Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πόσο μακακες είναι; έγινε η φορητότητα και η wind μας είπε δεν σας δίνουμε ρούτερ θα δουλεύει αυτό της ΚΟΣΜΟΤΕ. έλα όμως τώρα που πήγαμε wind η ΚΟΣΜΟΤΕ με μήνυμα ζητάει το ρούτερ πίσω!! δηλαδή είναι σοβαρή εταιρία αυτή;;; σε δεσμεύει και σε αφήνει χωρίς ρούτερ;; τι μπορώ να κάνω τώρα;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Να παρεις ενα του εμποριου ή να κρατησεις της κοσμοτε με πληρωμη.

Της κοσμοτε εχει και vdsl support,αρα σου μενει αν κανεις αμαβαθμιση σε 50αρα.

Της Wind,ειδα ενα tp-link δινει.Πολυ τιμιο ρουτερακι,εμενα η Nova μου εστειλε ενα d-link 2750 το οποιο ειναι κλασεις ανωτερο απο τα ZTE.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Στην γειτονιά μου βάλανε καμπίνες και τώρα περνάνε τις οπτικές στους δρόμους.Ποσο χρόνο να υπολογίζω για δικτύωση; Τελειώνει σε ένα μήνα το συμβόλαιο που έχω και θα θελα να ξέρω τι να κάνω.
Link to comment
Share on other sites

Στην γειτονιά μου βάλανε καμπίνες και τώρα περνάνε τις οπτικές στους δρόμους.Ποσο χρόνο να υπολογίζω για δικτύωση; Τελειώνει σε ένα μήνα το συμβόλαιο που έχω και θα θελα να ξέρω τι να κάνω.

 

Καλό θα ήταν να μας έλεγες τη γειτονιά σου, για να ξέρουμε που επεκτείνεται το νέο δίκτυο.

Σε ότι αφορά στην ολοκλήρωση του έργου, δεν υπάρχει σταθερός χρόνος αλλά οπωσδήποτε να υπολογίζεις πάνω από 6μηνο.

Link to comment
Share on other sites

Στην γειτονιά μου βάλανε καμπίνες και τώρα περνάνε τις οπτικές στους δρόμους.Ποσο χρόνο να υπολογίζω για δικτύωση; Τελειώνει σε ένα μήνα το συμβόλαιο που έχω και θα θελα να ξέρω τι να κάνω.

 

Τα Χριστούγεννα και αν... :p Δε θυμάμαι μέχρι πότε πρέπει να παραδοθεί το Ίλιον, αλλά να δώσουν υπηρεσία μέσα σε 1 μήνα, χλωμό το βλέπω...

 

Αν είσαι ήδη στη WIND, οποιαδήποτε στιγμή θες κάνεις αναβάθμιση στην ταχύτητά σου και ίσως σε χαμηλότερη τιμή από νέους πελάτες (έχει στο site σελίδα που βάζεις αριθμό και ΑΦΜ και σου δείχνει προσφορά).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ενδιαφέρομαι για νέα γραμμή και είδα ότι στο "φτηνό" πακέτο double play δε δίνει πλέον τα 120' σε ενα καρτοκινητό και το 1GB σε έξτρα κάρτα SIM...

 

Θα το δώσουν αν πιέσω λίγο ή τζίφος;

το έχει πάρει κανένας τώρα τελευταία;

 

Μήπως παίζει κανένας εξωτερικός συνεργάτης που δίνει και τίποτα εξτραδάκια (ταμπλετ κτλ); Αν έχει κάποιος κανένα τηλέφωνο ας μου το στείλει με ΠΜ παρακαλώ.

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Στο broadband (μονο ιντερνετ) εννοείς ή στο double play basic (απεριοριστα & 1500' προς κινητα wind) ?

Edit

Και στα 2 που ανεφερα δινει ότι και πριν. 1γιγα broadband στο απλο ιντερνετικο και το 1 γιγα + 120' στο καρτοκινητο στο 2play. Στη σελιδα του καθε προγράμματος εχει κατω την καρτέλα "επιπλέον προνόμια" και τα γραφει κανονικά.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

εδώ:

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/

 

στο φτηνό πακέτο με τα 20,99 στα δώρα έχει μόνο το Δωρεάν τέλη ενεργοποίησης αξίας έως 70€, ενώ στα άλλα 2 πακέτο το αναφέρει ξεκάθαρα.

 

έχεις όμως δίκιο ότι στη σελίδα του προγράμματος λέει ότι το δίνει!

λίγο κουκουρούκου μου φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν...χωραγε το πλαισιο για να το γραψουν και εκει που λες! Οπως και να εχει οταν κανεις την online αιτηση θα σε παρουν για επιβεβαιωση και μπορεις να τους ρωτησεις αν οντως ισχυει,αλλα αφου το γραφει στην αναλυση του προγραμματος δεν τιθεται θεμα.
Link to comment
Share on other sites

ενδιαφέρομαι για νέα γραμμή και είδα ότι στο "φτηνό" πακέτο double play δε δίνει πλέον τα 120' σε ενα καρτοκινητό και το 1GB σε έξτρα κάρτα SIM...

