Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στους όρους αναγράφεται ότι μετά την λήξη μετατρέπεται σε αορίστου, άρα δεν μπορεί να κάνει κατι.

Γραμμή στο ίδιο σπίτι με άλλο πάροχο πως μπόρεσε να βάλει;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ισχυρίζεσαι ότι έρχονται λογαριασμοί και παρόλα αυτά ο συνδρομητης δεν ενημερώθηκε.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις την αντίφαση.

Link to comment
Share on other sites

Οχι η αντιφαση η μεγάλη ειναι οτι τωρα στο οικημα εχουν nova. Για να βαλουν nova τηλεφωνο σημαινει α) εκαναν αιτηση για νεο αριθμο αν και μου φαινεται πολυ παραξενο αυτο ή β) το πιο φυσιολογικο εχει γινει μεταφορα της γραμμης απο vodafone σε nova με διακοπη της παροχης της vodafone και αλλαγη ονοματος. Αν ερχεται λογαριασμος της vodafone σε τι αριθμο και τι ονομα βγαινει;
Link to comment
Share on other sites

Αν κάνω αίτηση υπαναχώρησης την ημέρα της νέας σύνδεσης πληρώνω απλά δύο πάγια ως ποινή; Δεν έχω λάβει κάποια επιδότηση!
Link to comment
Share on other sites

Από την ΕΕΤΤ:

Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες). Συνεπώς, σε περίπτωση που διακόψει ή καταγγείλει τη σύμβαση πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου, ο πάροχος έχει δικαίωμα να επιβάλει το τέλος διακοπής/καταγγελίας. Σημειώνεται ότι, από την 1η Οκτωβρίου 2018, το συγκεκριμένο τέλος πρέπει να αναγράφεται, με σαφήνεια, στην πρώτη σελίδα όλων των συμβάσεων που συνάπτονται.
Link to comment
Share on other sites

Στους όρους αναγράφεται ότι μετά την λήξη μετατρέπεται σε αορίστου, άρα δεν μπορεί να κάνει κατι.

Γραμμή στο ίδιο σπίτι με άλλο πάροχο πως μπόρεσε να βάλει;

 

Άρα δηλώνει τη διακοπή και πληρώνει κανονικά ότι την έχουν χρεώσει μέχρι τώρα;

Η γραμμή είναι σε άλλο όνομα κι άλλον τηλεφωνικό αριθμό σε Nova. ο αριθμός ήρθε στο οίκημα από "μεταφορά λόγω μετακόμισης".

 

Ισχυρίζεσαι ότι έρχονται λογαριασμοί και παρόλα αυτά ο συνδρομητης δεν ενημερώθηκε.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις την αντίφαση.

 

Σας λέω ότι μου είπε.. ότι δεν την πήρε κανεις από τη voda, να της πει κα Τάδε το συμβόλαιό σας λήγει τι θέλετε να κάνετε; ή κάποιο γράμμα ή κάτι (δε ξέρω καν αν το κάνουν οι πάροχοι αυτό, εγώ ζούσα εξωτερικό χρόνια, οπότε δε ξέρω τι παίζει)

 

Οχι η αντιφαση η μεγάλη ειναι οτι τωρα στο οικημα εχουν nova. Για να βαλουν nova τηλεφωνο σημαινει α) εκαναν αιτηση για νεο αριθμο αν και μου φαινεται πολυ παραξενο αυτο ή β) το πιο φυσιολογικο εχει γινει μεταφορα της γραμμης απο vodafone σε nova με διακοπη της παροχης της vodafone και αλλαγη ονοματος. Αν ερχεται λογαριασμος της vodafone σε τι αριθμο και τι ονομα βγαινει;

 

όπως είπα και πριν .. τπτ από αυτά ..

Εγινε μεταφορά λόγω μετακόμισης ενός αριθμού Nova, που είναι σε άλλον άνθρωπο σε άλλο όνομα.

Ο λογαριασμός της voda, ερχεται όπως ερχόταν τόσα χρόνια, στο όνομα της φίλης και στον αριθμό της και το πρόγραμμα το ίδιο ότι είχε κάνει στο διετές συμβόλαιο.

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε καλεί κανείς για να σε ρωτήσει τι θέλεις να κάνεις. Το πολύ να καλέσουν για ανανέωση με κάποιου τύπου προσφορά, αλλά δεν παίζει άλλο ενδεχόμενο (πχ δεν σε βρήκαν, σταματάει η χρέωση γιατί έληξε το συμβόλαιο. Όταν τελειώσει το τελευταίο γίνεται αορίστου χρόνου, και αυτό το γράφει στους όρους που υπογράφεις). Με λίγα λόγια, πρέπει να έχει και ο συνδρομητής το μυαλό λιγάκι στο πότε λήγει, και να δρομολογήσει εκείνο τον καιρό τις κατάλληλες ενέργειες αν δεν το χρειάζεται.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι συνέδεσαν την γραμμή από το κουτί της πολυκατοικίας στο διαμέρισμα χωρίς να διακόψουν την προηγούμενη η οποία θα έμεινε κάπου στο κουτί και μόνο εκεί συνεδεμένη.

