Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα να ρωτήσω άμα έχει κάνει κάποιος φορητότητα από cosmote σε voda πόσες μέρες έκανε?Μου είπαν από το κατάστημα ότι θα γινόταν στις 4 ιανουαρίου αλλά ακόμα τίποτα..Μήνυμα ήρθε βέβαια ότι εγκρίθηκε η φορητότητα

Μήπως σε πήραν κάποιο τηλέφωνο και δεν το σήκωσες; Γιατί με πήραν την αμέσως επόμενη μέρα και μου ζήτησαν τα στοιχεία για επιβεβαίωση και 1-2 μέρες μετά με πήραν τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού με την κούριερ.

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς να μου λύσει μία απορία;

 

Τα πακέτα που ενεργοποιεί κανείς στην βόνταφον(ή και τα μπόνους που παίρνουμε) λήγουν με ακριβή ώρα και ημερομηνία βάσει της οποίας τα βάλαμε ή λήγουν όλα στις 00.00 της αντίστοιχης ημερομηνίας;

 

Πχ. ενεργοποιώ σήμερα ώρα 10 μμ ένα πακέτο που κρατάει 30 μέρες. Θα λήξει την 30η μέρα στις 10μμ ή θα λήξει την 30η(ημερολογιακή) ημέρα στις 00.00;

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς να μου λύσει μία απορία;

 

Τα πακέτα που ενεργοποιεί κανείς στην βόνταφον(ή και τα μπόνους που παίρνουμε) λήγουν με ακριβή ώρα και ημερομηνία βάσει της οποίας τα βάλαμε ή λήγουν όλα στις 00.00 της αντίστοιχης ημερομηνίας;

 

Πχ. ενεργοποιώ σήμερα ώρα 10 μμ ένα πακέτο που κρατάει 30 μέρες. Θα λήξει την 30η μέρα στις 10μμ ή θα λήξει την 30η(ημερολογιακή) ημέρα στις 00.00;

Θα λήξει ανάλογα με την ώρα που το αγόρασες.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως σε πήραν κάποιο τηλέφωνο και δεν το σήκωσες; Γιατί με πήραν την αμέσως επόμενη μέρα και μου ζήτησαν τα στοιχεία για επιβεβαίωση και 1-2 μέρες μετά με πήραν τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού με την κούριερ.

Εμένα μου έδωσαν νέα sim και μου είπαν μόλις χαθεί το σήμα από το cosmote βάλτε τη sim της Vodafone. Μόνο το μήνυμα μου έστειλαν ότι εγκρίθηκαν τα χαρτιά μου

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω 3 πράγματα για το students xclusive:

α.Όταν ενεργοποίησα το καρτοκινητό είχε μέσα ως δώρο το st.xclusive 5.Τώρα που τελειώνει ο μήνας,σκέφτομαι να ενεργοποιήσω το st.xclusive 7 γιατί μ'ενδιαφέρουν τα 100 sms προς όλους.Ενεργοποιώ λοιπόν το 7 και έστω ότι στο τέλος του επόμενου μήνα έχω ξοδέψει πχ τα 200 από τα 600 λεπτά ομιλίας και τα 80 από τα 100 μηνύματα και ανανεώνω βάζοντας πάλι το st.xclusive 7.Αυτό σημαίνει ότι τότε θα έχω πλέον 200+600=800 λεπτά ομιλίας και 20+100=120 sms ή ό,τι δεν έχω ξοδέψει χάνεται με το τέλος του μήνα;;

β.Για να ενεργοποιήσω το συγκεκριμένο πακέτο που κοστίζει 7 ευρώ,χρειάζεται να φορτίσω την κάρτα με κάτι λιγότερο από 8 ευρώ( 7 Χ 1,12=7,84);

γ.Όταν πάω σε κατάστημα να φορτίσω την κάρτα,τους ζητάω να μου ενεργοποιήσουν και το συγκεκριμένο πακέτο ή μπορώ να το κάνω και διαδικτυακά από το CU account μου;

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω 3 πράγματα για το students xclusive:

α.Όταν ενεργοποίησα το καρτοκινητό είχε μέσα ως δώρο το st.xclusive 5.Τώρα που τελειώνει ο μήνας,σκέφτομαι να ενεργοποιήσω το st.xclusive 7 γιατί μ'ενδιαφέρουν τα 100 sms προς όλους.Ενεργοποιώ λοιπόν το 7 και έστω ότι στο τέλος του επόμενου μήνα έχω ξοδέψει πχ τα 200 από τα 600 λεπτά ομιλίας και τα 80 από τα 100 μηνύματα και ανανεώνω βάζοντας πάλι το st.xclusive 7.Αυτό σημαίνει ότι τότε θα έχω πλέον 200+600=800 λεπτά ομιλίας και 20+100=120 sms ή ό,τι δεν έχω ξοδέψει χάνεται με το τέλος του μήνα;;

β.Για να ενεργοποιήσω το συγκεκριμένο πακέτο που κοστίζει 7 ευρώ,χρειάζεται να φορτίσω την κάρτα με κάτι λιγότερο από 8 ευρώ( 7 Χ 1,12=7,84);

γ.Όταν πάω σε κατάστημα να φορτίσω την κάρτα,τους ζητάω να μου ενεργοποιήσουν και το συγκεκριμένο πακέτο ή μπορώ να το κάνω και διαδικτυακά από το CU account μου;

 

α. καλησπερα απο οσο ξερω αμα ενεργοποιησεις το ιδιο πακετο πριν ληξει το προηγουμενο πακετο αθροιζονται και λιγουνε ολα μαζι στην δευτερη ενεργοποιηση του πακετου .. Δεν το εχω δοκιμασει στα xclusive πακετα να πω την αληθεια αλλα πιστευω οτι θα ισχυει . Να προσεχες ποτε ληγει το πακετο και να ενεργοποιεις το ιδιο πακετο μια μερα πριν ληξει για να μην το χασεις , επειδη την ιδια μερα δεν θα ξερεις την ωρα και μπορει να ξεχαστεις και να ληξει εγω αυτο κανω στους δικους μου και με το πακετο 5 ευρω 200 λεπτα προς βοντα και 100 προς ολους καθε μηνα αθροιζονται και εχουνε πολλα λεπτα. καθε μηνα.. και τους τα αθροιζω για να τα εχουνε τον επομενο μηνα για να τα κατανωλωσουνε ... αν και παντα μενουνε λεπτα..γ. οσο για το πως θα το ενεργοποιησεις εγω θα προτεινα μεσω του 1286 ή μεσω του my account ισως να γινεται και απο καταστημα αλλα δεν τους εμπιστευομαι .. προτιμω να το κανω ο ιδιος..

Την ημερομηνια ληξης του πακετου την βλεπεις απο my account ή αμα δεν εχεις προσβαση στο ιντερνετ με ενα τηλεφωνημα στο 13840 επιλογη 1 μπορουνε να στην πουνε ..

β. για να υπολογισεις ποση καρτα θα μπει καθαρα στο κινητο σου θα διαιρεσεις το ποσο με το 1,12 . Στο καταστημα βαζουνε μονο ακεραιους αριθμους καρτα και οχι με δεκαδικους . π.χ. ζητα απο το καταστημα να σου βαλει 8 ευρω και θα σου μπουνε καθαρα 7,14 ευρω . και ενεργοποιεις το πακετο των 7 ευρω .. βεβαια στην καρτα των 10 ευρω θα εχεις και μπονους οποτε εσυ αποφασιζεις τι καρτα θα βαλεις ..

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Καταβάλλω μεγάλες προσπάθειες για να γράψω με ψυχραιμία το παρακάτω κείμενο.

 

Με λίγα λόγια:

 

Έχω CU και ανήκω στο πρόγραμμα Vodafone Special, ως άτομο με πρόβλημα ακοής.

 

Εδώ και βδομάδες, δέχομαι συνεχώς κλήσεις από το 1237. Για ευνόητους λόγους, δεν το σήκωνα, αφού δεν ακούω, άλλωστε έψαξα στο Google και είδα πως έχει σχέση με τη Vodafone. Στο σύστημά τους, φαίνεται ότι είμαι άτομο με πρόβλημα ακοής βάσει του προγράμματός μου, αλλά φαίνεται δεν τους ένοιαζε, μια και με πήραν αμέτρητες φορές, προκαλώντας μου μεγάλη ενόχληση.

