leotzian Δημ. September 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2020 (edited) Συμφωνώ με τον @kmpatra φυσικά και οι 2 όροφοι έχουν internet για να μην είχε ο πάνω έπρεπε να είχε μπει διαχωριστής κάτω στην οικοδομή, κάνε την εναλλακτική παρακάτω λύση. Πριν κάνεις οτιδήποτε έτσι όπως το έχεις τσέκαρεις στατιστικά snr line attenuation κτλ Πας σε εσένα βγάζεις τα πάντα από τις πρίζες. Πας πάνω βγάζεις τηλέφωνο φίλτρο και βάζεις το router ΚΑΤΕΥΘΕΘΑΝ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ. Βλέπεις πάλι στατιστικά. Βγάζεις το ρούτερ από το ρεύμα. Πας κάτω βάζεις ότι είχες στις πρίζες εκτός το ρούτερ που είναι πάνω ακόμα. Πας πάνω το βάζεις στην πρίζα ξανατσεκαρεις στατιστικά. Μας στέλνεις το αποτέλεσμα από την κάθε φάση. Πιστεύω εγω 90% κάτι παίζει με την συνδεσμολογία σου. ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΑ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΠΑΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΥΤΕ ΦΙΛΤΡΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝ ΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΒΆΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΡΟΥΤΕΡ ΑΝ ΠΑΝΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΈΞΟΔΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ROUTER ΤΣΕΚΑΡΕ ΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited September 28, 2020 by leotzian Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GTherion Δημ. September 30, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 30, 2020 Όχι, αγαπητέ, εσύ είσαι λάθος όταν μιλάμε έστω θεωρητικά, γιατί στην πραγματικότητα δεν ξέρεις ούτε εσύ που σε είχε συνδέσει ο προηγούμενος πάροχος, έχεις κάνει ταρζανιές με την καλωδίωση, και επιμένεις να ψάχνεις γιατί δεν σε βάζει στην καμπίνα, υποθέτεις ότι δεν είχε χωρητικότητα στο καφαο, σου λέμε ότι δεν πρόκειται να σε βάλει σε καφαο άλλος εκτός από τον ΟΤΕ και επιμένεις να τρολάρεις σχετικά με την κατάσταση που δεν γνωρίζεις που θα σε βάλει, ότι δεν σε ρώτησαν την απόσταση και ένα σωρό άσχετα, που δεν έχουν καμία προοπτική να σου λύσουν το πρόβλημα. Μιλάμε για βασικά πράγματα που όποιος ασχολείται έστω και λίγο τα γνωρίζει πως πάνε, και επειδή δεν έχεις το αποτέλεσμα που περίμενες ότι θα έχεις με την απλή adsl σε τεράστια απόσταση για να δουλέψει σωστά, πρέπει ντε και καλά όλοι οι άλλοι να φταίνε, και όχι το ότι απλά ότι λόγω άγνοιας έγινε λάθος επιλογή. Ακόμη και να πεις ότι τα 27 είναι προσφορά προσωπική, στην αγορά βρίσκεις 100αρι για όλους με 29,90. Sent from my Galaxy S10e Εμένα γιατί μου βγάζει μέσα από το Mywind προσωπική προσφορά για ανανέωση με 35€ αντί για 27€ που βγάζει σε εσένα; Τώρα είμαι με 50mbps 300 κινητά και απεριόριστα σταθερά με 27€ χωρίς συμβόλαιο... :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. September 30, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 30, 2020 Γιατί εξαρτάται από το πόσο πληρώνεις τώρα. Εγώ που δίνω 19 για 