Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όταν με το καλό υπάρξει πιο αναλυτική επεξήγηση των όσων διαδραματίστηκαν σχετικά με το εκ νέου πέρασμα της φορητότητας, τι είπε για αυτό το γεγονός ο υπάλληλος που εξυπηρέτησε και πώς ξεφύτρωσε ο περαστικός υπάλληλος που παρενέβη στο θέμα, τότε θα μπορούν να βγουν τα όποια συμπεράσματα. Μέχρι τότε, όλα όσα έχουμε γράψει όλοι στις τελευταίες σελίδες, είναι υποθετικά από την οπτική γωνία που ο καθένας μας το βλέπει.
Link to comment
Share on other sites

Μάγκες, μία είναι η λύση (επειδή τα έχω μαζεμένα απο τους υπαλλήλους των άλλων 2 εταιριών): να κλείσουν όλα τα καταστήματα κινητής και να τα κάνουμε όλα online. Η κουτοπονηριά έχει και τα όρια της! Το 99% των υπαλλήλων και των 3 εταιριών κινητής είναι για τα πανηγύρια, όπως επίσης και οι ιδιοκτήτες franchise, που ίσως να έκαναν καλύτερη καριέρα στις λαικές αγορές.
Link to comment
Share on other sites

Μάγκες, μία είναι η λύση (επειδή τα έχω μαζεμένα απο τους υπαλλήλους των άλλων 2 εταιριών): να κλείσουν όλα τα καταστήματα κινητής και να τα κάνουμε όλα online. Η κουτοπονηριά έχει και τα όρια της! Το 99% των υπαλλήλων και των 3 εταιριών κινητής είναι για τα πανηγύρια, όπως επίσης και οι ιδιοκτήτες franchise, που ίσως να έκαναν καλύτερη καριέρα στις λαικές αγορές.

 

Καλά, στο τελευταίο έχεις απόλυτο δίκιο. Σε σημείο που μόνο οι υπάλληλοι συντηρούν ένα μαγαζί. Αν εξυπηρετούσε ο ιδιοκτήτης, θα μιλούσαμε για θεατρική παράσταση.

 

Υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που είναι και πιο εκπαιδευμένο το προσωπικό από αυτό των καταστημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορά τα τηλ.κέντρα, είναι θέμα τύχης σε ποιον θα πέσεις. Πριν αρκετά χρόνια, η βονταφον είχε σούπερ εξυπηρέτηση, αλλά τώρα πια έχουν χαλάσει και αυτοί. Ημιμάθεια και πονηριά σε οτι έχει να κάνει στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας. Απλά τραγικόι. Όλα online, να έχουμε την ησυχία μας.
Link to comment
Share on other sites

Και μόλις γίνουν online όλα θα λέμε δεν έχουν ένα κατάστημα να πάμε να συνενοηθουμε :D

Τα call center τα δίνουν σε τριτες εταιρείες για να μειώσουν τα έξοδα τους. Αυτές με τη σειρά τους προσλαμβανουν τις περισσότερες φορές ανειδικευτο προσωπικό, το οποίο το αλλάζουν συχνά...

Πολλές φορές τα call center δεν είναι καν στη χώρα την οποία εξυπηρετούν. Για παράδειγμα πριν καμιά εφταετία η Νοκια το ελληνικό call center το είχε στην Ιταλία. Η symantek το ιταλικό call center στην Ελλάδα και πολλά τέτοια παραδείγματα.

Link to comment
Share on other sites

Και μόλις γίνουν online όλα θα λέμε δεν έχουν ένα κατάστημα να πάμε να συνενοηθουμε :D

Τα call center τα δίνουν σε τριτες εταιρείες για να μειώσουν τα έξοδα τους. Αυτές με τη σειρά τους προσλαμβανουν τις περισσότερες φορές ανειδικευτο προσωπικό, το οποίο το αλλάζουν συχνά...

Πολλές φορές τα call center δεν είναι καν στη χώρα την οποία εξυπηρετούν. Για παράδειγμα πριν καμιά εφταετία η Νοκια το ελληνικό call center το είχε στην Ιταλία. Η symantek το ιταλικό call center στην Ελλάδα και πολλά τέτοια παραδείγματα.

