Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπόν στην Cosmo 55 24 μηνες το αγόρασα 329 και την δυνατότητα σε 12 μήνες μείωσης του πάγιου μου έναντι 18 στη voda.

 

A!! και δεν είχα ποτέ συμβόλαιο με την vodafone!

 

Είναι πολύ θετικό πως η WIND και COSMOTE παρέχουν τη δυνατότητα μετά τους 12 μήνες να χαμηλώσεις το πάγιο... Σίγουρα επέλεξες ένα αρκετό μεγάλο μηνιαίο πάγιο που πιστεύω θα το χρειάζεσαι! Είναι γεγονός πως οι επιδοτήσεις για το iPhone έχουν πέσει.

 

Απίστευτα μεγαλό ποσό εγγύησης σου ζητήθηκε... 500€ ;;;; Γι΄αυτό ρώτησα μηπως ήσουν παλιά συνδρομητής και είχες κανα ανεξόφλητο! Και με εγγυήσεις βαράνε τρελά, αλλά 500€ δεν νοείται. 50€-100€ ίσως να τα δώσει κάποιος μιας και τα παίρνει πίσω στο 12μηνο

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα να κάνω την μετατροπή του για πολλα χρονια καρτοκινητό μου σε σύνδεση ultimate 60 με αγορά κινητού και που περιμέναμε με την υπάλληλο υπομονετικά 40 λεπτα εως ότου να τρέξει το σύστημα γιατι κόλλαγε, μου γύρισε απάντηση από το κέντρο πώς για να προχωρίσω σε σύνδεση θελουν 500 ευρώ ως εγγύηση, φυσικά απέρριψα την αίτητη, πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν αν λέει έτσι το σύστημα έτσι μονο θα γίνει σύνδεση, τους χαιρέτησα ευγενικά πήγα cosmo σε 5 λεπτά έτοιμη η σύνδεση και το κινητό στα χέρια!!!

 

:-)

 

Σε 5 λεπτα φορητοτητα; μωρε μπραβο...παντως αν πληρωνεις και την κοτε οπως καποτε παλια τη βοντα συμβολαιο που ειχες, μονο η wind σου μενει στο μελλον...

Link to comment
Share on other sites

Σε 5 λεπτα φορητοτητα; μωρε μπραβο...παντως αν πληρωνεις και την κοτε οπως καποτε παλια τη βοντα συμβολαιο που ειχες, μονο η wind σου μενει στο μελλον...

 

Συμβόλαιο? ποιο σύμβολαιο?

Cu καρτοκινητο ήταν, πρώτη φορά κάνω σύνδεση, ούτε φορητότητα έκανα, νέα σύνδεση έκανα. Και δεν είχα σκοπο να μεταφερθω μιας και όλοι στην voda είμαστε! Απλά δεν μου έδινε καμία άλλη εναλλακτική και χρειαζομουν σύνδεση , το τελευταίο καιρο λόγο ομιλίας έδινα 50 ευρω σε κάρτες γιαυτο και ήθελα σύνδεση!!! :happy:

 

Είναι πολύ θετικό πως η WIND και COSMOTE παρέχουν τη δυνατότητα μετά τους 12 μήνες να χαμηλώσεις το πάγιο... Σίγουρα επέλεξες ένα αρκετό μεγάλο μηνιαίο πάγιο που πιστεύω θα το χρειάζεσαι! Είναι γεγονός πως οι επιδοτήσεις για το iPhone έχουν πέσει.

