Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

10 minutes ago, Mobileras said:

Διαφορετικά ΑΦΜ και διαφορετικά άτομα. 

Α ωραία. Απλά έχεις προσθέσει τα νουμερά τους στο δικό σου cosmote app? Συγνώμη που σε ζάλισα, αλλά πρώτη φορα σε frog & cosmote, και βλέπω ότι πρέπει να έχεις εμπειρία μια και σε έχω δει και στο φόρουμ της Q

 

10 minutes ago, Mobileras said:

 

 

Edited by johnnykap1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, johnnykap1 said:

Α ωραία. Απλά έχεις προσθέσει τα νουμερά τους στο δικό σου cosmote app? Συγνώμη που σε ζάλισα, αλλά πρώτη φορα σε frog & cosmote, και βλέπω ότι πρέπει να έχεις εμπειρία μια και σε έχω δει και στο φόρουμ της Q

 

 

Κανενα πρόβλημα φίλε μου. Ναι άπλα τα προσθέτεις. Το ιδιο κανω κ στο κιου για λιγοτερα νουμερα. Μπορεί να σου ζητησει κωδικο επιβεβαιωσης που θα ερθει σε email στα νουμερα που θα προσθεσεις. Μετά τίποτε άλλο. Όποια απορία έχεις, γράψε. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2022 at 9:16 ΠΜ, hercoulis said:

Όταν  δηλώνετε  αγαπημένους προορισμούς και βάζετε την Ουκρανία, σας βγάζει στο μπροστινό πάνελ Ρωσία & Ουκρανία μαζί όπως στην εικόνα;

 

C74DDAB1-511F-4951-8828-EB04FCB08096.jpeg

Εμένα δεν μου βγάζει καν αυτό που βγάζει σε σένα στην μπροστινή σελίδα που λέει λεπτα προς Ρωσία & Ουκρανία, παρ' ότι έχω δηλώσει αγαπημένη χώρα την Ουκρανία.

 

Edited by johnnykap1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά πόσο διάστημα απαιτείται μέχρι να συνδεθούμε στο δίκτυο της Frog (COSMOTE);
Παρέλαβα την κάρτα SIM χθες το μεσημέρι γύρω στη 1μμ (δηλ. έχουν μεσολαβήσει περισσότερες από 24 ώρες, σχεδόν 1½ μέρα) κι ακόμα "Q" βλέπω στο κινητό.
Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα με απασχολούσε, αλλά έχει λήξει το πακέτο της Q και δεν έχω χρόνο ομιλίας/data.
(γιατί όπως αναφέρω σε 2-3 σελίδες πριν, η Frog «έχασε» την online αίτηση και η φορητότητα πήγε μια βδομάδα πίσω)
Υποτίθεται πως αυτά γίνονται αυτόματα. Γούστο έχει τώρα να χρειάζεται και manual ενημέρωση από τον ένα πάροχο στον άλλο...

Link to comment
Share on other sites

On 14/12/2022 at 10:56 ΠΜ, JOHN_ONLY said:

Το -30 τα εκατό για το box λέει ισχύει αυτόματα για την επόμενη παραγγελία. Έχει δοκιμάσει κανείς πως γίνεται η επιστροφή του ποσοστού; Απλά σου δίνει πόντους ή αν κάνεις παραγγελία 20€ θα μπορέσεις να παραγγείλεις κάτι αξίας 6€ και να μην πληρώσεις τίποτα;

Βάζεις το κουπόνι 'XMAS30', το καταχωρεί και μάλιστα μετά σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις κι άλλο κουπόνι αν θες/έχεις. Αφού κλείσεις και (προ)πληρώσεις την παραγγελία σου, θα σου περαστούν πόντοι που αντιστοιχούν στο 30% της αξίας της παραγγελίας x1600, με οροφή  τους 9600 (=6€). Αυτούς μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις σε επόμενες παραγγελίες σου, σύμφωνα με τους γενικούς όρους (δηλ 1600π=1€ για κάθε 4€).

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, hercoulis said:

Ποτέ το έκανες; Άστο καμία μέρα. 

