dimlar Δημ. March 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2020 Αυτο που εχει γραφτει εδω, δλδ., "Όποιος έχει Frog δέχεται ΜΟΝΟ από συμβόλαια και καρτοσυμβόλαια" ισχυει ακομα ή μπορω πλεον να στειλω απο frog σε frog; Παράθεση ♥Lara♥2007♥2021♥ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2020 Ισχύει ακόμα. Δεν γίνεται μεταφορά από FROG ούτε μεταφορά σε FRoG από καρτοκινητό. Μόνο από συμβόλαιο - καρτοσυμβόλαιο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimlar Δημ. March 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 5, 2020 Ευχαριστω. Παράθεση ♥Lara♥2007♥2021♥ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. March 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2020 αναφερθηκε στο νημα της q ...Η επόμενη φθηνότερη στα data είναι η frog όπου σου δίνει 2gb/4.44€ και 5gb/8.5€ όπου εκεί υπάρχει και η εβδομάδα διπλασιασμού και σου δίνει x2 τα data στην ίδια τιμή. Εδώ όμως ισχύουν για 25μερες και όχι 30 που δίνει η q. ηξερα μονο για διπλασιασμο των 60',υπαρχει εβδομάδα διπλασιασμού και στα data? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2020 αναφερθηκε στο νημα της q ηξερα μονο για διπλασιασμο των 60',υπαρχει εβδομάδα διπλασιασμού και στα data? Όχι δεν υπάρχει παρά ο μήνας διπλασιασμού τον Αύγουστο συνήθως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatokefalo Δημ. March 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2020 (edited) Βάζεις σε κατάστημα 11€. Σου μένουν καθαρά 9,82€. Ενεργοποιείς την 1η την 31η και την 59η ημέρα από ένα πακέτο των 60 λεπτών κόστους 3,02€ έκαστο και έτσι με 11€ βγάζεις 3 μήνες. Στους δύο μήνες λήγει το χρηματικό υπόλοιπο ( στη περίπτωση μας λίγα λεπτά του €) αλλά το πακέτο που ενεργοποίησες την 59η ημέρα θα είναι ενεργό για έναν ακόμη μήνα. Βέβαια δεν είναι βέβαιο ότι θα πετύχεις και στις τρεις ανανεώσεις εβδομάδα διπλασιασμού. Πάντως για κάποιους, συνήθως ηλικιωμένους, που δε μιλάμε ιδιαίτερα στο κινητό, αλλά θέλουν να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οπότε χρειαστεί, είναι μια οικονομική λύση. Κόστος 44€ το χρόνο! Καλημέρα :) Εγώ πχ έβαλα 11 ευρώ στις 19 Φεβρουαρίου και λέει μέσα η εφαρμογή της frog για τα 60+60λεπτα ομιλιας οτι ληγουν στις 21 μαρτιου . Η 31 πρώτη μέρα δηλαδή θα είναι στις 21 Μαρτίου ,τότε μπορώ να αγοράσω ξανά το πακέτο των 60 λεπτών η πιο πριν ? Αυτό που αναφέρεις για τους 3 μήνες πως μπορεί να συμβεί μιας και στο δίμηνο τελειώνει η προθεσμία και πρέπει να ξανά βάλεις χρήματα ...ναι μεν θα ισχύει το πακέτο στην 59ημερα που ενεργοποιεις όπως λες αλλά δεν θα έχω θέμα μιας και τελειώνει το δίμηνο που πρέπει να βάλεις χρήματα? Αν δηλαδή δεν βάλεις χρήματα στο δίμηνο και βάλεις στο τρίμηνο ,χάνεται ο αριθμός ,λειτουργούν εισερχομες -εξερχόμενες κτλ ? Ευχαριστώ πολύ :) Edited March 7, 2020 by gatokefalo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. March 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2020 Αν δηλαδή δεν βάλεις χρήματα στο δίμηνο και βάλεις στο τρίμηνο ,χάνεται ο αριθμός ,λειτουργούν εισερχομες -εξερχόμενες κτλ ? Ευχαριστώ πολύ :) Αν δε βαλεις καρτα στο δίμηνο απλως χάνεται το υπόλοιπο σου σε ευρω, ενω κανονικα ισχυουν οι παροχες ηδη ενεργοποιημένων πακέτων εως τη ληξη τους. Αν περασει και το τρίμηνο χωρις ανανεωση τοτε εχεις φραγή εισερχομένων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatokefalo Δημ. March 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2020 Σε ευχαριστω πολύ :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2020 11/1,12 =9,82 Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatokefalo Δημ. March 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2020 11/1,12 =9,82 Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12. Οκ Σε ευχαριστω πολύ :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gx2 Δημ. March 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2020 11/1,12 =9,82 Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12.