Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ego ti na knao gia na sindestho me vodafone n73?

 

otan pao na epilexo tropo sindeseis push services mou leei kati althos sto grps ..

http://img822.imageshack.us/img822/166/400x90.jpg

StarCraft2 Hellenic Community @ http://www.StarCraft2.gr

StarCraft 2 Gaming Stream @ http://www.Twitch.tv/Lunaticoldschool

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι το σωστο σημειο να το ποσταρω, αλλα ηθελα να σας πω μια ιστορια.

 

Την προ-προηγουμενη εβδομαδα, περασα απο ενα καταστημα Γερμανος να κοιταξω για κινητο.

Με ενημερωσε η πωλητρια οτι υπάρχει προσφορά στα καποια κινητα , εκπτωση -24%.

Μεσα σε αυτα ηταν και το Κ800.

Πραγματι με επεισε, και εκανα αιτηση φορητοτητας στο δυκτιο Cosmote, και να επωληθω της προσφορας.

Την Δευτερα θα εγκριθεί η φορητοτητα και θα παρω το τηλεφωνο.

Ελα μου ντε ομως , που μου απαντανε απο τον Γερμανο οτι η προσφορα σταματησε! και πρεπει να το πληρωσω 175ευρω.

Οταν μου πηραν τα δικαιολογητικα και κλεισαμε την πωληση, δεν υπηρχε η προσφορα?

Αν αυτοι θελουν 15 μερες για να μου παραδωσουν το κινητο φταιω εγω σε κατι?

Και για ποιον λόγο μου ανέφερε καν την προσφορα, αφου ουτως η αλλος ηξερε πολυ καλα οτι θα κανει να εγκριθει 15 μερες και θα εχει τελειωσε μεχρι τοτε η εκπτωση.

Απαραδεκτος ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι το σωστο σημειο να το ποσταρω, αλλα ηθελα να σας πω μια ιστορια.

 

Την προ-προηγουμενη εβδομαδα, περασα απο ενα καταστημα Γερμανος να κοιταξω για κινητο.

Με ενημερωσε η πωλητρια οτι υπάρχει προσφορά στα καποια κινητα , εκπτωση -24%.

Μεσα σε αυτα ηταν και το Κ800.

Πραγματι με επεισε, και εκανα αιτηση φορητοτητας στο δυκτιο Cosmote, και να επωληθω της προσφορας.

Την Δευτερα θα εγκριθεί η φορητοτητα και θα παρω το τηλεφωνο.

Ελα μου ντε ομως , που μου απαντανε απο τον Γερμανο οτι η προσφορα σταματησε! και πρεπει να το πληρωσω 175ευρω.

Οταν μου πηραν τα δικαιολογητικα και κλεισαμε την πωληση, δεν υπηρχε η προσφορα?

Αν αυτοι θελουν 15 μερες για να μου παραδωσουν το κινητο φταιω εγω σε κατι?

Και για ποιον λόγο μου ανέφερε καν την προσφορα, αφου ουτως η αλλος ηξερε πολυ καλα οτι θα κανει να εγκριθει 15 μερες και θα εχει τελειωσε μεχρι τοτε η εκπτωση.

Απαραδεκτος ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!

Η φορητότητα δεν έχει να κάνει με κανένα κατάστημα λιανικής πώλησης.Απλά αυτοί είναι οι μεσάζοντες μεταξύ εσού και της εταιρίας κινητής.

η φορητότητα δεν είναι αναγκαστικό ότι θα κάνει τόσες πολλές μέρες.Συνήθως κάνει περίπου 15 μέρες (όπως και σε σένα) αλλά μου έχει τύχει (παλαιότερα που δούλευα σε ένα από αυτά τα καταστήματα) να γίνει και μέσα στην ίδια μέρα.Δεν ξέρω τι κριτήρια έχει η εκάστοτε εταιρία αλλά είναι εσωτεικό τους θέμα.

Τώρα όσον αφορά την "παραπληροφόρηση" από το κατάστημα έχει να κάνει με τον πωλητή.Απλά δεν ήξερε ακριβώς την όλη διαδικασία και σε έπεισε για κάτι που δεν ήξερε και ο ίδιος καλά.

