Jump to content

Αεροπορικές εταιρείες: Αγαπημένες, εμπειρίες, απορίες


lewton
 Κοινοποίηση

Ψηφίστε μια ή περισσότερες.  

836 members have voted

  1. 1. Ψηφίστε μια ή περισσότερες.

    • Ολυμπιακή (παλιά και νέα)
      159
    • Aegean
      170
    • Cyprus Airways
      23
    • Air France/KLM
      50
    • Lufthansa
      96
    • Easyjet
      51
    • British Airways
      123
    • Alitalia
      43
    • Singapore Airlines
      22
    • Άλλη
      99


Recommended Posts

Εχει κλεισει κανεις εισιτηρια απο το σαιτ της Ολυμπιακης?

 

Εκλεισα πριν 6 μερες και ενω μου ζηταγε στοιχεια της καρτας, ακομα δεν μου εχει παρει τα λεφτα απο το λογαριασμο! Τι παιζει?

 

Μετα κοιταξα το εμαιλ που μου εστειλαν και λεει "reservation" (κρατηση). Οταν ομως ημουνα στο σαιτ και ειχα βρει τις ημερομηνιες ελεγε "purchase"!! (αγορα)

 

Την παλευει η Ολυμπιακη?

 

Εχει κλεισει κανεις απο κει μεσα? Για πειτε

Δεν έχω κλείσει ποτέ αλλά θα σου πρότεινα να κάνεις ένα τηλ. στο 2109666666 να δεις τι παίζει...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 748
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δωσανε λεφτα για να κανουν ενα site ισως χειροτερο απο το προηγουμενο :down:

 

τι περιμενεις? ολυμπιακη ειναι αυτη. περιμενες κατι σωστο. μονο ταλαιπωρια ξερουν να προσφερουν:mad:

Link to comment
Share on other sites

Εχει κλεισει κανεις εισιτηρια απο το σαιτ της Ολυμπιακης?

 

Εκλεισα πριν 6 μερες και ενω μου ζηταγε στοιχεια της καρτας, ακομα δεν μου εχει παρει τα λεφτα απο το λογαριασμο! Τι παιζει?

 

Μετα κοιταξα το εμαιλ που μου εστειλαν και λεει "reservation" (κρατηση). Οταν ομως ημουνα στο σαιτ και ειχα βρει τις ημερομηνιες ελεγε "purchase"!! (αγορα)

 

Την παλευει η Ολυμπιακη?

 

Εχει κλεισει κανεις απο κει μεσα? Για πειτε

 

Το περασμένο Πάσχα χρειάστηκε να περάσω από τα γραφεία τους στη Φιλελλήνων και είδα αρκετούς που είχαν πάει για να εκδόσουν εισιτήρια που είχαν κρατήσει ηλεκτρονικά. Μάλιστα μου έκανε εντύπωση γιατί τύπωναν κάτι μεγάλα φύλλα χαρτί, πολύ μεγαλύτερα από τα κανονικά εισιτήρια και τους έλεγαν ότι πρέπει να τα κουβαλάνε μαζί. Οπότε έπεφτε το σχετικό δούλεμα για τον εκσυγχρονισμό προς τα πίσω. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με τον τρόπο που πήρες εσύ τα εισιτήρια αλλά ψαξτο έγκαιρα...

KCB
Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει κράτηση με πιστωτική από την Ολυμπιακή 2-3 φορές. Δεν κρατάει λεφτά από την κάρτα. Πας στο αεροδρόμιο για να παραλάβεις τα εισιτήρια σου από την Ολυμπιακή και σου περνάνε εκεί την κάρτα. Ταλαιπωρία δηλαδή...
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Για αυτό στο airtickets.gr όταν αναφέρεται στην Ολυμπιακή λέει "Τύπος εισητηρίου: Χάρτινο" ενώ στις άλλες λέει ηλεκτρονικό??? Μπράβο Ολυμπιακή...:lol:
Link to comment
Share on other sites