 

Απίστευτα μεγαλό ποσό εγγύησης σου ζητήθηκε... 500€ ;;;; Γι΄αυτό ρώτησα μηπως ήσουν παλιά συνδρομητής και είχες κανα ανεξόφλητο! Και με εγγυήσεις βαράνε τρελά, αλλά 500€ δεν νοείται. 50€-100€ ίσως να τα δώσει κάποιος μιας και τα παίρνει πίσω στο 12μηνο

 

Φίλε DemetreKre

Όντως το πάγιο είναι υψηλό αλλα επειδή είμαι καινούργιος σε σύνδεση ( όλα τα χρονια με κάρτες ήμουν) το έκανα μην τυχόν και ξέφυγω, αν δώ οτι δεν χρειάζεται θα μειωθεί στην πρώτη ευκαιρία!!! :)

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε DemetreKre

Όντως το πάγιο είναι υψηλό αλλα επειδή είμαι καινούργιος σε σύνδεση ( όλα τα χρονια με κάρτες ήμουν) το έκανα μην τυχόν και ξέφυγω, αν δώ οτι δεν χρειάζεται θα μειωθεί στην πρώτη ευκαιρία!!! :)

 

Ναι από το γεγονός που είχες φτάσει στο σημείο να βάζεις κάρτες 50€/μήνα δεν το συζητάω πολύ καλύτερα η σύνδεση... Είναι και τελείως διαφορετική η λογική από το καρτοκινητό, δεν φοβάσαι μην ξεμείνεις από κάρτα κτλ

Σίγουρα στις εποχές που είμαστε δεν συμφέρει να πληρώνουμε παραπάνω τη σύνδεση (όσοι τουλάχιστον έχουμε μείνει) εύκολα με κλήση/sms μπορείς να μαθαίνεις ανά πάσα στιγμή τον υπολοιπόμενοο χρόνο. Αν και διάβασα πως και η COSMOTE υιοθέτησε την ενημέρωση που έχει η VODAFONE στο 80%

Απλώς σε αυτό τον τομέα η ενημέρωση των συμβολαίων Wind to All δεν συγκρίνεται, έχει συζητηθεί κι εδώ μέσα παλαιότερα...

Link to comment
Share on other sites

Ναι από το γεγονός που είχες φτάσει στο σημείο να βάζεις κάρτες 50€/μήνα δεν το συζητάω πολύ καλύτερα η σύνδεση... Είναι και τελείως διαφορετική η λογική από το καρτοκινητό, δεν φοβάσαι μην ξεμείνεις από κάρτα κτλ

Σίγουρα στις εποχές που είμαστε δεν συμφέρει να πληρώνουμε παραπάνω τη σύνδεση (όσοι τουλάχιστον έχουμε μείνει) εύκολα με κλήση/sms μπορείς να μαθαίνεις ανά πάσα στιγμή τον υπολοιπόμενοο χρόνο. Αν και διάβασα πως και η COSMOTE υιοθέτησε την ενημέρωση που έχει η VODAFONE στο 80%

Απλώς σε αυτό τον τομέα η ενημέρωση των συμβολαίων Wind to All δεν συγκρίνεται, έχει συζητηθεί κι εδώ μέσα παλαιότερα...

 

Όντως το 80% είναι καλή λυση και σε συνδυασμό το my account που βλέπεις το πόσο του λογαριασμού σου ανά πάσα στιγμή γλιτωνεις και τις εκπλήξεις των λογαριασμών, έχουν κάνει καλη δουλειά όλοι οι πάροχοι!!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα φωτα σας.

πριν 10 μηνες η αδελφη μου με οικονομικο 30αρι,δεχτηκε

για να αυξηθει η επιδοτηση για κινητο μεγαλο πακετο ιντερνετ:rolleyes:..,ναι ξερω βλακεια..:p

 

ποτε μπορει να το μειωσει-κοψει,??πρεπει να κλεισει 12μηνο λενε οι βονταφοναδες,αλλα

φυσικα και δεν μπορω να βασιστω στο λογο τους..

 

ως γνωστοι καφροι τους ζηταει η αδελφη να παει σε unlimited 50,οπου θα δινει τα ιδια λεφτα με το υπαρχον(30+20=50) και

δεν δεχονται..

 

στο unlimited 35 θελει να παει κανονικα..

 

τι λετε??:confused:

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα φωτα σας.

