Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά όλα καλά. Μετά από το μειλ που έστειλα στη wind η φορητότητα σταμάτησε και σήμερα ενεργοποιήθηκε το vdsl από τη voda! :D Αν συνεχίσω με αυτές τις ταχύτητες θα είμαι υπερ ευχαριστημένος!!!c4b0472b3d89f9fbbf4930040193f38f.jpg

 

Στάλθηκε από το D5803 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Αν συνεχίσεις με αυτές τις ταχύτητες, παίρνεις και την έκπτωση 5% που λέει η Vodafone οτι δίνει σε όποιον έχει 50Mbps και πιάνει κάτω από 45Mbps. Απλά πρέπει να ελέγξεις το modem τι λέει μέσα ως ταχύτητα σύνδεσης. Μην τους λυπηθείς είναι για ***************

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το κόλπο στη διαφήμιση είναι ότι δε μιλάει για ταχύτητα download αλλά για ταχύτητα συγχρονισμού του router. Το router είναι σταθερά 49850. Αλλά και πάλι δε παραπονιέμαι

 

Στάλθηκε από το D5803 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζετε αν υπαρχει χρέωση ανανέωσης συμβολαίου 4,94€ ;;;

Δεν μου μίλησε κανείς για αυτο.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται, ναι. Το αναφέρει εδώ στην 5η σελίδα.

 

Και σε άλλο πάροχο μου είπε το ίδιο αν ανανέωνα. Με αίτημα φορητότητας και καλύτερη αντιπροσφορά δεν αναφέρθηκε σε αυτό καθόλου βέβαια. Θα δω όταν βγει ο πρώτος λογαριασμός.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται, ναι. Το αναφέρει εδώ στην 5η σελίδα.

 

Και σε άλλο πάροχο μου είπε το ίδιο αν ανανέωνα. Με αίτημα φορητότητας και καλύτερη αντιπροσφορά δεν αναφέρθηκε σε αυτό καθόλου βέβαια. Θα δω όταν βγει ο πρώτος λογαριασμός.

 

 

 

Το βλέπω εγω στον πρώτο λογαριασμό τωρα.

Πέναλτυ επειδή παραμένεις πελάτης της εταιρείας και ανανεώνεις ;;;;

Που ξανακουστηκε ;;;;

 

Αηδία έχουμε καταντήσει πλέον .....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Το βλέπω εγω στον πρώτο λογαριασμό τωρα.

Πέναλτυ επειδή παραμένεις πελάτης της εταιρείας και ανανεώνεις ;;;;

Που ξανακουστηκε ;;;;

 

Αηδία έχουμε καταντήσει πλέον .....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Κακώς έκανες και το πλήρωσες...Το ξεκαθαρίζεις εξ'αρχής οτι δεν το πληρώνεις. Έχω κάνει φορητότητα μόνο και μόνο για το 5 Ευρω. Είναι νταβατζιλίκι το λιγότερο. Για να πατήσει 5 κουμπιά στο PC 5 Ευρώ. Βρίσκουν όμως και τα κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

Κακώς έκανες και το πλήρωσες...Το ξεκαθαρίζεις εξ'αρχής οτι δεν το πληρώνεις. Έχω κάνει φορητότητα μόνο και μόνο για το 5 Ευρω. Είναι νταβατζιλίκι το λιγότερο. Για να πατήσει 5 κουμπιά στο PC 5 Ευρώ. Βρίσκουν όμως και τα κάνουν...

 

 

 

Δεν πρόλαβα να το εξηγήσω.

Το είδα χρεωμένο στον λογαριασμό που έλαβα.

Τους πήρα ομως σήμερα τηλεφωνο και χωρίς δεύτερη κουβέντα θα το πιστωσουν στον επόμενο λογαριασμό.

Απλά ειναι κουραστικό σε καθε λογαριασμό να εισαι στην τσίτα για το τι φάλτσο θα πέσει.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς πολλοι εναλλακτικοί το έχουν κάνει αυτό.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόλαβα να το εξηγήσω.

Το είδα χρεωμένο στον λογαριασμό που έλαβα.

Τους πήρα ομως σήμερα τηλεφωνο και χωρίς δεύτερη κουβέντα θα το πιστωσουν στον επόμενο λογαριασμό.