Επίσης (δεν ξέρω αν το έχουν αλλάξει τώρα) η πιστωτική πρέπει να είναι στο όνομα αυτού που πετάει :mad: :wacko:
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι μηχανικός ή άμεσα σχετικός με το χώρο, φαίνονται μεν και σε μένα απίθανα τα παραπάνω αλλά από την άλλη κρατάω και ένα 0,00001 τοις χιλίοις πισινή. Χρειάστηκε μια αλληλουχία παραλείψεων, λαθών και βλαβών για να πέσει το Ηλιος και να βγει στη φόρα το χάλι που επικρατούσε στην εκεί εταιρεία αλλά και γενικά την πολιτική αεροπορία.

Δεν συγκρίνονται βέβαια οι δύο εταιρείες σε μέγεθος κλπ

KCB
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω αγαπητέ. Δεν ξέρω. Μηχανικός δεν είμαι αλλά σε κουβέντα βρισκόντουσαν όταν τα λέγανε και τα μεταφέρω. Μακάρι να είναι ψέματα και να μην γίνει ποτέ η στραβή.

 

Eίναι δυνατόν μια εταιρεία που διακρίνεται κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια ανάμεσα στις 3 κελύτερες ευρωπαικές εταιρείες από την ERA, και μάλιστα και για το επίπεδο ασφάλειας των πτήσεων, να μην κάνει το πλέον στοιχειώδες?:O Ας σοβαρευτούμε λίγο και μην άκουμε τι λέει ο κάθένας που το άκουσε από κάποιον άλλο κ.λ.π Μπορείς να ενημερωθείς για τις διακρίσεις αυτές από το site της Aegean.

Link to comment
Share on other sites

Eίναι δυνατόν μια εταιρεία που διακρίνεται κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια ανάμεσα στις 3 κελύτερες ευρωπαικές εταιρείες από την ERA, και μάλιστα και για το επίπεδο ασφάλειας των πτήσεων, να μην κάνει το πλέον στοιχειώδες?:O Ας σοβαρευτούμε λίγο και μην άκουμε τι λέει ο κάθένας που το άκουσε από κάποιον άλλο κ.λ.π Μπορείς να ενημερωθείς για τις διακρίσεις αυτές από το site της Aegean.

 

Τώρα μου θύμησες αυτό που έγραψα λίγο παραπάνω για το αεροπλάνο της aegean που δεν χωρούσε άνθρωπο πάνω από 1.80. Κοντά στην πόρτα είχε κι αυτό κολλημένο τα γνωστά αυτοκόλλητα για best airline.... Είπα να τους πω που να τα βάλουνε αλλά κρατήθηκα. ;)

 

Δεν ξέρω τίποτα για τα τεχνικά της αλλά το πως αποδίδονται κάποιες διακρίσεις με έχει προβληματίσει πολύ έχοντας δει αποδόσεις ISO σε εταιρείες κλπ κλπ τραγελαφικά.

KCB
Link to comment
Share on other sites

Τώρα μου θύμησες αυτό που έγραψα λίγο παραπάνω για το αεροπλάνο της aegean που δεν χωρούσε άνθρωπο πάνω από 1.80. Κοντά στην πόρτα είχε κι αυτό κολλημένο τα γνωστά αυτοκόλλητα για best airline.... Είπα να τους πω που να τα βάλουνε αλλά κρατήθηκα. ;)

 

Δεν ξέρω τίποτα για τα τεχνικά της αλλά το πως αποδίδονται κάποιες διακρίσεις με έχει προβληματίσει πολύ έχοντας δει αποδόσεις ISO σε εταιρείες κλπ κλπ τραγελαφικά.