πριν 10 μηνες η αδελφη μου με οικονομικο 30αρι,δεχτηκε

για να αυξηθει η επιδοτηση για κινητο μεγαλο πακετο ιντερνετ:rolleyes:..,ναι ξερω βλακεια..:p

 

ποτε μπορει να το μειωσει-κοψει,??πρεπει να κλεισει 12μηνο λενε οι βονταφοναδες,αλλα

φυσικα και δεν μπορω να βασιστω στο λογο τους..

 

ως γνωστοι καφροι τους ζηταει η αδελφη να παει σε unlimited 50,οπου θα δινει τα ιδια λεφτα με το υπαρχον(30+20=50) και

δεν δεχονται..

 

στο unlimited 35 θελει να παει κανονικα..

 

τι λετε??:confused:

 

πηρε υπερεπιδοτηση η οποια προσφεροταν μονο αν βαλεις πακετο δεδομενων.γιαυτο αρνουνται την αλλαγη.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

πηρε υπερεπιδοτηση η οποια προσφεροταν μονο αν βαλεις πακετο δεδομενων.γιαυτο αρνουνται την αλλαγη.

 

Δεν συμβαίνει αλλού πάντως αυτό παιδιά... Η κάθε εταιρία κοιτάει το πάγιο. Σίγουρα σε μικρότερο πάγιο δεν μπορεί να πάει, αλλά νομίζω δεν είναι "σωστό" να μην την αφήνουν να μεταφερθεί σε αντίστοιχο ή λίγο μεγαλύτερο πάγιο...

Απλώς, κερδίζουν διότι θα αναγκαστει να μιλάει παραπάνω από τον ενσωματωμένο χρόνο και να ξεπερνάει το πάγιο της.

 

Νομίζω η VODAFONE πρέπει να αλλάξει λίγο την τακτική της. Δεν θέλω να φανταστώ αν δεν είχε τόσο καλό τμήμα αντιπροσφορών που θα βρισκόταν τώρα. Και σίγουρα αρκετά λεφτά από πίσω...

Αυτό που αποδεικνύεται είναι πως καμιά ελληνική εταιρία τηλεφωνίας δεν έχει πιάσει το νόημα του μέσου Έλληνα συνδρομητή. Κακή διαχείριση από άτομα που δεν έρχονται σε επαφή με τον απλό κόσμο και τις ανάγκες του! Πρέπει ο άλλος να σου κάνει πρώτα αίτηση να φύγει για να του κάνεις μετά προσφρορά, σε μια τιμή που θα μπορούσες να είχες προσφέρει αρχικά!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν συμβαίνει αλλού πάντως αυτό παιδιά... Η κάθε εταιρία κοιτάει το πάγιο. Σίγουρα σε μικρότερο πάγιο δεν μπορεί να πάει, αλλά νομίζω δεν είναι "σωστό" να μην την αφήνουν να μεταφερθεί σε αντίστοιχο ή λίγο μεγαλύτερο πάγιο...

Απλώς, κερδίζουν διότι θα αναγκαστει να μιλάει παραπάνω από τον ενσωματωμένο χρόνο και να ξεπερνάει το πάγιο της.

 

Λογικά, δεν θα μπορεί ένας οποιοσδήποτε υπάλληλος να κάνει αλλαγή σε Unlimited, επειδή δεν θα τον αφήνει το σύστημα, αν δεν επιστραφεί μέρος της υπερεπιδότησης. Τα νέα Unlimited πακέτα άλλωστε δεν είναι συμβατά με τα πακέτα mobile internet. Ακόμη και στο UL 175 να ήθελε να παει(κάτι που θα συνέφερε την εταιρία), δεν θα μπορούσε μέχρι να λήξει το 12μηνο επειδή είναι ασύμβατα.

 

2 λύσεις υπάρχουν: μετάβαση σε μικρότερο Οικονομικό πρόγραμμα(αν της αρκεί ο χρόνος) ή πληρωμή μέρους της υπερεπιδότησης για απενεργοποίηση του mobile internet πακέτου και μετάβαση σε Unlimited πρόγραμμα.

