Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

To mail της Εξυπηρέτησης Πελατών WIND είναι crm@wind.gr

Ο κωδικός πελάτη αναγράφεται στον εντυπο ή PDF λογαριασμό.

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα να κάνω είσοδο στην εφαρμογή και μου βγάζει διακοπή διαδικασίας...

 

εγώ δεν έχω κάποιο πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

σήμερα μου ήρθε λογαριασμός και έχει μέσα την χρέωση για το email... ότι να ναι...

άνοιξα ticket και ζήτησα διαγραφή

ίδομεν

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ήρθε ο λογαριασμός και μέσα έχει τέλη επανασυνδεσης 4,20 +23%=5,166. Μόλις λήξει το συμβόλαιο, αντε γεια.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ήρθε ο λογαριασμός και μέσα έχει τέλη επανασυνδεσης 4,20 +23%=5,166. Μόλις λήξει το συμβόλαιο, αντε γεια.

Ποια εταιρία?

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εκτός από τη Wind, νομίζω ότι και η HOL χρεώνει έξοδα επανασύνδεσης 5€. Φαντάζομαι σου είχαν κόψει τη σύνδεση λόγω χρέους;

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB

Link to comment
Share on other sites

Ποια εταιρία?

Wind. Σε λίγο ούτε δευτερόλεπτο δεν θα μπορείς να αργήσεις την πληρωμή σου. Περαστικά μιας.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εκτός από τη Wind, νομίζω ότι και η HOL χρεώνει έξοδα επανασύνδεσης 5€. Φαντάζομαι σου είχαν κόψει τη σύνδεση λόγω χρέους;

 

Όλες έχουν την ίδια πολιτική και τις ίδιες χρεώσεις, το θέμα απλά είναι πως η Wind είναι η φθηνότερη όλων με τις κατά καιρούς προσφορές που βγάζει.

Link to comment
Share on other sites

Wind. Σε λίγο ούτε δευτερόλεπτο δεν θα μπορείς να αργήσεις την πληρωμή σου. Περαστικά μιας.

 

Γιατι δεν εχει πλεον 10ημερη παραταση;

Link to comment
Share on other sites

Wind. Σε λίγο ούτε δευτερόλεπτο δεν θα μπορείς να αργήσεις την πληρωμή σου. Περαστικά μιας.

Ρε παιδιά στο συμβόλαιο που υπογράψατε αναφέρεται ξεκάθαρα ότι αν δεν πληρώσετε στην ώρα σας μπορούν να προβούν σε διακοπή της παροχής υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή και ότι ώρα θελήσουν.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά στο συμβόλαιο που υπογράψατε αναφέρεται ξεκάθαρα ότι αν δεν πληρώσετε στην ώρα σας μπορούν να προβούν σε διακοπή της παροχής υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή και ότι ώρα θελήσουν.

Λάθος!Έχουν δικαίωμα να στο κόψουν μόνο ΑΝ περάσουν 15 μέρες μετά την ημερομηνία λήξης!Αν στο έκοψαν σε λιγότερο από 15 μέρες είναι παράνομο!Κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχει τύχει να καθυστερήσω και πέρα του μηνύματος που έστειλαν στο κινητό, για φραγή εισερχομένων κτλ. και δεν είχα πρόβλημα
Link to comment
Share on other sites

Λάθος!Έχουν δικαίωμα να στο κόψουν μόνο ΑΝ περάσουν 15 μέρες μετά την ημερομηνία λήξης!Αν στο έκοψαν σε λιγότερο από 15 μέρες είναι παράνομο!Κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

δωσε ενα link με τα λεγομενα σου!

Link to comment
Share on other sites

Όλες έχουν την ίδια πολιτική και τις ίδιες χρεώσεις, το θέμα απλά είναι πως η Wind είναι η φθηνότερη όλων με τις κατά καιρούς προσφορές που βγάζει.

 

Αυτό ακριβώς. ;)

Link to comment
Share on other sites

γνωρίζει κανείς αν οι κάρτες SIM με το δωρεάν mobile broadband που παίρνουμε οι κάτοχοι double play, χρειάζονται αλλαγή για 4G ;

 

αν ναι, η αλλαγή γίνεται δωρεάν όπως και στα καρτοκινητά;

 

ρωτάω γιατί πήγα σε κατάστημα και τα παιδιά δεν ήξεραν αν μπορεί/πρεπει να γίνει η αλλαγή αλλά και ποια κάρτα να μου δώσουν, γιατί είχαν 2 ειδών κάρτες, μία για καρτοκινητά και μία για συμβόλαια, για mobile broadband δεν είχαν κάτι.

Edited by diplo
Link to comment
Share on other sites

Σε συνδέσεις VDSL τι ρούτερ δίνει η wind; Βρήκα δύο στο site και θα ήθελα να ξέρω ποιο θα παραλάβω για να διαβάσω εντυπώσεις.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Δίνει το ZTE H168N με την τελευταία έκδοση firmware3.1

 

Αν και πολλοί το κράζουν το συγκεκριμένο, σε εμένα εδώ και καιρό πάει ρολόι με αρκετές συνδεδεμένες συσκευές πάνω του και στο WiFi

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρει πολύ και μένα το ασύρματο γιατί πλην του υπολογιστή μου συνδέονται συνήθως 6 συσκευές μέσω wifi.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Port forward μπορούμε να κάνουμε μέσω του zte?

Απο εχθες μου κόβει την ταχύτητα στο μισό στα torrents.

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ρούτερ χρησιμοποιείτε εσείς;

Το ΖΤΕ που δίνει η wind ή κάποιο δικό σας καλύτερο;

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα στα μέλη του forum.

 

Έχω μια ερώτηση σχετικά με διακοπή σταθερής γραμμής της wind. Μίλησα σήμερα κ ενώ το συμβόλαιο μου έχει λήξει κ δεν οφείλω κάποια ρήτρα, μου είπαν οτι με την απενεργοποίηση εκτός από τα τρέχοντα πάγια οφείλω να πληρώσω ΑΛΛΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ γιατί το σύστημα τους θέλει άλλες 29 μέρες για να περάσει την αλλαγή.

Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό?

 

(Ήδη μου ζητάνε να πληρώσω άλλα +19€ απο διακοπή double play)

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

εχω ζητησει 3 φορές (μέσω καταστηματος και τηλεφωνικα) να διορθωθουν τα λαθος στοιχεια που αναγραφονται στο λογαριασμο μου(ΔΟΥ συγκεκριμενα)

Απο τον οκτωβριο ερχονται λάθος!

και ο προσφατος λογαριασμος ήταν με λαθος στοιχεια.

Ξερει κανεις τι πρεπει να κανω επιτελους για να το διορθωσουν??

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...