Απλά ειναι κουραστικό σε καθε λογαριασμό να εισαι στην τσίτα για το τι φάλτσο θα πέσει.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Σε καταλαβαίνω. Απλά πρέπει να πηγαίνεις υποψιασμένος. Απορώ πως και δεν σου το ανάφεραν όταν ανανεώσες το συμβόλαιό σου. Αλλά, τέλος καλό όλα καλά :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Παρακολουθώ χρόνια το φόρουμ αλλά δεν έτυχε πότε να γράψω.

Μετά από 7 χρόνια στο εξωτερικό επιστρέφω στην Ελλάδα το Σεπτέμβρη, οπότε είμαι σε αναζήτηση παρόχου για το ίντερνετ. Επειδή στα κινητά θα έχουμε Vodafone, σκεφτόμουν να δοκιμάσω την ιδια εταιρία για σταθερό τηλέφωνο και ιντερνετ. Έχει κανένας εμπειρία για την ποιότητα του δικτύου της Vodafone στην Κόρινθο;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Παρακολουθώ χρόνια το φόρουμ αλλά δεν έτυχε πότε να γράψω.

Μετά από 7 χρόνια στο εξωτερικό επιστρέφω στην Ελλάδα το Σεπτέμβρη, οπότε είμαι σε αναζήτηση παρόχου για το ίντερνετ. Επειδή στα κινητά θα έχουμε Vodafone, σκεφτόμουν να δοκιμάσω την ιδια εταιρία για σταθερό τηλέφωνο και ιντερνετ. Έχει κανένας εμπειρία για την ποιότητα του δικτύου της Vodafone στην Κόρινθο;

 

 

Εγω θα σου πω να το δοκιμάσεις,ειναι πολυ φτηνή με συνδιασμο,και μπορείς να πετυχεις ωραία προσφορά.Οι υπηρεσίες της μια χαρά ειναι εδώ στον Πειραιά

Windows 10 Mobile 4 Life

 

Αν και δεν υπάρχουν Apps

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Παρακολουθώ χρόνια το φόρουμ αλλά δεν έτυχε πότε να γράψω.

Μετά από 7 χρόνια στο εξωτερικό επιστρέφω στην Ελλάδα το Σεπτέμβρη, οπότε είμαι σε αναζήτηση παρόχου για το ίντερνετ. Επειδή στα κινητά θα έχουμε Vodafone, σκεφτόμουν να δοκιμάσω την ιδια εταιρία για σταθερό τηλέφωνο και ιντερνετ. Έχει κανένας εμπειρία για την ποιότητα του δικτύου της Vodafone στην Κόρινθο;

 

Δεν χανεις και κατι να παρεις τηλ να σου κανουνε ενα 3 play.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! θα κοιταξω να παρω καμια ποσφορά. Απλά δε θέλω να δεσμευτω με συμβόλαιο και να εχω προβληματα σταθερότητας δικτυου μετά. κια άντε να ξεμπλέξεις στη συνεχεια!
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! θα κοιταξω να παρω καμια ποσφορά. Απλά δε θέλω να δεσμευτω με συμβόλαιο και να εχω προβληματα σταθερότητας δικτυου μετά. κια άντε να ξεμπλέξεις στη συνεχεια!

 

Σου εύχομαι καλή και γρήγορη συνδεση χωρις προβληματα:)

Windows 10 Mobile 4 Life

 

Αν και δεν υπάρχουν Apps

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Έχω double play με ρουτερ της HOL. Μάλλον κάηκε το ρουτερ γιατί είναι τελείως σβηστό - πατάω το on / off ανοίγοκλεινουν τα led για 1 λεπτό και μετά πάλι όλα σβηστά. Δοκίμασα άλλη πρίζα ρεύματος αλλά τίποτα.

Γνωρίζετε αν κάνουν δωρεάν αντικατάσταση ή χρεώνουν το καινούριο;

Το δηλώνω online, τηλεφωνικώς ή σε κατάστημα;

Ευχαριστώ :)

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Έχω double play με ρουτερ της HOL. Μάλλον κάηκε το ρουτερ γιατί είναι τελείως σβηστό - πατάω το on / off ανοίγοκλεινουν τα led για 1 λεπτό και μετά πάλι όλα σβηστά. Δοκίμασα άλλη πρίζα ρεύματος αλλά τίποτα.

