Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή φορητότητα μπορείς να κάνεις αποκλειστικά κατά την ενεργοποίηση νέας συνδέσεως συμβολαίου ή καρτοκινητής σε άλλη εταιρεία;

 

Δεν ξέρω, συνεχίζει να μου φαίνεται λίγο αλλόκοτο.

 

Εμπειρίες κάποιος άλλος;

 

κανε φορητοτητα το freetogo σε cosmote και οταν γινει κανεις καρτα 2σε1 με τον αριθμο του συμβολαιου και της wind...θα χεις και τους δυο αριθμους σε μια συσκευη...οταν σε καλουνε ειναι ανοιχτες και οι δυο οταν καλεις επιλεγεις γραμμη...μονο αυτο μπορεις να κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω στο My Account αριστερά την επιλογή να ζητήσω άλλον/δεύτερο αριθμό στο συμβόλαιό μου. Αν υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσεις όποιο δεύτερο νούμερο θες, γιατί να μη γίνεται να πάρω τον αριθμό του καρτοκινητού μου στο συμβόλαιο.
Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά

Θα ήθελα να σας γνωρίσω το πρόβλημά μου σχετικά με την cosmote Εφέτος βρέθηκα στο Παρίσι από 30/12/09 έως 3/01/10 .Πριν την αναχώρηση

επικοινώνησα με την εταιρεία cosmote και ενεργοποίησα το πρόγραμμα traveller. Συγκεκριμένα με ρώτησαν για τον προορισμό μου.

Μόλις έφθασα στο αεροδρόμιο στο Παρίσι έλαβα 2 μηνύματά από cosmote που με πληροφορούσαν για τις χρεώσεις και στην συνέχεια συνδέθηκα αυτόματα σε ένα από τα 3 Γαλλικά δίκτυα.

Από την στιγμή εκείνη ήταν αδύνατον να καλέσω οποιοδήποτε αριθμό σταθερό ή κινητό στην Ελλάδα.(εξυπακούεται ότι έκανα χρήση του +30)σε κάθε προσπάθεια μου ελαμβανα την απάντηση από το Γαλλικό δίκτυο να επικοινωνήσω με τον παροχό μου.

Δεχόμουν εισερχόμενες κλίσεις κανονικά αλλά ήταν αδύνατον εγώ να καλέσω κάποιον στην Ελλάδα . Οι γνωστοί μου στη Αθήνα ενημέρωσαν την cosmote για το πρόβλημα μου.

Η εταιρεία απάντησε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα στην ενεργοποίηση της σύνδεσης.

Όταν επέστρεψα στην Αθήνα ,έκανα τα παράπονά μου στην εταιρεία , χωρίς αποτέλεσμα όμως.

Όλα αυτά τα αναφέρω ,μήπως και υπάρχουν και άλλοι συνδρομητές που έχουν ταλαιπωρηθεί , μέσω του προγράμματος traveller.

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά

Θα ήθελα να σας γνωρίσω το πρόβλημά μου σχετικά με την cosmote Εφέτος βρέθηκα στο Παρίσι από 30/12/09 έως 3/01/10 .Πριν την αναχώρηση

επικοινώνησα με την εταιρεία cosmote και ενεργοποίησα το πρόγραμμα traveller. Συγκεκριμένα με ρώτησαν για τον προορισμό μου.

Μόλις έφθασα στο αεροδρόμιο στο Παρίσι έλαβα 2 μηνύματά από cosmote που με πληροφορούσαν για τις χρεώσεις και στην συνέχεια συνδέθηκα αυτόματα σε ένα από τα 3 Γαλλικά δίκτυα.

Από την στιγμή εκείνη ήταν αδύνατον να καλέσω οποιοδήποτε αριθμό σταθερό ή κινητό στην Ελλάδα.(εξυπακούεται ότι έκανα χρήση του +30)σε κάθε προσπάθεια μου ελαμβανα την απάντηση από το Γαλλικό δίκτυο να επικοινωνήσω με τον παροχό μου.