 

Σήμερα ανέθεσα σε άλλο άτομο να το σηκώσει, μπας και σταματήσουν να μ' ενοχλούν. Με έκπληξη άκουσε (χωρίς να πατήσει τίποτα, αφού για να πατήσουμε κάποιο πλήκτρο στην οθόνη αφής πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσουμε το πληκτρολόγιο κατά τη διάρκεια της κλήσης) ότι ενεργοποιήθηκε ένα πακέτο με λεπτά ομιλίας.

Αμέσως μπαίνω στην ιστοσελίδα της CU να ελέγξω το υπόλοιπο μου και διαπιστώνω ότι μου αφαιρέθηκαν 5 ευρώ για το πρόγραμμα TALK 2 VODAFONE 300 (200 λεπτά ομιλίας προς όλη τη Vodafone, αλλά και 100 + 100 λεπτά προς ΟΛΑ τα εθνικά δίκτυα).

 

Προσπαθώ να κρατήσω τη ψυχραιμία μου, και αναθέτω στο άτομο αυτό να καλέσει το 13830 από το κινητό μου. Αφού περιμέναμε πολύ ώρα, κι αφού περάσαμε πολλά ηχογραφημένα μηνύματα, η κλήση τερματίστηκε, χωρίς να επικοινωνήσουμε με κάποιον υπεύθυνο.

 

Θυμήθηκα το εξής:

"Στο πλαίσιο της προσπάθειας μας για ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της επικοινωνίας σε όλους, οι συνδρομητές της εταιρείας που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone μέσω γραπτού μηνύματος.

Οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να στείλουν παράπονα ή να ζητήσουν κάποια διευκρίνιση σχετικά με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), ενώ και η απάντηση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών γίνεται επίσης μέσω γραπτού μηνύματος (SMS). Το γραπτό μήνυμα (SMS) αποστέλλεται στο 13830, δηλαδή στον ίδιο αριθμό που ισχύει και για τηλεφωνική επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών." (http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=11287).

 

Έστειλα πρώτα δοκιμαστικό μήνυμα ρωτώντας αν είναι το σωστό νούμερο και μου ήρθε αυτόματη απάντηση "Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας. Είμαστε εδώ κάθε φορά που μας χρειάζεστε".

Έστειλα μετά αναλυτικό μήνυμα με το πρόβλημα, και μου ήρθε σαν απάντηση "Λυπούμαστε αλλά λόγω βλάβης η υπηρεσία δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη".

Σε παλιότερο θέμα του myphone διάβασα ότι τα μηνύματα προς αυτή την υπηρεσία, έχουν κι αυτά χρέωση.

 

Τι να κάνω τώρα εγώ; Να πάω σε κανένα κατάστημα να τους βρίσω; Αλλά τι φταίνε οι υπάλληλοι; Κάθε φορά που κάποιος θέλει να τακτοποιήσει ένα θέμα με το λογαριασμό του, οι υπάλληλοι δίνουν πάντα την ίδια απάντηση "πρέπει να επικοινωνήσετε με το 13830".

 

Υ.Γ. Κάθε κάρτα των 10 ευρώ που παίρνω, μου κρατάει 2 μήνες περίπου, γιατί τηλέφωνα δεν κάνω, τα μηνύματα είναι στη μισή τιμή λόγω του προγράμματος, και τα περισσότερα μηνύματα τα στέλνω μέσω εφαρμογής του ίντερνετ καταναλώνοντας MB που είναι 3 ευρώ το μήνα στο πακέτο που χρησιμοποιώ.

Έβαλα κάρτα 10 ευρώ πριν 4 μέρες και τώρα έχω 2 ευρώ περίπου. Τα 3 ευρώ πήγαν στο Surf & Email 60 το οποίο είναι 120 ΜΒ τώρα και έχουν μείνει 100 ΜΒ περίπου. Τα 2 ευρώ τα έχω ακόμα. Τα μηνύματα που έστειλα εκτός ίντερνετ, δεν ξεπερνούν τα 3-4. Τα 5 ευρώ μου τα έφαγε η Vodafone με το έτσι θέλω, δίνοντάς μου ένα πρόγραμμα που δεν θέλω, και ακόμα και να ήθελα για λόγους καλής θέλησης, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να το χρησιμοποιήσω.

