Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

2 minutes ago, josuts said:

Σε ευχαριτσω.Μου ειχαν πει 20 ευρω το μηνα.τηλεφωνο σταθερο κ ιντερνετ.24 asdl κ οι πρωτοι 6 μηνες δωρεαν.Σημερα το πρωι τους καλεσα εγω μηπως γινει ακυρωση αφου αποδεχθηκα την νεα προσφορα της κοσμοτε αλλα λογο οτι εχουν περασει οι 14 μερες δεν γινεται.Κ η κοπελα καπως νευριασμενη στην φωνη ειπε οτι βλεπει αυριο να ενεργοιποιηθει το νουμερο μου σε αυτους κ μετα να ξαναμιλαω με την κοσμοτε ωστε να αρχισει η διαδικασια επιστροφης μου στην προσφορα που μου εκαναν

Όπως και να έχει κοίτα το συμβόλαιο! Αν δεν το έχεις ζητά το για να αποφύγεις τυχόν μπλεξίματα αργότερα 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, AlexM2 said:

Όπως και να έχει κοίτα το συμβόλαιο! Αν δεν το έχεις ζητά το για να αποφύγεις τυχόν μπλεξίματα αργότερα 

ναι βεβαια εχεις δικιο.Με σμσ ειχαν στειλει αλλα δεν εχω τα μηνυματα αυτα οποτε κ θα ξαναμικησω μαζι τους.Κ εκτος του τι θα πληρωσω σε αυτους θα πρεπει να επιστρεψω κ το ρουτερ που μου εχουν στειλει κ για το οποιο μου ειχαν πει αλλα 4 ευρω το μηνα περιπου θα με χρεωναν.Αλλα μιας κ εχω της κοσμοτε κ θα παραμεινω σε αυτην θα το επιστρεψω της νοβα

Link to comment
Share on other sites

On 14/5/2023 at 8:31 ΜΜ, johnny_htc said:

...Αν θε ςαναεβασε stats με "τρελαμένη" γραμμή να δούμε, τι ώρες το έχεις παρατηρήσει και υπομονή για οπτικές καααποια στιγμή που ευτυχώς όπως λέει το boss του ΟΤΕ φαίνεται να είναι και σίγουρα είναι σε προτεραιότητα. Άμα έχουν τελειώσει με αστικά κέντρα, σίγουρα ζυγωνει η ώρα για επαρχία μεριά. Και πολύ το άργησαν τόσα χρόνια... 

🤔 Δε ξέρω πόσο τρελαμένη την πέτυχα. Screenshot_2023-05-16-16-23-49-18_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.thumb.jpg.6fe0cfc09c5f903b09c6b987e83b8c05.jpg

3':35" δεν κατάφερε να "βρει" σερβερ για να κάνει τεστ 

Screenshot_2023-05-16-18-41-12-14_c1ebbaff44ba152fb7f7c2e1f7129fd1.thumb.jpg.4da7fa858875d58bf4755e7051edd60f.jpg

Έγραψα και σήμερα στο τσατ 

139818271_1.thumb.jpg.64c7d721c28d7180004a85180e552c44.jpg

433204927_2.thumb.jpg.abed397eee646d4867996f4dde38b36e.jpg

428689152_3.thumb.jpg.9524dd53acebb82d19b8d77001ffdd00.jpg

499794924_4.thumb.jpg.791313c055704a5868eeae694e9e21d8.jpg

IMG_20230516_184657.thumb.jpg.477be3f7e9e01d25645372b370cf2e36.jpg

1268253582_5.thumb.jpg.ac3e14ef215f83a2f7d5ce8020f371eb.jpg

571223954_6.thumb.jpg.358d66f00c8da0e7c74782d888f31346.jpg

Μετα από αυτή την στιχομυθία δέχτηκα το τηλεφώνημα που περίμενα, όχι από τον προϊστάμενο της εξυπηρέτησης "τσατ" αλλά από τον τεχνικό που είχε διορθώσει το πρόβλημα την προηγούμενη φορά. 

(η συνέχεια σε λίγο) 

(συνεχίζω) 

Εντόπισε μια αλλαγή στις ρυθμίσεις του ρουτερ, για την ακρίβεια ενώ είχε ξεχωρίσει τις 2 μπάντες του wifi σε 2,4G και 5G, τις βρήκε ξανά ως μία με το όνομα 2,4/5G ενώ το είχε ρυθμίσει το θέμα την προηγούμενη φορά. Δεν ξέρει που οφείλεται η αλλαγή των ρυθμίσεων του wifi, ίσως σε κάποια αναβάθμιση;

Ο συγχρονισμός είναι αισθητά πεσμένος και βρίσκει στο σύστημα και μία τεχνική εργασία να εκκρεμεί, εργασία που δεν έχει σχέσει (όπως μου είπε) με τα παράπονα μου των τελευταίων ημερών. 

