Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

19 minutes ago, GREGORYMO said:

Ότι πρέπει ιστορία για ψεκες 

Είπα να μην το πω... 😋😋😂😂
Και με λέτε κακό μετά... 😋😋😉😉

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, kmpatra said:

Ολιγον σχετικό - άσχετο για οσους χρησιμοποιούν για sms την εταιρεία/εφαρμογή smsbox. Για κάποιο λόγο δεν παραδίνονται τα μηνύματα από αυτή την εφαρμογή σε αριθμούς vodafone. Ενώ στις άλλες δύο εταιρείες παραδίδονται κανονικά. Υποψιάζομαι ότι καταλαβαίνει οτι δεν έρχεται απευθείας από τον αριθμό που φαίνεται στο id και τα μπλοκάρει. Όποιος μπορεί ας κάνει ένα check...

αποστολή sms, με αποστολέα το ταυτοποιημένο κινητό, δουλεύει μόνο περιστασιακά.

αποστολή sms, με αποστολέα αλφαριθμητικό επιλογής σου, είναι πάντα επιτυχής σε όλα τα δίκτυα...

 

Υ.Γ: συγνώμη για το off topic

Link to comment
Share on other sites

με πήραν κι έμενα τηλέφωνο, τους έκανα παράπονα και τους ειπα πως παραμένω μέχρι νεωτέρας

αν αλλάξουν πάλι τιμές θα φύγω

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, arjuna said:

αποστολή sms, με αποστολέα το ταυτοποιημένο κινητό, δουλεύει μόνο περιστασιακά.

αποστολή sms, με αποστολέα αλφαριθμητικό επιλογής σου, είναι πάντα επιτυχής σε όλα τα δίκτυα...

 

Υ.Γ: συγνώμη για το off topic

Επίσης αν στο αλφαριθμητικό γράψεις πρώτα ένα γράμμα μετά μπορείς να γράψεις τον αριθμό. Πολλά κινητά τον αναγνωρίζουν.

Πχ. t6941234567, επίσης στην καινούργια εφαρμογή μόλις την ανοίξεις το πρώτο ΣΜΣ που θα στείλει παίρνει τον αριθμό κανονικά. Αν κλείσει και σβηστεί η προσωρινή μνήμη ξαναγίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

Στην καινούργια εφαρμογή ποια εννοείς? Δεν υπάρχει ενημέρωση για το smsbox.

Και ontopic πωπω απεριόριστα...

Screenshot_20240701-132719.thumb.png.e9e68b5c9087c37d0d9b4ba7c0b5577e.png

Edit να το βράσω τα χρεώνουν 6,90 τα απεριόριστα για 15 μέρες. Η πρώτη με τις 5 μέρες οδηγεί στο πουθενά

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε "προσφορά μόνο για σένα" 30GB + 1000 λεπτά "ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ" σε νούμερο που δεν χρησιμοποιώ συχνά. Είχα ήδη cashback 1,9 ευρώ περασμένα, μπορούσα να εξαργυρώσω αργότερα, αλλά λέω, δεν δοκιμάζω, να πάρω και την προσφορά; Εξαργυρώνω και φυσικά δεν έρχεται (άλλες φορές με εξαργύρωση πάνω από 1 ευρώ μια χαρά ερχόταν). Επικοινωνώ με το τσατ, μου λένε θα σου έρθει, απλά πολλές φορές αργεί (ήταν Αγίου Πνεύματος) παίρνει ως και 24 ώρες (γελάμε). Τίποτα. Επικοινωνώ την επόμενη μέρα, μου λένε επειδή ήταν Αγίου Πνεύματος εχθες (πάλι γελάμε), θα σου έρθει μέσα στις επόμενες 24 ώρες. Τίποτα. Τρίτη φορά, μετά από 3ο 24ωρο, επικοινωνώ και μου λένε έπρεπε να βάλεις κάρτα 13 ευρώ (και δεν το λες 3 μέρες;;; )

Εξηγώ, στέλνοντας και screenshot, ότι άλλες φορές όντως έγραφε βάλε κάρτα 13 ευρώ ή 15 ευρώ για μια προσφορά. Αυτή τη φορά όμως έλεγε με "ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ". Και εφόσον το cashback είναι όντως ανανέωση, θα έπρεπε να μου δοθεί η προσφορά. Απάντηση "εν πάσει περιπτώσει, έπρεπε να βάλετε 13 ευρώ, θα θέλατε κάτι άλλο;". 

