HEO Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 (edited) 1 ώρα πριν, geoponer said: Ξέρει κανείς αν και πώς απενεργοποιούνται τα MMS στο CU; αν δεν εχει APN για MMS δεν μπορει να στειλει MMS https://www.vodafone.gr/ypostirixi/faqs/sms-mms/energopoiisi-mms-poies-rythmiseis-apn-chreiazomai-kai-poio-einai-to-orio-megethous-enos-minymatos προσωπικα θα εβαζα ενα λαθος ΑPN εναλακτικα οτι λεει ο φιλος με το RCS αλλα εχει υποψιν σου https://www.vodafone.gr/ypostirixi/faqs/sms-mms/giati-eno-stelno-se-mia-omadiki-synomilia-sms-i-syskeyi-moy-stelnei-mms Edited November 20, 2024 by HEO 2 3 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 7 minutes ago, Inevar said: Είμαι στο φοιτητικό, τι έκανε λέει το χρηματικό μου υπόλοιπο; Στείλανε μήνυμα σήμερα. Επικοινώνησε με το τσατ κ πες τους τι λεει το app και τι λεει το σμσ. Μήπως έχει βγεί κάποια ανακοίνωση για μείωση του 6μηνου στα φοιτητικά; 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 1 minute ago, VIPdriver said: Μήπως έχει βγεί κάποια ανακοίνωση για μείωση του 6μηνου στα φοιτητικά; εχει βγει ανακοινωση, αλλα υποτιθεται οτι λεει το app πρεπει να ισχυει 6 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Steleon Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 Καλημέρα, μια που πιάσαμε τα RCS, έχω ένα προβλήματακι. Στη συσκευή μου έχω 2 κάρτες, μια cu και μια frog. Όταν ενεργοποιω τα RCS η αποστολή γίνεται πάντα από το cu, δεν μου δίνει τη δυνατότητα να διαλέξω. Ακόμη κι όταν απενεργοποιω εντελώς τη cu γραμμή πάλι από εκεί φαίνεται στον παραλήπτη ότι στέλνω. Εννοείται ότι εγώ θέλω να φαίνεται ότι στέλνω από frog αλλά δεν το έχω καταφέρει Καμιά ιδέα? Τι κάνω λάθος? 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 9 minutes ago, Steleon said: Καλημέρα, μια που πιάσαμε τα RCS, έχω ένα προβλήματακι. Στη συσκευή μου έχω 2 κάρτες, μια cu και μια frog. Όταν ενεργοποιω τα RCS η αποστολή γίνεται πάντα από το cu, δεν μου δίνει τη δυνατότητα να διαλέξω. Ακόμη κι όταν απενεργοποιω εντελώς τη cu γραμμή πάλι από εκεί φαίνεται στον παραλήπτη ότι στέλνω. Εννοείται ότι εγώ θέλω να φαίνεται ότι στέλνω από frog αλλά δεν το έχω καταφέρει Καμιά ιδέα? Τι κάνω λάθος? απενεργοποιεις την γραμμη που δεν θελεις κανεις επαννενικηση και δοκιμαζεις ξανα, λογικα θα σου βαλει αυτην που ειναι ενεργη μετα ενεργοποιεις και αυτην που δεν θελεις 5 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Steleon Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 Πάω να το δοκιμάσω, ευχαριστώ 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eridion25 Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 Προειδοποίηση απομένουν 4 μέρες μέχρι την κατάργηση. Όσοι θέλουν αναγκαστική ανανέωση να ανανεώσουν με αγορά ενός Amstel Radler 2 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 16 minutes ago, eridion25 said: Προειδοποίηση απομένουν 4 μέρες μέχρι την κατάργηση. Όσοι θέλουν αναγκαστική ανανέωση να ανανεώσουν με αγορά ενός Amstel Radler "Το καλάθι του πανικού" 3 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 9 minutes ago, Bas said: "Το καλάθι του πανικού" Τελειώνει το κασμπακ, τελείωσε και η 8ευρη ανανέωση από τα καταστήματα, όποτε για συντήρηση αριθμού μένουν τα f2g+frog (και Q ονλαιν σε κατάσταση ενεργού καουνταουν) 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 11 minutes ago, VIPdriver said: τελείωσε και η 8ευρη ανανέωση από τα καταστήματα Αυτό πάλι που το είδες; 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 43 minutes ago, eridion25 said: Προειδοποίηση απομένουν 4 μέρες μέχρι την κατάργηση. Όσοι θέλουν αναγκαστική ανανέωση να ανανεώσουν με αγορά ενός Amstel Radler 4 ημέρες για να πάρεις το κουπόνι cashback. Υπάρχει περιθώριο να το χρησιμοποιήσεις 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 11 minutes ago, sou_d said: Αυτό πάλι που το είδες; Είχε ανακοινωθεί αλλά μέχρι τώρα δεν εφαρμόστηκε. Αλλά αν ειδε κανένας ελαχιστη 13€ στα μηχανήματα των καταστημάτων να το πει καθαρά... 3 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Steleon Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 2 ώρες πριν, Steleon said: Πάω να το δοκιμάσω, ευχαριστώ Το δοκίμασα, μετά την επανεκκίνηση δεν δούλευε με frog (χρέωσε κανονικά 0,20...), όταν ομως ενεργοποίησα εκ νέου το cu δούλεψε κατευθείαν με cu χωρίς να μπορείς να επιλέξεις από πού να στείλεις. Μάλλον θα τα πληρώνω τα μηνύματα στο frog, ακριβά... 