Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εξαρτάται. Αν υπάρχει Αστικό Κέντρο στην περιοχή σου, θα πιάνεις τα ίδια και στη Vodafone, καθώς θα σου δίνει και αυτή από εκεί (με δικό της εξοπλισμό όμως).

 

Προσφορά για να μείνεις στην Cosmote, δύσκολα θα πάρεις, ειδικά αφότου δεν έχεις ακόμα υπογράψει συμβόλαιο με τη Vodafone.

 

Υ.Γ. Αν ο ένας γείτονας πιάνει 10 και ο άλλος 17, τότε κάτι δεν πάει καλά με τις γραμμές τους (του 1ου δηλαδή)... :p

 

Ποιος ξέρει. Το πόσο πιάνουν μου το είπε το άτομο με το οποίο μίλησα από vodafone, κοιτώντας διπλανούς πελάτες της εταιρείας.

Εξοπλισμό δεν παρέχει το πακέτο προσφοράς, συνεπώς εάν πάω στη vodafone, Θα κρατήσω αυτό που έχω τώρα, της cosmote. Θα υπάρχει πρόβλημα λες?

 

Επίσης εγώ θέλω να μάθω εάν γενικά για 24αρα γραμμή το να πιάνεις περίπου 15 είναι καλά ή θεωρούνται λίγα?

 

Επίσης αυτό που λες για την προσφορά για την cosmote, και εγώ έτσι νόμιζω, αλλά λέω μπας και!!

Edited by Avadonmod
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Με πήραν από Vodafone και μου είπαν ήρθε στη περιοχή μου (ελευσινα) οπτική ίνα. Και μπορούν να αναβαθμίσουν σε vdsl εγγυημένα 40 mbps. Εγώ τώρα έχω 24 γραμμή, με το ζόρι πιάνω 12 mbps. Να τους πιστέψω;
Link to comment
Share on other sites

 

Επίσης, αν πάρω τηλέφωνο στη cosmote και τους πω ότι σκέφτομαι να πάω στη βονταφον η οποία μου προσφέρει την τάδε προσφορά, θέλετε να μου προσφέρετε την ίδια ή παρόμοια ώστε να μείνω σε εσάς? Παίζει να μου πουν οκ λέτε? Το έχει κάνει κανείς?

 

Ευχαριστώ!!

 

Να πάρεις τηλέφωνο. Κάλεσα την Vodafone 1,5 μήνα πριν λήξει το συμβόλαιό μου ( ήμουν 6 χρόνια στην Vodafone ερχόμενος από HOL) και τους είπα οτι είχα καλύτερή προσφορά από την Nova. Μου είπαν οτι δεν έχουν να μου κάνουν κάποια αντιπροσφορά. Έκλεισα την γραμμή και κάλεσα ξανά μετά από λίγο. Τους είπα ( σε άλλο υπάλληλο στο τηλεφωνικό κέντρο) οτι στο τέλος του συμβολαίου μου, θέλω να κάνω διακοπή, με ρώτησαν το γιατί και είπα ότι έχω καλύτερή προσφορά και μου είπαν θα κρατήσουν το αίτημα μου για διακοπή της γραμμής αλλά δεν θα γίνει αυτόματα από αυτούς και ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα. 4 - 5 μέρες μετά με κάλεσαν και μου είπαν ότι εάν κάνω ανανέωση για 24 ακόμα μήνες θα έχω πάγιο 1,9€ πιο κάτω από αυτό που είχα και 60 λεπτά δωρεάν πριν κινητά, αρκέι να κάνω τώρα την αποδοχή της προσφοράς. Την έκανα και εδώ και λίγους μήνες είμαι με το νέο πάγιο.

.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απαντηση. Πήρα τηλέφωνο και είπα το ίδιο με εσένα, αλλά μου είπε ότι δεν απαιτείται διακοπή γίνονται όλα αυτόματα. Επικοινωνησα με τη βονταφον στη συνέχεια ώστε να προβώ σε αλλαγή γραμμής σε αυτούς, και μου έστειλε μέσω εμαιλ το συμβόλαιο. Ωστόσο πρόσεξα ότι μετά το πέρασμα των 24 μηνών του συμβολαιου, η χρέωση θα είναι 40+ ευρώ αντί για 20 που είναι η προσφορά. Αν δεν κανω λάθος, τα πακέτα προσφοράς είναι μόνο για νέους χρήστες και συνεπώς τα 40+ ευρώ μετά είναι πολλά.. Θα προτιμήσω μάλλον να παραμείνω στην cosmote με 28.5 το μήνα.
Link to comment
Share on other sites