Δεχόμουν εισερχόμενες κλίσεις κανονικά αλλά ήταν αδύνατον εγώ να καλέσω κάποιον στην Ελλάδα . Οι γνωστοί μου στη Αθήνα ενημέρωσαν την cosmote για το πρόβλημα μου.

Η εταιρεία απάντησε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα στην ενεργοποίηση της σύνδεσης.

Όταν επέστρεψα στην Αθήνα ,έκανα τα παράπονά μου στην εταιρεία , χωρίς αποτέλεσμα όμως.

Όλα αυτά τα αναφέρω ,μήπως και υπάρχουν και άλλοι συνδρομητές που έχουν ταλαιπωρηθεί , μέσω του προγράμματος traveller.

 

Σε αυτη την περιπτωση θα επρεπε να ειχες επικοινωνησει εσυ ο ιδιος με το cc1212 της cosmote για να γινουν οι απαρετητες ενεργειες δικτυωσης. Σε καμια περιπτωση δεν φταει η υπηρεσια traveller προκειτε για λαθος δικτυωση στο Παριση. Ενδεχομενος κατι να μην δρομολογουταν σωστα με το δικτυο το σηγκεκριμενο οπως και αν εχει ομως το πρωτο που επρεπε να κανεις ειναι να επικοινωνησεις εσυ ο ιδιος που εχεις το προβλημα και οχι οι συγγενεις σου απο την Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

περα από την αυτόματη σύνδεση που έγινε ,προσπάθησα και manual , δοκιμάζοντας και τα άλλα δίκτυα αλλά δεν έγινε τίποτα. Έκλεισα -άνοιξα επαλειμμένα την συσκευή Υπέθεσα ότι λόγω φόρτου των γραμμών μήπως υπάρχει πρόβλημα , από την εταιρεία πάντως δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο .Επίσης το κινητό δεν είναι παλιό .( sony ericsson T 700)
Link to comment
Share on other sites

περα από την αυτόματη σύνδεση που έγινε ,προσπάθησα και manual , δοκιμάζοντας και τα άλλα δίκτυα αλλά δεν έγινε τίποτα. Έκλεισα -άνοιξα επαλειμμένα την συσκευή Υπέθεσα ότι λόγω φόρτου των γραμμών μήπως υπάρχει πρόβλημα , από την εταιρεία πάντως δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο .Επίσης το κινητό δεν είναι παλιό .( sony ericsson T 700)

 

 

Δοκίμασες την καρτα sim σε συσκευη αλλου κινητου μπορει τελικα να ευθυνόταν και αυτο....Δεν εχει σημασια οτι ειναι καινουργια η συσκευη ολα μπορει να παιζουν. Παντως εγω που πηγα προ ημερων Ιταλια και Αυστρια δεν ειχα κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

περα από την αυτόματη σύνδεση που έγινε ,προσπάθησα και manual , δοκιμάζοντας και τα άλλα δίκτυα αλλά δεν έγινε τίποτα. Έκλεισα -άνοιξα επαλειμμένα την συσκευή Υπέθεσα ότι λόγω φόρτου των γραμμών μήπως υπάρχει πρόβλημα , από την εταιρεία πάντως δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο .Επίσης το κινητό δεν είναι παλιό .( sony ericsson T 700)

Έπρεπε να επικοινωνήσεις ο ίδιος με την εξυπηρέτηση από κάποιο σταθερό. Ενδεχομένως το τεχνικό τους τμήμα (π.χ με reset) να σου έλυναν αμέσως το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το ποιό απλό πράγμα , ήταν η εταιρεία εφόσον ενημερώθηκε για το πρόβλημα μου , θα έπρεπε να με καλέσει στο κινητό , και να δώσει τις οποίες οδηγίες . Δεν είχα καμία διάθεση , είχα ήδη εκνευριστεί , να χρεωθώ από σταθερό στην Γαλλία , να περιμένω , πιθανόν στην αναμονή ,παραμονές πρωτοχρονιάς. Ηταν θέμα υποστήριξης.
Link to comment
Share on other sites

