Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και επισης υπαρχει περιπτωση με το που θα κανεις αίτηση-εστω και τηλεφωνικα ανεπισημα-στη vf, να σου κοπει αμεσα το ιντερνετ και να μην επανελθει ποτέ. Καπως ετσι την πατησα εγω και τελικα πηγα σε cosmote, αφου εμεινα δυο μηνες χωρις ιντερνετ.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό μπορεί να έτυχε, αλλά δεν είναι ο κανόνας. Για να σου κοπεί το internet πάει να πει πως ξεκινάει η μετάβαση. Και για να μην συνδεθεί, λογικά κάποιο πρόβλημα υπάρχει στην περιοχή σου. Για να συμβεί αυτό με το που κάνεις τηλεφωνικά την αίτηση, είναι πολύ χλωμό.
Link to comment
Share on other sites

Μιλωντας με τη vf σχετικα με τη συνδεση, μου ειπαν οτι την αλλη μερα το πρωι θα μου στελνα με mail τη χαρτουρα για να υπογραψω και να τη στειλω πισω.Η τηλεφωνικη επικοινωνια εγινε απογευμα. Μου ζητησαν πιεστικα τον αριθμο βρογχου. Σαν ηλιθιος τους τον εδωσα. Την αλλη μερα το πρωι διαπιστωνω οτι δεν εχω ιντερνετ. Την ιδια μερα, αφου τα βρηκα με τη wind και χωρις να εχω υπογραψει κατι στη vf, εκανα αιτηση υπαναχωρησης. Παρολα αυτα μου εστειλαν εξοπλισμο-που αρνηθηκα να παραλαβω-και το μηνυμα οτι η αιτηση εγινε δεκτη ηρθε μετα απο 10 μερες. Ιντερνετ βεβαια δεν ειχα, μεχρι που εκανα εκ νεου αιτηση φορητοτητας μετα απο σχεδον δυο μηνες σε cosmote.Τοτε με πηρε καποιος τεχνικος απο τη wind και αφου προσπαθησε να με μεταπεισει, μου εξηγησε πως ο βρογχος μου ειχε καταληφθεί απο αλλη τηλεφωνικη γραμμη, ειχε γινει αίτηση στον οτε για νεο και γι αυτο η καθυστερηση. Αυτα συμβαινουν με τις εταιρειες στα πλαισια του ανταγωνισμου κατεληξε...
Link to comment
Share on other sites

Αν ξεκίνησε τη διαδικασία η άλλη εταιρία πριν καν υπογράψεις, τότε σαφώς και δεν είχε δικαίωμα και αυτό σηκώνει καταγγελία. Το άλλο που περιγράφεις είναι δυστυχώς αυτό ακριβώς που εννοούσα όταν είπα ότι θα υπήρχε πρόβλημα στην περιοχή σου. Δηλαδή δεν υπήρχε διαθεσιμότητα, κάποιος σου έφαγε τη "θέση" και καλώς ή κακώς μόνο ο ΟΤΕ μπορεί να κάνει κάτι άμεσα για αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Αυτη την έννοια ειχε το αρχικο μου ποστ. Οτι αυθαιρετα η vf μπορει να του κοψει τη συνδεση και μετα να μπλεξει. Ακριβως ιδια περιπτωση με τη δικη μου και με τις ιδιες εταιρείες, διαβασα σε αλλο site. Οποτε προσοχη!Το θεμα ειναι οτι οι εταιρειες οταν φτασει η ληξη του συμβολαιου, δεν κανουν εξ αρχης μια καλη προσφορα σε πελατες που τους θεωρουν καλους, αλλα προσπαθουν να σου ανανεωσουν τα ηδη ανατιμημενα στη διαρκεια της συνδεσης συμβολαια με το ιδιο κοστος. Με αποτελεσμα να μπαινουμε σε αυτη τη διαδικασια αιτησης-υπαναχωρησης, που σε περιπτωσεις σαν τη δικη μου εχει ασχημη καταληξη. Για την εταιρεια που χανει ενα συνεπη πελατη και για μενα που χανω ενα συμβολαιο με χαμηλο κοστος
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα τις προτάσεις σας και τις συμβουλές σας, στην ιστορία που με απασχολεί.