Από την άλλη το κινητό το αγοράζεις με την εκέστοτε τιμή που έχει την μέρα που υπογράφεις το συμβόλαιο και όχι την μέρα που πήγες και μίλησες με κάποιον υπάλληλο.Οπότε αν εσύ πήγες να υπογράψεις το συμβόλαιο 15 μερές που μίλησες με τον υπάλληλο τότε θα ξανακοιτάξει τον κατάλογο και θα σου πει πόσο κοστίζει.

Οι τιμές μπορούν να αλλάζουν καθημερινά.

Όπως και να έχει επειδή έχει ξανασυζητηθεί το θέμα για τους υπαλλήλους σε τέτοια καταστήματα μην έχετε μεγάλη εμπιστοσύνη σε ότι λένε (όχι όλοι αλλά αρκετοί), γιατί τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τι λένε και απλά θέλουν να πουλήσουν κάτι έτσι ώστε να δείξουν ότι κάτι κάνουν.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα δεν έχει να κάνει με κανένα κατάστημα λιανικής πώλησης.Απλά αυτοί είναι οι μεσάζοντες μεταξύ εσού και της εταιρίας κινητής.

η φορητότητα δεν είναι αναγκαστικό ότι θα κάνει τόσες πολλές μέρες.Συνήθως κάνει περίπου 15 μέρες (όπως και σε σένα) αλλά μου έχει τύχει (παλαιότερα που δούλευα σε ένα από αυτά τα καταστήματα) να γίνει και μέσα στην ίδια μέρα.Δεν ξέρω τι κριτήρια έχει η εκάστοτε εταιρία αλλά είναι εσωτεικό τους θέμα.

Τώρα όσον αφορά την "παραπληροφόρηση" από το κατάστημα έχει να κάνει με τον πωλητή.Απλά δεν ήξερε ακριβώς την όλη διαδικασία και σε έπεισε για κάτι που δεν ήξερε και ο ίδιος καλά.

Από την άλλη το κινητό το αγοράζεις με την εκέστοτε τιμή που έχει την μέρα που υπογράφεις το συμβόλαιο και όχι την μέρα που πήγες και μίλησες με κάποιον υπάλληλο.Οπότε αν εσύ πήγες να υπογράψεις το συμβόλαιο 15 μερές που μίλησες με τον υπάλληλο τότε θα ξανακοιτάξει τον κατάλογο και θα σου πει πόσο κοστίζει.

Οι τιμές μπορούν να αλλάζουν καθημερινά.

Όπως και να έχει επειδή έχει ξανασυζητηθεί το θέμα για τους υπαλλήλους σε τέτοια καταστήματα μην έχετε μεγάλη εμπιστοσύνη σε ότι λένε (όχι όλοι αλλά αρκετοί), γιατί τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τι λένε και απλά θέλουν να πουλήσουν κάτι έτσι ώστε να δείξουν ότι κάτι κάνουν.

 

εγω παλι πηγα σε Γερμανο να εξαργυρωσω την επιδοτηση,κοιταξαν τις λιστες τους, μου ειπαν καποια τιμη για ενα κινητο και το παρηγγειλα. οταν μετα απο 1 εβδομαδα με πηραν τηλ και μου ειπαν να παω απο το καταστημα να το παραλαβω η τιμη του ηταν διαφορετικη απο αυτη με την οποια το ειχα παραγγειλει! (παλι καλα που ηταν χαμηλοτερη, αλλιως θα γινοτανε χαμος, εχω πολλα μαζεμενα για τον Γερμανο...:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή , του υπουργείου ανάπτυξης έχει άλλη γνώμη για το συγκεκριμένο θέμα.

Δεν ειναι δυνατον να βγάζεις μια προσφορά για προσέλκυση πελατών, και να την παίρνεις πίσω οταν θα έρθει η ώρα.

