Jump to content

OnePlus 12


STATYSS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

9 minutes ago, FoT1s said:

Επειδη διαβασα καποια σχολια ο,τι λογο μαυρου πλαισιου "ετρωγε" λιγο απο την οθονη, ακυρωσα την παραγγελια και πηγα πηρα και εβαλα την ringke και ηρεμησε το κεφαλι μου. Η μονη αξιολογη ηταν και νομιζω αρκετα το εψαξα, οποτε μενω με αυτην και εχω 2η για αντικατασταση και + την nillkin οταν ερθει. Δεν ασχολουμαι αλλο, μεμβρανες θα βλεπω στον υπνο μου σε λιγο 😂

Της ringke εχει ολεοφοβικη επιστρωση? Επισης μπαινει γενικα ευκολα? Γιατι ειμαι αμπαλος με αυτα! 😂

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

4 minutes ago, Mikepan_1 said:

Της ringke εχει ολεοφοβικη επιστρωση? Επισης μπαινει γενικα ευκολα? Γιατι ειμαι αμπαλος με αυτα! 😂

Ναι, μπαινει παρα πολυ ευκολα, απλα φροντισε να μην πετυχεις σκονη. Εγω στο μπανιο την περασα μετα απο υδρατμούς που ειχε. Αυτο βοηθαει να κατσει η σκονη κατω και να μην ειναι στον αερα. Επισης αν θελεις μπορω να ανεβασω φωτο μεσα στην ημερα με χρηση χωρις καθαρισμα και μερικες σταγόνες πανω να δεις πως θα ειναι. Οι στρωσεις που εχει ειναι αυτες.

 

Screenshot_2024-04-01-12-11-04-75_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ένα βήμα πριν φύγει παραγγελία από trandingshezen στα 730€! Αξίζει η αγορά του σε αυτή την τιμή? Έχει παραγγείλει κάποιος την συσκευή από εκεί?

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, paraskevas013 said:

Είμαι ένα βήμα πριν φύγει παραγγελία από trandingshezen στα 730€! Αξίζει η αγορά του σε αυτή την τιμή? Έχει παραγγείλει κάποιος την συσκευή από εκεί?

Καλυτερα απο Κωτσο με απαλλαγη ΦΠΑ αν μπορεις, στην ιδια τιμη θα σου βγει.

Προσωπικα, δεν το γνωριζω το σαιτ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, paraskevas013 said:

Είμαι ένα βήμα πριν φύγει παραγγελία από trandingshezen στα 730€! Αξίζει η αγορά του σε αυτή την τιμή? Έχει παραγγείλει κάποιος την συσκευή από εκεί?

Δες και στο GSHOPPER, GLOBAL έκδοση και το κουπόνι gshopper100

 

Και το TradingShenzen δοκιμασμένο είναι

Edited by asot

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, FoT1s said:

Καλυτερα απο Κωτσο με απαλλαγη ΦΠΑ αν μπορεις, στην ιδια τιμη θα σου βγει.

Προσωπικα, δεν το γνωριζω το σαιτ.

Στον κότσο τα 16/512. Με αποφορολογηση βγαίνει στα  927 😏

26 minutes ago, asot said:

Δες και στο GSHOPPER, GLOBAL έκδοση και το κουπόνι gshopper100

 

Και το TradingShenzen δοκιμασμένο είναι

Δεν το γνώριζα το gshopper,με το κουπόνι βγαίνει στα 689 ακόμα πιο φτηνό και με την γρηγορη αποστολή που είναι κοστίζει 12 ευρώ αν είδα καλά! Έχεις παραγγείλει από αυτό το σάιτ η θα τα κλαίμε τα λεφτά μας😜

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, paraskevas013 said:

Στον κότσο τα 16/512. Με αποφορολογηση βγαίνει στα  927 😏

Το αλλαξαν. Την ωρα που εγραφα το μηνυμα και το ειδα, 927 το ειχε, γι' αυτο εγραψα και το μηνυμα περι απαλλαγης ΦΠΑ. Δεν προσεξα αν ηταν καποιο ειδος εκπτωσης-προσφορας για καποιες ωρες-μερες και τελειωσε.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, paraskevas013 said:

Στον κότσο τα 16/512. Με αποφορολογηση βγαίνει στα  927 😏

Δεν το γνώριζα το gshopper,με το κουπόνι βγαίνει στα 689 ακόμα πιο φτηνό και με την γρηγορη αποστολή που είναι κοστίζει 12 ευρώ αν είδα καλά! Έχεις παραγγείλει από αυτό το σάιτ η θα τα κλαίμε τα λεφτά μας😜

Προχώρα άφοβα.  