Συγκεκριμένα στο τέλος Απριλίου έληγε 2ετες συμβόλαιο που είχα σε σταθερή με την Wind 2play και από μέσα Μαρτίου άρχισαν να με καλούν για ανανέωση λέγοντας μου συνεχώς πως ότι πρέπει να κάνω είναι μέχρι μέσα Απριλίου, γιατί μετά δεν θα προλαβει να γυρίσει η γραμμή και θα έχω έξτρα χρέωση. Επίσης είχαν δηλώσει ότι μέσα στον Απρίλιο μπορώ να φύγω χωρίς καμία ποινή.

Κανών τα; λοιπόν μια έρευνα αγοράς έκανα αίτημα για αλλαγή στις 19 Απριλίου στη Vodafone, αλλά αμέσως με κάλεσα από Wind για αντιπροαφορα και δεκτικά. Η ακύρωση όμως στην vodafone δεν πρόλαβε να περάσει με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθω εκεί στις 27 Απριλίου. Τελικά μετά από επικοινωνία μου με την Vodafone για κατάργηση της συνδρομής μου υπέγραψα νέο συμβόλαιο με την Wind στις 3 Μαΐου.

Την επόμενη ακριβώς ημέρα με κάλεσαν από την Vodafone και αφού μου έκαναν μια τρομερή νέα προσφορά, έμεινα σε αυτούς τελικά και έστειλα fax ακύρωσης στη Wind.

Σήμερα λοιπόν ήρθε νέος λογαριασμός από την Wind που είχε ποινή για αποχώρηση στις 27 Απριλίου (3 μέρες πριν λήξει το συμβόλαιο) 200€...

Αφου τους πήρα τηλέφωνο να διαμαρτυρηθω, δεν δεκτηκαν καμία από τις προηγούμενες επικοινωνίες μας, που μου είχαν πει πως δεν έχω πρόβλημα να φύγω τον Απρίλιο και μου είπαν ότι η φυγή θεωρείται από την ημέρα που έκανα την αίτηση φορητοτητας 19.04 και όχι σύνδεσης 27. 04

Σας παρακαλώ για τις συμβουλές σας. Το να πληρώσω δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί. Θα έχω κανένα πρόβλημα π.χ. δικαστικό κλπ. Επίσης σκέφτομαι να στείλω καταγγελία στην ΕΕΤΤ... Τι λέτε; σας ευχαριστώ

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα τις προτάσεις σας και τις συμβουλές σας, στην ιστορία που με απασχολεί.

Συγκεκριμένα στο τέλος Απριλίου έληγε 2ετες συμβόλαιο που είχα σε σταθερή με την Wind 2play και από μέσα Μαρτίου άρχισαν να με καλούν για ανανέωση λέγοντας μου συνεχώς πως ότι πρέπει να κάνω είναι μέχρι μέσα Απριλίου, γιατί μετά δεν θα προλαβει να γυρίσει η γραμμή και θα έχω έξτρα χρέωση. Επίσης είχαν δηλώσει ότι μέσα στον Απρίλιο μπορώ να φύγω χωρίς καμία ποινή.

Κανών τα; λοιπόν μια έρευνα αγοράς έκανα αίτημα για αλλαγή στις 19 Απριλίου στη Vodafone, αλλά αμέσως με κάλεσα από Wind για αντιπροαφορα και δεκτικά. Η ακύρωση όμως στην vodafone δεν πρόλαβε να περάσει με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθω εκεί στις 27 Απριλίου. Τελικά μετά από επικοινωνία μου με την Vodafone για κατάργηση της συνδρομής μου υπέγραψα νέο συμβόλαιο με την Wind στις 3 Μαΐου.

Την επόμενη ακριβώς ημέρα με κάλεσαν από την Vodafone και αφού μου έκαναν μια τρομερή νέα προσφορά, έμεινα σε αυτούς τελικά και έστειλα fax ακύρωσης στη Wind.

Σήμερα λοιπόν ήρθε νέος λογαριασμός από την Wind που είχε ποινή για αποχώρηση στις 27 Απριλίου (3 μέρες πριν λήξει το συμβόλαιο) 200€...

