Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 ώρα πριν, geoponer said:

Ξέρει κανείς αν και πώς απενεργοποιούνται τα MMS στο CU;

 

αν δεν εχει APN για MMS δεν μπορει να στειλει MMS

https://www.vodafone.gr/ypostirixi/faqs/sms-mms/energopoiisi-mms-poies-rythmiseis-apn-chreiazomai-kai-poio-einai-to-orio-megethous-enos-minymatos

προσωπικα θα εβαζα ενα λαθος ΑPN

εναλακτικα οτι λεει ο φιλος με το RCS αλλα εχει υποψιν σου

https://www.vodafone.gr/ypostirixi/faqs/sms-mms/giati-eno-stelno-se-mia-omadiki-synomilia-sms-i-syskeyi-moy-stelnei-mms

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • HEO

    1682

  • Vasileios

    1557

  • JOHNMEGARYTHMOS

    1361

  • VIPdriver

    1899

7 minutes ago, Inevar said:

Είμαι στο φοιτητικό, τι έκανε λέει το χρηματικό μου υπόλοιπο; Στείλανε μήνυμα σήμερα.

Screenshot_20241120-104015_My CU.png

Screenshot_20241120-103932_Messages.png

Επικοινώνησε με το τσατ κ πες τους τι λεει το app και τι λεει το σμσ. Μήπως έχει βγεί κάποια ανακοίνωση για μείωση του 6μηνου στα φοιτητικά;

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, VIPdriver said:

Μήπως έχει βγεί κάποια ανακοίνωση για μείωση του 6μηνου στα φοιτητικά;

εχει βγει ανακοινωση, αλλα υποτιθεται οτι λεει το app πρεπει να ισχυει

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, μια που πιάσαμε τα RCS, έχω ένα προβλήματακι. Στη συσκευή μου έχω 2 κάρτες, μια cu και μια frog. Όταν ενεργοποιω τα RCS η αποστολή γίνεται πάντα από το cu, δεν μου δίνει τη δυνατότητα να διαλέξω. Ακόμη κι όταν απενεργοποιω εντελώς τη cu γραμμή πάλι από εκεί φαίνεται στον παραλήπτη ότι στέλνω. Εννοείται ότι εγώ θέλω να φαίνεται ότι στέλνω από frog αλλά δεν το έχω καταφέρει 

Καμιά ιδέα? Τι κάνω λάθος?

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Steleon said:

Καλημέρα, μια που πιάσαμε τα RCS, έχω ένα προβλήματακι. Στη συσκευή μου έχω 2 κάρτες, μια cu και μια frog. Όταν ενεργοποιω τα RCS η αποστολή γίνεται πάντα από το cu, δεν μου δίνει τη δυνατότητα να διαλέξω. Ακόμη κι όταν απενεργοποιω εντελώς τη cu γραμμή πάλι από εκεί φαίνεται στον παραλήπτη ότι στέλνω. Εννοείται ότι εγώ θέλω να φαίνεται ότι στέλνω από frog αλλά δεν το έχω καταφέρει 

Καμιά ιδέα? Τι κάνω λάθος?

απενεργοποιεις την γραμμη που δεν θελεις

κανεις επαννενικηση και δοκιμαζεις ξανα, λογικα θα σου βαλει αυτην που ειναι ενεργη

μετα ενεργοποιεις και αυτην που δεν θελεις

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Προειδοποίηση  απομένουν 4 μέρες μέχρι την κατάργηση. Όσοι θέλουν αναγκαστική ανανέωση να ανανεώσουν με αγορά ενός Amstel Radler

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, eridion25 said:

Προειδοποίηση  απομένουν 4 μέρες μέχρι την κατάργηση. Όσοι θέλουν αναγκαστική ανανέωση να ανανεώσουν με αγορά ενός Amstel Radler

"Το καλάθι του πανικού"

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Bas said:

"Το καλάθι του πανικού"

Τελειώνει το κασμπακ, τελείωσε και η 8ευρη ανανέωση από τα καταστήματα, όποτε για συντήρηση αριθμού μένουν τα f2g+frog (και Q ονλαιν σε κατάσταση ενεργού καουνταουν) 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, VIPdriver said:

τελείωσε και η 8ευρη ανανέωση από τα καταστήματα

Αυτό πάλι που το είδες;

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, eridion25 said:

Προειδοποίηση  απομένουν 4 μέρες μέχρι την κατάργηση. Όσοι θέλουν αναγκαστική ανανέωση να ανανεώσουν με αγορά ενός Amstel Radler

4 ημέρες για να πάρεις το κουπόνι cashback.

Υπάρχει περιθώριο να το χρησιμοποιήσεις

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, sou_d said:

Αυτό πάλι που το είδες;

Είχε ανακοινωθεί αλλά μέχρι τώρα δεν εφαρμόστηκε. Αλλά αν ειδε κανένας ελαχιστη 13€ στα μηχανήματα των καταστημάτων να το πει καθαρά...

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Steleon said:

Πάω να το δοκιμάσω, ευχαριστώ 

Το δοκίμασα, μετά την επανεκκίνηση δεν δούλευε με frog (χρέωσε κανονικά 0,20...), όταν ομως ενεργοποίησα εκ νέου το cu δούλεψε κατευθείαν με cu χωρίς να μπορείς να επιλέξεις από πού να στείλεις.