 

To πρόβλημα με το ύψος μπορεί και στη British να το αντιμετωπίσεις, αυτό δεν λέει κάτι. Και εδώ μιλάμε για το απόλυτα στοιχειώδες, το να κρατάει ένα αρχείο συντήρησης του αεροσκάφους. Αυτό και η Helios το έκανε, είναι δυνατόν να μη το κάνει η Aegean που είναι και πολύ μεγαλύτερη εταιρεία?:O

Link to comment
Share on other sites

Δε μου λέτε,επειδή δεν ξέρω από αεροπορικές, με Alitalia μέσω Ρώμης θα φτάσω στο Παρίσι ή να αρχίσω από τώρα να αποχαιρετω τους γνωστούς μου για να προλάβω;:lol:

Είναι αλά Ολυμπιακή με καθυστερήσεις κλπ;Για δώστε τα φώτα σας.

Link to comment
Share on other sites

με αλιταλια ποτε δεν ειχα προβλημα..αν και ειναι λιγο ζορι να πηγαινεις καπου με ενδιαμεσες στασεις και αλλαγες αεροπλανων...

η χειροτερη αεροπορικη για μενα ειναι η σαιπρους.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Δε μου λέτε,επειδή δεν ξέρω από αεροπορικές, με Alitalia μέσω Ρώμης θα φτάσω στο Παρίσι ή να αρχίσω από τώρα να αποχαιρετω τους γνωστούς μου για να προλάβω;:lol:

Είναι αλά Ολυμπιακή με καθυστερήσεις κλπ;Για δώστε τα φώτα σας.

 

Είναι απαράδεκτη... Και ταλαιπωρία να αλλάζεις αεροπλάνο, και η εξυπηρέτηση χάλια, και υπάρχει περίπτωση οι βαλίτσες σου να μείνουν Αθήνα ή Ρώμη. Μία φορά ταξίδεψα με Alitalia και δεν το επιχειρώ ξανά.

Καλύτερα Air France. Ακόμα και η Ολυμπιακή καλύτερη είναι. Και αν θες κάτι πιο οικονομικό δες και Easyjet.;)

Link to comment
Share on other sites

Τα φθηνότερα(πήγαινε έλα) 19/9-26/9

Ολυμπιακή(μέσω Αθήνας) Συνολική τιμή 375.59 EUR

Αegean(μέσω φρανκφούρτης,Dusseldorfστην επιστροφή)

Συνολική τιμή 364.95 EUR

 

Air France (μέσω Ρώμης-Αθήνας επιστροφή) Συνολική τιμή 472.99 EUR

Και Αλιτάλια(μέσω Ρώμης) Συνολική τιμή 214.97 EUR:!:

 

Μου φαίνεται ότι δεν έχω πολλές επιλογές.:(

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να ειναι το καταλληλο μερος για μια ερωτηση!!

Σκοπευω να κλεισω ενα ταξιδι για μοναχο στις 27.12.2007 με 3.1.2008.

Απο μια συγκριση τιμων ειδα οτι η Lufthansa προσφερει τις καλυτερες τιμες για αυτην την

περιοδο. Μονο που συμβαινει το εξης περιεργο. Απο το online booking system οταν βαζει κανεις ath-muc-ath βγαζει την τιμη των 204 ευρω που περιλαμβανουν ολους τους φορους.

Αντιθετα αν προσπαθησεις να κλεισεις ξεχωριστα ath-muc και muc-ath το συνολο με ολους τους φορους βγαινει 137 ευρω.

Μετα απο επικοινωνια με την εταιρια η κοπελα δεν μπορεσε να μου εξηγησει γιατι συμβαινει αυτο και αρκεστηκε στο οτι αλλο το ταξιδι με επιστροφη και αλλο το one way ταξιδι...υπαρχει καποια σημαντικη διαφορα? γιατι εγω να πω την αληθεια περα απο τα 67 ευρω δεν βρισκω κατι αλλο

Link to comment
Share on other sites

Τα φθηνότερα(πήγαινε έλα) 19/9-26/9

Ολυμπιακή(μέσω Αθήνας) Συνολική τιμή 375.59 EUR

Αegean(μέσω φρανκφούρτης,Dusseldorfστην επιστροφή)

Συνολική τιμή 364.95 EUR

 

Air France (μέσω Ρώμης-Αθήνας επιστροφή) Συνολική τιμή 472.99 EUR

Και Αλιτάλια(μέσω Ρώμης) Συνολική τιμή 214.97 EUR:!:

 

Μου φαίνεται ότι δεν έχω πολλές επιλογές.:(

 

Nαι, έχεις δίκιο ως προς τη τιμή. Επιμένω πάντως να δεις και Easyjet που είναι σχεδόν ίδια τιμή με απευθείας πτήση. Απλώς δεν έχει φαγητό. Σιγά...

