Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελος καλο, ολα καλα λοιπον. Απο τη στιγμη που αναγνωρισαν το λαθος τους δε νομιζω πως χρειαζεται πεσουν μπινελικια!

 

 

 

Και τι θα καταγγειλει; Αφου σου ειπε πως παραδεχτηκαν το λαθος του συστηματος. Καταγγελια να εκανα αμα η HOL ισχυριζοταν πως οι κλησεις εγιναν και να πληρωσει τα λεφτα.

 

θα διαφωνήσω....γιατι ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΑ ΚΑΝΟΥΝ.... επειδη παντα καποιος θα βρεθει να πει....αστο μωρε περασε οκ...

θελει βρισιδι και καταγγελια στο ΕΕΤΤ, οπως προειπε καποιος.....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Για σκέψου να ηταν κάποιος παππούς η γιαγιά η κάποιος που δεν θα ήξερε τι να κανει,απλα θα πλήρωνε το ποσο χωρίς να ξέρει.

Οσο δεν καταγγελουμε τέτοιες πολιτικές(γιατί σίγουρα δεν είναι απλα ενα λαθος),τοσο θα τις βρίσκουμε μπροστά μας!

Link to comment
Share on other sites

Οταν ξερεις οτι το μηνα πρεπει να πληρωσεις "X"€ και σου ερχεται "10Χ" o λογαριασμος, αν μη τι αλλο, θα πρεπει να το ψαξεις. Δηλαδη οπως ζητας να εχεις σωστους πωλητες πρεπει και εσυ να γινεις σωστος καταναλωτης. Τη δυναμη την εχεις εσυ και οχι η ΗOL και η καθε HOL. Αυτοι σε εχουν αναγκη και οχι εσυ αυτους.

 

Η καταγγελια δυστυχως δε θα σωσει κανεναν παππου και καμια γιαγια, εχουν γινει πολλες και συνεχιζουν να κανουν οι παροχοι τα ιδια λαθη. Βλεπεις ειναι περισσοτερα αυτα που κερδιζουν απο αυτα που δινουν πισω! ;)

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Οταν ξερεις οτι το μηνα πρεπει να πληρωσεις "X"€ και σου ερχεται "10Χ" o λογαριασμος, αν μη τι αλλο, θα πρεπει να το ψαξεις. Δηλαδη οπως ζητας να εχεις σωστους πωλητες πρεπει και εσυ να γινεις σωστος καταναλωτης. Τη δυναμη την εχεις εσυ και οχι η ΗOL και η καθε HOL. Αυτοι σε εχουν αναγκη και οχι εσυ αυτους.

 

Η καταγγελια δυστυχως δε θα σωσει κανεναν παππου και καμια γιαγια, εχουν γινει πολλες και συνεχιζουν να κανουν οι παροχοι τα ιδια λαθη. Βλεπεις ειναι περισσοτερα αυτα που κερδιζουν απο αυτα που δινουν πισω! ;)

 

και αυτό σημαί΄νει δηλαδή οτι πρέπει να τα αφήνουμε έτσι ?

Link to comment
Share on other sites

και αυτό σημαί΄νει δηλαδή οτι πρέπει να τα αφήνουμε έτσι ?

 

Φιλε μου μαζι σου να φαμε το "κεφαλαιο".... νομικα δε ξερω, αλλα στην προκειμενη περιπτωση με το φτωχο μου το μυαλο, απο τη στιγμη που ο παροχος αναγνωρισε το λαθος του, και μαλιστα εκανε και "δωρο" το επομενο μηνιαιο παγιο, δεν νομιζω πως η καταγγελια σου θα στεκει. :)

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μαζι σου να φαμε το "κεφαλαιο".... νομικα δε ξερω, αλλα στην προκειμενη περιπτωση με το φτωχο μου το μυαλο, απο τη στιγμη που ο παροχος αναγνωρισε το λαθος του, και μαλιστα εκανε και "δωρο" το επομενο μηνιαιο παγιο, δεν νομιζω πως η καταγγελια σου θα στεκει. :)

