικαλειστε, βρειτε το μετρο λοιπον.-

Eγώ δεν θα πω για διεθνείς συνομωσίες, όμως θα πρέπει να δούμε και το τι συμβαίνει. Δεν είναι το ένα δεν είναι το άλλο, τότε τι είναι;

Δεν είμαστε συνεχιστές της Ελληνικής φυλής μας λένε. Δεν μιλάνε για τους βαλκανικούς πολέμους. 25 σειρές για το έπος του 40, 3 σελίδες για το πολυτεχνείο. Χαβαλές στην προκυμαία για τους βασανισθέντες αλλά και σφαγιασθέντες μικρασιάτες. Λίγα απο τα πολλά "λάθη" ως παραδείγματα. Την ίδια ώρα, στην Τουρκία τα βιβλία ιστορίας γράφουν όχι μόνο τα γεγονότα, αντιθέτως τα παραποιούν υπέρ παροξυσμού υπερεθνικισμού.

Κατ'εσέ λοιπόν τι είναι όλα αυτά; Όλα τυχαία; Όλα κατα λάθος; Όλα παραλήψεις; Εδώ δεν μιλάμε για παραλήψεις αλλά για παραποιήσεις εις βάρος της ιστορίας μας. Εαν τα βιβλία αυτά μου έλεγαν πως τα έγραψαν τούρκοι και σκοπιανοί συγγραφείς, δεν θα με εξέπληττε καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Απλά, πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε επιτέλους να είμαστε ηττοπαθείς και μεμψίμοιροι ως λαός. Κι ας μην αρπαζόμαστε από τις λέξεις αυτές. Η αλήθεια είναι πάντοτε θέλαμε την ησυχία μας και πάντα κάναμε κι ένα βήμα πίσω για να την έχουμε. Οταν όμως, στο χώρο που αφήναμε, έφτανε κάποιος με απειλές για αυτά που μας προσδιορίζουν ως Έλληνες (Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια, Παράδοση κλπ.), τότε γινόμασταν όχι μονο υπερασπιστές αλλά και πολέμιοι... Κάποτε...

 

Σήμερα, έτος 2007, βλέπουμε ότι στο όνομα της "παγκοσμιοποίησης" ΟΛΑ συγχωρούνται.

 

Αλλά μόνο από εμάς.

 

Οχι από τους άλλους.

 

Και μεις, πλέον, με κάθε "μοντέρνο" τρόπο, απαξιώνουμε αυτά, για τα οποία χάθηκαν χιλιάδες κορμιά ελληνικά πριν πολλά χρόνια υπερασπίζοντάς τα.

 

Δεν υπάρχουν εδώ θεωρίες συνομωσίας. Μόνο κλειστά μάτια και αυτιά υπάρχουν πλέον. Μόνο το "αφήστε μας στην ησυχία μας" υπάρχει πλέον. Αλλά και γι' αυτό υπάρχει σίγουρα τίμημα (και ίσως πολύ ακριβό) για τον Ελληνισμό. Δεν χρειάζεται να πω ποιο. Το βλέπουμε στην TV, το ακούμε στο ράδιο, το διαβάζουμε στις εφημερίδες....

 

Νοέμβριο θα χουμε το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων.

 

Το βιβλίο της Ιστορίας θα δοθεί στους μαθητές μετά τις εκλογές.

 

Το θέμα των "γκρίζων ζωνών" στο Αιγαίο αποτελεί επισήμως πλέον θέμα ατζέντας προς "τελική" διευθέτηση μέσω διεθνών συνομιλιών, κατόπιν επιτυχούς σχετικής επιμονής της φίλης και γείτονος Τουρκίας.

 

Η Ελληνικότητα του Παναγίου Τάφου και των χώρων του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων πλέον συρρικνώνεται (κυριολεκτικά) μετά τις πιέσεις και ελέω "σκανδάλων", κατόπιν κοινών διαβουλεύσεων των κυβερνήσεων Ισραήλ και Ιορδανίας.

