Jump to content

Ερωτήσεις για τη φορητότητα


ael1964
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν κοιτάξεις το συμβόλαιο θα βρεις στην 1η σελίδα έναν πίνακα απόσβεσης επιδότησης.Εκεί αναφέρεται ότι εντός του 6μηνου επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό επιδότησης και από κει και έπειτα μειώνεται.Ένας τύπος για να υπολογίσεις το ακριβές ποσό είναι ο εξής: ( 2 * ποσό επιδότησης * ημέρες που απομένουν έως τη συμπλήρωση χρόνου ) / 365.Στη θέση των εναπομείναντων ημερών θα μετρήσεις από την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η φορητότητα(την ημερομηνία ολοκλήρωσης θα στην αναφέρει το νεο σου δίκτυο).Όσον αφορά τους λογαριασμούς-και σύμφωνα με το συμβόλαιο που υπέγραψες-έχε υπόψη σου πως η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα φραγής.Σκέψου ότι όπως εμείς θέλουμε η εταιρία να είναι συνεπής στην παροχή υπηρεσιών,αλλο τόσο τυπικοί πρέπει να είμαστε με την πληρωμή των λογαριασμών.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ψάχνω να βρω δίκιο σε αυτό το θέμα. Το σωστό είναι να πληρωθεί στην ώρα του. Απλά το θεωρώ απαράδεκτο μια καθυστέρηση δυο ημερών να επιφέρει φραγή.
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι με το που παρήλθαν ακριβώς 2 ημέρες από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας πληρωμής στο έκοψαν;Ή ότι πέρασαν 2 ημέρες απ'το προειδοποιητικό sms που στέλνουν;

 

Διότι η 1η περίπτωση μου φαίνεται ακραία!Όχι ότι δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν,αλλά δεν το κάνουν κανονικά,γι'αυτό το λέω!

Link to comment
Share on other sites

Πόσες φορές από τον Φεβρουάριο στο έχουν κόψει ξανά;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ..αυτό έχει γίνει και στη κολλητή μου

μέσα σε 2 μέρες! και χωρίς μήνυμα τσεκαρισμένο .δεν τις το είχανε κόψη παλιά πληρωνότανε με κάρτα !και εγώ επίσης το βρίσκω απαράδεκτο . το γραφή το συμβόλαιο αλλα υπάρχει πάντα "ανθρώπινος" παράγοντας.δεν μιλάμε για εβδομάδα απλήρωτο ..επίσης μπορεί κάτι από λάθος να έγινε και να μην πληρώθηκε ..μιλάμε για λίγες μέρες 1-3 μέρες .επίσης το σήμα όντως είναι άθλιο .. επιβεβαιωμένο

Link to comment
Share on other sites

Δεν ψάχνω να βρω δίκιο σε αυτό το θέμα. Το σωστό είναι να πληρωθεί στην ώρα του. Απλά το θεωρώ απαράδεκτο μια καθυστέρηση δυο ημερών να επιφέρει φραγή.

 

γιατι δεν βαζεις μια παγια εντολη να πληρωνεται μεσω πιστωτικης καρτας?να εσεις και το κεφαλι σου ησυχο?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οταν κανεις αιτηση τηλεφωνικως την sim στην στελνουν με κουριερ. Το θεμα ειναι οτι και στις 3 φορες που εκανα αιτηση η καρτα δεν ηρθε ποτε απο μονη της, ουτε με πηραν τηλ. Εγω ενδιαφερθηκα να ρωτησω και κατεληγα να πηγαινω εγω ιδιος στο κουριερ να την παραλαβω.

 

Μαλλον πρεπει να παρεις τηλ. και να εξακριβωσεις τι εγινε με την καρτα.