Link to comment
Share on other sites

 

Μου φαίνεται ότι δεν έχω πολλές επιλογές.:(

 

Opws leei kai o filos, ksexnas thn easyjet. Akoma kai ligo akrivoterh na einai (pou mallon de tha einai) glutwneis tin talaipwria ths allaghs pthshs. Opote aksizei me 1000. :)

Link to comment
Share on other sites

Eίναι δυνατόν μια εταιρεία που διακρίνεται κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια ανάμεσα στις 3 κελύτερες ευρωπαικές εταιρείες από την ERA, και μάλιστα και για το επίπεδο ασφάλειας των πτήσεων, να μην κάνει το πλέον στοιχειώδες?:O Ας σοβαρευτούμε λίγο και μην άκουμε τι λέει ο κάθένας που το άκουσε από κάποιον άλλο κ.λ.π Μπορείς να ενημερωθείς για τις διακρίσεις αυτές από το site της Aegean.

 

Καλά δεν νομίζω να διακρίθηκε για το επίπεδο ασφάλειας, γενικότερη θα ήταν η διάκριση. Δεν λέω, καλή είναι αλλά μέχρι ενός σημείου. Υπόθεση κάνω βέβαια, για να το λέτε θα το έχετε δει οπότε ίσως κάνω λάθος. Εξάλλου όλοι οι υπόλοιποι πηγαίνουν και υπερατλαντικά κτλ, κατά την γνώμη μου εκεί φαίνεται η μαγκιά στην συντήρηση και στην ασφάλεια πτήσεων, δεν έχουμε όμως δει ακόμα δείγμα σε αυτό τον τομέα από αυτή την εταιρεία. Θέλω να πω δηλαδή ότι παίζει ρόλο και πόσες πτήσεις κάνεις και τι είδους πτήσεις, βάσει πιθανοτήτων για δυστύχημα. Εξάλλου δεν θυμάμαι να υπήρξε ατύχημα τα τελευταία χρόνια σε εταιρείες ιερά τέρατα στην Ευρώπη, οπότε τι έκανε και είναι καλύτερη από τους υπόλοιπους? Θα το κοιτάξω να δω πώς προκύπτει η διάκριση, είμαι περίεργος.

 

 

Όσο για τον φίλο που αναφέρθηκε στο ISO I couldn't agree more. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν νομίζω να διακρίθηκε για το επίπεδο ασφάλειας, γενικότερη θα ήταν η διάκριση. Δεν λέω, καλή είναι αλλά μέχρι ενός σημείου. Υπόθεση κάνω βέβαια, για να το λέτε θα το έχετε δει οπότε ίσως κάνω λάθος. Εξάλλου όλοι οι υπόλοιποι πηγαίνουν και υπερατλαντικά κτλ, κατά την γνώμη μου εκεί φαίνεται η μαγκιά στην συντήρηση και στην ασφάλεια πτήσεων, δεν έχουμε όμως δει ακόμα δείγμα σε αυτό τον τομέα από αυτή την εταιρεία. Θέλω να πω δηλαδή ότι παίζει ρόλο και πόσες πτήσεις κάνεις και τι είδους πτήσεις, βάσει πιθανοτήτων για δυστύχημα. Εξάλλου δεν θυμάμαι να υπήρξε ατύχημα τα τελευταία χρόνια σε εταιρείες ιερά τέρατα στην Ευρώπη, οπότε τι έκανε και είναι καλύτερη από τους υπόλοιπους? Θα το κοιτάξω να δω πώς προκύπτει η διάκριση, είμαι περίεργος.