 

Η Οικουμενικότητα του Πατριάρχη πλέον αμφισβητείται σε όλα τα επίσημα fora και με κάθε τρόπο, ανοικτά, από την Τουρκική κυβέρνηση.

 

Ζητήματα αλβανικών και τουρκικών μειονοτήτων εγείρονται, σταθερά πλέον, σε επίσημες συζητήσεις μεταξύ Ελλάδος, Αλβανίας και Τουρκίας.

 

Κλπ. κλπ. κλπ.

 

Εμείς πάλι τσαντιζόμαστε που διαβάζουμε posts από αλλού και όχι για το τί γράφουν αυτά τα posts.... :whistle: :whistle:

MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε θερμά τους έλληνες που όχι μόνο δεν διαφέρουν από τους εμπρηστές, αλλά είναι πολύ χειρότεροι γιατί καίνε τις ρίζες μας!!! Άλλοι λαοί που δεν έχουν ιστορία προσπαθούν παραποιώντας την ιστορία να αποδείξουν ότι κάτι αξίζουν…

Ευτυχώς που στο Hollywood δεν έχουν άλλα θέματα για ταινίες και καταπιάνονται με την Ελληνική ιστορία (βλέπε Τροία, Θερμοπύλες, Ηρακλής κλπ), γιατί δεν είναι μακριά ο καιρός που θα γίνουμε νομάδες!

Οι γείτονες φίλοι μας ευκαιρία ψάχνουν να τσιμπήσουν τα νησάκια μας…

Ντροπή στα γουρούνια της εξουσίας και της αντιπολίτευσης, και σε εμάς που τους ανεχόμαστε!!!

Δεν είναι άξιοι συνεχιστές της Ελληνικής φυλής.

Οι γείτονες που τους πρότειναν να βγάλουν τη μπούρκα για την Ευρώπη ξεσηκώθηκαν λες και είχαν πόλεμο!

Εμείς τι κάνουμε?

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

Εμείς μια ζωή τα ίδια... σφαζόμαστε μεταξύ μας, και τις ζωτικής σημασίας αποφάσεις τις παίρνουν άλλοι:rolleyes:.... την ιστορία μας την γράφουν άλλοι και μας λένε και εθνικιστικό λόμπι κιόλας όταν τολμάει κάποιος να πει τη γνώμη του....:mad:

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Στεφανια, παρεθεσες το κειμενο του Βενιζελου, σχολιαζοντας αρνητικα καποια ρηματα.

Σου απαντησα, οτι ο Βενιζελος λεει το αυτονοητο και οτι αν θελεις να συζητησουμε την πρακτικη εφαρμογη των οσων λεει, οκ, αλλα a priori εχει δικιο.

Εγω συμφωνω οτι τα δικα μας βιβλια ειναι πολυ σοφτ και των τουρκων χαρντ κορ. Εσυ μπορεις να συμφωνησεις οτι ο Βενιζελος λεει το αυτονοητο, οτι κανονικα και τα δυο βιβλια θα επρεπε να διδασκουν αληθειες και οχι στερεοτυπα;

 

Πανος, ελπιζω με το "προοδευτικος" να μην εννοεις εμενα, γιατι καποιοι παλιοι γνωριμοι μου στο myphone θα παθουν κανενα εγκεφαλικο απο τα γελια.

 

 

Φίλε μου σε παραπέμπω εδώ για να δεις το τι κανει η πολυ ανωτεροτητα και το μονοπλευρο πεταγμα των "στερεοτυπων"

 

http://www.protothema.gr/index.php

 

κι εδω απλα ενα βιντεακι για να δεις πως σκεφτεται η Αγκυρα και οι υπηκοοι της για εμας τουσ γκιαουρηδες οπως μας αποκαλουν, αν και αυτο ειναι το λιγοτερο απο οσα λεγονται στο βιντεο. Να σημειωσω οτι υποψηφιοι των μεγαλων κομματων που δηλωνουν τουρκοι συννετειχαν.

 

http://www.protothema.gr/downloads/public/vouli_tourkwn.html

 

Με αυτους εχεις να κανεις φιλε μου και οχι με πολιτισμενους ευρωπαιους, οσο εσυ θα πετας την ιστορια σου εκεινοι θα σου ζητουν και το χωμα που πατας. Θα επαναλθω με πολλα ακομα.