μετά τα δύο χρόνια θα κάνεις νέο συμβόλαιο διετές επίσης.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απαντηση. Πήρα τηλέφωνο και είπα το ίδιο με εσένα, αλλά μου είπε ότι δεν απαιτείται διακοπή γίνονται όλα αυτόματα. Επικοινωνησα με τη βονταφον στη συνέχεια ώστε να προβώ σε αλλαγή γραμμής σε αυτούς, και μου έστειλε μέσω εμαιλ το συμβόλαιο. Ωστόσο πρόσεξα ότι μετά το πέρασμα των 24 μηνών του συμβολαιου, η χρέωση θα είναι 40+ ευρώ αντί για 20 που είναι η προσφορά. Αν δεν κανω λάθος, τα πακέτα προσφοράς είναι μόνο για νέους χρήστες και συνεπώς τα 40+ ευρώ μετά είναι πολλά.. Θα προτιμήσω μάλλον να παραμείνω στην cosmote με 28.5 το μήνα.

 

Αυτό με το πάγιο στα 40+ € ισχύει μονάχα εάν δεν κάνεις παράταση της προσφοράς για ακόμα δύο χρόνια όταν λήξουν τα δύο πρώτα χρόνια της προσφοράς. Εαν κάνεις παράτασή είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα σου δώσουν πάγιο πιο χαμηλό από αυτό που θα έχεις για τα δύο πρώτα χρόνια.

.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπήκα πριν λίγο στη σελίδα της Vodafone να πληρώσω λογαριασμό και είδα ότι στο home page παίζει αυτή η προσφορά! Αρκετά καλή θα έλεγα (αν έχει και δωρεάν ενεργοποίηση θα είναι τέλεια)! :happy:

 

Απεριόριστα αστικά & υπεραστικά + Internet με ταχύτητα έως 24Mpbs & 240' προς κινητά Ελλάδος στα 20,44€.

 

Οπότε όσοι ενδιαφέρεστε για φορητότητα, αξίζει να το δείτε.

 

https://www.vodafone.gr/vodafone-triple-play-full-promo/?m_source=eshop-tile&m_medium=banners&m_name=20190409-double-play-20-44

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα πριν λίγο στη σελίδα της Vodafone να πληρώσω λογαριασμό και είδα ότι στο home page παίζει αυτή η προσφορά! Αρκετά καλή θα έλεγα (αν έχει και δωρεάν ενεργοποίηση θα είναι τέλεια)! :happy:

 

Απεριόριστα αστικά & υπεραστικά + Internet με ταχύτητα έως 24Mpbs & 240' προς κινητά Ελλάδος στα 20,44€.

 

Οπότε όσοι ενδιαφέρεστε για φορητότητα, αξίζει να το δείτε.

 

https://www.vodafone.gr/vodafone-triple-play-full-promo/?m_source=eshop-tile&m_medium=banners&m_name=20190409-double-play-20-44

 

την ξερω αυτην την προσφορα εδω και ενα μηνα την εδινε το καταστημα και απο το 13830 που ειχα παρει να ζητησω προσφορα , και οντως για φορητοτητες ειναι δωρεαν η μεταφορα. και η ομιλια ευτυχως δεν ειναι voip.

θελουμε φετος απεριοριστα data σε ολους τους παροχους κινητης τηλεφωνιας στην Ελλαδα για ολο το καλοκαιρι. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή έβαλα το 2018. Πολύ καλή.

Επίσης όποιος θέλει μπορεί να ζητήσει δωρεάν μια CU καρτούλα με 120'/μήνα. Την έχει βολευτεί ο πατέρας μου. Μια ανανέωση 10€ κάθε 3μηνο χρειάζεται για να μην μπει φραγή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή έβαλα το 2018. Πολύ καλή.

Επίσης όποιος θέλει μπορεί να ζητήσει δωρεάν μια CU καρτούλα με 120'/μήνα. Την έχει βολευτεί ο πατέρας μου. Μια ανανέωση 10€ κάθε 3μηνο χρειάζεται για να μην μπει φραγή.

 

Καλησπέρα φίλε, μου έκαναν την μεταφορά σημερα απο την wind με αυτό το συμβόλαιο στα 20.44€ αλλα δεν μου είπαν για τέτοια δυνατότητα κάρτας με 120 λεπτά προς όλους. Απο που το ζητάω;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

(Επικείμενος) συνδρομητής σταθερής double play, έπειτα από επικείμενη μετάβαση από ΟΤΕ όπου ήμουν από ανέκαθεν, ελπίζω η πρώτη φορά σε άλλο πάροχο να μη το μετανιώσω.