Χτες το έκανα. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Edited by johnnykap1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, minus21grams said:

Τελικά πόσο διάστημα απαιτείται μέχρι να συνδεθούμε στο δίκτυο της Frog (COSMOTE);
Παρέλαβα την κάρτα SIM χθες το μεσημέρι γύρω στη 1μμ (δηλ. έχουν μεσολαβήσει περισσότερες από 24 ώρες, σχεδόν 1½ μέρα) κι ακόμα "Q" βλέπω στο κινητό.
Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα με απασχολούσε, αλλά έχει λήξει το πακέτο της Q και δεν έχω χρόνο ομιλίας/data.
(γιατί όπως αναφέρω σε 2-3 σελίδες πριν, η Frog «έχασε» την online αίτηση και η φορητότητα πήγε μια βδομάδα πίσω)
Υποτίθεται πως αυτά γίνονται αυτόματα. Γούστο έχει τώρα να χρειάζεται και manual ενημέρωση από τον ένα πάροχο στον άλλο...

Κάνε μία επανεκκίνηση τη συσκευή και εάν συνεχίζει να υπάρχει η κιου, παρε τηλ στη φρογκ (ή στείλε μηνυμα στο messenger) μήπως και ξυπνήσουν. 

7 ώρες πριν, minus21grams said:

 

 

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, αντικατέστησα την κάρτα της Q με αυτή της Frog χθες τα μεσάνυχτα περιμένοντας πως το πρωί θα έχω συνδεθεί με το δίκτυο της COSMOTE.
Έχω κάνει 2-3 επανεκκινήσεις από τις 8 π.μ. κι ακόμα με την Q είμαι. 😤
Και σε 3~4 ώρες συμπληρώνονται 2 ολόκληρες μέρες από τη στιγμή που παρέλαβα την SIM.

Το θέμα είναι, ποιος απ’ τους δύο παρόχους φέρει την ευθύνη; Όχι τίποτα άλλο, να ξέρω ποιον να βρίζω. 😡
Πόσο πολύπλοκη/χρονοβόρα είναι πια η διαδικασία αποδέσμευσης ενός πελάτη από ένα δίκτυο και η σύνδεση με ένα άλλο.
Τι Διάολο, ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ γίνεται; Πηγαίνει τεχνικός και ρυθμίζει hardware;
Μήπως πρέπει να υπογράψει όλο το Δ.Σ. της εταιρείας;
Με κάρβουνο δουλεύουν;
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!

Edited by minus21grams
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, minus21grams said:

Καλημέρα, αντικατέστησα την κάρτα της Q με αυτή της Frog χθες τα μεσάνυχτα περιμένοντας πως το πρωί θα έχω συνδεθεί με το δίκτυο της COSMOTE.
Έχω κάνει 2-3 επανεκκινήσεις από τις 8 π.μ. κι ακόμα με την Q είμαι. 😤
Και σε 3~4 ώρες συμπληρώνονται 2 ολόκληρες μέρες από τη στιγμή που παρέλαβα την SIM.

Το θέμα είναι, ποιος απ’ τους δύο παρόχους φέρει την ευθύνη; Όχι τίποτα άλλο, να ξέρω ποιον να βρίζω. 😡
Πόσο πολύπλοκη/χρονοβόρα είναι πια η διαδικασία αποδέσμευσης ενός πελάτη από ένα δίκτυο και η σύνδεση με ένα άλλο.
Τι Διάολο, ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ γίνεται; Πηγαίνει τεχνικός και ρυθμίζει hardware;
Μήπως πρέπει να υπογράψει όλο το Δ.Σ. της εταιρείας;
Με κάρβουνο δουλεύουν;
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!

Κάναμε την προηγούμενη εβδομάδα αίτηση για τα καρτοκινητα των γονιών μου, γύρω στις 8 μέρες πήρε η διαδικασια. Από τη μέρα που έρχεται το κούριερ και υπογράφεις υπολόγισε 2-3 μέρες να το επιστρέψει στην κοσμοτε και μια εργάσιμη για να απαντήσει η wind. Σε εμάς από τη μέρα που απάντησε η wind ενεργοποιήθηκαν το επόμενο πρωι. Οπότε απ'οτι καταλαβαίνω από όσα γράφεις η cosmote ακόμα δεν έχει παραλάβει την αίτηση για να τη στείλει στη wind 

Link to comment
Share on other sites

Στελνε κάθε μέρα email ή μήνυμα στο messenger στη φρογκ ρωτώντας πότε θα ολοκληρωθεί η φορητοτητα. Πρήξε τους κανονικά! 

