trancer13 Δημοσιεύτηκε March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε March 29, 2006 Μιλαμε για ατμοσφαιρικους κινητηρες ανα κατηγορια,οπου ο συσχετισμος αξιοπιστιας-οικονομιας-επιδοσεων ειναι ο καλυτερος δυνατος . Προσωπικα θεωρω στη κατηγορια απο 1000-1300 κυβικα το 16βαλβιδο κιντηρα του πουντο με τα 80 αλογα εκπληκτικα.Στα μεσαια κυβικα τον twin spark και στα μεγαλα τον χοντα βεβαια(2000κυβικα) Απο την αλλη θεωρω πραγματικα ανεκδιηγητουςτον 1,4 με τα 75 αλογα του γκολφ και του 206 Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ergaleios Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Kinitires diamantia.. Seat system Porse.. pou prin apo 15+ xronia evgazan apo 1.2 75 aloga kai apo 1.5 105 (ontas 8valvidoi malista). Episis tis Rover pou prin 13+ xronia evgaze apo 1.4 101 aloga..gia simera mporo na po tou group VAG me 1.4 kai 115 aloga. H Honda einai i teleutaia etaireia me to Vti sta 1.6 kai 160 aloga kai to S2000 fisika. Kinitires psofimia einai polloi..ena paradeigma einai o diaxronikos 8valvidos 1.4 tou PSA group me ta 75 aloga tou (pali kala pou ton kanane 16V kai tou dosane ligi zoi) alla kai o aplos 1.5 tis Nissan (oxi tou Challenge pou exei tsimpisei kati ti se dinami). Παράθεση Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Diesel Power!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Αυτη την στιγμη θεωρω οτι στην μικρη κατηγορια δεν υπαρχει κατι που να ξεχωριζει... Ναι μπορει ο 14αρης της SEAT/VAG να βγαζει 115 αλογα αλλα χαμηλα ειναι ψοφιμι! Στην μεσσαια κατηγορια θα εβαζα την Ηonda με τα διλιτρα μοτερ της (και τα δυο ειναι θαυματα!) και στην μεγαλη κατηγορια ειμαι αναμεσα σε 2 μοτερ και τα δυο κατασκευασμενα απο την BMW! To ενα ειναι ο 3,2 λιτρων την Μ3 Ε46 με τα 343 αλογα ατμοσφαιρικα και ο αλλος ειναι ο 5λιτρος των Μ5/6 με τα 507 αλογα! Και τα δυο φανταστικα... Φυσικα δεν μιλαμε για αυτοκινητα τυπου Ferrari, ετσι δεν ειναι?!?! Εγω εκανα τις επιλογες μου αναμεσα σε "γηινα" αυτοκινητα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
af9pk Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Αυτη την στιγμη θεωρω οτι στην μικρη κατηγορια δεν υπαρχει κατι που να ξεχωριζει... Ναι μπορει ο 14αρης της SEAT/VAG να βγαζει 115 αλογα αλλα χαμηλα ειναι ψοφιμι! Στην μεσσαια κατηγορια θα εβαζα την Ηonda με τα διλιτρα μοτερ της (και τα δυο ειναι θαυματα!) και στην μεγαλη κατηγορια ειμαι αναμεσα σε 2 μοτερ και τα δυο κατασκευασμενα απο την BMW! To ενα ειναι ο 3,2 λιτρων την Μ3 Ε46 με τα 343 αλογα ατμοσφαιρικα και ο αλλος ειναι ο 5λιτρος των Μ5/6 με τα 507 αλογα! Και τα δυο φανταστικα... Φυσικα δεν μιλαμε για αυτοκινητα τυπου Ferrari, ετσι δεν ειναι?!?! Εγω εκανα τις επιλογες μου αναμεσα σε "γηινα" αυτοκινητα... Δεν μπορουσα να αντισταθω στον σχολιασμο: η Μ5 (125κ Ευρω) και Μ6 (152κ ευρω) ειναι γηινα αυτοκινητα? (οι τιμες συμπεριλαμβανουν εξτρα πριν με διορθωσει καποιος). Μιλωντας για τον 1400αρη της Seat σιγουρα πρεπει να αναφερθει οτι δεν ειναι εργοστασιακος αλλα Super Special Greek Tuned Edition by SGG (Seat Gimania Group) Και για να απαντησω και εγω, γηινοι κινητηρες που ξεχωριζουν ειναι ο 1.3 TDI της Fiat-GM, ο 1.3 RENESIS του RX8, ο(οι?) 1.5 του Prius, και ... εξωγηινοι ο V10 5.0lt 507HP των BMW Μ5/Μ6, ο 7.3 AMG V12 650 HP του Pagani Zonda C12 F Clubsport και ο 6.2 V12 800HP της Ferrari FXX. Παράθεση Ceci n'est pas une signature. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