 

ΤΟΥΡΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ - ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΓΚΙΑΟΥΡΗΔΕΣ - ΚΑΤΑΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΚΙΑΟΥΡΗΔΕΣ - ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΘΡΑΚΗΣ - ΤΟΥΡΚΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟ - ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΡΚΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ -ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ VIDEΟ

 

Ευχαριστω για την συμπαρασταση απο φιλους που με χαροποιει ιδιαιτερα

 

(εσκεμενα αργησα να στειλω το ποστ για να μην αναφερω κομματα εν οψει εκλογων)

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΡΙΕΤΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ- Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

 

Η πρώην υπουργός παιδείας ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ο κόσμος την μαύρισε αφού δεν βγήκε καν βουλευτής και αποδείχτηκε ότι πλήρωσε ακριβά το τίμημα του βιβλίου της ΣΤ Δημοτικού και γενικότερα την αλαζονεία της στο θέμα της παιδείας.

 

 

 

Ο επόμενος υπουργός παιδείας όπως ορίστηκε σήμερα είναι ο κ.Ευριπίδης Στυλιανίδης. Προερχόμενος από μια δύσκολη εκλογικά περιφέρεια της Ροδόπης, με πολλά προβλήματα με το τούρκικο στοιχείο (δεν λέμε μουσουλμανικό), ας ελπίσουμε όλοι ότι θα είναι πιό ευαισθητοποιημένος γενικότερα αλλά και πάνω στο θέμα της παιδείας και θα πράξει τα δέοντα.

 

Για να τον γνωρίσουμε καλύτερα ας διαβάσουμε μια συνέντευξή που έδωσε στην ΝΕΤ 105,8 λίγες ημέρες πριν την κάλπη απόσσπασμα της οποίας παραθέτουμε

 

http://tvradio.ert.gr/radio/interviews.asp?nid=340616&id=6

 

και την βρήκαμε στο greekalert

 

 

Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξης με τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, υφυπουργό Εξωτερικών:

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:

 

« Γιατί το βιβλίο της ιστορίας δεν ήταν στα σχολεία; Δόθηκε η αφορμή στο ΠΑΣΟΚ και στον κ. Ραγκούση να σας πει ότι στον μεσαίωνα έκαιγαν τα βιβλία, σήμερα τα βιβλία απλά δεν τυπώνονται. Δεν είναι και τόσο κολακευτικό όταν ακούγεται αυτό.»

 

 

Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:

 

« Όταν αποφασίζουμε για την πορεία που θα ακολουθήσει η χώρα τα επόμενα 4 χρόνια, το βιβλίο που ούτως ή άλλως ξαναγράφεται δεν είναι το κύριο ζήτημα που πρέπει να προσδιορίσει την απόφαση των πολιτών. Μπορεί να συμφέρει κάποια μικροκόμματα για να δημιουργούν περισσότερο θόρυβο απ’ τη δύναμη και την επιρροή τους. Έχουν γίνει παρεμβάσεις, εγώ ήμουν απ’ τους διαφωνούντες στο περιεχόμενο του βιβλίου. Έχουν γίνει οι απαιτούμενες παρεμβάσεις, διορθώθηκαν τα επίμαχα σημεία. Ήταν απαράδεκτα τα επίμαχα σημεία, συμφωνούμε, αλλά από εκεί και μετά δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να προσδιορίσει το συνολικότερο πολιτικό σκηνικό.»

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:

 

« Το χειρότερο θα ήταν να διαπιστωθεί ότι η ΝΔ φοβάται το πολιτικό κόστος και γι’ αυτό αφήνει αυτό το βιβλίο για μετά τις εκλογές.»

 

 

Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:

 

« Αυτό το βιβλίο είναι προϊόν μίας από τις χαμηλές συμφωνίες που έχει υπογράψει ο Γιώργος Παπανδρέου ως υπουργός Εξωτερικών με τον κ. Τζεμ κατά το παρελθόν, εκ των οποίων μονομερώς κάποιες εφαρμόστηκαν και κάποιες δεν εφαρμόστηκαν.»

