Jump to content

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2007


kostas_pav
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγώ προσωπικά έχω αγχωθεί πολύ με τα κείμενα.Τελευταία φορά που τα έπιασα ήταν το πάσχα κ τώρα δε θυμάμαι απολύτως τιποτα, αν σκεφτέις ότι στο κάθε κείμενο είχα κατα μέσο όρο 60 σελίδες σχόλια. Μόνο τον Κρητικό έχω κάνει καλά, επειδή είναι το "μεγάλο φαβορί" αλλά ακριβώς γι'αυτό, και επειδή έπεσε στον οεφε, φοβάμαι ότι δε θα το βάλουν.Έτσι όπως το κόβω θα διαβάσω καλά τα ποιήματα και τα πεζά μια ανάγνωση την προηγούμενη μέρα κι ότι γίνει.....Για αρχαία τι λέτε; Έχω ακούσει για πολιτεία ή 15/16 στα πολιτικά.

 

Όντως ο Κρητικός είναι το πλέον αναμενόμενο και μπορεί τελικά να μη το βάλουν (αν και θέλω να μπεί).Αρχαία παίζει πολύ η ενότητα 14 στην Πολιτεία (Αρδιαίος),Ηθικά Νικομάχεια ενότητες 6,8,9,10 είναι πολύ καλές και Πολιτικά νομίζω η 14.Αυτά μας είπαν τουλάχιστον οι καθήγητες..Την 20 στα Πολιτικά που έπεσε πέρσυ ούτε ανάγνωση δεν την έχω κάνει..Υπάρχει περίπτωση να κάνουν καμιά μαλαγανιά και να βάλουν ξανά την 20? :worry:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Μανο, οταν λες λειτουργιες, εννοεις του Μανατζμεντ ή της επιχειρησης;

 

Επισης, οταν λες ονοματα, απλα να τα ξερουμε, ή οτιδηποτε λενε αυτοι;

 

 

Παιδια παντως αν εχετε στο νου σας τπτ που μπορει να ειναι SOS, πειτε το. Δεν θα χασουμε τπτ αν δωσουμε λιγο παραπανω σημασια σε αυτα. Ισα ισα.

 

Εγω παντως στον Προγραμματισμο, θεωρω οτι SOS θεωρια ειναι του 4ου κεφαλαιου.

 

 

Μόλις τελείωσα το 1ο κεφάλαιο και μπήκα για λίγο να το γιορτάσω,

το 3ο το ξέρω πρέπει να διαβάσω το παλούκι 2ο :(

Φυσικά να ξέρουμε και τι λένε και όλες τις λειτουργίες.

 

4ο κεφάλαιο προγραμματισμού είναι ΠΑΛΟΥΚΙ για εμένα sos

προγραμματισμό είναι το 6ο και το 4ο βέβαια.

Καλό διάβασμα παιδιά, κουράγιο,

:)

Με την Wind κάνεις πράγματι οικονομία...αφού δεν έχεις ποτέ σήμα, δεν μιλάς, δεν στέλνεις μηνύματα, δεν χρεώνεσαι...

Wind Όσα παίρνει ο άνεμος

Link to comment
Share on other sites

Αν αισθάνεστε ότι ο χρόνος τελειώνει και δεν προλαβαίνετε μην απελπίζεστε,

Click εδώ

 

Ένα αρκετά χιουμοριστικό scriptaki που μετρά τον χρόνο που απομένει μέχρι τα μεσάνυχτα της 18/5/2007 (Την ώρα των τελευταίων προετοιμασιών)

 

Καλή τύχη φίλοι μου, ελπίζω οι προσπαθειές μας να αποδώσουν τα ανάλογα.

 

Έχει γίνει update η ιστοσελίδα έτσι δείχνει ακριβώς τις ώρες/ημέρες/λεπτά/δευτερόλεπτα που απομένουν από την επίσημη έναρξη των πανελλαδικών δηλαδή 19/5 8:30. :!: :!: :!:

 

Από κει που ξεκίνησε για την πλάκα χθες και σήμερα που το δημοσίευσα είχα 100++(!!) :ninja: διαφορετικούς χρηστές που το επισκέφθηκαν! Έφτιαξα και ένα φόρουμ αν θέλετε να πείτε καμιά καλή κουβέντα για την ιδέα! :O

 

 

:)

 

Υ.Γ.: Αχ ρε αοδε..

