Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

28 minutes ago, zerokill said:

19 χρόνια έχω συνεχόμενα συμβόλαιο ποτέ δεν μου έτυχε να μου δώσουν μια προσφορά και μετά απο 6 μήνες να μου πουν α όχι τόσα τόσα! Δεν γινεται αυτό που λες! Δηλαδή υπάρχουν εκπτώσεις που γίνονται στους πρώτους μήνες και μετά κόβονται?

Τοσοι και τοσοι εδω μεσα παραθετουμε τις εμπειριες μας δεν  θυμαμαι να εχουν γινει αυτα που λες ισως να υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να μην βρεθει ακρη.

1) Κάθε συνομιλία καταγράφεται.Ποιος από ποιον αριθμό τι λέει τι προσφορά δίνει σε ποιον το δίνει.Έτσι ώστε  intern όλοι γνωρίζουν σε αμεσο χρονο ποιος υπάλληλος εδωσε τι ποτε και σε ποιον.Αυτο ενημερώνεται εκείνη την ωρα απο τον υπαλληλο που σου δινει την προσφορά στην καρτέλα σου και έτσι ο καθένας έχει πρόσβαση στις εκπτώσεις που σου κάνει.

Λάθη συστημικα στην τιμολόγηση χρεώσεων εκπτωσεων μπορει να τυχουν αλλα ο καθενας απο εμας βλεπει και ξερει τι πρεπει να πληρώσει.Τα λάθη σε όλες τις εταιρείες διορθώνονται άμεσα.Μου εχει τυχει και με Cosmote παλαιότερα και με vodafone και πάντα τσεκάρω τους πρώτους λογαριασμούς να βεβαιωθώ οτι όλα είναι όπως συμφωνήθηκαν.

3. Τι ισχύει για τις συμβάσεις από απόσταση;

Σύμφωνα με το νόμο 2251/1994 (άρθρο 4, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 3587/2007), σύμβαση από απόσταση είναι κάθε σύμβαση που αφορά αγαθό ή υπηρεσία, η οποία συνάπτεται μεταξύ ενός προμηθευτή και ενός καταναλωτή, χωρίς την ταυτόχρονη φυσική παρουσία τους, στο πλαίσιο ενός συστήματος προμήθειας αγαθών ή παροχής υπηρεσιών από απόσταση που οργανώνεται από τον προμηθευτή, ο οποίος χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, ένα ή περισσότερα μέσα τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση μέχρι και τη σύναψη της σύμβασης.

Η σύμβαση από απόσταση είναι άκυρη, υπέρ του καταναλωτή, εάν πριν από τη σύναψή της, ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό, σύμφωνα με τις αρχές της καλής πίστης κατά τις εμπορικές συναλλαγές για τα ακόλουθα στοιχεία, ήτοι:

α) την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή,

β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας,

γ) την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή,

δ) τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης,

ε) τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής,

στ) το δικαίωμα υπαναχώρησης,

ζ) το κόστος χρησιμοποίησης του μέσου επικοινωνίας από απόσταση, όταν υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων, και

η) την ελάχιστη διάρκεια ισχύος της σύμβασης στην περίπτωση συμβάσεων για την προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών που επιτελείται διαρκώς ή περιοδικώς.

Στην περίπτωση τηλεφωνικών επικοινωνιών, η ταυτότητα του προμηθευτή και ο εμπορικός σκοπός της κλήσης πρέπει να διευκρινίζονται σαφώς στην αρχή οποιασδήποτε συζήτησης με τον καταναλωτή.



 

Ωραία  όλα αυτά, αλλά εαν ο υπαλληλος επιμενει οτι δεν καταλαβες σωστά; Στο συμβολαιο που υπεγραψες δειχνει άλλη τιμή. Ποιό ισχύει στο τέλος; Αυτό που (χωρίς αποδείξεις) ισχυριζεσαι εσυ, ή αυτο που υπέγραψες;

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, VIPdriver said:

Ωραία  όλα αυτά, αλλά εαν ο υπαλληλος επιμενει οτι δεν καταλαβες σωστά; Στο συμβολαιο που υπεγραψες δειχνει άλλη τιμή. Ποιό ισχύει στο τέλος; Αυτό που (χωρίς αποδείξεις) ισχυριζεσαι εσυ, ή αυτο που υπέγραψες;

