Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

58 minutes ago, VIPdriver said:

Το κασμπακ πιο συμφέρον για την εταιρία ήταν και το κόβουν... 

Μπορεί να ήταν απόφαση της Pockee και όχι της Vodafone

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • HEO

    1682

  • Vasileios

    1557

  • JOHNMEGARYTHMOS

    1361

  • VIPdriver

    1899

1 ώρα πριν, opmgls said:

Για εμάς σίγουρα! Για την εταιρεία μάλλον δεν ήταν γιατί αλλιώς δεν θα το σταματούσαν. Ότι και να γράφουμε εμείς εδώ δεν είναι και τοοοσο βλάκες.

Η κλασσικη λογικη , οχι μηχανιστικα δλδ "επειδη ισχυε...=> το αλλαξαν σε...." , αλλα η αιτιοκρατια "του σκοπου" δλδ "επειδη θα ισχυε (που καμια προσβαση δε μπορουμε να εχουμε σε αυτο) πχ και καλα δε θα τους συνεφερε.....=> το αλλαξαν σε....", οπως " επειδη την USA δε θα την συνεφερε το.....=> κανανε ......".

Εκτος του οτι μενει να αποδειχτει εαν αυτη η "λογικη ενδελεχειας" ισχυει και σε αυτη την περιπτωση, οφειλουμε να παραδεχτουμε την παρακατω προταση p με εγκυροτητα ισχυος κοντα στο 100%:

Προταση p: "Η βλακεια δεν ειναι απολυτη, αλλα παντα σχετικη με τους αναφερομενους", πχ το target group στο οποιο αναφερεται, στη συγκεκριμενη περιπτωση τους ελληνες υπηκοους.

Οποτε εαν 1)Δυναστε (καθως το target group βγαζει κριση για την ισχυ της p) και 2) εχετε προθεση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ, ωστε να μην γινει λαθος και μετα πουμε: "Εεεε ετσι ειμαστε εμεις edo: Παμε κι οπου βγει",

Βγαλτε τα συμπερασματα σας για την "βλακεια".

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, alteisei said:

Η κλασσικη λογικη , οχι μηχανιστικα δλδ "επειδη ισχυε...=> το αλλαξαν σε...." , αλλα η αιτιοκρατια "του σκοπου" δλδ "επειδη θα ισχυε (που καμια προσβαση δε μπορουμε να εχουμε σε αυτο) πχ και καλα δε θα τους συνεφερε.....=> το αλλαξαν σε....", οπως " επειδη την USA δε θα την συνεφερε το.....=> κανανε ......".

Εκτος του οτι μενει να αποδειχτει εαν αυτη η "λογικη ενδελεχειας" ισχυει και σε αυτη την περιπτωση, οφειλουμε να παραδεχτουμε την παρακατω προταση p με εγκυροτητα ισχυος κοντα στο 100%:

Προταση p: "Η βλακεια δεν ειναι απολυτη, αλλα παντα σχετικη με τους αναφερομενους", πχ το target group στο οποιο αναφερεται, στη συγκεκριμενη περιπτωση τους ελληνες υπηκοους.

Οποτε εαν 1)Δυναστε (καθως το target group βγαζει κριση για την ισχυ της p) και 2) εχετε προθεση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ, ωστε να μην γινει λαθος και μετα πουμε: "Εεεε ετσι ειμαστε εμεις edo: Παμε κι οπου βγει",

Βγαλτε τα συμπερασματα σας για την "βλακεια".

@aektzhs 1 δηλαδή εσύ που έβαλες καρδούλα reaction κατάλαβες; :classic_smile:

Link to comment
Share on other sites

Οι εφαρμογές της vodafone αυτή τη στιγμή είναι εκτός όσον αφορά την ενημέρωση υπολοίπων...

Μόνο για το σταθερό υπάρχουν πληροφορίες στο my vodafone. Για καρτοκινητά όλα κενά.

Link to comment
Share on other sites

Μια off topic ερώτηση. 

Δεν έχω κάρτα Αβ plus μπορώ να κάνω εγγραφή ηλεκτρονικά από την εφαρμογή τους και να βάζω μετά το κουπόνι των 3€.

Επίσης μπορούν να μαζευτούν κουπόνια άνα μήνα στο σύνολο πχ 12€

Σας ευχαριστώ πολύ!! 

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

Screenshot_20241124_163519.jpg

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει δυνατότητα να κάνω φραγή δεδομένων σε CU; Να γίνεται δηλαδή χρήση μόνο για κλήσεις.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, geoponer said:

Υπάρχει δυνατότητα να κάνω φραγή δεδομένων σε CU; Να γίνεται δηλαδή χρήση μόνο για κλήσεις.