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

Η επικοινωνια μου με το support για τα θεματα του scrolling στο launcher και το delay upon switching apps (chrome, youtube etc etc) συνεχιζεται με πληρη αποτυχια. 😂 Δεν ξερουν τι τους γινεται πραγματικα, επικοινωνια για γελια.

Μετα απο 10+ μηνυματα, βιντεο και φωτογραφιες για το θεμα μου προτειναν σημερα....να κανω factory reset. 🤣🤣🤣 Για τα πανηγυρια λεμε. 

Τους εστειλα καμια 20ρια links απο το reddit και το oneplus community να ξεστραβωθουν πως το issue ειναι γενικευμενο και τους ρωτησα αν υπαρχει κανεις σοβαρος ανθρωπος απο το software team να μιλησω μαζι του γιατι κουραστηκα να απαντω στη γραμματειακη υποστηριξη του support που κανει copy paste μηνυματα. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι κρίμα να βγάζει συσκευές σαν αυτές που έβγαλε φέτος και να μην υπάρχει το after sales που θα έπρεπε να είχαν. Πιστεύω αυτό αποθαρρύνει αρκετούς.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Arinos said:

Είναι κρίμα να βγάζει συσκευές σαν αυτές που έβγαλε φέτος και να μην υπάρχει το after sales που θα έπρεπε να είχαν. Πιστεύω αυτό αποθαρρύνει αρκετούς.

Ισως νομιζουν οτι ο μεσος αγοραστης των συσκευων τους ειναι τεχνολογικα αναλφαβητος κ γι αυτο κατεληξε να αγορασει OP. 

Link to comment
Share on other sites

Μα ο τεχνολογικά αναλφάβητος, το πιο πιθανό είναι να στραφεί σε μάρκα πασίγνωστη στο ευρύ κοινό, όπως Samsung, Apple, Xiaomi ίσως και Motorola, η OnePlus, δε νομίζω να θεωρείται ιδιαίτερα mainstream, δύσκολα να την επιλέξει κάποιος ο οποίος, ουδεμία σχέση έχει με την τεχνολογία. 

Όπως και να 'χει πάντως, δυστυχώς είναι ασόβαρη και τουλάχιστον αστεία η εξυπηρέτηση τους, πρέπει να φάει και άλλα ψωμιά η εταιρεία προκειμένου να καθιερωθεί στην αγορά ως "σοβαρή" και αντάξια των μεγάλων. Απο τη στιγμή όπου ζητάς περισσότερα, πρέπει να δώσεις και περισσότερα, ειδικά σε after sales, πιστεύω όμως ότι είναι θέμα χρόνου να προοδεύσουν σε αυτό το κομμάτι, δε νομίζω να συνεχίσουν να πορεύονται έτσι....

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πχ στο 12 βρίσκω την διαφορά τιμής μεταξύ Κίνας και Αμερικής τεράστια σε σύγκριση με τις Ευρωπαϊκές τιμές, περίμενα πως θα είχαν ένα service, μια εξυπηρέτηση σοβαρή και όχι της πλάκας. Ώστε ο πελάτης που πήρε την συσκευή να μπορέσει να εκμεταλλευτεί το service στην Ευρώπη. Προσωπικά, είδα κι έπαθα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ, πάντως, μετά και την εμπειρία που ανέφερα πριν μερικές μέρες για την αλλαγή της οθόνης στο OnePlus 8Pro που τότε είχα ορκιστεί ότι δε θα ξαναγοράσω OnePlus... τελικά όμως έβαλα νερό στο κρασί μου επειδή έχω το 8Pro και το 7Pro σαν δεύτερη συσκευή και δεν κάνουν κιχ μετά από 3 χρόνια το 8προ (ακριβώς 2 Απριλίου του 2021 το έλαβα, σαν αύριο δηλαδή) και 4,5 χρόνια το 7προ, αποφάσισα να αγοράσω το 12 από τον Κωτσόβολο. Και ο λόγος είναι ότι θα έχω σέρβις από τη Smartec που και όλοι γνωρίζουμε πώς λειτουργεί και επιπλέον, έχεις να κάνεις με Ελλάδα (που παρότι ζω σε επαρχία θα ξέρω ότι την επόμενη μέρα θα λάβουν το κινητό αν χρειαστώ σέρβις) και μπορείς να τους πάρεις ένα τηλέφωνο να ενημερωθείς. Ούτε ατέρμονα live chats ούτε τίποτα. Οπότε αναμένω την επόμενη προσφορά που θα βγάλει ο Κωτσόβολος για να το παραλάβω.