Αφου τους πήρα τηλέφωνο να διαμαρτυρηθω, δεν δεκτηκαν καμία από τις προηγούμενες επικοινωνίες μας, που μου είχαν πει πως δεν έχω πρόβλημα να φύγω τον Απρίλιο και μου είπαν ότι η φυγή θεωρείται από την ημέρα που έκανα την αίτηση φορητοτητας 19.04 και όχι σύνδεσης 27. 04

Σας παρακαλώ για τις συμβουλές σας. Το να πληρώσω δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί. Θα έχω κανένα πρόβλημα π.χ. δικαστικό κλπ. Επίσης σκέφτομαι να στείλω καταγγελία στην ΕΕΤΤ... Τι λέτε; σας ευχαριστώ

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

200 Euro είναι το όριο να μπεις στον Τειρεσία της κινητής. Πρέπει να κινηθείς να σβηστεί η οφειλή σου, αλλιώς έχεις θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν σου ειπαν οτι μπορούσες να φύγεις οποτεδήποτε μέσα στον Απριλη κακώς. Αν έληγε π.χ. 30/4, η σύνδεση στην άλλη εταιρία μπορούσε να γίνει από την 1/5 χωρις καμμία απαίτηση από την wind. Αν μπορείς να πατήσεις σε αυτό (οτι δεν στο είπαν σωστά δηλαδή) και να προσφύγεις στην ΕΕΤΤ κάτι μπορεί να γίνει.

Και μια γενική παρατήρηση για τις περιπτώσεις αυτες γενικά,είναι πιο ασφαλές οι κινήσεις φορητότητας να γίνονται ελάχιστες μέρες πριν την λήξη της δέσμευσης και ενεργοποιηθεί κάποιος στην νεα εταιρεία εστω και λίγες μέρες μετα την λήξη. Ο εκφοβισμός που γίνεται οτι θα πληρωνεις ολόκληρο το πάγιο γενικώς αγχώνει τον συνδρομητή. Η αλήθεια είναι οτι αν πληρωθεί κάτι εκτός δέσμευσης θα είναι για τις λίγες μέρες μέχρι δηλαδή την ενεργοποίηση στην άλλη εταιρία,ή μέχρι την αποδοχή της αντιπροσφοράς.

Link to comment
Share on other sites

αν τυχον θες να κανεις συμβολαιο σε οποιαδηποτε εταιρια τηλεπικοινωνιων θα εχεις μπει στη μαυρη λιστα των κακοπληρωτων,οποτε ή δεν θα σε δεχονται να κανεις συμβολαιο ή θα σου ζητανε να πληρωσεις οπου χρωστας πρωτα,ή θα σου ζητανε και εγγυήση.Χωρια οτι μπορει να βαλουν εισπρακτικη να σε καλει συνεχως και να σε πανε και δικαστικα. Εφοσον ομως φαινεται οτι εχεις ενα δικιο,θα ελεγα να κυνηγησεις μεσω εεττ την διαγραφη του χρεους.
Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταίο μήνα μπορείς να φύγεις χωρίς κάποια ποινή. Το μόνο που χάνεις είναι τον μήνα που έχεις προπληρώσει στον πρώτο λογαριασμό όταν έκανες τη σύνδεση.
GATE 13...TILL THE END OF THE WORLD...
Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που είσαι δεσμευμένος με 24μηνη συμφωνία δεν μπορείς να φύγεις μέσα στον 23ο μήνα. Πρέπει να συμπληρωθούν οι 24.Το θέμα με το πάγιο που έχει προπληρωθεί είναι λογιστικό και αφορά τον εκκαθαριστικό που εκδίδεται μετά την διακοπή/υποχώρηση. Θα επιστραφεί εκεί. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα βέβαια πως οι ίδιοι με είχαν ενημέρωση ότι έχω αυτό το δικαίωμα και τώρα φυσικά το αρνούνται... Να δω πως θα βγάλω άκρη. Εστειλα εχθές επιστολή και περιμένω απάντηση για να την προωθήσω στην ΕΕΤΤ αν είναι αρνητική

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κανών τα; λοιπόν μια έρευνα αγοράς έκανα αίτημα για αλλαγή στις 19 Απριλίου στη Vodafone, αλλά αμέσως με κάλεσα από Wind για αντιπροαφορα και δεκτικά. Η ακύρωση όμως στην vodafone δεν πρόλαβε να περάσει με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθω εκεί στις 27 Απριλίου. Τελικά μετά από επικοινωνία μου με την Vodafone για κατάργηση της συνδρομής μου υπέγραψα νέο συμβόλαιο με την Wind στις 3 Μαΐου.