 

Σας παρακαλώ τα φώτα σας, τι άλλο μπορώ να κάνω εκτός από το να τους χαρίζω λεφτά για το τίποτα;

Όλα δικά σου μάτια μου κι ο πόνος σου δικός μου

είδαν πολλά τα μάτια μου στις γειτονιές του κόσμου...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν στέλνεις όσα μας είπες εδώ με μέιλ στην βονταφον; Κάνε τα copy paste. Μπορείς να κοινοποιήσεις και το μέιλ και στην ΕΕΤΤ, ώστε να τρομάξουν πιο πολύ... :(
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν στέλνεις όσα μας είπες εδώ με μέιλ στην βονταφον; Κάνε τα copy paste. Μπορείς να κοινοποιήσεις και το μέιλ και στην ΕΕΤΤ, ώστε να τρομάξουν πιο πολύ... :(

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/opinionRequest.action?opinionType=2&menuId=10828

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς, και φυσικά απαίτησε να σου επιστραφεί το ποσό που χρεώθηκες χωρίς αποτέλεσμα για την εξυπηρέτηση πελατών

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έδωσαν νέα sim και μου είπαν μόλις χαθεί το σήμα από το cosmote βάλτε τη sim της Vodafone. Μόνο το μήνυμα μου έστειλαν ότι εγκρίθηκαν τα χαρτιά μου

Η διαφορά μας είναι τότε ότι εγώ έκανα την αίτηση για φορητοτητα μέσω ίντερνετ;)

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Επειδη προκοπη δεν ειδα με τη συνδεση λεω να το γυρισω και γω στο cu για φοιτητες.. Αν κανω αιτηση μεσω ιντερνετ θα πρεπει να παω απο καταστημα για να δειξω το πασο ? επισης θα μου δωσουν κατευθειαν την micro sim ετσι ?
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν στέλνεις όσα μας είπες εδώ με μέιλ στην βονταφον; Κάνε τα copy paste. Μπορείς να κοινοποιήσεις και το μέιλ και στην ΕΕΤΤ, ώστε να τρομάξουν πιο πολύ... :(

 

 

ακριβώς, και φυσικά απαίτησε να σου επιστραφεί το ποσό που χρεώθηκες χωρίς αποτέλεσμα για την εξυπηρέτηση πελατών

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πήγα σήμερα σ' ένα υποκατάστημα, μήπως έχω πιο άμεση εξυπηρέτηση εκεί. Αυτό που έγινε εν τέλει, ήταν να στείλει η κοπέλα μήνυμα στα κεντρικά περιγράφοντας το πρόβλημα και ζητώντας να αφαιρεθεί το πακέτο για το οποίο χρεώθηκα και να μου επιστραφούν τα χρήματα. Μου είπε ότι η διαδικασία αυτή παίρνει γύρω στις 10 μέρες, οπότε αναγκαστικά έκανα πάλι ανανέωση. Όσον αφορά τα μηνύματα που έστειλα στην εξυπηρέτηση, επειδή η χρέωση του καθενός είναι 0,03 ευρώ κι εγώ έστειλα ένα μήνυμα που χωρίζεται σε 5 επιμέρους μηνύματα, δεν θεώρησα σημαντικό να ζητήσω αυτά τα 0,15 που μου χρέωσαν.

 

Απλά τώρα θα περιμένω μου είπε μήνυμα από την υπηρεσία που θα με ενημερώσει για την διαδικασία, όταν αυτή ολοκληρωθεί.

 

Υ.Γ. Τσέκαρα καλού κακού αν μου αφαίρεσαν το Vodafone Special, αλλά ισχύει κανονικά. Τώρα, με ποια λογική μου φόρτωσαν το πακέτο ομιλίας, αυτοί ξέρουν...