 

κατσε γιατι κατι ισως να ειπα λαθος :) ουτε ειναι φτωχο σου το μυαλο, ουτε εγω θα κινήσω επανάσταση :D

αυτο που λεω ε΄ναι οτι οταν ειναι καποιος σε μια οθονη μπροστα και σου λεει "μα ρε μεγαλε την βλεπω την κληση που εχεις κανει....ειναι εξη ώρες σε κινητο...τωρα το τι λες εσυ το ακουω βερεσε" ΔΕΝ ειναι κατι που πρεπει να περασει ετσι.... αυτο λεω.

οκ, δεν καταγγελία δεν κανει τιποτα, μαζι σου.

ΣΙΓΟΥΡΑ ομως πρεπει να πεσουν μπινελικια!!! αυτο εννοω....δεν ανεχομαι εγω (αν ημουν στην θεση της) απο κανεναν να με κοροιδεύει ετσι :D

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να της στείλουν μήνυμα στο κινητό όταν έφτανε η ομιλία της στο 80%(στις 4 ώρες δηλαδή)!

Δεν το γνώριζα αυτό. Για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αυτή χρειάζεται να κάνουμε κάτι? Έχω dp με 300 λεπτά προς κινητά & κινητό στη vodafone και δεν μου έχει έρθει τέτοιο μήνυμα έως τώρα (δεν έχω ξεπεράσει όμως τα 300 λεπτά ...)

Link to comment
Share on other sites

κατσε γιατι κατι ισως να ειπα λαθος :) ουτε ειναι φτωχο σου το μυαλο, ουτε εγω θα κινήσω επανάσταση :D

αυτο που λεω ε΄ναι οτι οταν ειναι καποιος σε μια οθονη μπροστα και σου λεει "μα ρε μεγαλε την βλεπω την κληση που εχεις κανει....ειναι εξη ώρες σε κινητο...τωρα το τι λες εσυ το ακουω βερεσε" ΔΕΝ ειναι κατι που πρεπει να περασει ετσι.... αυτο λεω.

οκ, δεν καταγγελία δεν κανει τιποτα, μαζι σου.

ΣΙΓΟΥΡΑ ομως πρεπει να πεσουν μπινελικια!!! αυτο εννοω....δεν ανεχομαι εγω (αν ημουν στην θεση της) απο κανεναν να με κοροιδεύει ετσι :D

 

Και πολύ εύκολα θα ισχυριστεί ότι από κόλλημα του συστήματος εμφανίστηκε τέτοια κλήση και αντίστοιχα η χρέωση, αλλά φάνηκε ότι είναι λάθος και το διόρθωσαν. Δεν νομίζω ότι μπορεί να σταθεί τέτοια καταγγελία στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB

Link to comment
Share on other sites

Μα πως θα διαμαρτυρηθεις για κατι που τελικα ποτε δεν εγινε !!! Σας θυμιζω πως δεν διωκεται η προθεση αλλα η πραξη μονο. Και στην περιπτωση που αναφερετε δεν υπαρχει καμμια πραξη αλλα τουναντιον υπαρχει μεταμελεια και προσπαθεια αποκαταστασης της οποιας ταλαιπωριας. Χαιρομαι που σαν εταιρεια δεν εμεινε στο ´´ συγγνωμη λαθος ´´ και ουτε γατα ουτε ζημια αφου τελικα κανεις δεν χρεωθηκε τιποτα αλλα αναγνωριζοντας την ψυχικη ταλαιπωρια που προκληθηκε προσεφερε κατι ως δωρο. Αν μαλιστα το εκαναν και χωρις να ζητηθει εχει ακομη περισσοτερη αξια για μενα.
Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

καλησπέρα σας,

 

αντιμετωπίζω πρόβλημα μετά τις τελευταίες βροχοπτώσεις με την HOL, συγκεκριμένα εδώ και δύο ημέρες δεν έχω τηλέφωνο και ιντερνετ. Ο τεχνικός της HOL (ευγενέστατος) μου εξήγησε ότι υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στην περιοχή (Νεάπολη, Νίκαια) και ότι προωθεί το αίτημα μου στον ΟΤΕ, διότι φαίνεται να έχω έντονο θόρυβο στην γραμμή ...

