Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτο με το 1€ ανα 3 μήνες οποιος και να στο ειπε δεν ισχυει. Η ελάχιστη ανανεωση απο το ίντερνετ ειναι 5€ και απο το καταστημα 10€. Καθε ανανέωση απο 12€ και πανω επεκτεινει το υπόλοιπο για 3 μηνες ενω οι μικρότερες για 2 μήνες.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και συγνώμη αν έχει απαντηθεί. Ξέρετε αν μειώθηκε το κόστος φορητότητας;θέλω να το κάνω από wind frog.

 

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το κόστος φορητότητας είναι 5€ πλέον. Για να το κάνεις Frog πρέπει πρώτα να κάνεις φορητότητα στην cosmoκάρτα και όταν ενεργοποιηθεί να δώσεις 3€ για να το κάνεις frog.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρη επιβεβαιωση και απο εμενα για την καλοκαιρινη προσφορα των 7gb.

Πριν λιγο την ενεργοποιησα απο το WU app και τα 7 γιγα προστεθηκαν στα mb που ειχα απο το call them all plus i και οχι σε χωριστο "κυκλακι" :p

(και φυσικα με παραταση της ληξης των mb για ενα μηνα απο σημερα)

Link to comment
Share on other sites

Το κόστος φορητότητας είναι 5€ πλέον. Για να το κάνεις Frog πρέπει πρώτα να κάνεις φορητότητα στην cosmoκάρτα και όταν ενεργοποιηθεί να δώσεις 3€ για να το κάνεις frog.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχνάτε τα 5 GB για video-sound streaming με 1,5 ευρώ επιπλέον. Δηλαδή με 8,5 ευρώ έχεις 7GB συν 5. Υπόψη ότι όλα αυτά μεταφέρονται αν κάνεις ανανέωση με νέο πακέτο(κατ ελάχιστο 3ευρώ 120ΜΒ) πριν το τέλος τους. Βάσει αυτών έχοντας frog έχω κάνει καλή καβάτζα καβάτζα για την επόμενη προσφορά προς τα Χριστούγεννα...

 

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πριν τη λήξη τους μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το προνομιακό πακέτο όσοι εχουμε και να μεταφερθούν κανονικά τα ΜΒ εκεί;; Η αναγκαστικά πρέπει να ενεργοποιήσουμε ένα πακέτο σαν αυτό με τα 3€ 120´;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Πριν τη λήξη τους μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το προνομιακό πακέτο όσοι εχουμε και να μεταφερθούν κανονικά τα ΜΒ εκεί;; Η αναγκαστικά πρέπει να ενεργοποιήσουμε ένα πακέτο σαν αυτό με τα 3€ 120´;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Έχει γραφτεί ξανά λίγες σελίδες πιο πίσω. Άλλο τα δεδομένα του προνομιακού, άλλο της καλοκαιρινής προσφοράς.

 

Θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πακέτο όπως αυτό των 3,02€ ευρώ.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Έχει γραφτεί ξανά λίγες σελίδες πιο πίσω. Άλλο τα δεδομένα του προνομιακού, άλλο της καλοκαιρινής προσφοράς.

 

 

 

Θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πακέτο όπως αυτό των 3,02€ ευρώ.

 

 

 

Τέλεια! Σε ευχαριστω πολυ!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχνάτε τα 5 GB για video-sound streaming με 1,5 ευρώ επιπλέον. Δηλαδή με 8,5 ευρώ έχεις 7GB συν 5. Υπόψη ότι όλα αυτά μεταφέρονται αν κάνεις ανανέωση με νέο πακέτο(κατ ελάχιστο 3ευρώ 120ΜΒ) πριν το τέλος τους. Βάσει αυτών έχοντας frog έχω κάνει καλή καβάτζα καβάτζα για την επόμενη προσφορά προς τα Χριστούγεννα...

 

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν μεταφέρονται τα Mb του playnow αν δεν ενεργοποιηθεί ξανά PlayNow.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου παλεύει να φύγει από Vodafone και να κάνει φορητότητα για what's up. Μέχρι στιγμής σε Γερμανό και 2 oteshop δεν το κανιυν δεκτό γιατί δεν έχουν sim.

Φυσικά για συμβόλαια ή για αντικατάσταση έχουν.....