 

 

Όσο για τον φίλο που αναφέρθηκε στο ISO I couldn't agree more. ;)

Διάβασε το site της Aegean προσεκτικά. Μεγάλη κουβέντα δεν λέω αλλά μια εταιρεία από την οποία η πλειονότητα των πελατών της είναι πολύ ευχαριστημένοι, που διακρίνεται για το επίπεδο των υπηρεσιών της και που κάνει και αξιόλογες επενδύσεις (π.χ η αγορά των νέων Airbus, η φημολογία για κατασκευή τεχνικής βάσης στο Ελ.Βενιζέλος κ.λ.π) και που συνεργάζεται με κολλοσούς όπως η Lufthansa δεν νομίζω να μην κρατάει βιβλία συντήρησης, το πιο βασικό που έκανε και η Helios...

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε το site της Aegean προσεκτικά. Μεγάλη κουβέντα δεν λέω αλλά μια εταιρεία από την οποία η πλειονότητα των πελατών της είναι πολύ ευχαριστημένοι, που διακρίνεται για το επίπεδο των υπηρεσιών της και που κάνει και αξιόλογες επενδύσεις (π.χ η αγορά των νέων Airbus, η φημολογία για κατασκευή τεχνικής βάσης στο Ελ.Βενιζέλος κ.λ.π) και που συνεργάζεται με κολλοσούς όπως η Lufthansa δεν νομίζω να μην κρατάει βιβλία συντήρησης, το πιο βασικό που έκανε και η Helios...

 

Μα εγώ δεν είπα ότι δεν κρατάει βιβλία, παρεξήγηση. Εγώ απλά ήθελα να μάθω λεπτομέρειες για την διάκριση.

 

Καλά όλοι αγοράζουν αεροπλάνα κάποια στιγμή, δεν θεωρείται και η σούπερ επένδυση. Δεν πήρε και το Airbus A380 πια, ένα μικρό Airbus που βγαίνει από το 1989 πήρε. Όσο για την τεχνική βάση θα είναι όντως τεράστια επένδυση όταν πραγματοποιηθεί, όχι σε επίπεδο φήμης.

 

Για τη Helios θα συνιστούσα να διαβάσετε το επίσημο πόρισμα της επιτροπής διερεύνησης. Από όσο θυμάμαι επιρρίπτει αρκετές ευθύνες και στην κατασκευάστρια Boeing.

Link to comment
Share on other sites

Απο εκει και περα.... ποιος εχει καλυτερες πιθανοτητες να αποφυγει ενα ατυχημα? Η Aegean με πεντακαινουργια αεροσκαφη τα οποια διαθετουν TCAS, GPWS και ενα σορο αλλους αυτοματισμους που προστατευουν ακομα και απο λαθη πιλοτων? η τα σχετικα παλαια 737-300?

 

Προς θεου... δεν υποννοω οτι ειναι ανασφαλη προς πτηση. Οποιοδηποτε αεροσκαφος συντηρημενο (ασχετως ηλικιας) και τηρωντας τους κανονες αεροπλοιας μπορει να πεταξει με ασφαλεια... κακα τα ψεμματα ομως, ενα συγχρονο αεροσκαφος περιλαμβανει παραπανω fool proof συστηματα δια παν ενδεχομενο, κατα συνεπεια αυξανουν οι πιθανοτητες επιβιωσης.