Την επόμενη ακριβώς ημέρα με κάλεσαν από την Vodafone και αφού μου έκαναν μια τρομερή νέα προσφορά, έμεινα σε αυτούς τελικά και έστειλα fax ακύρωσης στη Wind.

Ερώτηση. Στις 19 έκανες την αίτηση στη Vodafone. Την ίδια μέρα σε καλέσανε από Wind και δέχτηκες την αντιπροσφορά;

Και την αίτηση ακύρωσης πότε την έστειλες στη Vodafone που δεν πρόλαβε να περάσει;

 

Μια παρατήρηση κι από εμένα. Τώρα γενικά αυτές τις συνομιλίες που έχουμε, σχετικά με προσφορές/ανανεώσεις κτλ. καλό είναι να τις ηχογραφούμε κι εμείς αν μπορούμε προληπτικά, γιατί έχουν μια βαρύτητα παραπάνω.

Εννοείται όταν μας το αναφέρει ο υπάλληλος στην άλλη άκρη της γραμμής, το αναφέρουμε ότι το κάνουμε κι εμείς.

 

Και μια γενική παρατήρηση για τις περιπτώσεις αυτες γενικά,είναι πιο ασφαλές οι κινήσεις φορητότητας να γίνονται ελάχιστες μέρες πριν την λήξη της δέσμευσης και ενεργοποιηθεί κάποιος στην νεα εταιρεία εστω και λίγες μέρες μετα την λήξη. Ο εκφοβισμός που γίνεται οτι θα πληρωνεις ολόκληρο το πάγιο γενικώς αγχώνει τον συνδρομητή. Η αλήθεια είναι οτι αν πληρωθεί κάτι εκτός δέσμευσης θα είναι για τις λίγες μέρες μέχρι δηλαδή την ενεργοποίηση στην άλλη εταιρία,ή μέχρι την αποδοχή της αντιπροσφοράς.

Τελικά η "φυγή" ισχύει από την ημερομηνία αίτησης της φορητότητας ή από την ημερομηνία σύνδεσης με το νέο πάροχο;

Γιατί στον φίλο από πάνω του είπανε ότι μετράει η ημερομηνία της αίτησης.

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια. Από την ημερομηνία της αίτησης μετράει μόνο αν θές να αποδείξεις καταγγελία σύμβασης πριν τελειώσει το διαθέσιμο χρονικό διάστημα .

Αλλά για πρόστιμο , μετραει η μέρα που έφυγες.

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια. Από την ημερομηνία της αίτησης μετράει μόνο αν θές να αποδείξεις καταγγελία σύμβασης πριν τελειώσει το διαθέσιμο χρονικό διάστημα .

Αλλά για πρόστιμο , μετραει η μέρα που έφυγες.

Αυτό λέω

Δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την ημερομηνία της αίτησης δηλαδή ο κάθε πάροχος υποστηρίζοντας ότι κατείγγηλε τη σύμβαση την τάδε ημερομηνία ο πελάτης ενώ είχαμε ακόμα συμβόλαιο π.χ., άρα πρόστιμο κτλ.;

Για να καταλάβω ρωτάω

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια , δεν επιβάλλεται πρόστιμο από την ημερομηνία καταγγελίας διότι μπορεί και να μην φύγεις.

Από την ημερομηνία αποχώρησης μόνο διότι τότε έσπασες το συμβόλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα στην περίπτωση του akisk75 ειναι λοιπόν πότε ακριβώς έληγε το συμβόλαιο γιατί στην αρχή αναφέρει τέλος Απριλίου και τελικά ενεργοποιείται αρχικά στη Vodafone στις 27/4. Αν έληγε 28,29 ή 30 πάλι πρόβλημα θα είχε.