Όλα δικά σου μάτια μου κι ο πόνος σου δικός μου

είδαν πολλά τα μάτια μου στις γειτονιές του κόσμου...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

JOHNMEGARYTHMOS,ευχαριστώ για τις χρήσιμες συμβουλές!Θα το ενεργοποιήσω μάλλον μέσω του my account.

Έγραψες ότι η ανανέωση των 10 ευρω θα μου δώσει και κάποιο bonus.Ξέρουμε ποιο bonus είναι αυτό;Για να το πάρω,έχει σημασία αν η ανανέωση θα γίνει στο κατάστημα ή με κάρτα από περίπτερο ή μέσω my account...να προτιμήσω κάποιον από τοους τρεις τρόπους;

 

 

Υ.Γ. Κάθε κάρτα των 10 ευρώ που παίρνω, μου κρατάει 2 μήνες περίπου, γιατί τηλέφωνα δεν κάνω, τα μηνύματα είναι στη μισή τιμή λόγω του προγράμματος, και τα περισσότερα μηνύματα τα στέλνω μέσω εφαρμογής του ίντερνετ καταναλώνοντας MB που είναι 3 ευρώ το μήνα στο πακέτο που χρησιμοποιώ.

 

Αν έχεις την καλοσύνη,στείλε μου εδώ ή σε pm την εφαρμογή αυτή για τα δωρεάν μηνύματα μέσω internet :)

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις την καλοσύνη,στείλε μου εδώ ή σε pm την εφαρμογή αυτή για τα δωρεάν μηνύματα μέσω internet :)

 

Η εφαρμογή που χρησιμοποιώ τελευταία είναι η WhatsApp η οποία είναι δωρεάν για έναν χρόνο, και φυσικά απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει και ο άλλος την ίδια εφαρμογή για να δεχτεί τα μηνύματα. Υπάρχουν κι άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιώ κατά καιρούς, οι οποίες κάνουν την ίδια δουλειά και είναι επίσης δωρεάν: Viber, Nimbuzz, Fring και ίσως υπάρχουν κι άλλες ακόμα. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει και ο άλλος να έχει την ίδια εφαρμογή για να δεχτεί τα μηνύματα αυτά.

 

Συγγνώμη για το off topic.

Όλα δικά σου μάτια μου κι ο πόνος σου δικός μου

είδαν πολλά τα μάτια μου στις γειτονιές του κόσμου...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σύμβουλη: καλυτερα που το πακετο δεν ανανεωνεται αυτοματα διοτι μπορεις να ενεργοποιησεις οσες φορες θελεις ενω αμα ειχες αυτοματη ανανεωση θα πρεπει να περιμενες τον επομενο μηνα . Επισης το καλο επισης ειναι το εξης: οτι αμα ξανα ενεργοποιησεις το πακετο πριν την ληξη του πρωτου πακετου τα λεπτα ομιλιας δεν τα χανεις και αθροιζονται και λιγουνε ολα μαζι απο την στιγμη που ενεργοποιησες το δευτερο πακετο και ενα μηνα μετα . Αρα και παλι δεν εχει νοημα να ενεργοποιειται αυτοματα το πακετο διοτι χανεις πολλα ..

 

Αυτα ειναι εξακριβωμενα?

Δηλαδη:

1)Νομιζα οτι με την αυτοματη ανανεωση καθε φορα που βαζεις καρτα ανανεωνεται και το πακετο που εχεις επιλεξει. Αν μεσα στο μηνα μου τελειωσει το πακετο και βαλω καρτα, δεν ανανεωνεται και το πακετο?

2)Εχοντας απενεργοποιημενη την αυτοματη ανανεωση και το πακετο ληγει αυριο και ενω εχω υπολοιπο καποια λεπτα βαζω καρτα, προσθετονται τα λεπτα που δεν χρησιμοποιηθηκαν στο καινουριο πακετο και ληγουν ολα μαζι?

 

ΥΓ. Πρωτη φορα με καρτα μετα απο μια 10ετια οποτε ειμαι ασχετος με το τι ισχυει.

Edited by Gringo
Smile...
Link to comment
Share on other sites

Το 1237 τι είναι; έχω δει κλησεις από αυτό το νούμερο. Δε. Το σήκωσα βέβαια.