50αρα για να πάω στην 100αρα μου το δίνει με 27. Στη θεία μου που μένει στο κάτω σπίτι και πληρώνει 33, της έδωσαν προσφορά να παραμείνει στα 33 (και να πάει επίσης σε 100αρα από 50αρα). Στην περίπτωση μου το αποδέχτηκα, γιατί το συμβόλαιο που έχω θα λήξει σε 9 μήνες, και τότε αναγκαστικά θα πρέπει να πάω σε κάτι ακριβότερο. Προτίμησα να πάω από τώρα που υπάρχει ανάγκη να γίνει (θα κόψει υποτίθεται ο ΟΤΕ το δίκτυο χαλκού στην περιοχή μου και δεν θα έχουμε τηλέφωνο) και ας δώσω κάτι παραπάνω για να έχω καλύτερη ταχύτητα και νέο καλύτερο router. Τα 35 δεν είναι καν σοβαρή προσφορά για ανανέωση, καθώς τόσο το δίνει σε νέους πελάτες. Εγώ θα τους απειλούσα ότι θα πάω Nova που το δίνει το ίδιο με 29,90€. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 απο χτες στο πατρικο λαμβανουμε κλησεις απο εξωτερικο απο διαφορετικα νουμερα καθε φορα (2 που προλαβα να δω αγγλια και ρουμανια). Αν το σηκωσεις δεν μιλαει κανεις ή μια φορά που μίλησε ρωτησε αν μιλάμε αγγλικά και μετά τίποτα. Υπαρχει τετοια κινηση και σε αλλους ή εμεις είμαστε οι τυχεροί? Υπάρχει τρόπος από πλευράς εταιρίας να αποκλείσουμε τιποτα? εκει ειναι ηλικιωμενοι οποτε συσκευες με λιστες αποκλεισμου,ιστοριες μεσω voip κλπ δεν παιζουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 (edited) στα κινητά το έχουμε ξαναδεί.. Wardialling λέγεται (καποιος δοκιμάζει νούμερα) και καλεί και εσένα. Εμενα από Αγγλία σε κινητό είναι συνήθως πωλήσεις (να με πίσουν να συμμετέχω σε επενδυτικό) και μιλάνε Ελληνικά. Τωρα εσύ λες για πολλά; Μηπως κάποιος έβαλε το τηλ το δικό σου κάπου; Πχ ως τηλέφωνο κάποιου ψεύτικου eshop? μήπως παλιά ανήκε ο αριθμός αυτός αλλού που είχε παρε δώσε με εξ/κο; όλα παίζουν Για google τον αριθμό σου.. να δεις που το βγαζει. Συμπληρωματικά ζητείστε να μην είστε στον ηλεκτρονικό κατάλογο και κάνε φραγή στα εισερχόμενα με απόκρυψη (πληκτρολογείς εναν αριθμό *90# μόνο και αυτό ήταν). Ζητα επίσης αποκλεισμό προωθητικών ενεργειών που κανονικά θα έκοβε τις διαφημίσεις. Y.Γ στα κινητά wind/q γίνεται με κλήση *254# + Πλήκτρο Κλήσης (και εκεί είναι χρήσιμο). Edited October 2, 2020 by keysmith Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 Ξέρει κανείς τι προσφορά δίνει η wind για να έρθεις στο δίκτυο της ? Μιλάμε για 24 με 200' προς κινητά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 20,90€ με 300' κινητά. Το οποίο είναι τέρμα ασύμφορο αν υπολογίσω ότι δίνω 27€ για το ίδιο με 100mbps πλέον. Ενεργοποιήθηκα εχθές και πάει μια χαρά. Από την ημέρα που "υπέγραψα" μέχρι την ενεργοποίηση πήρε μόλις 6 μέρες. Βέβαια ήμουν ήδη σε 50αρα και ίσως για αυτό δεν ήταν μεγάλη η αλλαγή. Αλλά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος. Sent from my Galaxy A40 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 20,90€ με 300' κινητά. Το οποίο είναι τέρμα ασύμφορο αν υπολογίσω ότι δίνω 27€ για το ίδιο με 100mbps πλέον. Ενεργοποιήθηκα εχθές και πάει μια χαρά. Από την ημέρα που "υπέγραψα" μέχρι