Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν χρειάζεται διακοπή πλέον... όπως προανέφερε ο φίλος νωρίτερα... μια φορητότητα σε καρτοκινητό άλλης εταιρίας κάνεις και ... άστο να κοπεί !!! :wink:

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με θυμούνται 2-3 φορές τον μήνα δεν μπορώ να πω! 2 φορές μου ήρθε αυτό με τον κατάλογο. Πάντως το τελευταίο μήνυμα ήταν για μια προσφορά cosmote 240 adsl και 3 μήνες δωρεάν ιντερνετ...

και εγώ εχω λάβει ακριβώς τα ίδια μημύματα ..μηπως εχεις κ εσύ 240 ?

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, γιατί θα πρέπει κάποιος για να κάνει αποσύνδεση να έχει ειδικό κωδικό; Δεν είναι δικαίωμα του να επιθυμεί την διακοπή της αποσύνδεσης; Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί θα πρέπει να ενημερώσω την εταιρία για τον λόγο της αποσύνδεσης. Τι θα αλλάξει αν ενημερώσω την Cosmote ότι ταξιδεύω μόνιμα στον Άρη και εκεί δεν θα μου είναι απαραίτητη η επικοινωνία; Θα μου δώσουν την άδεια;
Τα παπάκια μια φορά, πως χορεύανε τρελα, μες της λίμνης τα νερα... :X
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, γιατί θα πρέπει κάποιος για να κάνει αποσύνδεση να έχει ειδικό κωδικό; Δεν είναι δικαίωμα του να επιθυμεί την διακοπή της αποσύνδεσης; Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί θα πρέπει να ενημερώσω την εταιρία για τον λόγο της αποσύνδεσης. Τι θα αλλάξει αν ενημερώσω την Cosmote ότι ταξιδεύω μόνιμα στον Άρη και εκεί δεν θα μου είναι απαραίτητη η επικοινωνία; Θα μου δώσουν την άδεια;

 

Ο λόγος που ζητάνε κωδικό ακύρωσης είναι για να εξαναγκάσουν τον συνδρομητή να συνομιλήσει με εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών ο οποίος θα προσπαθήσει να τον αποτρέψει από την λύση του συμβολαίου. Η κεντρική διοίκηση δεν έχει εμπιστοσύνη στα καταστήματα ότι θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να πείσουν τον πελάτη να παραμείνει.

 

Η διαδικασία αυτή εμπορικά μπορεί να έχει κάποια επιτυχία (κατά τη γνώμη μου πολύ περιορισμένη), εγείρει όμως συγχρόνως δύο ζητήματα: ένα ηθικό και ένα νομικό.

 

Το ηθικό ζήτημα συνίσταται στην απουσία κάθε σεβασμού προς τον πελάτη. Οι ήδη πολύπλοκες διαδικασίες επιβαρύνονται και με νέες. Το θέμα δεν θα ήταν τόσο οξύ αν η εξυπηρέτηση πελατών της κοσμοτέ λειτουργούσε όπως θα έπρεπε, δυστυχώς όμως η εμπειρία μου έχει δείξει ότι ο χρόνος αναμονής στο τ/κ αντί να συρρικνώνεται, συνεχώς αυξάνεται. Στο ίδιο επίπεδο η ασέβεια στον καταναλωτή εκδηλώνεται ως απόπειρα κηδεμόνευσής του. Η σχηματισμένη απόφασή του δεν γίνεται σεβαστή, αντίθεται υποχρεώνεται ο ίδιος με δικά του έξοδα και απώλεια χρόνου να υποβληθεί σε διαδικασία μεταβολής της γνώμης του :!:

 