Αλλά δεν αξίζει τον κόπο, επειδή αν ήδη είναι στον 10ο μήνα, απλά κάνει 2 μήνες υπομονή ακόμη και μεταβαίνει σε όποιο πρόγραμμα θέλει.

 

Τώρα, αν εκβιάσει με διακοπή, φορητότητα κλπ, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι "κατ'εξαίρεση", όπως συνηθίζουν να λένε.

Link to comment
Share on other sites

Πολλα τετοια προγραμματα ομως δινουν υπερεπιδοτηση με 18μηνο συμβολαιο και συνηθως για iphone και απο προσωπικη εμπειρια μιλαω το κυνηγησα οσο μπορουσα.η voda δεν δεχοταν οτιδηποτε.ας μας πει ο φιλος αν ειναι 18μηνο συμβολαιο.σε αυτη την περιπτωση αλλαζει στους 14μηνες (παλι απο προσωπικη εμπειρια και συμπτωματικα ειναι την επομενη βδομαδα)
Link to comment
Share on other sites

Λογικά, δεν θα μπορεί ένας οποιοσδήποτε υπάλληλος να κάνει αλλαγή σε Unlimited, επειδή δεν θα τον αφήνει το σύστημα, αν δεν επιστραφεί μέρος της υπερεπιδότησης. Τα νέα Unlimited πακέτα άλλωστε δεν είναι συμβατά με τα πακέτα mobile internet. Ακόμη και στο UL 175 να ήθελε να παει(κάτι που θα συνέφερε την εταιρία), δεν θα μπορούσε μέχρι να λήξει το 12μηνο επειδή είναι ασύμβατα.

 

Σίγουρα κανένας υπάλληλος δεν φταίει... Με την πολιτική της εταιρίας τα έχουμε!

Ακόμα κατ΄εξαίρεση να μην δεχτούν το άιτημα δεν μπορεί να βγει από πάνω μιας και σίγουρα θα της το είχαν αναφέρει και θα το έγραφε στους όρους του συμβολαίου που υπέγραψε. Απλώς δεν το θεωρώ τόσο τίμιο από μέρους της VODAFONE.

Ναι, μεν κάποιος συνδρομητής συμφωνεί να πληρώνει ένα συγκεκριμένο πάγιο κάθε μήνα διότι είναι στους όρους, αλλά δεν μπορεί να ξέρει τις ανάγκες του και αν αυτές αλλάξουν ανά πάσα στιγμή (χρειάζεται περισσότερη ομιλία από MB κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κανένας υπάλληλος δεν φταίει... Με την πολιτική της εταιρίας τα έχουμε!

Ακόμα κατ΄εξαίρεση να μην δεχτούν το άιτημα δεν μπορεί να βγει από πάνω μιας και σίγουρα θα της το είχαν αναφέρει και θα το έγραφε στους όρους του συμβολαίου που υπέγραψε. Απλώς δεν το θεωρώ τόσο τίμιο από μέρους της VODAFONE.

Ναι, μεν κάποιος συνδρομητής συμφωνεί να πληρώνει ένα συγκεκριμένο πάγιο κάθε μήνα διότι είναι στους όρους, αλλά δεν μπορεί να ξέρει τις ανάγκες του και αν αυτές αλλάξουν ανά πάσα στιγμή (χρειάζεται περισσότερη ομιλία από MB κτλ)

 

Καλά, εξυπακούεται ότι δεν φταίει κανείς υπάλληλος του cc.

Από την άλλη βέβαια, παίζουν ασυμβατότητες με τα unlimited και τα πακέτα mobile internet. Κοινώς, η VF μπορεί να θέλει να της κάνει την εξυπηρέτηση αλλά ενδεχομένως δεν μπορεί να γίνει εξαιτίας αυτού που προανέφερα. Από κει και έπειτα, υπάλληλοι από άλλο τμήμα ενδέχεται να μπορούν, κατ'εξαίρεση, να κάνουν τέτοια αλλαγή. Ίσως και να γίνεται, αν τους απειλήσεις με διακοπή κλπ. Εναλλακτικά, επιστρέφεις το αναπόσβεστο μόνο από το πακέτο internet, απενεργοποιείς το πακέτο και πας σε Unlimited.

