Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

13830 με χρεωση ή 2106702000 χωρις χρεωση,

ειναι το ιδιο:happy:

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω σε ποιον από εσάς συνέβη το ίδιο με μένα αλλά ας τα πάρω από την αρχή από πριν τα Χριστούγεννα ξαφνικά και μετά από μήνυμα υπολοίπου χρόνου μου ηρθε απάντηση ότι έχω 100mb δωρεάν ιντερνετ ενώ ΔΕΝ έχω πρόγραμμα με ιντερνετ , δεν έδωσα σημασία είπανε χριστουγεννιάτικο δώρο δεν το χρησιμοποίησα όμως δεν το χρειάζομαι άλλωστε στην περίπτωση μου έχω ( στην άλλη συσκευή μου ) Το ίδιο συνεχίστηκε για τον Ιανουάριο & Φεβρουάριο ΧΩΡΙΣ να έχω καταναλώσει ούτε 1 mb χρήσης και ξαφνικά σήμερα ΜΗΝΥΜΑ το 2 μέσα στον Φεβρουάριο το 1 ήτανε στις 1/2/12 και το 2 τώρα πριν λίγες ώρες μέσα σε 25 μέρες με θέμα ο λογαριασμός είναι τώρα διαθέσιμος κλπ και με Αύξηση σχεδόν 6€ μου προκάλεσε εντύπωση μπήκα στο myaccount kai διαπίστωσα ότι στο πρόγραμμα μου οικονομοικο35 με προσθέσανε lait ιντερνετ με 4€+φπα+αυξηση φόρου λόγω αλλαγής κλίμακας και να Η ΔΙΑΦΟΡΑ που εγώ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ζήτησα άλλωστε έχω συμβόλαιο που φενετε το πακέτο μου Τι κάνω τώρα ξέρει κάποιος ? Εννοείτε ότι την τρίτη θα μπινελικοσω την εξυπηρέτηση πελατών στα θέματα λογαριασμών αλλά αν αυτό το κάνανε και σε άλλους τι έγινε εν μέσο κρίσης και μειώσεων βρήκαν τριπακι να μας πάρουνε παραπάνω € ? εγώ έψαχνα τρόπο μειοσις γιατί με τις αναδουλειές της χώρας μας από τα 250 λεπτά που έχω κάθε μήνα μου περισσεύουνε 100-120 λεπτά χαμένα και λέω να το γυρίσω σε cu με την λήξη συμβολαίου τον Μάιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΑΤΗ από μέρους της VODAFONE πάντως η αλλαγή πακέτου και χωρίς ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ !!!!!!!!!!! :mad: :confused: :mad:
ΝΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω σε ποιον από εσάς συνέβη το ίδιο με μένα αλλά ας τα πάρω από την αρχή από πριν τα Χριστούγεννα ξαφνικά και μετά από μήνυμα υπολοίπου χρόνου μου ηρθε απάντηση ότι έχω 100mb δωρεάν ιντερνετ ενώ ΔΕΝ έχω πρόγραμμα με ιντερνετ , δεν έδωσα σημασία είπανε χριστουγεννιάτικο δώρο δεν το χρησιμοποίησα όμως δεν το χρειάζομαι άλλωστε στην περίπτωση μου έχω ( στην άλλη συσκευή μου ) Το ίδιο συνεχίστηκε για τον Ιανουάριο & Φεβρουάριο ΧΩΡΙΣ να έχω καταναλώσει ούτε 1 mb χρήσης και ξαφνικά σήμερα ΜΗΝΥΜΑ το 2 μέσα στον Φεβρουάριο το 1 ήτανε στις 1/2/12 και το 2 τώρα πριν λίγες ώρες μέσα σε 25 μέρες με θέμα ο λογαριασμός είναι τώρα διαθέσιμος κλπ και με Αύξηση σχεδόν 6€ μου προκάλεσε εντύπωση μπήκα στο myaccount kai διαπίστωσα ότι στο πρόγραμμα μου οικονομοικο35 με προσθέσανε lait ιντερνετ με 4€+φπα+αυξηση φόρου λόγω αλλαγής κλίμακας και να Η ΔΙΑΦΟΡΑ που εγώ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ζήτησα άλλωστε έχω συμβόλαιο που φενετε το πακέτο μου Τι κάνω τώρα ξέρει κάποιος ? Εννοείτε ότι την τρίτη θα μπινελικοσω την εξυπηρέτηση πελατών στα θέματα λογαριασμών αλλά αν αυτό το κάνανε και σε άλλους τι έγινε εν μέσο κρίσης και μειώσεων βρήκαν τριπακι να μας πάρουνε παραπάνω € ? εγώ έψαχνα τρόπο μειοσις γιατί με τις αναδουλειές της χώρας μας από τα 250 λεπτά που έχω κάθε μήνα μου περισσεύουνε 100-120 λεπτά χαμένα και λέω να το γυρίσω σε cu με την λήξη συμβολαίου τον Μάιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΑΤΗ από μέρους της VODAFONE πάντως η αλλαγή πακέτου και χωρίς ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ !!!!!!!!!!! :mad: :confused: :mad:

Επικοινώνησε μαζί τους και αν όντως έγινε κάτι εκ μέρους τους χωρίς να σε ενημερώσουν, θα σου πιστώσουν το ποσό.

Link to comment
Share on other sites

ε βρε powerser φταις λιγακι:)

αμα τους βλεπεις να σου λενε να παρε mb,

κατευθειαν τηλ στην εξυπηρετηση.

 

αφου ειναι ευρωκυνηγοι τα παιδια!!!:lol:

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τρόπος να μαθαίνουμε πόσα από τα 1500 λεπτά ομιλίας σε vodafone και σταθερά έχουμε καταναλώσει στα unlimited προγράμματα;
Link to comment
Share on other sites

mpamplaka μοναχα την ειδοποιηση του καταναλωσες το 80% εχω βρει εγω,που εψαχνα το ιδιο

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

mpamplaka μοναχα την ειδοποιηση του καταναλωσες το 80% εχω βρει εγω,που εψαχνα το ιδιο

Α, δηλαδή έρχεται, τουλάχιστον, αυτή η ειδοποίηση για το 80% που έρχεται και για το ίντερνετ; Αυτό είναι σίγουρο και για τα λεπτά κλήσεων, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει αίτημα φορητοτηταςμεσο τηλεφώνου απο vodafone σε wind εδω και μια εβδομαδα για 3 αριθμους σε οικογενειακο (150Ε μηνα κ οι 3) σημερα ερχετε το κουριερ απο wind, ακομη η voda δεν με εχει παρε τηλι για αντιπροσφορα.. τελιωσαν αυτα? (μου εδωσαν 240 synolo για ολους τους αριθμους μονο) Edited by Athanasios
ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ Ο ΤΡΕΛΛΟΣ...
Link to comment
Share on other sites

Α, δηλαδή έρχεται, τουλάχιστον, αυτή η ειδοποίηση για το 80% που έρχεται και για το ίντερνετ; Αυτό είναι σίγουρο και για τα λεπτά κλήσεων, έτσι;

 

ναι για οποιοδηποτε στοιχειο του προγραμματος σου παει πανω απο 80%,ειδοποιει.

 

dogane συνδεσου και πανω δεξια στο myaaccount το κουτακι,περνωντας το

ποντικι βρισκεις επιλογη προσωπικα στοιχεια ή ετσι περιπου για να πας στο προγραμμα σου.

 

απο εκει τα βρισκεις ολα,στην ανανεωση συμβολαιου,περιπου ετσι λεγεται.

 

 

athanasie στα μεσω τηλεφωνου μαλλον τελειωσαν...:(κι εγω την επαθα ετσι,αλλα ακυρωσα τελικα..

τελικα αποφασισα να παρω νεο νουμερο σε αλλη εταιρια απο τη βοντα οποτε πηγαινοντας να κανω

το βοντα αριθμο μου καρτοκινητο,ηρθε η εκπτωση ..

