Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

3 ώρες πριν, motoboots said:

Μόνο εσύ. :classic_blink:

Screenshot_2025-11-27-14-40-19-703_gr.cosmote.myaccount.widget-edit.thumb.jpg.74350a2da80aae02f4369e550c5b5806.jpg

Μόνο εσύ. :classic_blink:

Screenshot_2025-11-27-14-40-19-703_gr.cosmote.myaccount.widget-edit.thumb.jpg.74350a2da80aae02f4369e550c5b5806.jpg

Δεν γνωρίζω παιδιά, τι μπορεί να συμβαίνει. Εγώ έχω πρόβλημα όρασης, χρησιμοποιώ τον αναγνώστη οθόνης TalkBack. Έδειξα στους δικούς μου (βλέποντες) την οθόνη, δεν βλέπουν τα όρια, βλέπουν κανονικά το σύμβολο του απείρου. Μόνο το TalkBack "βλέπει" και διαβάζει (εκφωνεί) τα όρια. Και το ωραίο είναι, ότι τα εκφωνεί σωστά. Διότι, όπως προανέφερα, οι αριθμοί μειώνονται κανονικά με τη χρήση. Ειδικότερα, με μία κλήση διάρκειας λίγων δευτερολέπτων, ο χρόνος ομιλίας (που αρχικά είναι 1666666 λεπτά) στο συμβόλαιο μειώνεται κατά ένα λεπτό, ενώ ο αντίστοιχος χρόνος (που αρχικά είναι 500000 λεπτά) στο καρτοκινητό μειώνεται κατά τρία λεπτά. Ομοίως και για τα GB, η μείωση είναι πραγματική, δηλαδή αντίστοιχη της κατανάλωσης δεδομένων. Επομένως, κάτι "βλέπει" το TalkBack που δεν το βλέπει το μάτι στην οθόνη. Αυτή είναι η μοναδική (λογική) εξήγηση που μπορώ να δώσω.

1 ώρα πριν, VIPdriver said:

Πρέπει να μας πει τι είδους Scientist είναι και έχει ειδική μεταχείριση από την Κοσμοτέ...

Φυσικός είμαι φίλε μου, διδάκτωρ Θεωρητικής Φυσικής (Ιούνιος 2021). Και ναι, σίγουρα είμαι mad, για να επιλέξω τη Θεωρητική Φυσική όντας εκ γενετής τυφλός! Τέλος το off topic. Τώρα, σε ό,τι αφορά την Cosmote, σιγά μην έχω ειδική μεταχείριση! Έχω φτάσει (το 2022) στα πρόθυρα καταγγελίας στην ΕΕΤΤ, όταν έκαναν τέσσερις ημέρες να μου επιλύσουν πρόβλημα με την ενεργοποίηση μίας eSIM, με αποτέλεσμα να είμαι χωρίς τηλέφωνο. Σε γενικές γραμμές όμως, στηρίζω και προτιμώ την εταιρεία, καθώς εκτιμώ τη σταθερότητα προσφορών και προγραμμάτων, που τη χαρακτηρίζει σε σχέση με την αρπαχτή και το μπάχαλο του ανταγωνισμού (ιδίως της Vodafone).

Link to comment
Share on other sites

Δύο διαφορετικά νούμερα στο ίδιο ΑΦΜ και τώρα στην βονταφον μπορούν να μεταφερθούν στη frog ; Κι αν ναι γίνεται με εξουσιοδότηση σε τρίτο άτομο ;

Edited by Greg29Ms
Link to comment
Share on other sites

Αν κάνω ανανέωση υπολοίπου από την εφαρμογή της Cosmote και όχι της frog, θα δώσει τους πόντους για το box; 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, pektis7 said:

Αν κάνω ανανέωση υπολοίπου από την εφαρμογή της Cosmote και όχι της frog, θα δώσει τους πόντους για το box; 