 

Στην τελευταία πρόταση πάντως, δεν συμφωνώ 100%. Γι'αυτό άλλωστε υπογράφεις το συμβόλαιο όταν παίρνεις επιδότηση. Πόσο μάλλον όταν παίρνεις υπερ-επιδότηση, που έχει έξτρα όρους (μεγαλύτερης παραμονής ή ενεργοποίησης πακέτου mobile internet). Υποτίθεται ότι την υπερ-επιδότηση δεν την παίρνεις απλά για να πάρεις καλύτερη συσκευή, αλλά διότι σε εξυπηρετεούν οι έξτρα παροχές που θα πληρώνεις. Αν δηλαδή κάποιος, δέχεται να πάρει 70-80 ψωρο-ευρώ παραπάνω επιδότηση, πληρώνοντας π.χ. 20 επιπλέον ευρώ τον μήνα για ίντερνετ, επί 12 μήνες, ε, δεν του φταίει καμία εταιρία. Εκεί άλλωστε πάτησαν και οι 3 τα προηγούμενα χρόνια, με αποτέλεσμα να βγαίνουν όλοι οι συνδρομητές συμβολαίου πλέον χαμένοι με τις πενιχρές παροχές των προγραμμάτων.

Edited by kotsianis7
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια:)

απότι καταλαβα υπομονη 1,5 μηνα ακομα.

εμεις φταιμε αλλα δεν φανταζομουνα να ζηταμε

να συνεχισουμε να πληρωνουμε το εξτρα ιντερνετ και να το απενεργοποιησουν,

ωστε να βαλουν την αδελφη μου σε unlimited και να μας λενε δεν γινεται..

 

η βλακεια ειναι πως δεν ειναι και δικο μου το νουμερο ,αλλα μενει σε αλλο σπιτι με την οικογενεια

της πια η αδελφη...αν ηταν δικο μου θα τους κυνηγουσα κανονικα:(

 

τεσπα,πληροφοριακα,προ 10μηνου ειχε αναγκη πολλων mb η αδελφη απο τη δουλεια

και τα χρειαζοταν,τωρα αλλαξε εργασια..

 

τοτε μαλιστα ειχα ρωτησει ακριβως,ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΕΠΙΔΟΤΗΣΗ,ΝΑΙ,ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΘΕΜΑ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ???---οχι κυριε ειχαν πει:lol::rolleyes:

 

ξανα εγωΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΑΝ ΚΑΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ??---οχι κυριε εφοσον ζητησετε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αλλο προγραμμα περισσοτερων χρηματων,κανενα προβλημα..:rolleyes::)

 

α ρε και να τανε δικο μου το νουμερο να χαμε καθημερινες αναμετρησεις!!

 

το συμβολαιο τοτε το χα διαβασει,δεν ελεγε δεν μπορεις να κανεις αναβαθμιση σε αλλο προγραμμα απλά θα κρατησεις τα mb 12 μηνες..

 

αυτααα:),φωναξα με κεφαλαια αυτα που ειχα φωναξει τοτε στους βονταφοναδες!

 

edit σιγουρα χρειαζεται να ζητηθει να το δει το τμημα το καταλληλο,ωστε κρατωντας απενεργοποιημενα τα εξτρα data να παει σε unlimited,απλα η sister με 3 παιδια δεν μπορει να ασχοληθει..

Edited by mertaghon2

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τις γνώσης σας...Έκανα 3 αιτησις φορητότητας σε διάστημα 1 μηνός (όλες από το internet 2 cosmote και μια wind) και η vodafone δε συγκινήθηκε καθόλου...λες και δεν υπάρχω...Μήπως δε πιάνει πλέον από το internet?? Αν πάω σε ένα κατάστημα cosmote να κάνω από εκεί αίτηση φορητότητας θα με βαλουν να υπογράψω κάτι ??