 

Άσε που συνήθως ό,τι είναι online, κάνουμε να το μάθουμε μια ζωή. Μην πω ότι το μοναδικό online της κοσμοτε, το mycosmote, ακόμα μας μπερδεύει και πολλοί δεν μπορούν να κάνουν εγγραφή (αυτό είναι πρόβλημα της κοσμοτε). Καταλαβαίνεις αν μπει στη διαδικασία η κοσμοτε να φτιαξει κι άλλες online εφαρμογές τι γέλιο έχει να πέσει...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας δίνει λεπτομέριες, ούτε μας λέει τελικά τι εξήγηση έδωσαν για το "αίτημα που ξαναπέρασε".

Όχι δεν είναι αυτή η δουλειά μου τώρα, αλλά έχοντας υπάρξει σε παρόμοια θέση και έχοντας ακούσει ό,τι πιο άκυρο-άτοπο μπορεί να φανταστεί κανείς και με δεδομένα τα όσα μας είπε ο φίλος στο πρώτο του ποστ, πήρα το μέρος του υπαλλήλου, που τελικά δεν ήταν υπάλληλος αλλά...περαστικός υπάλληλος. Έχω δικαίωμα να υποστηρίξω όποιον θέλω άλλωστε, ακόμη και αν φταίει αυτός. Εδώ μέσα ακούγονται όλες οι απόψεις. Αν σε ενοχλεί αυτό, ξέρεις τι να κάνεις.

 

 

 

Κι εγώ κάνω υποθέσεις, κι εσύ κάνεις υποθέσεις κατηγορώντας τον υπάλληλο ότι αυτός ξαναπέρασε το αίτημα τη στιγμή που αυτό δεν αναφέρεται πουθενά.

 

Στο πρώτο του ποστ, ο συνφορουμίτης και άλλοι αναρωτιόταν γιατί δεν εξυπηρετήθηκε. Του έγραψα λοιπόν κάποιες πιθανές αιτίες. Αυτό εσύ το μεταφράζεις σαν έλλειψη αντικειμενικότητας. Ε ας κρατήσουμε τη δικιά σου άποψη για αντικειμενική που δεν έχεις καμία απολύτως σχέση με κατάστημα κινητής τηλεφωνίας, που δεν μπορείς ούτε καν να υποθέσεις τι μπορεί να έγινε και που δεν έχεις τίποτα επί της ουσίας να πεις στο θέμα. :)

Εκανα αρχικά μια ξεκάθαρη ερώτηση με αφορμή το περιστατικό και εδώ και αρκετές ώρες έχουμε κολλήσει στο τί ποιός γιατί και πού αντί να δοθεί μια απλή απάντηση.

Αυτό που ήθελα να αποφύγω, την λεπτομερή και άνευ ουσίας εξιστόριση, θα το κάνω, μπας και με αυτό τον τρόπο τελειώσει όλη αυτή η θολούρα. Αλλά πρώτα να επισημάνω το εξής:

Το να μπαίνω σε ένα φόρουμ που παλιά ήξερα πως αν ρωτήσω κάτι σε σχέση με κινητά τηλέφωνα ή συνδέσεις, αν μη τι άλλο, θα λάμβανα μια αξιοπρεπή απάντηση, δε με κάνει άμεσα και στόχο ειρωνικών σχολίων και αμφισβήτησης. Δεν έχω δώσει ούτε και προτείθεμαι να δώσω αυτό το δικαίωμα σε κανέναν. 40 χρονών μαντράχαλος δε θα καθίσω να μαλώνω με το πληκτρολόγιό μου. Εχω κι εγώ σοβαρότερα πράγματα να κάνω... Αφού το λύσαμε αυτό, πάμε στην εξιστόρηση.

Κεφάλαιο πρώτο: 29 Δεκεμβρίου, ο φίλος μου πάει σε κατάστημα Κοσμοτέ και κάνει περί τις 10, αίτηση φορητότητας δύο γραμμών Βόνταφον σε Κοσμοτέ και δη στην Κοσμοκάρτα. Ο ίδιος μου είπε εκ των υστέρων, πως ΟΝΤΩΣ είχε σκοπό να κάνει την κίνηση αυτή καθώς θα μείωνε σημαντικά το κόστος, ενώ και η Βόνταφον και η Κοσμοτέ του έδιναν μη δελεαστικά πακέτα για το επόμενο διάστημα σε σύνδεση. Δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά, απλώς το καταθέτω κι αυτό. Πίσω στη δράση. Τον εξυπηρέτησε υπάλληλος του καταστήματος, γένους θηλυκού, ευγενέστατη, όλα καλά, πήρε τις σιμ και περίμενε την προώθηση της φορητότητας.