 

ΠΡΟΣΕΧΕ εκπτωση μου προσφεραν,οχι επιδοτηση,ως εκει ξερω..

Edited by mertaghon2

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ.

Και ακόμα μια ερώτηση, μια και μιλάτε για το myaccount. Είμαι καινούργιος στη βόντα και δεν ξέρω.

Αν δημιουργήσω λογαριασμό myaccount, συνεχίζει να έρχεται τυπωμένος ο λογαριασμός στο σπίτι μου κανονικά; Γιατί θέλω να συνεχίζω να πληρώνω το λογαριασμό μου με τον "παραδοσιακό" τρόπο και όχι ηλεκτρονικά. Δεν αναγκάζομαι να πληρώνω ηλεκτρονικά αν εγγραφώ στο myaccount, έτσι δεν είναι; Ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει αίτημα φορητοτηταςμεσο τηλεφώνου απο vodafone σε wind εδω και μια εβδομαδα για 3 αριθμους σε οικογενειακο (150Ε μηνα κ οι 3) σημερα ερχετε το κουριερ απο wind, ακομη η voda δεν με εχει παρε τηλι για αντιπροσφορα.. τελιωσαν αυτα? (μου εδωσαν 240 synolo για ολους τους αριθμους μονο)

 

Πρώτα πρέπει να υπογράψεις το συμβόλαιο με την Wind και έπειτα στέλνει το αίτημα φορητότητας η Wind στην Vodafone. Μάλλον προσπαθούν να εξασφαλίσουν εκεί στην Wind ότι αν για κάποιο λόγο δεν σε πάρει τηλ η αντίπαλη εταιρία(Cosmote ή VF) θα έρθεις 100% σε αυτούς, μιας και μετά την υπογραφή δεν υπάρχει γυρισμός!:p Οπότε, υπογράφεις και μετά θα επικοινωνήσει η VF μαζί σου(αν επικοινωνήσει).

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ.

Και ακόμα μια ερώτηση, μια και μιλάτε για το myaccount. Είμαι καινούργιος στη βόντα και δεν ξέρω.

Αν δημιουργήσω λογαριασμό myaccount, συνεχίζει να έρχεται τυπωμένος ο λογαριασμός στο σπίτι μου κανονικά; Γιατί θέλω να συνεχίζω να πληρώνω το λογαριασμό μου με τον "παραδοσιακό" τρόπο και όχι ηλεκτρονικά. Δεν αναγκάζομαι να πληρώνω ηλεκτρονικά αν εγγραφώ στο myaccount, έτσι δεν είναι; Ή όχι;

 

Έτσι είναι, θα συνεχίσεις να πληρώνεις όπως πλήρωνες απλά θα μπορείς να βλέπεις και να πληρώσεις το λογαριασμό σου και ονλάιν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω σε ποιον από εσάς συνέβη το ίδιο με μένα αλλά ας τα πάρω από την αρχή από πριν τα Χριστούγεννα ξαφνικά και μετά από μήνυμα υπολοίπου χρόνου μου ηρθε απάντηση ότι έχω 100mb δωρεάν ιντερνετ ενώ ΔΕΝ έχω πρόγραμμα με ιντερνετ , δεν έδωσα σημασία είπανε χριστουγεννιάτικο δώρο δεν το χρησιμοποίησα όμως δεν το χρειάζομαι άλλωστε στην περίπτωση μου έχω ( στην άλλη συσκευή μου ) Το ίδιο συνεχίστηκε για τον Ιανουάριο & Φεβρουάριο ΧΩΡΙΣ να έχω καταναλώσει ούτε 1 mb χρήσης και ξαφνικά σήμερα ΜΗΝΥΜΑ το 2 μέσα στον Φεβρουάριο το 1 ήτανε στις 1/2/12 και το 2 τώρα πριν λίγες ώρες μέσα σε 25 μέρες με θέμα ο λογαριασμός είναι τώρα διαθέσιμος κλπ και με Αύξηση σχεδόν 6€ μου προκάλεσε εντύπωση μπήκα στο myaccount kai διαπίστωσα ότι στο πρόγραμμα μου οικονομοικο35 με προσθέσανε lait ιντερνετ με 4€+φπα+αυξηση φόρου λόγω αλλαγής κλίμακας και να Η ΔΙΑΦΟΡΑ που εγώ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ζήτησα άλλωστε έχω συμβόλαιο που φενετε το πακέτο μου Τι κάνω τώρα ξέρει κάποιος ? Εννοείτε ότι την τρίτη θα μπινελικοσω την εξυπηρέτηση πελατών στα θέματα λογαριασμών αλλά αν αυτό το κάνανε και σε άλλους τι έγινε εν μέσο κρίσης και μειώσεων βρήκαν τριπακι να μας πάρουνε παραπάνω € ? εγώ έψαχνα τρόπο μειοσις γιατί με τις αναδουλειές της χώρας μας από τα 250 λεπτά που έχω κάθε μήνα μου περισσεύουνε 100-120 λεπτά χαμένα και λέω να το γυρίσω σε cu με την λήξη συμβολαίου τον Μάιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΑΤΗ από μέρους της VODAFONE πάντως η αλλαγή πακέτου και χωρίς ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ !!!!!!!!!!! :mad: :confused: :mad:

 

Μετά από επίσκεψη μου σε κατάστημα vodafone και αφού με ρωτήσανε αν επικοινώνησε και τηλεφωνικά h όχι κάποιος εκπρόσωπος από την εταιρεία h αν απάντησα σε κάποιο μήνυμα και περνώντας αρνητική απάντηση και στις 2 ερωτήσεις επικοινωνήσανε οι ίδιοι με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και απλά κάνανε διαγραφή μέσα από το σύστημα την υπηρεσία για ιντερνετ και μου ηρθε και μήνυμα διαγραφής από την υπηρεσία και τώρα στον μεθεπόμενο λογαριασμό (στον επόμενο θα ξαναεχω χρέωση ιντερνετ ) 8α αφαιρεθή το επιπλέον ποσό που μου χρεώθηκε , θα φανη δεν μπωρο να κάνω τίποτα άλλο παρά υπομονή και συνεχή έλεγχο γιατί καταντήσαμε να πρέπει να φοβόμαστε και τον ίσκιο μας στην Ελλαδαρα μας !!!!!!!!!!

Edited by powerser
ΝΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

γραφω στο παρων φορουμ για πρωτη φορα γιατι με πνιγει η αγανακτηση με την δολια πρακτικη της vodafone.

Λιγο πριν τα χριστουγεννα και συγκεκριμενα στις 2 δεκεμβριου αλλαξα απο cosmote σε vodafone γιατι η τελευταια εδινε σε καλυτερη τιμη το κανουργιο iphone 4s.Εκανα διετες συμβολαιο ευελικτο επαγγελματικο 300 με παγιο περιπου 62 ευρω το μηνα (ειχα μια εκπτωση λογω hol double play στο γραφειο) και 750 ΜΒ ιντερνετ.Πριν ημουν στην cosmote και σπανια ξεπερνουσα το παγιο μου.

Ο πωλητης που μου εκανε το συμβολαιο ποτε δεν μου εξηγησε οτι καθε 8 του μηνα μηδενιζεται ο δωρεαν χρονος ομιλιας οποτε εγω για να μην χρεωθω παραπανω θα επρεπε απο την 2 Δεκ μεχρι την 8η Δεκ να μιλησω μονο οσα λεπτα αναλογουν σε αυτο το διαστημα.Σαν πελατης νομιζα οτι απο την στιγμη που κανω το συμβολαιο ξεκινουν και τα 300 λεπτα δωρεαν ομιλιας.Αποτελεσμα:100 ευρω λογαριασμος μεσα σε 2 μολις εβδομαδες.Καλη και προπαντως πονηρη μαγκια τους.Τελος παντων το χωνεψα αλλα δυστυχως αυτο ηταν μονο ενα μικρο πρελουδιο σε οτι θα ακολουθουσε...