Τη ρωτάω λοιπόν, πώς μπορώ εγώ σαν καταναλωτής να μαντέψω το ποσό που πρέπει να βάλω, εφόσον δεν το γράφει στο διαφημιστικό; Εφόσον δεν γράφει χρηματικό ποσό, γιατί έπρεπε να βάλω 13 ευρώ και όχι 15 ας πούμε, ή 20 ευρώ;

Απάντηση "η ενημέρωση που έχουμε είναι ότι θα έπρεπε να κάνετε ανανέωση των 13 ευρώ, θα θέλατε κατι άλλο;"

Της λέω, ξέρω ότι δεν φταίτε εσείς, απλά εκτός από εσάς, θα έπρεπε να ενημερώνονται και οι καταναλωτές, ώστε να ξέρουν αν θα κάνουν ανανέωση ή όχι. Εννοείται ότι χέστηκαν, καρφί δεν τους καίγεται, απλά κι εμείς οικογενειακώς θα εξαντλήσουμε τα υπόλοιπα στα 4 καρτοκινητά και βουρ για Frog.

Edited by jaranor
Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες τρεις ημέρες έχω επικοινωνήσει δύο φορές με την εξυπηρέτηση πελατών για το CU μου και καταλήγουμε να προσπαθούν να μου προτείνουν το καλύτερο πακέτο από τα διαθέσιμα τώρα που σταμάτησαν το liquid.

Τους εξηγώ ότι κάνω λίγη χρήση στο κινητό και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε πακέτο.

Σχεδόν πιέζουν να ενεργοποιήσω την αυτόματη μηνιαία ανανέωση, και προσπαθούν να με πείσουν ότι δεν άλλαξε κάτι τώρα που καταργήθηκε το liquid, αφού και η ανανέωση θα γίνεται αυτόματα όπως πριν και θα έχω παροχές από το πακέτο!

Μου φαίνεται ότι κάνουν απεγνωσμένες προσπάθειες να γυρίσουν το CU σε μία μορφή συμβολαίου που απλά δεν θα έχεις λογαριασμό, αλλά θα έχεις μηνιαία ανανέωση. 

Τους είπα ότι είναι ετοιμάζομαι να γυρίσω τους αριθμούς μου σε frog για μεγαλύτερη οικονομία και μου απάντησαν ότι ετοιμάζουν και αυτοί κάτι με βάση το feedback που παίρνουν από τους πελάτες 😁

 

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, geoponer said:

Τις τελευταίες τρεις ημέρες έχω επικοινωνήσει δύο φορές με την εξυπηρέτηση πελατών για το CU μου και καταλήγουμε να προσπαθούν να μου προτείνουν το καλύτερο πακέτο από τα διαθέσιμα τώρα που σταμάτησαν το liquid.

Τους εξηγώ ότι κάνω λίγη χρήση στο κινητό και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε πακέτο.

Σχεδόν πιέζουν να ενεργοποιήσω την αυτόματη μηνιαία ανανέωση, και προσπαθούν να με πείσουν ότι δεν άλλαξε κάτι τώρα που καταργήθηκε το liquid, αφού και η ανανέωση θα γίνεται αυτόματα όπως πριν και θα έχω παροχές από το πακέτο!

Μου φαίνεται ότι κάνουν απεγνωσμένες προσπάθειες να γυρίσουν το CU σε μία μορφή συμβολαίου που απλά δεν θα έχεις λογαριασμό, αλλά θα έχεις μηνιαία ανανέωση. 

Τους είπα ότι είναι ετοιμάζομαι να γυρίσω τους αριθμούς μου σε frog για μεγαλύτερη οικονομία και μου απάντησαν ότι ετοιμάζουν και αυτοί κάτι με βάση το feedback που παίρνουν από τους πελάτες 😁

 

Τι να ετοιμάσουν κ αυτοί... Εδώ ακριβυναν και τα πακέτα του bb

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, geoponer said:

Τους είπα ότι είναι ετοιμάζομαι να γυρίσω τους αριθμούς μου σε frog για μεγαλύτερη οικονομία και μου απάντησαν ότι ετοιμάζουν και αυτοί κάτι με βάση το feedback που παίρνουν από τους πελάτες 😁

 

οταν φυγουν ολοι ας ετοιμασουν οτι θελουν.....🤑

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τις προσφορές "με μια ανανέωση" καλό είναι να μην απευθύνετε συνέχεια ερωτήματα στην εξυπηρέτηση πελατών γιατί συντόμως βλέπω να προσθέτουν όρο πως "δεν ισχύει οποιαδήποτε ανανέωση μέσω cashback". Στην τελική, αν αξίζει όντως η προσφορά, δοκιμάστε να βάλετε οκτώ ευρώ σε κατάστημα και, αν δεν τη δεχθεί, δεν ξαναδοκιμάζετε σε αντίστοιχη περίπτωση να ανανεώσετε.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, HEO said:

οταν φυγουν ολοι ας ετοιμασουν οτι θελουν.....🤑

Όχι και ό,τι θέλουν.. εμείς τα κοράκια με τα καρτοκινητά καραδοκούμε για κάτι καλό.. 😉😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Serafeim1981 said:

Σχετικά με τις προσφορές "με μια ανανέωση" καλό είναι να μην απευθύνετε συνέχεια ερωτήματα στην εξυπηρέτηση πελατών γιατί συντόμως βλέπω να προσθέτουν όρο πως "δεν ισχύει οποιαδήποτε ανανέωση μέσω cashback". Στην τελική, αν αξίζει όντως η προσφορά, δοκιμάστε να βάλετε οκτώ ευρώ σε κατάστημα και, αν δεν τη δεχθεί, δεν ξαναδοκιμάζετε σε αντίστοιχη περίπτωση να ανανεώσετε.

Μα αυτό ακριβώς μου είπε, το γράφω, μόνο... που δεν υπάρχει στους όρους!! Αλλά θα είχε φάση να έχω 13 ευρώ από Cashback και να δοκιμάσω, να δούμε τι θα έλεγε!

Απίστευτη αξιοπιστία... Δεν έχουμε σταματήσει τα facepalms εδώ και μήνες με την Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν αναγράφεται στους όρους, αυτομάτως δίνει το δίκιο στο συνδρομητή. Το κυνηγάς μέσω καταγγελίας αν έχεις τη διάθεση.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Κάποια πράγματα σε σχέση με το cashback π.χ. επέκταση λήξης, εξαργύρωση κάτω του ενός ευρώ κ.α. γίνονται άτυπα χωρίς να έχουν ανακοινωθεί. Με τον ίδιο τρόπο μπορούν να καταργηθούν και άτυπα. Το ίδιο ισχύει σε όλες τις εταιρείες εδώ και χρόνια σε τέτοιες περιπτώσεις. Η καταγγελία δεν νομίζω ότι θα βγάλει κάτι, μπορούν να ισχυριστούν ό,τι θέλουν από τη στιγμή που είναι κάτι άτυπο. Εγώ θα πήγαινα σε κατάστημα να κάνω ανανέωση με 8€. Εκεί θα υπήρχε ισχυρότερο πάτημα όσον αφορά την απόδοση της προσφοράς από τη στιγμή που δεν αναγράφεται ελάχιστο ποσό.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Το να κάνεις ανανέωση χρηματικού υπολοίπου με 1 ευρώ και άνω με cashback δεν είναι άτυπο, ίσα ίσα, ορίζεται ξεκάθαρα (για ακέραια ποσά - βλ. αρ.10):

https://thankyou.vodafone.gr/cashback

Έκανα ανανέωση με 1,9 ευρώ στην περίπτωση αυτή. Τα πήρε όλα (1,7€ νομίζω λόγω φόρου) αν και θα έπρεπε το 1 ευρώ μόνο. Αλλά προφανώς δεν αξίζει να τρέξεις για καταγγελίες. Ούτε θα πήγαινα σε κατάστημα για 8€, αφού είναι αριθμός που δεν πρόκειται να βάλω χρήματα. Δηλ, αν το διαφημιστικό έλεγε "προσφορά βάλε κάρτα 8€" κλπ κλπ δεν θα έκανα καν ανανέωση ακόμα.

Το θέμα μου είναι ξεκάθαρα το πως εμφανίζουν την προσφορά. Μου λες "με μια ανανέωση"; Ε, με μια ανανέωση θα έπρεπε να δώσεις την προσφορά. Αλλιώς ξεκαθάρισέ το, "με τουλάχιστον 13€" να ξέρω σαν καταναλωτης τι μου προσφέρεις με ποιο αντίτιμο.