 

Υ.Γ πήρα τηλ και στο 1227 για κάποια τυχόν καλύτερη προσφορα αλλα τίποτα... τα φώτα σας τι προτείνεται??:O

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τις γνώσης σας...Έκανα 3 αιτησις φορητότητας σε διάστημα 1 μηνός (όλες από το internet 2 cosmote και μια wind) και η vodafone δε συγκινήθηκε καθόλου...λες και δεν υπάρχω...Μήπως δε πιάνει πλέον από το internet?? Αν πάω σε ένα κατάστημα cosmote να κάνω από εκεί αίτηση φορητότητας θα με βαλουν να υπογράψω κάτι ??

 

Υ.Γ πήρα τηλ και στο 1227 για κάποια τυχόν καλύτερη προσφορα αλλα τίποτα... τα φώτα σας τι προτείνεται??:O

 

Θα πρότεινα να ακυρώσεις τις αιτήσεις φορητότητας και να πάρεις 1227 για μετατροπή σε καρτοκινητό. Ίσως τότε τους τσούξει πιο πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα να ακυρώσεις τις αιτήσεις φορητότητας και να πάρεις 1227 για μετατροπή σε καρτοκινητό. Ίσως τότε τους τσούξει πιο πολύ.

 

Τους πήρα μια φορα και εκεί δεν είδα ιδιαίτερο ενδιαφέρον...από 155 euro για επιδοτήσει συσκευής το πήγαν 180! τους είπα θα το σκεφτώ και το αφησα...Αν πήγαινα σε κάποιο κατάστημα cosmote να κάνω εκεί αίτηση φορητότητας μήπως θα ήταν καλύτερα????Θα πρέπει να υπογράψω κάτι??

Link to comment
Share on other sites

Τους πήρα μια φορα και εκεί δεν είδα ιδιαίτερο ενδιαφέρον...από 155 euro για επιδοτήσει συσκευής το πήγαν 180! τους είπα θα το σκεφτώ και το αφησα...Αν πήγαινα σε κάποιο κατάστημα cosmote να κάνω εκεί αίτηση φορητότητας μήπως θα ήταν καλύτερα????Θα πρέπει να υπογράψω κάτι??

 

μηπως πρεπει να αλλαξεις δικτυο αν σου δινουν καλυτερη επιδοτηση?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια:)

 

 

τοτε μαλιστα ειχα ρωτησει ακριβως,ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΕΠΙΔΟΤΗΣΗ,ΝΑΙ,ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΘΕΜΑ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ???---οχι κυριε ειχαν πει:lol::rolleyes:

 

ξανα εγωΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΑΝ ΚΑΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ??---οχι κυριε εφοσον ζητησετε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αλλο προγραμμα περισσοτερων χρηματων,κανενα προβλημα..:rolleyes::)

 

edit σιγουρα χρειαζεται να ζητηθει να το δει το τμημα το καταλληλο,ωστε κρατωντας απενεργοποιημενα τα εξτρα data να παει σε unlimited,απλα η sister με 3 παιδια δεν μπορει να ασχοληθει..

 

Σε αυτά στηρίζονται φίλε μου όταν κάνουν τις αιτήσεις... Ποιος θα ενδιαφερθεί και πόσο θα ασχοληθεί να τις αλλαγές κτλ

Ουσιαστικά να σε πείσουν να κάνεις την άιτηση και μετά...

 

Εγώ παρατηρήσει αρκετούς που κάνουν τηλεφωνικά αιτήσεις σταθερού ή κινητού και τις ακυρώνουν. Αυτό γίνεται για 3 λόγους:

1) Αντιπροσφορά από υπάρχουσα εταιρία κινητής ή ΣΤΑΘΕΡΗΣ

2) Εξαπάτηση από τηλεφωνικό αντιπρόσωπο, δηλ. κατάλαβε πριν ενεργοποιηθεί πως δεν ισχύουν αυτά που του είπαν