Έτσι ακριβώς. Πάντως και με 12€ ανανέωση έχεις συνολικό ετήσιο κόστος 48€, και σου περισσεύει και 1,65€ κάθε τρίμηνο για κανένα μήνυμα. Παράθεση :innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatokefalo Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 11/1,12 =9,82 Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12. Να ρωτήσω κι κάτι άλλο :) Πρώτη ανανέωση όπως είπα πιο πριν την έκανα στις 19 Φεβρουαρίου . Η εφαρμογή μου λέει ότι λήγουν τα 60+60 λεπτά στις 21 Μαρτίου . Ποτέ να αγοράσω το δεύτερο πακέτο , στις 21 Μαρτίου η μια μέρα νωρίτερα ; Ευχαριστω Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Να ρωτήσω κι κάτι άλλο :) Πρώτη ανανέωση όπως είπα πιο πριν την έκανα στις 19 Φεβρουαρίου . Η εφαρμογή μου λέει ότι λήγουν τα 60+60 λεπτά στις 21 Μαρτίου . Ποτέ να αγοράσω το δεύτερο πακέτο , στις 21 Μαρτίου η μια μέρα νωρίτερα ; Ευχαριστω Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Είτε το αγοράσεις 20 ή 21 Μαρτίου (εως 12.00), το ιδιο είναι. Οποτε καλύτερα στις 20 να εχεις το κεφάλι σου ησυχο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatokefalo Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Είτε το αγοράσεις 20 ή 21 Μαρτίου (εως 12.00), το ιδιο είναι. Οποτε καλύτερα στις 20 να εχεις το κεφάλι σου ησυχο. Οκ σε ευχαριστω πολύ :) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Αν δεν ειναι εβδομάδα διπλασιασμού πάρτο στις 15 αλλιώς μέχρι τις 12 το μεσημέρι την τελευταία μέρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatokefalo Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Αν δεν ειναι εβδομάδα διπλασιασμού πάρτο στις 15 αλλιώς μέχρι τις 12 το μεσημέρι την τελευταία μέρα. Ωραία σε ευχαριστω πολύ :) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gousias Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Αν μετατρέψω ένα καρτοκινητό σε frog, το οποίο χρησιμοποιείται μόνο σε σύστημα ασφάλειας και επομένως λειτουργεί μόνο ως backup, το ελάχιστο ποσό και κάθε πόσο το αργότερο πρέπει να βάζω προκειμένου να μη γίνει φραγή σε εισερχόμενες-εξερχόμενες; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mikakilo Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Αν μετατρέψω ένα καρτοκινητό σε frog, το οποίο χρησιμοποιείται μόνο σε σύστημα ασφάλειας και επομένως λειτουργεί μόνο ως backup, το ελάχιστο ποσό και κάθε πόσο το αργότερο πρέπει να βάζω προκειμένου να μη γίνει φραγή σε εισερχόμενες-εξερχόμενες; 10€/2μηνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gx2 Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 10€/2μηνο. 10€ το τρίμηνο και όχι το δίμηνο. Παράθεση :innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gousias Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Δεν με ενδιαφέρει να έχει κάποιο πακέτο ομιλίας ή δεδομένων, απλώς ένα μικρό ποσό για παν ενδεχόμενο. Άρα στο 3μηνο ή στο 2μηνο; Τα 10€ λήγουν μετά την παρέλευση 2μηνου ή 3μηνου ή νωρίτερα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ilovemetal Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Δεν με ενδιαφέρει να έχει κάποιο πακέτο ομιλίας ή δεδομένων, απλώς ένα μικρό ποσό για παν ενδεχόμενο. Άρα στο 3μηνο ή στο 2μηνο; Τα 10€ λήγουν μετά την παρέλευση 2μηνου ή 3μηνου ή νωρίτερα; Το υπόλοιπο λήγει στους δύο μήνες. Παράθεση Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gx2 Δημ. March 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2020 Τα χρήματα χάνονται μετά από δύο μήνες χωρίς ανανέωση, αλλά έχεις εισερχόμενες για τρεις μήνες από την τελευταία ανανέωση. Παράθεση :innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gousias Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πάντως για μία τέτοια περίπτωση όπως αυτή που θέλω εγώ, δηλαδή για χρήση backup σε σύστημα ασφαλείας, δεν ξέρω κατά πόσο τελικά συμφέρει αυτή η λύση ως frog ή κάτι άλλο, πχ συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πάντως για μία τέτοια περίπτωση όπως αυτή που θέλω εγώ, δηλαδή για χρήση backup σε σύστημα ασφαλείας, δεν ξέρω κατά πόσο τελικά συμφέρει αυτή η λύση ως frog ή κάτι άλλο, πχ συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο. Εφ οσον σε ενδιαφέρουν ΚΑΙ οι εξερχόμενες θα πρεπει να βαζεις καρτα καθε διμηνο. Αν αρκεισαι στο να μπορει να δεχεται εισερχομενες, μπορεις να δοκιμασεις καρτοκινητο Q το οποιο δε βαζει φραγη εισερχομενων πριν το 12μηνο, και επίσης μπορεις να κανεις ανανεωση απο 6ε. Αν σε ενδιαφερει, μπορείς να κανεις ερωτηση στο αντιστοιχο τοπικ για να μη βγουμε εκτος θεματος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mikakilo Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 Για μόνο εισερχόμενες ας παει CU και θα βαζει καθε 2μηνο απο 1€ απο μπονους σουπερμάρκετ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.