Ίσως να κάνει μια αίτηση και να αναφέρει το τεχνικό λάθος προσκομίζοντας και τους λογαριασμούς του νέου ιδιοκτήτη αλλά με λίγες πιθανότητες να πετυχει κάτι.

Φυσικά και μου λες ότι σου λέει αλλά το να λαμβάνει κανείς λογαριασμούς και να λέει ότι δεν ενημερώθηκε είναι κάπως περίεργο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε καλεί κανείς για να σε ρωτήσει τι θέλεις να κάνεις. Το πολύ να καλέσουν για ανανέωση με κάποιου τύπου προσφορά, αλλά δεν παίζει άλλο ενδεχόμενο (πχ δεν σε βρήκαν, σταματάει η χρέωση γιατί έληξε το συμβόλαιο. Όταν τελειώσει το τελευταίο γίνεται αορίστου χρόνου, και αυτό το γράφει στους όρους που υπογράφεις). Με λίγα λόγια, πρέπει να έχει και ο συνδρομητής το μυαλό λιγάκι στο πότε λήγει, και να δρομολογήσει εκείνο τον καιρό τις κατάλληλες ενέργειες αν δεν το χρειάζεται.

 

Sent from my Galaxy S10e

 

Φαντάζομαι ότι συνέδεσαν την γραμμή από το κουτί της πολυκατοικίας στο διαμέρισμα χωρίς να διακόψουν την προηγούμενη η οποία θα έμεινε κάπου στο κουτί και μόνο εκεί συνεδεμένη.

Ίσως να κάνει μια αίτηση και να αναφέρει το τεχνικό λάθος προσκομίζοντας και τους λογαριασμούς του νέου ιδιοκτήτη αλλά με λίγες πιθανότητες να πετυχει κάτι.

Φυσικά και μου λες ότι σου λέει αλλά το να λαμβάνει κανείς λογαριασμούς και να λέει ότι δεν ενημερώθηκε είναι κάπως περίεργο.

 

Ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά.. Τι να σας πω; ειναι άξια της μοίρας της πραγματικά .. εγώ μια εξυπηρέτηση μπήκα να κάνω .. εκείνη θα φάει το κεφάλι της που το χει αφήσει και τοσους μήνες και όσο πάει φουσκώνει κ ο λογαριασμός.

 

Υποθέτω ότι θα πήγε τεχνικός στο σπίτι και θα έκανε τη νέα συνδεση της νοβα, γιατί υπάρχει σύνδεση κανονικα.

Κι αυτός αν είδε κάτι δεν είπε τπτ πάντως ..

 

Οκ θα της μεταφέρω τις πληροφορίες και όταν θα αξιωθεί να ασχοληθεί θα σας πω και το αποτέλεσμα!

 

Ευχαριστώ και πάλι.

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Εκανα αίτημα διακοπης της συνδεσης μου την Πέμπτη και μεχρι τωρα ουδεν. Παιζει ενδεχομενο για καποια καλυτερη προσφορα ή να παω το απογευμα να ξεκινησω διαδικασια φορητοτητας στην Q;... Ηδη εχει ληξει το συμβολαιο μου απο το Σαββατο και εχει εκδοθει ο νεο λογαριασμος που ζηταει υπερδιπλασια λεφτα αφου δεν εφαρμοζεται εκπτωση
Link to comment
Share on other sites

Εκανα αίτημα διακοπης της συνδεσης μου την Πέμπτη και μεχρι τωρα ουδεν. Παιζει ενδεχομενο για καποια καλυτερη προσφορα ή να παω το απογευμα να ξεκινησω διαδικασια φορητοτητας στην Q;... Ηδη εχει ληξει το συμβολαιο μου απο το Σαββατο και εχει εκδοθει ο νεο λογαριασμος που ζηταει υπερδιπλασια λεφτα αφου δεν εφαρμοζεται εκπτωση
Έπρεπε να είχες κάνει ήδη αίτηση για φορητότητα για να αντιληφθούν ότι φεύγεις για να αντιδράσουν πιο γρήγορα.

Τώρα ίσως να νομίζουν ότι απλώς δεν θέλεις το τηλέφωνο.

Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα να έχουν όλοι δουλειά, αν και υπάρχει πιθανότητα της σιωπής για να σε χρεώνουν τους λογαριασμούς

Θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να είχες κάνει ήδη αίτηση για φορητότητα για να αντιληφθούν ότι φεύγεις για να αντιδράσουν πιο γρήγορα.

Τώρα ίσως να νομίζουν ότι απλώς δεν θέλεις το τηλέφωνο.

Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα να έχουν όλοι δουλειά, αν και υπάρχει πιθανότητα της σιωπής για να σε χρεώνουν τους λογαριασμούς

Θα δείξει.

 

Έκανα ήδη αίτηση στο σαιτ της q. Η Vodafone πότε θα το δει για να αντιδράσει;

Link to comment
Share on other sites

Έκανα ήδη αίτηση στο σαιτ της q. Η Vodafone πότε θα το δει για να αντιδράσει;
Ανάλογα με τον φόρτο εργασίας τους.

Αν δεν σε πάρουν μέχρι αύριο τηλέφωνο τότε μάλλον θα σε καθυστερούν για να σου παίρνουν το μηνιάτικο.

Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα αριθμού κινητής ολοκληρώνεται το αργότερο σε τρείς εργασιμες μέρες οπότε αν δεν σε πάρουν σήμερα μάλλον δεν θα ασχοληθούν...
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας.

 

Μου εκανε προσφορα η vodafone για ανανεωση συμβολαιου 36€ στο red start (1000 λεπτα ομιλια + 1.2 GB + 2.5 social media). Θεωρειτε οτι υπαρχει περιθωριο για καλυτερη τιμη?

 

Ισχυει τελικα οτι αν κανεις αιτηση για φορητοτητα, δεν μπορεις να το ακυρωσεις?

 

Υ.Γ. υπαρχει καποιος "αποτελεσματικος" τροπος για να κανω αιτηση φορητοτητας?

Edited by gasgounis
Link to comment
Share on other sites

Όταν κάνεις φορητότητα δεν μπορείς να την ακυρώσεις εύκολα, και αν ενεργοποιηθείς στην νέα εταιρία χάνεις την προσφορά της παλιάς.

30€ το δίνουν στο site, προσπάθησε για κάτι γύρω στα 30€.

Link to comment
Share on other sites

Μου ηρθαν sms απο εξωτερικο.

Δεν τα ανοιξα, θεωρωντας οτι μονο ανοιγοντας γινεται τυχον χρεωση και τα διεγραψα αμεσως. Ετσι τωρα δεν ξερω καν απο ποιον και που ειχαν προελθει.

Παρολα αυτα επικοινωνησα με την υποστηριξη πελατων και με καθοδηγησαν μεσω της εφαρμογης να μπλοκαρω τετοιου ειδους χρεωσιμα μηνυματα που ξεκινουν συνηθως απο 19 η 54.

Παρολα αυτα στον λογαριασμο που εκδοθηκε χθες υπηρχαν επιπλεον χρεωσεις απο αυτα τα μηνυματα. Επικοινωνησα παλι με την εξυπηρετηση και προς τιμην τους προσφερθηκαν αμεσα να αντιλογισουν το επιπλεον ποσο στον επομενο λογαριασμο.

 

Αυτο για να λεμε και τα οποια καλα συμβαινουν εκ μερους της εταιρειας.

Θα προτεινα να ενεργοποιησετε αμεσα αυτου του ειδους την φραγη για να αποφυγετε τετοιες ανεπιθυμητες χρεωσεις.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα.

 

Για όσους δεν γνωρίζουν, ο λογαριασμός εκδίδεται πάντα τη 1η ή 2η μέρα του μήνα, και το πάγιο που πληρώνεις είναι για τον μήνα που έρχεται, όχι για τον προηγούμενο μήνα. Πχ, αν ένας λογαριασμός εκδοθεί στις 1 Ιανουαρίου, το πάγιο που θα πληρώσεις αφορά τον μήνα Ιανουάριο, και όχι τον Δεκέμβριο. Δηλαδή με λίγα λόγια πληρώσεις μπροστά - προπληρώνεις - τον μήνα που μας έρχεται.

 

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Είχαμε ένα νούμερο σε Vodafone κινητή, συμβόλαιο, και πληρώναμε λογαριασμό κάθε μήνα. Τους λογαριασμούς τους πληρώναμε πάντα στην ώρα μας και δεν χρωστάγαμε ποτέ. Στα μέσα Οκτωβρίου έληξε το συμβόλαιο και αποφασίσαμε να κάνουμε διακοπή του συμβολαίου και να μεταφέρουμε τον αριθμό σε καρτοκινητό, άλλης εταιρίας (Q Card αν έχει σημασία).