την ενεργοποίηση πήρε μόλις 6 μέρες. Βέβαια ήμουν ήδη σε 50αρα και ίσως για αυτό δεν ήταν μεγάλη η αλλαγή. Αλλά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος. Sent from my Galaxy A40 Αυτό ήταν ειδική προσφορά για σένα όμως. Κανείς άλλος δεν θα την πάρει 100αρα για 27€, ειδικά για φορητότητα. Δοκίμασες σε ώρες αιχμής πόσο πιάνει ι σε ξένους σέρβερς (UK, USA κλπ); Πλησιάζει έστω τα 70-80 ή πιάνεις 10; :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 (edited) Είσαι καλά; Μόνιμα πάνω από 90 είναι.... Σε ελληνικούς συνήθως παίζει 98-102. Δεν είπα κάπου ότι δίνει αυτήν την τιμή για φορητότητα. Sent from my Galaxy S10e Edited October 7, 2020 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 εμένα χωρίς φορητοτητα από 24αρα σε 100αρα μου την έδωσαν χωρίς καμία πίεση 29 ευρώ. για όλους υπήρξε αυτή η προσφορά πέρσι Δεκεμβρη Sent from my Mi A3 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 Αυτό ήταν ειδική προσφορά για σένα όμως. Κανείς άλλος δεν θα την πάρει 100αρα για 27€, ειδικά για φορητότητα. Δοκίμασες σε ώρες αιχμής πόσο πιάνει ι σε ξένους σέρβερς (UK, USA κλπ); Πλησιάζει έστω τα 70-80 ή πιάνεις 10; :p Από τη στιγμή που παίρνει από καμπίνα είτε είσαι ΟΤΕ είτε είσαι wind είτε είσαι Vodafone την ταχύτητα που θα πιάσεις με τον έναν θα την πιάσεις με όλους. Ας ξεχάσουμε τα προπολεμικα χρόνια του ADSL που τα λέγαμε αυτά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 (edited) Είσαι καλά; Μόνιμα πάνω από 90 είναι.... Σε ελληνικούς συνήθως παίζει 98-102. Δεν είπα κάπου ότι δίνει αυτήν την τιμή για φορητότητα. Sent from my Galaxy S10e Thanks, αυτό ήθελα να δω. Τη διασύνδεση της WIND με το εξωτερικό. Δεν το έγραψα ειρωνικά. Γιατί αν είναι να πιάνεις 100 μόνο στην Ελλάδα και 10 στο εξωτερικό και 20€ να το δώσουν, δεν αξίζει... :p Πολύ καλά λοιπόν. Edited October 7, 2020 by MitsosDaBest13 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 Από τη στιγμή που παίρνει από καμπίνα είτε είσαι ΟΤΕ είτε είσαι wind είτε είσαι Vodafone την ταχύτητα που θα πιάσεις με τον έναν θα την πιάσεις με όλους. Ας ξεχάσουμε τα προπολεμικα χρόνια του ADSL που τα λέγαμε αυτά.Δεν μιλάει για την ταχύτητα που θα συνδεθείς με τον πάροχο, που ναι θα είναι ίδια για όλους, αλλά αν μπορεί να κρατήσει αυτήν την ταχύτητα ο πάροχος σε διασύνδεση με το εξωτερικό. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikepaltri Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Παιδιά θέλω τη βοήθειά σας... Για 15 ημέρες δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Όταν τους πρωτοειδοποίησα στις 20/9 μου έστειλαν μήνυμα ότι την επόμενη μέρα θα έρχονταν τεχνικός και ζήτησαν να κανονίσω την χωρίς προβλήματα πρόσβασή του στο χώρο μου. Δεν ήρθε ποτέ και μου ξαναέστειλαν μήνυμα ότι ο τεχνικός θα έρθει την επόμενη. Ούτε πάλι εμφανίστηκε και μου ξαναστέλνουν και τρίτο μήνυμα. Χωρίς πάλι να εμφανιστεί ο τεχνικός μου στέλνουν μήνυμα ότι η βλάβη θα διορθωθεί στις 