Ναι, αλλά για να τους δεις, είτε από την εφαρμογή του frog, είτε με sms

Edited by sou_d
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Mad_Scientist said:

Δεν γνωρίζω παιδιά, τι μπορεί να συμβαίνει. Εγώ έχω πρόβλημα όρασης, χρησιμοποιώ τον αναγνώστη οθόνης TalkBack. Έδειξα στους δικούς μου (βλέποντες) την οθόνη, δεν βλέπουν τα όρια, βλέπουν κανονικά το σύμβολο του απείρου. Μόνο το TalkBack "βλέπει" και διαβάζει (εκφωνεί) τα όρια. Και το ωραίο είναι, ότι τα εκφωνεί σωστά. Διότι, όπως προανέφερα, οι αριθμοί μειώνονται κανονικά με τη χρήση. Ειδικότερα, με μία κλήση διάρκειας λίγων δευτερολέπτων, ο χρόνος ομιλίας (που αρχικά είναι 1666666 λεπτά) στο συμβόλαιο μειώνεται κατά ένα λεπτό, ενώ ο αντίστοιχος χρόνος (που αρχικά είναι 500000 λεπτά) στο καρτοκινητό μειώνεται κατά τρία λεπτά. Ομοίως και για τα GB, η μείωση είναι πραγματική, δηλαδή αντίστοιχη της κατανάλωσης δεδομένων. Επομένως, κάτι "βλέπει" το TalkBack που δεν το βλέπει το μάτι στην οθόνη. Αυτή είναι η μοναδική (λογική) εξήγηση που μπορώ να δώσω.

Οκ λύθηκε το μυστήριο.

Ευχαριστούμε για την επεξήγηση γιατί δεν καταλαβαίναμε τι συμβαίνει.

Από περιέργεια ενεργοποίησα το TalkBack για να το δοκιμάσω και ισχύει αυτό που λες, ότι διαβάζει νούμερα όταν επιλέξεις τα data ή το χρόνο ομιλίας.

Μόνο που είναι τόσο κουραστικό όπως τα διαβάζει ένα ένα νούμερο που πραγματικά δεν θα είχα βγάλει άκρη αν δεν τα είχα δει γραμμένα στο μήνυμα σου.

Το απενεργοποίησα κατευθείαν και έμεινα με τη ωραιότατη απεικόνιση του συμβόλου του απείρου στη σκέψη μου.

Current: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G SM-G988B/DS The rest is history:
Samsung Galaxy S9+ G965F/DS | Samsung Galaxy Note 3 N9005 | Samsung Galaxy S I9000 | HTC P3650 Touch Cruise | HTC V1240 [Qtek 8310]

Link to comment
Share on other sites

 

13 ώρες πριν, sou_d said:

Ναι, αλλά για να τους δεις, είτε από την εφαρμογή του frog, είτε με sms

Καλημερα.Θα μπορουσες να μου πεις που ειναι αυτο μεσα στην εφαρμογη και ποιο το λεκτικο sms;Ευχαριστω.

Edited by saviano
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, saviano said:

 

Καλημερα.Θα μπορουσες να μου πεις που ειναι αυτο μεσα στην εφαρμογη και ποιο το λεκτικο sms;Ευχαριστω.

Όχι γιατί έχω αλλάξει τα frog μου και δεν θυμάμαι που ακριβώς είναι στην εφαρμογή. Λεκτικό δεν υπάρχει. Ανανεώνεις και σου έρχεται μετά sms από την εταιρεία. Δεν θυμάσαι όμως πάλι, πως είναι ακριβώς 

Link to comment
Share on other sites

 Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή είναι κλειστό έχει υπαλλήλους μέσα αλλά η πόρτα είναι κλειδωμένη 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kostassl45i said:

 Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή είναι κλειστό έχει υπαλλήλους μέσα αλλά η πόρτα είναι κλειδωμένη 

Εχει κόσμο που περιμένει;

Link to comment
Share on other sites

On 28/11/2025 at 2:39 ΠΜ, Innersense said:

Οκ λύθηκε το μυστήριο.