Για μένα το ποιό απλό πράγμα , ήταν η εταιρεία εφόσον ενημερώθηκε για το πρόβλημα μου , θα έπρεπε να με καλέσει στο κινητό , και να δώσει τις οποίες οδηγίες . Δεν είχα καμία διάθεση , είχα ήδη εκνευριστεί , να χρεωθώ από σταθερό στην Γαλλία , να περιμένω , πιθανόν στην αναμονή ,παραμονές πρωτοχρονιάς. Ηταν θέμα υποστήριξης.

 

Aπό την άλλη δεν είναι υποχρεωμένοι να συννενοούνται με τρίτους (και για λόγους ασφαλείας) για θέματα που αφορούν τη σύνδεση σου. Θα μπορούσες να τους καλέσεις και να τους ζητήσεις να σε πάρουν αυτοί πίσω, αν δεν το έκαναν θα ήταν απαράδεκτοι.

 

Γενικά σε θέματα που αφορούν πρόβλημα με τη σύνδεση στο δίκτυο και τη πραγματοποίηση/ λήψη κλήσεων πρέπει να μιλάει ο ίδιος ο κάτοχος του κινητού (έχοντας το μπροστά του) για να ακολουθήσει τις απαιτούμενες οδηγίες από τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης, προτού αυτός στείλει το πρόβλημα στο τεχνικό τμήμα.

 

Γνωρίζω μια κάπως αντίστοιχη περίπτωση στη Vodafone (εκεί δεν είχε καν σήμα το κινητό), πήρε ο άνθρωπος από σταθερό στο cc, τον πηραν πίσω για να μην χρεώνεται, έκαναν κάποιες (ανεπιτυχείς) δοκιμές και ύστερα στείλανε το πρόβλημα στο τεχνικό τμήμα το οποίο αποκαταστάθηκε εντός μιας ώρας.

Link to comment
Share on other sites

Το ανέφερα , μήπως και δεν είμαι ο μόνος αλλά υπάρχουν και άλλοι με ανάλογα προβλήματα. Απλά, στο επόμενο ταξίδι μου θα έχω και κινητό από άλλη εταιρεία ή μέχρι τότε , μπορεί να αλλάξω εταιρεία.
Link to comment
Share on other sites

Αν και εξαιρετικά σπάνιο κάποιες φορές συμβαίνει να παρουσιάσει πρόβλημα μια υπηρεσία. Σε αυτή την περίπτωση πάντα επικοινωνούμε οι ίδιοι με την εταιρεία. Καμιά εταιρεία δεν πρόκειται να δείξει αργοπορία ή αναισθησία σε τέτοια περίπτωση. Όταν βάλω εγώ κάποιον τρίτο να καλέσει για λογαριασμό μου την εταιρεία δεν πρόκειται να γίνει κάτι γιατί εκτός από λόγους ασφαλείας ο υπάλληλος θα σου ζητήσει να κάνεις κάποιες δοκιμές και πληκτρολογήσεις από τη συσκευή που δε γίνεται να γίνει μέσω τρίτου.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως πρεπει παντα να καλεις εσυ ο ιδιος που εχεις το προβλημα... Δεν μπορει το cc να ξερει τι ακριβως εχει προκυψει με την γραμμη σου ακομα και αν εχει επικοινωνησει καποιος δικος σου μαζι τους,επρεπε να καλεσεις και να ανεφερεις το προβλημα. Παντως οσο αφορα αυτο που ειπες για αλλαγη εταιρειας καμια εταιρεια δεν μπορει να σου εγκυηθει οτι δεν θα το ξανα παθεις. Η΄ πιστευεις οτι αυτα σημβαινουν μονο στην cosmote?
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον για να σε αναγκάσουν να επικοινωνήσεις με την εταιρεία και να σου κάνουν ερωτήσεις του τύπου "έχετε κάποιο παράπονο από εμάς;" κλπ. Είναι η τελευταία τους ελπίδα μήπως σε μεταπείσουν. Το κάνει και η Wind.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γειά σας! :) Πριν από λίγο παράγγειλα το Cosmote My Way 35 μαζί μαζί με συσκευή μέσω Internet και θα ήθελα μερικές πληροφορίες...