δε παίζει να την παραλάβω απο κατάστημα cosmote? πού να τρέχω στο κούριερ τώρα,αν ειναι στην άλλη ακρη της πόλης;:mad:

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

δε παίζει να την παραλάβω απο κατάστημα cosmote? πού να τρέχω στο κούριερ τώρα,αν ειναι στην άλλη ακρη της πόλης;:mad:

 

μα γιαυτον ακριβως τον λογο κανει την αιτηση τηλεφωνικα.για να σου φερει ο κουριερ την καρτα στο σπιτι σου οχι να πας να την παρεις εσυ απο τον κουριερ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι με το που παρήλθαν ακριβώς 2 ημέρες από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας πληρωμής στο έκοψαν;Ή ότι πέρασαν 2 ημέρες απ'το προειδοποιητικό sms που στέλνουν;

 

Διότι η 1η περίπτωση μου φαίνεται ακραία!Όχι ότι δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν,αλλά δεν το κάνουν κανονικά,γι'αυτό το λέω!

 

Ακριβώς δυο μέρες από την προθεσμία πληρωμής! Και εντάξει ξαναλέω δεν έχουν άδικο αλλά είναι υπερβολικό...Εγώ θα έπρεπε να φροντίσω να πληρώσω το λογαριασμό αλλά λίγο ανεύθυνος να είσαι (όπως εγώ) σου κάνουν φραγή χωρίς δεύτερη σκέψη.

 

Πόσες φορές από τον Φεβρουάριο στο έχουν κόψει ξανά;

 

Από τον Φεβρουάριο άλλη μια φίλε μου. Αύγουστο που ήμουνα διακοπές και έληγε στις 14!!! 17 Δευτέρα εγώ είχα φραγή και τώρα Σεπτέμβρη που απλά το αμέλησα...

 

Τέλος πάντων γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος με την Wind καθόλου και αυτά με κάνουν να θέλω να φύγω πιο γρήγορα. Απλά δεν θέλω να πληρώσω για να φύγω, οπότε θα περιμένω... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς δυο μέρες από την προθεσμία πληρωμής! Και εντάξει ξαναλέω δεν έχουν άδικο αλλά είναι υπερβολικό...Εγώ θα έπρεπε να φροντίσω να πληρώσω το λογαριασμό αλλά λίγο ανεύθυνος να είσαι (όπως εγώ) σου κάνουν φραγή χωρίς δεύτερη σκέψη.

 

 

 

Από τον Φεβρουάριο άλλη μια φίλε μου. Αύγουστο που ήμουνα διακοπές και έληγε στις 14!!! 17 Δευτέρα εγώ είχα φραγή και τώρα Σεπτέμβρη που απλά το αμέλησα...

 

Τέλος πάντων γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος με την Wind καθόλου και αυτά με κάνουν να θέλω να φύγω πιο γρήγορα. Απλά δεν θέλω να πληρώσω για να φύγω, οπότε θα περιμένω... :wacko:

 

Είναι νόμιμοι όταν σου κάνουν φραγή. Δεν θα πρέπει να διαμαρτύρεσαι τόσο έντονα γι' αυτό. Μάλιστα όταν η WIND έχει τέτοια χρέη και έχει 1000 κακοπληρωτές σαν εσένα κάθε μέρα, τότε σκέψου πόσα χρήματα χάνει και τι προβλήματα ρευστότητας δημιουργούνται. Είναι μια μέθοδος άμυνας να σου κόβει το τηλέφωνο, για να πας το συντομότερο να πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να σου στείλουν ενημερωτικό sms και στις 2 περιπτώσεις και να μην το κόψουν άμεσα. Άμεσα το κόβουν όταν ο συνδρομητής είναι τακτικτός κακοπληρωτής.

Τώρα εαν δεν σε ενδιαφέρει το νούμερο ρώτα στην εξ. πελατών μήπως μπορείς να το μεταφέρεις στο πιο χαμηλό πακέτο μέχρι να μπορείς να το κόψεις χωρίς να πληρώσεις επιδότηση και να πας στην άλλη εταιρεία που θες και να κάνεις εκεί τη σύνδεση.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να σου στείλουν ενημερωτικό sms και στις 2 περιπτώσεις και να μην το κόψουν άμεσα. Άμεσα το κόβουν όταν ο συνδρομητής είναι τακτικτός κακοπληρωτής.

