Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε κάνα μήνα+ λήγει το συμβόλαιο μου με την wind και θα ήθελα να πάρω καλύτερη προσφορά, το παλιό κόλπο με την αίτηση σε άλλη εταιρία και σου κάνουν την καλή προσφορά ισχύει ακόμα η άλλαξαν τα πράγματα;;; :)

 

Καλύτερα μην το ρισκάρεις. Μπορεί να βρεθείς με πρόστιμο και τα πράγματα τώρα έχουν αλλάξει με τον τηλεγνους. Πάρε τους τηλέφωνο για προσφορά και αν δεν σε ικανοποιεί πες τους ότι θα φύγεις και ότι το εννοείς και αν δεν τους νοιάζει ψάξε και πήγαινε αλλού. Με τηλεφωνικές προσφορές όλο και κάπου θα βρεις καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό γιατί να πάρω πρόστιμο; Και αν πάρω για μερικές μέρες π.χ 10 δεν θα είναι πολύ μικρό;Αν κάνω φορητότητα θα είναι πολύ κοντά στην ημερομηνία λήξεως του συμβολαίου μου.

Να επισημάνω ότι δεν έχω γραπτό συμβόλαιο αλλά τηλεφωνικό μιας και η τελευταία προσφορά έγινε από φορητότητα.

Edited by tigreos
Link to comment
Share on other sites

Το πρόστιμο που λέω εγώ τουλάχιστον είναι σε περίπτωση αντιπροσφορας για να γυρίσεις πίσω.Όχι αν φύγεις και πας αλλού.

 

Same Sh1t... Different Day

Same Sh..t , Different Day
Link to comment
Share on other sites

λαγκαρει και από το πισι που είναι με καλώδιο (ένα κίτρινο) ethernet πάνω στο ρουτερ που είναι δίπλα δίπλα! άρα μήπως θέλει απλά παραπάνω ταχύτητα ίντερνετ και μόνο το vdsl /fiber θα μας σώσει;

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

 

Εντύπωση μου κάνει. Δεν τρώνε πολύ ίντερνετ τα παιχνίδια αυτά... Έως καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

πάντως στο ίντερνετ διαβάζω γενικά για lag στο fortnite!

Εντύπωση μου κάνει. Δεν τρώνε πολύ ίντερνετ τα παιχνίδια αυτά... Έως καθόλου.

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό γιατί να πάρω πρόστιμο; Και αν πάρω για μερικές μέρες π.χ 10 δεν θα είναι πολύ μικρό;Αν κάνω φορητότητα θα είναι πολύ κοντά στην ημερομηνία λήξεως του συμβολαίου μου.

Να επισημάνω ότι δεν έχω γραπτό συμβόλαιο αλλά τηλεφωνικό μιας και η τελευταία προσφορά έγινε από φορητότητα.

 

Αυτο που μπορεις να κανεις, ειναι να τους πεις οτι δεν σε συμφερει η προσφορα που σου εκαναν και θα κανεις διακοπη της γραμμης. Δεν θα σου δωσουν κατι καλυτερο, οποτε οταν πλησιαζει στο τελος του το συμβολαιο , θα πας σε ενα καταστημα wind , και θα αιτηθεις διακοπη της γραμμης.

Αυτο περνει αρκετες μερες μεχρι να γινει η διακοπη. Μεχρι τοτε σιγουρα θα σε εχουν παρει τηλεφωνο για να σου δωσουν μια καλυτερη προσφορα. Δεν θα ειναι η προσφορα που θα εκαναν σε περιπτωση φορητοτητας σε αλλη εταιρια , αλλα σιγουρα θα ειναι καλυτερη απο την αρχικη που σου εχουν κανει.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μπορεις να κανεις, ειναι να τους πεις οτι δεν σε συμφερει η προσφορα που σου εκαναν και θα κανεις διακοπη της γραμμης. Δεν θα σου δωσουν κατι καλυτερο, οποτε οταν πλησιαζει στο τελος του το συμβολαιο , θα πας σε ενα καταστημα wind , και θα αιτηθεις διακοπη της γραμμης.

Αυτο περνει αρκετες μερες μεχρι να γινει η διακοπη. Μεχρι τοτε σιγουρα θα σε εχουν παρει τηλεφωνο για να σου δωσουν μια καλυτερη προσφορα. Δεν θα ειναι η προσφορα που θα εκαναν σε περιπτωση φορητοτητας σε αλλη εταιρια , αλλα σιγουρα θα ειναι καλυτερη απο την αρχικη που σου εχουν κανει.