Ο πωλητης της vodafone που μου εκανε το συμβολαιο με ειχε διαβεβαιωσει οτι περιπου στο 80% του χρονου ομιλιας που εχω εξαντλησει θα μου ερχεται ενα μηνυμα για να ξερω τι μου γινεται και να μην υπερχρεωνομαι.Αμ δε...

Λιγο μετα τις γιορτες μου ερχεται ο 2ος λογαριασμος πανω απο 100 ευρω.Παιρνω τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων και ο υπαλληλος με ενημερωνει οτι δεν μου ηρθε μηνυμα γιατι ολο αυτο το διαστημα η εταιρια εκανε upgrade στο συστημα και ετσι δεν εστελνε μηνυματα γενικως.Τον ρωταω αν πρεπει να κανω κατι εγω για να ενεργοποιηθει αυτη η υπηρεσια με τα μυνηματα και να μην την ξαναπατησω και μου απαντα οτι δεν χρειαζεται,ειναι ηδη ενεργοποιημενη.Το χωνευω κι αυτο γιατι δεν ξερω τι με περιμενει στην συνεχεια καθως δεν εχω αντιληφθει οτι ο λογαριασμος που μου ηρθε ειχε μια μικρη υποσημειωση:οτι η full χρεωση λογω αδυναμιας του συστηματος θα γινει στον ΕΠΟΜΕΝΟ λογαριασμο.

Εχθες λοιπον παραλαμβανω τον 3ο λογαριασμο περιμενοντας επιτελους να επιστρεψω στα συνηθη ποσα.Ανοιγω λοιπον και βλεπω...281 ευρω!!!Περνω τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων."Γιατι δεν μου ερχονται μυνηματα?""Δεν δικαιουστε μηνυμα καθως εχετε εταιρικο προγραμμα ενω αυτα αποστελλονται μονο σε ιδιωτες!"..."Μα ο προηγουμενος υπαλληλος μου ειχε πει να μην ανυσηχω κι οτι ολα ειναι ενταξει,το μηνυμα θα ερχεται κανονικα""Τι να σας πω ,εχετε δικιο,θα διαβιβασω το παραπονο σας και θα επικοινωνησουμε μαζι σας στις επομενες 5 ημερες".

Θα δωσω μεσα σε 2 μηνες συνολικα περιπου 500 ευρω!!Οι μαγκες τα εβγαλαν τα λεφτα της συσκευης στο πιτς φιτιλι.Εγω τι πρεπει να κανω τωρα?Να το δεχτω αδιαμαρτυρητα?Για να πω την αληθεια σκοπευω να το τραβηξω στα ακρα,εγραψα ομως εδω μηπως παρω μια δευτερη γνωμη.Αυτα και συγγνωμη για το μακροσκελες post.

Edited by boweavil
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

γραφω στο παρων φορουμ για πρωτη φορα γιατι με πνιγει η αγανακτηση με την δολια πρακτικη της vodafone.

Λιγο πριν τα χριστουγεννα και συγκεκριμενα στις 2 δεκεμβριου αλλαξα απο cosmote σε vodafone γιατι η τελευταια εδινε σε καλυτερη τιμη το κανουργιο iphone 4s.Εκανα διετες συμβολαιο ευελικτο επαγγελματικο 300 με παγιο περιπου 62 ευρω το μηνα (ειχα μια εκπτωση λογο hol double play στο γραφειο) και 750 ΜΒ ιντερνετ.Πριν ημουν στην cosmote και σπανια ξεπερνουσα το παγιο μου.

Ο πωλητης που μου εκανε το συμβολαιο ποτε δεν μου εξηγησε οτι καθε 8 του μηνα μηδενιζεται ο δωρεαν χρονος ομιλιας οποτε εγω για να μην χρεωθω παραπανω θα επρεπε απο την 2 Δεκ μεχρι την 8η Δεκ να μιλησω μονο οσα λεπτα αναλογουν σε αυτο το διαστημα.Σαν πελατης νομιζα οτι απο την στιγμη που κανω το συμβολαιο ξεκινουν και τα 300 λεπτα δωρεαν ομιλιας.Αποτελεσμα:100 ευρω λογαριασμος μεσα σε 2 μολις εβδομαδες.Καλη και προπαντως πονηρη μαγκια τους.Τελος παντων το χωνεψα αλλα δυστυχως αυτο ηταν μονο ενα μικρο πρελουδιο σε οτι θα ακολουθουσε...