Τώρα εαν δεν σε ενδιαφέρει το νούμερο ρώτα στην εξ. πελατών μήπως μπορείς να το μεταφέρεις στο πιο χαμηλό πακέτο μέχρι να μπορείς να το κόψεις χωρίς να πληρώσεις επιδότηση και να πας στην άλλη εταιρεία που θες και να κάνεις εκεί τη σύνδεση.

 

η λογικη λεει να προειδοποιουν πρωτα, αλλα εχουν καθε δικαιωμα να διακοπτουν την γραμμη εφοσον δεν εχει πληρωθει στην ωρα του ο λαγοριασμος. ασε που υπαρχει και το κοστος επανασυνδεσης. πιστευω οτι γιαυτο το κανουν πιο πολυ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, έκανα μια αίτηση φορητότητας από VF ---> Cosmote, και μου έδωσαν ενδεικτική ημερομηνία σύνδεσης την 13η Οκτώβρη... Το θέμα είναι πως τους κυνηγούσα στην επιδότηση (γιατί δε θέλαμε να χάσουμε το νούμερο της αρραβωνιαστικιάς μου), και εκεί που η Cosmote με είχε φτιάξει όμορφα κι ωραία, και έπαιρνα σε 18μηνο συμβόλαιο με 75 ευρώ πάγιο, το 16άρι iPhone 3GS που θέλει η γυναίκα, με παίρνει η VF, επικυρώνουμε τη φορητότητα (Σάββατο), και καπάκι Τρίτη με παίρνουν πάλι για να μου αναπροσαρμόσουν την προσφορά τους... Κι έτσι από τα 390 ευρώ που ζήταγαν για την ίδια συσκευή σε πάγιο των 35 ευρώ (που με 35 ευρώ, ούτε φυστίκια δε βολεύεις στο iPhone, με το internet και τα 4πλά Unicode SMS....), κατάφεραν σε αντίστοιχο πρόγραμμα με της Cosmote (72 ευρώ), να μου προσφέρουν18μηνο συμβόλαιο με 120.59 ευρώ το κόστος της συσκευής (και 49.50 πάγιο), ή 12μηνο συμβόλαιο με 93 ευρώ το κόστος της συσκευής!!! 75% κάτω στην τιμή κοινώς!!!!

 

Μου έθεσαν όμως το άλλο θέμα... Πως πρέπει να πάρω εγώ στον άλλο πάροχο, και να ακυρώσω τη φορητότητα... Εδώ όμως, όταν παίρνς στο 13897, από όποιο σταθερό ή κινητό κι αν πάρω, μου βγάζει πως ο αριθμός που καλώ δε χρησιμοποιείται, και στο 1212 μου λένε να πάρω στο 13897 για θέματα μεταφορών/φορητότητας....

 

Εχει μπλέξει κανένας σε παρόμοιο θέμα, κι αν ναι, πώς επιλύθηκε; Υπάρχει μήπως κανένα νούμερο που μπορώ να καλέσω εναλλακτικά για να το διευθετήσω;

Αυτός ο χώρος είναι δικός μου! Σταματήστε να παίζετε!!!! Ξέρω καράτε και δαγκώνω άσχημα!!!!!

 

Knowledge is power.

Immitation is immaturity

Link to comment
Share on other sites

Ο πατέρας μου έκανε αίτηση φορητότητας από Wind-->Vodafone και τον παίρνουν σήμερα από Wind και του κάνουν αντιπροσφορά δωρεάν πάγια στο πρόγραμμά του για ένα χρόνο; Υπάρχει αυτό το πράγμα; Γιατί φοβάμαι πως παραείναι καλό για να είναι αληθινό;
Link to comment
Share on other sites