Αυτό ετοιμαζόμουν να γράψω τώρα μόλις το σκέφτηκα σαν τελευταία λύση...Περίπου πόσες μέρες πριν λήξη το συμβόλαιο προτείνεται να κάνω την αίτηση διακοπής;
Link to comment
Share on other sites

προσοχη γιατι εχουν αλλαξει τα πραγματα και σε αυτο το κομμάτι:

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/about_Regulation.html

 

Μεγαλύτερη ευελιξία στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης

Ο συνδρομητής μπορεί πλέον να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισυνάπτοντας σε κάθε περίπτωση αντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή του διαβατηρίου του. Η διακοπή παροχής υπηρεσιών πρέπει να πραγματοποιείται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή τηλεφωνία (εκτός εάν ο συνδρομητής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση για ανανέωση (παράταση) προσφοράς.

Πριν από 2 χρόνια βρέθηκα στη φάση της λήξης της δέσμευσης που είχα με την Wind, τηλεφώνησα για καλλίτερη προσφορά (είχα ήδη vdsl 50 από KV), δεν την έδωσαν, έκανα αίτηση φορητότητας στη Forthnet, και αμέσως με κάλεσε υπάλληλος και μου έδωσε την απίστευτη, για την εποχή εκείνη, προσφορά των 15,96€ με 300' σε κινητά και δωρεάν το VDSL.

Ενόψη της λήξης της τρέχουσας διετούς δέσμευσης (16/3/2019), κάλεσα σήμερα την Wind (στο 8005003333 και με σύνδεσαν με την Εξυπηρέτηση πελατών), μίλησα με τον υπάλληλο, και, μετά από ταυτοποίηση και αφού είδε το πακέτο και την προσφορά που έχω, πρότεινε αρχικά την αναβάθμιση σε Fiber 100 στα 29€, και, όταν είπα ότι δεν με ενδιαφέρει, μου είπε ότι η προσφορά που έχω είναι διαθέσιμη με 15,96€ (προ φόρων φυσικά) και μπορώ να πάω σε ένα κατάστημα, πριν από τη λήξη, και να ζητήσω ανανέωση, με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο.

Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη γιατί στα 6 χρόνια που κλείνω με την Wind δεν με έχει συνηθίσει σε τέτοιες ενέργειες και κάθε 2 χρόνια είχαμε μεγάλου καβγάδες για το θέμα αυτό με αποκορύφωμα το 2017. Αμέσως πήγα σε κατάστημα και ο υπάλληλος είδε την προσφορά στο όνομά μου, αλλά για το vdsl είπε ότι δεν θα είναι δωρεάν αλλά με χρέωση 5,50€. Φυσικά, δεν ανανέωσα, ξαναπήρα την εξυπηρέτηση και η υπάλληλος, μετά από διαβουλεύσεις με προϊστάμενο, μάλλον, είπε ότι είναι η νέα προσφορά αφορά στο Double Play που παραμένει το ίδιο και προστίθεται το vdsl με 5,50€, που το είχα δωρεάν τα προηγούμενα 2 χρόνια.

 

Δεν ξέρω τι να κάνω και αν καταφέρω να πάρω την τρέχουσα προσφορά με φορητότητα. Κάποιες ιδέες;