Ευχαριστούμε για την επεξήγηση γιατί δεν καταλαβαίναμε τι συμβαίνει.

Από περιέργεια ενεργοποίησα το TalkBack για να το δοκιμάσω και ισχύει αυτό που λες, ότι διαβάζει νούμερα όταν επιλέξεις τα data ή το χρόνο ομιλίας.

Μόνο που είναι τόσο κουραστικό όπως τα διαβάζει ένα ένα νούμερο που πραγματικά δεν θα είχα βγάλει άκρη αν δεν τα είχα δει γραμμένα στο μήνυμα σου.

Το απενεργοποίησα κατευθείαν και έμεινα με τη ωραιότατη απεικόνιση του συμβόλου του απείρου στη σκέψη μου.

Σε ευχαριστώ φίλε που το δοκίμασες, διότι θα με περνούσε όλο το forum για τρολ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά για να καταλάβουμε κι εμείς που δεν ξέρουμε : Μπορούμε να πάμε με εξουσιοδότηση τρίτου να κάνουμε φορητότητα στο όνομα τους ; Και επίσης πρέπει να στηθεί κάποιος σε δεύτερο χρόνο πάλι στην ουρά ; Πως γίνεται η διαδικασία ; Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Greg29Ms said:

Ρε παιδιά για να καταλάβουμε κι εμείς που δεν ξέρουμε : Μπορούμε να πάμε με εξουσιοδότηση τρίτου να κάνουμε φορητότητα στο όνομα τους ; Και επίσης πρέπει να στηθεί κάποιος σε δεύτερο χρόνο πάλι στην ουρά ; Πως γίνεται η διαδικασία ; Ευχαριστώ 

Οχι, από όσα έχουν γραφτεί δεν δέχονται εξουσιοδότηση, μόνο αυτοπροσώπως. Για φορητότητα δεν ξέρω τι παίζει γιατί έχουν γενικά πρόβλημα στην ενεργοποίηση των καρτών sim από την εφαρμογή, ίσως γίνεται στο κατάστημα.

Edited by leo06
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, motoboots said:

Στο τσακ τη γλύτωσες. :classic_tongue:

Μα, γιατί? Όποιος είχε αμφιβολία, μπορούσε πανεύκολα να το δοκιμάσει. Η ενεργοποιήση, δοκιμή και απενεργοποίηση του TalkBack, δεν είναι παρά πέντε λεπτά υπόθεση. Πέρα από την πλάκα όμως, το TalkBack δεν κάνει μαγικά. Για να τα βλέπει και να τα διαβάζει αυτά τα νούμερα (τα όρια), σίγουρα κάπου υπάρχουν. Επειδή το χρησιμοποιώ ήδη για κάτι περισσότερο από δέκα χρόνια, γνωρίζω πάρα πολύ καλά, πως ποτέ δεν διαβάζει κατι που δεν υπάρχει. Το αντίθετο, δηλαδή, να υπάρχει κάπου κείμενο και να μη μπορεί να το διαβάσει σωστά (ή ακόμη και καθόλου), συμβαίνει αρκετά συχνά, ιδίως αν το κείμενο είναι σε μορφή εικόνας. Ωστόσο, να διαβάσει ψεύτικο (ανύπαρκτο) κείμενο δεν παίζει, ούτε μία στο εκατομμύριο. Επομένως, κάπου υπάρχουν τα όρια μέσα στον κώδικα.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα το κόλπο με το talkback και σε άλλες συνδέσεις να δω τι βγάζει από περιέργεια. Σε σταθερή σύνδεση τα απεριόριστα προς σταθερά τα βγάζει ως -1,0 λεπτό. Σε 5g wifi τα δεδομένα είναι κλασικά 100tb και τα απεριόριστα λεπτά τα βγάζει ως 1.666.666,0 λεπτά. Στο 5g wifi είναι για 1 χρόνο όμως.