Just now, Arinos said:

Προσωπικά πχ στο 12 βρίσκω την διαφορά τιμής μεταξύ Κίνας και Αμερικής τεράστια σε σύγκριση με τις Ευρωπαϊκές τιμές, περίμενα πως θα είχαν ένα service, μια εξυπηρέτηση σοβαρή και όχι της πλάκας. Ώστε ο πελάτης που πήρε την συσκευή να μπορέσει να εκμεταλλευτεί το service στην Ευρώπη. Προσωπικά, είδα κι έπαθα.

Τελικά τι έγινε με την περίπτωσή σου;

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ostvarivanje said:

Και ο λόγος είναι ότι θα έχω σέρβις από τη Smartec που και όλοι γνωρίζουμε πώς λειτουργεί και επιπλέον, έχεις να κάνεις με Ελλάδα (που παρότι ζω σε επαρχία θα ξέρω ότι την επόμενη μέρα θα λάβουν το κινητό αν χρειαστώ σέρβις) και μπορείς να τους πάρεις ένα τηλέφωνο να ενημερωθείς.

Είναι σίγουρο ότι το αναλαμβάνει η Smartec? Εγώ νόμιζα ότι το έστελναν Πολωνία αλλιώς θα το έπαιρνα κι εγώ από Κωτσόβολο.

Τίποτα, προχώρησα με αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα.

Κατέληξα να τους στείλω στις 21 ένα τελευταίο μήνυμα στο ticket για την αντικατάσταση αλλά και στο νομικό τμήμα πως τους δίνω περιθώριο 1 εβδομάδα μέχρι τις 29 δηλαδή να έκαναν κάποια ενέργεια είτε αποστολή καινούργιας συσκευής ή να μου έστελναν διεύθυνση αποστολής ή web label για να τους στείλω και τα ακουστικά και να προχωρήσουν σε επιστροφή χρημάτων. Δεν έλαβα καμία απολύτως απάντηση από το νομικό ενώ στο ticket απλά για μια ακόμα άλλη φορά είπε πως έγινε escalate. Πέρασαν οι μέρες και έκανα ήδη αμφισβήτηση. Σήμερα ήταν 31 μέρες που το έχουν παραλάβει, παρόλα αυτά δεν υπάρχει καμία απολύτως εξέλιξη.

After sales είναι σαν να μην υπάρχει καν με αυτή την συμπεριφορά τους, δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

@arinos οσες φορες χρειάστηκα το σερβις μεσα σε μια εβδομαδα το ειχα πισω,, Κριμα για αυτα που διαβαζω.. μακαρι να εισαι μεμονωμένο περιστατικο κ να εχει συμβει κατι που θα λυθει συντομα προς συμφερον σου.. 
Ειδαλλως ειναι πολυ σοβαρη εξελιξη για ολους εμας..
Το ειχες παρει απο το επισημο site?

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Arinos said:

Είναι σίγουρο ότι το αναλαμβάνει η Smartec? Εγώ νόμιζα ότι το έστελναν Πολωνία αλλιώς θα το έπαιρνα κι εγώ από Κωτσόβολο.

Τίποτα, προχώρησα με αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα.

Κατέληξα να τους στείλω στις 21 ένα τελευταίο μήνυμα στο ticket για την αντικατάσταση αλλά και στο νομικό τμήμα πως τους δίνω περιθώριο 1 εβδομάδα μέχρι τις 29 δηλαδή να έκαναν κάποια ενέργεια είτε αποστολή καινούργιας συσκευής ή να μου έστελναν διεύθυνση αποστολής ή web label για να τους στείλω και τα ακουστικά και να προχωρήσουν σε επιστροφή χρημάτων. Δεν έλαβα καμία απολύτως απάντηση από το νομικό ενώ στο ticket απλά για μια ακόμα άλλη φορά είπε πως έγινε escalate. Πέρασαν οι μέρες και έκανα ήδη αμφισβήτηση. Σήμερα ήταν 31 μέρες που το έχουν παραλάβει, παρόλα αυτά δεν υπάρχει καμία απολύτως εξέλιξη.