 

"Ο στόλος της Aegean Airlines αποτελείται από 3 AIRBUS A320, 6 αεροσκάφη τύπου BOEING 737-300, 9 αεροσκάφη τύπου BOEING 737-400 και 6 ιδιόκτητα jet AVRO RJ 100 κατασκευής BAE Systems (British Aerospace)."

http://www.aegeanair.com/aegeangr/company/fleet.asp

 

Ο στόλος της Ολυμπιακής:

 

Airbus A340

Airbus A300-600

Boeing 737-400

Boeing 737-300

 

http://ww2.olympic-airways.gr/flights/oafltoaaflegr.htm

 

Επίσης εδώ δείτε πόσοι διαφορετικοί τύποι έχουν περάσει από τα χέρια της ΟΑ τα τελευταία 40 χρόνια. Στον πίνακα του παρόντος στόλου, όσα έχει που δεν έχω στη λίστα πιο πάνω είναι επειδή συμπεριλαμβάνει και όσα ανήκουν στην Ολυμπιακή Αεροπλοϊα

http:// http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82_%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CF%82

 

Δηλαδή τα 737-300 και 737-400 της Aegean είναι πιο ασφαλή από τα 737-300 και 737-400 της Ολυμπιακής? Γιατί, τα δεύτερα στο πηγάδι κατούρησαν? Αφού πρόκειται για τα ίδια μοντέλα. :p

 

Και τα Airbus Α340 της Ολυμπιακής που βγήκαν στην παραγωγή 2 χρόνια μετά τα Airbus A320 της Aegean και είναι και τριπλάσια σε μέγεθος είναι λιγότερο ασφαλή?

 

Τα Airbus A300-600 της Ολυμπιακής (Airbus που την αγαπάς κιόλας) είναι λιγότερο ασφαλή από τα jet AVRO RJ 100 κατασκευής BAE Systems μεγέθους 1/5?? της Aegean? Περιμένω μια πειστική απάντηση.

 

Όσο για τα βραβεία που λέγαμε πριν και κυρίως το που κάνει ο καθένας συντήρηση βρήκα τα εξής:

 

 

Aegean: "Η διεξοδική συντήρηση του στόλου γίνεται σε καθημερινό επίπεδο στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου από το τεχνικό τμήμα, το οποίο αποτελείται από μηχανικούς, αεροναυπηγούς και μηχανολόγους. Η υποδειγματική και άψογη λειτουργία της Aegean Airlines βραβεύτηκε από τον ERA, το Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Αεροπορικών Εταιριών που εκπροσωπεί 83 αεροπορικές εταιρίες, 43 αεροδρόμια και άλλες 110 εταιρίες που ασχολούνται με τις αερομεταφορές."

http://www.aegeanair.com/aegeangr/company/safety.asp

 

Olympic: "Οι νέες εγκαταστάσεις της ΓΔΤΥ, συνολικής έκτασης 76.500 τ.μ. στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, είναι από τις πλέον σύγχρονες και άρτια εξοπλισμένες στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Σε αναγνώριση της μακρόχρονης προσφοράς της στην ασφάλεια των πτήσεων, απενεμήθη στην ΓΔΤΥ το Πρώτο Βραβείο «ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ» της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Συντήρησης το 1999.

Ικανότητες

 

* Τεχνική υποστήριξη στη Γραμμή Πτήσεων για τα περισσότερα αεροσκάφη της Boeing και της Airbus, σε 27 αεροδρόμια εσωτερικού και 9 εξωτερικού

* Βαριά συντήρηση συμπεριλαμβανομένων των D-checks για τα αεροσκάφη: Boeing B737-100 / 200 (PW JT8D), Boeing B737-300 / 400 (CFM56), Airbus A300-600 (GE CF6), Airbus A340 (CFM56)

* Συντήρηση Κινητήρων και Βοηθητικών Μονάδων Ισχύος

* Εξειδικευμένες εργασίες μη Καταστροφικών Ελέγχων

* Συντήρηση μονάδων

* Επισκευές Δομής αεροσκαφών και άλλες ελασματουργικές εργασίες

* Επισκευές συνθετικών υλικών

* Τεχνική εκπαίδευση -Βασικές, επί τύπου και εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις"

http://195.167.49.234/technicalgr.htm

 

 

Πού είναι η συνεργασία με την lufthansa και που είναι η διάκριση για την 3η σε ασφάλεια αεροπορική εταιρεία? Επίσης περιμένω μια απάντηση από όσους τα υποστήριζαν. Μήπως εννοούσατε αυτό? "Η Aegean Airlines είναι περιφερειακός συνεργάτης της Lufthansa και προσφέρει στους επιβάτες της πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Γερμανικού αερομεταφορέα." http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/

Μα δεν λέει για συντήρηση, αναφέρεται μόνο στο δίκτυο των πτήσεων, εξάλλου πιο πάνω αναφέρει ξεκάθαρα ότι η συντήρηση γίνεται στην Ελλάδα.