 

  • Θα μου έρθει πακέτο με το κινητό και την κάρτα sim έτοιμα για χρήση ή θα πρέπει να κάνω κάποια ενεργοποίηση ή κάτι τέτοιο?
  • Σε πόσες μέρες θα το παραλάβω?

Link to comment
Share on other sites

MONO μέσω σύνδεσης κοσμοτέ (δηλ. μέσω του κινητού σου) είναι δυνατό να έχεις pop3 πρόσβαση στο λογαριασμό σου.... Με την αναβάθμιση του mycosmos έχει κλείσει η πρόσβαση μέσω άλλων providers...

 

 

mail.mycosmos.gr

 

FreePOPs plugin

 

10/05/2009

Πριν από κάποια χρόνια, η Cosmote διέκοψε την πρόσβαση POP3 (Outlook, Thunderbird,…) στο mycosmos. Χρησιμοποιώντας το FreePOPs και το mycosmos plugin, μπορείτε να την ξαναποκτήσετε, σε οποιοδήποτε email client και λειτουργικό σύστημα (Windows, Linux, Mac,…), δωρεάν.

Εγκατάσταση

- Κατεβάστε, εγκαταστήστε και τρέξτε το FreePOPs.

- Κατεβάστε το mycosmos plugin και βάλτε το στον φάκελο C:\Program Files\FreePOPs\LUA_UNOFFICIAL.

- Φτιάξτε έναν καινούργιο λογαριασμό για το mycosmos στον email client που χρησιμοποιείτε.

Δώστε username το πλήρες email σας και incoming server τον localhost (ή 127.0.0.1) στην πόρτα 2000.

Δυνατότητες

- Πρόσβαση σε όλους τους φακέλους του mycosmos (inbox, sent, junk, deleted, outbox, drafts).

Για να παίρνετε π.χ. τα μηνύματα από την «Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία» δίνετε username

your-username@mycosmos.gr?folder=spam

Αν θέλετε πρόσβαση σε πολλούς φακέλους ταυτόχρονα, θα πρέπει να φτιάξετε πολλαπλούς λογαριασμούς.

Αυτόματη διαγραφή προωθημένων μηνυμάτων, για όσους χρησιμοποιούν το mycosmos για να κάνουν εκεί forward τα email τους από άλλον λογαριασμό (gmail, yahoo,…).

Η διαγραφή είναι ολική (το προωθημένο μήνυμα σβήνεται και από τα διαγραμμένα) και το email δεν παραλαμβάνεται από τον email client.

Για να διαγράφονται π.χ. αυτόματα τα email που προωθείτε στο mycosmos από το gmail δίνετε username

your-username@mycosmos.gr?fwdfrom=your-other-username%40gmail.com

Προσοχή, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον χαρακτήρα @ δεύτερη φορά και θα πρέπει να τον αντικαταστήσετε με %40.

Και μια συμβουλή

Προσπαθήστε να είστε ευγενικοί με τους server της cosmote και να μην δημιουργείτε υπερβολικό φόρτο ελέγχοντας τα email σας πχ κάθε 5 λεπτά. Σε άλλες χώρες, εταιρείες έχουν διακόψει τα email χρηστών, όταν διαπίστωσαν ότι χρησιμοποιούν το FreePOPs.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο, 5:37 μμ, έλαβα ένα μήνυμα, και μάλιστα 2 φορές, που έδειχνε ως αποστολέα: Cosmote

και με κείμενο: 2/2 ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

 

:confused:

 

Έχω συμβόλαιο σχετικά καινούριο, είναι ο 2ος μήνας τώρα.