Edited by dasnowy
Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί στην Αθήνα 50-100 άτομα ουρά...

Θα πάρω το αεροπλάνο για Θεσσαλονίκη μου φαίνεται

Link to comment
Share on other sites

On 27/11/2025 at 11:28 ΜΜ, sou_d said:

Ναι, αλλά για να τους δεις, είτε από την εφαρμογή του frog, είτε με sms

Έκανα και δυστυχώς δεν τους έδωσε τους πόντους 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, pektis7 said:

Έκανα και δυστυχώς δεν τους έδωσε τους πόντους 

Στείλε μήνυμα στην εξυπηρέτηση. Έλεγξες τα sms ;

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, soch said:

image.thumb.png.3249e23c45554bcc37a59928ba441336.png

Για ετήσιο αυτό έβγαλαν:

Screenshot_20251202_022511.webp

Edited by Innersense

Current: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G SM-G988B/DS The rest is history:
Samsung Galaxy S9+ G965F/DS | Samsung Galaxy Note 3 N9005 | Samsung Galaxy S I9000 | HTC P3650 Touch Cruise | HTC V1240 [Qtek 8310]

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας πολλά περί Frog εδώ μέσα, αποφάσισα να παραγγείλω μια frog, λέω 3 εύρω κοστίζει, δε γ@μιεται. Είναι περίοδος που ψάχνω απεριόριστο ιντερνέτ για το χωριό, είχα vodafone έως τώρα. Πάω στην courier χτες την παίρνω την sim, ενεργοποίηση αμέσως μετά.. Είμαι συνδρομητής cosmote με σταθερό 100αρη, full pack Cosmote TV και απεριόριστα στο κινητό μου. Μπαίνω μετά από λίγο στο comsmote app, βλέπω, προσφορά το cosmote neo στα 24ευρω. Ώπα λέω εδώ είμαστε, αυτό είναι για εμάς, το ενεργοποίησα χωρίς δεύτερη σκέψη, ήδη έχει μπει η sim στο ruter στο χωριό. Παίζουν αψεγάδιαστα όλα, κυρίως τηλεόραση. Επειδή το έψαχνα εδώ και καιρό το cosmote neo στα 24 εύρω, όσες φορές και να μπήκα πριν στο cosmote app δεν μου το εμφάνισε ποτέ για νέο αριθμό. 

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, manosn2 said:

Διαβάζοντας πολλά περί Frog εδώ μέσα, αποφάσισα να παραγγείλω μια frog, λέω 3 εύρω κοστίζει, δε γ@μιεται. Είναι περίοδος που ψάχνω απεριόριστο ιντερνέτ για το χωριό, είχα vodafone έως τώρα. Πάω στην courier χτες την παίρνω την sim, ενεργοποίηση αμέσως μετά.. Είμαι συνδρομητής cosmote με σταθερό 100αρη, full pack Cosmote TV και απεριόριστα στο κινητό μου. Μπαίνω μετά από λίγο στο comsmote app, βλέπω, προσφορά το cosmote neo στα 24ευρω. Ώπα λέω εδώ είμαστε, αυτό είναι για εμάς, το ενεργοποίησα χωρίς δεύτερη σκέψη, ήδη έχει μπει η sim στο ruter στο χωριό. Παίζουν αψεγάδιαστα όλα, κυρίως τηλεόραση. Επειδή το έψαχνα εδώ και καιρό το cosmote neo στα 24 εύρω, όσες φορές και να μπήκα πριν στο cosmote app δεν μου το εμφάνισε ποτέ για νέο αριθμό. 

Σταθερό η κινητό νέο νούμερο πήρες;
Τι παροχές έχει;
Ξέρω ότι δεν έχει συμβόλαιο και ότι έχει την ίδια τιμή και παροχές για παντα αν δεν το διακόψεις...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...