 

Θα το δώσουν αν πιέσω λίγο ή τζίφος;

το έχει πάρει κανένας τώρα τελευταία;

 

Μήπως παίζει κανένας εξωτερικός συνεργάτης που δίνει και τίποτα εξτραδάκια (ταμπλετ κτλ); Αν έχει κάποιος κανένα τηλέφωνο ας μου το στείλει με ΠΜ παρακαλώ.

ευχαριστώ

επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα, αν έχει κάποιος κανένα τηλέφωνο ας στείλει και σ'εμενα ενα ΠΜ. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

πάντως από πρόσφατη εμπειρία με 2 εξωτερικούς συνεργάτες της wind ο ένας ΜΕΤΆ από υπογραφή συμβολαίου για φορητοτητα από κοσμοτε πέρασαν 2 μήνες και τα ζώα είχαν ΜΌΝΟΙ ΤΟΥΣ ακυρώσει το συμβόλαιο (χωρίς κανένα λόγο και ποτε δεν μας είπαν γιατί και πως) ο άλλος όμως πολύ σωστός συνεργάτης ότι μας είπε έγινε. σε 7 μέρες έγινε η φορητοτητα με αναλυτική ενημέρωση μέσω SMS. και επειδή μας είχαν πει να κρατήσουμε το ρουτερ της κοσμοτε όταν η κοσμοτε μας το ζήτησε πίσω τους πήραμε τηλ και αμέσως μας έστειλαν νέο ρουτερ. το τηλ του σωστού συνεργάτη είναι 2117777136 εάν θυμάμαι καλά. είχαμε μιλήσει με μια κυρία Βερβερογλου.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Edited by ilka71
Link to comment
Share on other sites

To τηλεφωνο που έχεις βαλει παραπεμπει σε ιδιωτη στην Αθηνα οχι εταιρια προωθησης κλπ.

EDIT Διορθωθηκε

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

σόρυ 211 βάλτε μπροστά! απλά το απόγευμα πέφτει η γραμμή μάλλον γιατί είναι κλειστά. πρωί απαντάνε

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια την 1/10/18 εγινε ενεργοποίηση του vdsl 50 στην wind μονο που απο την δευτερα 1/10 που μας περασε δεν εχω καθολου ιντερνετ

 

εχω μονο τηλεφωνο

 

μετα απο δεκαδες τηλεφώνα 1212 δυστυχώς με κοροϊδεύουν [ μου στελνουν καθε μερα το ιδιο μήνυμα που λεει οτι και καλα θα γινουν εργασιες στο χώρο μου ενω το προβλημα δεν ειναι στον χωρο μου ]

 

το συμβόλαιο ειναι καινουριο μιας και εκανα ανανεωση και αναβαθμιση απο adsl σε vdsl

 

 

παιδια δεν ξερω τι να κανω με τους αθλιους σε wind :(

Link to comment
Share on other sites

σορρυ για την αφελη ισως διευκρινηση,εννοειται οτι το vdsl θελει διαφορετικο εξοπλισμο,σου εχουν στειλει καινουργιο ρουτερ?
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Καλησπέρα, έχεις παραλάβει εξοπλισμό? Αν έχεις εξοπλισμό κι έχεις θέμα και δε βγάλεις άκρη, ωραιότατη καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ εδώ http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

 

 

 

Γνωρίζουμε κάποιον αριθμό για προσφορά ανανέωσης, εκτός του Τμήματος Προσφορών της Wind? Διότι μου προσφέρουν απ' τα 33€ double play έως 24mbps στα 28€ και δυστυχώς στο σπίτι δε γίνεται να μείνουν χωρίς τηλέφωνο, διότι η Vodafone που πήρα προσφορά μου είπε ο υπάλληλος πως θα χρειαστεί περίπου 20 μέρες συν τέλη ενεργοποίησης:!:

Link to comment
Share on other sites

πριν την καταγγελια βεβαια καλο ειναι να ακολουθειται η προτεινομενη απο την εεττ διαδικασια

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

για να μην παει στο καλαθι των αχρηστων η καταγγελια

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γνωρίζουμε κάποιον αριθμό για προσφορά ανανέωσης, εκτός του Τμήματος Προσφορών της Wind? Διότι μου προσφέρουν απ' τα 33€ double play έως 24mbps στα 28€ και δυστυχώς στο σπίτι δε γίνεται να μείνουν χωρίς τηλέφωνο, διότι η Vodafone που πήρα προσφορά μου είπε ο υπάλληλος πως θα χρειαστεί περίπου 20 μέρες συν τέλη ενεργοποίησης:!:

κανε αιτημα απο τη φορμα επικοινωνιας στην σελιδα της wind για καλυτερη προσφορα μηπως και φιλοτιμηθούν...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχεις παραλάβει εξοπλισμό? Αν έχεις εξοπλισμό κι έχεις θέμα και δε βγάλεις άκρη, ωραιότατη καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ εδώ http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

 

 

 

Γνωρίζουμε κάποιον αριθμό για προσφορά ανανέωσης, εκτός του Τμήματος Προσφορών της Wind? Διότι μου προσφέρουν απ' τα 33€ double play έως 24mbps στα 28€ και δυστυχώς στο σπίτι δε γίνεται να μείνουν χωρίς τηλέφωνο, διότι η Vodafone που πήρα προσφορά μου είπε ο υπάλληλος πως θα χρειαστεί περίπου 20 μέρες συν τέλη ενεργοποίησης:!:

 

παιδια φυσικα και εχω εξοπλισμο ειναι θεμα της σαπιοwind και οχι δικο μου

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ξερει κανεις καποιο ε μαιλ της wind που θα πρεπει εγγραφως να απευθυνθώ ?

 

ετσι λεει η εεττ θα πρεπει να απευθυνθώ εγγράφως και να περιμενω λεει 20 μερες αφου εχω απο δευτερα χωρις νετ να παμε στον εναν μηνα και μετα να δεχτουν την καταγγελια ελεος με την μπανανια που ζουμε

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

κανε αιτημα απο τη φορμα επικοινωνιας στην σελιδα της wind για καλυτερη προσφορα μηπως και φιλοτιμηθούν...

Μια φορά κι έπειτα σιγή ασυρμάτου :!: Ευχαριστώ πάντως :)

ξερει κανεις καποιο ε μαιλ της wind που θα πρεπει εγγραφως να απευθυνθώ ?

Απ' το site τους μόνο, στη φόρμα επικοινωνίας ή κάλεσε στις βλάβες και ζήτα e-mail. Όταν ήθελα να βάλω fast path μου είχαν ζητήσει να τους στείλω τ' αποτελέσματα του ping αλλά δεν κράτησα το mail :O

Link to comment
Share on other sites

Τους έγραψα εδώ και μέρες και με έγραψαν κανονικά φίλε μου

Στην φόρμα δεν θα μπορώ να αποδείξω ότι τους έχω απευθυνθεί γραπτώς στην εεττ

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μια φορά κι έπειτα σιγή ασυρμάτου :!: Ευχαριστώ πάντως :)

 

Απ' το site τους μόνο, στη φόρμα επικοινωνίας ή κάλεσε στις βλάβες και ζήτα e-mail. Όταν ήθελα να βάλω fast path μου είχαν ζητήσει να τους στείλω τ' αποτελέσματα του ping αλλά δεν κράτησα το mail :O

 

Περνω τηλ στο 1212 και μου λέει ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετησουν τώρα?? Πήρα πολλές φορές και τίποτα μάλλον μπαναραν το νούμερο μου οι ελεεινοί μέχρι και στο φεισμουκ της wind με έναν που μίλαγα ούτε αυτός μου απαντάει μιλάμε για άθλιους παιδιά

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Τους έγραψα εδώ και μέρες και με έγραψαν κανονικά φίλε μου

Στην φόρμα δεν θα μπορώ να αποδείξω ότι τους έχω απευθυνθεί γραπτώς στην εεττ

 

Σου έχει έρθει ένα απαντητικό mail από Ε.Ε.Τ.Τ. που λέει πως λάβαμε την καταγγελία σας με α/α κι ημερομηνία? Αν ναι, τους παραθέτεις αυτό, παράδειγμα σου βάζω το δικό μου απαντητικό:

 

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. **** και ημερομηνία

Η καταγγελία σας με αριθμό ***** έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες

(όνομα εταιρείας)

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι (ημερομηνία)

 

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

 

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Link to comment
Share on other sites

Σου έχει έρθει ένα απαντητικό mail από Ε.Ε.Τ.Τ. που λέει πως λάβαμε την καταγγελία σας με α/α κι ημερομηνία? Αν ναι, τους παραθέτεις αυτό, παράδειγμα σου βάζω το δικό μου απαντητικό:

 

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. **** και ημερομηνία

Η καταγγελία σας με αριθμό ***** έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες

(όνομα εταιρείας)

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι (ημερομηνία)

 

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

 

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Αφού δεν έχω κάνει καταγγελία σε εεττ ακόμα

θέλουν λέει πρώτα να στείλω έγγραφος σε WIND και να περιμένω. έως 20 μέρες απάντηση από WIND

και Μετα θα δεχτούν την καταγγελία σε εεττ

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Συγγνώμη, κατάλαβα λάθος :O

 

Κι η Wind πάντως, κάθε φορά που στέλνεις κάτι μέσω της φόρμας, στέλνει ένα αυτοματοποιημένο mail, οπότε θεωρητικά είσαι καλυμμένος, αλλά για extraδάκι πάρε screenshots.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...