[Επίσημο] Nokia N73 - Μέρος Ι

john74
 Κοινοποίηση

εβαλα το νεο firmware, αλλα εχω σκαλώσει

πως πετάμε έξω απ τη μνημη τηλεφωνου, τα by defaults themes και αλλα applications?

καμια ιδέα?

(ουτε με το αντιγραφο ασφαλείας ήρθαν όλες οι εφρμογές που είχα βάλει)

Ένας λόγος που κάνω όσο πιο αραιά γίνεται update στο firmware είναι ότι για να δουλέψει σωστά το τηλέφωνο καταλήγω πάντα σε hard format τηλεφώνου και format κάρτας μνήμης. Δυστυχώς το backup δε σώζει την κατάσταση, μόνο προβλήματα δημιουργεί. 3-4 φορές που το δοκίμασα ως τώρα κατέληξα στα φορμαρίσματα που ανέφερα. Σ' αυτό τον τομέα τα symbian έχουν πολύ δρόμο ακόμα. Ίσως όμως να φταίνε και οι εφαρμογές.

Αυτό ισχύει όταν έχεις εγκαταστημένες πολλές εφαρμογές. Αν έχεις ελάχιστες ή καθόλου, τότε είναι λύση το backup.

Δεν ξέρω αν έχει κάνει κανείς ως τώρα αναβάθμιση FOTA που βάζει μόνο τις αλλαγές του firmware (χωρίς PC) και όχι ολόκληρη εκ νέου εγκατάσταση. Υποτίθεται ότι μετά την τελευταία αναβάθμιση θα υπήρχε αυτή η δυνατότητα όπως έχει αναφερθεί.

Αν δοκίμασε κάποιος ας μας πει εντυπώσεις.

Για το άτμισμα: http://vaping.gr

Samsung S5 (no root)

• Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

:!: Με το που έβαλα την καινούργια αναβάθμιση (4.726...) το κινητό ξεσκίζεται στα restarts!!!:!: :( :mad: :mad:
ΔΕΝ την περνας ξανα εγω που την εβαλα δουλευει αψογα χωρις κανενα προβλημα
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία

καλημερα,

και εγω την περασα χτεσ το βραδυ,εκανα πρωτα ενα factory reset και μετα την περασα,ολα καλα και πλεον μου επανηλθαν και οι φωνητικες εντολες στις επαφες.

ολα καλα

Παρατήρησα και κάτι άλλο στο νέο f/ware... έχει αφαιρεθεί από τα "θέματα"¨η δυνατότητα "Αφαίρεση" απ΄΄ο τις επιλογές... Τι κάνουμε? έχει κανείς καμιά ιδέα? Γιατί οκ αν κάτι ειναι στην κάρτα...το ψιλομακελεύεις (και παλι δεν είναι σωστό βέβαια) με κανά unsis αλλά αν είναι στο τηλέφωνο? what we do?
Vita Brevis

Παρατήρησα και κάτι άλλο στο νέο f/ware... έχει αφαιρεθεί από τα "θέματα"¨η δυνατότητα "Αφαίρεση" απ΄΄ο τις επιλογές... Τι κάνουμε? έχει κανείς καμιά ιδέα? Γιατί οκ αν κάτι ειναι στην κάρτα...το ψιλομακελεύεις (και παλι δεν είναι σωστό βέβαια) με κανά unsis αλλά αν είναι στο τηλέφωνο? what we do?

Τα θέματα πλέον διαγράφονται από τη διαχείριση εφαρμογών, όσο και να ακούγεται χαζό!:devil: :devil:

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Τουλάχιστον αυτή τη φορά εμφανίζονται όλα? η κάποια πάλι τα ψάχνουμε σε privat φακελους?

Αλήθεια τα defualt themes πως τα ξεφορτωνόμαστε, γιατί τρώνει και μνήμη τηλεφώνου?

Να ρωτήσω και κάτι άλλο, η διαθέσιμη μνήμη τηλεφώνου μειώθηκε ή εγώ απλά το νομίζω?