THEjB Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 [εξωγηινοι ο V10 5.0lt 507HP των BMW Μ5/Μ6, ο 7.3 AMG V12 650 HP του Pagani Zonda C12 F Clubsport και ο 6.2 V12 800HP της Ferrari FXX. G@m@ta moter vevaia , alla kai me apistefta megalh katanalwsh. Poly kalos kinhthras o 1.6 tou Citroen Xsara.(110 aloga) Dynatos(0-100 se 9.8 kai telikh 200)aksiopistia sta ypsh kai h katanalwsh katw apo ta 9L/100Km.(Nomizw ,ton idio foraei kai to Pezo 307) Παράθεση Άρθρο 5 παρ.4 εδ.2 του Ν.2251/94: "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του , η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προιόν ή το ανταλλακτικό ." :up: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amyntas Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Διαμαντι ειναι ο 1.3 της Daihatsu/toyota που φορανε τα sirion/yrv ειναι euro v Οσο για αυτον του xsaraκλα μαλλον εισαι εκτος ,το 9.8 αν το φτανει το κανει λογω βαρους και οχι λογο δυναμης Παράθεση http://i30.photobucket.com/albums/c328/amyntas/astra123.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
THEjB Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Διαμαντι ειναι ο 1.3 της Daihatsu/toyota που φορανε τα sirion/yrv ειναι euro v Οσο για αυτον του xsaraκλα μαλλον εισαι εκτος ,το 9.8 αν το φτανει το κανει λογω βαρους και οχι λογο δυναμης 1150 kila amakswma den einai kai elafry nomizw:worry: To moter einai poly isxyro (alla poly pio politismeno se sxesh me to Saxo vts) Oso gia to 9.8(ergostasiako)egw to exw metrisei 10.11 alla me synodhgo mesa Παράθεση Άρθρο 5 παρ.4 εδ.2 του Ν.2251/94: "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του , η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προιόν ή το ανταλλακτικό ." :up: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 εγω θα ελεγα (παρολα τα αρκετα προβληματα) 13Β, renesis, Κ20Α, ο διλιτρος του S2K (ονομασια δεν θυμαμαι..), η γκαμα ΜZR της mazda, RB26DETT (ο νοων νοειτω), μοτερακι απο supra (δεν θυμαμαι κωδικο)..αυτα!!! ο 14αρης του group VAG ειναι πειραγμενος με προγραμματακι τελικο και φιλτρο και εχει παρει 7-8 αλογα πηγαινοντας στα 116... εντιτ: ξεχασα να αναφερω τα μοτερακια απο glanza, starlet GT και τον τετραπεταλουδο της corola levin! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Δεν μπορουσα να αντισταθω στον σχολιασμο: η Μ5 (125κ Ευρω) και Μ6 (152κ ευρω) ειναι γηινα αυτοκινητα? (οι τιμες συμπεριλαμβανουν εξτρα πριν με διορθωσει καποιος). Μιλωντας για τον 1400αρη της Seat σιγουρα πρεπει να αναφερθει οτι δεν ειναι εργοστασιακος αλλα Super Special Greek Tuned Edition by SGG (Seat Gimania Group) Και για να απαντησω και εγω, γηινοι κινητηρες που ξεχωριζουν ειναι ο 1.3 TDI της Fiat-GM, ο 1.3 RENESIS του RX8, ο(οι?) 1.5 του Prius, και ... εξωγηινοι ο V10 5.0lt 507HP των BMW Μ5/Μ6, ο 7.3 AMG V12 650 HP του Pagani Zonda C12 F Clubsport και ο 6.2 V12 800HP της Ferrari FXX. ...