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

σήμερα το βράδυ λήγει το υπόλοιπο. 11 λεπτά ειναι δεν πειράζει. απλά ήθελα να ρωτήσω δεν χάνω τα λεπτά ομιλίας που έχω σωστά;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, minus21grams said:

Καλημέρα, αντικατέστησα την κάρτα της Q με αυτή της Frog χθες τα μεσάνυχτα περιμένοντας πως το πρωί θα έχω συνδεθεί με το δίκτυο της COSMOTE.
Έχω κάνει 2-3 επανεκκινήσεις από τις 8 π.μ. κι ακόμα με την Q είμαι. 😤
Και σε 3~4 ώρες συμπληρώνονται 2 ολόκληρες μέρες από τη στιγμή που παρέλαβα την SIM.

Το θέμα είναι, ποιος απ’ τους δύο παρόχους φέρει την ευθύνη; Όχι τίποτα άλλο, να ξέρω ποιον να βρίζω. 😡
Πόσο πολύπλοκη/χρονοβόρα είναι πια η διαδικασία αποδέσμευσης ενός πελάτη από ένα δίκτυο και η σύνδεση με ένα άλλο.
Τι Διάολο, ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ γίνεται; Πηγαίνει τεχνικός και ρυθμίζει hardware;
Μήπως πρέπει να υπογράψει όλο το Δ.Σ. της εταιρείας;
Με κάρβουνο δουλεύουν;
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!

Έχεις δίκιο απλώς το ξαναλέω ότι αν πήγαινες σε κατάστημα και το έκανες θα παρέκαμπτες την αναμονή του κούριερ κλπ και θα έπαιρνε το πολύ 3 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

σήμερα το βράδυ λήγει το υπόλοιπο. 11 λεπτά ειναι δεν πειράζει. απλά ήθελα να ρωτήσω δεν χάνω τα λεπτά ομιλίας που έχω σωστά;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Σωστά
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Mobileras said:

Στελνε κάθε μέρα email ή μήνυμα στο messenger στη φρογκ ρωτώντας πότε θα ολοκληρωθεί η φορητοτητα. Πρήξε τους κανονικά! 

Τους πήρα στο 210-8006300 και μετά από 10λεπτή αναμονή και 2 ευγενέστατες πλην όμως αναρμόδιες υπαλλήλους, με συνέδεσαν με κάποια συνάδελφό τους του τμήματος καρτοκινητών.
Της τόνισα πως βρίσκομαι στη 2η μέρα, θα έπρεπε να έχω ήδη συνδεθεί κ.λπ. και μου απάντησε (αφού επιβεβαίωσε τα στοιχεία) πως αν η μεταφορά δεν ολοκληρωθεί σήμερα Παρασκευή, μάλλον πάει για Δευτέρα! 😡
Και με συμβούλεψε να ξαναβάλω την παλιά SIM στη συσκευή μέχρις ότου παρατηρήσω ένδειξη αποσύνδεσης με τη Q.
Χαίρω πολύ, αν είχα υπολειπόμενο χρόνο ομιλίας στην Q δεν θα καιγόμουν να συνδεθώ στη Frog άμεσα. Αλλά με τις χαμένες (;) / ακυρωμένες (;) online αιτήσεις η φορητότητα πήγε πίσω κατά μία βδομάδα και το πακέτο που είχα στην Q έληξε.

Το smartphone είναι δίκαρτο, να βάλω και τις 2 SIM μέσα; (δεν είχα ποτέ 2 αριθμούς στο ίδιο τηλέφωνο)
 

51 minutes ago, kalitexnis_g said:

Έχεις δίκιο απλώς το ξαναλέω ότι αν πήγαινες σε κατάστημα και το έκανες θα παρέκαμπτες την αναμονή του κούριερ κλπ και θα έπαιρνε το πολύ 3 μέρες.

Πίστεψέ με, δεν είχα καμία αντίρρηση αλλά διάβασα -εδώ μέσα- πως στα καταστήματα δεν κάνουν απευθείας φορητότητα σε Frog αλλά What’s Up το οποίο στη συνέχεια ο πελάτης μπορεί να μετατρέψει σε Frog πληρώνοντας επιπλέον €3 (αν θυμάμαι καλά).
Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, μπερδεμένη κατάσταση που με αποθάρρυνε.