Link to comment
Share on other sites

21,5 για vdsl δεν νομιζω οτι θα βρεις αλλου. Γνωμη μου παρτο,ξεκαθαρισε μονο την τελικη τιμη. Συνηθως οι τιμες που δινουν ειναι τελικες,περιλαμβανουν το 5% των φορων σταθερης (για το φπα δεν συζηταμε παντα μεσα ειναι).
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε καλησπέρα. Χωρίς να θέλω να επέμβω στα οικονομικά σου, ή στα θέλω σου, θα σου προτείνω να πας ασυζητητί στο κατοστάρη με τα 29 ευρώ (εάν και εφόσον) αυτή η τιμή είναι τελική ( δηλαδή πληρωτέα). Η διαφορά με το πενηντάρη,είναι μέρα με την νύχτα. Στό λέω γιατί την έχω και πληρώνω 33 ευρώ τον μήνα ( με όλα φυσικά τα παρελκόμενα) το βασικότερο όμως που κάνει την διαφορά είναι το μόντεμ που θα σου έρθει που θα έχει και την επιλογή εκτός των 2,4ghz αλλά και 5ghz. Οι ταχύτητες στο σπίτι σου η στον χώρο σου γενικότερα θα απογειωθούν.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου έγινε προσφορά vdsl για (έως)50 27ευρώ τελική τιμή , για 100 30ευρώ τελική . Αυτό που με προβληματίζει είναι το "έως" στην 50άρα . Το ρώτησα και μου απάντησαν οτι στην περιοχή μου η απόκλιση είναι 1% , αλλιώς σε άλλες περιοχές είναι 5% . Θα μου στείλουν με κουριερ συμβόλαιο και η ενεργοποίηση θα γίνει σε μια εβδομάδα . Αυτά απο το τηλέφωνο . Σε κατάστημα μου είπαν οτι η ενεργοποίηση θα γίνει σε 15 μέρες . Και στις 2 περιπτώσεις η διακοπή στο ιντερνετ θα είναι της τάξης των 10 λεπτών έως μια ώρα το πολύ . Καμμια γνώμη ;

Μάκης

"ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ"

"ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ "

Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ...

Link to comment
Share on other sites

φορητοτητα προφανως απο αλλη εταιρια στη wind. Για τις εξ'αποστασεως συμβασεις υπαρχει επιλογη στο συμβολαιο,αν θελεις να ενεργοποιηθει αμεσα η υπηρεσια (οποτε ο χρονος ειναι μεχρι να γυρισει η υπογεγραμενη αιτηση και να ξεκινησει η διαδικασια),ή αν θελεις να ξεκινησει η διαδικασια μετα απο 15 μερες (οποτε στο μεσοδιαστημα εχεις δυνατοτητα να κανεις υπαναχωρηση). Για να σου πει απο το τηλεφωνο για μια εβδομαδα,πιθανολογω οτι εχει επιλεχθει η αμεση εκκινηση διαδικασιας (κανονικα για μενα θα επρεπε να σε ρωτανε συγκεκριμενα).

Σημειωτεον και το λεω και γενικα,η αλλη εταιρια ενημερωνεται μολις εκκινηθει η διαδικασια,είτε δηλ. μετα την αμεση υπογραφη/παραλαβη συμβολαιου απο την εταιρια,είτε (στην 2η περίπτωση) μετά απο 15 μερες. Επομενως αντιπροσφορα παιζει κυριως στην πρωτη περιπτωση,με πολυ μικρα χρονικα περιθωρια ελιγμων,γι'αυτο αν πονταρετε στην αντιπροσφορα,θελει πολυ προσοχη.

Υπαναχωρηση δεν υπαρχει πλεον στην περιπτωση αιτησης σε καταστημα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

για το εως 50 παιζει ρολο αν παιρνεις απο καμπινα vdsl ή απο το αστικό κέντρο.Χοντρικα ισχυει αυτο που σου ειπαν. Αν υπαρχει κοντα σου καμπινα καινουργια δεν θα εχεις απωλειες στον συγχρονισμο.Που λογικα θα υπαρχει,απο τη στιγμή που μιλάνε για 1%.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη δεν το έθεσα σωστά . Είμαι ήδη στη Wind . Όσο για το δίκτυο έχει βάλει καμπίνες παντού στην περιοχή μου (Καλλιθέα ) , μόνο που η πολυκατοικία είναι 45 χρόνων οπότε θα έχει κάποιες απώλειες

Μάκης

"ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ"

"ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ "

Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ...

Link to comment
Share on other sites

εξαρταται απο την καλωδιωση του κτιριου αυτο οποτε δεν μπορεις να ξερεις απο τωρα...στελνουν συμβολαιο και στις ανανεωσεις τωρα? Φανταζομαι οτι σου ειπαν και για νεο εξοπλισμό?

Με το adsl ειχες προβληματα πριν?

Link to comment
Share on other sites

Για συμβόλαιο μου είπαν από την τηλ επικοινωνία , απο κατάστημα μόνο ταυτότητα ζητήσανε . Πρόβλημα με το Adsl δεν είχα ποτέ στα 5 χρόνια μόνο το ρουτερ χάλασε πριν 10 μέρες και το αντικατέστησαν Edited by makisubi

Μάκης

"ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ"

"ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ "

Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ετοιμαζόμουν να γράψω τώρα μόλις το σκέφτηκα σαν τελευταία λύση...Περίπου πόσες μέρες πριν λήξη το συμβόλαιο προτείνεται να κάνω την αίτηση διακοπής;

 

Τελευταία φορα που το εκανα ηταν πριν 2 χρονια.