Vita Brevis

Τουλάχιστον αυτή τη φορά εμφανίζονται όλα? η κάποια πάλι τα ψάχνουμε σε privat φακελους?

Αλήθεια τα defualt themes πως τα ξεφορτωνόμαστε, γιατί τρώνει και μνήμη τηλεφώνου?

Τα εργοστασιακά θέματα δεν μπορείς να τα διαγράψεις.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

στην προηγούμενη έκδοση μπορούσα όμως, αν θυμάμαι καλά

με ποιο εργαλειάκι για θυμίστε μο ανοίγουμε του φάκελους του τηλεφώνου?

Vita Brevis

Για πειτε μας νεα απο το καινουργιο firmware!!!!!!!

Ειδατε καποια καλη διαφορα????

Αυτο με τα restarts???Και το αλλο με τα θεματα οντος δεν μπορεις να τα σβησεις???Και ισχυει οτι με την αναβαθμιση εχουν βαλει τον player του music edition???

Τελος αυτο με το πιστοποιητικο που εχει ληξει μου το βγαζει και εμενα τωρα τελευταια και το εγω στη ρυθμιση ολα.Δεν ξερω τι μπορει να φταει.

Ericsson 388 -> Nokia 6110 -> Nokia 6150 -> Ericsson T29 ->Nokia 8210 -> Nokia 6510 Nokia -> 8850 Nokia -> Nokia 3650 -> Nokia 6630 Ericsson K750i->Nokia N70 -> Nokia N73 ->Nokia N82 ->N79->N97 Mini

Τα θέματα πλέον διαγράφονται από τη διαχείριση εφαρμογών, όσο και να ακούγεται χαζό!:devil: :devil:
και στα δυο προηγουμενα απο εκει γινοταν η διαγραφη....τις εφαρμογες τις αφαιρω και τωρα κανονικα μο το πληκτρο c
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία

βασικά μιλάω για θέματα...όχι εφαρμογές (ευρύτερα)

πάντως όντως το τηλ ειναι πιο γρήγορα

σας κανω attach εδω ενα review απο αλλο site (ερασιτεχνη)

Hey guys i just upgraded my N73 to the latest Firmware V4.0726.2.0.1 and i really though about it before taking the plung as its not a music edition firmware even though it has the music edition music player and however i had upgraded my normal N73 to the music edition and was just loving it, i did alot of research or tried but noone really gave alot of details of whats new or different in this firmware all i heard was that it had it all, and yea it does.......and its different i can tell you that, there are some changes, so after just upgrading it an hour ago i thought that i'd tell you guys all about it before you take the risk whereas noone else really gave details so if your confussed what to do maybe this might help. Now i've only upgraded an hour ago so i might not be able to say anything about the performance of this new firmware however the latest music edition V3.0705.1.0.31 was great and my phone hardly hanged and so this new one is bound to be better

First things first, now the first thing that i noticed was that the phone started up in the default nokia theme, the blue one and not the stave of the music edition and yes the two music edition themes are gone.

Next when the phone boots up i the active stand by apps are now changed however that really is't anything as you can just change them back, the right selection key is now camera and the left is the same; messaging.

Now when i open the menu, theres been major changes; the menu now has a new internet folder which is like the one in the N8- internet edition with the world picture, inside it there is Web, Download and sevices (see the screen shots) and the second difference is that the music player is now again called music player as in the regular N73 whereas in the music edition its called Music (however you can change it back to Music by that go offline trick, contact me if you wanna know it) and now next to gallery there is Camera when clicked goes to the front camera as usual, the games folder is now empty. (see all the screen shots)

Now one weird thing happened which i'd like to say before i move on to what more differences there are, now remember when you bought your N73 and on the box you show that there was a Media folder instead of gallery and you wondered well why is't there a media folder in your phone when it clearly shows it on your box and somehow i found that media folder, i live in Saudi Arabia and so my product codes the gulf N73 and when i upgrade it my phone starts in Arabic and for some reason the Arabic menu is different when i first started my phone after upgrade it was in arabic and i'm used to that as it always is after upgrades cause of the gulf product code and so i opened menu and there it was the media folder, i've attached a screen shot and when i go in that folder its the same as the internet folder but when i change the phone to English the media folder is replaced by the internet folder....how unfair

anyway moving on the tools folder and applications folder have been a little changed as many things have been moved into the tools folder and the applications folder is almost empty however you can just as easily move things back to the way they were and the office folder is untouched.