Το νομικό ζήτημα έγκειται στην αθέμιτη δυσχέρανση της καταγγελίας. Η καταγγελία σύμφωνα με το νόμο δεν μπορεί να εξαρτάται από την έγκριση του λήπτη, ούτε από άλλες παραμέτρους, και τα αποτελέσματά της επέρχονται αμέσως με την περιέλευσή της στο λήπτη, ή μετά από εύλογο χρόνο. Ήδη το διάστημα της 30ήμερης αναβλητικής προθεσμίας από την περιέλευση της καταγγελίας στην λήπτρια (κοσμοτέ) θεωρώ ότι είναι υπερβολικό και πρέπει να αναθεωρηθεί. Έτσι σύμφωνα με το νόμο, αλλά και τους Γενικούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών της κοσμοτέ, αρκεί για την καταγγελία της συμβάσεως έγγραφη δήλωση που κατατίθεται σε αντιπρόσωπο της κοσμοτέ, ή και διαβίβαση με συστημένη επιστολή, ή, φυσικά, με εξώδικη δήλωση. Η απαίτηση επιπλέον επικοινωνίας με το τμήμα αποτροπής διακοπής συνδέσεων απομνημόνευσης συθηματικών για την επιβεβαίωση της επικοινωνίας αυτής δεν είναι σύννομη και συνιστά κατάχρηση του πλεονεκτήματος που έχει η εταρεία ως οικονομικά ισχυρότερο μέρος της συμβάσεως.

 

Αυτά για την ώρα για την νούμερο 1 εταιρεία κινητής στην Ελλάδα, που όσο καλή εντύπωση κάνει με την καλή κάλυψη του δικτύου της, τόσο και περισσότερο απογοητεύει με τις κοντόφθαλμες πρακτικές που εφαρμόζει, όπως αυτές που εκτίθενται στο παρόν θέμα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται διακοπή πλέον... όπως προανέφερε ο φίλος νωρίτερα... μια φορητότητα σε καρτοκινητό άλλης εταιρίας κάνεις και ... άστο να κοπεί !!! :wink:

 

όντως συμφωνώ !

 

τι περιμένεις απο την cosmote προσπαθεί να ''κρατήσει'' κοσμο!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα μπορούσατε να μου λύσετε μια απορία;

Στο συμβόλαιο υπάρχει όρος που αναφέρει ότι για να οριστεί η διακοπή στο συμβόλαιο του συνδρομητή με την εταίρία ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να έχει επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης, να πληρώσει 12 λεπτά για την κλήση του, και να έχει τον ειδικό κωδικό;

Πάντως εμένα μόνο θυμό μου προκαλεί αυτή η προσέγγιση.

Το θεωρώ λογικό μια εταιρία να προσπαθεί να μειώσει τις αποσυνδέσεις της με χ τρόπους, αλλά εντελώς παράλογο να υποχρεώνει τον πελάτη να έρθει σε επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης την στιγμή που δεν έχει λύσει το αυτονόητο, τις τεράστιες αναμονές στην υπηρεσία.

Ευτυχώς που δεν έχω συμβόλαιο στην εν λόγω εταιρία γιατί με αυτά και αυτά αποδεικνύει ότι δεν είναι αρκετά σοβαρή για να την εμπιστεύομαι.

Τα παπάκια μια φορά, πως χορεύανε τρελα, μες της λίμνης τα νερα... :X
Link to comment
Share on other sites

Η λύση λοιπόν είναι ή φορητότητα (πολύ πιο απλή διαδικασία) ή συστημένη επιστολή!

 

Η αν πας σε κατάστημα Cosmote και σου ζητήσουν κωδικό, να βάλεις τον υπάλληλο να καλέσει από το δικό τους τηλέφωνο και να ζητήσει αυτός τον κωδικό, δεν είσαι εσύ υποχρεωμένος να ζαλίζεσαι με αηδίες και αναμονές στο cc! Εσύ πας με την ταυτότητά σου σε κατάστημα cosmote και ζητάς διακοπή, αυτό αναφέρει το συμβόλαιο, από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι τερτίπια της εταιρείας!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, γιατί θα πρέπει κάποιος για να κάνει αποσύνδεση να έχει ειδικό κωδικό; Δεν είναι δικαίωμα του να επιθυμεί την διακοπή της αποσύνδεσης; Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί θα πρέπει να ενημερώσω την εταιρία για τον λόγο της αποσύνδεσης. Τι θα αλλάξει αν ενημερώσω την Cosmote ότι ταξιδεύω μόνιμα στον Άρη και εκεί δεν θα μου είναι απαραίτητη η επικοινωνία; Θα μου δώσουν την άδεια;