3) Οι τηλεφωνικοί πιεζούν τόσο πολύ που χωρίς καν την έγκριση προχωράνε την αίτηση με τα στοιχεία

 

Αναρωτιέμαι αυτοί οι άνθρωποι όταν πάνε σπίτι λένε τι ωραία έκανα 20 γραμμές σήμερα;;; Είχα ρωτήσει ξανά εδώ μέσα αλλά μάλλον δεν υπάρχει κάποιος που να εργάζεται σε call center. Και κλασσικά υπάρχουν πιέσεις από τον εργοδότη, πληρώνονται με προμήθεια γραμμών κτλ Πόσοι Έλληνες έχουν πει "δεν βαριέσαι" όταν την πάτησαν έτσι! Ουσιαστικά εκεί στηρίζονται αυτοί και συνεχίζουν τις "τηλεφωνικές συνδέσεις"

Με καλέσαν και εμένα σήμερα για ακόμη μια φορά:

-Γεια σας από VODAFONE τηλεφωνώ για μια προσφορά...

-Από τα κεντρικά της VODAFONE;;;

-Είμαστε η εταιρία teleperformance (κάπως έτσι)

-Αντίο σας!

 

Πως να εμπιστευτείς έναν άνθρωπο που με το καλημέρα σου λέει ψέματα!!!

Ισχύει σε VODAFONE - WIND - COSMOTE κτλ

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι πραγματι πολυ διδακτικα οσα μας κανει η βοντα για της μελλοντικες συναλλαγες μας

μαζι τους:happy:

με διδασκουν καλα παντως ,παραπονο δεν εχω:p

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτά στηρίζονται φίλε μου όταν κάνουν τις αιτήσεις... Ποιος θα ενδιαφερθεί και πόσο θα ασχοληθεί να τις αλλαγές κτλ

Ουσιαστικά να σε πείσουν να κάνεις την άιτηση και μετά...

 

Εγώ παρατηρήσει αρκετούς που κάνουν τηλεφωνικά αιτήσεις σταθερού ή κινητού και τις ακυρώνουν. Αυτό γίνεται για 3 λόγους:

1) Αντιπροσφορά από υπάρχουσα εταιρία κινητής ή ΣΤΑΘΕΡΗΣ

2) Εξαπάτηση από τηλεφωνικό αντιπρόσωπο, δηλ. κατάλαβε πριν ενεργοποιηθεί πως δεν ισχύουν αυτά που του είπαν

3) Οι τηλεφωνικοί πιεζούν τόσο πολύ που χωρίς καν την έγκριση προχωράνε την αίτηση με τα στοιχεία

 

Αναρωτιέμαι αυτοί οι άνθρωποι όταν πάνε σπίτι λένε τι ωραία έκανα 20 γραμμές σήμερα;;; Είχα ρωτήσει ξανά εδώ μέσα αλλά μάλλον δεν υπάρχει κάποιος που να εργάζεται σε call center. Και κλασσικά υπάρχουν πιέσεις από τον εργοδότη, πληρώνονται με προμήθεια γραμμών κτλ Πόσοι Έλληνες έχουν πει "δεν βαριέσαι" όταν την πάτησαν έτσι! Ουσιαστικά εκεί στηρίζονται αυτοί και συνεχίζουν τις "τηλεφωνικές συνδέσεις"

Με καλέσαν και εμένα σήμερα για ακόμη μια φορά:

-Γεια σας από VODAFONE τηλεφωνώ για μια προσφορά...

-Από τα κεντρικά της VODAFONE;;;

-Είμαστε η εταιρία teleperformance (κάπως έτσι)

-Αντίο σας!

 

Πως να εμπιστευτείς έναν άνθρωπο που με το καλημέρα σου λέει ψέματα!!!

Ισχύει σε VODAFONE - WIND - COSMOTE κτλ

 

σε αντιστοιχες περιπτωσεις εχω ζητησει να μου στειλουν την προσφορα και γραπτα. Σε καποιες περιπτωσεις την εστειλαν, στις πιο πολλες ακομα τις στελνουν.