Όπως και να έχει θα έχει την γραμμή υπό την υποψία του 😁 και θα με καλέσει αύριο την ίδια ώρα ότι και να παρατηρήσει. Τον ευχαρίστησα, του ζήτησα να μπει για λίγο στην θέση μου τους τελευταίους 14+ μήνες και του ευχήθηκα καλό απόγευμα. 

 Οπότε: «εις αύριον τα σπουδαία»

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριτσω.Μου ειχαν πει 20 ευρω το μηνα.τηλεφωνο σταθερο κ ιντερνετ.24 asdl κ οι πρωτοι 6 μηνες δωρεαν.Σημερα το πρωι τους καλεσα εγω μηπως γινει ακυρωση αφου αποδεχθηκα την νεα προσφορα της κοσμοτε αλλα λογο οτι εχουν περασει οι 14 μερες δεν γινεται.Κ η κοπελα καπως νευριασμενη στην φωνη ειπε οτι βλεπει αυριο να ενεργοιποιηθει το νουμερο μου σε αυτους κ μετα να ξαναμιλαω με την κοσμοτε ωστε να αρχισει η διαδικασια επιστροφης μου στην προσφορα που μου εκαναν
Λοιπόν όσοι θέλουν να κάνουν αλλαγή παρόχου αλλά να έχουν και το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση καλύτερης αντιπροσφοράς από τον προηγούμενο πάροχο η λύση είναι να επιλέγεις την παραίτηση από το δικαίωμα της ατελούς υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.( Υπάρχει μια επιλογή στο συμβόλαιο που σου στέλνουν) Σε αυτή την περίπτωση ο νέος πάροχος ξεκινάει άμεσα τη διαδικασία μεταφοράς της γραμμής και ο νέος πάροχος ενημερώνεται άμεσα και σου κάνει (αν θέλει) αντιπροσφορά. Η διαδικασία της μεταφοράς κρατάει κάποιες μέρες. Παρόλο που έχεις παραιτηθεί από το δικαίωμα υπαναχώρησης, βάσει νόμου μπορείς ακόμη να υπαναχωρήσεις εντός 14 ημερών με την προϋπόθεση να μην έχεις ενεργοποιηθεί στο νέο πάροχο.
Αν δεν έχεις επιλέξει να παραιτηθείς από το δικαίωμα της 14 ημερών, ο νέος πάροχος καθυστερεί το αίτημα και το στέλνει μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε δεν προλαβαίνεις να κάνεις τίποτα. Όταν ενημερώνεται ο παλιός πάροχος και σου κάνει αντιπροσφορά είσαι εκτός προθεσμίας σε αυτή τη περίπτωση!
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2023 at 6:58 ΜΜ, andreasomageiras said:

🤔

Χθες (18 Μάι) κατά τις 11 το πρωί γύρισα σπίτι. 

Κάπου 12:30 δέχτηκα τηλεφώνημα από τον τεχνικό του ΟΤΕ που άρχισε να ρωτάει και αυτός με την σειρά του το τι αντιμετωπίζω, μου φάνηκε αρκετά συμπαθής με πέτυχε σε καλή διάθεση και το πήγαμε βήμα βήμα για να μπει στο νόημα ώστε να δει πως θα προχωρήσει.

Κάναμε όλα τα βήματα και ήρθε η σειρά να μου πει "κάντε και ένα Speedtest να δω κάτι"  κάπου στα 3 λεπτά δεν ξεκινούσε το τεστ και ανάλογες προσπάθειες "κύριε Ανδρέα, έρχομαι από εκεί". Ήρθε είδε και "αυτό δεν το έχω δει ξανά". 

Στο δια ταύτα, δεν ξέρω τι δεν έχει δει, μου άλλαξε πόρτα (όχι του σπιτιού) και μου έκανε αναπάντητη για τον καλέσω προσωπικά όταν δω ξανά κάτι. 

Δεν πιστεύω ότι τελειώσαμε, όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και αλλάξουν οι βουλές των άστρων και θα επανέλθει το πρόβλημα, θα δούμε τι θα κάνουμε. 

Βλέπω να κάνουμε καμιά κουμπαριά με τον τεχνικό, από το πολύ αλισβερίσι... 😁

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα όλα καλά δηλαδή; Για το ιστορικό (και την περιέργεια τη δική μου πιο πολύ ) τι στατιστικά έχεις τώρα;

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, georgeavl3 said:

Τώρα όλα καλά δηλαδή; Για το ιστορικό (και την περιέργεια τη δική μου πιο πολύ emoji14.png) τι στατιστικά έχεις τώρα;

Τώρα όλα καλά (για την ώρα) όπως κάθε φορά που λειτουργεί η γραμμή. Όπως έχω δηλώσει όταν η γραμμή λειτουργεί, πάει σφαίρα για έως 24, όταν σκαλώσει... 