γηινα με την εννοια οτι δεν μιλαμε για το μοτερ V12 της Enzo το οποιο αποδιδει 660 αλογα, η για το μοτερ της SLR, η για το μοτερ της Murcielago η για το μοτερ της McLaren F1!! Ετσι λοιπον ακομα και μια Μ5 θεωρειται γηινο αυτοκινητο! Τουλαχιστον Θεσσαλονικη κυκλοφορουν 4-5... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CtR Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Αυτη την στιγμη θεωρω οτι στην μικρη κατηγορια δεν υπαρχει κατι που να ξεχωριζει... Ναι μπορει ο 14αρης της SEAT/VAG να βγαζει 115 αλογα αλλα χαμηλα ειναι ψοφιμι! Στην μεσσαια κατηγορια θα εβαζα την Ηonda με τα διλιτρα μοτερ της (και τα δυο ειναι θαυματα!) και στην μεγαλη κατηγορια ειμαι αναμεσα σε 2 μοτερ και τα δυο κατασκευασμενα απο την BMW! To ενα ειναι ο 3,2 λιτρων την Μ3 Ε46 με τα 343 αλογα ατμοσφαιρικα και ο αλλος ειναι ο 5λιτρος των Μ5/6 με τα 507 αλογα! Και τα δυο φανταστικα... Φυσικα δεν μιλαμε για αυτοκινητα τυπου Ferrari, ετσι δεν ειναι?!?! Εγω εκανα τις επιλογες μου αναμεσα σε "γηινα" αυτοκινητα... Ακριβώς... ;) Θα πρόσθετα και τους b16a/b/c αλλά και τον κινητήρα 1λιτρου του yaris(τον τετρακύλινδρο) της προηγούμενης γενιάς. Σε πιο εξωτικά αυτοκίνητα σχεδόν οτι πάρεις είναι διαμάντι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noone Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Υποθέτω ότι μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής. Ο 2λιτρος κινητήρας του Mitsubishi Lancer Evolution 8 MR FQ-400 ο οποίος αποδίδει 400 και κάτι άλογα. Πάνω από 200 άλογα δηλαδή στα 1000 κυβικά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amyntas Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 ειναι ατμοσφαιρικος? Παράθεση http://i30.photobucket.com/albums/c328/amyntas/astra123.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noone Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 ειναι ατμοσφαιρικος? Όχι. Τούρμπο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 Απο την αλλη θεωρω πραγματικα ανεκδιηγητουςτον 1,4 με τα 75 αλογα του γκολφ Για ποιο λόγο; Πάντως σε πληροφορώ ότι αυτό το μοτέρ το οποίο είναι για πόλη και όχι για κόντρες έχει τη καλύτερη ροπή στη κατηγορία του ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 Για ποιο λόγο; Πάντως σε πληροφορώ ότι αυτό το μοτέρ το οποίο είναι για πόλη και όχι για κόντρες έχει τη καλύτερη ροπή στη κατηγορία του ;) 1ον) Στοιχεία ότι είναι ο καλύτερος της κατηγορίας του; (που δεν έχει νόημα αυτή η σύγκριση, αυτοί οι κινητήρες είναι πανάρχαιοι και ξεπερασμένοι, δεν νοείται η χρήση τους σήμερα...) 2ον)Δηλαδή οτιδήποτε πάνω από 75 άλογα είναι για κόντρες.....Ωωωωχχχ....:X Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 αρχιζω rb26dett (ο καλυτερος στο κοσμο) sr20dett b16 ολη η σειρα je Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 1ον) Στοιχεία ότι είναι ο καλύτερος της κατηγορίας του; (που δεν έχει νόημα αυτή η σύγκριση, αυτοί οι κινητήρες είναι πανάρχαιοι και ξεπερασμένοι, δεν νοείται η χρήση τους σήμερα...) 