Εγώ άλλο συμφώνησα και άλλο υπέγραψα. Αυτό που συμφώνησα πλήρωνα 18 μήνες. Με είχε ενημερώσει η υπάλληλος, ότι αυτό που λέμε τώρα ισχύει

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, VIPdriver said:

Ωραία  όλα αυτά, αλλά εαν ο υπαλληλος επιμενει οτι δεν καταλαβες σωστά; Στο συμβολαιο που υπεγραψες δειχνει άλλη τιμή. Ποιό ισχύει στο τέλος; Αυτό που (χωρίς αποδείξεις) ισχυριζεσαι εσυ, ή αυτο που υπέγραψες;

Ηχογράφησε τη συνομιλία κι όλα καλά.. και πες της το να το ξέρει κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, VIPdriver said:

Ωραία  όλα αυτά, αλλά εαν ο υπαλληλος επιμενει οτι δεν καταλαβες σωστά; Στο συμβολαιο που υπεγραψες δειχνει άλλη τιμή. Ποιό ισχύει στο τέλος; Αυτό που (χωρίς αποδείξεις) ισχυριζεσαι εσυ, ή αυτο που υπέγραψες;

Θα επικαλεστώ την ηχογραφημένη συνομιλία που είναι υποχρεωμένοι να έχουν.Και τελειώνει εκεί το θέμα.

Μια χαρά λειτουργεί το πράγμα.Αν εσύ δεν νιώθεις σίγουρος ζήτα γραπτά.Εγω βολεύομαι και με την ηχογραφηση.
 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, dasnowy said:

Εγώ έχω σταθερό οπότε πιστεύω πως θα μου δώσουν έστω μία δωρεάν. 

Ποτέ έκανες το συμβόλαιο; Εχει κόφτη η i4s; 

Το συμβόλαιο το έκανα 7/23. Αφού έχεις σταθερό μια θα πάρεις δωρεάν αλλά με κόφτη στα 300 gb.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, makisg4 said:

Πως ενεργοποιειται η προσφορά για τα δωρεάν data το 3ημερο της κ. Δευτέρας; 

Μέσα από το My Vodafone app

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, aektzhs 1 said:

Μέσα από το My Vodafone app

Δεν το εμφανίζει πουθενά

Περίεργο πράγμα τα όνειρα....

Για να τα δεις πρέπει να κοιμηθείς.

Για να τα ζήσεις, πρέπει να ξυπνήσεις....

Link to comment
Share on other sites

On 6/3/2024 at 8:36 ΠΜ, prototypegr said:

 

Καλημέρα. Έχει κόφτη, δοκιμασμένο από εμένα σε νέα ενεργοποίηση i4s τον Ιανουάριο του 2024, πρόγραμμα GIGA BUSINESS UNLIMITED ULTRA.

Μετά τα 300GB στα πόσα mbps πέφτει η ταχύτητα; 

Nokia 3330, Nokia 6230, Nokia 6300, LG GT505, Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy Nexus, LG G2,LG G4
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, dsgeo said:

Μετά τα 300GB στα πόσα mbps πέφτει η ταχύτητα; 

4 Mbps.Πρακτικά απο υπολογιστή χαλαρό browsing mailing και μέχρι εκεί.Streaming gaming torrenting τα ξεχνάς με αυτές τις ταχύτητες.
 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, zerokill said:

4 Mbps.Πρακτικά απο υπολογιστή χαλαρό browsing mailing και μέχρι εκεί.Streaming gaming torrenting τα ξεχνάς με αυτές τις ταχύτητες.
 

Και 2 με 4 streams upload σε κάμερες μέγιστο hd ανάλυση

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, dsgeo said:

Μετά τα 300GB στα πόσα mbps πέφτει η ταχύτητα; 

 

10 ώρες πριν, zerokill said:

4 Mbps.Πρακτικά απο υπολογιστή χαλαρό browsing mailing και μέχρι εκεί.Streaming gaming torrenting τα ξεχνάς με αυτές τις ταχύτητες.
 

Όσα είπε ο φίλος, δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα;

Αφού ενεργοποιήθηκε η σύνδεση της αδελφής μου στην Vodafone κατέβασα το App για να δημιουργήσω λογαριασμό με username & password, όμως ενώ η διαδικασία φαίνεται να ολοκληρώνετε κανονικά και έρχεται και mail επιβεβαίωσης για την δημιουργία του λογαριασμού, όταν πάμε να μπούμε μας βγάζει πάντα "λάθος στοιχεία σύνδεσης".