Κανα δύο πάγια να του έκαναν ναι αλλά όχι 12 :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, έκανα μια αίτηση φορητότητας από VF ---> Cosmote, και μου έδωσαν ενδεικτική ημερομηνία σύνδεσης την 13η Οκτώβρη... Το θέμα είναι πως τους κυνηγούσα στην επιδότηση (γιατί δε θέλαμε να χάσουμε το νούμερο της αρραβωνιαστικιάς μου), και εκεί που η Cosmote με είχε φτιάξει όμορφα κι ωραία, και έπαιρνα σε 18μηνο συμβόλαιο με 75 ευρώ πάγιο, το 16άρι iPhone 3GS που θέλει η γυναίκα, με παίρνει η VF, επικυρώνουμε τη φορητότητα (Σάββατο), και καπάκι Τρίτη με παίρνουν πάλι για να μου αναπροσαρμόσουν την προσφορά τους... Κι έτσι από τα 390 ευρώ που ζήταγαν για την ίδια συσκευή σε πάγιο των 35 ευρώ (που με 35 ευρώ, ούτε φυστίκια δε βολεύεις στο iPhone, με το internet και τα 4πλά Unicode SMS....), κατάφεραν σε αντίστοιχο πρόγραμμα με της Cosmote (72 ευρώ), να μου προσφέρουν18μηνο συμβόλαιο με 120.59 ευρώ το κόστος της συσκευής (και 49.50 πάγιο), ή 12μηνο συμβόλαιο με 93 ευρώ το κόστος της συσκευής!!! 75% κάτω στην τιμή κοινώς!!!!

 

Μου έθεσαν όμως το άλλο θέμα... Πως πρέπει να πάρω εγώ στον άλλο πάροχο, και να ακυρώσω τη φορητότητα... Εδώ όμως, όταν παίρνς στο 13897, από όποιο σταθερό ή κινητό κι αν πάρω, μου βγάζει πως ο αριθμός που καλώ δε χρησιμοποιείται, και στο 1212 μου λένε να πάρω στο 13897 για θέματα μεταφορών/φορητότητας....

 

Εχει μπλέξει κανένας σε παρόμοιο θέμα, κι αν ναι, πώς επιλύθηκε; Υπάρχει μήπως κανένα νούμερο που μπορώ να καλέσω εναλλακτικά για να το διευθετήσω;

 

13897 απο κινητο εκτος cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Δε δούλεψε από ΚΑΝΕΝΑ κινητό το 13897...

 

Εν τέλει ήρθε η συσκευή στο κατάστημα της VF της γειτονιάς μου, πήγα και το παρέλαβα, και μετά από σκληρό παζάρι, μου το δώσανε με 12μηνο συμβόλαιο, σε πάγιο των 56 ευρώ, για 71.20 ευρώ!

 

Οσο για τη φορητότητα.. Το δήλωσα στο Γερμανό, το προχώρησαν αυτοί (λένε), κι αν δεν το προχώρησαν, να δούμε τι θα γίνει τελικά... Αν και η VF μου έκανε κανονικά το Retention, οπότε δεν πιστεύω να έχει θέμα...

Αυτός ο χώρος είναι δικός μου! Σταματήστε να παίζετε!!!! Ξέρω καράτε και δαγκώνω άσχημα!!!!!

 

Knowledge is power.

Immitation is immaturity

Link to comment
Share on other sites

Κανα δύο πάγια να του έκαναν ναι αλλά όχι 12 :)

 

Κι όμως, 12 πάγια του έκαναν. Σήμερα πήρε τηλέφωνο και έκανε όλες τις διευκρινιστικές ερωτήσεις, και δεν πρόκειται για τα πάγια μέχρι το τέλος του 09, αλλά για 12 μήνες.

 

Ο πατέρας μου υποψιάζεται πως θέλουν να κρατήσουν τους πελάτες οπωσδήποτε για να έχουνε νούμερα να δείξουν στους υποψήφιους αγοραστές. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ατομική σύνδεση είναι ή έχει καμιά 100στή ακόμα γραμμές στο ίδιο ΑΦΜ; Πόσο ξεπερνά την κίνηση του προπληρωμένου παγίου κάθε μήνα;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως, 12 πάγια του έκαναν. Σήμερα πήρε τηλέφωνο και έκανε όλες τις διευκρινιστικές ερωτήσεις, και δεν πρόκειται για τα πάγια μέχρι το τέλος του 09, αλλά για 12 μήνες.