 

Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία σε πόσες ημέρες μεταφράζεται αυτό;

 

Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από HOL (τα τελευταία 2 χρόνια) και δεν είχα ξανά κάποια δυσλειτουργία σε τηλέφωνο ή ιντερνετ (πέρα από το κλασσικό ότι σε 24αρα σύνδεση, το μέγιστο σε download ήταν 560 ... )

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αν προκειται για προβλημα των γραμμων της περιοχης απο τον οτε δεν μπορεις παρα να περιμενεις. Υπαρχει χρονικη ρητρα μεταξυ των εταιρειων αποκαταστασης της βλαβης οταν ευθυνεται ο οτε, δυο ημερων.

Ευχομαι γρηγορη αποκατασταση.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας,

 

αντιμετωπίζω πρόβλημα μετά τις τελευταίες βροχοπτώσεις με την HOL, συγκεκριμένα εδώ και δύο ημέρες δεν έχω τηλέφωνο και ιντερνετ. Ο τεχνικός της HOL (ευγενέστατος) μου εξήγησε ότι υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στην περιοχή (Νεάπολη, Νίκαια) και ότι προωθεί το αίτημα μου στον ΟΤΕ, διότι φαίνεται να έχω έντονο θόρυβο στην γραμμή ...

 

Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία σε πόσες ημέρες μεταφράζεται αυτό;

 

Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από HOL (τα τελευταία 2 χρόνια) και δεν είχα ξανά κάποια δυσλειτουργία σε τηλέφωνο ή ιντερνετ (πέρα από το κλασσικό ότι σε 24αρα σύνδεση, το μέγιστο σε download ήταν 560 ... )

 

Ευχαριστώ

 

 

γενικα να ξεεις οτι οταν υπαρχει φοβερη βροχοπτωση και φοβερο κρύο οι γραμμές δνε παιζουν καλα.

αυτο βεβαια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δικο σου προβλημα,

αυτο που ΠΡΕΠΕΙ κατα την γνωμη μου να κανεις, ειναι να σημειωσεις ωρα και μερα που δηλσωσες το προβλημα, και να ξανασημειώσεις ωρα και μερα που αποκατασταθηκε

και να ζηησεις αποζημιωση για αυτο το διαστημα που δεν δουλευε καλα

δεν στο λεω στην τυχη, ειναι υποχρεωση τους, και δεν θα εισαι ο μονος που το εχει κανει

Link to comment
Share on other sites

απλά περιμένεις, και ξανακαλείς κάθε 2 μέρες γιατί ο ΟΤΕ κάνει καμμιά φορά την εξυπνάδα να κλείνει τη βλαβη χωρίς να έχει διορθώσει κάτι για να αποφύγει τη ρήτρα προς τη ΧΟΛ.

Ζήτα και τον αριθμό βλάβης (ticket number) για να έχεις το ιστορικό και να ζητήσεις την πίστωση - αν και τώρα τελευταία η ΧΟΛ πιστώνει και χωρίς να το ζητήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δύο εβδομάδες μετά και το πρόβλημα παραμένει. Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ και το μόνο που μου λένε είναι οτι το ελέγχει ο ΟΤΕ.

 

Να δω πόσο θα τραβήξει το όλο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν γνωριζει καποιος κατι σχετικο αλλα το γραφω και εδω.

Ημουν στον οτε και η λειτουργουσε κανονικα η δυνατοτητα συνδεσης με τον συναγερμο μου μεσω dtmf τονων. Δηλαδη καλουσα την γραμμη μου και μετα απο καποια χτυπηματα ανοιγε η γραμμη και ακουγονται τονοι (οπως στο φαξ). Πληκτρολογουσα τον κωδικο και ειχα την δυνατοτητα ελεγχου του συναγερμου.