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:

 

« Θέλετε να μας δώσετε το περιεχόμενο αυτής της συμφωνίας;»

 

 

Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:

 

« Είχε γίνει μία συμφωνία του κ. Τζεμ με τον κ. Παπανδρέου να ξαναγραφούν κάποια ιστορικά βιβλία των 2 χωρών με τρόπο που να μην προκαλούν μίσος του ενός λαού για τον άλλον στις νεότερες γενιές.»

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:

 

« Την έχετε αυτή τη συμφωνία;»

 

 

Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:

 

« Είναι κατατεθειμένες όλες στο υπουργείο Εξωτερικών. Είναι συμφωνίες χαμηλής πολιτικής. Στο θέμα της εκπαίδευσης, αυτό το οποίο είχε συμφωνηθεί ήταν να υπάρχει μία συνεννόηση για το θέμα της συγγραφής των βιβλίων ώστε να μην προκαλεί ο ένας λαός τον άλλον και το Συμβούλιο της Ευρώπης κατά καιρούς επιμελήθηκε ουσιαστικά αυτής της σχέσης αλλά στην Ελλάδα έχουμε παραποιήσει ορισμένα πράγματα και αυτό βέβαια δεν οφείλεται στην εκάστοτε κυβέρνηση, οφείλεται πολλές φορές και στους λειτουργούς της ίδιας της παιδείας- σε συγκεκριμένους, όχι σε όλους. Στην Ελλάδα πιστεύουμε ότι μετριοπάθεια θα πει να αλλοιώσουμε την ιστορική αλήθεια, δεν είναι έτσι. Τα γεγονότα είναι καθαρά και πρέπει να αποτυπώνονται όπως ακριβώς έχουν συμβεί. Από εκεί και μετά θα πρέπει να γίνεται η κριτική για τα ιστορικά λάθη.»

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:

 

« Ακόμα κι έτσι να έχουν τα γεγονότα, εδώ έτσι όπως μας περιγράφετε την πραγματικότητα αποδεικνύεται μια αν μη τι άλλο πολιτική αφέλεια από την πλευρά σας. Δεν γνωρίζατε τι μοιράζετε στους μαθητές;»

 

 

Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:

 

« Μην πάμε στο άλλο άκρο. Αυτό το βιβλίο άρχισε να συγγράφεται από την προηγούμενη κυβέρνηση. Το παρέλαβε αυτή η κυβέρνηση, εντοπίστηκαν τα συγκεκριμένα λάθη, έγινε η κατάλληλη κριτική, ζητήθηκε η γνώμη της Ακαδημίας Αθηνών, ελήφθησαν υπ’ όψη όλα αυτά τα οποία έχουν γραφτεί και ζητήθηκε η επανεγραφή του βιβλίου.»

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:

 

« Όλα αυτά όμως τα αφήσατε σε εξέλιξη, γνωρίζατε ποια είναι η συμφωνία, γνωρίζατε τις λεπτομέρειες αυτής της συμφωνίας και το βιβλίο ουσιαστικά αλλάζει και δεν έχει ακόμα δοθεί στα παιδιά. Δεν υπάρχει και μια ευθύνη από την πλευρά σας για αυτό;»

 

 

Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:

 

« Η κυβέρνηση αυτή αυτά που έπρεπε να κάνει για να μπορέσει να καλύψει το συγκεκριμένο θέμα με τον ορθό τρόπο, δικαιώνοντας και το λαϊκό και το εθνικό αίσθημα, το έκανε.»