Μέχρι την επόμενη φορά που θα έχω πρόβλημα, βλέπουμε. 

Τα στατιστικά, όταν γυρίσω σπίτι το απόγευμα. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

On 19/5/2023 at 10:03 ΠΜ, andreasomageiras said:

Τώρα όλα καλά (για την ώρα) όπως κάθε φορά που λειτουργεί η γραμμή. Όπως έχω δηλώσει όταν η γραμμή λειτουργεί, πάει σφαίρα για έως 24, όταν σκαλώσει... 

Μέχρι την επόμενη φορά που θα έχω πρόβλημα, βλέπουμε. 

Τα στατιστικά, όταν γυρίσω σπίτι το απόγευμα. 

Απαντώ τώρα γτ με Tapatalk χάνεσαι με τις ειδοποιήσεις και αναγκαζεσαι να δουλέψεις τελικά με τον πατροπαραδοτο τρόπο μέσω browser 😛. Οπότε εύχομαι να κρατηθεί όρθια η γραμμή και μπράβο που φαίνεται επιτέλους να δίνουν σημασία. Τρόπος του λέγειν δεν το έχω ξαναδεί αυτό σου λέει ο τεχνικός τέτοιο πράμα και στη πραγματικότητα εννοεί "ποιος μάστορας πειραματιστηκε εδώ το στανιο μου μέσα 😛" και κάτι δεν θα είχε κουμπώσει καλα(το επόμενο που θα σου έλεγα - άλλωστε φαινόταν ότι ήταν δικό τους προβλημα ". Τώρα το απεύχομαι να ξαν γυρίσει στα ίδια χάλια, αλλά αν τυχόν γίνει κάτι τέτοιο η cosmote δεν δουλεύει πλέον τα προφίλ της 8 mbps ταχύτητας που έδινε κάποτε; και στη τελική 6να σου έδινε speedbooster χωρίς να πληρώσεις φράγκο παραπάνω. Όπως και να έχει η σταθερή είναι σταθερή και αναντικαταστατη και πρέπει πάντα να δουλεύει σωστά. Πάντως στην επαρχία για να λέμε και τα καλά της (στο κομμάτι της τηλεφωνίας, δεν μιλάω γενικά) άμα δηλώσεις βλάβη και από άλλη εταιρεία και είναι θέμα ΟΤΕ, θα τρέξει ο ΟΤΕ να διορθώσει χωρίς να το παίξει ιστορία, επειδή πάνω κάτω έχουν χωρισμένα τα "τσανακια" τους και γνωρίζει ο ένας τον άλλον κάπως καλύτερα. Στις πόλεις όμως αυτό αλλάζει αρκετά... 

Link to comment
Share on other sites

Από την Παρασκευή, δεν έχω ούτε μια φορά χωρίς ίντερνετ, ενώ έχω χορτάσει "μπαφερινγκ" από την μία έχω σύνδεση από την άλλη κολλάει τόσο πολύ που γυρίζουμε οικογενειακός σε δεδομένα. 

Μένει να δούμε εάν παρουσιάσει και τα υπόλοιπα συμπτώματα (αν και έτσι κι αλλιώς είναι μη λειτουργική η σύνδεση). 

2 ώρες πέρασαν που προσπαθώ να έρθω σε επικοινωνία με κάποιον από την Cosmote. 2ωρες με την πίεση να χτυπάει μέχρι 185.

Όλοι έχουν άποψη και γνώση για το ότι δεν φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία σε περίπτωση αδυναμίας παροχής των όσων αναφέρει το συμβόλαιο, κανείς όμως δεν έχει γνώση και άποψη στο που οφείλεται η ασταθής σύνδεση της γραμμής μου. 

Έγραψα και επανέλαβα και προφορικά τα όσα τράβηξα όλο αυτό το διάστημα, τόνισα ότι κλήση μας καταγράφεται για δική μου ασφάλεια και να μην εκφέρει γνώμη ο υπάλληλος για τις περαιτέρω κινήσεις της εταιρείας, έχω αιτηθεί να πιστωθεί ο σημερινός λογαριασμός και το πρόστιμο που θα πλήρωνα εάν και εφόσον έκανα διακοπή για το έτσι θέλω. Το θέμα της ψυχικής μου αποζημίωσης θα τεθεί παρά κάτω στο ανάλογο τμήμα που θα με καλέσει. 

