Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτο που εχει γραφτει εδω, δλδ.,

"Όποιος έχει Frog δέχεται ΜΟΝΟ από συμβόλαια και καρτοσυμβόλαια"

ισχυει ακομα ή μπορω πλεον να στειλω απο frog σε frog;

♥Lara♥2007♥2021♥
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ισχύει ακόμα. Δεν γίνεται μεταφορά από FROG ούτε μεταφορά σε FRoG από καρτοκινητό.

Μόνο από συμβόλαιο - καρτοσυμβόλαιο

Link to comment
Share on other sites

αναφερθηκε στο νημα της q

...Η επόμενη φθηνότερη στα data είναι η frog όπου σου δίνει 2gb/4.44€ και 5gb/8.5€ όπου εκεί υπάρχει και η εβδομάδα διπλασιασμού και σου δίνει x2 τα data στην ίδια τιμή. Εδώ όμως ισχύουν για 25μερες και όχι 30 που δίνει η q.

ηξερα μονο για διπλασιασμο των 60',υπαρχει εβδομάδα διπλασιασμού και στα data?

Link to comment
Share on other sites

αναφερθηκε στο νημα της q

 

ηξερα μονο για διπλασιασμο των 60',υπαρχει εβδομάδα διπλασιασμού και στα data?

 

Όχι δεν υπάρχει παρά ο μήνας διπλασιασμού τον Αύγουστο συνήθως.

Link to comment
Share on other sites

Βάζεις σε κατάστημα 11€. Σου μένουν καθαρά 9,82€. Ενεργοποιείς την 1η την 31η και την 59η ημέρα από ένα πακέτο των 60 λεπτών κόστους 3,02€ έκαστο και έτσι με 11€ βγάζεις 3 μήνες. Στους δύο μήνες λήγει το χρηματικό υπόλοιπο ( στη περίπτωση μας λίγα λεπτά του €) αλλά το πακέτο που ενεργοποίησες την 59η ημέρα θα είναι ενεργό για έναν ακόμη μήνα. Βέβαια δεν είναι βέβαιο ότι θα πετύχεις και στις τρεις ανανεώσεις εβδομάδα διπλασιασμού. Πάντως για κάποιους, συνήθως ηλικιωμένους, που δε μιλάμε ιδιαίτερα στο κινητό, αλλά θέλουν να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οπότε χρειαστεί, είναι μια οικονομική λύση. Κόστος 44€ το χρόνο!

Καλημέρα :)

Εγώ πχ έβαλα 11 ευρώ στις 19 Φεβρουαρίου και λέει μέσα η εφαρμογή της frog για τα 60+60λεπτα ομιλιας οτι ληγουν στις 21 μαρτιου .

Η 31 πρώτη μέρα δηλαδή θα είναι στις 21 Μαρτίου ,τότε μπορώ να αγοράσω ξανά το πακέτο των 60 λεπτών η πιο πριν ?

Αυτό που αναφέρεις για τους 3 μήνες πως μπορεί να συμβεί μιας και στο δίμηνο τελειώνει η προθεσμία και πρέπει να ξανά βάλεις χρήματα ...ναι μεν θα ισχύει το πακέτο στην 59ημερα που ενεργοποιεις όπως λες αλλά δεν θα έχω θέμα μιας και τελειώνει το δίμηνο που πρέπει να βάλεις χρήματα?

Αν δηλαδή δεν βάλεις χρήματα στο δίμηνο και βάλεις στο τρίμηνο ,χάνεται ο αριθμός ,λειτουργούν εισερχομες -εξερχόμενες κτλ ?

Ευχαριστώ πολύ :)

Edited by gatokefalo
Link to comment
Share on other sites

Αν δηλαδή δεν βάλεις χρήματα στο δίμηνο και βάλεις στο τρίμηνο ,χάνεται ο αριθμός ,λειτουργούν εισερχομες -εξερχόμενες κτλ ?

Ευχαριστώ πολύ :)

 

Αν δε βαλεις καρτα στο δίμηνο απλως χάνεται το υπόλοιπο σου σε ευρω, ενω κανονικα ισχυουν οι παροχες ηδη ενεργοποιημένων πακέτων εως τη ληξη τους. Αν περασει και το τρίμηνο χωρις ανανεωση τοτε εχεις φραγή εισερχομένων.

Link to comment
Share on other sites

11/1,12 =9,82

Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ.

Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12.

Link to comment
Share on other sites

11/1,12 =9,82

Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ.

Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12.

Οκ

Σε ευχαριστω πολύ :)

Link to comment
Share on other sites

11/1,12 =9,82

Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ.

Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12.

Έτσι ακριβώς.

Πάντως και με 12€ ανανέωση έχεις συνολικό ετήσιο κόστος 48€, και σου περισσεύει και 1,65€ κάθε τρίμηνο για κανένα μήνυμα.

:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

11/1,12 =9,82

Οι τρεις ανανεώσεις στοιχίζουν 9,06 άρα χάνεις 0,76 ευρώ.