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:

 

« Εάν το ΠΑΣΟΚ γράψει σ’ ένα βιβλίο ότι ο Παπαφλέσσας ήταν ο Παπαμιχαήλ, εσείς θα το μοιράσετε στα παιδιά αυτό;»

 

 

Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:

 

« Δεν έχουν γίνει οι απαιτούμενες διορθώσεις; Θα γίνουν οι διορθώσεις και θα μοιραστεί σωστά το βιβλίο, αν μοιραστεί. Είναι για μένα λάθος να κλείνεται ο πολιτικός διάλογος αυτή τη στιγμή σ’ ένα ζήτημα το οποίο είναι προφανές ότι χρησιμοποιείται από κάποια κόμματα ως εργαλείο για να μπορέσουν να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Εάν θέλουμε να μιλήσουμε για την ποιότητα και το περιεχόμενο της παρεχόμενης παιδείας και να μην ταυτίζουμε τη διδασκόμενη παιδεία με το εκπαιδευτικό σύστημα, θα πρέπει τον διάλογο να τον ανοίξουμε και να πάρουμε θέσεις γι’ αυτά γιατί για μένα είναι πιο σημαντικό το ότι τορπίλισε το ΠΑΣΟΚ την αναθεώρηση του άρθρου 16, το ότι άφησε χιλιάδες Έλληνες διακεκριμένους επιστήμονες στο εξωτερικό έξω από τα τείχη της χώρας και δεν τους αφήνει να επιστρέψουν στην πατρίδα για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη νέα γενιά. Το γεγονός ότι μιλάει μόνο με νούμερα και μας λέει για το 5% στην παιδεία αλλά δεν μας λέει τι ακριβώς θα κάνει και δεν έχει βάλει καθόλου βάσεις ιδεολογικές και πολιτικές στην πρόταση την οποία κάνει.»

 

 

Παράθέτουμε επίσης κάποιες γενικότερες δηλώσεις του παραμονές των εκλογών σε συνέντευξή του στο ράδιο Χρόνος 87,5fm για να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Την βρήκαμε στην καθημερινή εφημερίδα ΧΡΟΝΟΣ της Κομοτηνής.

 

 

«Θέλω να προέρχομαι με μια ισχυρή υποστήριξη από την Ροδόπη για να διεκδικήσω με μεγαλύτερο σθένος από την Αθήνα. Θέλω να φανεί η μέγιστη συσπείρωση στο πρόσωπό μου».

 

«Όπως θα έρθουν χιλιάδες ετεροδημότες μουσουλμάνοι και χριστιανοί από το εξωτερικό για να ψηφίσουν τον εκπρόσωπό τους, έχετε χρέος να ‘ρθείτε και σεις ώστε να υπάρξει δίκαια και αντιπροσωπευτική παρουσία όλων στο κοινοβούλιο».

 

«Το χριστιανικό στοιχείο θα πρέπει να λειτουργήσει συσπειρωτικά προς τον πρώτο ικανό υποψήφιο που μπορεί να τον εκφράσει, για να μπορέσει έτσι με αυτό τον τρόπο να διασφαλίσει την συμμετοχή του εκπροσώπου του στο κοινοβούλιο και ίσως και στην κυβέρνηση την επόμενη μέρα.

 

Κάθε ψήφος η οποία φεύγει προς αδύναμο υποψήφιο του ίδιου ψηφοδελτίου, ή προς ένα μικρό κόμμα ως ψήφος διαμαρτυρίας, αντιλαμβάνεστε ότι ούτε τον στόχο της επιτυγχάνει, δηλαδή δεν βοηθάει κάποιον να βγει, αντιθέτως στερεί την εκλογή από τον πρώτο βουλευτή, ή του μειώνει τις πιθανότητες να εκλεγεί, με αποτέλεσμα να δημιουργεί μία κατάφορη αδικία και στην αναλογικότητα και στην δικαιοσύνη της εκπροσώπησης και των κομμάτων, αλλά και των σύνοικων στοιχείων.

 

Τώρα από πλευράς μας, ο στόχος που θέτουμε ως ΝΔ, βεβαίως είναι να εκλέξουμε δύο βουλευτές και να βγούμε πρώτοι στο νομό Ροδόπης. Αυτός είναι ο στόχος και αυτόν δουλεύουμε μαζί με τους συναδέλφους μου του ψηφοδελτίου, χριστιανούς και μειονοτικούς και νομίζω ότι το μήνυμά μας ορθώς δεν απευθύνεται μόνο στους οπαδούς της ΝΔ, αλλά απευθύνεται και στους πικραμένους χριστιανούς και μουσουλμάνους οπαδούς του ΠΑΣΟΚ, γιατί περιφρονήθηκαν από την ηγεσία τους».

