Jump to content

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2007


kostas_pav
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι καθηγητές, μου λένε πως αν χρησιμοποιήσω L' hospital ενδεχωμένος θα μου κόψουν μονάδες [ανάλογα σε τι καθηγητή θα πέσει το γραπτό] και γι' αυτο καλύτερα να τον αποφεύγουμε. Πιστεύω πως τον L' hospital θα έπρεπε να τον είχαν και στο βιβλίο της γενικής παιδείας, άλλωστε δεν είναι φόρτωμα ύλης για τους μαθητές, αντιθέτως βοηθάει!

 

Πάντως κι εγώ δυσκολεύομαι σε κάποια όρια στη γενική λόγο του ότι έχω συνηθίσει να τα λύνω με l'hospital στην κατεύθυνση :p :( Το καλύτερο είναι να τα λύνουμε με l'hospital στο πρόχειρο και ύστερα να προσπαθούμε με παραγοντοποιήσεις/horner/ ή συζυγείς παράσταση να βγάζουμε το ίδιο αποτέλεσμα. :)

 

Αλήθεια, τι είναι καλύτερο σε περίπτωσει που κολλήσουμε σε κάποιο όριο:

1. Να κάνουμε De l'hospital εμφανώς στο κανονικό μέρος του τετραδίου και να καταλήξουμε στο αποτέλεσμα.

ή

2. Αφού δείξουμε ότι το όριο είναι απροσδιόριστο, να πετάξουμε ένα ''='' με το σωστό αποτέλεσμα που θα το έχουμε βρει με l'hospital στο πρόχειρο; :ninja:

 

Ελπίζω να μην πέσει κανένας συνδιασμός στατιστικής με πιθανότητες στο 4ο :(

 

Καλή μας επιτυχία αύριο!!!

 

-philos

 

 

αμα γραψεις μονο αποτελεσμα μαλλον δεν θα παρεις τιποτα, καλυτερα l'hospital αναλυτικα. σκεψου ξερω γω να λεει, ν.δ.ο limf(x)=1 και εσυ να γραψεις κατευθειαν =1 χωρις να το λυσεις!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ιasonas είναι σωστό να γράψεις ότι του χορηγήθηκε ορός αφού αποτελεί δράση ανάπτυξης αντισωμάτων και είναι της τάξης των igm ανο σoσφαιρινων. Aν ξέρει και κάποιος άλλος ας πει την γνώμη του.

 

Ναι αλλά με τον ορό βάζουμε στον οργανισμό έτοιμα αντισώματα που έχουν παραχθεί σε άλλον οργανισμό και τα οποία αντιμετωπίζουν το αντιγόνο και εκεί τελειώνουν (η μήπως παραμένουν μέχρι καταστραφούν όλοι απο κάποιο αντιγόνο αργότερα; ).

Όπως και να 'χει, τα αντισώματα του ορού δεν είναι αυτά που προκαλούν την παραγωγή των λεμφοκυττάρων μνήμης και δεν προκαλούν την ανοσία στο συγκεκριμένο αντιγόνο, απλώς έχουν το πλενέκτημα οτι δρούν αμέσως (στο βιβλίο λέει "η δράση της παθητικής ανοσίας είναι άμεση αλλά η διάρκειά της παροδική").

Το σωστό είναι αυτό που είπε ο rch ποιο πάνω. Ο ένας είχε πρωτογενή ανοσολογική απόκριση, δηλαδή ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με αυτό το αντιγόνο έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί, να παρουσιαστεί απο τα μακροφάγα στα Τ-βοηθητικά για να αρχίσει η παραγωγή λεμφοκυττάρων μνήμης ώστε να αποκτήσει ανοσία (και παράλληλα να παράγει αντισώματα), ενώ ο άλλος είχε δευτερογενή ανοσολογική απόκριση, δηλαδή ήρθε για δεύτερη φορά σε επαφή με αυτό το αντιγόνο και έχει ανοσία σε αυτό γι'αυτό άρχισε αμέσως η παραγωγή των αντισωμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά αύριο θα γράψω Φυσική Γενικής. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου μαθήματα και παρόλο που το θεωρώ πιο δύσκολο από την Στατιστική(την οποια απεχθάνομαι αν και λατρεύω τα Μαθηματικά κατεύθυνσης). Υπάρχει κάποιος άλλος εδω μέσα που να το δίνει αύριο? :rolleyes:

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για να πάρετε όλα τα μόρια σε περίπτωση που κάνετε de L Hospital πρέπει να αποδείξετε το θεώρημα (τότε θα πάρετε όλα τα μόρια)
Link to comment
Share on other sites

χαλαρώστε μάγκες...δεν πρόκειται να βάλουν κάτι που δεν βγαίνει και με παραγοντοποίηση ή κάτι τέτοιο! Τώρα, αν κολλήσετε ή κάτι τέτοιο, κάντε L'Hospital και παρακαλάτε να το πιάσουν σωστό!Η αλήθεια είναι ότι θέλει απόδειξη γιατί δεν περιέχεται στο βιβλίο γενικής!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά αύριο θα γράψω Φυσική Γενικής. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου μαθήματα και παρόλο που το θεωρώ πιο δύσκολο από την Στατιστική(την οποια απεχθάνομαι αν και λατρεύω τα Μαθηματικά κατεύθυνσης). Υπάρχει κάποιος άλλος εδω μέσα που να το δίνει αύριο? :rolleyes:

 

 

το μονο που μπορω να πω ειναι οτι εισαι ΜΑΖΩΧΑ! δεν πας καλα! πρεπει να εισαι ο μοναδικος στην ελλαδα που δινεις φυσικη γενικης!!! :blink: :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

hi paidiaaaa...na kanw mia erwthsoula??ti lete na valoun sth viologia genikhs apo to 2 kefalaio?kai oso gia tis askhseis ti pisteyetai na pesei??please apanthste...:cry: :cry:
Η ταπεινοτητα σε κανει να αγαπησεις και να σεβαστεις το διπλανο σου..:!:
Link to comment
Share on other sites

το μονο που μπορω να πω ειναι οτι εισαι ΜΑΖΩΧΑ! δεν πας καλα! πρεπει να εισαι ο μοναδικος στην ελλαδα που δινεις φυσικη γενικης!!! :blink: :blink: :blink:

Κι εγώ, αν και έδωσα πριν 2 χρόνια, φυσική γενικής θα διάλεγα! Μια χαρά μάθημα είναι :)

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

απο δευτερο δες σελιδα 77 εκεινα που λεει γιατι χανεται ενεργεια και γιατι η καταταξη δεν ειναι πάντα εύκολη... γενικα όλη την σελιδα!!! Πιστευω και το φαινομενο του θερμοκηπιου φετος παιζει... Από ασκηση μαλλον πρωτο θα μπει. Υποθεσεις παντα...!!!
:) How i wish you were here... by Pink Floyd
Link to comment
Share on other sites

το οτι πρέπει να γράψω κάλα για 5ο πεδίο με αχώνει υπερβολικά ασυνηθιστα για μένα.πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. έκανα μλκ, τα άφησα για το τέλος και τώρα ψηλο φοβάμαι.. δεν τα έχω με αέρα!! καλά είπε κάποιος, ήμουν σίγουρος αλλά σημερα άλλαξα νώμη.. τι να πω, ένα 15 είναι άσχημος βαθμός για στατιστικη ε??

τι πιστευεται, εύκολα ή δύσκολα θα βάλουν αύριο??

http://www.lovina.gr

------------------------------

Link to comment
Share on other sites

ΕΚΤΌς ΥΛΗς ΕΊΝΑΙ OI IOI H OI ASKHSEIS ME IOYS?

 

Εντός ύλης είναι και τα δύο!:confused:

Οι ασκήσεις με τα βακτήρια με το τύπο βγήκαν εκτός ύλης.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλή επιτυχία σε όλους όσους δίνετε εξετάσεις. Καταλαβαίνω απόλυτα τι περνάτε, ψυχραιμία, θετική ενέργεια και όλα θα πάνε καλά
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πανευκολα τα θεματακια στα μαθηματικα.Τι θα γινει με αυτους μηπως οι εξετασεις αποτελουν προεκλογικη εκστρατεια της κυβερνησης?Μακαρι να εγραψε ολη η Ελλαδα , αλλα ετσι οπως παει θα βγαλουμε 19000 μορια και δεν θα περασουμε.
Hakuna matatA
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα μαθηματικά ήταν αρκετά εύκολα αλλά μπορει να χάσει κανείς πολλά απότους ορισμούς και από το 3θεμα β ερώτημα που ήταν κάπως πολύπλοκο άντε να δούμε τα μαθηματικά κατεύθυνσης
Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα μια μ@λ@κια στον ορισμό της διαμέσου που ξέχασα να γράψω ότι οι παρατηρήσεις είναι διαταγμένες σε αύξουσα σειρά... :( Ευτυχώς έπιανε μόνο 3 μόρια. Πρέπει να στρωθούμε στα Μαθηματικά Κατ. τώρα...
Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά, τζογάρισε στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα!
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν έχουμε δώσει τα σοβαρότερα μαθήματα, αυτά τα μαθήματα που προκαλούν πανικό και ρίχνουν τις βάσεις.

