redcom7 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 Εμένα πάλι από το πρωί σε s25 ultra έχει φάει κόλλημα να κάνει backup τις επαφές στο google Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 εάν πάρω μια βάση για το αμάξι με μαγνήτη το κινητό με θήκη απλή κολλάει η θέλει ειδική θήκη; 3 ώρες πριν, redcom7 said: Εμένα πάλι από το πρωί σε s25 ultra έχει φάει κόλλημα να κάνει backup τις επαφές στο google ναι και εμένα το έκανε πριν λίγες εβδομάδες .είχε φάει κόλλημα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny_Johnny Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 (edited) 9 minutes ago, ilka71 said: εάν πάρω μια βάση για το αμάξι με μαγνήτη το κινητό με θήκη απλή κολλάει η θέλει ειδική θήκη; ναι και εμένα το έκανε πριν λίγες εβδομάδες .είχε φάει κόλλημα Εννοείς μαγνήτη magsafe? Πρέπει να πάρεις θήκη που να χει κι αυτή μαγνήτη αλλιώς δεν θα κάθεται στην βάση Edited March 29, 2025 by Johnny_Johnny Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 Ψάχνω βάση κινητού για τιμόνι μοτοσυκλέτας, αλλά είναι τεράστιο (ειδικά με τη θήκη) και οι επιλογές είναι περιορισμένες. Έχετε να προτείνετε κάτι μέχρι 30€; Δεν θέλω να πάω σε ram και να φτάσω στα 80-90. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerv_5800 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 (edited) 6 ώρες πριν, ilka71 said: από το samsung contacts είναι όντως; εγώ αυτήν έχω σήμερα ,ακόμα είναι νωρίς βέβαια,είναι χαμηλά αυτή η εφαρμογή Περίεργα πράγματα.. Μήπως παίζει ρόλο που άλλη έκδοση είναι η εφαρμογή και άλλη ο αποθηκευτικός χώρος επαφών εκεί μήπως κάτι παίζει?? Για πήγενε ρυθμίσεις επαφών και εκεί που λέει πληροφορίες για τις Επαφές εσένα τι σου γράφει?? Εσυ ποιο τηλέφωνο έχεις?? Έχω αρκετή κατανάλωση εγώ συν ότι η έκδοση που έχεις η 15.3.45 δείχνει ακόμη ποιο παλιά σαν έκδοση ότι ναναι.. Αρα τι κάνουμε οεο?? Μήπως πρέπει να γίνει αναβάθμιση στην εφαρμογής contacts storage (εκεί που δείχνει και το πρόβλημα στην κατανάλωση) εγώ έχω εκεί την 15.0.64 παλιά και όχι στης επαφές?? Εσείς ποια έχετε εκεί?? Edited March 29, 2025 by zerv_5800 Παράθεση Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου... Samsung Galaxy S21 Ultra / Galaxy Watch Ultra ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 9 minutes ago, zerv_5800 said: Περίεργα πράγματα.. Μήπως παίζει ρόλο που άλλη έκδοση είναι η εφαρμογή και άλλη ο αποθηκευτικός χώρος επαφών εκεί μήπως κάτι παίζει?? Για πήγενε ρυθμίσεις επαφών και εκεί που λέει πληροφορίες για τις Επαφές εσένα τι σου γράφει?? Εσυ ποιο τηλέφωνο έχεις?? Έχω αρκετή κατανάλωση εγώ συν ότι η έκδοση που έχεις η 15.3.45 δείχνει ακόμη ποιο παλιά σαν έκδοση ότι ναναι.. Αρα τι κάνουμε οεο?? Κινητό είναι το S24 ultra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerv_5800 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 (edited) 34 minutes ago, ilka71 said: Κινητό είναι το S24 ultra Λοιπόν κατέβασα τα ίδια να βάλω χειροκίνητα από το apk mirror και contacts storage και επαφές αλλά δεν με αφήνει ούτε τα ποιο παλιά ούτε τα ποιο καινούργια.. Μια τρύπα στο νερό δηλαδή.. Edited March 29, 2025 by zerv_5800 1 Παράθεση Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου... Samsung Galaxy S21 Ultra / Galaxy Watch Ultra ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LELELO Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 1 ώρα πριν, zerv_5800 said: Λοιπόν κατέβασα τα ίδια να βάλω χειροκίνητα από το apk mirror και contacts storage και επαφές αλλά δεν με αφήνει ούτε τα ποιο παλιά ούτε τα ποιο καινούργια.. Μια τρύπα στο νερό δηλαδή.. Φίλε μου τη θερμοκρασία στο πάνω μέρος της οθόνης δίπλα από την ώρα πώς την έχεις βάλει; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 1 hour ago, LELELO said: Φίλε μου τη θερμοκρασία στο πάνω μέρος της οθόνης δίπλα από την ώρα πώς την έχεις βάλει; είναι μια παλιά εφαρμογή που λέγεται cooltool!πολύ χρήσιμη γιατί βάζω πληροφορίες ΠΆΝΩ από την status bar και δεν τρώει χώρο.. δεν την βλέπω βέβαια πλέον στο play store .εγώ την περνάω στα κινητά μέσω backup Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LELELO Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 15 minutes ago, ilka71 said: είναι μια παλιά εφαρμογή που λέγεται cooltool!πολύ χρήσιμη γιατί βάζω πληροφορίες ΠΆΝΩ από την status bar και δεν τρώει χώρο.. δεν την βλέπω βέβαια πλέον στο play store .