τοτε νομιζω οτι απο τη στιγμη που εκανες την αιτηση διακοπης μεχρι να το κοψουν περνουσε περιπου ενας μηνας, αν και δεν θυμαμαι πολυ καλα.

Καλυτερα να πας σε ενα καταστημα και να τους πεις οτι το συμβολαιο μου ληγει την ταδε ημερομηνια και θελω με τη ληξη να κανω και διακοπη, οποτε να σου πουν αυτοι ποτε πρεπει να κανεις την αιτηση διακοπης για να μην εχεις καποιο θεμα.

Κι εγω ετσι το ειχα κανει πριν 2 χρονια, πηγα σε καταστημα και ρωτησα και μου ειπαν ποτε να παω να κανω την αιτηση διακοπης.

Οταν μαθεις ενημερωσε κι εδω, γιατι και μενα λήγει τον απλριλη το συμβολαιο μου και θελω να κανω το ιδιο.

 

 

Και μια ερωτηση ασχεtη για οποιον ξερει . Θελω να παρω απο το σταθερο(wind) στο 211 211 7 700 (media markt) για μια παραγγελια που εχω κανει. Αυτο το νουμερο εχει χρέωση η ειναι μεσα στα απεριοριστα?? Στο site της εταιριας το δεινουν για κλησης απο κινητα και για σταθερα δεινουν ενα απο 801 που αυτο ξερω οτι εχει χρεωση και μεγαλη μαλιστα.

Edited by orestis28
Link to comment
Share on other sites

21,5 για vdsl δεν νομιζω οτι θα βρεις αλλου. Γνωμη μου παρτο,ξεκαθαρισε μονο την τελικη τιμη. Συνηθως οι τιμες που δινουν ειναι τελικες,περιλαμβανουν το 5% των φορων σταθερης (για το φπα δεν συζηταμε παντα μεσα ειναι).

 

+100

Δεν υπάρχει αλλού τέτοια τιμή. Αν σου δίνουν VDSL50 με 21.5 ευρώ τελική τιμή, τότε μην το πεις ούτε του παπά. Απλά βεβαιώσου οτι είναι η τελική τιμή.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

προσοχη γιατι εχουν αλλαξει τα πραγματα και σε αυτο το κομμάτι:

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/about_Regulation.html

 

Ισχύει. Η γυναίκα μου έκανε διακοπή ένα συμβόλαιο που είχε στην Vodafone και το έκοψαν σε λιγότερο από μια εργάσιμη μέρα. Ο κανονισμός έχει αλλάξει και είναι ρίσκο να θεωρηθεί δεδομένη η πρόταση για προσφορά..

Link to comment
Share on other sites

λεει ομως οτι ο συνδρομητης μπορει να επιλεξει την ημερομηνια διακοπης. Προφανως αυτα που αναφερει (8 μερες για τη σταθερη) ειναι οταν δεν επιλεγεις κατι αλλο. Το ερωτημα ειναι αν η επιλογη του συνδρομητη κινειται σε χρονικα περιθωρια εντος ή εκτος των οριων αυτων?
Link to comment
Share on other sites

...

 

Και μια ερωτηση ασχεtη για οποιον ξερει . Θελω να παρω απο το σταθερο(wind) στο 211 211 7 700 (media markt) για μια παραγγελια που εχω κανει. Αυτο το νουμερο εχει χρέωση η ειναι μεσα στα απεριοριστα?? Στο site της εταιριας το δεινουν για κλησης απο κινητα και για σταθερα δεινουν ενα απο 801 που αυτο ξερω οτι εχει χρεωση και μεγαλη μαλιστα.

To 211 είναι σταθερό τηλέφωνο ακριβώς ίδιο με το 210.

Είναι μέσα στα απεριόριστα,

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση για ανανέωση (παράταση) προσφοράς.