Φυσικά τα στοιχεία που δίνουμε, εννοείται πως είναι αυτά με τα οποία κάναμε την εγγραφή και σωστά.

Ότι ενέργεια κι έκανα δεν συνδέεται με τίποτα με username & password, μόνο με κωδικό μέσω sms, από την επιλογή "περιορισμένη πρόσβαση".

Φυσικά μέσω υπολογιστή δεν μπορούμε να μπούμε στο My Vodafone.

Μέσω chat που μίλησα με υπάλληλο πας είπε πως μπορεί να πάρει και μία εβδομάδα για να δουλέψει σωστά το App, αλλά και ο λογαριασμός στο My Vodafone, αλλά έχω την εντύπωση πως δεν κατάλαβε το πρόβλημα. Εγώ για παράδειγμα, όταν συνδέθηκα πριν κανένα δίμηνο στην Vodafone όλα δούλεψαν ρολόι από την αρχή.

Φοβάμαι πως χρειάζεται να κάνουν κάποιο reset στο My Vodafone ώστε να ξανακάνουμε την διαδικασία από την αρχή, αλλά πως θα το καταλάβουν αυτό;  

Edited by jimmis11
Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, jimmis11 said:

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα;

Αφού ενεργοποιήθηκε η σύνδεση της αδελφής μου στην Vodafone κατέβασα το App για να δημιουργήσω λογαριασμό με username & password, όμως ενώ η διαδικασία φαίνεται να ολοκληρώνετε κανονικά και έρχεται και mail επιβεβαίωσης για την δημιουργία του λογαριασμού, όταν πάμε να μπούμε μας βγάζει πάντα "λάθος στοιχεία σύνδεσης".

Φυσικά τα στοιχεία που δίνουμε, εννοείται πως είναι αυτά με τα οποία κάναμε την εγγραφή και σωστά.

Ότι ενέργεια κι έκανα δεν συνδέεται με τίποτα με username & password, μόνο με κωδικό μέσω sms, από την επιλογή "περιορισμένη πρόσβαση".

Φυσικά μέσω υπολογιστή δεν μπορούμε να μπούμε στο My Vodafone.

Μέσω chat που μίλησα με υπάλληλο πας είπε πως μπορεί να πάρει και μία εβδομάδα για να δουλέψει σωστά το App, αλλά έχω την εντύπωση πως δεν κατάλαβε το πρόβλημα. Εγώ για παράδειγμα, όταν συνδέθηκα πριν κανένα δίμηνο στην Vodafone όλα δούλεψαν ρολόι από την αρχή.

Φοβάμαι πως χρειάζεται να κάνουν κάποιο reset στο My Vodafone ώστε να ξανακάνουμε την διαδικασία από την αρχή, αλλά πως θα το καταλάβουν αυτό;  

Απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση της εφαρμογής δοκίμασες;

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Just now, terkos2 said:

Απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση της εφαρμογής δοκίμασες;

Το έχω κάνει, αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό, όπως είπα μπήκαμε στην εφαρμογή, αλλά με την επιλογή "περιορισμένη πρόσβαση" που έρχεται SMS με κωδικό για να εισέλθεις σε αυτή. Με username & password δεν μπαίνει με τίποτα, ούτε φυσικά μέσω web στο My Vodafone.

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, jimmis11 said:

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα;

Αφού ενεργοποιήθηκε η σύνδεση της αδελφής μου στην Vodafone κατέβασα το App για να δημιουργήσω λογαριασμό με username & password, όμως ενώ η διαδικασία φαίνεται να ολοκληρώνετε κανονικά και έρχεται και mail επιβεβαίωσης για την δημιουργία του λογαριασμού, όταν πάμε να μπούμε μας βγάζει πάντα "λάθος στοιχεία σύνδεσης".

Φυσικά τα στοιχεία που δίνουμε, εννοείται πως είναι αυτά με τα οποία κάναμε την εγγραφή και σωστά.

Ότι ενέργεια κι έκανα δεν συνδέεται με τίποτα με username & password, μόνο με κωδικό μέσω sms, από την επιλογή "περιορισμένη πρόσβαση".

Φυσικά μέσω υπολογιστή δεν μπορούμε να μπούμε στο My Vodafone.