(Ακόμα είμαι σε φάση προς την ενεργοποίηση με λίγα λόγια, ενώ μου έχουν στείλει το modem/router - H 300s).

 

Στο θέμα του ποσταρίσματός μου:

Πάνω στο modem/router του ΟΤΕ (speedport entry 2i) έχω συνδεδεμένο ένα ρούτερ του εμπορίου, διαμέσω κλήσης PPPoE, και έτσι έχω το speedport του ΟΤΕ μόνο ως modem να διαχειρίζεται μόνο την Vobb τηλεφωνία, και το ρούτερ που έχω συνδέσει (από την θύρα LAN του Speedport προς την Wan θύρα του ρούτερ) για wifi, και μοίρασμα IPs.

Να σημειώσω εδώ, ότι έχω τηλεφωνία Voip στον ΟΤΕ, όπως επίσης Voip θα παραμείνει και στην Vodafone.

Στο διά ταύτα: Υπάρχει κάποιος άλλος, που στο H 300s της Vodafone, να έχει κάνει παρόμοια συνδεσμολογία διαμέσω PPPoE;

 

Και εάν όχι, με τηλέφωνο στην τεχνική τους υποστήριξη, γυρίζουν το h 300s σε bridge mode;

Το έχει κάνει κανείς;

 

Αυτό που θέλω εν ολίγοις, είναι να μην αχρηστευτεί το Router που έχω καθότι ποτέ δε χρησιμοποιώ τα routers των παρόχων για wifi, και δε θέλω επίσης να το χρησιμοποιήσω ως repeater, αλλιώς θα είχα αγοράσει ένα τέτοιο, με λίγα λόγια θέλω να μάθω εάν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει το modem / router της vodafone με PPPoE passthrough ή με bridge mode.

 

Τέλος, επειδή το modem / router αυτό είναι κλειδωμένο για να φτιάξει κάποιος μόνος του bridge (γιατί απ'όσο το έχω ψάξει είναι πολύ δύσκολο οι τεχνικοί της Vodafone να το γυρίσουν σε bridge, -είναι η πολιτική της εταιρείας-) , ξέρει κάποιος τους κωδικούς root του h 300s ώστε να το κάνει κάποιος από μόνος του;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια -τυχόν- απάντηση.

Myphone.gr: Xiaomi Forum Moderator

Redmi Note 9 Pro 6-128 / 5020 mAh / 64mp / 30W Q.charge / 4G+

Guides Redmi Note 9 Pro & Xiaomi Guides

50121532128_76c8201c20_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε, μου έκαναν την μεταφορά σημερα απο την wind με αυτό το συμβόλαιο στα 20.44€ αλλα δεν μου είπαν για τέτοια δυνατότητα κάρτας με 120 λεπτά προς όλους. Απο που το ζητάω;

 

Αυτή τη ζητάς στις διαπραγματεύσεις. Μετά χλωμό να στη δώσουν. Ίσως αν πας και κάνεις αίτημα ακύρωσης, να τη ζητήσεις στο τηλ που θα σε πάρουν.

Εγώ ζήταγα και την sms με τα data που δίνουν από τη wind αλλά αυτή δε την δίνουν με τπτ

Link to comment
Share on other sites

Από 19/7 παύει να λειτουργεί το 2130013844.

Θα πρέπει να καλούμε 13830 και να βρούμε κανένα άλλο σταθερό για να μην χρεωνόμαστε για την αυτονόητη υποχρέωσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

Link to comment
Share on other sites

Από 19/7 παύει να λειτουργεί το 2130013844.

Θα πρέπει να καλούμε 13830 και να βρούμε κανένα άλλο σταθερό για να μην χρεωνόμαστε για την αυτονόητη υποχρέωσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

Μπορείς να καλείς σε αυτό αλλά είναι κινητό +306944403830

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Από 19/7 παύει να λειτουργεί το 2130013844.

Θα πρέπει να καλούμε 13830 και να βρούμε κανένα άλλο σταθερό για να μην χρεωνόμαστε για την αυτονόητη υποχρέωσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

 

Για βλάβες υπάρχει το δωρεάν 13840.