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψέ με, δεν είχα καμία αντίρρηση αλλά διάβασα -εδώ μέσα- πως στα καταστήματα δεν κάνουν απευθείας φορητότητα σε Frog αλλά What’s Up το οποίο στη συνέχεια ο πελάτης μπορεί να μετατρέψει σε Frog πληρώνοντας επιπλέον €3 (αν θυμάμαι καλά).
Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, μπερδεμένη κατάσταση που με αποθάρρυνε.
Η πρώτη μετατροπή με μήνυμα είναι δωρεάν.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, tolisfar said:

Η πρώτη μετατροπή με μήνυμα είναι δωρεάν.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Όχι δεν είναι αν πας σε frog

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι αν πας σε frog
Εγω πάντως 2 φορές μου έδωσαν κοσμοκαρτα και δωρεάν με μήνυμα το έκανα frog.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδες τον πεθερο ενός φίλου μού του έστελναν μηνύματα από 54006 και δεν ήξερε τα ανοιγε και του έφαγαν 12 ευρώ. υπάρχει λύση να σταματήσει αυτό;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι όλα από τον ίδιο αριθμό καταρχάς στο πρώτο μήνυμα που θα έλαβε υπάρχει τρόπος απεγγραφής. Από τη σελίδα my cosmote ή από την αντίστοιχη εφαρμογή μπορεί να γίνει φραγή γενικά σε όλα τα πενταψήφια. Για την επιστροφή των χρημάτων πρέπει να επικοινωνήσει με την cosmote.

Υ.γ. Δεν έχει σημασία αν τα ανοίγει τα μηνύματα ή όχι η χρέωση γίνεται επειδή έχει εγγραφεί (έστω και πλαγίως εν άγνοια του) στην υπηρεσία του πενταψήφιου.

Edit υπήρχε παλιό θέμα (2019) σε κάποιο άλλο φόρουμ για το συγκεκριμένο πενταψήφιο και αναφέρεται διαγραφή με μήνυμα STOP GO ΣTO 54006. Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από τότε. Στο μήνυμα του καλωσορίσματος στην υπηρεσία (πρώτο ή δεύτερο) αναφέρεται ο τρόπος διαγραφής

Εννοείται ότι η καλύτερη λύση εκτός από το μήνυμα διαγραφής, είναι η φραγή μέσα από την εφαρμογή σε όλα τα πενταψήφια του τύπου 54xxx (ή από την εξυπηρέτηση)

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, kalitexnis_g said:

Όχι δεν είναι αν πας σε frog

"Η πρώτη μετατροπή με μήνυμα είναι δωρεάν.

Επιβεβαιώνω και εγώ, από What's Up σε Frog (μετά από αίτηση φορητότητας από f2g σε Frog), έγινε δωρεάν. (Προ λίγων μηνών )

Edited by johndouk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Θέλω να ρωτήσω για το 1GB που παίρνω με την ανανέωση 10€. Τα 500ΜΒ τα πήρα στις 2 του μήνα αυτόματα με την ανανέωση χρόνου. Τα υπόλοιπα 500ΜΒ που μπορώ να βάλω μέσα από την εφαρμογή, αν τα βάλω στις 25 του μήνα, θα ισχύουν για άλλες 30 μέρες; Αν το έχει κάνει κάποιος ας μου απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, tolisfar said:

Η πρώτη μετατροπή με μήνυμα είναι δωρεάν.

 

10 ώρες πριν, kalitexnis_g said:

Όχι δεν είναι αν πας σε Frog.

 

10 ώρες πριν, tolisfar said:

Εγώ πάντως 2 φορές μου έδωσαν COSMOΚΑΡΤΑ και δωρεάν με μήνυμα το έκανα Frog.

 

9 ώρες πριν, panbet said:

Από What's Up σε Frog είναι 3 ευρώ (έχει ένα μήνα που έκανα σε ένα καρτοκινητό).
Από COSMOΚΑΡΤΑ σε Frog δωρεάν.

Τελικά τι από όλα ισχύει;
Παρακαλώ να γίνει sticky στο 1ο post του thread το οποίο και θα ενημερώνεται αναλόγως αν προκύψουν αλλαγές.

Να αναφέρω πως κάποια στιγμή το βράδυ (δεν ήμουν πάνω απ’ το τηλέφωνο να το τσεκάρω κάθε λίγο και λιγάκι), αποσυνδέθηκα από το δίκτυο της Q και συνδέθηκα σε αυτό της Frog.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το πρωινό τηλεφώνημα στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά τουλάχιστον γλίτωσα περαιτέρω καθυστέρηση (υπενθυμίζω πως μου είπαν πως υπήρχε πιθανότητα να ολοκληρωθεί την Δευτέρα!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...