Angmar Δημ. April 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2014 Εχεις δίκιο ως προς τα λεπτά ομιλίας, για τ άλλα 2 όμως, τι παίζει μεταξή cosmokarta & frog? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rnaish Δημ. April 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2014 Χθες έκανα μεταφορά σε frog από cosmokarta και μεταφέρθηκε και το πακέτο με τα sms και το πακέτο με τα megabytes Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Angmar Δημ. April 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2014 Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, θα ξοδέψω αυτά τα 200' λεπτά που μου φέσωσαν με το "προενεργοποιημένο" πακέτο και την κάνω για βάτραχο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. April 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2014 ενω το myaccount δεχεται πλεον καρτοκινητα cosmote...frog δεν δεχετε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. April 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2014 Δέχετε FROG που ήταν προηγουμένως whats-up ή cosmokarta . Δεν δέχεται whatsup-cosmokarta που ήταν προηγουμένος FROG . Τέτοιο απίστευτο κόλλημα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Manchester_ Δημ. April 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2014 Στο 1299 λένε ότι δεν συνδυάζεται ο διπλασιασμός με τα 60' 3€. Φοβάμαι να κάνω την κίνηση αγοράς των 60' 3€ και χάσω το διπλασιασμό. Υπάρχουν κι άλλες επιτυχημένες μαρτυρίες; Εγώ είμαι παλαιός χρήστης (με διπλασιασμό) και η frog μου στέλνει μήνυμα ότι μπορώ αν θέλω να αγοράσω το πακέτο των 60 λεπτών με 3 ευρώ. Δεν το έχω κάνει (καθότι δεν κάνω πολλά τηλέφωνα) αλλά δεν νομίζω να μου έστελνε μήνυμα ενεργοποίησης του πακέτου και ταυτόχρονα να έχανα τον διπλασιασμό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gagarin Δημ. April 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2014 Καλημέρα!!!! Με το σήμα κ γενικά με το Ίντερνετ πως παει η Frog; Θέλω να πω ότι όπου έχει 4g η 3G η Cosmote έχει κανονικά κ η Frog? Παράθεση Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Manchester_ Δημ. April 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2014 Καλημέρα!!!! Με το σήμα κ γενικά με το Ίντερνετ πως παει η Frog; Θέλω να πω ότι όπου έχει 4g η 3G η Cosmote έχει κανονικά κ η Frog? Κατά γενική ομολογία, δεν έχει πρόβλημα η Κοσμοτέ (και η Φρογκ) στην ποιότητα σήματος του ιντερνετ. Σε συγκεκριμένες περιοχές βέβαια, εξαρτάται (όπως με όλα τα δίκτυα)... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gagarin Δημ. April 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2014 Κατά γενική ομολογία, δεν έχει πρόβλημα η Κοσμοτέ (και η Φρογκ) στην ποιότητα σήματος του ιντερνετ. Σε συγκεκριμένες περιοχές βέβαια, εξαρτάται (όπως με όλα τα δίκτυα)... Ειμαι στην q κ μπορώ να πω οτι μετά απο πολλα πολλα χρόνια ξαναειδα wind πάροχο στην οθόνη του κινητού μου!!! Πραγματικά απορώ πως εχει πελάτες αυτη η εταιρεία...; Παράθεση Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wirelesslover Δημ. April 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2014 Ειμαι στην q κ μπορώ να πω οτι μετά απο πολλα πολλα χρόνια ξαναειδα wind πάροχο στην οθόνη του κινητού μου!!! Πραγματικά απορώ πως εχει πελάτες αυτη η εταιρεία...; Εγω παλι απορω πως εχει πελατες η βονταφον (χαρατσι 15€, ψευτικες διαφημισεις, μονιμες λαθος χρεωσεις κτλ) :lol: Παράθεση 0.04/λεπτό προς όλους 0.03/sms προς όλους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