Link to comment
Share on other sites

Η λύση είναι απλή. Καλεί από το κινητό του vodafone το 13897 ή το 2106513888 από άλλο τηλέφωνο και κάνει αίτηση φορητότητας. Edited by alany
Link to comment
Share on other sites

Παίρνει πρώτα στο 2106513888 και του λένε πως ασχολούνται μόνο με συμβόλαια και να πάρει σε ένα τηλ. που δεν θυμάμαι καλά αλλά ήταν της μορφής 80011....... του λένε πως και αυτοί ασχολούνται με συμβόλαιο και να πάρει στο 13897, όπου κι αυτοί του λένε πως ασχολούνται με συμβόλαια και να πάρει πάλι στο προηγούμενο νούμερο που του υπέδειξαν να πάρει στο 13897. E value rules!

 

Πρώτα έκανε αυτά και μετά πήγε σε κατάστημα, όπου για φορητητοτηα όλου του έλεγαν 30€,αλλος 40€ αλλά κάρτες δεν υπάρχουν, παρά μόνο για συμβόλαιο και για αντικατάσταση ήδη υπάρχοντος αριθμού what's up, το δε αμίμητο το είπε μια υπάλληλος : Από τον Γενάρη έχω να δω κάρτα για τέτοια περίπτωση.

Το θέμα είναι πως έμπλεξαν με μουρλο και στο τελευταίο κατάστημα (που του είπαν τα πιο απίστευτα πράγματα) αποφάσισε να καλέσει την αστυνομία για ανταλλαγή στοιχείων και μόνο κι από αύριο να πάει την υπόθεση σε δικηγόρο, που ούτως ή άλλως τον πληρώνει για άλλους λόγους και να τους κυνηγήσει.

Link to comment
Share on other sites

Πανε σε αλλο καταστημα,και οποιο δεχθει να στην κανει καλως.

Απλα αν το κανεις Whats Up,ανα πασα στιγμη με 3€ κανεις μεταφορα σε φρογκ

 

τώρα Q έχω ! με 5 ευρω παω στην κοσμοτε

Mi 9 Lite 128 GB Aurora Blue

COSMOTE WHATS UP

Link to comment
Share on other sites

Παίρνει πρώτα στο 2106513888 και του λένε πως ασχολούνται μόνο με συμβόλαια και να πάρει σε ένα τηλ. που δεν θυμάμαι καλά αλλά ήταν της μορφής 80011....... του λένε πως και αυτοί ασχολούνται με συμβόλαιο και να πάρει στο 13897, όπου κι αυτοί του λένε πως ασχολούνται με συμβόλαια και να πάρει πάλι στο προηγούμενο νούμερο που του υπέδειξαν να πάρει στο 13897. E value rules!

 

Πρώτα έκανε αυτά και μετά πήγε σε κατάστημα, όπου για φορητητοτηα όλου του έλεγαν 30€,αλλος 40€ αλλά κάρτες δεν υπάρχουν, παρά μόνο για συμβόλαιο και για αντικατάσταση ήδη υπάρχοντος αριθμού what's up, το δε αμίμητο το είπε μια υπάλληλος : Από τον Γενάρη έχω να δω κάρτα για τέτοια περίπτωση.

Το θέμα είναι πως έμπλεξαν με μουρλο και στο τελευταίο κατάστημα (που του είπαν τα πιο απίστευτα πράγματα) αποφάσισε να καλέσει την αστυνομία για ανταλλαγή στοιχείων και μόνο κι από αύριο να πάει την υπόθεση σε δικηγόρο, που ούτως ή άλλως τον πληρώνει για άλλους λόγους και να τους κυνηγήσει.

Η καραμέλα με την έλλειψη sim είναι ψέμα που θα το διαπίστωνε εάν έκανε 3-4 προσπάθειες στο 13888 μέχρι να πέσει σε υπάλληλο που θα τον εξυπηρετούσε μια χαρά και θα έστελνε την κάρτα sim με courier....

Επίσης είναι ψέμα ότι κάνει 30-40€ η μετατροπή σε κάρτα. Έχει πάει 5€ από τις 10/8.(πράγμα που αποκλείεται να μην το ξέρουν)

Όλα αυτά θα αποδειχτούν με την τροπή που πήραν τα πράγματα.