Επίσης ζήτησα να ενημερωθώ για το λόγο που δεν μπορεί να έχει ένα σπίτι, στην επαρχία αλλά όχι σε καμία άγονη γραμμή, σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο, κάτι που εν έτη 2023 είναι βασικό αγαθό όπως ορίζουν "Οι κανόνες της ΕΕ για το ανοικτό διαδίκτυο παρέχουν στους χρήστες το δικαίωμα πρόσβασης και/ή διανομής όσον αφορά οποιοδήποτε διαδικτυακό περιεχόμενο και υπηρεσίες της επιλογής τους. Ο πάροχος διαδικτύου δεν μπορεί να αποκλείει, να επιβραδύνει ή να μεταχειρίζεται διακριτικά περιεχόμενα, εφαρμογές ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο, με εξαίρεση 3 συγκεκριμένες περιπτώσεις, όταν πρέπει:

 

να συμμορφωθεί με νομικές υποχρεώσεις, όπως, δικαστική απόφαση για αποκλεισμό συγκεκριμένου παράνομου περιεχομένου

να διατηρήσει την ασφάλεια και την ακεραιότητα του δικτύου, όπως, για την καταπολέμηση ιών ή κακόβουλων λογισμικών

να διαχειριστεί έκτακτη προσωρινή συμφόρηση του δικτύου."

Δε με νοιάζει πλέον η όποια προσπάθεια αποκατάστασης της γραμμής. 

Μόλις τελειώσει η δική μου περίπτωση, πάω στο σταθερό του πεθερού μου, του μπατζανακι μου, του γείτονα και σιγά σιγά στα γύρω χωριά... 

Επανάσταση στην ηγεμονία την καταπίεση και την εκμετάλλευση των εταιριών τηλεπικοινωνιών...😂😂😂 Έπρεπε να προλάβω να κατέβω... 😂😂😂

Υ. Γ. Δεν ζήτησα μεγάλες ταχύτητες, σταθερή πρόσβαση στο διαδίκτυο ζήτησα. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Δέχτηκα εκ νέου τηλεφώνημα σήμερα από τεχνικό του ΟΤΕ. 

"ναι κύριε Μάγειρα ο τεχνικός είμαι, βλέπω στα σχόλια πως επικαλείστε ότι ο συγχρονισμός που βλέπετε στο ρουτερ είναι ψευδείς..." τον σταμάτησα. Ο συγχρονισμός δεν ξέρω τι είναι, σε άτακτα συχνά διαστήματα έχω διακοπή της ασύρματης σύνδεσης με αποτέλεσμα να κάνω την δουλεία μου με δεδομένα. 

Έχετε σκεφτεί μήπως φταίει το ασύρματα και να συνδέεστε ενσύρματα; 

Υπήρξα ξανά είρωνας, ωωω δε το είχα σκεφτεί, θα μου φέρετε 3 καλώδια από type c σε Ethernet από 20 μέτρα το κάθε ένα; 

Ξέρεις δεν υπάρχουν! 

Ωραία, πάμε τώρα ξανά; 

Πήγε είδε, εκτός γιατί απουσιάζουμε όλοι από το σπίτι και τώρα που με κάλεσε "βρήκα ένα καλώδιο σκισμένο, υγρασία στο κουτί του ΟΤΕ επάνω στην κολόνα και σκουριά σε επαφές μιας άλλης σύνδεσης, ίσως να φταίει αυτό". 

Ίσως, ίσως να είναι παρόμοια η κατάσταση και στα υπόλοιπα μέρη ως το "κουτί του ΟΤΕ" η καλωδίωση είναι άνω των 45 ετών μη πω 50. Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος και βάλε για να το δούμε;

Υ. Γ. Η επίσκεψη της προηγούμενης εβδομάδας, από τον άλλο τεχνικό, είχε μια κουβέντα που με έκανε να αποφύγω την επίσκεψη στον ψυχίατρο. "ξέρεις κυρ - τεχνικέ μου, για κάποια φάση άρχισα να αμφιβάλω για τον εαυτό μου, μήπως έχω εγώ το πρόβλημα και βλέπω γύρω μου προβλήματα;" η επιβεβαίωση του όμως για το παράλογο της φύσης της σύνδεσης/γραμμής μου, μου έδωσε την ψυχική δύναμη να συνεχίσω, ή θα διορθωθεί ή θα διακοπεί η σύνδεση. 

 

Κλήση από τμήμα εξυπηρέτησης πελατών/αποχρέωσης. 

Μπλα μπλα μπλα... Βλέπω ότι δεν λύνεται το πρόβλημα, μάλλον είναι παλιά τα καλώδια, να κάνουμε ατελώς διακοπή; 

-Όχι! Να λύσετε το πρόβλημα! Αν δε μπορείτε το θέλω γραπτός. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, andreasomageiras said:

Δέχτηκα εκ νέου τηλεφώνημα σήμερα από τεχνικό του ΟΤΕ. 

"ναι κύριε Μάγειρα ο τεχνικός είμαι, βλέπω στα σχόλια πως επικαλείστε ότι ο συγχρονισμός που βλέπετε στο ρουτερ είναι ψευδείς..." τον σταμάτησα. Ο συγχρονισμός δεν ξέρω τι είναι, σε άτακτα συχνά διαστήματα έχω διακοπή της ασύρματης σύνδεσης με αποτέλεσμα να κάνω την δουλεία μου με δεδομένα. 