Ο πωλητης της vodafone που μου εκανε το συμβολαιο με ειχε διαβεβαιωσει οτι περιπου στο 80% του χρονου ομιλιας που εχω εξαντλησει θα μου ερχεται ενα μηνυμα για να ξερω τι μου γινεται και να μην υπερχρεωνομαι.Αμ δε...

Λιγο μετα τις γιορτες μου ερχεται ο 2ος λογαριασμος πανω απο 100 ευρω.Παιρνω τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων και ο υπαλληλος με ενημερωνει οτι δεν μου ηρθε μηνυμα γιατι ολο αυτο το διαστημα η εταιρια εκανε upgrade στο συστημα και ετσι δεν εστελνε μηνυματα γενικως.Τον ρωταω αν πρεπει να κανω κατι εγω για να ενεργοποιηθει αυτη η υπηρεσια με τα μυνηματα και να μην την ξαναπατησω και μου απαντα οτι δεν χρειαζεται,ειναι ηδη ενεργοποιημενη.Το χωνευω κι αυτο γιατι δεν ξερω τι με περιμενει στην συνεχεια καθως δεν εχω αντιληφθει οτι ο λογαριασμος που μου ηρθε ειχε μια μικρη υποσημειωση:οτι η full χρεωση λογω αδυναμιας του συστηματος θα γινει στον ΕΠΟΜΕΝΟ λογαριασμο.

Εχθες λοιπον παραλαμβανω τον 3ο λογαριασμο περιμενοντας επιτελους να επιστρεψω στα συνηθη ποσα.Ανοιγω λοιπον και βλεπω...281 ευρω!!!Περνω τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων."Γιατι δεν μου ερχονται μυνηματα?""Δεν δικαιουστε μηνυμα καθως εχετε εταιρικο προγραμμα ενω αυτα αποστελλονται μονο σε ιδιωτες!"..."Μα ο προηγουμενος υπαλληλος μου ειχε πει να μην ανυσηχω κι οτι ολα ειναι ενταξει,το μυνημα θα ερχεται κανονικα""Τι να σας πω ,εχετε δικιο,θα διαβιβασω το παραπονο σας και θα επικοινωνησουμε μαζι σας στις επομενες 5 ημερες".

Θα δωσω μεσα σε 2 μηνες συνολικα περιπου 500 ευρω!!Οι μαγκες τα εβγαλαν τα λεφτα της συσκευης στο πιτσ φιτιλι.Εγω τι πρεπει να κανω τωρα?Να το δεχτω αδιαμαρτυρητα?Για να πω την αληθεια σκοπευω να το τραβηξω στα ακρα,εγραψα ομως εδω μηπως παρω μια δευτερη γνωμη.Αυτα και συγγνωμη για το μακροσκελες post.

Ζήτα από την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών (1399) κάποιο αριθμό fax ή ταχυδρομική διεύθυνση (τμήμα?) παραπόνων.

 

Στείλε ενυπόγραφα και αναλυτικά το ιστορικό ώστε να καταγραφεί και επίσημα. Κράτα τις αναφορές παράδοσης και περίμενε λίγο καιρό. Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Συνήθως λύνονται τέτοια προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Τι πωλητής ήταν απο κατάστημα; Γιατι όπως βλέπω κάποιος σου έκανε μια γραμμή, σου είπε αλλα πράγματα και ο μόνος που δεν τα άκουσε δικαίως είναι αυτός! Αν έχει γίνει τηλεφωνικά άντε βρες τους τώρα....
Link to comment
Share on other sites

Ηταν απο το καταστημα της πλατειας Αμερικης στην Αθηνα.Η 2η διαβεβαιωση οτι θα λαβω μηνυμα ηταν τηλεφωνικα απο το κεντρο εξυπηρετησης πελατων και ειμαι σιγουρος οτι η συνομιλια μας θα ειναι καταγεγραμμενη.
Link to comment
Share on other sites

Ηταν απο το καταστημα της πλατειας Αμερικης στην Αθηνα.Η 2η διαβεβαιωση οτι θα λαβω μηνυμα ηταν τηλεφωνικα απο το κεντρο εξυπηρετησης πελατων και ειμαι σιγουρος οτι η συνομιλια μας θα ειναι καταγεγραμμενη.