2ον)Δηλαδή οτιδήποτε πάνω από 75 άλογα είναι για κόντρες.....Ωωωωχχχ....:X H αναλογία ίππων/λίτρο είναι ένα μόνο σημείο. Η κατανάλωση και η κατανομή της ροπής όμως είναι επίσης πολύ βασικά σημεία. Βέβαια και η αξιοπιστία καθώς και η ποιότητα λειτουργίας (κραδασμοί, επίπεδο και χροιά ήχου). Τέλος είναι και πράγματα όπως το βάρος (και το κέντρο βάρους), οι μικρές διαστάσεις και πιθανώς η αντοχή σε υπερτροφοδότηση διατηρώντας στοκ κινητήρα. To κόστος το αφήνω απέξω... Ο 1,4 του VAG είναι ένα μπλοκ στο οποίο με αλλαγή κεφαλής έχεις 75 ή 101 άλογα. Και οι 2 εκδοχές είναι 16βάλβιδες, και οι 2 είναι από τους καλύτερους 1400άρηδες. Για εμένα το πιο σημαντικό στοιχείο ενός επιτυχημένου κινητήρα (πέρα από την αξιοπιστία) είναι η κατανάλωση/ίππο. Όσο πιο χαμηλή, τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας. Για τα άλογα απλά προσθέτεις κυβικά με το βάρος βέβαια που αυτά συνεπάγονται. Ακολουθεί η κατανομή της ροπής, ενώ για τα υπόλοιπα σημεία αρκεί να είναι τουλάχιστον μέτριος. Πολύ καλοί είναι οι δυνατοί 4κύλινδροι της Χόντα, γενικά οι κινητήρες της BMW, καθώς και ο TSI της VW αν πραγματοποιήσει αυτά που υπόσχεται. "Κακοί" (αλλά φτηνοί για τα άλογά τους) είναι όλοι οι πιεσμένοι δίλιτροι τύπου EVO, WRX κλπ. Καίνε πολύ για τα άλογά τους, δεν έχουν ροπή χαμηλά με μέτρια δύναμη ψηλά... γενικά έχουν κατανομή ροπής τύπου καμπάνας, που είναι εντυπωσιακή σαν αίσθηση αλλά δύσχρηστη και χωρίς να προσφέρει τίποτε άλλο. Ειδική κατηγορία είναι οι Wankel, που καίνε πολύ αλλά έχουν άριστη ποιότητα λειτουργίας (0 κραδασμοί) προσφέροντας πολλά άλογα από λίγα κυβικά (άρα κόμπακτ διαστάσεις, χαμηλό βάρος και, στην Ελλάδα, λίγα πάγια έξοδα και φόροι). ΥΓ. Ο 3,6 της Modena είναι 400 άλογα ενώ ο 8λιτρος του παλιού Viper ήταν κάπου 450 άλογα. Ο κινητήρας του Viper παρόλα αυτά, είναι ελαφρύτερος, με χαμηλότερο κέντρο βάρους, φθηνότερος και με τη ροπή να δίνεται από πιο χαμηλές αναλογικά στροφές ( η δύναμή του δλδ είναι πιο εύχρηστη) Αυτό που μένει στη Ferrari είναι οι κόμπακτ διαστάσεις και ο ήχος (αν και κάποιοι μπορεί να προτιμούν τον macho ήχο του Viper) και λίγοι, σκληροπυρηνικο,ί που προτιμούν τα δικά της χαρακτηριστικά απόδοσης ροπής (όσο ανεβαίνουν οι στροφές να ανεβαίνει και η ροπή και ας είναι η δύναμη χαμηλά η μισή αυτής του Viper) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 Απο V6 και ανω ειναι ολοι κορυφη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 ψοφιμια ειναι οι κινητηρες της Nissan οι απλοι οχι οι challenge! oσο για διαμαντια.. της rover den νομιζω οτι ειναι γιατι με τοσα rover Που βλεπω στον δρομο χαλασμενα μονο επιτυχια δεν ειναι .... Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pankard Δημ. March 31, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2006 εγω θα ελεγα (παρολα τα αρκετα προβληματα) 13Β, renesis, Κ20Α, ο διλιτρος του S2K (ονομασια δεν θυμαμαι..), η γκαμα ΜZR της mazda, RB26DETT (ο νοων νοειτω), μοτερακι απο supra (δεν θυμαμαι κωδικο)..