talos_2002 Δημ. April 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2014 ενω το myaccount δεχεται πλεον καρτοκινητα cosmote...frog δεν δεχετε! Μπορείς να δώσεις λινκ προς το myaccount να δω τι είναι; Παράθεση Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂 Φορητότητα προς Frog Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_v Δημ. April 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2014 Ειμαι στην q κ μπορώ να πω οτι μετά απο πολλα πολλα χρόνια ξαναειδα wind πάροχο στην οθόνη του κινητού μου!!! Πραγματικά απορώ πως εχει πελάτες αυτη η εταιρεία...; Διότι σε πολλές περιπτώσεις οι παροχές αυτής της εταιρίας είναι πολύ αρτιότερες από τις παροχές της wind (σήμα ίντερνετ, εξυπηρέτηση πελατών), οι οποίες και υπολειτουργούν χρόνια ολόκληρα όπως και σήμερα φυσικά!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristarxos1978 Δημ. April 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2014 (edited) τα εχουν λιγο χαμενα τι ισχυει με τον διπλασιαμο κ το πακετο των 60'(και γενικα με ολο το φρογκ)!! 1ο τηλ στο 1299 μου λενε ο διπλασ.χανεται με την ενεργοπ.των 60'!!μετα απο λιγεσ μερες 2ο τηλ για επιβεβαιοση μου λενε οτι ο διπλασ.δεν χανεται!! στελνω κ μαιλ απο το σαιτ τησ φρογκ κ μοθ απαντανε΄ Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας. Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε να σας ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το πακέτο χρόνου ομιλίας της καρτοκινητής Frog 60΄προς όλους, δεν θα ισχύει η προσφορά του διπλασιασμού της πρώτης κάρτας κάθε μήνα. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε. Με εκτίμηση, Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Frog Mobile τους ξαναστελνω μαιλ οτι το 1299 λει οτι δεν χανεται,τι ισχυει τελικα??κ μετα απο 2 μερες μου απαντανε τα παρακατω... Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας να σας ενημερώσουμε ότι πλέον με την ενεργοποίηση του πακέτου των 60΄ομιλίας δεν καταργείται η προσφορά του διπλασιασμού. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε. Με εκτίμηση, Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Frog Mobile ενεργοποιηση των 60' ακομα δεν εχω κανει,να δω τι θα γινει,εχω 2 φρογκ με διπλασιασμο,λεω απο βδομαδα να το "θυσιασω" να δω τι θα γινει!!! Edited April 29, 2014 by eLeKtriK EyE Παράθεση One Plus 6 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_v Δημ. April 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2014 Μα παραπάνω μας απάντησε κάποιος που το τέσταρε ότι ισχύει και ο διπλασιασμός. Γιατί πήρες τηλέφωνο; Υπήρχε περίπτωση να ισχύει κάτι άλλο σε σενα; :confused: Επίσης δεν θεωρώ σωστό που έχεις γράψει το όνομα του ατόμου που σου απάντησε... Ίσως είναι καλύτερα να το σβήσεις. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει σχέση με την κουβέντα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. April 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2014 Δεν επιτρεπεται και δεν ειναι σωστο να γραφεις δημοσια το ονοματεπωνυμο. Δεν εχεις παρει την αδεια της για κατι τετοιο. Κανε καλυτερα ενα edit ή αν δεν μπορεις ζητα το απο ενα mod. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. April 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2014 Έσβησα το ονοματεπώνυμο. Προσοχή στο τι δημοσιεύουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kimius Δημ. April 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2014 Την παλεύουν εκεί στην κοσμοτε?? Κέρδισα ένα πακετάκι 60' προς όλους από έναν διαγωνισμό που είχαν κάνει μια βδομάδα πριν το Πάσχα το οποίο διαφήμιζε και καλά το καινούριο τους πακέτο (ότι είναι συμβατό και με τους κατόχους του διπλασιασμού) και το οποίο ήταν με κατανάλωση ανά δευτερόλεπτο...έκανα 2 κλήσεις δοκιμαστικές να δω αν ισχύουν αυτά που λεν (γιατί δεν χρησιμοποιώ φρογκ πλέον σαν κύριο νούμερο) και διαπιστώνω ότι με χρέωσαν ότι ναναι... Ειδικά την τελευταία κλήση που ήταν 5" μου την χρέωσαν σαν 5'!!!! Την παλεύουν οι παλιοκλέφτες?? Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος τέτοιες ανωμαλίες στις χρεώσεις?? Πραγματικά έτσι μου έρχεται να ζητήσω αναλυτική να δω τι θα μου πουν...οι κλήσεις είναι καταγεγραμμένες και στο μητρώο κλήσεων του κινητού, μπορώ ανά πάσα στιγμή να τους τα τρίψω στην μούρη! Τόσα εκατομμύρια έχουν βγάλει από συμβόλαια και γουατσαπ και κοσμοκάρτες...Θα μας κλέβουν και μέσα στην μούρη μας τώρα?? Ντροπή και αίσχος... :kill: Παράθεση 1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_v Δημ. April 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2014 Την παλεύουν εκεί στην κοσμοτε?? Κέρδισα ένα πακετάκι 60' προς όλους από έναν διαγωνισμό που είχαν κάνει μια βδομάδα πριν το Πάσχα το οποίο διαφήμιζε και καλά το καινούριο τους πακέτο (ότι είναι συμβατό και με τους κατόχους του διπλασιασμού) και το οποίο ήταν με κατανάλωση ανά δευτερόλεπτο...έκανα 2 κλήσεις δοκιμαστικές να δω αν ισχύουν αυτά που λεν (γιατί δεν χρησιμοποιώ φρογκ πλέον σαν κύριο νούμερο) και διαπιστώνω ότι με χρέωσαν ότι ναναι... Ειδικά την τελευταία κλήση που ήταν 5" μου την χρέωσαν σαν 5'!!!! Την παλεύουν οι παλιοκλέφτες?? Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος τέτοιες ανωμαλίες στις χρεώσεις?? Πραγματικά έτσι μου έρχεται να ζητήσω αναλυτική να δω τι θα μου πουν...οι κλήσεις είναι καταγεγραμμένες και στο μητρώο κλήσεων του κινητού, μπορώ ανά πάσα στιγμή να τους τα τρίψω στην μούρη! Τόσα εκατομμύρια έχουν βγάλει από συμβόλαια και γουατσαπ και κοσμοκάρτες...Θα μας κλέβουν και μέσα στην μούρη μας τώρα?? Ντροπή και αίσχος... :kill: Όχι, δεν έχει τύχει σε κανέναν σε αυτό το τοπικ. Επίσης παρόμοια "περιστατικά" έχει αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν συμβεί (δεν τρώγεται μόνη της η κάρτα, το 'χουμε πει άπειρες φορές) αλλά κατά 99,9% είναι στη σφαίρα της φαντασίας των συνδρομητών που κάτι έχουν υπολογίσει/κάνει εκείνοι λάθος και νομίζουν ότι η εταιρία τους τρώει τα λεφτά! Τι μπορεί να συνέβη με σενα: 1) Τσέκαρε αν όντως κέρδισες αυτό το πακέτο. Ουδέποτε γράφτηκε εδώ μέσα για τον "διαγωνισμό" που αναφέρεις. Πώς είναι δυνατόν να έλαβες μόνο εσύ μέρος; Μήπως δεν υπήρξε τέτοιος διαγωνισμός ή δεν κατάλαβες καλά; Αν δεν πήρες ποτέ το δώρο τότε χρεώθηκες στην κάρτα. 