7/10!!!! Τους ενημερώνω ότι πρόκειται για επαγγελματικό χώρο (όπου η έλλειψη τηλεφώνου και data έχει άμεση συνέπεια στα έσοδά μου) και μου λένε ότι κάνουν το καλύτερο δυνατόν. Με καθημερινά τηλέφωνα, μου λέει ένας από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα φροντίσουν να μου δώσουν υβριδικό ρούτερ ώστε να έχω data (αυτό λέει κάνουν σε παρόμοιες περιπτώσεις, πράγμα το οποίο ενώ είχα μιλήσει με 15 άτομα μέχρι τότε κανείς δεν μου το είχε προτείνει). Περιττό να πω ότι το υβριδικό ρούτερ δεν ήρθε ποτέ. Σε συνέχεια των τηλεφωνημάτων και εξηγώντας πόσο σημαντικό είναι για μένα τηλέφωνο και data, προσπαθώντας να με καθησυχάσουν με καλούν από τη wind την 1/10 και υπάλληλος μου λέει ότι κατανοεί την περίπτωσή μου και το εμπορικό τμήμα θα φροντίσει για την αποζημίωσή μου και τα διαφυγόντα κέρδη μου το διάστημα που δεν θα έχω τηλέφωνο (έχω κρατήσει ονόματα). Εντέλει, η σύνδεση επανήλθε στις 5/10 αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση για τον τρόπο αποζημίωσης. Πως λέτε να το χειριστώ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
varajohn Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Παιδιά θέλω τη βοήθειά σας... Για 15 ημέρες δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Όταν τους πρωτοειδοποίησα στις 20/9 μου έστειλαν μήνυμα ότι την επόμενη μέρα θα έρχονταν τεχνικός και ζήτησαν να κανονίσω την χωρίς προβλήματα πρόσβασή του στο χώρο μου. Δεν ήρθε ποτέ και μου ξαναέστειλαν μήνυμα ότι ο τεχνικός θα έρθει την επόμενη. Ούτε πάλι εμφανίστηκε και μου ξαναστέλνουν και τρίτο μήνυμα. Χωρίς πάλι να εμφανιστεί ο τεχνικός μου στέλνουν μήνυμα ότι η βλάβη θα διορθωθεί στις 7/10!!!! Τους ενημερώνω ότι πρόκειται για επαγγελματικό χώρο (όπου η έλλειψη τηλεφώνου και data έχει άμεση συνέπεια στα έσοδά μου) και μου λένε ότι κάνουν το καλύτερο δυνατόν. Με καθημερινά τηλέφωνα, μου λέει ένας από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα φροντίσουν να μου δώσουν υβριδικό ρούτερ ώστε να έχω data (αυτό λέει κάνουν σε παρόμοιες περιπτώσεις, πράγμα το οποίο ενώ είχα μιλήσει με 15 άτομα μέχρι τότε κανείς δεν μου το είχε προτείνει). Περιττό να πω ότι το υβριδικό ρούτερ δεν ήρθε ποτέ. Σε συνέχεια των τηλεφωνημάτων και εξηγώντας πόσο σημαντικό είναι για μένα τηλέφωνο και data, προσπαθώντας να με καθησυχάσουν με καλούν από τη wind την 1/10 και υπάλληλος μου λέει ότι κατανοεί την περίπτωσή μου και το εμπορικό τμήμα θα φροντίσει για την αποζημίωσή μου και τα διαφυγόντα κέρδη μου το διάστημα που δεν θα έχω τηλέφωνο (έχω κρατήσει ονόματα). Εντέλει, η σύνδεση επανήλθε στις 5/10 αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση για τον τρόπο αποζημίωσης. Πως λέτε να το χειριστώ? αν έχεις δωρεάν δικηγόρο ξεκίνα αν θα μπλέξεις μόνος σου καλό κουράγιο Παράθεση SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikepaltri Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Αν είχα δωρεάν δικηγόρο δεν θα το συζητούσα... Η αδιαφορία και τα ψέματά τους είναι που με έχουν βγάλει οφ.