 

1 Οκτωβρίου το 2019 εκδόθηκε λογαριασμός (η διακοπή έγινε σε μέσα Οκτωβρίου όπως ανέφερα και πριν, οπότε την 1η του μηνός πρόλαβε και εκδόθηκε ο λογαριασμός του συγκεκριμένου μήνα). Με το που έληξε το συμβόλαιο, μετά από 1-2 μέρες έγινε η φορητότητα. Εμείς αποφασίσαμε να πληρώσουμε κανονικά τον λογαριασμό, ολόκληρο το ποσό.

 

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Κανονικά δεν θα έπρεπε να λάβουμε κάποιο πιστωτικό λογαριασμό ώστε να μας επιστραφεί το μερίδιο του παγίου που αντιστοιχεί στις ημέρες εκείνες του Οκτωμβρίου που φύγαμε από τη Vodafone; Μέχρι στιγμής δεν έχουμε λάβει τίποτα, και έχουν περάσει πάνω από 2 μήνες. Θα περιμένω να μπει και ο άλλος μήνας για να δω αν θα μας εκδώσουν πιστωτικό λογαριασμό, και αν όχι τότε θα πάρω τηλέφωνο τα κεντρικά, ή θα επισκεφτώ κάποιο κατάστημα για να ρωτήσω, αλλά θα ήθελα να πάρω και τη γνώμη των ειδικών για να ξέρω τι να περιμένω και πως να κινηθώ αν μου τα μασάνε. Καμία πρόταση;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Να σημειώσω επίσης, ότι είχα κάνει και ηλεκτρονικό λογαριασμό στο vodafone. gr και από εκεί έβλεπα τους λογαριασμούς που εκδίδονταν. Τον Δεκέμβριο εκδόθηκε λογαριασμός 0 ευρώ (δηλαδή ούτε να πληρώσουμε ούτε να λάβουμε χρήματα), αν θυμάμαι καλά πρέπει να μας ήρθε και σε έντυπη μορφή, και τον Ιανουάριο δεν εκδόθηκε λογαριασμός.

i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

Μου θυμίζει δική μου περίπτωση πριν χρόνια που είχα διακόψει ένα συμβόλαιο και είχα κάνει άλλο μετά από κάποιο καιρό, ίσχυαν πάνω κάτω αυτά που λες (δεν είχα ιδέα), και ενώ έτυχε να μιλήσω με γνωστή μου που δούλευε στην εξυπηρέτηση της Vodafone και είχα κάποιο άλλο θέμα, μου βρήκε ότι μου χρωστάνε ένα ποσό και δρομολόγησε να μου πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό. Αν δεν το είχαμε βρει έτσι, δεν υπήρχε περίπτωση να το έκαναν μόνοι τους...

 

Sent from my Mi A3

Link to comment
Share on other sites

Όταν το ποσό μετά την διακοπή είναι αρνητικο, ο λογαριασμός βγαίνει 0,00€. Συνήθως έχει ποσο, αυτοί το βλέπουν και μπορούν να σας το επιστρέψουν.
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε και σταθερό τηλέφωνο στη Vodafone το οποίο λειτουργεί και μας έρχεται λογαριασμός κάθε μήνα (το σταθερό είναι στο ίδιο όνομα και ΑΦΜ που ήταν και το κινητό που είχαμε). Αν το ζητήσουμε μπορεί να γίνει συμψηφισμός με το σταθερό και ο επόμενος λογαριασμός να έρθει μικρότερος; Επίσης, μπορεί να γίνει τηλεφωνικώς; μένουμε σε χωριό και πρέπει να πάμε σε γειτονική πόλη για να βρούμε κατάστημα Vodafone.
i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα!εκει που καθομουν το πρωι με την γυναικα μου χτυπαει το τηλ και μου λεει μια κυρια οτι τηλεφωνει εκ μερους της βονταφον ειναι δικηγορικο γραφειο και οτι χρωσταμε 140 ευρω γιατι ειχε κοψει το συμβολαιο της με την εταιρια 3 μηνες πριν ληξει.λογω οτι σχεδον ηταν ετοιμο για παραγραφη το προστιμο αναγκαστηκα μας ειπαν οτι επρεπε να πληρωθει γιατι θα μας εφερναν χαρτι για δικαστηριο και πληρωσαμε τα χρηματα.οταν εκανε το συμβολαιο 8 χρονια πριν σιγουρα δεν υπηρχε τετοια ποινη μαλλον το σφηνωσαν στις τηλεφωνικες αναννεωσεις συμβολαιου που εγιναν μετα.μπορω να κανω τιποτα μεσω ΕΕΤΤ να παρω τα χρηματα πισω?μπορει καποιος να βοηθησει να με καθοδηγησει?ευχαριστω! Edited by liontaris
galaxy note 2,iphone5,ipad3....kai keep walking!
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...