Κεφάλαιο δεύτερο: Ιδια ημέρα. Λαμβάνει τηλεφώνημα από την Βόνταφον στην οποία εξηγεί για ποιό λόγο φεύγει, ενώ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ την προσφορά της. Η εταιρεία επιστρέφει με αντιπροσφορά 10 λεπτά αργότερα που για να μην τα πολυλογώ έφτανε στο 60% έκπτωση παγίου κι επιδότηση συσκευής 640 ευρώ συνολικά. Η προσφορά κρίθηκε δελεαστική καθώς λίγα ήταν τα ευρώ διαφοράς ακόμα κι από την καρτοκινητή και η εταιρεία ζήτησε από τον φίλο μου να ακυρώσει την αίτηση.

Κεφάλαιο τρίτο: Γίνεται το ίδιο απόγευμα η αίτηση ακύρωσης, η ίδια υπάλληλος εξυπηρέτησε, πάλι όλα καλά.

Κεφάλαιο τέταρτο: 31 Δεκεμβρίου. Εδώ μπαίνω κι εγώ. Είμαστε έξω οι δυό μας όταν έρχεται μήνυμα από την Κοσμοτέ όπου έλεγε πως προωθήθηκε το αίτημα φορητότητάς του! Την ίδια στιγμή τον παίρνει τηλέφωνο τηλεφωνήτρια της Βόνταφον που τον ρωτούσε αν όντως προχώρησε σε νέα αίτηση φορητότητας καθώς είχαν λάβει αίτημα από την Κοσμοτέ. Την ίδια στιγμή έρχεται και sms από την εν λόγω εταιρεία. Περίεργος ο φίλος μου με αυτή την εξέλιξη, μου λέει να πάμε από το κατάστημα να δούμε τί έχει συμβεί.

Κεφάλαιο πέμπτο:Στο κατάστημα, συναντούμε την απροθυμία τριών τουλάχιστον υπαλλήλων ακόμα και να μπουν στο σύστημα να δουν τι συμβαίνει, ένας μας παραπέμπει σε ένα πενταψήφιο της Κοσμοτέ, τηλέφωνο εκεί, παραπομπή σε άλλο πενταψήφιο, τελικά μας λένε πως πρέπει το κατάστημα να κάνει κάτι.

Κεφάλαιο έκτο: Εκείνη τη στιγμή νάτην η υπάλληλος που τον είχε εξυπηρετήσει προ διημέρου. Της εξήγησε την κατάσταση, αυτή χαμογελαστή λέει ναι να το δούμε, το βλέπει στο σύστημα και όντως η αίτηση που είχε ακυρωθεί, είχε επαναπροωθηθεί και ήταν προς απάντηση από τον δότη. Ολα αυτά επαναλαμβάνω πως τα έβλεπα κι εγώ... για να πάμε στο

Κεφάλαιο έβδομο και τελευταίο: Μόλις η υπάλληλος ξαναπατάει την ακύρωση και λέει, οκ, όλα καλά, την ρωτάει ο Κώστας - ο φίλος μου- γιατί και πως έγινε αυτό, σε φιλικότατο ύφος καθώς ούτως ή άλλως γνωρίζονταν... "ειλικρινά κι εγώ δεν ξέρω" απαντάει η υπάλληλος. Κι εκεί αρχίζει το πανηγύρι. Ενας από τους άλλους υπαλλήλους που περνούσε από πίσω της εκείνη την ώρα, ο "παλαίουρας" κι έτσι, λέει φωνάζοντας (κυριολεκτικά) "εμ το σύστημα δεν καταλαβαίνει ποιές είναι οι μούφα αιτήσεις και τις ξαναπερνάει"!!! Ο φίλος μου του λέει αφού συνήλθε άμεσα από το σοκ "δουλειά σου είναι να κάνεις κι εσύ και το σύστημά σου αυτά που σου λένε και υπογράφουν και όχι να λές εξυπνάδες" Είστε έτοιμοι για την απάντηση του υπαλλήλου; "Ασε ρε λαμόγιο που θα μου πεις εμένα την δουλειά μου, που σου λίγδωσε η βόνταφον το άντερο και τρέχεις σα σκυλάκι από πίσω της. Πηγες στην κοπελίτσα και σε εξυπηρέτησε, αν ερχόσουν σε μένα, δεν θα την περνούσα ποτέ ΡΕ!". Η απάντηση του φίλου μου δεν μπορεί να γραφτεί αλλά κάποιος μπορεί άνετα να φανταστεί τί ελέχθη.