εγώ την περνάω στα κινητά μέσω backup Είχα μία πολύ καλή εφαρμογή στο s21 ultra και δυστυχώς δεν την έκανα backup.. τώρα πλέον δεν υπάρχει στο play store.. κρίμα γιατί το καλοκαίρι θέλω μία τέτοια εφαρμογή να υπάρχει.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 15 minutes ago, LELELO said: Είχα μία πολύ καλή εφαρμογή στο s21 ultra και δυστυχώς δεν την έκανα backup.. τώρα πλέον δεν υπάρχει στο play store.. κρίμα γιατί το καλοκαίρι θέλω μία τέτοια εφαρμογή να υπάρχει.. μια άλλη που υπάρχει είναι η ampere έχει και widget ! 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zorbas100 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 48 minutes ago, LELELO said: Είχα μία πολύ καλή εφαρμογή στο s21 ultra και δυστυχώς δεν την έκανα backup.. τώρα πλέον δεν υπάρχει στο play store.. κρίμα γιατί το καλοκαίρι θέλω μία τέτοια εφαρμογή να υπάρχει.. για δειτε αυτο νομιζω οτι εχει σχεση με αυτο που λετε... https://apkcombo.com/cool-tool-system-stats/ds.cpuoverlay/ 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2025 22 minutes ago, zorbas100 said: για δειτε αυτο νομιζω οτι εχει σχεση με αυτο που λετε... https://apkcombo.com/cool-tool-system-stats/ds.cpuoverlay/ ναι αυτή είναι και αυτή είναι και η τελευταία έκδοση που έχω κι εγώ ! 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LELELO Δημ. March 30, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2025 Έβαλα αυτό: CPU/GPU Meter & Notification... Λίγο δύσχρηστό.. εύχομαι να έχει σωστές μετρήσεις.. Δεν ήθελα να βάλω κάτι εκτός play store.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 31, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2025 13 ώρες πριν, LELELO said: Έβαλα αυτό: CPU/GPU Meter & Notification... Λίγο δύσχρηστό.. εύχομαι να έχει σωστές μετρήσεις.. Δεν ήθελα να βάλω κάτι εκτός play store.. Δοκίμασε και το ampere .εγώ είχα βάλει και widget στην AOD με την θερμοκρασία (μέσω goodlock) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alex61 Δημ. March 31, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2025 3 ώρες πριν, ilka71 said: Δοκίμασε και το ampere .εγώ είχα βάλει και widget στην AOD με την θερμοκρασία (μέσω goodlock) Θέλει αγορά, έτσι??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 31, 2025 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2025 8 ώρες πριν, alex61 said: Θέλει αγορά, έτσι??? θέλει ;έτσι λέει;δεν θυμάμαι γιατί μου την δείχνει installed τώρα αλλά δεν θυμάμαι εάν ήθελε χρήματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris1090T Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 Ήρθε η ενημέρωση για one ui 7!! 1 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harislg Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 9 minutes ago, dimitris1090T said: Ήρθε η ενημέρωση για one ui 7!! Δεν μου έβγαλε κάτι ακόμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris1090T Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 1 minute ago, harislg said: Δεν μου έβγαλε κάτι ακόμα Καλο μήνα, Πρωταπριλιά 😛🤣 . . . . . Δεν θα έρθει ποτέ 😅 9 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Livas Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 Μπήκαμε σε τελική ευθεία. 7 του μηνα έρχεται. 7 του μηνα ui 7 .. ξερει τι κάνει η σαμμυ. 😅😎 Παράθεση Samsung Galaxy S8 plus Samsung Galaxy S7 Edge Samsung Galaxy Alpha Samsung TV ue55h6800 Curved Samsung Watch Gear Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosaek2121 Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 6 minutes ago, Livas said: Μπήκαμε σε τελική ευθεία. 7 του μηνα έρχεται. 7 του μηνα ui 7 .. ξερει τι κάνει η σαμμυ. 😅😎 7 του μήνα λέει Κορέα, 10 Αμερική..... Ευρώπη ζήσε Μάη να φας τριφύλλι. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ermenegildo Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 10 του μηνα λεει και στην Τσεχία.... 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwbestakos Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 (edited) Αναβλήθηκε η αναβάθμιση για τέλη 2025!! Έχει κάποια bugs το νέο OneUI και δεν πρόλαβε να τα λύσει σε 6 μήνες χρειάζεται χρόνος😄🤣😂 Edited April 1, 2025 by vwbestakos 5 Παράθεση Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ermenegildo Δημ. April 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2025 να ελεγες κανα μηνα δυο θα ηταν πιο πρωταπριλιατικο το πηγες πολυ μακρια..... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.