:rocket:

http://l2s.gr Μεγάλα url σε μικρά απλά!
Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε ο κρητικος μπηκε στην υλη περισυ , ΔΕΝ επεσε , + του οτι επεσε διηγημα περισυ (αποκλειεται να πεσει παλι κειμενο λογο του οτι επεσαν και τα 3 και στις επαναληπτικες και στις κανονικες) , αρα ο κρητικος εχει μεγαλες πιθανοτητες.ΕΞΑΛΟΥ ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΕ φιλε , ναι μεν εσυ το θες αλλα ειναι δυσκολο ποιημα και εγω το θελω γνωριζω ομως την δυσκολια του...Διαβασε και τον ελεγκτη-ασυμφωνια ισως να ειναι η φετινες εκπληξεις...
Link to comment
Share on other sites

anti na kathomaste na mantevoume ti tha pesei (se ola ta mathimata milaw) kalytera na katsoume na diavasoume kai oti einai na ginei as ginei! Ante, giati oraia ta prognostika, alla eidame ti egine me thn evridiki sti eurovision!
Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλε , ελεος μερικα πραγματα δεν προκειτε να συμβουνε.Εχεις εν μερη δικαιο αλλα πρεπει να ξερεις και τι να προσεξεις.Τι να διαβασεις τωρα ?μια εβδομαδα εμεινε οτι διαβασες διαβασες ,απλα λεμε τις τελευταιες λεπτομερειες και επαναληψεις.
Link to comment
Share on other sites

Το περιβοήτο 4ο θέμα της Φυσικήςτο 2005 (τζάμπα ντόρος βέβαια) ήταν στο ύφος των πανελληνίων?

Επειδή έδινα το 2005, δεν μπορώ να καταλάβω το τζάμπα ντόρος που λες... Το θέμα ήταν ΠΟΛΥ δύσκολο για πανελλήνιες και καθόλου μα καθόλου στο συνήθες κλίμα των πανελληνίων. Καθηγητές πανεπιστημίων, μάλωναν για το αν ήταν σωστή ή όχι η ενδεδειγμένη λύση! Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο έγινε ντόρος. Γνώμη μου είναι ότι δεν επέτρεψε αυτό το θέμα να ξεχωρίσουν οι άριστοι ή η πολύ καλά διαβασμένοι απ΄τους άλλους (όπως συνήθως λένε για τα τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος), αλλά οι τυχεροί και οι ευφάνταστοι από τους υπολοίπους. ;) :)

 

Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο σε όλους σας! :happy:

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έδινα το 2005, δεν μπορώ να καταλάβω το τζάμπα ντόρος που λες... Το θέμα ήταν ΠΟΛΥ δύσκολο για πανελλήνιες και καθόλου μα καθόλου στο συνήθες κλίμα των πανελληνίων. Καθηγητές πανεπιστημίων, μάλωναν για το αν ήταν σωστή ή όχι η ενδεδειγμένη λύση! Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο έγινε ντόρος. Γνώμη μου είναι ότι δεν επέτρεψε αυτό το θέμα να ξεχωρίσουν οι άριστοι ή η πολύ καλά διαβασμένοι απ΄τους άλλους (όπως συνήθως λένε για τα τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος), αλλά οι τυχεροί και οι ευφάνταστοι από τους υπολοίπους. ;) :)

 

Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο σε όλους σας! :happy:

 

Ήταν αποτυχημένο σαν θέμα.Χαντάκωσε τους μαθητές,εξέταζε τόσο λίγα πράγματα.Δεν το βρήκα πολύ δύσκολο (κάποιος που ήξερε πολύ καλά μαθηματικά και στοιχειώδη φυσική το έβγαζε άνετα)

 

 

Σε καμία περίπτωση δεν ήταν ότι καλύτερο...:(

Link to comment
Share on other sites

Για οσους εχουν ενδιαφερον περι των σχολων της ΕΛ.ΑΣ βγηκε η προκυρηξη.Μπορειτε να την δειτε στο http://www.ydt.gr

 

Θεσεις αστυφυλακων : 1795

Αξιωματικων : 90

 

Ελπιζω να πεσουν οι βασεις η αυξηση θεσεων σε σχεση με περισυ ειναι αρκετα μεγαλη (263 ατομα παραπανω.)