Έχετε σκεφτεί μήπως φταίει το ασύρματα και να συνδέεστε ενσύρματα; 

Υπήρξα ξανά είρωνας, ωωω δε το είχα σκεφτεί, θα μου φέρετε 3 καλώδια από type c σε Ethernet από 20 μέτρα το κάθε ένα; 

Ξέρεις δεν υπάρχουν! 

Ωραία, πάμε τώρα ξανά; 

Πήγε είδε, εκτός γιατί απουσιάζουμε όλοι από το σπίτι και τώρα που με κάλεσε "βρήκα ένα καλώδιο σκισμένο, υγρασία στο κουτί του ΟΤΕ επάνω στην κολόνα και σκουριά σε επαφές μιας άλλης σύνδεσης, ίσως να φταίει αυτό". 

Ίσως, ίσως να είναι παρόμοια η κατάσταση και στα υπόλοιπα μέρη ως το "κουτί του ΟΤΕ" η καλωδίωση είναι άνω των 45 ετών μη πω 50. Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος και βάλε για να το δούμε;

Υ. Γ. Η επίσκεψη της προηγούμενης εβδομάδας, από τον άλλο τεχνικό, είχε μια κουβέντα που με έκανε να αποφύγω την επίσκεψη στον ψυχίατρο. "ξέρεις κυρ - τεχνικέ μου, για κάποια φάση άρχισα να αμφιβάλω για τον εαυτό μου, μήπως έχω εγώ το πρόβλημα και βλέπω γύρω μου προβλήματα;" η επιβεβαίωση του όμως για το παράλογο της φύσης της σύνδεσης/γραμμής μου, μου έδωσε την ψυχική δύναμη να συνεχίσω, ή θα διορθωθεί ή θα διακοπεί η σύνδεση. 

 

Κλήση από τμήμα εξυπηρέτησης πελατών/αποχρέωσης. 

Μπλα μπλα μπλα... Βλέπω ότι δεν λύνεται το πρόβλημα, μάλλον είναι παλιά τα καλώδια, να κάνουμε ατελώς διακοπή; 

-Όχι! Να λύσετε το πρόβλημα! Αν δε μπορείτε το θέλω γραπτός. 

Χάος με τους τεχνικούς πεδίου γνωστά και μη εξαιρετέα ιδιαίτερα που έφυγαν οι παλιοί με εθελουσία γιατί τους έκαναν τον βίο αβίωτο και οι νέοι και επειδή περνούν λίγα γκρινιάζουν και άλλοι τα παρατάνε μέσα στον μήνα. 

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Χθες Τρίτη δέχτηκα ακόμη ένα τηλεφώνημα από τεχνικό

"Ναι καλημέρα, ο τεχνικός του ΟΤΕ είμαι... Για μια βλάβη που έχετε δώσει... Το εννοείται έχει έρθει και άλλος;... Και άλλοι;... Όχι δεν έχουμε μιλήσει... Να έρθω να δω εγώ τι συμβαίνει... Πήγα, είδα, μέτρησα με το δικό μου τάμπλετ, αυτό γράφει όσο έχει η γραμμή δεν γίνεται να δείξει λάθος. Πιάνετε το μέγιστο, τι εννοείτε ότι δεν έχετε σύνδεση ανά διαστήματα; αφού έχετε πολύ καλό συγχρονισμό το βλέπω τώρα. Αν έχετε ξανά πρόβλημα δεν γίνεται τίποτα καλύτερο, ότι ήταν να πιάσει η γραμμή το πιάνει". 

Σήμερα κατά τις 11:00 θα περιμένω τηλέφωνο από τον τεχνικό του ΟΤΕ, αυτόν που δε θα έχει μιλήσει με τους προηγούμενους και θα έχει ένα τάμπλετ που "ότι γρσφει είναι θεϊκή εντολή δίχως δικαίωμα έφεσης"

Το έχω πάρει απόφαση ότι δε θα βγει άκρη, περιμένω απλά το επόμενο κόλλημα της γραμμής, σε μερικές μέρες για να κάνω την διακοπή της και να ξεμπερδέψω για την ώρα. Μετά θα ζητήσω να μάθω γιατί είναι ανέφικτη η ενσύρματη σύνδεση στην οικία μου, αυτό όμως θα  είναι μια άλλη ιστορία. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλημέρα, αυτό το σίριαλ ίσως να ξεπερνάει και την "Τόλμη και γοητεία", για όσους θυμούνται... Με τον μεγάλο έρωτα Ριτζ και Μπρουκ (αν δεν κάνω λάθος)

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, p_k said:

Φίλε μου καλημέρα, αυτό το σίριαλ ίσως να ξεπερνάει και την "Τόλμη και γοητεία", για όσους θυμούνται... Με τον μεγάλο έρωτα Ριτζ και Μπρουκ (αν δεν κάνω λάθος)

Η Μπρουκ, ήταν δεύτερη, την Καρολάιν είχε στην αρχή ο Ριτζ. 