Πολύ καλά έκανε και τους τρέχει.

Έτσι να του πεις.

Θα βοηθήσει πολύ κόσμο.

Εάν έχει επίσης καμία άκρη να δημοσιοποιηθεί το θέμα σε κάποιο ΜΜΕ (λίγο δύσκολο βέβαια) να το πει έως το τέρμα.

Καλό είναι να μάθει ο κόσμος πόσο μας κοροϊδεύουν.

Εγώ έχω ενημερώσει πολλούς γνωστούς και φίλους αλλά μονάχα από στόμα σε στόμα δεν γίνεται τίποτα.

 

Sent from Lenovo Vibe P1

Link to comment
Share on other sites

Εδώ πουλάνε στην ομονοια με 1€ προενεργοποιημενες σιμ για αλλοδαπούς κυρίως και αυτοι λενε δεν έχουν σιμ.. Οκκκκκκ

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι πρακτικές είναι αυτές μωρέ; αηδία κατάντησαν. Ας επέμβει κάποιος εισαγγελέας επιτέλους, έχουν ξεφύγει σε διάφορα θέματα.
Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Εδώ πουλάνε στην ομονοια με 1€ προενεργοποιημενες σιμ για αλλοδαπούς κυρίως και αυτοι λενε δεν έχουν σιμ.. Οκκκκκκ

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

για νεες συνδεσεις εχουν οταν ειναι για φορητοτητα λενε οτι δεν εχουν. Οι νεες sim (ηδη αντιστοιχισμενες με νεους αριθμους),στα γνωστα φακελακια κλπ προφανως παντα θα υπαρχουν. Αυτο που (υποτιθεται?) δεν υπαρχει ειναι τα καρτελακια με τις νεες sim που ειναι "αδειες" δηλ. μη αντιστοιχισμενες με νουμερο,που συνδεονται με τον αριθμο κατα την φορητοτητα. Δεν ειναι αναγκαιο οτι λενε ψεματα οι υπαλληλοι,μπορει για ευνοητους λογους η μαμα εταιρια να επιλεγει να μην τους προμηθευει με αδειες sim ή να δίνει κατεύθυνση αυτες να χρησιμοποιουνται αυστηρα για αντικατασταση...

Και μηδεν να ξαναγινει το κοστος φορητοτητας αν δεν θελουν να εφαρμοσουν τη φορητοτητα,θα βρουν δικαιολογιες.Οπως οι αλλοι,που επικαλουνταν συστημικο προβλημα για χρονια. Με ενα παραπονο στην ΕΕΤΤ λυνεται το θεμα λογικα,απλα αναγκαστικα ταλαιπωρεισαι για το αυτονοητο...

Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Το ίδιο ισχύει αν θέλεις να ανανεώσεις στο μέλλον αυτά τα GB. Υπάρχει πακέτο έτοιμο με 8,5 ευρώ που ανανεώνει και τα 2, μόνο που δεν δίνει 7 GB+5 αλλά 700ΜΒ+5 όλο το διάστημα. Αγοράζοντας ένα κάθε μήνα μεταφέρεις όσα μαζεψες. Εγώ που θέλω radio streaming ή spotify συνέχεια στη δουλειά με καταβολεψε... με τα 4 πακέτα που έχω πάρει έχω 28GB σχεδόν απείραχτα και 20gb playnow που έχω φαει περίπου τα 5. Μέχρι το χειμώνα, με τις απαραίτητες ενέργειες τον έχω βγάλει άνετα...

Δεν μεταφέρονται τα Mb του playnow αν δεν ενεργοποιηθεί ξανά PlayNow.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

 

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αναγκαιο οτι λενε ψεματα οι υπαλληλοι,μπορει για ευνοητους λογους η μαμα εταιρια να επιλεγει να μην τους προμηθευει με αδειες sim ή να δίνει κατεύθυνση αυτες να χρησιμοποιουνται αυστηρα για αντικατασταση...

 

Οι περισσότεροι υπάλληλοι πλέον είναι άσχετοι γιατί δεν γουστάρουν αυτό που κάνουν.

Έχουν πάρει εκεί μια κοπελίτσα να σηκώνει το τηλέφωνο και να λέει "έτοιμες προτάσεις" γραμμένες σε μια φόρμα...