Link to comment
Share on other sites

Πειραία με FTTH το τεστ είναι σε WiFi

 

http://ibb.co/t43Dx8V

 

http://ibb.co/t43Dx8V

 

D:98 Mbps

U:12 Mbps

Edited by poseidon2004

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Από 19/7 παύει να λειτουργεί το 2130013844.

Θα πρέπει να καλούμε 13830 και να βρούμε κανένα άλλο σταθερό για να μην χρεωνόμαστε για την αυτονόητη υποχρέωσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

 

Μια χαρά γίνεται η δουλειά και από το live chat.

Link to comment
Share on other sites

6944403830, δεν υπάρχει σταθερό. Υπενθυμίζω ότι για βλάβες καλείτε 13840 δωρεάν από κάθε κινητό ή σταθερό.
Link to comment
Share on other sites

6944403830, δεν υπάρχει σταθερό. Υπενθυμίζω ότι για βλάβες καλείτε 13840 δωρεάν από κάθε κινητό ή σταθερό.

 

Οσοι είναι ήδη στην Vodafone και θέλουν βοήθεια για κάτι.. δεν έχουν λόγο να καλέσουν πουθενά αλλού παρα μόνο το 13840 έχεις απόλυτο δίκιο!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Πρόσφατα κάναμε αίτηση στη Vodafone για το σπίτι της θείας μου γιατί δυστυχώς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τους λογαριασμούς του ΟΤΕ.Μας δώσανε ραντεβού για χθες Τρίτη και όχι μόνο δεν εμφανίστηκε κανείς ενώ περιμέναμε,μας έκοψαν και το τηλέφωνο από τον ΟΤΕ (λογικά αποδεσμευσαν την γραμμή).Μιλήσαμε με Vodafone μας είπαν έχετε δίκιο το δώσανε βλάβη και περιμένουμε.Το θέμα είναι ότι η γυναίκα είναι 90 χρονών και μένει μόνη της και αυτή τη στιγμή είναι ξεκρέμαστη σε οτιδήποτε και αν μας χρειαστεί.Υπάρχουν κάποιες ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε εμείς ή απλά περιμένουμε;Οποιαδήποτε συμβουλή θα μας είναι χρήσιμη.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Πρόσφατα κάναμε αίτηση στη Vodafone για το σπίτι της θείας μου γιατί δυστυχώς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τους λογαριασμούς του ΟΤΕ.Μας δώσανε ραντεβού για χθες Τρίτη και όχι μόνο δεν εμφανίστηκε κανείς ενώ περιμέναμε,μας έκοψαν και το τηλέφωνο από τον ΟΤΕ (λογικά αποδεσμευσαν την γραμμή).Μιλήσαμε με Vodafone μας είπαν έχετε δίκιο το δώσανε βλάβη και περιμένουμε.Το θέμα είναι ότι η γυναίκα είναι 90 χρονών και μένει μόνη της και αυτή τη στιγμή είναι ξεκρέμαστη σε οτιδήποτε και αν μας χρειαστεί.Υπάρχουν κάποιες ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε εμείς ή απλά περιμένουμε;Οποιαδήποτε συμβουλή θα μας είναι χρήσιμη.
Η γραμμή μεταφέρθηκε στην Vodafone ή είναι ακόμα στον ΟΤΕ ;

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή μεταφέρθηκε στην Vodafone ή είναι ακόμα στον ΟΤΕ ;

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Η γραμμή έφυγε από τον ΟΤΕ και από τότε το τηλέφωνο είναι νεκρό.Μας είχαν δώσει ραντεβού την Τρίτη και την τρίτη νεκρωσε και το τηλέφωνο

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα...Σήμερα ενεργοποιηθηκε η γραμμή χωρίς το ρουτερ που θα μας το φέρουν μια άλλη μέρα αλλά με ένα τεράστιο λάθος.Μας έδωσαν άλλο αριθμό και πήραμε τηλέφωνο στο κατάστημα να τους πούμε ότι ήταν φορητότητα και αφού το είδαν μας είπαν ότι έγινε ένα λάθος που συμβαίνει σπάνια ότι οι τεχνικοί κουμπωσαν τα καλώδια σε λάθος γραμμές.Ταλαιπωρια μου μυρίζει από δω και πέρα....
Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει στο app στην σταθερή γραμμή που έχω στη vodafone. Μπορώ στο ίδιο app να προσθέσω κινητο ΤΡΙΤΟΥ (άλλο αφμ), η μόνο δικό μου κινητό (που δεν εχω) ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...