Προσωπικά δεν θυμάμαι πάντως άλλο ιστορικό τόσα χρόνια εδώ με προσφορά-ενεργοποίηση σε νεο παροχο,μετά αντιπροσφορά - υπαναχώρηση και νεο συμβόλαιο στον παλιό και στο καπάκι νέα προσφορά και νεα υπαναχώρηση προς τον νεο...δεν το λέω για να πικάρω τον άνθρωπο απλά μου φαίνεται περίεργο και θα ήθελα να μάθω τι είδους προσφορές του έκαναν για να μπει σε ενα τέτοιο παιχνίδι. Μην αποκλείετε με τέτοια ιστορία η wind να το εκανε επίτηδες ολο αυτο με το πρόστιμο. Εν τέλει ίσως ψαχνουν πάτημα να λειτουργήσουν εκδικητικά στο τέλος οταν φύγεις οριστικά ειδικά μετά από τέτοια διαδικασία...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Πλήρωνα 18€ 2play χωρίς κινητά και μου είπαν με την λήξη θα το πήγαιναν 23€ χωρίς κινητά. Αρχικά λοιπόν έκανα το αίτημα στη Vodafone με 19€ χωρίς κινητά και 7% έκπτωση στο κινητό, μου έκαναν αντιπροσφορά από wind με 18€ με 1500 προς κινητά wind και 5 ώρες προς όλα τα κινητά και τελικά κατέληξα στη vodafone με 17,30 € 2play με 5 ώρες κινητά παντού και 7% έκπτωση στο κινητό.

Αλλά ας πούμε ότι δεν ίσχυε ο δωρεάν Απρίλιος ως μήνας αποχώρησης, για το οποίο επαναλαμβάνω με είχαν διαβεβαιώσει, είναι δυνατόν να πληρώσω 243 € για 3 μέρες???

Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.

Μου απάντησαν εχθές στην επιστολή διαμαρτυρίας μου, ότι η ποινή είναι σωστή και τώρα μου μένει να στείλω την διαμαρτυρία μου και στους άλλους φορείς...δεν πρόκειται να υποχωρήσω, γιατί το θεωρώ πραγματικά κοροϊδία και τεράστια ανηθικότητα...

Edited by akisk75
Link to comment
Share on other sites

ο τελευταίος μήνας επειδή ΈΧΕΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΘΕΙ το πάγιο του ΜΠΟΡΕΊΣ να φύγεις (σου στην ουσία ΈΧΕΙΣ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ 24ο μήνα!) τι δεν καταλαβαίνετε; μια χαρά έφυγα από Voda πριν 2 χρόνια ΑΜΈΣΩΣ μια μέρα ΜΕΤΆ που πλήρωσα το τελευταίο πάγιο έκανα την αίτηση να αλλάξω παροχο

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια , δεν επιβάλλεται πρόστιμο από την ημερομηνία καταγγελίας διότι μπορεί και να μην φύγεις.

Από την ημερομηνία αποχώρησης μόνο διότι τότε έσπασες το συμβόλαιο.

Οκ, λογικό

Κατάλαβα, ευχαριστώ :)

 

είναι δυνατόν να πληρώσω 243 € για 3 μέρες???

Είναι αστείο το ποσό ισχύει και το έχω ξαναδιαβάσει για λίγες μέρες να πέφτει πρόστιμο ~200€. Μακάρι να βγάλεις άκρη.

Αν μπορείς πες μας τις ημερομηνίες για να καταλάβω λίγο τα χρονικά περιθώρια.

Στις 19 είπες έκανες την αίτηση. Πότε σε πήρανε για αντιπροσφορά από Wind; Την ίδια μέρα;

Και πότε έκανες αίτημα ακύρωσης στη Vodafone;

Βασικά αυτό μου κάνει πιο πολύ εντύπωση που έγραψες ότι δεν κάνανε δεκτό το αίτημα ακύρωσης στη Voda.

 

ο τελευταίος μήνας επειδή ΈΧΕΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΘΕΙ το πάγιο του ΜΠΟΡΕΊΣ να φύγεις (σου στην ουσία ΈΧΕΙΣ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ 24ο μήνα!) τι δεν καταλαβαίνετε; μια χαρά έφυγα από Voda πριν 2 χρόνια ΑΜΈΣΩΣ μια μέρα ΜΕΤΆ που πλήρωσα το τελευταίο πάγιο έκανα την αίτηση να αλλάξω παροχο

Απλά στην περίπτωση του φίλου από πάνω βλέπεις ότι δεν ισχύει

Link to comment
Share on other sites

@akisk75

Φαντάζομαι οτι ήσουν πανω απο 2 χρονια στη wind δηλ. ειχες κανει τουλάχιστον μια διετη ανανέωση μετα το αρχικο συμβόλαιο. Απο την πρωτη 2ετη ανανέωση λοιπόν η ποινή αποχώρησης πριν τη συμπλήρωση του 24μηνου είναι η πληρωμή της έκπτωσης που σου δινουν επι τους μήνες που επωφελήθηκες απο αυτή δηλ. στην περίπτωση σου πρέπει να ειναι 23 μήνες x 10,κατι.