Γνωρίζετε αν κάνουν δωρεάν αντικατάσταση ή χρεώνουν το καινούριο;

Το δηλώνω online, τηλεφωνικώς ή σε κατάστημα;

Ευχαριστώ :)

 

Εγώ που χρειάστηκα πριν δυο μήνες ,και αφού επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους ,μου το αντικατέστησαν δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

θα ηθελα να αναφερω ενα προβλημα που εχει προκυψει με τη vodafone σταθερή. Πέρυσι τον Σεπτέμβρη πήγα στο κατάστημα του Βόλου και ζήτησα διακοπή γιατί έφευγα για εξωτερικό (σημειωτεον εληγε και το συμβολαιο που ειχα υπογραψει). Έβγαλαν φωτοτυπία την ταυτότητά μου, με εβαλαν και υπέγραψα στο χαρτί και μου είπαν ότι εγω δεν έχω κατι άλλο να κανω, θα το στείλουν αυτοι το αιτημα. Τον Δεκέμβρη που γύρισα για Χριστούγεννα με πηραν τηλ απο την εξυπηρετηση πελατων για καποια οφειλη. Ηταν για τους μηνες Οκτώβρη, Νοεμβρη και τους εξηγησα τι εχει συμβει. Η (ευγενεστατη) κοπελα μου ειπε οτι δεν ελαβαν ποτε αιτημα διακοπης και μου ειπε να ξαναπαω στο καταστημα να δω τι εχει γινει και να το υποβαλω εκ νεου, ενω εκεινη θα εστελνε αιτημα για πιστωτικο. Οταν πηγα δε στο καταστημα, η υπευθυνη ηθελε να της περιγραψω την κοπελα που θα διεκπεραιωνε το αιτημα μου τον Σεπτεμβρη(!). Μετα απο απειρα τηλεφωνηματα και συνομιλιες η διακοπη εγινε και μου ηρθε και sms για πιστωτικο χωρις να αναφερει ωστοσο ποσο. Απο τοτε δεν ελαβα αλλη ειδοποιηση με sms (οπως συνηθιζει η vodafon) για οφειλη. Τον Απριλη με ξαναπαιρνει καποιος για οφειλη απο την εξ.πελατων του ξαναεξηγω, με βαζει στην αναμονη και τελικα βρισκει καταγεγραμμενα οσα του ειχα ηδη πει. Μου λεει δε οτι θα ξαναεπικοινωνησει μαζι μου. Ε, οσο καλεσαν κι εσας, καλεσαν κι εμενα. Και φτανουμε σημερα 12/7/2017 να εχω κληση απο εισπρακτικη.

Το δια ταυτα δεν ειμαι τζαμπατζης, εκανα ολες τις νομιμες ενεργειες για διακοπη, καναν λαθος που με επιβαρυνει οικονομικα (55 ευρω), κοιταξα να προστατεψω τους υπαλληλλους δειχνοντας κατανοηση σ αυτους τους δυσκολους καιρους και το αποτελεσμα ηταν να παραπεμψουν την υποθεση μου σε εισπρακτικη. Και κερατας και δαρμενος.

Τελικα μαλλον με βρισιες και απειλες θα λυνοταν η υποθεση μου.

Link to comment
Share on other sites

ΑΜΕΣΑ καταγγελία στην ΕΕΤΤ...

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Για την μη εγκαιρης διακοπή στην ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του καταναλωτή για την απαλλαγή οφειλής.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά. Θα προβώ στις διαδικασίες με το που επιστρέψω Ελλάδα.

 

Και να σκεφτεί κανείς ότι σκέφτομαι να κάνω συμβόλαιο voda στο UK. Η χαζή ελληνική νεοελληνική νοοτροπία με τους τόνους χαρτιών και της ακατανόητης δαιδαλώδης διαδρομής για μια τυπική διαδικασία. Αδιανόητα πραγματικά πράγματα. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Λυπάμαι πολύ για τη "κατάντια" της εταιρείας μιας και μου έχει ξανα δημιουργήσει σχετικό πρόβλημα.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Παρατηρώ ότι παρ όλο που έχω πληρώσει ήδη 2 λογαριασμούς με ebiling από αρχές Ιουνίου στο σταθερό μου η έκπτωση του 1 ευρώ δεν αποδίδεται κα στον τρίτο λογαριασμό που έλαβα με email.