2) Όταν σου στέλνουν μήνυμα με το υπόλοιπο των δωρεάν λεπτών, δεν αναφέρει τα δευτερόλεπτα. Ωστόσο όντως η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο και αυτά μετριούνται κανονικότατα. Για να ανακεφαλαιώσουμε. Η χρέωση στο εν λόγω πακέτο γίνεται ανα δευτερόλεπτο και γενικά είναι από τα καλύτερα πακέτα της κοσμοτέ γενικότερα. Αυτά που περιγράφεις βγάζουν σαν συμπέρασμα ότι ποτέ δεν σου πιστώθηκε το πακέτο και άρα, χρεώθηκες τις κλήσεις στην κάρτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kimius Δημ. April 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2014 Όχι, δεν έχει τύχει σε κανέναν σε αυτό το τοπικ. Επίσης παρόμοια "περιστατικά" έχει αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν συμβεί (δεν τρώγεται μόνη της η κάρτα, το 'χουμε πει άπειρες φορές) αλλά κατά 99,9% είναι στη σφαίρα της φαντασίας των συνδρομητών που κάτι έχουν υπολογίσει/κάνει εκείνοι λάθος και νομίζουν ότι η εταιρία τους τρώει τα λεφτά! Τι μπορεί να συνέβη με σενα: 1) Τσέκαρε αν όντως κέρδισες αυτό το πακέτο. Ουδέποτε γράφτηκε εδώ μέσα για τον "διαγωνισμό" που αναφέρεις. Πώς είναι δυνατόν να έλαβες μόνο εσύ μέρος; Μήπως δεν υπήρξε τέτοιος διαγωνισμός ή δεν κατάλαβες καλά; Αν δεν πήρες ποτέ το δώρο τότε χρεώθηκες στην κάρτα. 2) Όταν σου στέλνουν μήνυμα με το υπόλοιπο των δωρεάν λεπτών, δεν αναφέρει τα δευτερόλεπτα. Ωστόσο όντως η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο και αυτά μετριούνται κανονικότατα. Για να ανακεφαλαιώσουμε. Η χρέωση στο εν λόγω πακέτο γίνεται ανα δευτερόλεπτο και γενικά είναι από τα καλύτερα πακέτα της κοσμοτέ γενικότερα. Αυτά που περιγράφεις βγάζουν σαν συμπέρασμα ότι ποτέ δεν σου πιστώθηκε το πακέτο και άρα, χρεώθηκες τις κλήσεις στην κάρτα. Φίλε κανονικά μου το πίστωσαν το πακέτο! Ήταν για ένα σαμσουνγκ γκαλαξι άμα έχεις κάνει λάικ την σελίδα του βάτραχου στο fb στις 7 απρίλη θα το δεις!! Και σίγουρα δεν έκανα λάθος στις κλήσεις που σου είπα γιατί αφενός έστειλα μνμ στο 1298 αμέσως μετά την δεύτερη κλήση των 5" (που την χρέωσαν 5'), αφετέρου είναι όλα διπλοτσεκαρισμένα και από το μητρώο κλήσεων του κινητού μου!! Παράθεση 1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_v Δημ. April 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2014 Φίλε κανονικά μου το πίστωσαν το πακέτο! Ήταν για ένα σαμσουνγκ γκαλαξι άμα έχεις κάνει λάικ την σελίδα του βάτραχου στο fb στις 7 απρίλη θα το δεις!! Και σίγουρα δεν έκανα λάθος στις κλήσεις που σου είπα γιατί αφενός έστειλα μνμ στο 1298 αμέσως μετά την δεύτερη κλήση των 5" (που την χρέωσαν 5'), αφετέρου είναι όλα διπλοτσεκαρισμένα και από το μητρώο κλήσεων του κινητού μου!! Μάλιστα. Οπότε σύμφωνα με τα λεγόμενά σου σε εξαπάτησαν και σε έκλεψαν. Το θέμα είναι αυτό να το αποδείξεις προς την ίδια την κοσμοτέ (που κατηγορείς) ώστε αν όντως συνέβη (που σόρυ αλλά θα εξακολουθήσω να αμφιβάλω) να σου πιστώσουν τα χρήματα που έχασες (ή τα δωρεάν λεπτά; Δεν είναι ξεκάθαρο) στο υπόλοιπο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tripolis Δημ. May 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. May 1, 2014 Την παλεύουν εκεί στην κοσμοτε?? Κέρδισα ένα πακετάκι 60' προς όλους από έναν διαγωνισμό που είχαν κάνει μια βδομάδα πριν το Πάσχα το οποίο διαφήμιζε και καλά το καινούριο τους πακέτο (ότι είναι συμβατό και με τους κατόχους του διπλασιασμού) και το οποίο ήταν με κατανάλωση ανά δευτερόλεπτο...