Jump to content

[CAR] BENS Fuel Booster: κάνει δουλειά;


Ploiarxos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με το BENS Fuel Booster ο κινητήρας παρουσιάζει ευστροφία, καθαρίζει από τα κατάλοιπα ενώ παρατηρείται αύξηση της τελικής ταχύτητας και μείωση της κατανάλωσης 10-35%.

Το BENS Fuel Booster είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα επεξεργασίας και εξοικονόμησης καυσίμου και αποτελεί προϊόν μακροχρόνιας έρευνας. Για την κατασκευή του γίνεται χρήση ηλεκτρονικών που χρησιμοποιούνται στην αεροδιαστημική τεχνολογία.

Πού τοποθετείται: Το σύστημα τοποθετείται κοντά στο σωλήνα παροχής καυσίμου ώστε να είναι μικρό το μήκος του καλωδίου που φθάνει στο σωλήνα για να τυλιχθεί.

Πού συνδέεται: Συνδέεται με το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου σε τέτοιο σημείο ώστε όταν τίθεται ο κινητήρας σε λειτουργία να τροφοδοτείται η συσκευή με ρεύμα.

Χρειάζεται συντήρηση; Η συσκευή είναι 100% ηλεκτρονική, δεν έχει κινούμενα μέρη και γι' αυτό δεν χρειάζεται συντήρηση ούτε απαιτεί αναλώσιμα. Είναι ανθεκτική στην υγρασία και λειτουργεί ακόμα και κάτω από ακραίες θερμοκρασίες (από -20 βαθμούς Κελσίου μέχρι + 120 βαθμούς Κελσίου).

Διάρκεια ζωής; Το Fuel Booster έχει διάρκεια ζωής 300.000 ώρες που πρακτικά σημαίνει περίπου 35 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Αυτός είναι και ο λόγος που η εταιρεία προσφέρει 5ετή εγγύηση καλής λειτουργίας.

Είναι αντιληπτή ή διαφορά: Με την τοποθέτηση του Fuel Booster αμέσως ο κινητήρας παρουσιάζει καλύτερη ελαστικότητα ειδικά στις χαμηλές στροφές ενώ δείχνει και μεγαλύτερη ευστροφία. Με τη χρήση 2-3 ρεζερβουάρ ο κινητήρας έχει καθαρίσει από τα κατάλοιπα ενώ το όχημα παρουσιάζει καλύτερες ρεπρίζ και παρατηρείται αύξηση της τελικής ταχύτητας μέχρι 25 χλμ./ώρα αλλά και μείωση της κατανάλωσης 10-35%.

 

Το έχει δοκιμάσει κάποιος; για να μην πιαστούμε κορόιδα...

Το συγκεκριμένο είναι made in Greece και από ότι άκουσα αναφέρθηκε και πρόσφατα σε δελτίο ειδήσεων σε μεγάλο κανάλι.

 

Γνώμες???

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 115
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ειναι αυτο το κιτρινο πραγματακι που το ειχαν και στα περιοδια? Αν ειναι αυτο, τοτε θυμαμαι οτι (πριν κανενα χρονο) στο Power ειπαν οτι δ το εχουν δοκιμασει προσωπικα αλλα πιστευαν οτι ειναι αξιοπιστο!;)

[sIGPIC][/sIGPIC]

Why So Serious?

Link to comment
Share on other sites

Aν είναι από τα κλασσικά booster που συνδέονται με την πεταλούδα γκαζιού στα αυτοκίνητα με το ηλεκτρικό γκάζι, πράγματι θα βελτιωθεί η απόκριση αλλά θα ανέβει σημαντικά η κατανάλωση. Βεβαίως ό,τι κάνει το booster μπορείς να κάνεις και εσύ με το πόδι σου, με αποφασιστικές κινήσεις στην πεταλούδα του γκαζιού (κάτι που πιστεύω το κάνουν όλοι όσοι έχουν ηλεκτρόγκαζο και φαίνεται όταν πάνε να οδηγήσουν αυτοκίνητο με κλασσικό γκάζι με ντίζα!).

 

Αν είναι τα άλλα μαραφέτια που ιονίζουν το καύσιμο κλπ. είναι 100% απάτη.

 

Βελτίωση στην τελική ταχύτητα και μείωση της κατανάλωσης δε θα δεις σε καμία περίπτωση.