Εδω και 2 μηνες που ηρθα στην hol μολις απαντα την γραμμη ο συναγερμος, αυτη κλεινει πριν προλαβω να πληκτρολογησω οτιδηποτε. Την γραμμη δεν την κλεινει ο συναγερμος αφου συνεχιζει να εκπεμπει τονους περιμενοντας να ματαια συνδεθει.

Εννοειται πως ο συνσγερμος εχει ελεγχθει πληρως απο το τεχνικο τμημα της κατασκευαστριας εταιρειας οσον αφορα στην ορθοτητα των ρυθμισεων και συνδεσεων.

Γνωριζει μηπως καποιος κατι παραπανω ;

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

H hol οδηγει τις εξελιξεις με τιμολογιακές μεταβολές

https://www.hol.gr/sites/default/files/gr/company/press_releases/anakoinosi.pdf

Αυξηση στα παγια, χρεωση στο 13844, τελος ανανεωσης συμβολαιου, αυξηση χρεωσεων κλησεων κλπ

Link to comment
Share on other sites

H hol οδηγει τις εξελιξεις με τιμολογιακές μεταβολές

https://www.hol.gr/sites/default/files/gr/company/press_releases/anakoinosi.pdf

Αυξηση στα παγια, χρεωση στο 13844, τελος ανανεωσης συμβολαιου, αυξηση χρεωσεων κλησεων κλπ

 

Μάλιστα... Όχι ότι έχω χολ, αλλά πάντα ενημερώνομαι γενικώς να ξέρω τι θα προκύψει στο μέλλον και σε άλλους παρόχους... Πάντως τώρα είναι ευκαιρία να σπάσει κανείς το συμβόλαιο αζημίως, όπως γράφει και κάτω από την αρίθμηση στο pdf. Είτε αν το σκεφτόταν κανείς από πριν είτε αν νευρίασε με τις αλλαγές και όντως θέλει να φύγει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ξέρει κανείς πιο ρουτερ δίνει πλέον η Hol; παλαιότερα έδιναν ενα alcatel cellpipe 7130. Ευχαριστώ

 

Technicolor Td 5136 V2...

Link to comment
Share on other sites

Δύο εβδομάδες μετά και το πρόβλημα παραμένει. Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ και το μόνο που μου λένε είναι οτι το ελέγχει ο ΟΤΕ.

 

Να δω πόσο θα τραβήξει το όλο θέμα...

 

Καλή χρονιά σε όλους μας, κλασσικά και αναμενόμενα παραμενω χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μου έδωσαν ενα prepaid USB stick καρτοιντερνετ για το ξεκαρφωμα αλλά επί της ουσίας τίποτα. Αναμονή από ΟΤΕ ... Μήπως να πάω σε ΟΤΕ τουλάχιστον να έχω κάποιον να κυνηγάω ή να μου δίνει μια σωστή απάντηση;

Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλά σε όλους.

Άν και από τον Ιούνιο έληξε το συμβόλαιο μου (double play 24 απεριοριστα αστικά-υπεραστικά) όπου πλήρωνα περίπου 23 ευρώ, λησμόνησα να ζητήσω νέα προσφορά και μου ερχόταν κάθε μήνα λογαριασμός 34 ευρώ περίπου.

Σήμερα ανανέωσα σε double play 300+24gb με 16 ευρώ περίπου ελπίζοντας να αλλάξει τα στοιχεία του κινητού vodafone που έχει ο αδερφός μου ώστε να έχω ακόμα μια μείωση 3 ευρώ περίπου, καθως έτσι κ αλλιώς δεν μιλάω και πολύ στο τηλέφωνο.

Ηθελα να ρωτήσω εάν όσοι εχετε το HOL TV εάν αξίζει καθώς μου το προσέφεραν με 4,00 επιπλέον το μήνα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας

Link to comment
Share on other sites

Πώς πέτυχες τόσο καλή τιμή;

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...