 

Κάποτε έκανα μια αίτηση για πιστωτική κάρτα σε τράπεζα και απορίφθηκε. Όταν ζήτησα τον λόγο της απόριψης μου είπαν ότι οι αποφάσεις πέρνονται από μια επιτροπή και δεν ανακοινώνονται .Την επόμενη φορά που επέστρεψα πιστωτική κάρτα καθώς επίσης όταν σε εταιρεία κινητής μου ζήτησαν τον λόγο της αποσύνδεσης, Τους είπα - Οι αποφάσεις πέρνονται σε οικογενειακό συμβούλιο και οι λόγοι της απόφασης δεν είναι ανακοινώσιμοι . Με κοίταξαν λίγο περίεργα αλλά ενώ αυτοί δεν ανακοινώνουν ποτέ γιατι απορίπτουν αίτηση μας από την άλλη έχουν την αξίωση να απαντάμε εμείς στα ανάλογα ερωτήματα τους. Αμ Δε.

Κάπια άλλη φορά απάντησα : Το συμβόλαιο μας δεν αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να σας πω τον λόγο της διακοπής, επίσης δεν αναφέρει ότι εσείς πρέπει να τον μάθετε, δεν θα σας τον πω λοιπόν, παρακαλώ προχωρήστε στην διαδικασία διακοπής.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό μια "κρατική" εταιρεία να συμπεριφέρεται έτσι... Ήμουν και εγώ συνδρομητής της αλλά αποφάσισα ότι με ενδιαφέρει η εξυπηρέτηση πελατών και οι διαδικασίες και μαντεύετε πού πήγα...

Σε λίγο που οι άλλοι 2 θα έχουν παντού εθνική περιαγωγή, να δω τί θα κάνει η καλή μας cosmote !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Απιστευτο!Οπως προτεινουν ηδη τα παιδια εδω ο ευκολοτερος τροπος να ξεμπερεδεψεις με την εν λογω εταιρια ειναι να κανεις αιτηση φορητοτητας σε καποια αλλη εταιρια κινητης τηλεφωνιας ωστε ν'αναλαβουν εκεινοι τις οποιες γραφειοκρατικες διαδικασιες.Μαλιστα αυτο μπορεις να το κανεις και τηλεφωνικα:

 

για φορητοτητα σου στην Vodafone τηλ απ'το κινητο σου στο 13894

για φορητοτητα σου στην ΤΙΜ τηλ απ'το κινητο σου στο 13846

 

Οι κλησεις αυτες δεν χρεωνονται ουτε κατ'ελαχιστον.Την νεα καρτα SIM θα στην παραδωσει courier σε διευθυνση και χρονο που θα ορισεις εσυ.Επομενως ειναι ο ευκολοτερος και πλεον ανεξοδος τροπος η φορητοτητα(εχει καταργηθει και το τελος φορητοτητας πριν κανα 2μηνο).

 

Επειδη ομως βλεπω οτι κατεχεις αρκετα τα νομικα και προφανως σ'ενοχλει περισσοτερο η κατασταση και οχι οτι ετυχε σ'εσενα γιατι δεν αναζητας βοηθεια απ'τα αρμοδια οργανα?

Με μια προχειρη ερευνα στο google βρηκα _ΑΥΤΟ_ που ειναι η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη.Ακομη υπαρχει και το http://www.kep.gov.gr που μπορει να σε συμβουλεψει ή ακομη και αναλαβει τα γραφειοκρατικα θεματα.

 

 

 

 

Vasileios καλα ξηγηθηκες με το οικογενιακο συμβουλιο! :lol:

Μας ρωτάνε:«Ποιος ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό;»,«Ποιος μίλησε πρώτος για άτομα;»,«Ποιος ανακάλυψε πρώτος ότι η Γή στρέφεται γύρω από τον Ήλιo;» και απαντάμε: «Οι Έλληνες!».