 

Αρκετοί βλέπουν διαφορά αλλά πρόκειται για περιπτώσης φαινομένου Placebo (αυθυποβολή, νομίζουν ότι μειώθηκε η κατανάλωση, ή/και αλλαγή συμπεριφοράς, πχ. μετά την τοποθέτηση της συσκευής οδηγούν πιο συγκρατημένα και από εκεί προκύπτει μείωση της κατανάλωσης)

Link to comment
Share on other sites

έως 25km αύξηση τελικής; :lol:

 

Μόνο αυτό να διαβάσεις καταλαβαίνεις τη σοβαρότητα αυτού του "κατασκευάσματος" . Αναρωτηθήκατε αν κάνει πράγματι δουλειά γιατί δε το τοποθετούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την αρχή; Σιγά το κόστος που έχει. Επίσης αυτός που το έφτιαξε δε θα είχε πουλήσει τη λαμπρή του ιδέα σε κάποια αυτοκινητοβιομηχανία να τα οικονομήσει; ;)

Link to comment
Share on other sites

έως 25km αύξηση τελικής; :lol:

 

Μόνο αυτό να διαβάσεις καταλαβαίνεις τη σοβαρότητα αυτού του "κατασκευάσματος" . Αναρωτηθήκατε αν κάνει πράγματι δουλειά γιατί δε το τοποθετούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την αρχή; Σιγά το κόστος που έχει. Επίσης αυτός που το έφτιαξε δε θα είχε πουλήσει τη λαμπρή του ιδέα σε κάποια αυτοκινητοβιομηχανία να τα οικονομήσει; ;)

Κι εμένα δεν μου γεμίζει το μάτι, αλλά καλύτερα να μιλήσει κάποιος πιο επιστημονικά. Οι τύποι αυτοί ισχυρίζονται πως με μία περιέλιξη στην παροχή καυσίμου, βομβαρδίζουν με υπέρηχο το μείγμα, με αποτέλεσμα την μείωση του ιξώδες του.

Δεν επέρχεται αλλοίωση του χημικού τύπου της παρά μόνο αραίωση και καλύτερη καύση (έτσι λένε).

Από ότι έμαθα κοστίζει περί 350 ευ μέχρι τα 2000 κυβικά

Το έχει δοκιμάσει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα δεν μου γεμίζει το μάτι, αλλά καλύτερα να μιλήσει κάποιος πιο επιστημονικά. Οι τύποι αυτοί ισχυρίζονται πως με μία περιέλιξη στην παροχή καυσίμου, βομβαρδίζουν με υπέρηχο το μείγμα, με αποτέλεσμα την μείωση του ιξώδες του.

Δεν επέρχεται αλλοίωση του χημικού τύπου της παρά μόνο αραίωση και καλύτερη καύση (έτσι λένε).

Από ότι έμαθα κοστίζει περί 350 ευ μέχρι τα 2000 κυβικά

Το έχει δοκιμάσει κανείς?

Συγνώμη αλλά εγώ τα θεωρώ πεταμένα λεφτά.

Ειδικός δεν είμαι, ούτε το έχω δοκιμάσει, αλλά πως θα μου προσθέσει 25 χλμ στην τελική μου ταχύτητα με χαμηλότερη κατανάλωση???

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε εδώ και θα καταλάβεις ότι κανένα τέτοιο "προϊόν" δεν είναι σοβαρό. [Πρόκειται για το επίσημο site της αμερικάνικης (ΗΠΑ) Federal Trade Commission]

 

Αντιγράφω ένα μικρό απόσπασμα

 

However, the Environmental Protection Agency (EPA) has evaluated or tested more than 100 alleged gas-saving devices and has not found any product that significantly improves gas mileage. In fact, some "gas-saving" products may damage a car's engine or cause substantial increases in exhaust emissions.

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε εδώ και θα καταλάβεις ότι κανένα τέτοιο "προϊόν" δεν είναι σοβαρό. [Πρόκειται για το επίσημο site της αμερικάνικης (ΗΠΑ) Federal Trade Commission]

Πολύ κατατοπιστικός φίλε jarjap.

Τελικά πρόκειται περί τσαρλατάνων που ποντάρουν στην άγνοιά μας…

Link to comment
Share on other sites

Πολύ κατατοπιστικός φίλε jarjap.