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Δες τους όρους συμβολαίων σταθερής. Με μια πρόχειρη ανάγνωση, λέει κάπου πως σου πιστώνουν αναλογία παγίου για το χρονικό διάστημα που είχε βλάβη, αρχίζοντας από την επομένη της αναγγελίας της βλάβης. Επίσης λέει ότι δεν ευθύνονται για ζημιές και διαφυγόντα κέρδη, εκτός αν αποδειχθεί ότι η βλάβη προήλθε από ευθύνη της wind. Δεν ξέρω πως μεταφράζεται αυτό, ούτε υπάρχει κάποιο άλλο δεδομένο για την φύση της βλάβης, αλλά νομίζω το ίδιο με ότι σου είπε ο φίλος παραπάνω. Μην έχεις ελπίδες δηλαδή για κάτι πέρα από το πάγιο αν δεν μπορείς να το κυνηγήσεις νομικά, στην περίπτωση που συντρέχουν οι προϋποθέσεις για να γίνει αυτό. Sent from my Galaxy A40 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikepaltri Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Δες τους όρους συμβολαίων σταθερής. Με μια πρόχειρη ανάγνωση, λέει κάπου πως σου πιστώνουν αναλογία παγίου για το χρονικό διάστημα που είχε βλάβη, αρχίζοντας από την επομένη της αναγγελίας της βλάβης. Επίσης λέει ότι δεν ευθύνονται για ζημιές και διαφυγόντα κέρδη, εκτός αν αποδειχθεί ότι η βλάβη προήλθε από ευθύνη της wind. Δεν ξέρω πως μεταφράζεται αυτό, ούτε υπάρχει κάποιο άλλο δεδομένο για την φύση της βλάβης, αλλά νομίζω το ίδιο με ότι σου είπε ο φίλος παραπάνω. Μην έχεις ελπίδες δηλαδή για κάτι πέρα από το πάγιο αν δεν μπορείς να το κυνηγήσεις νομικά, στην περίπτωση που συντρέχουν οι προϋποθέσεις για να γίνει αυτό. Sent from my Galaxy A40 Τώρα κατάλαβα γιατί έλεγαν ότι η βλάβη είναι στο δίκτυο της Cosmote... Απορώ πάντως γιατί ο τελευταίος υπάλληλος μου είπε ότι θα φροντίσει το εμπορικό τμήμα για την αποζημίωσή μου για τα διαφυγόντα κέρδη τη στιγμή που εννοούσε μόνο την αναλογία του παγίου για το διάστημα της βλάβης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
varajohn Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Τώρα κατάλαβα γιατί έλεγαν ότι η βλάβη είναι στο δίκτυο της Cosmote... Απορώ πάντως γιατί ο τελευταίος υπάλληλος μου είπε ότι θα φροντίσει το εμπορικό τμήμα για την αποζημίωσή μου για τα διαφυγόντα κέρδη τη στιγμή που εννοούσε μόνο την αναλογία του παγίου για το διάστημα της βλάβης Γιατί να μην το πει έχει να χάσει τίποτα ή μήπως θα τον ξαναβρείς ? Παράθεση SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mples Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Καλησπέρα παιδιά εχω μια ερώτηση έχω 50ρα γραμμή σταθερό και ίντερνετ και πληρώνω 30 ευρώ το συμβόλαιο μου έληξε πριν 7 μέρες αν το αφήσω ως έχει θα πληρώνω πάλι 30 αφού είναι αορίστου ?? η θα μου βάλουν καπέλο ??? Και το 30 θα γίνει πχ 50 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Παιδιά θέλω τη βοήθειά σας... Για 15 ημέρες δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Όταν τους πρωτοειδοποίησα στις 20/9 μου έστειλαν μήνυμα ότι την επόμενη μέρα θα έρχονταν τεχνικός και ζήτησαν να κανονίσω την χωρίς