After sales είναι σαν να μην υπάρχει καν με αυτή την συμπεριφορά τους, δυστυχώς.

Σε μια ομάδα στο facebook μου είπαν διάφοροι ότι από τον Κωτσόβολο το σέρβις είναι η Smartec. Τώρα δεν ξέρω άλλες λεπτομέρειες, αλλά επειδή το ανέφεραν 2-3 δε νομίζω να έλεγαν λόγια του αέρα. 

Μόλις τώρα μπήκα στη Smartec και βρήκα ότι έχει και την OnePlus το οποίο σημαίνει σίγουρα ότι είναι επίσημο σέρβις (τουλάχιστον από Κωτσόβολο).

Πάντως είναι πραγματικά απίστευτο! Όλο αυτό που συμβαίνει με το τηλέφωνό σου. Ναι, είχα προβλήματα συνεννόησης αλλά τελικά το τηλέφωνό μου σε 2 βδομάδες ήρθε αψεγάδιαστο πίσω και όλα καλά, αλλά αυτό που τραβάς εσύ είναι απίστευτο.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, xirosiman said:

@arinos οσες φορες χρειάστηκα το σερβις μεσα σε μια εβδομαδα το ειχα πισω,, Κριμα για αυτα που διαβαζω.. μακαρι να εισαι μεμονωμένο περιστατικο κ να εχει συμβει κατι που θα λυθει συντομα προς συμφερον σου.. 
Ειδαλλως ειναι πολυ σοβαρη εξελιξη για ολους εμας..
Το ειχες παρει απο το επισημο site?

 

Δυστυχώς ναι, είναι από το επίσημο site. Όπως και την αντικατάσταση οι ίδιοι την πρότειναν εγώ απλά το πρόβλημα τους είχα αναφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Εχει προσεξει κανεις ο,τι με την ενημερωση .604 η AOD εχει ενα θεματακι;

Πιο συγκεκριμενα, εγω εχω να μην εμφανιζεται το δαχτυλικο στην AOD, παρα μονο αν πατησω το power η double tap για να αναψει.

Με την ενημερωση αυτην, αν τοποθετησω το δαχτυλο μου στο σημειο του δακτυλικου ενω ειναι κλειστη η οθονη, εμφανιζεται.

Καπου το πηρε το ματι μου και στην κοινοτητα να το αναφερουν κι αλλοι.

https://community.oneplus.com/thread/1561728837002199044?parentCid=1562277510316556294

Edited by FoT1s
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μετα την ενημέρωση που έκανα στο OP12 αλλα και στην εφαρμογή messenger μου εχει βγάλει αυτό που παραθέτω έχω κάνει εγώ καμία μακακια;

IMG_0871.jpeg

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, FoT1s said:

Εχει προσεξει κανεις ο,τι με την ενημερωση .604 η AOD εχει ενα θεματακι;

Πιο συγκεκριμενα, εγω εχω να μην εμφανιζεται το δαχτυλικο στην AOD, παρα μονο αν πατησω το power η double tap για να αναψει.

Με την ενημερωση αυτην, αν τοποθετησω το δαχτυλο μου στο σημειο του δακτυλικου ενω ειναι κλειστη η οθονη, εμφανιζεται.

Πως επιλεγεις να εμφανιζεται μονο με double tap ή με το power;

2 ώρες πριν, ostvarivanje said:

Σε μια ομάδα στο facebook μου είπαν διάφοροι ότι από τον Κωτσόβολο το σέρβις είναι η Smartec. Τώρα δεν ξέρω άλλες λεπτομέρειες, αλλά επειδή το ανέφεραν 2-3 δε νομίζω να έλεγαν λόγια του αέρα. 

Μόλις τώρα μπήκα στη Smartec και βρήκα ότι έχει και την OnePlus το οποίο σημαίνει σίγουρα ότι είναι επίσημο σέρβις (τουλάχιστον από Κωτσόβολο).

Πάντως είναι πραγματικά απίστευτο! Όλο αυτό που συμβαίνει με το τηλέφωνό σου. Ναι, είχα προβλήματα συνεννόησης αλλά τελικά το τηλέφωνό μου σε 2 βδομάδες ήρθε αψεγάδιαστο πίσω και όλα καλά, αλλά αυτό που τραβάς εσύ είναι απίστευτο.