Με την ίδια λογική , εγώ που έχω πρακτορείο ασφαλειών, να βγάλω μια προσφορά οτι για αυτη την εβδομαδα ολες οι ασφάλειες αυτοκινήτου με έκπτωση 90%.

Να μαζέψω τα δικαιολογητικά, να κάνω τις αιτήσεις, και οταν θα εκδοθούν τα συμβόλαια... τι σημασία έχει? θα έχει λήξει η προσφορά!

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και τους τα ειπα προφορικα, και στον Γερμανο και στο Υπουργειο.

Στην συνεχεια τα εκανα και γραπτα και περιμενω.

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα ένα tip pου έμαθα πρόσφατα είναι ότι η φορητότητα γίνεται πολύ πιο γρήγορα (μέρες ακριβώς δεν ξέρω) αν πάτε κατευθείαν σε κατάστημα της εταιρίας που θέλετε να μεταφερθείτε.Μέσο οποιοδήποτε άλλου καταστήματος καθυστερούν γιατί έχουν να κάνουν με ένα σωρό γραφειοκρατικά και φαξ που πρέπει να σταλούν γι' αυτό καθυστερούν τόσο.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σημερα παρέλαβα το νέο κινητό μου, φυσικά με την έκπτωση του -24%.

Το ολο θέμα αποδόθηκε σε λάθος της υπαλλήλου, οπως με ενημέρωσε σχετικά ο υπεύθυνος που με πήρε τηλέφωνο απο τον ΓΕΡΜΑΝΟ.

Μεγειά μου!

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Σημερα παρέλαβα το νέο κινητό μου, φυσικά με την έκπτωση του -24%.

Το ολο θέμα αποδόθηκε σε λάθος της υπαλλήλου, οπως με ενημέρωσε σχετικά ο υπεύθυνος που με πήρε τηλέφωνο απο τον ΓΕΡΜΑΝΟ.

Μεγειά μου!

Για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους, η προσφορά ίσχυε για συνδέσεις που θα ενεργοποιηθούν μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία (όχι για αιτήσεις που θα γίνονταν μέσα στο διαστημα της προσφοράς και θα ενεργοποιούνταν μετά την καταληκτική ημερομηνία). Αρα εσύ δεν είχες δικαίωμα στην προσφορά. Αρα, η υπάλληλος σε ενημέρωσε λάθος (και μάλλον δεν το έκανε σκόπιμα, οι μισοί τουλάχιστον υπάλληλοι δεν ξερουν καλά τις προσφορές τους).

 

Από τη στιγμή όμως που σε ενημέρωσε λάθος, ΟΦΕΙΛΕ να επωμιστεί και την ευθύνη, για αυτό σου έκανε το 24%. Του είναι πιο απλό να χάσει 24%, που μπορεί να σημαίνει π.χ. 70 ευρώ, παρά να τρώει πρόστιμα από το ινστιτούτο καταναλωτή και να χαλάει η εικόνα του μαγαζιού του.

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος.

Το λαθος που έριξαν στην υπαλληλο, δεν ήταν οτι με ενημέρωσε λάθος. Ηταν οτι δεν μου εδινε την εκπτωση την στιγμη που ενεργοποιηθηκε η γραμμη.

Δεν υπαρχει κατι τέτοιο που λες και ούτε θα υπάρξει, για τον απλο λόγο οτι δεν ειναι στο χέρι του πελάτη το πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή.

Οταν μπαίνεις σε ένα μαγαζί και αγοράζεις κάτι με συμφωνημένη τιμή, δεν ειναι ποτε δυνατόν να αλλάζει η τιμή οταν θα το παραλάβεις, και ας μην το έχεις πληρώσει.

 

Αυτο ισχύει στο οτιδήποτε.

 

Μπαίνεις σε εναν Κοτσώβολο και αγοράζεις ενα aircondition, χωρις να το πληρώσεις. (Πληρωμή με την παράδοση στο σπίτι σου).

Δεν ειναι δυνατόν να σου ζητήσουν περισσότερα οταν θα γίνει η παράδοση γιατι αλλαξε η τιμή.