Link to comment
Share on other sites

Ήταν αποτυχημένο σαν θέμα.Χαντάκωσε τους μαθητές,εξέταζε τόσο λίγα πράγματα.Δεν το βρήκα πολύ δύσκολο (κάποιος που ήξερε πολύ καλά μαθηματικά και στοιχειώδη φυσική το έβγαζε άνετα)

 

 

Σε καμία περίπτωση δεν ήταν ότι καλύτερο...:(

Δε νομίζω πως εκεί, με τον περιορισμένο χρόνο που έχει κάποιος, προλαβαίνει να κάτσει να του έρθει αυτή "η ιδέα" που πρέπει για τέτοιου είδους θέματα όσο καλά κι αν ξέρει φυσική ή μαθηματικά ;)

Τεσπά περασμένα ξεχασμένα :)

Αλήθεια, τελευταίο μάθημα, τι δίνετε;

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Παιδες πως πάιε το κουράγιο; Εγώ έχω αγχοθεί υπερβολικά:( ;

Τί λέτε θα μας πελεκίσουν με τα θάματα......;

Μακάρι να είναι σαν τα προσομοίωσης- όλα ήταν της πλάκας:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως εκεί, με τον περιορισμένο χρόνο που έχει κάποιος, προλαβαίνει να κάτσει να του έρθει αυτή "η ιδέα" που πρέπει για τέτοιου είδους θέματα όσο καλά κι αν ξέρει φυσική ή μαθηματικά ;)

Τεσπά περασμένα ξεχασμένα :)

Αλήθεια, τελευταίο μάθημα, τι δίνετε;

 

 

Για την θετική που ξέρω χημεία

Link to comment
Share on other sites

Φετος πιστευω θα ειναι καπως πιο δυσκολα απο περισυ τα θεματα..Οσο αναφορα τους τεχνολογικους-θετικους γιατι θεωριτικη ε τι πιο δυσκολο να βαλουν δεν εχει διαφορα εκει πχ ενα "ε" να κανεις λαθος χανεις το ρημα πχ..η στην ιστορια τι να βαλουν ?ολα μεσα στο βιβλιο ειναι..

 

Πολλα θα παιχτουνε απο το ΑΟΘ και τα ΜΑΘ γενικης..ΑΟΘ δεν φοβαμε ειμαι πολυ καλος , ΜΑΘ γενικης ομως δεν ξερω.. οντας θεωριτικος δεν εχω και τρελη εμπειρια απο "παραξενα" θεματα , εφοσον πεσουν θεματα δυσκολιας οπως περισυ η ακομα καλυτερα οπως στις επαναληπτικες του 2006 (που ηταν πιο ευκολες) πιστευω θα γραψω εναν καλο βαθμο (γυρω στο 16).Μακαρι.

Link to comment
Share on other sites

paidia egw exw agxothei me to AOΘ. fenomenika einai to pio geloio mathima kai afto einai pou me fovizei! oti prepei OPOSDIPOTE na grapsw panw apo 19!

mathimatika & fysiki paw me thn efxh oti koutsa strava tha ta vgalw, kai efxomai xhmeia-viologia kai mathimatika genikhs na dikaiothw gia to diavasma pou xw riksei... ekthesi perimenw apo 0 mexri 20!

Link to comment
Share on other sites

gia tin aoth den tha elega oti einai toso eukoli.De leo oi askiseis einai eukoles alla ti theoria tin theloune sxedon opos akrivos tin exei to vivlio.Ego pio polu anxonomai me tin aode.Olo tin diavaso kiolo kati ksexno.
Burn the rubber, not your soul...
Link to comment
Share on other sites

ΑΟΘ ειναι σχετικα ευκολο ομως δεν χρειαζονται μαγκιες.Υπαρχουν ασκησεις που σου βγαζουν το λαδι.Παιζει ρολο και τι κεφαλαιο θα πεσει , εγω λεω φετος το πρωτο κεφαλαιο θα πεσει στανταρτ και ΕΥΧΟΜΑΙ να πεσει και εβδομο ως τεταρτο θεμα.Αν δεις τις επαναληπτικες του 2006 εχει ενα σχετικα δυσκολο θεμα , την ασκηση στην Ομαδα Δ και επισης δες και το τεταρτο θεμα.Ειναι βατες χρειαζεται ομως συγκεντρωση.

 

Μαθηματικα γενικης τι να πω.. εαν ειχαμε 2003-2004 και πιο πριν θα ελεγα οτι ναι μπορω να γραψω πολυ καλα.Ετσι οπως εγινε περισυ δεν ξερω πραγματικα..