Τελικά πρόκειται περί τσαρλατάνων που ποντάρουν στην άγνοιά μας…

Είδες; Μόνο και μόνο με αυτά που υπόσχεται φαίνεται ότι έιναι απάτη ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
…στην τελική όμως.. δεν το έχει δοκιμάσει κανείς για να μας πει την άποψη του από πρώτο χέρι… :/
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το δοκίμασα στο 106 μου. Πριν το είχα δυναμομετρήσει 142Hp και μετά την τοποθέτηση δυναμομετρήθηκε 178 άλογα. Στην εθνική πλέον η τελική μου ανέβηκε από 210 σε 257χαω, ενώ η κατανάλωση μειώθηκε από τα 13lt/100km στα 4lt!! Επίσης μια μέρα του έβαλα πετρέλαιο καταλάθος και δούλεψε κανονικά. Επίσης σταμάτησαν κάτι τριγμοί στο ταμπλώ που είχα από παλιά, ενώ πέρασα ΚΤΕΟ κανονικά αν και δεν έχω καταλύτη. Επίσης το αυτοκίνητο φρενάρει καλύτερα, βελτιώθηκε η εμβέλεια του συναγερμού και τα ηλεκτρικά παράθυρα κατεβαίνουν πολύ πιο γρήγορα :X
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το δοκίμασα στο 106 μου. Πριν το είχα δυναμομετρήσει 142Hp και μετά την τοποθέτηση δυναμομετρήθηκε 178 άλογα. Στην εθνική πλέον η τελική μου ανέβηκε από 210 σε 257χαω, ενώ η κατανάλωση μειώθηκε από τα 13lt/100km στα 4lt!! Επίσης μια μέρα του έβαλα πετρέλαιο καταλάθος και δούλεψε κανονικά. Επίσης σταμάτησαν κάτι τριγμοί στο ταμπλώ που είχα από παλιά, ενώ πέρασα ΚΤΕΟ κανονικά αν και δεν έχω καταλύτη. Επίσης το αυτοκίνητο φρενάρει καλύτερα, βελτιώθηκε η εμβέλεια του συναγερμού και τα ηλεκτρικά παράθυρα κατεβαίνουν πολύ πιο γρήγορα :X

 

aaaxxxaaaxaxax:lol: :lol: :lol::lol: :lol: :lol: :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

e re ti kanei o triantafulopoulos k tv ................se 3 forum p xw koitaxei 1h eidhsh einai

yparxoun kamia 10aria paromia...

telos,lete oi autok/nies na petane tsampa muria ereunwn gia perissotera hp,exoikonomhsh energeias k autoi na to kanan mono me 300e?:P

 

@bletsas pes m oti pelaths ekane munhsh k ebgale fragka...efoson einai telesidikh poio to problhma peis to story?

Link to comment
Share on other sites

e re ti kanei o triantafulopoulos k tv ................se 3 forum p xw koitaxei 1h eidhsh einai

yparxoun kamia 10aria paromia...

telos,lete oi autok/nies na petane tsampa muria ereunwn gia perissotera hp,exoikonomhsh energeias k autoi na to kanan mono me 300e?:P

 

@bletsas pes m oti pelaths ekane munhsh k ebgale fragka...efoson einai telesidikh poio to problhma peis to story?

 

Ακριβώς επειδή κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του πελάτη μου και προφανώς θα ακολουθήσει και αγωγή του (παρά του ότι νικήθηκε και ξεκαθαρίζουν πολλά με την προκείμενη απόφαση), γιατί τα χρήματα που διακυβεύονται είναι πολλά, γι' αυτό θα με συγχωρέσετε που δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες.

 

Πάντως σας παραθέτω το στοιχείο ότι και ο πελάτης μου είχε κατασκευάσει συσκευή αυτού του είδους κι ο αντίδικος "BENZ" κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα για δουλική απομίμηση, προφανώς γιατί του πελάτη μου διετίθετο πολύ πιο φθηνά. Σημειώνω ότι ο πελάτης μου θεωρεί και την δική του συσκευή "ματόχαντρο", γιατί δε μπορεί να διαπιστωθεί εάν έχει αποτελεσματικότητα ή όχι (είπα στο ποστ πιο πάνω ότι οι παράγοντες που επιδρούν και συνδέόνται με την οδήγηση και το αυτοκίνητο είναι τόσοι πολλοί που δε μπορούν να σταθμιστούν και να έχουμε ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα).