Μπαίνεις σε ενα πρακτορείο ασφαλειών. Δίνεις τα δικαιολογητικα για να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου, με κάποιες συγκεκριμένες καλύψεις (προδιαγραφές) σε συγκεκριμένη τιμή. Δεν ειναι δυνατόν οταν εκδοθεί το συμβόλαιο να αλλάξεις τα συμφωνημένα.

Αυτό ισχύει παντού και πάντα! ή τουλάχιστον πρέπει να ισχύει.

Αλλιως, μια που τυχαίνει να ασχολούμε με ασφάλειες, να βγάλω μια προσφορά οτι κάνω έκπτωση 90% στις ασφάλειες αυτοκινήτου.... εντάξει! και τι έγινε? οταν θα βγουν τα συμβόλαια θα έχει λήξει η προσφορά και θα σας τα πάρω χοντρά.

 

Απλά ή ήταν λαμογιά της εταιρίας , και απλά τα ρίξαν στην υπαλληλο για να την σκαπουλάρουν ή πραγματικά ήταν λάθος της υπαλλήλου που αρνήθηκε να μου το τιμολογήσει με την συμφωνημένη έκπτωση.

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Όποιος έχει κάποτε προσπαθήσει να διακόψει τις διπλωματικές σχέσεις του με την Cosmote, προφανώς αντιλαμβανεται ήδη περί τίνος πρόκειται.

Έτσι κι εγώ αποφάσισα κάποια μέρα να ζητήσω διακοπή του συμβολαίου μου και να προσχωρήσω σε κάποια άλλη εταιρεία (δεν έχει σημασία στην παρούσα φάση σε ποιά), και με τον τρόπο αυτό να ξεκινήσει για μένα ένας μικρός Γολγοθάς.

 

Για να μην τα πολυλογώ και σας κουράζω, η εν λόγω εταιρεία έχει διανθίσει μία απλή καταγγελία συνδρομής με περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες, με την εμπλοκή πολλών και διαφορετικών τμημάτων και προσώπων, με τελικό στόχο την αποτροπή του συνδρομητή από την διακοπή της συνδρομής του, στόχο που αμφιβάλλω αν πετυχαίνει, εκτός αν το ζητούμενο είναι η ολιγοήμερη καθυστέρησή του μοιραίου. Άλλωστε, όπως οι πιο παρατηρητικοί από σας θα έχουν διακρίνει, το τμήμα της εταιρείας που συντονίζει τις διακοπές συμβολαίων έχει ονομαστεί "Τμήμα Αποτροπής Διακοπής Συνδέσεων" πράγμα που αναγράφεται θρασέως και στο έντυπο της αιτήσεως διακοπής.

 

Τώρα, το πώς συμβιβάζεται τα αιτήματα διακοπής να απευθύνονται σε Τμήμα Αποτροπής Διακοπών, αυτό το ξέρει μόνο η Cosmote, όπως μόνο εκείνη ξέρει για ποιό λόγο δεν αρκεί η αυτοπρόσωπη παρουσία σε κατάστημα Cosmote για να γίνει μία απλή διακοπή, αλλά πρέπει πρώτα ο συνδρομητής να μιλήσει με δύο διαφορετικά τμήματα της εταιρείας, να περάσει από μία μίνι ανάκριση, να πάρει κωδικό ακύρωσης ο οποίος ισχύει για περιορισμένο διάστημα (αλλιώς μετά ξανά-μανά φτού κι απ' την αρχή), να περιμένει στο κατάστημα στην ουρά, να του βγάλουν φωτοτυπία (μπρος-πίσω) την ταυτότητα και τα λοιπά.

 

Πάλι καλά μέχρι στιγμής δεν έχουν ζητήσει συμβολαιογραφικό έγγραφο, ούτε πιστοποιητικό περί δικαιοπρακτικής ικανότητας!