Now thats pretty much the visual changes, now the music player has been brought up a little as now its a hybrid of bought, you can keep it open in the back like in the music edition and it will act in the same way; won't turn off if you press 'c' while in opened menus, its still got the 'phone' option when you exit it from the music menu and will still remain in the back, however now you don't have to use a task application or that change album art trick as now when you press options there is a exit option which turns it of completely and will not show in the background or anywhere else, the player has the same audio settings like the music edition one but the only thing i miss is the one touch 'Now Playing; access which is nomore as now the multimedia key is back and when you press it for a while it takes you to the music player menu and not the now playing that bad news for school as before of you were listerning to music and a teacher poped out of nowhere all you had to do was press the multimedia key which lead to the now playing and then down on the joy stuck to stop the track, man gonna miss the old days......

Thats pretty much it for the music player, i'm sorry i could't test it for music and all, but another thing is that in profiles there are hardly and ringtones anymore much less, i really miss the car chase effect for message's tone (could someone please upload it, thanks)

Over all the phone does seen faster, the menu really opens up quickly.

Vita Brevis

killing_you2 Από το ποστ σου φαίνονται μόνο οι τελευταίες 2 λέξεις "multimedia keys". Οι υπόλοιπες είναι στα ...κινέζικα!

:!: Με το που έβαλα την καινούργια αναβάθμιση (4.726...) το κινητό ξεσκίζεται στα restarts!!!:!: :( :mad: :mad:

Τελικά διαπίστωσα ότι το κινητό απο μόνο του ειναι μια χαρά. Δηλαδή δεν κάνει restarts. Μόλις όμως βάλω το καλώδιο... τότε αρχίζουν τα παρατράγουδα!!!:X

:ninja:

@killing_you2 παλη τα ειδια! αν το κανεις copy paste απο καπου γραψτο εσυ, μπορει να φταιη η γραμματοσειρα :)
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Wirelessly posted (Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.1; U; en-us) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413)

Mia erotisi ithela na kanw alla o opera ekane ta dika tou. Apla ithela na rwtisw an me tin nea anavathmisi pou upostirizei A2DP an upostirizete plirws to stereo bluetooth tis nokia BH-500 kai an leitourgoun kai ta multimedia keys tou. Euxaristw. :)

The "unwired" revolution began...

_http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=6201&dateline=1272991407

να προσεξεις μόνο μην είναι παραεισαγωγή

Κοινώς οδηγιες ΟΧΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ, σακουλακια κανονικά μέσα, οδηγίες ελληνικά κλπ

Vita Brevis

γεια σας!ενος φιλου μου του εφυγε το joystick και μαντεψτε θελει 50 ευρω περιπου γτ παει λεει ολη η πλακετα!μηπως ξερει κανεις που θα βρω την κοκινη προσοψη του ν73 εκτος απο ebay?

καλυτερα να νιω8εις παρα να μπορεις....!(dima poWer) xD

[sIGPIC][/sIGPIC]

Μια ερώτηση:

Βγήκε καινούρια έκδοση και για το ΜΕ?

και μάλιστα v5.0705.3?

το είδα εδώ

3210-3310-8210-8310-6510-7250-3100-6230-6060-6280-E65-N82+2630-C7-SIII Mini-Moto G 2014-Redmi Note2 prime-Redmi Note3 Pro-Redmi Pro Χ25-Redmi 5 Plus-Mi A2

Με το προηγούμενο firmware (του απλού Ν73, αυτό που αποσύρθηκε) δεν μπορείς με τίποτα να δεις την ώρα που στάλθηκε ένα μήνυμα. Γράφει μόνο την ώρα που λήφθηκε.