Μη στρεβλώσουμε και την ιστορία...

Είχαν καεί φαγητά τότε... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, andreasomageiras said:

Η Μπρουκ, ήταν δεύτερη, την Καρολάιν είχε στην αρχή ο Ριτζ. 

Μη στρεβλώσουμε και την ιστορία...

Είχαν καεί φαγητά τότε... 

Ναι!

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Πιο ωραία όμως η Μπρουκ (κατ' εμέ)

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, p_k said:

Ναι!

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Πιο ωραία όμως η Μπρουκ (κατ' εμέ)

Συμφωνω και επαυξάνω. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προχθές Δευτέρα 29 Μαΐου:

Καλημέρα κύριε "Μάγειρα" ο εργολάβος για το καλώδιο είμαι, θα πάω να το αλλάξω. Μπορώ να μπω στην αυλή μου επιτρέπεις; να αλλάξω και αυτό το κομμάτι να τελειώσει το βάσανο σου; 

Καλημέρα εργολάβε, να μπεις να το φτιάξεις φυσικά. 

Πήγε (ήμουν στη δουλεία) το άλλαξε και είπα να περιμένω μερικές μέρες να δω πως θα πάει. 

Τρίτη 30 Μαΐου:

Καλημέρα κύριε Μάγειρα, ο τεχνικός είμαι. Τι πιος τεχνικός Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ λέμε από τον ΟΤΕ!

Τι θα πει έχει έρθει κι άλλος; 

Εγώ δεν έχω έρθει! 

Άκου εγώ βλέπω δήλωση βλάβης, δεν έχω έρθει εγώ οπότε ήρθα, έδωσα εντολή για αλλαγή καλωδίου.

Ναι, εντάξει έχουν έρθει και άλλοι αλλά όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια. 

Εγώ θα το λύσω. 

Τι θα πει έχουν γίνει εργασίες και περιμένεις να δεις πως θα πάει; 

Άκου αν είναι έτσι, εγώ δηλώνω αποκατάσταση και πως δεν υπάρχει πρόβλημα πλέον, ότι λύθηκε. 

Όχι δεν θα έχεις πρόβλημα ξανά. Άκου αν έχεις, μη δηλώσεις βλάβη πάρε εμένα στο κινητό αυτό που βλέπεις, άκουσες ΜΗ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΒΛΆΒΗ να πάρεις εμένα ώρες εργασίας όμως. 

Παρασκευή σήμερα. 2 Ιουνίου 12:00 το μεσημέρι τηλεφωνεί η σύζυγος: Πάλι δεν έχουμε ίντερνετ, τι θα γίνει; έκανες κάτι ξανά; έκανα επανεκκίνηση του ρουτερ και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...

Δεν μπορούσα να κάνω κάτι από την δουλειά: Όταν γυρίσω θα το δω και θα αρχίσω από την αρχή κορίτσι μου. 

16:00 άρχισα επικοινωνία μέσω "τσατ" μετά από την απαραίτητη απαράδεκτη τακτική να μην δίνουν σημασία σε οσα γράφει ο πελάτης που περιγράφει όλο το ιστορικό:

-"κύριε Μάγειρα, ποιά λαμπάκια ανάβουν στο..." 

-Τα λαμπάκια από το κεφάλι μου. 

-μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα... Πρέπει να γίνει επαναφορά του ρουτερ σε εργοστασιακή κατάσταση, έχετε πειράξει τις ρυθμίσεις; 

-Όχι δεν πειράζω τίποτα γιατί περιμένω την στιγμή που θα ρωτήσετε. 

Έγινε η επαναφορά. 

-όλα καλά κύριε Μάγειρα; 

-Όχι γιατί εδώ και ενάμιση χρόνο τώρα... 

-ευχαριστούμε για την προτίμηση σας μπλα μπλα μπλα... 

Επικοινωνία ξανά σε δευτερόλεπτα, συνομιλία μέχρι πριν λίγο. 

Αποτέλεσμα:

Εγώ να λέω ότι έχω πρόβλημα ενάμιση χρόνο και αυτή να μου λέει "δεν εντοπίζεται κάποιο πρόβλημα στην γραμμή σας". 

Δεν μου έμεινε άλλος δρόμος. 