Μπορείς,αλλά μπορείς να στείλεις και Κ στο 1252 έτσι ώστε όταν δεν έχεις δεδομένα από πακέτο ή γενικά να μην χρεώνεσαι 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, aektzhs 1 said:

Μπορείς,αλλά μπορείς να στείλεις και Κ στο 1252 έτσι ώστε όταν δεν έχεις δεδομένα από πακέτο ή γενικά να μην χρεώνεσαι 

Βρήκα ότι υπάρχει επιλογή μέσα στο my vodafone app, αλλά περιμένω να μιλήσω με εκπρόσωπο γιατί δεν γίνεται αυτόματα ή με κάποια εντολή.

Πρόκειται για αριθμό που έχω δώσει στον γιο μου, ο οποίος κάνει κατάχρηση.

Σε ευχαριστώ για το Κ, είναι από τα πρώτα που ενεργοποιήσα όταν πήρα τον αριθμό.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

 

7 minutes ago, geoponer said:

Βρήκα ότι υπάρχει επιλογή μέσα στο my vodafone app, αλλά περιμένω να μιλήσω με εκπρόσωπο γιατί δεν γίνεται αυτόματα ή με κάποια εντολή. Μακάρι να μας άφηναν να το ενεργοποιήσουμε εμείς σχετικά όλες της φραγες αυτόματα αν θέλαμε χωρίς εκπρόσωπο 

Πρόκειται για αριθμό που έχω δώσει στον γιο μου, ο οποίος κάνει κατάχρηση.

Σε ευχαριστώ για το Κ, είναι από τα πρώτα που ενεργοποιήσα όταν πήρα τον αριθμό.

 

Edited by Dimitris_15

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

Όταν βάζεται κωδικό drop στο ΑΒ φαίνεται κάπου ότι προστέθηκε;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μίλησα μαζί τους: πρέπει να τους πω τον κωδικό ασφαλείας που πηγαίνει με SMS στο κινητό του μικρού, τον οποίο ο μικρός προφανώς δε μου λέει.

Εγώ δεν θα πάρω με το ζόρι το κινητό του μικρού, δεν θέλω να φτάσω εκεί.

Τζίφος.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, geoponer said:

Τελικά μίλησα μαζί τους: πρέπει να τους πω τον κωδικό ασφαλείας που πηγαίνει με SMS στο κινητό του μικρού, τον οποίο ο μικρός προφανώς δε μου λέει.

Εγώ δεν θα πάρω με το ζόρι το κινητό του μικρού, δεν θέλω να φτάσω εκεί.

Τζίφος.

Εννοείς να του σταματήσεις γενικά τη πρόσβαση στα δεδομένα ή όταν τελειώσουν να σταματούν;

Μα καλά ο μικρός σε κάνει ότι θέλει;😅

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, geoponer said:

Τελικά μίλησα μαζί τους: πρέπει να τους πω τον κωδικό ασφαλείας που πηγαίνει με SMS στο κινητό του μικρού, τον οποίο ο μικρός προφανώς δε μου λέει.

Εγώ δεν θα πάρω με το ζόρι το κινητό του μικρού, δεν θέλω να φτάσω εκεί.

Τζίφος.

Με την αποφυγή της χρέωσης δεν θα έχεις θέμα. Φαντάζομαι του βάζεις κάθε μήνα κάρτα οπότε αν βάζει το μικρότερο πακέτο μαζί με Vodafone CU Shake θα έχει πάνω από 6 GB(χωρίς να υπολογίζω με Bing Bang)οπότε αν του τελειώσουν δεν θα έχει αυτός και εσύ δεν θα χρεώνεσαι 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, leo06 said:

Όταν βάζεται κωδικό drop στο ΑΒ φαίνεται κάπου ότι προστέθηκε;

δεν φαίνεται στο ab wallet αλλά εάν κάνεις αγορές πάνω από 15 ευρώ ενεργοποιείτε μόνος του!

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, leo06 said:

Όταν βάζεται κωδικό drop στο ΑΒ φαίνεται κάπου ότι προστέθηκε;

οπως ειπε ο φιλος, δυστυχως δεν φαινεται πουθενα, μονο στο ταμειο
Μεγα μειονέκτημα της εφαρμογης

αλλο θεμα

φιλος με υπολοιπο 100 ευρω ανανεωσε με cashback 2 μερες πριν ληξει το υπολοιπο

η εφαρμογη ενημερωθηκε και νεα ληξη υπολοιπου 15 Ιαν

κλεινει το κινητο μιας και δεν το χρησιμοποιει πολυ, και το ανοιγει μετα απο 1 εβδομαδα

τα λεφτα ειχαν κανει φτερα και το υπολοιπο ηταν μηδενικο που βεβαια ληγει ακομα 15 Ιαν !!!