 

Και τώρα νομίζετε ότι τελειώσαμε; Όχι δα! Γιατί ναι μεν ολοκληρώσαμε με επιτυχία την πρώτη φάση, ακολουθεί όμως ο δεύυτερος βαθμός. Γιατί, έτσι δεν είναι η ζωή; Ένα παιχνίδι! Και αν δεν έχει και λίγη περιπέτεια, λίγη αγωνία, ποιό το νόημα;

 

Έτσι λοιπόν, όσοι έχετε ή είχατε ποτέ συμβόλαιο με οποιαδήποτε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας θα ξέρετε ότι το μηνιαίο πάγιο προκαταβάλλεται. Επόμενο είναι, όταν ζητήσετε την διακοπή του συμβολαίου σας να προκύψει προς όφελός σας κάποιο πιστωτικό υπόλοιπο, που αντιστοιχεί στο μέρος του παγίου για το διάστημα από την διακοπή του συμβολαίου σας μέχρι το πέρας του μηνός, τον οποίο έχετε προπληρώσει. Εν πάση περιπτώσει για όποιον δεν κατάλαβε, μετά την διακοπή του συμβολαίου σας, η εκάστοτε εταιρεία σας χρωστάει κατά κανόνα κάποια χρήματα, τα οποία είχε προεισπράξει, αλλά λόγω της διακοπής οφείλει να σας επιστρέψει.

 

Αναρωτιέστε πώς θα μάθετε ποιό είναι το ποσό αυτό; Με τον τελευταίο εκαθαριστικό λογαριασμό, ε; Αμ δε! Πόσο αθώοι είστε! Έτσι νόμιζα κι εγώ, μέχρι που ένας κόσμος γκρεμίστηκε μέσα μου μόλις έμαθα την πραγματική αλήθεια.

 

Έτσι λοιπόν και ενώ είχε περάσει περίπου ενάμισης μήνας από την διακοπή του συμβολαίου και ενώ δεν είχα λάβει κανέναν εκκαθαριστικό λογαριασμό, αποφάσισα να πάρω στο CC να δω τί συμβαίνει, έτσι να θυμηθούμε και λίγο τα παλιά. Αφού περίμενα περίπου 10 λεπτά με σύνδεσαν με το τμήμα λογαριασμών, ακούστε το κουφό: πληροφορήθηκα, ότι όταν ο λογαριασμός είναι μηδενικός ή αρνητικός (πιστωτικός) δεν αποστέλλεται! Λέω από μέσα μου: "Μπαρδόν!" και απ' έξω μου: "Μα είναι δυνατόν;;, Και η ανάλυση των κλήσεων;", "αυτή πάει με τον λογαριασμό" μου απαντάνε και τότε αντιλαμβάνομαι πόσο αφελής ήμουν που δεν το σκέφτηκα από μόνος μου. Θέλω να πιστεύω, πάντως, πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, και απλά οφείλεται σε άγνοια τη τηλεφωνήτριας, ή απλά κακή της πληροφόρηση, ή απλά στο γεγονός ότι ήθελε να με ξεφορτωθεί πετώντας άλλη μια μπαρούφα από τις τόσες που θα είπε εκείνη τη μέρα, και που έτυχε να συμπέσει με το γεγονός ότι ποτέ δεν έφθασε στα χέρια μου αυτός ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός.

 

Με τα πολλά συνέρχομαι από αυτό το πρώτο σοκ, και ακούω τα ευχάριστα: "Μάλιστα, κύριε Χ, έχετε πιστωτικό υπόλοιπο ΧΧ,ΧΧ ευρώ". Και αυτή η χαρά όμως έμελλε να κρατήσει λίγο. Άλλωστε, είπαμε, έτσι είναι η ζωή, μία σε ανεβάζει και μία σε κατεβάζει.

 

"Για να το εισπράξετε πρέπει να υποβάλλετε ΓΡΑΠΤΟ αίτημα σε κατάστημα Cosmote και αφου εγκριθεί, θα ξαναπεράσετε μετά από καμιά 15ριά μέρες από το κατάστημα να πάρετε τα χρήματά σας."