Πως γινεται αν εχεις αγορασει απο κωτσο να πηγαινει smartec ενω απο το επισημο site να πηγαινει πολωνια; Πολυ κουφο! Εξαλλου ακομα και απο κωτσο που εχουμε αγορασει μπορεις να πας απευθειας στην OP για επισκευη. Επισης οταν τελειωσει η διετια της εγγυησης πας μονο στην OP. Εφοσον η OP εχει επισημο σερβις στην ελλαδα, γιατι δεν σου λεει να το στειλεις ελλαδα οταν βλεπει διευθυνση ελλαδα;! 

5 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Η επικοινωνια μου με το support για τα θεματα του scrolling στο launcher και το delay upon switching apps (chrome, youtube etc etc) συνεχιζεται με πληρη αποτυχια. 😂 Δεν ξερουν τι τους γινεται πραγματικα, επικοινωνια για γελια.

Μετα απο 10+ μηνυματα, βιντεο και φωτογραφιες για το θεμα μου προτειναν σημερα....να κανω factory reset. 🤣🤣🤣 Για τα πανηγυρια λεμε. 

Τους εστειλα καμια 20ρια links απο το reddit και το oneplus community να ξεστραβωθουν πως το issue ειναι γενικευμενο και τους ρωτησα αν υπαρχει κανεις σοβαρος ανθρωπος απο το software team να μιλησω μαζι του γιατι κουραστηκα να απαντω στη γραμματειακη υποστηριξη του support που κανει copy paste μηνυματα. 

Το αλλο κουλόπου μου ειπαν για το θεμα που αφορα τα delays στο google chrome, youtube κλπ οταν αλλαζεις apps ειναι να απευθυνθω στη google!! 🤣 Μεγαλα τρολλακια αλλα δεν ξερω τι ειναι χειροτερο: Να με τρολλαρουν για να με αποφυγουν ή μετα απο τοσους μηνες να μην εχουν ιδεα για τα προβληματα του oxygen 14;

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Mikepan_1 said:

Πως επιλεγεις να εμφανιζεται μονο με double tap ή με το power;

Πως γινεται αν εχεις αγορασει απο κωτσο να πηγαινει smartec ενω απο το επισημο site να πηγαινει πολωνια; Πολυ κουφο! Εξαλλου ακομα και απο κωτσο που εχουμε αγορασει μπορεις να πας απευθειας στην OP για επισκευη. Επισης οταν τελειωσει η διετια της εγγυησης πας μονο στην OP. Εφοσον η OP εχει επισημο σερβις στην ελλαδα, γιατι δεν σου λεει να το στειλεις ελλαδα οταν βλεπει διευθυνση ελλαδα;! 

Το αλλο κουλόπου μου ειπαν για το θεμα που αφορα τα delays στο google chrome, youtube κλπ οταν αλλαζεις apps ειναι να απευθυνθω στη google!! 🤣 Μεγαλα τρολλακια αλλα δεν ξερω τι ειναι χειροτερο: Να με τρολλαρουν για να με αποφυγουν ή μετα απο τοσους μηνες να μην εχουν ιδεα για τα προβληματα του oxygen 14;

Ρυθμισεις-Ασφαλεια-Ξεκλειδωμα συσκευης-ξεκλειδωμα με αποτυπωμα

 

Screenshot_2024-04-02-00-19-14-03_fc704e6b13c4fb26bf5e411f75da84f2.jpg

18 minutes ago, chris1974 said:

Παιδια μετα την ενημέρωση που έκανα στο OP12 αλλα και στην εφαρμογή messenger μου εχει βγάλει αυτό που παραθέτω έχω κάνει εγώ καμία μακακια;

IMG_0871.jpeg

Οχι, πλεον εχει γινει σε ολους.

https://www.techgear.gr/facebook-messenger-e2e-kryptografisi-36735

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, FoT1s said:

Ρυθμισεις-Ασφαλεια-Ξεκλειδωμα συσκευης-ξεκλειδωμα με αποτυπωμα

 

Screenshot_2024-04-02-00-19-14-03_fc704e6b13c4fb26bf5e411f75da84f2.jpg

Οχι, πλεον εχει γινει σε ολους.

https://www.techgear.gr/facebook-messenger-e2e-kryptografisi-36735

Κατάλαβα και έλεγα μην υπάρχει τροπος να καταργήσω αυτή την δυνατότητα 

Link to comment
Share on other sites

Ωπα χαλαρώστε λίγο με το σέρβις. 