1 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 9 minutes ago, kmpatra said: Είχε ανακοινωθεί αλλά μέχρι τώρα δεν εφαρμόστηκε. Αλλά αν ειδε κανένας ελαχιστη 13€ στα μηχανήματα των καταστημάτων να το πει καθαρά... Το είπε ο Βασίλειος 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 (edited) 19 minutes ago, Steleon said: Το δοκίμασα, μετά την επανεκκίνηση δεν δούλευε με frog (χρέωσε κανονικά 0,20...), όταν ομως ενεργοποίησα εκ νέου το cu δούλεψε κατευθείαν με cu χωρίς να μπορείς να επιλέξεις από πού να στείλεις. Μάλλον θα τα πληρώνω τα μηνύματα στο frog, ακριβά... να ρωτησω κατι τοτε, εισαι σιγουρος οτι η frog εχει RCS;; δεν χρειαζοταν να πληρωσεις τα 0.20 ευρω στο βατραχι αν εχουν και οι δυο RCS φαινεται 54 minutes ago, VIPdriver said: Τελειώνει το κασμπακ, τελείωσε και η 8ευρη ανανέωση από τα καταστήματα, όποτε για συντήρηση αριθμού μένουν τα f2g+frog (και Q ονλαιν σε κατάσταση ενεργού καουνταουν) υπαρχει και η λυση ανανεωνω και τα τρωω σε σουβλακια που ομορφαινουν και δεν παχαινουν 🙂 Edited November 20, 2024 by HEO 2 4 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 (edited) Δεν μπορεί να μην εχει rcs. Επισης φαίνεται στις ρυθμίσεις -συζητησεις rcs οπου κανει απόπειρα να πιστοποιησει τον αριθμό. Δοκιμασε να κλείσεις παλι τη vodafone και δες τι κανει εκει , γιατί μπορει να εχει κρατησει της Vodafone τον αριθμό. Κλεισε και ανοιξε παλι το rcs για να κάνει απόπειρα παλι για την πιστοποίηση. Edited November 20, 2024 by kmpatra 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 2 ώρες πριν, VIPdriver said: για συντήρηση αριθμού μένουν τα f2g+frog (και Q ονλαιν σε κατάσταση ενεργού καουνταουν) Frog: φραγή εισερχόμενων μετά άπω 90 ημέρες 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Steleon Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 Όταν το ενεργοποίησα είχα κλείσει τη vodafone. Αυτό μου έγραψε ότι ενεργοποιήθηκε στον vodafone αριθμό. Έκανα επανεκκίνηση, με κλειστή Vodafone, και μου έγραψε ότι ενεργοποιήθηκε το rcs στον frog αριθμό. Έστειλα sms, χρεώθηκε από frog. Άνοιξα Vodafone, αμέσως μου είπε ότι το rcs ενεργοποιήθηκε στον Vodafone αριθμό. Και έστειλε από εκεί χωρίς να χρεώσει. Δεν ξέρω, ίσως κάτι να παίζει με τη συσκευή και τις sim 1 και 2. Έχω παρατηρήσει και μερικές άλλες εμμονές πχ ποια σύνδεση επιλεγει για κλήσεις SOS. Πάντα τη Vodafone όταν είναι ενεργή. 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 Προεπιλεγμένη sim για sms είναι η φρογκ? 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 Εάν βγάζεις την vf SIM, τι γίνεται; 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos678 Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 Θελω να κανω φορητοτητα στο cu με το κωδικο cu200. Για να παρω τα 200gb γραφει οτι πρεπει να ενεργοποιησω το cumeapola 11.5. Αυτο το πακετο δε το βλεπω. Καταργηθηκε? Δε γινεται πλεον να παρω τη προσφορα? 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 4 minutes ago, thanos678 said: Θελω να κανω φορητοτητα στο cu με το κωδικο cu200. Για να παρω τα 200gb γραφει οτι πρεπει να ενεργοποιησω το cumeapola 11.5. Αυτο το πακετο δε το βλεπω. Καταργηθηκε? Δε γινεται πλεον να παρω τη προσφορα? Θα σου έρχεται μήνυμα μετά με την προσφορά 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teiresias_ Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 13 minutes ago, thanos678 said: Θελω να κανω φορητοτητα στο cu με το κωδικο cu200. Για να παρω τα 200gb γραφει οτι πρεπει να ενεργοποιησω το cumeapola 11.5. Αυτο το πακετο δε το βλεπω. Καταργηθηκε? Δε γινεται πλεον να παρω τη προσφορα? Γίνεται απλώς άλλαξε όνομα το πακέτο πριν μερικές μέρες. Μην σε απασχολεί. Ουσιαστικά είναι το combo flow των 11,80€. 3 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eridion25 Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 ξεχάστικε αυτό 3 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. November 20, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2024 11 minutes ago, Harry636 said: Θα σου έρχεται μήνυμα μετά με την προσφορά Ισχύει ακόμα ο κωδικός το κοίταξα τώρα απλα θα βάζεις το πακέτο με 11.8 και μετά θα σου έρχεται μήνυμα με την προσφορά ( καμία φορά αργή λίγο ) 14 minutes ago, eridion25 said: ξεχάστικε αυτό καλησπέρα λέει μέχρι τέλος του έτους https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2240350/h-volton-eiserhetai-se-kinhth-kai-statherh-thlefon.html 4 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.