Αίτηση να μου παραδοθεί το αρχείο καταγραφής κλήσεων (από όσο πίσω υπάρχει) γιατί έχει ειπωθεί και ένα χοντρό ψέμα από κάποιον "τεχνικό". Αν μου δοθεί απομαγνητοφωνημένο θα ζητήσω και το ηχητικό (όπως ορίζει το δικαίωμα μου ο νόμος) 

Αίτηση διακοπής συμβολαίου, πριν από 2 εβδομάδες μου το πρότεινε μια κυρία ατελώς γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άκρη, αλλά το αφήσαμε μέχρι την αλλαγή των καλωδίων. Θα έμενε ανοιχτή η αίτηση και προέγκριση διακοπής για έναν μήνα σε (απίθανη) περίπτωση που δεν υπήρχε αποκατάσταση της βλάβης. 

Το επόμενο βήμα είναι ανάληψη του πιστωτικού υπολοίπου από το λογαριασμό μου και κατάθεση εφάπαξ (και όχι μήνα - μήνα) στο ίδρυμα για το οποίο είχα διεκδικήσει το εν λόγω ποσό ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία και το ψέμα που δέχτηκα. 

 

 

 

Υ. Γ. 1 Η πίεση ξέφυγε και τζάμπα η θεραπεία... Θα με σκάσουν τελικά. 

Υ. Γ. 2 θέλετε ένα μεγάλο επεισόδιο μια φορά την εβδομάδα (όπως τα σοβαρά σήριαλ) ή καθημερινά επεισόδια (σαν της σαπουνόπερες);

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, andreasomageiras said:

Προχθές Δευτέρα 29 Μαΐου:

Καλημέρα κύριε "Μάγειρα" ο εργολάβος για το καλώδιο είμαι, θα πάω να το αλλάξω. Μπορώ να μπω στην αυλή μου επιτρέπεις; να αλλάξω και αυτό το κομμάτι να τελειώσει το βάσανο σου; 

Καλημέρα εργολάβε, να μπεις να το φτιάξεις φυσικά. 

Πήγε (ήμουν στη δουλεία) το άλλαξε και είπα να περιμένω μερικές μέρες να δω πως θα πάει. 

Τρίτη 30 Μαΐου:

Καλημέρα κύριε Μάγειρα, ο τεχνικός είμαι. Τι πιος τεχνικός Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ λέμε από τον ΟΤΕ!

Τι θα πει έχει έρθει κι άλλος; 

Εγώ δεν έχω έρθει! 

Άκου εγώ βλέπω δήλωση βλάβης, δεν έχω έρθει εγώ οπότε ήρθα, έδωσα εντολή για αλλαγή καλωδίου.

Ναι, εντάξει έχουν έρθει και άλλοι αλλά όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια. 

Εγώ θα το λύσω. 

Τι θα πει έχουν γίνει εργασίες και περιμένεις να δεις πως θα πάει; 

Άκου αν είναι έτσι, εγώ δηλώνω αποκατάσταση και πως δεν υπάρχει πρόβλημα πλέον, ότι λύθηκε. 

Όχι δεν θα έχεις πρόβλημα ξανά. Άκου αν έχεις, μη δηλώσεις βλάβη πάρε εμένα στο κινητό αυτό που βλέπεις, άκουσες ΜΗ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΒΛΆΒΗ να πάρεις εμένα ώρες εργασίας όμως. 

Παρασκευή σήμερα. 2 Ιουνίου 12:00 το μεσημέρι τηλεφωνεί η σύζυγος: Πάλι δεν έχουμε ίντερνετ, τι θα γίνει; έκανες κάτι ξανά; έκανα επανεκκίνηση του ρουτερ και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...

Δεν μπορούσα να κάνω κάτι από την δουλειά: Όταν γυρίσω θα το δω και θα αρχίσω από την αρχή κορίτσι μου. 

16:00 άρχισα επικοινωνία μέσω "τσατ" μετά από την απαραίτητη απαράδεκτη τακτική να μην δίνουν σημασία σε οσα γράφει ο πελάτης που περιγράφει όλο το ιστορικό:

-"κύριε Μάγειρα, ποιά λαμπάκια ανάβουν στο..." 

-Τα λαμπάκια από το κεφάλι μου. 

-μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα... Πρέπει να γίνει επαναφορά του ρουτερ σε εργοστασιακή κατάσταση, έχετε πειράξει τις ρυθμίσεις; 

-Όχι δεν πειράζω τίποτα γιατί περιμένω την στιγμή που θα ρωτήσετε. 

Έγινε η επαναφορά. 

-όλα καλά κύριε Μάγειρα; 

-Όχι γιατί εδώ και ενάμιση χρόνο τώρα... 

-ευχαριστούμε για την προτίμηση σας μπλα μπλα μπλα... 

Επικοινωνία ξανά σε δευτερόλεπτα, συνομιλία μέχρι πριν λίγο. 

Αποτέλεσμα:

Εγώ να λέω ότι έχω πρόβλημα ενάμιση χρόνο και αυτή να μου λέει "δεν εντοπίζεται κάποιο πρόβλημα στην γραμμή σας". 