Μέσω chat που μίλησα με υπάλληλο πας είπε πως μπορεί να πάρει και μία εβδομάδα για να δουλέψει σωστά το App, αλλά και ο λογαριασμός στο My Vodafone, αλλά έχω την εντύπωση πως δεν κατάλαβε το πρόβλημα. Εγώ για παράδειγμα, όταν συνδέθηκα πριν κανένα δίμηνο στην Vodafone όλα δούλεψαν ρολόι από την αρχή.

Φοβάμαι πως χρειάζεται να κάνουν κάποιο reset στο My Vodafone ώστε να ξανακάνουμε την διαδικασία από την αρχή, αλλά πως θα το καταλάβουν αυτό;  

Παρόμοιο πρόβλημα είχα κι εγώ και τελικά βρήκαν ότι είχα κι άλλο λογαριασμό στο myvodafone και έπρεπε να τον διαγράψουν. Τσεκάρετε μήπως φταίει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, prototypegr said:

Παρόμοιο πρόβλημα είχα κι εγώ και τελικά βρήκαν ότι είχα κι άλλο λογαριασμό στο myvodafone και έπρεπε να τον διαγράψουν. Τσεκάρετε μήπως φταίει αυτό.

Θα το κοιτάξω, είναι αλήθεια πως η αδελφή μου ήταν ξανά στην Vodafone πολύ πριν το 2010, ίσως παίζει κάτι τέτοιο...

Edited by jimmis11
Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Κάποιο κόλλημα έχει φάει. Επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών και όχι το chat και σίγουρα θα το λύσουν το θέμα.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, jimmis11 said:

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα;

Αφού ενεργοποιήθηκε η σύνδεση της αδελφής μου στην Vodafone κατέβασα το App για να δημιουργήσω λογαριασμό με username & password, όμως ενώ η διαδικασία φαίνεται να ολοκληρώνετε κανονικά και έρχεται και mail επιβεβαίωσης για την δημιουργία του λογαριασμού, όταν πάμε να μπούμε μας βγάζει πάντα "λάθος στοιχεία σύνδεσης".

Φυσικά τα στοιχεία που δίνουμε, εννοείται πως είναι αυτά με τα οποία κάναμε την εγγραφή και σωστά.

Ότι ενέργεια κι έκανα δεν συνδέεται με τίποτα με username & password, μόνο με κωδικό μέσω sms, από την επιλογή "περιορισμένη πρόσβαση".

Φυσικά μέσω υπολογιστή δεν μπορούμε να μπούμε στο My Vodafone.

Μέσω chat που μίλησα με υπάλληλο πας είπε πως μπορεί να πάρει και μία εβδομάδα για να δουλέψει σωστά το App, αλλά και ο λογαριασμός στο My Vodafone, αλλά έχω την εντύπωση πως δεν κατάλαβε το πρόβλημα. Εγώ για παράδειγμα, όταν συνδέθηκα πριν κανένα δίμηνο στην Vodafone όλα δούλεψαν ρολόι από την αρχή.

Φοβάμαι πως χρειάζεται να κάνουν κάποιο reset στο My Vodafone ώστε να ξανακάνουμε την διαδικασία από την αρχή, αλλά πως θα το καταλάβουν αυτό;  

Εγώ με νέα γραμμή τον Νοέμβριο περίμενα μια εβδομάδα για να ενεργοποιηθεί το account

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, zerokill said:

4 Mbps.Πρακτικά απο υπολογιστή χαλαρό browsing mailing και μέχρι εκεί.Streaming gaming torrenting τα ξεχνάς με αυτές τις ταχύτητες.
 

Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό; Με 4mbps δεν μπορείς να παίξεις online ; Ούτε να δεις streaming ; Ούτε torrent;

Link to comment
Share on other sites

Με 4mbps, αν είναι όντως 4, κάνεις και gaming, και streaming (480p, μπορεί και 720p). Αν θες να κατεβάσεις κάτι πρέπει να κάνεις υπομονή αφού θα πηγαίνει με max 500KB/s. Κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει πως δίνουν και μεγαλύτερο burst. Δηλαδή αν δεν τραβάς συνεχώς δεδομένα τότε σου αφήνουν μεγαλύτερη ταχύτητα όταν τραβήξεις και πέφτει μετά από κάποια δευτερόλεπτα. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...