Όσον αφορά το τελευταίο πάγιο που λέει ο άλλος φίλος δε διαφωνώ. Το εχει προπληρώσει. Θα επιστραφει.Μπορεί να διακόψει ουτως ή άλλως όποτε θέλει. Δεν ξέρω αν η vodafone έχει αλλη τακτική ειδικά στα συμβόλαια πέραν της πρωτης διετίας (εχει σημασία αν εισαι στην πρωτη διετια ή οχι, ειναι αλλοι οι οροι οπως έγραψα). Το ζητημα ειναι αν χρεωνεται ποινή ή οχι αν δεν συμπληρωθεί το 24μηνο. Εδω λοιπον κοιτανε ποτε γίνεται η διακοπή. Επαναλαμβανω οτι απο τη στιγμή που ειπαν οτι μπορει να φυγει τον τελευταίο μήνα και μετα λενε άλλα και τον χρεώνουν μπορει να προσφύγει στην εεττ άνετα.

Για να ειμαι ομως ειλικρινης αυτο που ηξερα για τη wind ειναι οτι πρέπει να συμπληρωθεί το 24μηνο για να φύγεις (δηλαδη το σωστο ήταν αυτό που του ειπαν μετά). Αυτό με τον τελευταίο μηνα ισχύει για διακοπές σύνδεσης και οχι φορητότητες.

Επίσης το οτι ξεκινανε τη χρέωση απο την ημερομηνία αίτησης φορητότητας και οχι την ημερομηνία ενεργοποίησης στο νεο πάροχο είναι επισης λάθος. Αν όμως και η 27/4 ανήκει στο 23ο μηνα δεν αλλάζει τελικά κάτι ούτε στην επιβολή ποινής ούτε στο ποσό.

Οπως και να εχει akisk75 προχώρα μεσω ΕΕΤΤ,το παρελθόν έχει δείξει οτι γενικώς συμμορφωνονται αν η εεττ κρινει τις χρεωσεις είτε παρανομες είτε υπερβολικες ακομα και σε περιπτωσεις που με βαση τους ορους τους ο συνδρομητής θα έπρεπε να πληρωσει καποιο ποσο. Συνηθως ο ορος της επιστροφής εκπτώσεων στα συμβόλαια περαν της διετίας δεν αναφέρεται κατά τις ανανεώσεις αν δεν ρωτήσει ο συνδρομητής. Οπότε πολλές φορές ο συνδρομητής έχει άγνοια του όρου αυτού. Και είναι ίσως ο λόγος που και η εεττ δικαιώνει τον πελάτη. Αυτο βεβαιως που λέω περι δικαιωσης δεν ξερω αν ειναι κανονας,υπαρχουν περιπτώσεις που εχουν αναφερθει στο φορουμ,η καθε περίπτωση ελεγχεται ξεχωριστά βεβαίως. Θα ελεγα επισης να κοινοποίησεις τα στοιχεία της καταγγελίας σε ινστιτούτο καταναλωτη και συνήγορο καταναλωτη γιατί και αυτοί βοηθάνε και αποδεικνυεται οτι ειναι απο τις αρχες που δουλευουν σωστα και γρήγορα.

Σορρυ για το μακροσκελές του μηνύματος.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθειά, αυτό σκοπεύω να κάνω με τις καταγγελίες και θα σας ενημερώσω.

Όσον αφορά τώρα την αίτηση την έκανα στις 19 Απριλίου η αντιπροσφορα έγινε στους 24 και έστειλα φαξ στην Vodafone την ίδια μέρα αλλά μου είπαν ότι δεν την έλαβαν γιαυτό δεν δεκτηκαν την ακύρωση...

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθειά, αυτό σκοπεύω να κάνω με τις καταγγελίες και θα σας ενημερώσω.

Όσον αφορά τώρα την αίτηση την έκανα στις 19 Απριλίου η αντιπροσφορα έγινε στους 24 και έστειλα φαξ στην Vodafone την ίδια μέρα αλλά μου είπαν ότι δεν την έλαβαν γιαυτό δεν δεκτηκαν την ακύρωση...

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δεν έχεις κρατήσει την αναφορά παράδοσης του φαξ;

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Έχω αλλά αφού το θέμα αυτό τελείωσε δεν είναι το προβλημα εκεί αλλά στην συμπεριφορά της wind

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...