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Ηχογραφημένο μήνυμα για προσφορές , αυτή την περίοδο δίνει 100' προς όλους με την αγορά συγκεκριμένων πακέτων ομιλίας.
Link to comment
Share on other sites

Ηχογραφημένο μήνυμα για προσφορές , αυτή την περίοδο δίνει 100' προς όλους με την αγορά συγκεκριμένων πακέτων ομιλίας.

 

μια χαρά !. Όπως το είχα αναφέρει πιο πάνω εγώ !. Αλλα ούτε εγώ είχα προλάβει την κλήση αυτήν να την απαντήσω και ολο αναπάντητη την έβλεπα !.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Χαζεύοντας λίγο στο site του CU,διαπίστωσα ότι δεν μπορείς να κάνεις ανανέωση διαδικτυακά μέσω του my account αλλα μόνο μέσω περιπτέρου ή καταστήματος.Ισχύει ή λάθος κατάλαβα;Περίεργο πάντως αν ισχύει..

JOHNMEGARYTHMOS έγραψες σε προηγούμενο μήνυμα ότι υπάρχει bonus στην ανανέωση των 10 ευρώ.Μήπως ξέρεις ποιο είναι αυτό;

Fishfemale,ευχαριστώ.Αυτές τις γνωρίζω αλλά νόμιζα ότι εννοούσες εφαρμογές με τις οποίες στέλνεις δωρεάν sms από pc σε κινητό χωρίς να είναι απαρίτητο να έχει και ο παραλήπτης την ίδια εφαρμογή.Μου έστελνε μέχρι πριν από κάποιο διάστημα κάποιος γνωστός sms μέσω του pc του αλλά δεν τον είχα ρωτήσει και τώρα έχουμε μήνες να μιλήσουμε...

Link to comment
Share on other sites

JOHNMEGARYTHMOS έγραψες σε προηγούμενο μήνυμα ότι υπάρχει bonus στην ανανέωση των 10 ευρώ.Μήπως ξέρεις ποιο είναι αυτό;

Επιλέγεις ένα εκ των δύο:

http://www.vodafonecu.gr/gr/about-cu/just-surf-bonus/

http://www.vodafonecu.gr/gr/about-cu/bonus-talk-2-vodafone/

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ισχύουν και για τα φοιτητικά CU τα ίδια bonus;
Link to comment
Share on other sites

Ισχύουν και για τα φοιτητικά CU τα ίδια bonus;

 

Ναι κανονικά ισχύουν και στα φοιτητικά

Κατά την άποψη μου στο φοιτητικό συμφέρει το internet . Τα 120 προς Vodafone δεν λένε κάτι όταν έχεις 500 λεπτά με 5 ευρώ....

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι εξακριβωμενα?

Δηλαδη:

1)Νομιζα οτι με την αυτοματη ανανεωση καθε φορα που βαζεις καρτα ανανεωνεται και το πακετο που εχεις επιλεξει. Αν μεσα στο μηνα μου τελειωσει το πακετο και βαλω καρτα, δεν ανανεωνεται και το πακετο?

2)Εχοντας απενεργοποιημενη την αυτοματη ανανεωση και το πακετο ληγει αυριο και ενω εχω υπολοιπο καποια λεπτα βαζω καρτα, προσθετονται τα λεπτα που δεν χρησιμοποιηθηκαν στο καινουριο πακετο και ληγουν ολα μαζι?

 

ΥΓ. Πρωτη φορα με καρτα μετα απο μια 10ετια οποτε ειμαι ασχετος με το τι ισχυει.

 

Απαντάω στον εαυτό μου:

1) με ενεργοποιημενη την αυτόματη ανανέωση πακέτου κάθε φορά που βάζεις κάρτα ανανεώνεται και το πακέτο, το αναφέρει πριν την ενεργοποίηση.

2) δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι δεν ισχύει, γιατί αναφέρει ότι αν υπάρχει υπόλοιπο από πακέτο και βάλεις κάρτα καταναλώνεται πρώτα αυτή που λήγει πιο σύντομα.

Smile...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...