 

Η δημοσιογράφος του "Χρόνου" Μελαχροινή Μαρτίδου σχολιάζει:

 

<<...ελάχιστοι τον άκουσαν, ενώ εσωκομματικά κάποιοι όχι απλά τον πολέμησαν αλλά έκαναν και αγώνα να μηδενίσουν το έργο του επικαλούμενοι άλλες προτεραιότητες για το νομό Ροδόπης, με συνεντεύξεις τους από Μέσα που χοροπηδούσαν βλέποντας ότι αναπτύσσεται ένας τέτοιος «αιρετικός» λόγος…

 

Αυτοί θα χαιρόταν αν ο Στυλιανίδης έβγαινε «λαβωμένος» σε ψήφους ή και αν δεν έβγαινε καθόλου, σκεπτόμενοι τόσο κοντόφθαλμα για το προσωπικό τους τομάρι.

 

Να όμως που οι χιλιάδες του λαού συστρατεύθηκαν δίπλα στο καμάρι της Θράκης, τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, τον άνθρωπο που δικαίωσε προσδοκίες και οράματα, που έδωσε την χαρά μετά από 50 χρόνια να είχε η Ροδόπη υπουργό και που ήταν από τα άτομα που είχαν συνεχή επικοινωνία με τον Κώστα Καραμανλή στην δύσκολη χθεσινή βραδιά.

 

Στο γραφείο του νομάρχη Ροδόπης Άρη Γιαννακίδη που ήταν ανοικτό για εκπροσώπους κομμάτων, δημοσιογράφους και υποψηφίους, γινόταν πολλές και ενδιαφέρουσες συζητήσεις, έβλεπε κανείς την αγωνία να αποτυπώνεται στα πρόσωπα όλων κατά την καταμέτρηση των ψήφων. Βέβαια το πολιτικό γραφείο του κ. Στυλιανίδη είχε τα πρόχειρα αποτελέσματα όπως τα έδωσαν οι εκλογικοί αντιπρόσωποι από τα τμήματα και αναμενόταν αυτά των ετεροδημοτών από το εφετείο Αθήνας και Πειραιώς, αλλά και η επιβεβαίωσή τους. >>

 

 

Αν και πολύ φοβόμαστε και έχουμε τις επιφυλάξεις μας στο κατά πόσο ο νέος υπουργός θα έχει διαφορετικό λόγο από αυτόν που υπήρχε έως τώρα απο την πρώην υπουργό, θέλουμε να ελπίζουμε στο καλύτερο.

 

Εκείνο που πέρασε αμυδρά από το μυαλό μας είναι η περίπτωση η γραμμή να μην αλλάξει, από μεριάς κυβέρνησης, και να επωμιστεί το κόστος ο κ. Στυλιανίδης ο οποίος επαναλαμβάνουμε προέρχεται από μια πολύ ευαίσθητη περιοχή της χώρας μας. Δεν προϊδεάζουμε τίποτα απλά καταγράφουμε τις σκέψεις μας ευχόμενοι να διαψευστούμε πανηγυρικά.

 

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2007/09/blog-post_18.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΕ ΨΥΧΗ!

 

Είμαι από τη Χίο και μένω εκεί.

 

 

Απέναντι κάθε μέρα βλέπω τα Μικρασιατικά παράλια, τη χερσόνησο των Καραπούρνων, εκεί που παλιά, πριν την Καταστροφή (συγγνώμη τον "συνωστισμό") βρισκόταν το χωριό του παππού μου, το Σαζάκι.

 

 

Κατάγομαι από τη Μικρά Ασία και είμαι περήφανη γι' αυτό. Είμαι δασκάλα σε Δημοτικό Σχολείο της Χίου. Όταν είδα για πρώτη φορά στο Internet το καινούριο βιβλίο της Ιστορίας που προόριζαν για την Στ' Δημοτικού έφριξα κι άρχισα να το κατηγορώ δεξιά και αριστερά.