Μία πολύ καλή μελέτη για όλες αυτές τις συσκευές τις λεγόμενες "aftermarket fuel savers" είναι αυτή που παραθέτω παρακάτω.

:( :( :( Δε μπορώ να επισυνάψω .... τώρα το είδα!!!Είμαι νέος ακόμη:p

 

Πρέπει επίσης να πω ότι δεν είχα σκοπό σαν δικηγόρος να το φτάσω στα άκρα αλλά η τόσο συχνή παρουσία τους και μάλιστα προκλητική στα ΜΜΕ με εξαναγκάζει να καταθέσω αίτηση ακύρωσης του Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας του στον ΟΒΙ (στην Ελλάδα ασφαλώς γιατί δεν έχει παγκόσμια πατέντα όπως βγήκε στα κανάλια κι έλεγε) λόγω του ότι δεν αποτελει ούτε εφεύρεση ούτε νέα, ακόμα κι εάν εκληφθεί ως τέτοια, ούτε δε είναι και βιομηχανικώς εφαρμοσιμη, προυποθέσεις που θέτει ο νόμος. Άλλωστε ο ίδιος ο ΟΒΙ αναφέρει 8 ολόιδιες συσκευές πριν απο την ημερομηνία κατάθεσης της δικής του (η κατοχύρωση έχετε υπόψιν σας ότι είναι τυπική κι όχι ουσιαστική).

Link to comment
Share on other sites

δηλ.2 απατεωνες τσακωνονται για ποιος εκλεψε απο ποιον μια διεθνη πατεντα? :P

πως να το φτασεις στα ακρα αφου κ ο δικος σου την ιδεα την πηρε απο αλλον...

ποσο το δινει ο δικος σου το χεις χρησιμοποιησει?το κοστος του ειναι κανα 20ε?

το πειραμα μπορει να διαπιστωθει αν εχει αποτελεσμα αν βαλεις το ιδιο αυτοκινητο σε μια στρογγυλη πιστα κ κανεις γυρω γυρω μεχρι να τελειωσει βενζινη με cruise control αρα σταθερα κμ π.χ. 120κμ κ δεις ποιο εκαψε λιγοτερα.

ανεβασε την στο http://www.youtube.com k grapse το λινκ εδω...

Link to comment
Share on other sites

Απατη απο τις λιγες... Μακρυα παιδια!!

Τζαμπα λεφτα...!

 

το ιδιο θα πω κι εγω φιλε μου,μακρια.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Είναι εντυπωσιακό το θράσος μερικών,που μάλιστα έχουν και αρωγούς στην απάτη τους τα κανάλια!

Μετά το νερό για πάσαν νόσον του μακαρίτη Καματερού,έχουμε τώρα και τους υπέρηχους υπόηχους κλπ :blink: :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτά κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο και φυσικά είναι για γέλια.Αυτό που θέλω να ρωτίσω είναι άλλο!!Αν πειράξεις το προγραμμά του εγκεφάλου υπάρχει περίπτωση να μειωθέι η κατανάλωση καυσίμου γιατι μερικές εταιρίες ελλήνικεσ βελτίωσης ισχυρίχζνται οτι μπορουν να το κάνουν!Το έχειδοκιμάσει κανεις???
Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτά κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο και φυσικά είναι για γέλια.Αυτό που θέλω να ρωτίσω είναι άλλο!!Αν πειράξεις το προγραμμά του εγκεφάλου υπάρχει περίπτωση να μειωθέι η κατανάλωση καυσίμου γιατι μερικές εταιρίες ελλήνικεσ βελτίωσης ισχυρίχζνται οτι μπορουν να το κάνουν!Το έχειδοκιμάσει κανεις???

 

προκειτε για φικια με μεταξωτες κορδελες...οσοι πεσουν στη παγιδα τους και γινουν πειραματωζωα ειναι αξιοι της μοιρας τους...