 

Φίλε κατευθείαν στο κατάστημα πρέπει να πας... Εντάξει άντε να δεχτεις πως δεν σου ανέφερε τις αναλογίες, αλλα αυτο με το 80% είναι μεγάλο πρόβλημα που σου είπε λάθος. Πήγαινε απο το ίδιο κατάστημα στείλε γραπτά τη φόρμα, ανέφερε πως και τηλεφωνικά σου είπαν πως στον επόμενο θα λειτουργεί το 80% μήπως πιστωθει κάποιο πόσο. Κρίμα πολλα λεφτα για τις μέρες μας! Μην το αφήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

γραφω στο παρων φορουμ για πρωτη φορα γιατι με πνιγει η αγανακτηση με την δολια πρακτικη της vodafone.

Λιγο πριν τα χριστουγεννα και συγκεκριμενα στις 2 δεκεμβριου αλλαξα απο cosmote σε vodafone γιατι η τελευταια εδινε σε καλυτερη τιμη το κανουργιο iphone 4s.Εκανα διετες συμβολαιο ευελικτο επαγγελματικο 300 με παγιο περιπου 62 ευρω το μηνα (ειχα μια εκπτωση λογω hol double play στο γραφειο) και 750 ΜΒ ιντερνετ.Πριν ημουν στην cosmote και σπανια ξεπερνουσα το παγιο μου.

Ο πωλητης που μου εκανε το συμβολαιο ποτε δεν μου εξηγησε οτι καθε 8 του μηνα μηδενιζεται ο δωρεαν χρονος ομιλιας οποτε εγω για να μην χρεωθω παραπανω θα επρεπε απο την 2 Δεκ μεχρι την 8η Δεκ να μιλησω μονο οσα λεπτα αναλογουν σε αυτο το διαστημα.Σαν πελατης νομιζα οτι απο την στιγμη που κανω το συμβολαιο ξεκινουν και τα 300 λεπτα δωρεαν ομιλιας.Αποτελεσμα:100 ευρω λογαριασμος μεσα σε 2 μολις εβδομαδες.Καλη και προπαντως πονηρη μαγκια τους.Τελος παντων το χωνεψα αλλα δυστυχως αυτο ηταν μονο ενα μικρο πρελουδιο σε οτι θα ακολουθουσε...

Ο πωλητης της vodafone που μου εκανε το συμβολαιο με ειχε διαβεβαιωσει οτι περιπου στο 80% του χρονου ομιλιας που εχω εξαντλησει θα μου ερχεται ενα μηνυμα για να ξερω τι μου γινεται και να μην υπερχρεωνομαι.Αμ δε...

Λιγο μετα τις γιορτες μου ερχεται ο 2ος λογαριασμος πανω απο 100 ευρω.Παιρνω τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων και ο υπαλληλος με ενημερωνει οτι δεν μου ηρθε μηνυμα γιατι ολο αυτο το διαστημα η εταιρια εκανε upgrade στο συστημα και ετσι δεν εστελνε μηνυματα γενικως.Τον ρωταω αν πρεπει να κανω κατι εγω για να ενεργοποιηθει αυτη η υπηρεσια με τα μυνηματα και να μην την ξαναπατησω και μου απαντα οτι δεν χρειαζεται,ειναι ηδη ενεργοποιημενη.Το χωνευω κι αυτο γιατι δεν ξερω τι με περιμενει στην συνεχεια καθως δεν εχω αντιληφθει οτι ο λογαριασμος που μου ηρθε ειχε μια μικρη υποσημειωση:οτι η full χρεωση λογω αδυναμιας του συστηματος θα γινει στον ΕΠΟΜΕΝΟ λογαριασμο.