έκανα 2 κλήσεις δοκιμαστικές να δω αν ισχύουν αυτά που λεν (γιατί δεν χρησιμοποιώ φρογκ πλέον σαν κύριο νούμερο) και διαπιστώνω ότι με χρέωσαν ότι ναναι... Ειδικά την τελευταία κλήση που ήταν 5" μου την χρέωσαν σαν 5'!!!! Την παλεύουν οι παλιοκλέφτες?? Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος τέτοιες ανωμαλίες στις χρεώσεις?? Πραγματικά έτσι μου έρχεται να ζητήσω αναλυτική να δω τι θα μου πουν...οι κλήσεις είναι καταγεγραμμένες και στο μητρώο κλήσεων του κινητού, μπορώ ανά πάσα στιγμή να τους τα τρίψω στην μούρη! Τόσα εκατομμύρια έχουν βγάλει από συμβόλαια και γουατσαπ και κοσμοκάρτες...Θα μας κλέβουν και μέσα στην μούρη μας τώρα?? Ντροπή και αίσχος... :kill: Για να σιγουρευτείς και να διαπιστώσεις τι συμβαίνει, ζήτα αναλυτική. Πάρε τηλέφωνο εξυπηρέτηση να σου πουν. Εδώ ότι και να λέμε μεταξύ μας θα είναι λόγια του αέρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. May 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2014 Μπορείς να δώσεις λινκ προς το myaccount να δω τι είναι; Καμια απαντηση σε αυτο; Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. May 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2014 Καμια απαντηση σε αυτο; http://www.cosmote.gr επάνω δεξιά στην γωνία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. May 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2014 http://www.cosmote.gr επάνω δεξιά στην γωνία Και νομιζα οτι ηταν κατι ιδιαιτερο. Thanks. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_v Δημ. May 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2014 Τελικά όταν ξέρεις πως να διεκδικήσεις κάτι και έχεις τον τρόπο, το πρόβλημα λύνεται. Φυσικά πάντα παίζει ρόλο και η εξυπηρέτηση της κάθε εταιρίας. Προχθές το βράδυ έληγε το πακέτο των 500ΜΒ και για 2 λεπτά που ξεχάστηκα αμέσως μετά τη λήξη του, ενεργοποιήθηκε το day pass με αποτέλεσμα να χρεωθώ 1Ε. Αμέσως στέλνω από τη φόρμα επικοινωνίας της φρογκ γράφοντάς τους πολύ ευγενικά να καταγραφεί ως παράπονο ή αν είναι δυνατό να πιστωθεί στο υπόλοιπό μου το 1Ε που έχασα επειδή μια υπηρεσία ενεργοποιήθηκε χωρίς τη θέλησή μου. Σήμερα μου απάντησαν εξηγώντας μου γιατί ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία (τα γνωστά) και κλείνοντας μου γράφουν "Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι στο πλαίσιο φιλικής διευθέτησης του θέματος θα προχωρήσουμε σε πίστωση ποσού αξίας 1 € στην καρτοκινητή σας σύνδεση, εντός της ημέρας". Έχω διαβάσει και εδώ μέσα για πάρα πολλές περιπτώσεις που έκαναν παράπονα και δεν τους πιστώθηκε το 1Ε. Πιθανολογώ λοιπόν ότι το παν είναι πώς να ζητήσεις κάτι και σίγουρα αν καταγραφεί το παράπονο σε γραπτό λόγο, έχει άλλη υπόσταση και σε ορισμένες περιπτώσεις λύνεται κιόλας. Να αναφέρω όμως ότι μπορεί να εξετάζουν και άλλα σενάρια, π.χ. κατά πόσο δεν θέλουν να χάσουν έναν πελάτη που βάζει αρκετές κάρτες μέσα στο μήνα και που αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά του θα φύγει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.