 

Όταν κάποτε ήρθε στο σχολείο αρνήθηκα να το διδάξω και χρησιμοποίησα ένα παλαιότερο βιβλίο το οποίο έδωσα στα παιδιά φωτοτυπημένο.

 

Δε θα δίδασκα ποτέ στα παιδιά ένα βιβλίο το οποίο δεν έλεγε το παραμικρό για τη φοβερή σφαγή της Χίου το 1822.

 

Δε θα δίδασκα ποτέ στα παιδιά ένα βιβλίο το οποίο έχει το θράσσος να βάλει δίπλα δίπλα σαν ισότιμους τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, την ψυχή της Επανάστασης του 1821 και τον νεκροθάφτη της, Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο, τον Σημίτη της εποχής.

 

Ένα βιβλίο που δεν αναφέρει πουθενά το Σούλι, τη θυσία του Αθανάσιου Διάκου στην Αλαμάνα, το Χάνι της Γραβιάς, την καταστροφή του Δράμαλη και τα άλλα μεγάλα κατορθώματα των προγόνων μας.

 

Δε θα δίδασκα ποτέ στα παιδιά ένα βιβλίο το οποίο δεν αναφέρει σχεδόν πουθενά τον Μακεδονικό Αγώνα,την προσφορά της Εκκλησίας σ' αυτό και παρουσιάζει τη Θεσσαλονίκη σαν πόλη εβραϊκή στην οποία οι Έλληνες ήταν μειοψηφία, άρα δεν είχαν καμμιά δουλειά εκεί.

 

Δε θα δίδασκα ποτέ στα παιδιά ένα βιβλίο που ονομάζει τον χασάπη της Ρωμιοσύνης Κεμάλ Αττατούρκ "απελευθερωτή της Τουρκίας" αλλά δε μας έλεγε πουθενά από ποιον κατακτητή την απελευθέρωσε. Μάλλον από τους Έλληνες.

 

Δε θα δίδασκα ποτέ στα παιδιά ένα βιβλίο το οποίο θα ονόμαζε τη φοβερή σφαγή των Ελλήνων της Σμύρνης αλλά και τον ξεριζωμό των Ρωμιών της καθ' υμάς Ανατολής "συνωστισμό" στην παραλία σαν να επρόκειτο να πάνε διακόπές και περίμεναν το βαπόρι.

 

Κάθε χρόνο ο Μικρασιατικός Σύλλογος στον οποίο ανήκω πηγαίνει στη Σμύρνη και κάνει μνημόσυνο στα θύματα εκείνου του "συνωστισμού". Αν δεχόμουν να διδάξω αυτό το βιβλίο στα παιδιά θα ήταν σα να έφτυνα στους τάφους των αδικοχαμένων ανθρώπων των οποίων τα πνεύματα ακόμα περιφέρονται τις σκοτεινές νύχτες χωρίς φεγγάρι πάνω από τη Σμύρνη και τη θάλασσα.

 

Δε θα δίδασκα ποτέ στα παιδιά ένα βιβλίο που περνάει στα ψιλά το έπος του 1940 και την Εθνική Αντίσταση. Που τη νίκη μας στα βουνά της Αλβανίας την ονομάζει απώθηση (με εντομοκτόνο προφανώς).

 

Αυτές είναι μόνο μερικοί από τους λόγους για τους οποίους δε θα δίδασκα ποτέ στα παιδιά ένα τόσο κατάπτυστο βιβλίο. Κύριοι συγγραφείς αυτού του εκτρώματος: Θεωρώ ότι ανήκω στην Αριστερά, δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό έστω και να ψηφίσω Νέα Δημοκρατία ή ακόμα περισσότερο το ΛΑΟΣ.

 

 

 

 

ΠΑΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΛΕΤΕ ΑΚΡΟΞΕΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΣΑΣ!!!

 

 

 

Πηγή: Ρεσάλτο

Πεμ Σεπ 27, 2007

 

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2007/09/blog-post_28.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...