Δεν ξερω τι ετοιμαζουνε..Παντως οι επαναληπτικες των Μαθ-γενικης του 2006 ηταν πιο ευκολες απο τις κανονικες.

Link to comment
Share on other sites

.Δεν το βρήκα πολύ δύσκολο (κάποιος που ήξερε πολύ καλά μαθηματικά και στοιχειώδη φυσική το έβγαζε άνετα)(

 

Κάνεις λάθος φίλε μου. Μόνο οι μέτριοι-καλοί μαθητές μπορεσαν να τη λύσουν γιατί δεν κατάλαβαν το λάθος της άσκησης. Οι άριστοι κατάλαβαν ότι η ενέργεια που χρειάζεσαι για να σφηνώσεις ένα βλήμα με το χέρι δεν είναι ίση με την ενέργεια που απαιτείται για να σφηνωθεί εφόσον έχει ταχύτητα το βλήμα και την ίδια στιγμή κρατάς με το χέρι σου το κομμάτι ξύλο. Δηλ Εσφην1 διάφορο του Εσφην2. Αυτό που λέω απεδείχθη πειραμάτικά αλλά και με ανώτερα μαθηματικά στο πανεπιστήμιο της πάτρας αρα το πρόβλημα ήταν λάθος εξαρχής.

Link to comment
Share on other sites

gia tin aoth den tha elega oti einai toso eukoli.De leo oi askiseis einai eukoles alla ti theoria tin theloune sxedon opos akrivos tin exei to vivlio.Ego pio polu anxonomai me tin aode.Olo tin diavaso kiolo kati ksexno.

 

de nomizw na zitane AKRIVWS ta logia tou vivliou... na mou peis gia ti viologia katefthnisis na to katalavw, pou ksepsaxnizoun akoma kai to koma!

alla to AOΘ ειναι τοσο παιδικα γραμμενο... π.χ "η αναγκη για αυτοκινητα ή κρεας ικανοποιειται με διαφορετικες ποσοτητες στα ατομα" ή "στο εργατικο δυναμικο δεν ανηκουν ατομα τα οποιο μπορουν να εργαστουν, αλλα για διαφορους λογους, π.χ. τεμπεληδες, δε θελουν" ή "π.χ. το μαγειρεμα της νοικοκυρας στις αδυναμιες του ΑΕΠ!":lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος φίλε μου. Μόνο οι μέτριοι-καλοί μαθητές μπορεσαν να τη λύσουν γιατί δεν κατάλαβαν το λάθος της άσκησης. Οι άριστοι κατάλαβαν ότι η ενέργεια που χρειάζεσαι για να σφηνώσεις ένα βλήμα με το χέρι δεν είναι ίση με την ενέργεια που απαιτείται για να σφηνωθεί εφόσον έχει ταχύτητα το βλήμα και την ίδια στιγμή κρατάς με το χέρι σου το κομμάτι ξύλο. Δηλ Εσφην1 διάφορο του Εσφην2. Αυτό που λέω απεδείχθη πειραμάτικά αλλά και με ανώτερα μαθηματικά στο πανεπιστήμιο της πάτρας αρα το πρόβλημα ήταν λάθος εξαρχής.

 

 

Ναι συμφωνώ φίλε μου,αλλά εγώ όταν το έκανα,είπα αρχικά ότι δεχόμαστε ότι Εσφ1=Εσφ2.

 

Ήταν πολύ άστοχο θέμα

Link to comment
Share on other sites

de nomizw na zitane AKRIVWS ta logia tou vivliou... na mou peis gia ti viologia katefthnisis na to katalavw, pou ksepsaxnizoun akoma kai to koma!

alla to AOΘ ειναι τοσο παιδικα γραμμενο... π.χ "η αναγκη για αυτοκινητα ή κρεας ικανοποιειται με διαφορετικες ποσοτητες στα ατομα" ή "στο εργατικο δυναμικο δεν ανηκουν ατομα τα οποιο μπορουν να εργαστουν, αλλα για διαφορους λογους, π.χ. τεμπεληδες, δε θελουν" ή "π.χ. το μαγειρεμα της νοικοκυρας στις αδυναμιες του ΑΕΠ!":lol: :lol: :lol:

mporei na min to eipa kala.Pantos ta theloun ola akoma kai an merika simeia fainontai peritta

Burn the rubber, not your soul...
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...