Πριν από 2 χρόνια βρέθηκα στη φάση της λήξης της δέσμευσης που είχα με την Wind, τηλεφώνησα για καλλίτερη προσφορά (είχα ήδη vdsl 50 από KV), δεν την έδωσαν, έκανα αίτηση φορητότητας στη Forthnet, και αμέσως με κάλεσε υπάλληλος και μου έδωσε την απίστευτη, για την εποχή εκείνη, προσφορά των 15,96€ με 300' σε κινητά και δωρεάν το VDSL.

Ενόψη της λήξης της τρέχουσας διετούς δέσμευσης (16/3/2019), κάλεσα σήμερα την Wind (στο 8005003333 και με σύνδεσαν με την Εξυπηρέτηση πελατών), μίλησα με τον υπάλληλο, και, μετά από ταυτοποίηση και αφού είδε το πακέτο και την προσφορά που έχω, πρότεινε αρχικά την αναβάθμιση σε Fiber 100 στα 29€, και, όταν είπα ότι δεν με ενδιαφέρει, μου είπε ότι η προσφορά που έχω είναι διαθέσιμη με 15,96€ (προ φόρων φυσικά) και μπορώ να πάω σε ένα κατάστημα, πριν από τη λήξη, και να ζητήσω ανανέωση, με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο.

Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη γιατί στα 6 χρόνια που κλείνω με την Wind δεν με έχει συνηθίσει σε τέτοιες ενέργειες και κάθε 2 χρόνια είχαμε μεγάλου καβγάδες για το θέμα αυτό με αποκορύφωμα το 2017. Αμέσως πήγα σε κατάστημα και ο υπάλληλος είδε την προσφορά στο όνομά μου, αλλά για το vdsl είπε ότι δεν θα είναι δωρεάν αλλά με χρέωση 5,50€. Φυσικά, δεν ανανέωσα, ξαναπήρα την εξυπηρέτηση και η υπάλληλος, μετά από διαβουλεύσεις με προϊστάμενο, μάλλον, είπε ότι είναι η νέα προσφορά αφορά στο Double Play που παραμένει το ίδιο και προστίθεται το vdsl με 5,50€, που το είχα δωρεάν τα προηγούμενα 2 χρόνια.

 

Δεν ξέρω τι να κάνω και αν καταφέρω να πάρω την τρέχουσα προσφορά με φορητότητα. Κάποιες ιδέες;

 

Ενημέρωση 2.

Η χθεσινή μέρα ήταν πολύ φορτωμένη με τις αλλοπρόσαλλες και ανεύθυνες απαντήσεις σχεδόν από όλους/ες τους/ις υπαλλήλους της Εξυπηρέτησης που μίλησα με την τελευταία να δεσμευτεί ότι θα ερευνήσει τις διαφορετικές απαντήσει και θα με καλέσει το απόγευμα.

Αυτά μέχρι το μεσημέρι, οπότε με κάλεσε κοπέλα του Τμήματος Ανανεώσεων, από συγκεκριμένο κινητό, λέγοντας ότι παίρνει ενόψη λήξης της 24μηνης δέσμευσης που είχα !!! Κατάλαβα ότι έχω επικοινωνία με υπεύθυνο άτομο που ξέρει τη δουλειά του και το αντικείμενο και, αφού περιέγραψα με λίγα λόγια αυτά που είχαν προηγηθεί, ανέλυσε λεπτομερώς την προσφορά (καμπάνια) που έχει για μένα. Συγκεκριμένα, επανέλαβε το DP με 15,96€+ την αναγνώριση με 0,50€ και το vdsl 50 που είχα δωρεάν μέχρι τώρα αλλά θα συνεχίσουν με 6,50€ πλέον, δηλαδή σύνολο 22,96€, όσο μου είχε πει ο υπάλληλος στο κατάστημα. Στην ουσία, δηλαδή, μου προτείνουν τα ίδια αλλά με πληρωμή πλέον το vdsl. Επειδή της είπα για τη "δέσμευση" της τελευταίας υπαλλήλου ότι θα με πάρει το απόγευμα, είπε ότι δεν συνεχίζει, αλλά την πίεσα να επικοινωνήσει μαζί μου σήμερα, για την περίπτωση που δεν με πάρει η άλλη.

Ευτυχώς που έπεσα σε υπεύθυνη υπάλληλο και με κάλεσε σήμερα την ώρα που είπε, δεδομένου ότι δεν με κάλεσε η ανεύθυνη άλλη. Επανέλαβε αναλυτικά πάλι την προσφορά, επισήμανε την 24μηνη δική μου δέσμευση αλλά και εκείνη της Wind ότι δεν θα αυξήσει το ποσό αυτό για 24 μήνες (!!!) και ζήτησε το mail μου για να στείλει και γραπτώς την προσφορά.