Link to comment
Share on other sites

Όντως κυκλοφορούν χιλιάδες τέτοιες συσκευές που έχουν ως αρχή λειτουργίας τον μαγνητισμό ή τον ηλεκτρομαγνητισμό και επιδιώκουν τα ίδια αποτελέσματα α) μείωση κατανάλωσης καυσίμου β) αύξηση ιπποδύναμης γ) μείωση ρίπων. Σίγουρα υπάρχει συσκευή για κάθε γούστο !!! Πολλέςς απο αυτές βρίσκονται και διατίθενται στο http://www.alibaba.com (fuel savers), όπως και η Fuel Booster συσκευή. Άλλες απο αυτές έχουν κατοχυρωθεί ως πατέντες στο εξωτερικό κι άλλες όχι. Η έξαρση κυκλοφορίας τους παρατηρήθηκε από το 2000 λόγω της τότε διαφαινόμενης αλλά και νυν υπάρχουσας ενεργειακής κρίσης, και επομένως τίποτε δεν είναι τυχαίο. Ως ιδέα βέβαια πρυπήρχε από την εποχή ανακάλυψης του ηλεκτρισμού και ως εφαρμογή από την δεκαετία του '30.

 

Εκείνο που προκαλεί εντύπωση είναι το γεγονός ότι ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΦΟΡΕΑ Ή ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Το κόστος κατασκευής μίας τέτοιας συσκευής ποικίλει ανάλογα με τα υλικά που χρησιμοποιούνται , αλλά από ό,τι έχω συμπεράνει δε μπορεί σε καμία περίπτωση αυτό να ξεπεράσει τα 50 ευρώ.

Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι κανένας από τους δήθεν εφευρέτες δεν δέχεται να "δώσει" την συσκευή του σε πανεπιστήμια για δοκιμές (αυτή ήταν και σχετική μου ερώτηση στον ίδιο τον Benz στο δικαστήριο που ήρθε ως μάρτυρας). Καμία από αυτές ωστόσο δεν αποδείχθηκε ότι επιτελεί τον σκοπό που υποσχεται όταν υποβλήθηκαν στα Dyno Tests. Αντιθέτως απέτυχαν και δημιούργησαν προβλήματα σε κινητήρες και σε ορισμένες περιπτώσεις αύξηση θερμοκρασίας του καυσίμου.

Εάν κάποιος λοιπόν έχει χρήματα για πέταμα και την διάθεση να έρθει σε αντιπαράθεση με αυτούς τους εφευρέτες καλό είναι να την αγοράσει σαν συσκευή, να την δικιμάσει και να αποπειραθεί να την επιστρέψει , αφού οι ίδιοι υπόσχονται επιστροφή χρημάτων έαν δεν λειτουργήσει. Κάντε το και θα με θυμηθείτε. Δεν θα την πάρουν πίσω ....

 

Έχετε επιπλέον υπόψιν σας ότι τα μηχανήματα που δήθεν αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της συσκευής αυτής είναι διαγνωστικά βλαβών και δεν ενδείκνυνται για μετρήσεις.

Τέλος παρατηρήστε στο site του benz (http://www.bens.gr) όπου υπάρχει παραπλανητική διαφήμιση σε σχέση με την αποτελεσματικότητα: Εκτός του ότι τα μηχανήματα που μετρήσαν το αυτοκίνητο του συμβολαιογράφου - πελάτη δεν ενδείκνυνται για τον σκοπό αυτό όπως προείπα , εκτός του ότι δε μπορεί να αποτελέσει απόδειξη αξιοπιστίας συσκευής η γνώμη πελάτη (βλ. αμερικάνικο μάρκετιγκ για παντετοποιημένα όργανα γυμναστικής, κάτι παρόμοιο είναι!!!) είναι αξιοπρόσεκτο ότι η ημερομηνία πριν την τοποθέτηση συσκευής, όπως αυτή παριστάνεται στο μηχάνημα μέτρησης είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας μετά την τοποθέτηση της συσκευής στο αυτοκίνητο (πριν την τοποθέτηση 15/2/2005, μετά την τοποθέτηση 7/2/2005). Αυτό δεν είναι "τυπογραφικό" λάθος γιατί η ημερομηνία δοκιμής παριστάνεται στο διαγνωστικό του μηχανήματος, κι όχι από τον μηχανικό...!!!Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμεράσματα....Αυτά για την σχέση αξιοπιστίας προιόντος και προώθησης στο καταναλωτικό κοινό!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...