Αυτή η μικρή ιστορία λοιπόν ελπίζω να έδωσε πλήρη εικόνα του τί έγινε. Υπάρχουν πολλά θέματα συζήτησης όπως η συμπεριφορά του υπαλλήλου, η συμπεριφορά της εταιρείας, οι ενέργειες της εταιρείας όμως εγώ εστίασα σε ένα και μόνο ερώτημα. Μπορεί να αρνηθεί ένας υπάλληλος να εξυπηρετήσει; Οχι προφασιζόμενος ότι δεν έχει σιμ ή έχει πέσει το σύστημα αλλά να πει σε πελάτη "όχι, δε σου περνάω την αίτηση"; Αυτό ρώτησα εξαρχής, και με αναγκάσατε να σας διηγηθώ κι αυτή την υπέροχη ιστορία μπας και βγάλουμε άκρη...

Τελειώνω λέγοντας πως κάθισα και ξαναέγραψα εδώ γιατί είχα πραγματικά σοκαριστεί από το σκηνικό. Και σε δεύτερο χρόνο, ένιωσα πως σε αυτό το χωρίς εφαρμόσιμους νόμους και κανόνες κράτος, ο καταναλωτής-πελάτης είναι τελείως έρμαιο. Γι'αυτό και προσπαθώ τουλάχιστο να ξέρω πως να αμυνθώ εγώ σε μια ανάλογη -λίγο απίθανο από το μέγεθος της τρέλας- κατάστασης...

Edited by anderson
I see stupid people...
Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να κάνεις την εξιστόρηση γιατί έτσι τώρα μας έδωσες να καταλάβουμε ακριβώς τι συμβαίνει. Ισχύουν λοιπόν οι απαντήσεις που σου έδωσα για το αν υπάλληλος μπορεί να αρνηθεί να εξυπηρετήσει. Όχι, δεν μπορεί να αρνηθεί χωρίς να έχει κανένα λόγο. Κανένα κατάστημα δεν θέλει να φεύγουν δυσαρεστημένοι πελάτες γιατί αυτό πάει αλυσίδα και από στόμα σε στόμα γίνεται ζημιά στη φήμη του καταστήματος (ειδικά στις επαρχίες).

 

Τώρα, ως προς αυτά που σου είπε ο υπάλληλος, δεν έχει δίκιο στην περίπτωση του φίλου σου, αλλά να πούμε ότι γενικά έχει δίκιο σχετικά με τις μούφα φορητότητες. Βέβαια δουλειά του είναι να τις περνάει όπως και να 'χει, του αρέσει δεν του αρέσει, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει άποψη. Το γιατί εξέφρασε την άποψη στον πελάτη και με τέτοιο τρόπο είναι λίγο χοντρό, πιθανολογώ ότι δεν ήταν εκεί ο υπεύθυνος και έτσι, δεν είχε να φοβηθεί κάτι. Αν ήταν εκεί ο υπεύθυνος, αποκλείεται να μιλούσε έτσι. Επίσης ο φίλος σου (επειδή ρώτησες τι θα μπορούσε να κάνει) θα έπρεπε να απευθυνθεί στον υπεύθυνο του καταστήματος και να παραπονεθεί για τη συμπεριφορά του υπαλλήλου.

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας διαβάσει όλη την ιστορία, είμαι κι εγώ επίσης της άποψης ότι ο φίλος σου θα πρέπει να απευθυνθεί ΚΑΙ στον ιδιοκτήτη του καταστήματος αλλά ΚΑΙ να το αναφέρει στην εξυπηρέτηση πελατών.

Τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι δυνατόν να περνάνε έτσι...

 

Στο παρελθόν είχα κάνει το ίδιο με υπάλληλο σε μεγάλο κατάστημα Voda...

Μου έδωσε κάρτα 5€ και μου ζήτησε 10€!

Οταν τον ρώτησα γιατί, η απάντηση ήταν "Εμείς τις κάρτες των 5 τις πουλάμε 10... Αμα δε θέλετε πάτε αλλού..."

(Χωρίς να γνωριζόμαστε και χωρίς να έχουν προηγηθεί ιστορίες τύπου φορητότητας...)

κλπ...κλπ...

 

Δεν ξέρω αν έγινε κάτι αλλά το ανέφερα και στον ιδιοκτήτη και στην εξυπ. πελατών.

Προφανώς ο υπάλληλος είχε βρει έναν "ηλίθιο" τρόπο να "τσεπώνει" 5ευρα

Και... Ασφαλώς και πήγα αλλού... Εφυγα επιτόπου από τη βόντα και πήγα στην Cosmote 1 στενό πιο δίπλα...

Αμα δε θέλουνε αυτοί τα λεφτά δεν πειράζει... οι παραδίπλα θα θέλουνε...

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Στο παρελθόν είχα κάνει το ίδιο με υπάλληλο σε μεγάλο κατάστημα Voda...

Μου έδωσε κάρτα 5€ και μου ζήτησε 10€!

Οταν τον ρώτησα γιατί, η απάντηση ήταν "Εμείς τις κάρτες των 5 τις πουλάμε 10... Αμα δε θέλετε πάτε αλλού..."

(Χωρίς να γνωριζόμαστε και χωρίς να έχουν προηγηθεί ιστορίες τύπου φορητότητας...)

κλπ...κλπ...

 

Δεν ξέρω αν έγινε κάτι αλλά το ανέφερα και στον ιδιοκτήτη και στην εξυπ. πελατών.

Προφανώς ο υπάλληλος είχε βρει έναν "ηλίθιο" τρόπο να "τσεπώνει" 5ευρα

Και... Ασφαλώς και πήγα αλλού... Εφυγα επιτόπου από τη βόντα και πήγα στην Cosmote 1 στενό πιο δίπλα...

Αμα δε θέλουνε αυτοί τα λεφτά δεν πειράζει... οι παραδίπλα θα θέλουνε...

 

Εντάξει, αυτό είναι εντελώς παράνομο. Ληστεία. Αυτό θέλει βιντεοσκόπηση και μήνυση επιτόπου. Δεν το συζητάμε. Γενικά τα καταστήματα (κάποια) έχουν βρει τρόπους να βγάζουν εξτρα χρήματα χρεώνοντας κόψιμο καρτών σιμ, κάρτες σιμ σε φορητότητα κ.α.

Link to comment
Share on other sites

Η κουτοπονηριά έχει και τα όρια της! Το 99% των υπαλλήλων και των 3 εταιριών κινητής είναι για τα πανηγύρια, όπως επίσης και οι ιδιοκτήτες franchise, που ίσως να έκαναν καλύτερη καριέρα στις λαικές αγορές.

 

Έτσι ακριβώς..