προβλήματα πρόσβασή του στο χώρο μου. Δεν ήρθε ποτέ και μου ξαναέστειλαν μήνυμα ότι ο τεχνικός θα έρθει την επόμενη. Ούτε πάλι εμφανίστηκε και μου ξαναστέλνουν και τρίτο μήνυμα. Χωρίς πάλι να εμφανιστεί ο τεχνικός μου στέλνουν μήνυμα ότι η βλάβη θα διορθωθεί στις 7/10!!!! Τους ενημερώνω ότι πρόκειται για επαγγελματικό χώρο (όπου η έλλειψη τηλεφώνου και data έχει άμεση συνέπεια στα έσοδά μου) και μου λένε ότι κάνουν το καλύτερο δυνατόν. Με καθημερινά τηλέφωνα, μου λέει ένας από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα φροντίσουν να μου δώσουν υβριδικό ρούτερ ώστε να έχω data (αυτό λέει κάνουν σε παρόμοιες περιπτώσεις, πράγμα το οποίο ενώ είχα μιλήσει με 15 άτομα μέχρι τότε κανείς δεν μου το είχε προτείνει). Περιττό να πω ότι το υβριδικό ρούτερ δεν ήρθε ποτέ. Σε συνέχεια των τηλεφωνημάτων και εξηγώντας πόσο σημαντικό είναι για μένα τηλέφωνο και data, προσπαθώντας να με καθησυχάσουν με καλούν από τη wind την 1/10 και υπάλληλος μου λέει ότι κατανοεί την περίπτωσή μου και το εμπορικό τμήμα θα φροντίσει για την αποζημίωσή μου και τα διαφυγόντα κέρδη μου το διάστημα που δεν θα έχω τηλέφωνο (έχω κρατήσει ονόματα). Εντέλει, η σύνδεση επανήλθε στις 5/10 αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση για τον τρόπο αποζημίωσης. Πως λέτε να το χειριστώ? δινει και η wind το αντιστοιχο της κοσμοτε home booster ; ή τον δουλευουνε; διοτι μονο στν κοσμοτε και στην vodafone το εχω δει αλλα δεν το εχω δει και στην wind. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Καλησπέρα παιδιά εχω μια ερώτηση έχω 50ρα γραμμή σταθερό και ίντερνετ και πληρώνω 30 ευρώ το συμβόλαιο μου έληξε πριν 7 μέρες αν το αφήσω ως έχει θα πληρώνω πάλι 30 αφού είναι αορίστου ?? η θα μου βάλουν καπέλο ??? Και το 30 θα γίνει πχ 50 Πως προκύπτει ότι είναι αορίστου χρόνου; Το πιθανότερο είναι ότι θα "φας" καπέλο την κανονική τιμή καταλόγου. Ρώτα τους αν είναι, πόσο θα πληρώνεις αν δεν πάρεις προσφορά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Η θεία μου έχει ληγμένο συμβόλαιο εδώ και ένα χρόνο, και πληρώνει τα ίδια. Τους ρώτησε μάλιστα τι γίνεται, και απάντησαν πως ανεπίσημα διατηρούν την ίδια τιμή. Δεν ξέρω αν το κάνουν σε όλους, μην πάρω και κανέναν στο λαιμό μου. Sent from my Galaxy A40 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arjuna Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Η θεία μου έχει ληγμένο συμβόλαιο εδώ και ένα χρόνο, και πληρώνει τα ίδια. Τους ρώτησε μάλιστα τι γίνεται, και απάντησαν πως ανεπίσημα διατηρούν την ίδια τιμή. Δεν ξέρω αν το κάνουν σε όλους, μην πάρω και κανέναν στο λαιμό μου. Sent from my Galaxy A40Είναι εξαιρετικά πιθανό να σας έχουν ανανεώσει στο αυτόματο το συμβόλαιο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 αυτοματη ανανεωση δεν παιζει,και σε μενα το ειχαν κανει πριν καιρο,και πληρωνα σχεδον τα ιδια (αν θυμαμαι καλα μεχρι 1-1,5 ευρω παραπανω) μεχρι να ανανεωσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.