Τα συμπερασματα δικα σας.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

μηπως να τους ηχογραφουμε οταν κανουν τις προσφορες και οταν αποδεδειγμενα

μας κοροιδεψαν να επικοινωνουμε με τη βοντα,λεγοντας

πως ο ταδε εξωτερικος συνεργατης κατέξακολουθηση με εξαπατησε και τον ηχογραφησα,

μαζεψτε τον;).

 

ε?:D

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Τους πήρα μια φορα και εκεί δεν είδα ιδιαίτερο ενδιαφέρον...από 155 euro για επιδοτήσει συσκευής το πήγαν 180! τους είπα θα το σκεφτώ και το αφησα...Αν πήγαινα σε κάποιο κατάστημα cosmote να κάνω εκεί αίτηση φορητότητας μήπως θα ήταν καλύτερα????Θα πρέπει να υπογράψω κάτι??

 

Ναι πήγαινε σε cosmote και υπόγραψε αίτηση φορητότητας. Κι εμένα από internet δε συγκινήθηκε κανείς και όταν πήγα και έκανα την αίτηση, με πήραν καμιά ώρα μετά από vodafone και μου έκαναν πολύ καλή προσφορά (-55% πάγια). Ακύρωσα την αίτηση και συνέχισα στη vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Αν πάω σε ένα κατάστημα cosmote να κάνω από εκεί αίτηση φορητότητας θα με βαλουν να υπογράψω κάτι ??

Και βέβαια θα υπογράψεις νέα σύμβαση με την cote με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν θα ακυρωθεί απο τη vodafone. Και η voda θα την ακυρώσει όταν θα τους πεις εσύ να το κάνουν ύστερα βεβαίως απο καλύτερη αντιπροσφορά απο αυτή της cote. Tο μόνο επίφοβο βέβαια είναι να μην σε πάρει ποτέ τηλ. η voda...

πριν:nokia n82+5800+x6+n8 SlimModed by Lagoskon+lumia 800+920+820+830+925+1020+930, huawei p8 lite+p9 lite+mate 10 pro, iphone 5c+5+5s+6, Xiaomi Redmi note 2+ redmi 3s gold+ redmi note 3 pro+Redmi Note 4+Redmi Note 5+Mi A1+Mi8 6/64+Mi9 6/128+Poco F3, samsung galaxy s3+s3 mini+s4+s6+s7+s7 edge+s8 plus+s9plus+s10 plus 8/128+note 9+Note 10 plus+s20 fe 5G+s21fe+s21ultra

τώρα: s21plus 5G 8/128 & s20plus 4G 8/128

Link to comment
Share on other sites

Ναι πήγαινε σε cosmote και υπόγραψε αίτηση φορητότητας. Κι εμένα από internet δε συγκινήθηκε κανείς και όταν πήγα και έκανα την αίτηση, με πήραν καμιά ώρα μετά από vodafone και μου έκαναν πολύ καλή προσφορά (-55% πάγια). Ακύρωσα την αίτηση και συνέχισα στη vodafone.

 

Και βέβαια θα υπογράψεις νέα σύμβαση με την cote με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν θα ακυρωθεί απο τη vodafone. Και η voda θα την ακυρώσει όταν θα τους πεις εσύ να το κάνουν ύστερα βεβαίως απο καλύτερη αντιπροσφορά απο αυτή της cote. Tο μόνο επίφοβο βέβαια είναι να μην σε πάρει ποτέ τηλ. η voda...

 

 

Ναι αλλα πως θα γίνει να ακυρώσω κάτι το πιο έχω υπογράψει????αυτό με ανησυχη... Και λέμε αν δε με πάρει η voda ποσες μέρες θα έχω να πάω μονος μου να το ακυρώσω??..Ένα τελευταίο αν όλα πάνε στραβά μπορώ μετά από λίγες μέρες να διακόψω από τι cosmote και να πάω πάλι στη voda με καινούριο συμβόλαιο η δεσμεύομαι για ένα χρόνο??

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...