Δεν μου έμεινε άλλος δρόμος. 

Αίτηση να μου παραδοθεί το αρχείο καταγραφής κλήσεων (από όσο πίσω υπάρχει) γιατί έχει ειπωθεί και ένα χοντρό ψέμα από κάποιον "τεχνικό". Αν μου δοθεί απομαγνητοφωνημένο θα ζητήσω και το ηχητικό (όπως ορίζει το δικαίωμα μου ο νόμος) 

Αίτηση διακοπής συμβολαίου, πριν από 2 εβδομάδες μου το πρότεινε μια κυρία ατελώς γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άκρη, αλλά το αφήσαμε μέχρι την αλλαγή των καλωδίων. Θα έμενε ανοιχτή η αίτηση και προέγκριση διακοπής για έναν μήνα σε (απίθανη) περίπτωση που δεν υπήρχε αποκατάσταση της βλάβης. 

Το επόμενο βήμα είναι ανάληψη του πιστωτικού υπολοίπου από το λογαριασμό μου και κατάθεση εφάπαξ (και όχι μήνα - μήνα) στο ίδρυμα για το οποίο είχα διεκδικήσει το εν λόγω ποσό ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία και το ψέμα που δέχτηκα. 

 

 

 

Υ. Γ. 1 Η πίεση ξέφυγε και τζάμπα η θεραπεία... Θα με σκάσουν τελικά. 

Υ. Γ. 2 θέλετε ένα μεγάλο επεισόδιο μια φορά την εβδομάδα (όπως τα σοβαρά σήριαλ) ή καθημερινά επεισόδια (σαν της σαπουνόπερες);

Είναι αυτό που λέω δεν έχουν μείνει τεχνικοί πεδίου και όσοι έμειναν είναι κατάκοποι και οι άλλοι ετοιμάζονται να φύγουν για εθελουσία γιατί δεν αντέχουν που τους βγάζουν το λάδι. 

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, mol said:

Μπορώ να δω την πορεία της φορητοτητας?

Έχω τον αριθμό αιτησης

Μόνο με τηλέφωνο

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, mol said:

Μπορώ να δω την πορεία της φορητοτητας?

Έχω τον αριθμό αιτησης

Μέσω του MyCosmote στις παραγγελίες σου, αλλά αυτό μόνο αν ήσουν πελάτης τους παλιότερα και είχες βάλει τον αριθμό σου στο MyCosmote ID σου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, CaptainNickGR said:

Μέσω του MyCosmote στις παραγγελίες σου, αλλά αυτό μόνο αν ήσουν πελάτης τους παλιότερα και είχες βάλει τον αριθμό σου στο MyCosmote ID σου.

Το έχω τον αριθμό μου στο cosmote Id (είχα παλιότερα κοσμοτε σταθερή και έχω νούμερο wu)αλλά δε βλέπω κάτι στις παραγγελίες 

Link to comment
Share on other sites

Έρχονται αυξήσεις σε τηλεφωνία και Ίντερνετ μετά τις εκλογές

https://www.aftodioikisi.gr/oikonomia/erchontai-ayxiseis-se-tilefonia-kai-internet-meta-tis-ekloges/

Link to comment
Share on other sites

Από 2 Ιουνίου πιάσαμε 14.

Σήμερα παίζουμε στα 4.5 download 

Φαντάζομαι ότι με την άλλη που δε δίνει από vdsl θα χρωστάω κιόλας 😁

Το δήλωσε, μια ευγενική κυρία, βλάβη. Έχω απορία εάν θα έρθει κάποιος καινούργιος τεχνικός ή ένας από τους Γιώργιδες που πέρασαν. 

Θα φροντίσω να έχω μεζέ για τσίπουρο, να ετοιμάσω και τον ξενώνα, δε πρόκειται να τον αφήσω να φύγει εάν δεν φτιαχτεί το ίντερνετ ή δεν γίνει άμεσα διακοπή με καταβολή των εξόδων του ψυχολόγου 😂

Αυτή τη φορά, νομίζω ότι τους έπαιξε άσχημο παιχνίδι ή διακοπή της ΔΕΔΗΕ, ο γείτονας κλαίει ταμειακή μηχανή και pc,  εγώ τηλεόραση και ρουτερ, ο άλλος γείτονας κλαίει φωτοβολταϊκά... Πολύ πιθανό κάτι να άρπαξε και από τον εξοπλισμό της cosmote. 

Τέτοια γρήγορη αντίδραση δε περίμενα:

0 διαδίκτυο

Screenshot_2023-06-14-22-32-28-96_f366175fd211a9b31eaf788c453d42dc.thumb.jpg.bade4c888474e6c27c7de1e88e492626.jpg

Πιτζάμες να πάρει το συνεργείο μαζί του, οι δικές μου είναι large και θέλουν σίδερο 😂😂😂

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...