Link to comment
Share on other sites

Καλη χρόνια κι απο μένα. Θα ήθελα μονο να σχολιασω οτι στις μούφα φορητοτητες μας οδηγούν οι ίδιες οι εταιρίες που δεν δίνουν αξιόλογες προσφορές αν δεν κανεις την κινηση να φύγεις απο το δίκτυο τους. Οι περισσοτεροι υπάλληλοι καταστημάτων κινητής το έχουν καταλάβει και το αποδέχονται, μέχρι που μου το έχουν προτείνει να το κάνω απο τη στιγμη που δεν έχουν οι ίδιοι τη δυνατότητα καλύτερης προσφοράς. Παρολα αυτά, είχα παρόμοια εμπειρία αλλά αντίστροφα, φορητότητα απο Cosmote σε vodafone την οποία δεν έβρισκαν τροπο ( και καλα) να ακυρώσουν απο την vodafone.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, έτσι για πληροφόρηση, να ξέρετε ότι η ακύρωση φορητότητας είναι μονάχα 2 κλικ στον υπολογιστή. Ούτε αποστολή ταυτότητας, ούτε αποτσολής κανενός εγγράφου δεν απαιτείται από το σύστημα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Έχω έναν αριθμό What's Up που τον χρησιμοποιώ περιστασιακά κυρίως για Internet σε μέρη που δεν πιάνει η Vodafone. Πριν λίγο καιρό μου στείλανε τα χριστουγεννιάτικο δώρο των 300mb. Ελάχιστα mb κατανάλωσα και μετά την λήξη της διάρκείας τους (1 εβδομάδα) είδα ότι μου έφαγε 1€. Προφανώς ενεργοποιήθηκε το Internet Day Pass αλλά εγώ ΔΕΝ είχα ανοίξει καν τα δεδομένα στο κινητό. Έστειλα το END DAY για να σταματήσει το Internet Day Pass αλλά βλέπω ότι με το END DAY σταματάει γενικά η σύνδεση στο Internet και θέλει να στείλω START στο 1313 για να ξαναενεργοποιηθεί η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet και ας έχω πακέτο διαθέσιμο. Αυτό είναι νέο "φρούτο" της COSMOTE; Μέχρι πριν 2 μήνες περίπου που είχα ξαναβάλει πακετό δεν γινόταν έτσι. Τέλειωνε η διάρκεια του πακέτου και δεν ενεργοποιούταν το Internet Day Pass παρά μόνο αν καταλάθως ή σκόπιμα άνοιγα τα δεδομένα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Έχω Cosmokarta. Από 31/12 μέχρι σήμερα έχω κάνει κάποιες κλήσεις αλλά των 30-40 δευτερολέπτων. Μου έχει φάει όμως ~7Ευρώ!!! Data είμαι μέσα στα όρια του πακέτου. Πως μπορώ να ελέγξω κινήσεις? Μπορώ να κάνω λογαριασμό στο site της Cosmote? Αν πάω σε κανέναν Γερμανό, μπορούν να το τσεκάρουν?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δωρεάν χρόνο ομιλίας;

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθω να κανω καινουργιο κωδικο προσβασης (εχω χασει τον παλιο) στο my cosmote, κανω την αιτηση μου λεει οτι θα μου ερθει SMS στο κινητο αλλα τιποτα. Ειχα παρει τηλεφωνο και στη εξ. πελατων και με παρεπεμψε στο site.

Ξερει κανεις πως να βγαλω ακρη?

Link to comment
Share on other sites

παιδιά έχω μια cosmokarta η οποία για να μην λήξει θέλω να της κάνω την μικρότερη ανανέωση που γίνεται, υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει online η ανανέωση με πιστωτική paypal κλπ; όσο και να έψαξα στο site τους δεν βρήκα τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δωρεάν χρόνο ομιλίας;

 

Όχι.. Έλεγξα μερικές κλήσεις (διάρκεια) με τον τιμακατόλογο και μάλλον σωστά έγιναν οι χρεώσεις. Απλά διαπιστώνω ότι αν δεν έχεις πακέτο με δωρεάν χρόνο δε συμφέρει με τίποτα να παίρνεις τηλέφωνα!! Απλά είπα να μη βάλω κανά πακέτο γιατί θα είμαι λίγες μέρες Ελλάδα..

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Χρησιμοποιούσα παλιά το mail.mycosmos.gr για να στέλνω μέχρι 10 sms από το ιντερνετ. Συνδεόσουν με τον αρθιμό τηλ. και το passw. Πλέον με πετάει στο mycosmos που θέλει mail! Πως συνδέομαι? Πρέπει να φτιάξω λογαριασμό στο mycosmos ε?

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθω να κανω καινουργιο κωδικο προσβασης (εχω χασει τον παλιο) στο my cosmote, κανω την αιτηση μου λεει οτι θα μου ερθει SMS στο κινητο αλλα τιποτα. Ειχα παρει τηλεφωνο και στη εξ. πελατων και με παρεπεμψε στο site.

Ξερει κανεις πως να βγαλω ακρη?