αυτα!!! ο 14αρης του group VAG ειναι πειραγμενος με προγραμματακι τελικο και φιλτρο και εχει παρει 7-8 αλογα πηγαινοντας στα 116... εντιτ: ξεχασα να αναφερω τα μοτερακια απο glanza, starlet GT και τον τετραπεταλουδο της corola levin! starletakia που βγάζουν μάτια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. March 31, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2006 H αναλογία ίππων/λίτρο είναι ένα μόνο σημείο. Η κατανάλωση και η κατανομή της ροπής όμως είναι επίσης πολύ βασικά σημεία. Βέβαια και η αξιοπιστία καθώς και η ποιότητα λειτουργίας (κραδασμοί, επίπεδο και χροιά ήχου). Τέλος είναι και πράγματα όπως το βάρος (και το κέντρο βάρους), οι μικρές διαστάσεις και πιθανώς η αντοχή σε υπερτροφοδότηση διατηρώντας στοκ κινητήρα. To κόστος το αφήνω απέξω... Σε αυτούς τους κινητήρες (που πλέον θεωρούνται ξεπερασμένοι ) τα στοιχεία αυτά βρίσκονται πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα.... Ο 1,4 του VAG είναι ένα μπλοκ στο οποίο με αλλαγή κεφαλής έχεις 75 ή 101 άλογα. Και οι 2 εκδοχές είναι 16βάλβιδες, και οι 2 είναι από τους καλύτερους 1400άρηδες. Με τα 75 άλογα "τραβάει" χαμηλά, σέρνεται ψηλά...με τα 101 ΣΕΡΝΕΤΑΙ χαμηλά, τραβάει ψηλά.... Τι σόι ομοιογένεια είναι αυτή για έναν κινητήρα; Με τίποτα δεν τον κατατάσσω στους καλύτερους 1400άρηδες...ειδικά ο 101, αν και ψηλά είναι πολύ ευχάριστος, χαμηλά (ειδικά σε συνδυασμό με το lag του ηλεκτρ. γκαζιού) είναι εντελώς μη πρακτικός...πολύ καλοί 1400άρηδες κινητήρες είναι του group FIAT, της Renault, της Opel... Για εμένα το πιο σημαντικό στοιχείο ενός επιτυχημένου κινητήρα (πέρα από την αξιοπιστία) είναι η κατανάλωση/ίππο. Όσο πιο χαμηλή, τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας. Για τα άλογα απλά προσθέτεις κυβικά με το βάρος βέβαια που αυτά συνεπάγονται. Ακολουθεί η κατανομή της ροπής, ενώ για τα υπόλοιπα σημεία αρκεί να είναι τουλάχιστον μέτριος. Εντελώς διαφορετική η προτεραιότητα για εμένα : απόδοση, λογική αξιοπιστία, ομοιογένεια, κατανάλωση (εντάξει, μην είναι και wankel...)... ΥΓ. Ο 3,6 της Modena είναι 400 άλογα ενώ ο 8λιτρος του παλιού Viper ήταν κάπου 450 άλογα. Ο κινητήρας του Viper παρόλα αυτά, είναι ελαφρύτερος, με χαμηλότερο κέντρο βάρους, φθηνότερος και με τη ροπή να δίνεται από πιο χαμηλές αναλογικά στροφές ( η δύναμή του δλδ είναι πιο εύχρηστη) Αυτό που μένει στη Ferrari είναι οι κόμπακτ διαστάσεις και ο ήχος (αν και κάποιοι μπορεί να προτιμούν τον macho ήχο του Viper) και λίγοι, σκληροπυρηνικο,ί που προτιμούν τα δικά της χαρακτηριστικά απόδοσης ροπής (όσο ανεβαίνουν οι στροφές να ανεβαίνει και η ροπή και ας είναι η δύναμη χαμηλά η μισή αυτής του Viper) Στοιχεία για αυτά που λες;Κατανάλωση; Παίδες, εγώ δεν θα σταθώ σε κινητήρες αυτοκινήτων τύπου Μ5 και σία, θεωρώ ότι ξεφεύγουν αυτά τα αυτοκίνητα...λοιπόν, πολύ ωραίος ο 1250άρης της FIAT, καθώς και ο 1400άρης της. Ο 1800άρης της επίσης πολύ καλός , δυνατός από χαμηλά μέχρι κόφτη, ομοιογενέστατος, πολύ όμορφος. Φυσικά, κλασσικά πολύ καλοί οι δίλιτροι κινητήρες της Honda με 200 και 240 hp. Επίσης, αν και turbatoi ( με δεδομένες τις επιφυλάξεις μου όσον αφορά κόστος συντήρησης, αξιοπιστία, και τρόπου που βγαίνει η δύναμη) πολύ καλοί ο 1.8Τ, όπως και ο 2.0TFSI του group Vag. Επίσης, όταν έβγαινε, πολύ όμορφος ο 1900άρης της BMW με 144 άλογα... Τέλος, θετικότατες εντυπώσεις μου άφησε πρόσφατα ο ολοκαίνουριος 2.2JTS της Alfa Romeo με 185hp, πολύ ωραίο τράβηγμα από χαμηλά, ψηλά κλασσικά κορυφαίος... Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. March 31, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2006 starletakia που βγάζουν μάτια.μικρα που πατανε impreza οπως λεει και ενα τραγουδι... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 31, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2006 Με τα 75 άλογα "τραβάει" χαμηλά, σέρνεται ψηλά...με τα 101 ΣΕΡΝΕΤΑΙ χαμηλά, τραβάει ψηλά.... Τι σόι ομοιογένεια είναι αυτή για έναν κινητήρα; Με τίποτα δεν τον κατατάσσω στους καλύτερους 1400άρηδες...ειδικά ο 101, αν και ψηλά είναι πολύ ευχάριστος, χαμηλά (ειδικά σε συνδυασμό με το lag του ηλεκτρ. γκαζιού) είναι εντελώς μη πρακτικός...πολύ καλοί 1400άρηδες κινητήρες είναι του group FIAT, της Renault, της Opel... Διόλου τυχαία η πραγματική ιπποδύναμη αυτών των κινητήρων είναι μεταξύ των 2 κινητήρων του VAG. Γενικά από πλευράς τεχνολογίας και επιπέδου σχεδίασης οι Ευρωπαικοί 1400άρηδες πλέον δεν διαφέρουν, μόνο η κατεύθυνση ως προς τις στροφές απόδοσης της ροπής του κάθε κατασκευαστή. Εκεί όμως που οι άλλοι ψάχνουν το ημίμετρο, η VW απλά σε αφήνει να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει. Όσο για τη σύγκριση κινητήρα Viper-360, έχει αναφερθεί 2 φορές στο 4troxoi forum χωρίς κανένας να το αμφισβητίσει. Τώρα link... με ένα seαrch πιστεύω θα το βρεις. Όσον αφορά το βάρος-κέντρο βάρους όπου υπερτερεί ο 8λιτρος του Viper, αυτό οφείλεται στην απλότητα της κατασκευής του. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. March 31, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2006 Διόλου τυχαία η πραγματική ιπποδύναμη αυτών των κινητήρων είναι μεταξύ των 2 κινητήρων του VAG. Γενικά από πλευράς τεχνολογίας και επιπέδου σχεδίασης οι Ευρωπαικοί 1400άρηδες πλέον δεν διαφέρουν, μόνο η κατεύθυνση ως προς τις στροφές απόδοσης της ροπής του κάθε κατασκευαστή. Εκεί όμως που οι άλλοι ψάχνουν το ημίμετρο, η VW απλά σε αφήνει να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει. Όσο για τη σύγκριση κινητήρα Viper-360, έχει αναφερθεί 2 φορές στο 4troxoi forum χωρίς κανένας να το αμφισβητίσει. Τώρα link... με ένα seαrch πιστεύω θα το βρεις. Όσον αφορά το βάρος-κέντρο βάρους όπου υπερτερεί ο 8λιτρος του Viper, αυτό οφείλεται στην απλότητα της κατασκευής του. Δυναμομέτρηση 4Τ : SEAT IBIZA 1.4 16V ΙΣΧΥΣ: 90,0 ίπποι/5.700 σ.α.λ. ΡΟΠΗ: 11,6 χλγμ./4.500 σ.α.λ. FIAT PUNTO 95 16V SPORTING ΙΣΧΥΣ: 88,5 ίπποι/5.900 σ.α.λ. ΡΟΠΗ: 12,1 χλγμ./4.300 σ.α.λ. Με τον κινητήρα του FIAT να είναι εμφανώς πιο εύθυμος (όχι μόνο λόγω του εξαριού. Κι αυτό το λέω γιατί είναι εμφανές στα διαγράμματα ροπής των κινητήρων...) Του Ibiza είναι κυριολεκτικά νεκρός κάτω από τις 2.500-3.000 σαλ. .... Για το άλλο θέμα επιφυλάσσομαι μέχρι να το διαβάσω. Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.