Μάλλον θα τα πληρώνω τα μηνύματα στο frog, ακριβά...

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, kmpatra said:

Είχε ανακοινωθεί αλλά μέχρι τώρα δεν εφαρμόστηκε. Αλλά αν ειδε κανένας ελαχιστη 13€ στα μηχανήματα των καταστημάτων να το πει καθαρά...

Το είπε ο Βασίλειος

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Steleon said:

Το δοκίμασα, μετά την επανεκκίνηση δεν δούλευε με frog (χρέωσε κανονικά 0,20...), όταν ομως ενεργοποίησα εκ νέου το cu δούλεψε κατευθείαν με cu χωρίς να μπορείς να επιλέξεις από πού να στείλεις.

Μάλλον θα τα πληρώνω τα μηνύματα στο frog, ακριβά...

να ρωτησω κατι τοτε, εισαι σιγουρος οτι η frog εχει RCS;;

δεν χρειαζοταν να πληρωσεις τα 0.20 ευρω στο βατραχι

αν εχουν και οι δυο RCS φαινεται 

viber_image_2024-11-20_15-22-29-922.thumb.jpg.7adf474a01591e56bc13d363adf4d508.jpg

 

54 minutes ago, VIPdriver said:

Τελειώνει το κασμπακ, τελείωσε και η 8ευρη ανανέωση από τα καταστήματα, όποτε για συντήρηση αριθμού μένουν τα f2g+frog (και Q ονλαιν σε κατάσταση ενεργού καουνταουν) 

υπαρχει και η λυση ανανεωνω και τα τρωω σε σουβλακια που ομορφαινουν και δεν παχαινουν 🙂

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να μην εχει rcs. Επισης φαίνεται στις ρυθμίσεις -συζητησεις rcs οπου κανει απόπειρα να πιστοποιησει τον αριθμό. Δοκιμασε να κλείσεις παλι τη vodafone και δες τι κανει εκει , γιατί μπορει να εχει κρατησει της Vodafone τον αριθμό. Κλεισε και ανοιξε παλι το rcs για να κάνει απόπειρα παλι για την πιστοποίηση.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, VIPdriver said:

για συντήρηση αριθμού μένουν τα f2g+frog (και Q ονλαιν σε κατάσταση ενεργού καουνταουν) 

 Frog: φραγή εισερχόμενων μετά άπω 90 ημέρες

Link to comment
Share on other sites

Όταν το ενεργοποίησα είχα κλείσει τη vodafone. Αυτό μου έγραψε ότι ενεργοποιήθηκε στον vodafone αριθμό.

Έκανα επανεκκίνηση, με κλειστή Vodafone, και μου έγραψε ότι ενεργοποιήθηκε το rcs στον frog αριθμό. Έστειλα sms, χρεώθηκε από frog. Άνοιξα Vodafone, αμέσως μου είπε ότι το rcs ενεργοποιήθηκε στον Vodafone αριθμό. Και έστειλε από εκεί χωρίς να χρεώσει.

Δεν ξέρω, ίσως κάτι να παίζει με τη συσκευή και τις sim 1 και 2. Έχω παρατηρήσει και μερικές άλλες εμμονές πχ ποια σύνδεση επιλεγει για κλήσεις SOS. Πάντα τη Vodafone όταν είναι ενεργή. 

Link to comment
Share on other sites

Θελω να κανω φορητοτητα στο cu με το κωδικο cu200. Για να παρω τα 200gb γραφει οτι πρεπει να ενεργοποιησω το cumeapola 11.5. Αυτο το πακετο δε το βλεπω. Καταργηθηκε? Δε γινεται πλεον να παρω τη προσφορα?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, thanos678 said:

Θελω να κανω φορητοτητα στο cu με το κωδικο cu200. Για να παρω τα 200gb γραφει οτι πρεπει να ενεργοποιησω το cumeapola 11.5. Αυτο το πακετο δε το βλεπω. Καταργηθηκε? Δε γινεται πλεον να παρω τη προσφορα?

Θα σου έρχεται μήνυμα μετά με την προσφορά 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, thanos678 said:

Θελω να κανω φορητοτητα στο cu με το κωδικο cu200. Για να παρω τα 200gb γραφει οτι πρεπει να ενεργοποιησω το cumeapola 11.5. Αυτο το πακετο δε το βλεπω. Καταργηθηκε? Δε γινεται πλεον να παρω τη προσφορα?

Γίνεται απλώς άλλαξε όνομα το πακέτο πριν μερικές μέρες. Μην σε απασχολεί. Ουσιαστικά είναι το combo flow των 11,80€.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Harry636 said:

Θα σου έρχεται μήνυμα μετά με την προσφορά 

Ισχύει ακόμα ο κωδικός το κοίταξα τώρα 

απλα θα βάζεις το πακέτο με 11.8 και μετά θα σου έρχεται μήνυμα με την προσφορά ( καμία φορά αργή λίγο ) 

14 minutes ago, eridion25 said:

ξεχάστικε αυτό

 καλησπέρα λέει μέχρι τέλος του έτους 
https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2240350/h-volton-eiserhetai-se-kinhth-kai-statherh-thlefon.html
 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...