Δηλ. π.χ. αν είχες κλειστό το τηλέφωνο το πρωί και κάποιος σου έστειλε τότε μήνυμα, όταν το ανοίξεις το απόγευμα γράφει ακριβώς εκέινη την ώρα που το έλαβες (άχρηστη πληροφορία).

Διορθώθηκε μήπως με το τελευταίο firmware;. Ας κοιτάξει λίγο κάποιος που το έχει αναβαθμίσει να το δει.

Για το άτμισμα: http://vaping.gr

Samsung S5 (no root)

όντως βγηκε νεο firmware?

ειναι για το Ν70ΜΕ ομως

το περιέργο ειναι ότι σε ορισμένου το αναγνωρίζει και για Ν73ΜΕ

Οι mods καμια γνώμη επ αυτού? (ειλικρινά αρχιζει και με κουράζει όλω αυτό με τα updates, δεν το καταλαβαίνω, γιατί δεν κάνουν patches, οπως όλος ο κόσμος? open source ειναι το symbian)

Λοιπόν το ξαναγύρισα σε ΜΕ μόνο και μόνο για να πειραματιστώ με τα firmwares. Μαντέψτε

(ελπιζω να φαινεται το συνημμένο)

αν δεν φαινεται ειναι το ιδιο με του κανονικου Ν73. Συνεπώς τι ΜΕ και σαχλαμάρες, οι ιδιες ρουτινες τρέχουν με λιγο διαφορετικο περιβαλλον

Leftezi ΝΑΙ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ αν δεν εκανα λαθος

Vita Brevis

Μια ερώτηση:

Βγήκε καινούρια έκδοση και για το ΜΕ?

και μάλιστα v5.0705.3?

το είδα εδώ

Έρχομαι να επανορθώσω:

Υπάρχει μια σύγχηση κυρίως στα Ιταλικά forum για τη συγκεκριμένη έκδοση,

η έκδοση αυτή προορίζεται για το Ν70ΜΕ και όχι για το Ν73ΜΕ όμως συμβάνει το εξής, απ'οτι διαβάζω έχουν και τα δυο το ίδιο product code:

N70 EURO Music Edition 0536418 Euro-1 / Music edition (Italian)

N73 EURO Music Edition 0536418 Italia

Πως γίνεται αυτό?

3210-3310-8210-8310-6510-7250-3100-6230-6060-6280-E65-N82+2630-C7-SIII Mini-Moto G 2014-Redmi Note2 prime-Redmi Note3 Pro-Redmi Pro Χ25-Redmi 5 Plus-Mi A2

Παιδες εχω ενα προβλημα με τα mp3. Eιτε ενα τραγουδι το γραψω με κεφαλαια ειτε με μικρα γραμματα ελληνικα στο κινητο μου το εμφανιζει σαν κινεζικα, τι πρεπει να κανω;

Λοιπον μολις το παρελαβα απο το megamarket

Το κινητο ειναι απο Γερμανια και εχει αγγλικά κουμπιά αλλα εχει ελληνικο μενου.

Το κουτι ειναι σε κακη κατασταση και ανοιγμενο

Μεσα ειχε και μια καρτα 128ΜΒ

Ο φορτιστης ειναι ο δικος του

και οι οδηγιες κακη φωτοτυπια...

Κατα τα αλλα το κινητο δουλευει αψογα..

Αν σκεφτεις οτι το πηρα 320 ευρω καλα δεν ειναι κ ας ειναι και γερμανικό, ετσι κ αλλιως ολα φιλανδικα ειναι, εγγυιση εχει οποτε μονο τα κουμπια μενουν που κ αυτα αλλαζουν.... Κανω καπου λαθος?

Επισκέπτης