 

Ειλικρινά, με εξέπληξε η υπεύθυνη στάση αυτής της υπαλλήλου που κάνει τη διαφορά στη σημερινή εποχή. Σε ότι αφορά την προσφορά, τη δέχτηκα αφού έμεινα ικανοποιημένος από τη διατήρηση της τιμολόγησης του βασικού πακέτου με την αναγνώριση, τα απεριόριστα, και τα 300' προς κινητά, και την πληρωμή με 6,50€ του vdsl. Συμπληρωματικά, μου είπε ότι μπορεί να μου δώσει άλλα 300' προς κινητά της ομάδας Wind+Q, με 1€, αλλά αρνήθηκα γιατί τα θεωρώ περιττά αφού μου αρκούν αυτά του σταθερού και των 3 καρτοκινητών που έχω (τα 2 προνομιακά).

Link to comment
Share on other sites

Το όνομα αυτής της υπαλλήλου να μιλήσουμε με την ίδια μπας και μας εξυπηρετήσει καλύτερα το έχεις;
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια το έχω αλλά δεν το δημοσιοποιώ, για ευνόητους λόγους.
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια το έχω αλλά δεν το δημοσιοποιώ, για ευνόητους λόγους.

 

Στείλτο μου με προσωπικό μήνυμα εδώ γιατί με ενδιαφέρει άμεσα για προσφορά μίας και λήγει το συμβόλαιο μου σε κάνα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Στείλτο μου με προσωπικό μήνυμα εδώ γιατί με ενδιαφέρει άμεσα για προσφορά μίας και λήγει το συμβόλαιο μου σε κάνα μήνα.

Ίσως δεν έγινε κατανοητή η διαδικασία που έγραψα παραπάνω.

Με δική μου πρωτοβουλία, προσπαθούσα τη ΔΕ 5/3 το πρωί να μάθω ποια προσφορά (καμπάνια, όπως τη λένε) υπάρχει για την περίπτωσή μου, ενόψη της λήξης της δέσμευσης, και, μετά τις 4 επικοινωνίες που έκανα με διαφορετικούς υπαλλήλους της Εξυπηρέτησης Πελατών, που με μπέρδεψαν, μου τηλεφώνησε η συγκεκριμένη από το Τμήμα Ανανεώσεων, όχι επειδή είχα καλέσει εγώ, συμπτωματικά την ίδια μέρα, τους υπαλλήλους της Εξυπηρέτησης, αλλά επειδή με είχε στο πρόγραμμα, λόγω της επικείμενης λήξης σε 1 μήνα περίπου.

Συμπερασματικά, είτε πας σε κατάστημα είτε καλέσεις το Τμήμα Ανανεώσεων, αλλά και την ίδια, στην περίοδο 1 μήνα πριν τη λήξη, και συγκεκριμένα 1 μήνα πριν από τη λήξη του τελευταίου λογαριασμού, θα μάθεις την καμπάνια (ας την πούμε προσφορά) που υπάρχει για σένα, με βάση το πακέτο που είχες. Δηλαδή, δεν πρόκειται για νέα προσφορά, με διαφορετικό πακέτο, αλλά νέα βασισμένη στο προηγούμενο, εκτός αν θέλεις να αφαιρέσεις ή να προσθέσεις υπηρεσίες.

Στην περίπτωσή μου, αντί να γυρίσουν το προηγούμενο πακέτο στην τιμή τιμολογίου, όπως συνηθιζόταν στα προηγούμενα χρόνια, μου το έδωσαν πάλι (DP +απεριόριστα+ 300' σε κινητά) στην ίδια τιμή 15,96€ που το είχα τα 2 προηγούμενα χρόνια, πρόσθεσαν την αναγνώριση που είχα με 0,50€, και με χρεώνουν το vdsl 50 με 6,50€, που το είχα την προηγούμενη διετία δωρεάν. Στην ουσία, διατήρησα το πακέτο που είχα, αλλά με επιπλέον χρέωση 6,50€, σύνολο 22,96€, που θεωρώ ότι είναι μια τίμια καμπάνια για 2 ακόμη χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...