Σταματήστε να προδικάζετε καταστάσεις του στυλ "Θα βγάλουμε 19κ και δε θα περνάμε".

Βγάλτε πρώτα τα 19000 μόρια και αν δεν μπείτε στη σχολή σας τότε διαμαρτυρηθείτε.

Τα θέματα στη βιολογία σήμερα ήταν μέτριου επιπέδου αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιος που διάβασε τα ΣΟΣ δε θα έχει γράψει πάνω απο 15. Τα θέματα που έπεσαν όπως θα διαπιστώσετε και οι ίδιοι δεν εχουν καμία σχέση με τις σελίδες που τα φροντηστήρια και οι καθηγητές θεωρούν επικίνδυνα.

Φυσικά για κάποιον που προετοιμάστηκε σωστά τα θέματα ήταν απλά όπως άλλωστε θα έπρεπε να ειναι :cool:

Link to comment
Share on other sites

oxi den isxyei afto pou les.

to z=z sysiges <=> z Ε R einai askhsh vivliou kai boreis na to grapseis xoris apodeiksh

 

Κατά καιρούς κάποια θέματα ήταν ίδια με ασκήσεις του βιβλίου. Είδες κανένα φροντιστήριο, στις απαντήσεις, να γράφει "Σύμφωνα με την άσκηση τάδε σελίδα τάδε του σχολικού βιβλίου, αυτό είναι μπλαμπλαμπλα..."; Εγώ όχι.

Εκτός των άλλων, το υπουργείο έχει ανακοινώσει χαρακτηριστικά "Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως αποδείξεις. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων." Βλέπεις πουθενά να λέει ότι και οι ασκήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για λύση ασκήσεων; Εγώ πάλι όχι.

 

Σήμερα στα μαθηματικά γενικής παιδείας μια χαρά. Για 100αρι πάω. Τα θέματα δεν μπορούν να θεωρηθούν δύσκολα. 2ο ήταν απλά θέμα πράξεων και αντικαταστάσεων. Το 4ο ήθελε να γνωρίζεις τους τύπους και να τους εφαρμόζεις. Το μόνο για το οποίο αξίζει να μιλίσεις για δυσκολία ήταν το β ερώτημα στο 3ο θέμα.

 

QFT γιατί το έχω ακούσει από πολλούς :p

μηπως οι εξετασεις αποτελουν προεκλογικη εκστρατεια της κυβερνησης?
Link to comment
Share on other sites

η στατιστικη σημερα ηταν τραγικα ευκολη..
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ , ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΕΥΚΟΛΗ!

 

ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!ΕΙΝΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά τα θέματα Βιολογίας.Θέματα που πρέπει κανείς να γνωρίζει και στη ζωή του.

Τώρα που είδα λύσεις προβληματίστικα. Έπρεπε να γράψουμε ότι τα πουλιά πήραν 10KJ. Για ποιό λόγο; Δεν το ζητούσε. Να εξηγήσουμε το φαινόμενο έλεγε.Μια ζωή ******** λύσεις γράφουν τα φροντιστήρια και επηρεάζουν και τους εξετεαστές.:mad: :mad:

 

Στατιστική έχω ακούσει 2 απόψεις. Παλούκια και γελοία.

Τι παίζει δεν ξέρω.

 

(Το 2ο Θέμα μαθ.γεν. ήταν ΓΕΛΟΙΟ τελικά!!!)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά τα θέματα Βιολογίας.Θέματα που πρέπει κανείς να γνωρίζει και στη ζωή του.

 

Στατιστική έχω ακούσει 2 απόψεις. Παλούκια και γελοία.

Τι παίζει δεν ξέρω.

 

ΕΙΤΕ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΕΥΚΟΛΑ ΠΕΣΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ.ΚΡΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...