 

Ο πατέρας μου υποψιάζεται πως θέλουν να κρατήσουν τους πελάτες οπωσδήποτε για να έχουνε νούμερα να δείξουν στους υποψήφιους αγοραστές. :lol:

 

λιγο υπερβολικο μου φαινεται αυτο?12μηνο συμβολαιο με δωρο12 παγια?δεν εχει ξαναγινει κατι τετοιο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Είναι ατομική σύνδεση, δύο χρόνων, σπανίως ξεπερνάει το πάγιό του, το οποίο είναι και μικρό, κάπου 25€. Πληρώνει με πιστωτική και ποτέ δεν έχει καθυστερήσει πληρωμή, και οι εξερχόμενες/εισερχόμενες κλήσεις του είναι συνήθως από Vodafone (όλη η οικογένεια έχει Vodafone εκτός από αυτόν και τώρα που είπαμε να τον φέρουμε, δεν μας τον δίνει αυτή η Wind!! :D) ή Cosmote.

 

Είναι να απορείς, πραγματικά... κι εγώ δεν το πίστευα και τον έβαλα να πάρει σήμερα τηλέφωνο και να τους κάνει ένα σωρό ερωτήσεις. Του είπαν, αν δε μας πιστεύετε, μπορείτε όποτε θέλετε μετά να διακόψετε. Αλλά όσο και να με εκνευρίζει που θα παραμείνει στη Wind, όταν σου δίνουν τζάμπα τηλέφωνο για ένα χρόνο δεν μπορείς να πεις και όχι!

 

Νομίζω πως είναι απλά τυχερός που έτυχε τώρα... σε λίγες μέρες θα έχουν να δείξουν νούμερα και προφανώς αυτό είναι το μόνο που τους νοιάζει στην παρούσα φάση.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ατομική σύνδεση, δύο χρόνων, σπανίως ξεπερνάει το πάγιό του, το οποίο είναι και μικρό, κάπου 25€. Πληρώνει με πιστωτική και ποτέ δεν έχει καθυστερήσει πληρωμή, και οι εξερχόμενες/εισερχόμενες κλήσεις του είναι συνήθως από Vodafone (όλη η οικογένεια έχει Vodafone εκτός από αυτόν και τώρα που είπαμε να τον φέρουμε, δεν μας τον δίνει αυτή η Wind!! :D) ή Cosmote.

 

Είναι να απορείς, πραγματικά... κι εγώ δεν το πίστευα και τον έβαλα να πάρει σήμερα τηλέφωνο και να τους κάνει ένα σωρό ερωτήσεις. Του είπαν, αν δε μας πιστεύετε, μπορείτε όποτε θέλετε μετά να διακόψετε. Αλλά όσο και να με εκνευρίζει που θα παραμείνει στη Wind, όταν σου δίνουν τζάμπα τηλέφωνο για ένα χρόνο δεν μπορείς να πεις και όχι!

 

Νομίζω πως είναι απλά τυχερός που έτυχε τώρα... σε λίγες μέρες θα έχουν να δείξουν νούμερα και προφανώς αυτό είναι το μόνο που τους νοιάζει στην παρούσα φάση.

 

παραξενο, πως μπορει να διακοψει οποτε θελει αφου θα υπογραψει συμβολαιο για ενα χρονο? λιγο υποπτα μου φαινονται αυτα. αν ειναι παντως οπως τα λεν καρασυμφερει

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπογράφει συμβόλαιο! Η τελευταία ανανέωση του συμβολαίου του ήταν μόλις το καλοκαίρι! Όλα αυτά για να κάτσει στα αυγά του, όχι για να ανανεώσει το συμβόλαιο. Οπότε δεν υπέγραψε τίποτα, απλώς παραμένει στη Wind και ακυρώνεται η φορητότητα στη Vodafone.
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπογράφει συμβόλαιο! Η τελευταία ανανέωση του συμβολαίου του ήταν μόλις το καλοκαίρι! Όλα αυτά για να κάτσει στα αυγά του, όχι για να ανανεώσει το συμβόλαιο. Οπότε δεν υπέγραψε τίποτα, απλώς παραμένει στη Wind και ακυρώνεται η φορητότητα στη Vodafone.

 

αν ειναι ετσι να την ακυρωσει την φορητοτητα. ειναι πολυ συμφερουσα η προσφορα που του κανανε

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση να έκαναν τέτοια προσφορά σε απλό καταναλωτικό συμβόλαιο.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...