εκανε τα σχερικα παραπανα και περιμενει

το νου σας γατονια, δεν εχουν τον θεο τους τα λομογια

 

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, απο καταστημα Vodafone ποια ειναι η ελαχιστη ανανεωση;

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, manosn2 said:

Καλησπερα, απο καταστημα Vodafone ποια ειναι η ελαχιστη ανανεωση;

13€ πια... :classic_sad:
Μέχρι πριν κάνα μήνα στο αυτόματο μηχάνημα μπορούσε να βάλεις 8€. Προχθές που δοκίμασα, δεν ανόιγε η επιλογή να προχωρήσει σε χρέωση της κάρτας σου με λιγότερο από 13€

Link to comment
Share on other sites

το e-food εχει βγει απο το cu around (έκπτωση 10%) της εφαρμογης cu. Έχει παραμείνει όμως στο "thank you" της εφαρμογής my vodafone. Εκεί όπως έχω αναφέρει πάλι προσφατα, υπαρχει bug. Βγαζει κωδικο με τα 6 τελευταία ψηφία του αριθμού τηλεφώνου. Που φυσικά δεν δουλεύει. Ο τρόπος όμως για να πάρετε τον σωστό κωδικό είναι ο εξής:

Πηγαινετε στην ενότητα "οι κωδικοί μου - ενεργοί κωδικοί" και πατάτε στην αντιγραφή. Εκεί υπάρχει δεύτερο bug. Εμφανίζεται η ένδειξη "ο κωδικός τάδε αντιγράφηκε" Σε μενα τουλάχιστον, δεν περνάει στο πρόχειρο. Ή πατάω  επαναλαμβανόμενα στην αντιγραφή και τον γράφω σε χαρτι, ή με το επαναλαμβανόμενο πάτημα παίρνω screenshot. Οι φωτογραφίες του android έχουν δυνατότητα αντιγραφής κειμένου από την εικόνα.

Επίσης άλλο bug, πάλι με e-food στο cu drop. Τον έβγαλα χτες 23.30, και τον βλέπω να λήγει σήμερα στην ενότητα του cu drop. Υπέθεσα οτι λήγει στο 24ωρο. Έλα που στις 9 σημερα δεν το δεχόταν στο e-food, παρότι φαινόταν ενεργός. Αρα παίρνουμε τον κωδικό και τον χρησιμοποιούμε αμέσως...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Με την αποφυγή της χρέωσης δεν θα έχεις θέμα. Φαντάζομαι του βάζεις κάθε μήνα κάρτα οπότε αν βάζει το μικρότερο πακέτο μαζί με Vodafone CU Shake θα έχει πάνω από 6 GB(χωρίς να υπολογίζω με Bing Bang)οπότε αν του τελειώσουν δεν θα έχει αυτός και εσύ δεν θα χρεώνεσαι 

Δεν είναι αυτό το θέμα, έχει αρκετά δεδομένα. Το πρόβλημα είναι ότι μπαίνει στο ίντερνετ την ώρα που πρέπει να διαβάζει με αποτέλεσμα να μένει πίσω.

Του έχω μπλοκάρει το wifi με φίλτρο στο ρούτερ αλλά προφανώς πλέον χρησιμοποιεί τα δεδομένα που έχει. Θα μιλήσω αύριο με τη Voda να δω τί μπορεί να γίνει.

4 ώρες πριν, elkons said:

Εννοείς να του σταματήσεις γενικά τη πρόσβαση στα δεδομένα ή όταν τελειώσουν να σταματούν;

Μα καλά ο μικρός σε κάνει ότι θέλει;😅

Είναι παιδί Γυμνασίου και λόγω προεφηβείας είναι μέσα στην αντίδραση και καθόλου συνεργάσιμος μερικές φορές. Αυτό όμως είναι προσωπικό θέμα. 

Θα ήθελα να του κλείνω την πρόσβαση στα δεδομένα εύκολα και γρήγορα, αλλά από τη στιγμή που πρέπει να μιλήσω με την Voda αυτό δεν γίνεται.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

Εαν το καταφέρεις τις ώρες που είναι να διαβάζει γύρνα το του σε Edge και όταν τελειώσει σε 4G/5G

Βέβαια δύσκολο να του πάρεις το κινητό....

Τι συσκευή διαθέτει ;

Μέσω Google family link δεν ξέρω εάν μπορείς να του κλείνεις τα δεδομένα όσο διαβάζει 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, VIPdriver said:

Τα 4€ απο τα 4 αποψινα γκολ δεν μπηκαν ακομη...

Δεν μπήκαν ούτε σε μένα, τι να πω τους πείραξε που θα μας δώσουν 4 ευρώ σε μια μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...