 

Φιλικά:)

 

Υ.Γ. Δεν έχω τίποτα της Aegean, ίσα-ίσα που με την χάλια κατάσταση της βιομηχανίας στην Ελλάδα θα ήταν πηγή ζώης το άνοιγμα μιας τεχνικής βάσης από αυτή. Απλά δεν μπορούσα να αφήσω αναπάντητα ορισμένα που υπόθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

 

Όσο για τα βραβεία που λέγαμε πριν και κυρίως το που κάνει ο καθένας συντήρηση βρήκα τα εξής:

 

 

Aegean: "Η διεξοδική συντήρηση του στόλου γίνεται σε καθημερινό επίπεδο στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου από το τεχνικό τμήμα, το οποίο αποτελείται από μηχανικούς, αεροναυπηγούς και μηχανολόγους. Η υποδειγματική και άψογη λειτουργία της Aegean Airlines βραβεύτηκε από τον ERA, το Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Αεροπορικών Εταιριών που εκπροσωπεί 83 αεροπορικές εταιρίες, 43 αεροδρόμια και άλλες 110 εταιρίες που ασχολούνται με τις αερομεταφορές."

http://www.aegeanair.com/aegeangr/company/safety.asp

 

 

 

Πού είναι η συνεργασία με την lufthansa και που είναι η διάκριση για την 3η σε ασφάλεια αεροπορική εταιρεία? Επίσης περιμένω μια απάντηση από όσους τα υποστήριζαν.

 

Φιλικά:)

 

H συνεργασία με τη Lufthansa υπάρχει και σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξής. Δεν ξέρω γιατι δεν γράφεται στο site... Επίσης δες το κομμάτι που έκανα bold. Προφανώς στα βραβεία που έχει πάρει η Aegean από την ERA, όπου τα τεέυταία χρόνια είναι μονίμως ανάμεσα στις 3 καλύτερες ευρωπαικές, έπαιξε ρόλο και το επίπεδο ασφάλειας.

Link to comment
Share on other sites

H συνεργασία με τη Lufthansa υπάρχει και σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξής. Δεν ξέρω γιατι δεν γράφεται στο site... Επίσης δες το κομμάτι που έκανα bold. Προφανώς στα βραβεία που έχει πάρει η Aegean από την ERA, όπου τα τεέυταία χρόνια είναι μονίμως ανάμεσα στις 3 καλύτερες ευρωπαικές, έπαιξε ρόλο και το επίπεδο ασφάλειας.

 

Να σου πω την αλήθεια, αυτό σκέφτηκα κι εγώ στην αρχή. Μετά όμως είπα: αν ήμουν εγώ η εταιρία δεν θα είχα κάνει διαφημιστικό λάβαρο τέτοια διάκριση 3ης θέσης σε ασφάλεια? Οι άλλοι γιατί γράφουν την πρωτιά τους στη συντήρηση με κεφαλαία? Για να μην το έχουν κάνει επέτρεψε μου να αμφιβάλλω. H Λουφτχανσα έχει όντως 1 διευρυμένο δίκτυο εταιριών με τις οποίες συνεργάζεται αλλά όσες φορές ταξίδεψα διάβασα επιμελώς την αναφορά του περιοδικού της σε αυτό και δεν είδα να αναφέρει κάτι για συντήρηση παρά μόνο για συνεργασία σε επίπεδο δικτύου. Πάντως αν βρεις οτιδήποτε πόσταρε το γιατί είναι πολύ ευχάριστο μια ελληνική εταιρεία να πετυχαίνει τέτοιες διακρίσεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...