Την ρωτάς λοιπόν για κάρτα σιμ , διαβάζει το χαρτί που έχει μπροστά της και σου απαντάει....

Δεν την νοιάζει να μάθει κάτι παραπάνω.

Δεν την ενδιαφέρει εάν ο διπλανός συνάδελφος της απαντάει κάτι διαφορετικό στην γραμμή που μιλάει εκείνη την ώρα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα μεγάλα καταστήματα ηλεκτονικων ειδών.

Πήγαινε σε πούμε αύριο στον tech-expert (τρομάρα τους.....) υπάλληλο του Γερμανού.

Αγόρασε μια καινούρια συσκευή και πριν φύγεις ρώτησε τον τι να κάνεις με την πρώτη φόρτιση....

8 ώρες κλειστό το τηλέφωνο πάνω στον φορτιστη θα σου πει.!!

Ε δεν μπορεί εγώ που είμαι άσχετος να έχω μάθει από φορουμ και blogs και διάφορες ομάδες στο fb ότι οι μπαταρίες λιθίου δεν θέλουν κάτι τέτοιο και ο expert να μην το ξέρει και να έχει μείνει στις απαντήσεις μπαταρίας νικελίου.....

Απλά έχει άγνοια... Την οποία κάποτε και εγώ την δικαιολογούσα.

Τώρα πλέον έχουμε 2018 και είμαστε στην εποχή της πληροφορίας.

Όπως διαβάζω και μαθαίνω εγώ πληροφορίες που έφτασα 40 χρόνων γαϊδούρι έτσι επιβάλλεται να κάνει και ο κάθε υπάλληλος.

Τέλος.

 

Sent from Lenovo Vibe P1

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω σήμερα επισκέφτηκα κατάστημα Γερμανός για να αγοράσω νέο πακέτο whatsup και έλαβα την απάντηση "δεν έχουμε SIM"...

 

Επαγγελματισμός στο μάξιμουμ...!

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι για ποιο λόγο αρνούνται την φορητότητα, και όχι μόνο. Θέλω να κάνω και της γυναίκας μου τον αριθμό Vodafone Cosmote και σκέφτομαι την ταλαιπωρία. Ίσως, λέω, για να σε πιέσουν να κάνεις συμβόλαιο ή υπάρχει άτυπη συμφωνία μεταξύ των εταιριών να φρενάρουν τις μετακινήσεις. Τι να πω;
Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότεροι υπάλληλοι πλέον είναι άσχετοι γιατί δεν γουστάρουν αυτό που κάνουν.

Έχουν πάρει εκεί μια κοπελίτσα να σηκώνει το τηλέφωνο και να λέει "έτοιμες προτάσεις" γραμμένες σε μια φόρμα...

Την ρωτάς λοιπόν για κάρτα σιμ , διαβάζει το χαρτί που έχει μπροστά της και σου απαντάει....

Δεν την νοιάζει να μάθει κάτι παραπάνω.

Δεν την ενδιαφέρει εάν ο διπλανός συνάδελφος της απαντάει κάτι διαφορετικό στην γραμμή που μιλάει εκείνη την ώρα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα μεγάλα καταστήματα ηλεκτονικων ειδών.

Πήγαινε σε πούμε αύριο στον tech-expert (τρομάρα τους.....) υπάλληλο του Γερμανού.

Αγόρασε μια καινούρια συσκευή και πριν φύγεις ρώτησε τον τι να κάνεις με την πρώτη φόρτιση....

8 ώρες κλειστό το τηλέφωνο πάνω στον φορτιστη θα σου πει.!!

Ε δεν μπορεί εγώ που είμαι άσχετος να έχω μάθει από φορουμ και blogs και διάφορες ομάδες στο fb ότι οι μπαταρίες λιθίου δεν θέλουν κάτι τέτοιο και ο expert να μην το ξέρει και να έχει μείνει στις απαντήσεις μπαταρίας νικελίου.....

Απλά έχει άγνοια... Την οποία κάποτε και εγώ την δικαιολογούσα.

Τώρα πλέον έχουμε 2018 και είμαστε στην εποχή της πληροφορίας.