Όλοι βγάλατε συμπέρασμα από μια δύσκολη περίπτωση ότι το σέρβις είναι ανύπαρκτο; Έτσι κρίνετε γενικά στη ζωή σας για τα πάντα;

Δεν αμφισβητώ το παιδί ότι δεν έχει σωστή αντιμετώπιση, αλλά όχι να παραβλέπουμε και τόσα άλλα μηνύματα χρηστών χωρίς προβλήματα και με άψογη εξυπηρέτηση.

Προσωπικά είχα χρειαστεί 2 φορές να στείλω 2 διαφορετικά κινητά στην OnePlus στην Πολωνία για φτιάξιμο οθόνης και αλλαγή μπαταρίας και πάντα είχα σωστή συννενόηση, γρήγορη εργασία και νορμάλ κόστος.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, junglist said:

Ωπα χαλαρώστε λίγο με το σέρβις. 

Όλοι βγάλατε συμπέρασμα από μια δύσκολη περίπτωση ότι το σέρβις είναι ανύπαρκτο; Έτσι κρίνετε γενικά στη ζωή σας για τα πάντα;

Δεν αμφισβητώ το παιδί ότι δεν έχει σωστή αντιμετώπιση, αλλά όχι να παραβλέπουμε και τόσα άλλα μηνύματα χρηστών χωρίς προβλήματα και με άψογη εξυπηρέτηση.

Προσωπικά είχα χρειαστεί 2 φορές να στείλω 2 διαφορετικά κινητά στην OnePlus στην Πολωνία για φτιάξιμο οθόνης και αλλαγή μπαταρίας και πάντα είχα σωστή συννενόηση, γρήγορη εργασία και νορμάλ κόστος.

Προσφατα ηταν αυτο; Γιατι και το Oxygen καποτε top ηταν αλλα πλεον μιλαμε για μια διαφορετικη Oneplus (και ουσιαστικα εχει αλλαξει το ιδιοκτησιακο καθεστως οποτε μιλαμε για αλλη εταιρεια). Το support παντως ειναι αρκετα χαμηλου επιπεδου. Περισσοτερη βοηθεια θα λαβει κανεις βαζοντας το ερωτημα του στο Oneplus community απο αλλους χρηστες παρα απο το support. 

Αλλη κουλαμαρα που εντοπισα. Οταν σε καλουν ας πουμε οταν εισαι στην ελλαδα, στις recent κλησεις δεν βλεπει τον αριθμο με το +30. Ως αποτελεσμα αν εχεις δεχθει τελευταια κληση απ τον αριθμο οταν ησουν Ελλαδα και πας εξωτερικο και προσπαθησεις να κανεις κληση απο τις προσφατες κλησεις, βγαινει invalid number. 

Το κουλο της υποθεσης ειναι πως αυτο συμβαινει και σε επαφες που εχεις αποθηκευσει ηδη με το +30. Ας πουμε εχω μια επαφη αποθηκευμενη με ονομα ΑΒ και αριθμο +3012345678.

Οταν με καλεσει, ενω ειμαι Ελλαδα, στα recent βλεπω ΑΒ χωρις τιποτα αλλο (δεν φαινεται το νουμερο εκτος αν κανεις περαιτερω κλικς). Αν παω να καλέσω την επαφή την επομενη ημερα που ειμαι εξωτερικο απο τα recent θα βγει invalid νουμερο γιατι αφενος το βλέπει στα recent ως 12345678 και αφετερου οταν πατας απο τις τελευταιες κλησεις δεν καλει με βαση τον αριθμο οπως τον εχεις αποθηκευσει, με το +30, αλλα οπως τον ειδε με την κληση η συσκευη την τελευταια φορα, στην προκειμενη χωρις το +30.

Μηπως ξερει κανεις αν υπαρχει καποιο setting γι αυτο που μου διαφευγει; Ή μηπως αν αλλαξω app για τα contacts/ κλησεις αυτο να διορθωθει; Πρωτη φορα μου συμβαινει με οποια συσκευη εχω χρησιμοποιησει και γενικα ταξιδευω αρκετα οποτε θα ειχε χτυπησει σιγουρα. Αλλα νομιζω ειναι και η πρωτη φορα που χρησιμοποιω google εφαρμογη για κλησεις προσφατα οποτε ισως να ευθυνεται η εφαρμογη της google γι αυτο.

ΥΓ: Νοιωθω λες και δουλευω σε beta software με αυτη την μ@@@@ το Oxygen. 

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...