 

Και φυσικά τρέχα πάλι σε κατάστημα Cosmote, και περίμενε πάλι στην ουρά και ξανά-μανά φωτοτυπίες την ταυτότητα, και ξανά τηλέφωνα και ξανά πήγαινε από το κατάστημα, παλιοκρετίνε, που θες και επιστροφή!

 

Μα είναι δυνατόν; Είναι τόσο απλό! Γιατί όλη αυτή η ταλαιπωρία; Γιατί να περιμένω 15 ολόκληρες μέρες για ένα ποσό που έιναι βεβαιωμένο και ληξιπρόθεσμο; Και γιατί κάθε φορά πρέπει να κρατάνε αντίγραφο της ταυτότητας; Ήθελα νά 'ξερα τα κακόμοιρα τα δεντράκια δεν τα λυπούνται; Και πού καταλήγουν αυτά τα αντίγραφα των ταυτοτήτων μας; Γιατί πρέπει να έχει κάθε κατάστημα Cosmote με το οποίο έχω συνεργαστεί, και κάθε υπάλληλος πρόσβαση στα προσωπικά μου στοιχεία; Και ποιός με βεβαιώνει ότι δεν θα γίνει κακόβουλη χρήση τους από αυτόν τον σχετικά ευρύ κύκλο προσώπων στον οποίο περιέρχονται;

 

Αυτή είναι η τιμωρία μας, όσων διακόπτουμε τις συνδέσεις μας με την Cosmote; Ή απλά ένας εύκολος τρόπος να κερδίζουν λίγα χρήματα από εκείνους που απλώς αμελούν ή δεν έχουν χρόνο ή δεν θελουν να μπαίνουν στον κόπο και στις διαδικασίες για 10 και 20 ευρώ, ή από εκείνους που δεν έχουν την πολυτέλεια να μένουν κοντά σε κατάστημα οτέ cosmote και τα λοιπά;

 

Ό,τι και αν είναι, αποτελεί μία πρακτική πέρα για πέρα αθέμιτη και αντιδεοντολογική. Παρακαλείται όποιος έχει άποψη για το θέμα ή ανάλογη εμπειρία, να συνεισφέρει.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό και επειδή η διαδικασία φορητότητας διέπεται από πιο αυστηρό πλαίσιο, μία λύση θα ήταν να κάνει κανείς φορητότητα σε καρτοκινητό άλλης εταιρείας (τώρα που δεν χρεώνεται κιόλας) ώστε να τελειώνει πιο γρήγορα...

 

Βέβαια είναι πράγματι απαράδεκτη η όλη διαδικασία όπως περιγράφεται, πόσο μάλλον η διαδικασία για την είσπραξη του πιστωτικού υπολοίπου...

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να πει κανεις για την εξυπηρετηση και τη νοοτροπια της cosmote ειναι λιγο.

Εγω ευτυχως προημερων αλλαξα εταιρεια και καθαρισα. Εχω θιξει σε διαφορα post τα τραγελαφικα της cosmote

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες έλαβα ενα διαφημιστικό MMS με αποστολέα την cosmote το οποίο διαφήμιζε κάποια υπηρεσία καταλόγου, δεν θυμάμαι ποιά. Εχει λάβει άλλος τιποτα παρόμοιο? Προς το παρόν δεν θα εκνευριστώ αλλά αν επαναληφθεί θα γίνει της Πόπης, έχουν δικαίωμα να σου ζαλίζουν τον έρωτα με διαφημιστικά μηνύματα?
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες έλαβα ενα διαφημιστικό MMS με αποστολέα την cosmote το οποίο διαφήμιζε κάποια υπηρεσία καταλόγου, δεν θυμάμαι ποιά. Εχει λάβει άλλος τιποτα παρόμοιο? Προς το παρόν δεν θα εκνευριστώ αλλά αν επαναληφθεί θα γίνει της Πόπης, έχουν δικαίωμα να σου ζαλίζουν τον έρωτα με διαφημιστικά μηνύματα?