 

Τι ήταν αυτό; Έχει λάβει και κανένας άλλος τέτοιο μήνυμα;

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Αν προσέξεις θα δείς πως έχεις λάβει και άλλο sms πιό πρίν το οποίο είναι το 1/2.

 

Εμένα αφορούσε τα 2 πρώτα πάγια που έπρεπε να είναι δωρεάν και τα οποία τελικά θα αφαιρεθούν από επόμενους λογαριασμούς (γι'αυτό και η ... κατανόηση)

 

άστα να πάνε

Someone, Somewhere in Summer Time
Link to comment
Share on other sites

Αν προσέξεις θα δείς πως έχεις λάβει και άλλο sms πιό πρίν το οποίο είναι το 1/2.

 

Εμένα αφορούσε τα 2 πρώτα πάγια που έπρεπε να είναι δωρεάν και τα οποία τελικά θα αφαιρεθούν από επόμενους λογαριασμούς (γι'αυτό και η ... κατανόηση)

 

άστα να πάνε

 

:lol: :lol: :lol:

 

Έχεις δίκιο! Το πρώτο μήνυμα μου ήρθε όμως σήμερα το πρωί!

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια ,πως κανουμε μεταφορα υπολοιπου απο whats up σε whats up?

καλω το 1313 και δεν υπαρχει καμια επιλογη για μεταφορα υπολοιπου!

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια ,πως κανουμε μεταφορα υπολοιπου απο whats up σε whats up?

καλω το 1313 και δεν υπαρχει καμια επιλογη για μεταφορα υπολοιπου!

 

Πρεπει να έχεις τον κωδικό χρήστη του κινητού σου. Καλείς το 1313 μιλάς με την εξυπηρέτηση και σου κάνουν αυτοι τη μεταφορά σε 2-3 μέρες

Link to comment
Share on other sites

καλω το 1313 και μονο ηχογραφημενς οδηγιες ακουω!

και καμια επιλογη για μεταφορα χρονου ομιλιας!

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

καλω το 1313 και μονο ηχογραφημενς οδηγιες ακουω!

και καμια επιλογη για μεταφορα χρονου ομιλιας!

 

θε πρεπει να επικοινωνησεις με εκπροσωπο της εξυπηρετησης πελατων. δεν μπορεις να κανεις μονος σου την μεταφορα

Link to comment
Share on other sites

καλω το 1313 και μονο ηχογραφημενς οδηγιες ακουω!

και καμια επιλογη για μεταφορα χρονου ομιλιας!

 

Καλείς στο 1313 και πατάς το 9 για να συνδεθείς με κάποιο εκπρόσωπο. :)

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στο Πρόγραμμα συμμετέχει όποιος αφού συμπληρώσει την αίτηση συμμετοχής που βρίσκεται στην ιστοσελίδα http://www.simakampana.gr δεχθεί να συμμετέχει η ερμηνεία του στο τραγούδι που ακούγεται στη διαφήμιση της COSMOTE «Σήμα Καμπάνα» και να καταχωρηθεί στην ιστοσελίδα. Μετά την καταχώριση της συμμετοχής, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας http://www.simakampana.gr θα μπορούν να ακούν τις συμμετοχές και να ψηφίζουν την ερμηνεία της αρεσκείας τους. Οι 100 συμμετοχές που, μετά τη λήξη του Προγράμματος, θα έχουν συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους, θα κερδίσουν από μία συσκευή LG GD510 POP.2.Η διάρκεια του Προγράμματος καθορίζεται από 06/02/2010 μέχρι και 21/03/2010
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...