Edited by jaranor
Link to comment
Share on other sites

Ναι στη διατύπωση υπάρχει έλλειψη δεν το αμφισβητώ, και εγώ όταν έκανα ένα cashback και τελικά πήρα μια προσφορά, δεν το θεωρούσα σίγουρο από πριν. Δεν ξέρω με  ποια λογική δουλεύει το σύστημά τους, πολλές φορές οι "τρύπες" υπέρ του πελάτη αλλά το σύστημα γενικά πρόβλεπτο. Ο τελευταίος τροχός της αμάξης δηλαδή αυτοί που απαντάνε στο chat, ίσως δεν έχουν ιδέα μερικές φορές ακόμα και για την ανανέωση μέσω cashback. Πόσο μάλλον για τις τρύπες του συστήματος που κάποιοι στα ενδότερα σίγουρα τις ξέρουν. Ίσως υπάρχει κάποιο όριο πόσες προσφορές μπορούν να ενεργοποιηθούνε με cashback, ή κάποια διαφορετική συμπεριφορά ανά προσφορά.

Ακόμα και οι υπάλληλοι να ξέρουν τα τερτίπια του συστήματος, δεν θα περίμενα να "επισημοποιήσουν" κάτι το οποίο δεν "συμφέρει" την εταιρεία. Θα σε καθοδηγήσουν στην πιο συμφέρουσα για την εταιρεία λύση, όπως αυτή που σου ανέφεραν,τα 13€

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο έκανε αναβάθμιση η εφαρμογή cu και μπορείς πλέον να συνδέεται με δακτυλικό αποτύπωμα και pin αλλά εξαφανίστηκε το widget.Επιβεβαιωνει άλλος ή μόνο σε εμένα έγινε 

Link to comment
Share on other sites

Και πλέον θέλει επιβεβαίωση οπότε το μπες βγες για να διαχειριζόμαστε λογαριασμούς δικών μας έγινε αδύνατο! 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, paanos said:

Και πλέον θέλει επιβεβαίωση οπότε το μπες βγες για να διαχειριζόμαστε λογαριασμούς δικών μας έγινε αδύνατο! 

Και αφαιρέσανε όντως και το widget;

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, paanos said:

Και πλέον θέλει επιβεβαίωση οπότε το μπες βγες για να διαχειριζόμαστε λογαριασμούς δικών μας έγινε αδύνατο! 

οχι ακομα

μπορεις να βαλεις παλιοτερη εφαρμογη και να μην την ανανεωνει

και θα μπορεις να μπαινεις οπως παλια

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, paanos said:

Και πλέον θέλει επιβεβαίωση οπότε το μπες βγες για να διαχειριζόμαστε λογαριασμούς δικών μας έγινε αδύνατο! 

Εξαρτάται πόσο εκ βάθους διαχείριση θέλεις. Υπάρχει και το myvodafone που δεν θέλει επιβεβαίωση.

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, paanos said:

Και πλέον θέλει επιβεβαίωση οπότε το μπες βγες για να διαχειριζόμαστε λογαριασμούς δικών μας έγινε αδύνατο! 

Διαχειρίζομαι το δικό μου και άλλα δύο CU (των παιδιών μου). Με την αναβάθμιση όντως ήθελε εκ νέου επιβεβαίωση για τη σύνδεση με τους άλλους δύο λογαριασμούς, οπότε έκανα τη διαδικασία με τον κωδικό σε SMS και email και πλέον με αφήνει να συνδεθώ με credentials και δακτυλικό αποτύπωμα (χωρίς να χρειάζεται επιβεβαίωση).

Δεν είναι η πιο απλή υλοποίηση αλλά στην περίπτωσή μου είναι πρακτική.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, geoponer said:

Διαχειρίζομαι το δικό μου και άλλα δύο CU (των παιδιών μου). Με την αναβάθμιση όντως ήθελε εκ νέου επιβεβαίωση για τη σύνδεση με τους άλλους δύο λογαριασμούς, οπότε έκανα τη διαδικασία με τον κωδικό σε SMS και email και πλέον με αφήνει να συνδεθώ με credentials και δακτυλικό αποτύπωμα (χωρίς να χρειάζεται επιβεβαίωση).

Δεν είναι η πιο απλή υλοποίηση αλλά στην περίπτωσή μου είναι πρακτική.

Άρα όλα καλά.. μία φορά θα κάνουμε την επιβεβαίωση και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, geoponer said:

Διαχειρίζομαι το δικό μου και άλλα δύο CU (των παιδιών μου). Με την αναβάθμιση όντως ήθελε εκ νέου επιβεβαίωση για τη σύνδεση με τους άλλους δύο λογαριασμούς, οπότε έκανα τη διαδικασία με τον κωδικό σε SMS και email και πλέον με αφήνει να συνδεθώ με credentials και δακτυλικό αποτύπωμα (χωρίς να χρειάζεται επιβεβαίωση).

και μπορεις να εναλλασεις τους λογιαριασμους;;;

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...