Εχθες λοιπον παραλαμβανω τον 3ο λογαριασμο περιμενοντας επιτελους να επιστρεψω στα συνηθη ποσα.Ανοιγω λοιπον και βλεπω...281 ευρω!!!Περνω τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων."Γιατι δεν μου ερχονται μυνηματα?""Δεν δικαιουστε μηνυμα καθως εχετε εταιρικο προγραμμα ενω αυτα αποστελλονται μονο σε ιδιωτες!"..."Μα ο προηγουμενος υπαλληλος μου ειχε πει να μην ανυσηχω κι οτι ολα ειναι ενταξει,το μηνυμα θα ερχεται κανονικα""Τι να σας πω ,εχετε δικιο,θα διαβιβασω το παραπονο σας και θα επικοινωνησουμε μαζι σας στις επομενες 5 ημερες".

Θα δωσω μεσα σε 2 μηνες συνολικα περιπου 500 ευρω!!Οι μαγκες τα εβγαλαν τα λεφτα της συσκευης στο πιτς φιτιλι.Εγω τι πρεπει να κανω τωρα?Να το δεχτω αδιαμαρτυρητα?Για να πω την αληθεια σκοπευω να το τραβηξω στα ακρα,εγραψα ομως εδω μηπως παρω μια δευτερη γνωμη.Αυτα και συγγνωμη για το μακροσκελες post.

 

Επαγγελματικο έχεις αρχηγε μου, κάνε ενα myaccount στο site της voda που στα λεει ολα καθαρά και ξάστερα...αφου αγχωνεστε που αγχωνεστε, περιμενετε να σας ερθει η λυπητρερη για να βρειτε το δικιο σας; Ψαχτειτε λιγο, μην βασιζεστε σε κανεναν...

Link to comment
Share on other sites

Επαγγελματικο έχεις αρχηγε μου, κάνε ενα myaccount στο site της voda που στα λεει ολα καθαρά και ξάστερα...αφου αγχωνεστε που αγχωνεστε, περιμενετε να σας ερθει η λυπητρερη για να βρειτε το δικιο σας; Ψαχτειτε λιγο, μην βασιζεστε σε κανεναν...

 

Μα ειδικά κάποιος που έχει εταιρικό, υποτίθεται πως δεν υπάρχει αρκετός χρόνος να ψάξεις γι'αυτό βασίζεσαι σε αυτά που σου λέει ο πωλητής... Στην περίπτωση του φίλου του είπαν πατάτα και από το κατάστημα και από το τηλέφωνο. Δηλ. αυτός μετά πως να εμπιστευτεί τη VODAFONE... Είναι να μην σου τύχει και πέσεις σε άσχετους! Παντού υπάρχει αυτό!

 

Σκέψου στο cc ένα νέο υπάλληλο, που κάνει ένα απλό λαθάκι! Ο συνδρομητής θα το πληρώσει 200-300€

Δεν χωράνε λάθη!

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει σε αυτη τη χωρα να γινουμε σωστοι καταναλωτες...απο τα 62 ευρω στα 281 ειναι τεραστια διαφορα....μιλας μιλας μιλας μιλας...δεν ερχεται το 80%....μιλας μιλας μιλας...δεν σου περναει απο το μυαλο οτι κατι δε παει καλα...και παει στο καλο...στην κοσμοτε που δεν ειχε το 80% δε το περναγε; η μετρουσε εκει ενα ενα τα λεπτα; φαινομαι επιθετικος αλλα θεωρω κοροιδια τοσα πολλα λεφτα να πανε χαμενα ετσι...και οτι σε κλεβουν...ασχετοι!!!
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ σε αυτό... Για να έρθει ενας λογαριασμός από 62€ σε 282€ και είχε ενσωματωμένο 300 λεπτά (5 ώρες) πρέπει να μίλησε παραπάνω από το πάγιο 7-8 ώρες (20€/ωρα)

Εκεί δεν φταίει μόνο το 80%

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...