 

Aν είναι όντως από τη Cosmote και όχι από τρίτη εταιρεία μπορείς να καλέσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και να ζητήσεις να μην σου στέλνουν διαφημιστικά. Στη Vodafone τουλάχιστον γίνεται.:O

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είχα λάβει πριν κανά μήνα ένα παρόμοιο mms.Δυστυχώς ούτε θυμάμαι το νούμερο.Ήτνα μάλσιτα σε εικόνα.sms δε τους έφτανε.

Αυτό μας έλειπε να παίρνουμε διαφημίσεις και στα κινητά μας τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες έλαβα ενα διαφημιστικό MMS με αποστολέα την cosmote το οποίο διαφήμιζε κάποια υπηρεσία καταλόγου, δεν θυμάμαι ποιά. Εχει λάβει άλλος τιποτα παρόμοιο? Προς το παρόν δεν θα εκνευριστώ αλλά αν επαναληφθεί θα γίνει της Πόπης, έχουν δικαίωμα να σου ζαλίζουν τον έρωτα με διαφημιστικά μηνύματα?

 

Ναι το έχουμε λάβει. Ήταν ένα mms που διαφήμιζε το 11831 υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της cosmote.

Link to comment
Share on other sites

ντροπη στην κοτε,θελω και εγω διαφημιστικα mms.
Α μπράβο εμένα με έχει ξεχάσει τελείως ούτε μήνυμα για τα δωρεάν mms που είχε προσφορά δεν μου εστειλε!:mad: :(

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Hostis, πρεπει να εισαι αγιος. Με ολα οσα σου κανανε, πολυ ηρεμο ηταν το post σου!!!

Εκτος που ολα ηταν γενια απαραδεκτα, αυτο που ηταν ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ειναι για τον τελευταιο λογαριασμο.

Στην ΤΙΜ που ξερω και μπορω να πω, φανταζομαι για την VF ειναι το ιδιο μιας και ειναι επισης σοβαρη σε αυτα τα θεματα, ο τελευταιος αποστελεται σαν ολους τους αλλους. Ειναι ΝΤΡΟΠΗ να μην αποστελεται, ωστε να επλπιζουν οτι 8 στους 10 δεν θα μπουν στον κοπο να το ψαξουν και να τα τσεπωσουν.

Μπραβο στην Νο1 μας.

Ασχετα με το οτι δεν ελαβες την αναλυση κλησεων!!!!

Απλα απαραδεκτο.

Σε αλλες εταιρειες, αφου λαβεις τον τελευταιο λογαριασμο, μπορεις να παρεις τηλεφωνο στο CC, να ζητησεις να στο βαλουν στον λογαριασμο η καρτα σου (εαν πληρωνες με αυτο τον τροπο) ή να το λαβεις σε μετρητα σε μερικες μερες μολις διαβιβαστει η εντολη πληρωμης στο καταστημα της επιλογης σου.

Μιλαμε νυχτα με την μερα οι διαφορες....

Link to comment
Share on other sites

Εδώ όταν έκλεισα κάποιες συνδέσεις με είχαν βάλει να υπογράψω πως ΓΝΩΡΙΖΩ πως ΑΝ ΔΕΝ τις κλείσω δικαιούμαι επιδότηση ΄μέχρι και 0 ευρώ!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif

 

 

Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde!

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλο forum πελάτης της Vodafone με συμβόλαιο δε μπορούσε να κάνει διακοπή επί 2-3 μήνες γιατί κάθε φορά που πήγαινε σε κατάστημα (και μάλιστα 3-4 διαφορετικά καταστήματα) να διακόψει του έλεγαν ότι έπεσε το σύστημα!!! (δεν ήθελαν να χρεωθεί η διακοπή στο δικό τους κατάστημα)... Τελικά μετά από απειλές για καταγγελίες κλπ. κατάφερε! να διακόψει...
I'm back :p
Link to comment
Share on other sites

Εμένα με θυμούνται 2-3 φορές τον μήνα δεν μπορώ να πω! 2 φορές μου ήρθε αυτό με τον κατάλογο. Πάντως το τελευταίο μήνυμα ήταν για μια προσφορά cosmote 240 adsl και 3 μήνες δωρεάν ιντερνετ...
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...