 

μηπως αλλαξες ταυτοτητα?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όχι.. Έλεγξα μερικές κλήσεις (διάρκεια) με τον τιμακατόλογο και μάλλον σωστά έγιναν οι χρεώσεις. Απλά διαπιστώνω ότι αν δεν έχεις πακέτο με δωρεάν χρόνο δε συμφέρει με τίποτα να παίρνεις τηλέφωνα!! Απλά είπα να μη βάλω κανά πακέτο γιατί θα είμαι λίγες μέρες Ελλάδα..

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Χρησιμοποιούσα παλιά το mail.mycosmos.gr για να στέλνω μέχρι 10 sms από το ιντερνετ. Συνδεόσουν με τον αρθιμό τηλ. και το passw. Πλέον με πετάει στο mycosmos που θέλει mail! Πως συνδέομαι? Πρέπει να φτιάξω λογαριασμό στο mycosmos ε?

Θα ζητήσεις password reset

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Έχω έναν αριθμό What's Up που τον χρησιμοποιώ περιστασιακά κυρίως για Internet σε μέρη που δεν πιάνει η Vodafone. Πριν λίγο καιρό μου στείλανε τα χριστουγεννιάτικο δώρο των 300mb. Ελάχιστα mb κατανάλωσα και μετά την λήξη της διάρκείας τους (1 εβδομάδα) είδα ότι μου έφαγε 1€. Προφανώς ενεργοποιήθηκε το Internet Day Pass αλλά εγώ ΔΕΝ είχα ανοίξει καν τα δεδομένα στο κινητό. Έστειλα το END DAY για να σταματήσει το Internet Day Pass αλλά βλέπω ότι με το END DAY σταματάει γενικά η σύνδεση στο Internet και θέλει να στείλω START στο 1313 για να ξαναενεργοποιηθεί η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet και ας έχω πακέτο διαθέσιμο. Αυτό είναι νέο "φρούτο" της COSMOTE; Μέχρι πριν 2 μήνες περίπου που είχα ξαναβάλει πακετό δεν γινόταν έτσι. Τέλειωνε η διάρκεια του πακέτου και δεν ενεργοποιούταν το Internet Day Pass παρά μόνο αν καταλάθως ή σκόπιμα άνοιγα τα δεδομένα.

 

Φίλε Κοσμά, το ότι σταματάει τη σύνδεση στο internet το διαπίστωσες εσύ ή στο έστειλαν με sms?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κοσμά, το ότι σταματάει τη σύνδεση στο internet το διαπίστωσες εσύ ή στο έστειλαν με sms?

Τελείωσε το πακέτο μου στο wats up χωρίς να το αντιληφθώ και ήρθε αυτό:

ΣYNΔEΘHKEΣ ΓIA ΠPΩTH ΦOPA ΣTO INTERNET MEΣΩ THΣ YΠHPEΣIAΣ COSMOTE INTERNET DAY PASS. H ΠPΩTH ΣOY ΣYNΔEΣH EΩΣ TIΣ 05/01/2015 12:25 EINAI ΔΩPEAN. ΓIA KAΘE EΠOMENH ΣYNΔEΣH H XPEΩΣH EINAI 1E ΓIA 24 ΩPEΣ.H ΣYNΔEΣH ΣOY IΣΩΣ OΦEIΛETAI ΣE EΦAPMOΓEΣ(KAIPOΣ-NEA-E-MAIL) ΠOY KANOYN AYTOMATH ANANEΩΣH. ΓIA AΠENEPΓOΠOIHΣH THΣ YΠHPEΣIAΣ ΣTEIΛE END DAY ΣTO 1333 ΔΩPEAN.ΓIA ΠEPIΣΣOTEPEΣ ΠΛHPOΦOPIEΣ KAΛEΣE THN EΞYΠ.ΠEΛATΩN (IΔIΩTEΣ 13838, EΠAΓΓEΛMATIEΣ 13839, FROG 1299)

Το απενεργοποίησα:

TO AITHMA ΣΟΥ ΓIA AΠENEPΓOΠOIHΣH THΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET, OΛOKΛHPΩΘHKE. ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕRΝΕΤ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΕ START ΣΤΟ 1333

...αγόρασα ένα πακέτο αλλά διαπίστωσα πως δεν είχα καθόλου δεδομένα πλέον. Οπότε αναγκαστικά ενεργοποιήσα ξανά την υπηρεσία.