 

Λάθος! Όλα αυτά τ'ανακάλυψαν ο Θαλής ,ο Δημόκριτος,ο Αρίσταρχος.Μεταξύ αυτών και του μέσου Έλληνα υπάρχει τόση απόσταση όσο μεταξύ του μέσου Έλληνα κι ενός «χιμπατζή».

Link to comment
Share on other sites

- Οι αποφάσεις πέρνονται σε οικογενειακό συμβούλιο και οι λόγοι της απόφασης δεν είναι ανακοινώσιμοι .

 

Το συμβόλαιο μας δεν αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να σας πω τον λόγο της διακοπής, επίσης δεν αναφέρει ότι εσείς πρέπει να τον μάθετε, δεν θα σας τον πω λοιπόν, παρακαλώ προχωρήστε στην διαδικασία διακοπής.

 

τελειο! μου επιτρεπεις να υιοθετησω τις παρακατω ατακες?:happy:

Link to comment
Share on other sites

Το ertsat είναι δωρεάν?όπως στην tim.
Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

Το ertsat είναι δωρεάν?όπως στην tim.

 

Δεν έχει το ertsat η COSMOTE.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τόσο απαραίτητος σας είναι ένας εύκολος αριθμός κλήσης;

 

Χρήσιμος είναι ο εύκολος αριθμός κλήσης, αλλά αυτό έχει διαφορά από το "πάμε για καινούργια νουμεράκια" που είπε κάποιος.Αν έχεις ένα νούμερο για χρόνια και το ξέρουν 100αδες άνθρωποι, μένεις πάσει θυσία σε αυτό το νούμερο ακόμα και λίγο πιό "δύσκολο" να είναι.Αλλά ξεχνάμε ότι πολλοί εδώ μέσα είναι "χομπίστες" και ασχολούνται γενικά με σαχλαμάρες μόνο και μόνο για να περνάνε τον καιρό τους ή να κάνουν απλά επίδειξη το πόσο εύκολο νούμερο έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα με συγχωρέσετε... αλλά το εύκολο νούμερο για κάποιους ανθρώπους μπορεί να αποδειχθεί τρομερά πολύτιμη βοήθεια στη δουλειά τους ...

Ένας από αυτούς είμαι και εγώ όπου η δουλειά μου είναι σχεδόν όλη μέρα στο δρόμο και στο τηλέφωνο...

Είμαι από τους λίγους που το w810 που έχω... δεν μπορεί με τίποτα να κρατήσει 2 μέρες μπαταρία... οπότε αναγκαστικά το φορτίζω κάθε βράδυ, για να μην υπάρχει περίπτωση να ξεμείνω την επόμενη.

Δεν είμαστε όλοι ψωνάρες λοιπόν... :wink:

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εδω και καιρό ο οτε (οχι cosmote) εχει τους αριθμούς 6960100000 εως 6960199999
Link to comment
Share on other sites

Όποιος έχει νούμερο για επαγγελματική χρήση δεν νομίζω να το αλλάξει εύκολα έστω για κάποιο ευκολότερο. Χωρίς να υποβαθμίζω την αξία ενός εύκολου αριθμού, ελάχιστοι άνθρωποι σήμερα θυμούνται αριθμούς απέξω, συνήθως χρησιμοποιούν τις μνήμες του κινητού ή τον κλασικό τηλ.κατάλογο σε μεγαλύτερες ηλικίες...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εδω και καιρό ο οτε (οχι cosmote) εχει τους αριθμούς 6960100000 εως 6960199999

 

Αυτά τα νούμερα πρέπει να είναι TETRA. Για τους εργαζόμενους δηλαδή. Καμία σχέση με cosmote ή άλλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν αρχίσει εδώ και τουλάχιστον 3 εβδομάδες, πήρε ένας φίλος μου πρόμο what's up από 698.. με αναβάθμιση συσκευής
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

698 και πόσο μετά; (τα δύο επόμενα νούμερα βασικά)!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Έχουν αρχίσει εδώ και τουλάχιστον 3 εβδομάδες, πήρε ένας φίλος μου πρόμο what's up από 698.. με αναβάθμιση συσκευής

 

Και εγώ έχω δει σε COSMOKAPTA.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...