 

Τελικά τι γίνεται ισχύει η κουραφέξαλα?

 

Δηλαδή τι πρέπει να κάνω να παίρνω τηλέφωνα και να τους κράξω για να κάνουν αυτό που υποτίθεται είναι αυτονόητο να κάνουν χωρίς δικιά μου ενόχληση.

 

Έλεος με τους μπετοβλακες.

 

Edit: μίλησα με chat και από τον επόμενο λογαριασμό θα αρχίσουν να μου αποδίδουν την έκπτωση μιας και κάποιο λαθος έγινε με το λογαριασμό μου στο σύστημα τους και θα μου αφαιρεσουν και τα 2 ευρώ στον επόμενο λογαριασμό για τους 2 προηγούμενους που δεν ειχα λάβει την έκπτωση.

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Λάθη,λάθη,λάθη. Σε κάθε ανανέωση τα τελευταια 6 χρόνια περίπου σε καρτοσυμβολαιο όλο και μία προσφορά θα "ξεχαστεί". Πρέπει να παρακολουθείς πάντα τις χρεώσεις και να διπλοτσεκαρεις τους λογαριασμούς.

Σε ανανέωση συμβολαίου των γονιών μου μια από τα ίδια. Μόνο κατόπιν επικοινωνίας βγήκαν οι εκπτώσεις σωστές και η τελική τιμή ότι συμφωνήθηκε.

Edited by simosthe
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Παρατηρώ ότι παρ όλο που έχω πληρώσει ήδη 2 λογαριασμούς με ebiling από αρχές Ιουνίου στο σταθερό μου η έκπτωση του 1 ευρώ δεν αποδίδεται κα στον τρίτο λογαριασμό που έλαβα με email.

 

Τελικά τι γίνεται ισχύει η κουραφέξαλα?

 

Δηλαδή τι πρέπει να κάνω να παίρνω τηλέφωνα και να τους κράξω για να κάνουν αυτό που υποτίθεται είναι αυτονόητο να κάνουν χωρίς δικιά μου ενόχληση.

 

Έλεος με τους μπετοβλακες.

 

Edit: μίλησα με chat και από τον επόμενο λογαριασμό θα αρχίσουν να μου αποδίδουν την έκπτωση μιας και κάποιο λαθος έγινε με το λογαριασμό μου στο σύστημα τους και θα μου αφαιρεσουν και τα 2 ευρώ στον επόμενο λογαριασμό για τους 2 προηγούμενους που δεν ειχα λάβει την έκπτωση.

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Για να δικαιούσε την έκπτωση χρειάζεσαι εκτός απο ebill και πάγια εντολή εξόφλησης με πιστωτική.

 

Έτσι αναγράφει στο my home.

 

Δεν είναι ετσι?

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για να δικαιούσε την έκπτωση χρειάζεσαι εκτός απο ebill και πάγια εντολή εξόφλησης με πιστωτική.

 

Έτσι αναγράφει στο my home.

 

Δεν είναι ετσι?

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

Εγώ πληρώνω τον λογ/μο μου μέσα απο το my account χωρίς πάγια εντολή και εχω την έκπτωση κανονικά. Η αδελφή μου πληρώνει σε κατάστημα vodafone με κάρτα και επίσης έχει την έκπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πληρώνω τον λογ/μο μου μέσα απο το my account χωρίς πάγια εντολή και εχω την έκπτωση κανονικά. Η αδελφή μου πληρώνει σε κατάστημα vodafone με κάρτα και επίσης έχει την έκπτωση.

Έχεις ebill?

 

Κι εγώ απο το my account πληρώνω αλλά δεν εχω ebill οπότε το ευρώ δεν μου το κόβουν..

 

Ρωτώ διότι αν δεν χρειάζεται πάγια εντολή τότε να κάνω ebill κι εγώ..

 

 

Edit: Μίλησα μόλις μέσω live chat και android app.

Χρειάζεται ebill και εξόφληση μέσω του site ή πάγια εντολή..

 

 

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

Edited by nemesis1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...