Συνεπώς για να έχεις ενεργοποιημένα τα δεδομένα, έχεις ταυτόχρονα ενεργοποιημένη και την υπηρεσία "INTERNET DAY PASS".

Για να μην χάνεις ευρώ λοιπόν θέλει καλό έλεγχο για το πότε λήγει το πακέτο που έχεις ενεργοποιήσει.

 

Εκτός κι αν μέσω της εξυπηρέτησης μπορούν να σου απενεργοποιήσουν το "INTERNET DAY PASS" αλλά όχι τη γενικότερη πρόσβαση όταν έχεις ενεργοποιημένο πακέτο.

Edited by J_K
Link to comment
Share on other sites

Τελείωσε το πακέτο μου στο wats up χωρίς να το αντιληφθώ και ήρθε αυτό:

ΣYNΔEΘHKEΣ ΓIA ΠPΩTH ΦOPA ΣTO INTERNET MEΣΩ THΣ YΠHPEΣIAΣ COSMOTE INTERNET DAY PASS. H ΠPΩTH ΣOY ΣYNΔEΣH EΩΣ TIΣ 05/01/2015 12:25 EINAI ΔΩPEAN. ΓIA KAΘE EΠOMENH ΣYNΔEΣH H XPEΩΣH EINAI 1E ΓIA 24 ΩPEΣ.H ΣYNΔEΣH ΣOY IΣΩΣ OΦEIΛETAI ΣE EΦAPMOΓEΣ(KAIPOΣ-NEA-E-MAIL) ΠOY KANOYN AYTOMATH ANANEΩΣH. ΓIA AΠENEPΓOΠOIHΣH THΣ YΠHPEΣIAΣ ΣTEIΛE END DAY ΣTO 1333 ΔΩPEAN.ΓIA ΠEPIΣΣOTEPEΣ ΠΛHPOΦOPIEΣ KAΛEΣE THN EΞYΠ.ΠEΛATΩN (IΔIΩTEΣ 13838, EΠAΓΓEΛMATIEΣ 13839, FROG 1299)

Το απενεργοποίησα:

TO AITHMA ΣΟΥ ΓIA AΠENEPΓOΠOIHΣH THΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET, OΛOKΛHPΩΘHKE. ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕRΝΕΤ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΕ START ΣΤΟ 1333

...αγόρασα ένα πακέτο αλλά διαπίστωσα πως δεν είχα καθόλου δεδομένα πλέον. Οπότε αναγκαστικά ενεργοποιήσα ξανά την υπηρεσία.

Συνεπώς για να έχεις ενεργοποιημένα τα δεδομένα, έχεις ταυτόχρονα ενεργοποιημένη και την υπηρεσία "INTERNET DAY PASS".

Για να μην χάνεις ευρώ λοιπόν θέλει καλό έλεγχο για το πότε λήγει το πακέτο που έχεις ενεργοποιήσει.

 

Εκτός κι αν μέσω της εξυπηρέτησης μπορούν να σου απενεργοποιήσουν το "INTERNET DAY PASS" αλλά όχι τη γενικότερη πρόσβαση όταν έχεις ενεργοποιημένο πακέτο.

 

Έτσι είναι τα πράγματα. Θέλει πολύ καλό έλεγχο. Αν τελειώσουν τα mb και είσαι στο ιντερνετ, αυτοματα και χωρίς να σε ρωτήσει κανείς, ενεργοποιείται το day pass. Το απενεργοποιείς με το μήνυμα και μετά πρέπει να το ξαναενεργοποιήσεις αν θες να ξαναμπείς στο νετ με τα δεδομένα του κινητού. Ισχύει ότι το END DAY απενεργοποιεί γενικά το ιντερνετ στο κινητό και έχω την εντύπωση ότι δεν ήταν πάντα έτσι. Παλιότερα που είχα πάθει το ίδιο και το απενεργοποίησα, δεν θυμάμαι μετά να είχα στείλει κάποιο μήνυμα για να ξανασυνδεθώ.

 

Πάντως για το χαμμένο ευρω, μπορείς να απευθυνθείς στην εταιρία μέσω email και να ζητήσεις να σου το πιστώσουν επειδή δεν γνώριζες ότι η υπηρεσία ενεργοποιείται αυτόματα. Εμένα μου το είχαν πιστώσει σε ανάλογη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...