Το πρόβλημα είναι ότι αν και η cosmote λέει ότι το frog ανανεώνεται σε κατάστημα με 10 ευρώ και άνω πολλά καταστήματα δεν κάνεουν κάτω από 12.

 

 

 

Να ρωτήσω κι κάτι άλλο :)

Πρώτη ανανέωση όπως είπα πιο πριν την έκανα στις 19 Φεβρουαρίου .

Η εφαρμογή μου λέει ότι λήγουν τα 60+60 λεπτά στις 21 Μαρτίου .

Ποτέ να αγοράσω το δεύτερο πακέτο , στις 21 Μαρτίου η μια μέρα νωρίτερα ;

Ευχαριστω

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κι κάτι άλλο :)

Πρώτη ανανέωση όπως είπα πιο πριν την έκανα στις 19 Φεβρουαρίου .

Η εφαρμογή μου λέει ότι λήγουν τα 60+60 λεπτά στις 21 Μαρτίου .

Ποτέ να αγοράσω το δεύτερο πακέτο , στις 21 Μαρτίου η μια μέρα νωρίτερα ;

Ευχαριστω

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Είτε το αγοράσεις 20 ή 21 Μαρτίου (εως 12.00), το ιδιο είναι. Οποτε καλύτερα στις 20 να εχεις το κεφάλι σου ησυχο.

Link to comment
Share on other sites

Είτε το αγοράσεις 20 ή 21 Μαρτίου (εως 12.00), το ιδιο είναι. Οποτε καλύτερα στις 20 να εχεις το κεφάλι σου ησυχο.

 

 

Οκ σε ευχαριστω πολύ :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ειναι εβδομάδα διπλασιασμού πάρτο στις 15 αλλιώς μέχρι τις 12 το μεσημέρι την τελευταία μέρα.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ειναι εβδομάδα διπλασιασμού πάρτο στις 15 αλλιώς μέχρι τις 12 το μεσημέρι την τελευταία μέρα.

 

 

 

Ωραία σε ευχαριστω πολύ :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Αν μετατρέψω ένα καρτοκινητό σε frog, το οποίο χρησιμοποιείται μόνο σε σύστημα ασφάλειας και επομένως λειτουργεί μόνο ως backup, το ελάχιστο ποσό και κάθε πόσο το αργότερο πρέπει να βάζω προκειμένου να μη γίνει φραγή σε εισερχόμενες-εξερχόμενες;
Link to comment
Share on other sites

Αν μετατρέψω ένα καρτοκινητό σε frog, το οποίο χρησιμοποιείται μόνο σε σύστημα ασφάλειας και επομένως λειτουργεί μόνο ως backup, το ελάχιστο ποσό και κάθε πόσο το αργότερο πρέπει να βάζω προκειμένου να μη γίνει φραγή σε εισερχόμενες-εξερχόμενες;

 

10€/2μηνο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενδιαφέρει να έχει κάποιο πακέτο ομιλίας ή δεδομένων, απλώς ένα μικρό ποσό για παν ενδεχόμενο. Άρα στο 3μηνο ή στο 2μηνο; Τα 10€ λήγουν μετά την παρέλευση 2μηνου ή 3μηνου ή νωρίτερα;
Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενδιαφέρει να έχει κάποιο πακέτο ομιλίας ή δεδομένων, απλώς ένα μικρό ποσό για παν ενδεχόμενο. Άρα στο 3μηνο ή στο 2μηνο; Τα 10€ λήγουν μετά την παρέλευση 2μηνου ή 3μηνου ή νωρίτερα;

 

Το υπόλοιπο λήγει στους δύο μήνες.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Τα χρήματα χάνονται μετά από δύο μήνες χωρίς ανανέωση, αλλά έχεις εισερχόμενες για τρεις μήνες από την τελευταία ανανέωση.
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Πάντως για μία τέτοια περίπτωση όπως αυτή που θέλω εγώ, δηλαδή για χρήση backup σε σύστημα ασφαλείας, δεν ξέρω κατά πόσο τελικά συμφέρει αυτή η λύση ως frog ή κάτι άλλο, πχ συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Πάντως για μία τέτοια περίπτωση όπως αυτή που θέλω εγώ, δηλαδή για χρήση backup σε σύστημα ασφαλείας, δεν ξέρω κατά πόσο τελικά συμφέρει αυτή η λύση ως frog ή κάτι άλλο, πχ συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο.

 

Εφ οσον σε ενδιαφέρουν ΚΑΙ οι εξερχόμενες θα πρεπει να βαζεις καρτα καθε διμηνο. Αν αρκεισαι στο να μπορει να δεχεται εισερχομενες, μπορεις να δοκιμασεις καρτοκινητο Q το οποιο δε βαζει φραγη εισερχομενων πριν το 12μηνο, και επίσης μπορεις να κανεις ανανεωση απο 6ε. Αν σε ενδιαφερει, μπορείς να κανεις ερωτηση στο αντιστοιχο τοπικ για να μη βγουμε εκτος θεματος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...