Όπως διαβάζω και μαθαίνω εγώ πληροφορίες που έφτασα 40 χρόνων γαϊδούρι έτσι επιβάλλεται να κάνει και ο κάθε υπάλληλος.

Τέλος.

 

Sent from Lenovo Vibe P1

 

<OFF TOPIC>

Προφανώς λόγω ηλικίας θυμάσαι μια εποχή που ο tech-expert του Γερμανού ήταν τεχνικός ηλεκτρονικών συσκευών, τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, τεχνικός δικτύων ή οτιδήποτε παρεμφερές. Ακόμα και αν δεν είχε άμεση γνώση του αντικειμένου εντούτοις είχε το κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο που θα του επέτρεπε να προσαρμοστεί και να διαπρέψει στη θέση του. Φυσικά πληρωνόταν και ανάλογα...

 

Σήμερα δεν είναι έτσι... με την αλάνθαστη μέθοδο του α-μπε-μπα-μπλομ χρίζουν έναν πωλητή tech-expert, tech-guru (ή οτιδήποτε άλλο ευφάνταστο), του δίνουν να παπαγαλίσει κάποιες σημειώσεις για τις οποίες ελλείψει των κατάλληλων γνώσεων αδυνατεί να κρίνει και να βελτιώσει - επικαιροποιήσει.

 

Ακόμα και την κοπελίτσα που αναφέρεις στο τηλεφωνικό κέντρο, κανένας δεν την προσέλαβε με βάση τις γνώσεις της, κανένας δεν την εκπαίδευσε, την κάθισαν μπροστά σε έναν υπολογιστή με μοναδικό καθήκον να διαβάζει έτοιμα κείμενα. Δεν μπορείς να αξιώνεις να έχει αντίληψη του κειμένου που σου διαβάζει. Το μόνο που την απασχολεί είναι να επιλέξει το κατάλληλο σενάριο και η επικοινωνία να ολοκληρωθεί σε 2-3 λεπτά. Αυτό είναι και το μοναδικό κριτήριο για να διατηρεί τη θέση εργασίας της.

 

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, xωρά όμως πολύ συζήτηση για το που κρύβεται εντέλει η ευθύνη.

</OFF TOPIC>

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Κι εγω σήμερα επισκέφτηκα κατάστημα Γερμανός για να αγοράσω νέο πακέτο whatsup και έλαβα την απάντηση "δεν έχουμε SIM"...

 

Επαγγελματισμός στο μάξιμουμ...!

 

Το θέμα είναι για ποιο λόγο αρνούνται την φορητότητα, και όχι μόνο. Θέλω να κάνω και της γυναίκας μου τον αριθμό Vodafone Cosmote και σκέφτομαι την ταλαιπωρία. Ίσως, λέω, για να σε πιέσουν να κάνεις συμβόλαιο ή υπάρχει άτυπη συμφωνία μεταξύ των εταιριών να φρενάρουν τις μετακινήσεις. Τι να πω;

 

Οι πάροχοι αξιοποιούν τα μελλοντικά-δυνητικά τους έσοδα, απόρροια των συμβολαίων που διατηρούν στο χαρτοφυλάκιο τους, ως δείκτη φερεγγυότητας προκειμένου να πετύχουν δανεισμό με χαμηλό κόστος. Πρέπει σ’ αυτό το σημείο να γίνει σαφές ότι τα έσοδα προερχόμενα από ευκαιριακούς πελάτες, αυξάνουν τον τζίρο αλλά δεν συμμετέχουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στη διαμόρφωση του δείκτη φερεγγυότητας (αγνοώ αν πρόκειται για δόκιμο οικονομικό όρο).

 

Καθώς όλο και περισσότεροι εγκαταλείπουμε τα συμβόλαια, επιλέγοντας προϊόντα καρτοκινητής, καθιστώντας ταυτόχρονα τους εαυτούς μας ευκαιριακούς πελάτες, ωθούμε τον πάροχο σε όλο και υψηλότερο κόστος δανεισμού.

 

Για την ώρα, η αποφυγή περεταίρω ζημίας εξυπηρετείται άριστα με αποτροπή της μετακίνησής μας (κόστος φορητότητας, έλλειψη καρτών sim) σε προϊόντα καρτοκινητής του ιδίου ή άλλου παρόχου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...