Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 4/4/2026 at 4:38 ΠΜ, kmpatra said:

Ευχαριστώ. Κατάλαβα ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάποια κίνηση. Θα γίνουν οι αλλαγές αυτόματα. Από 13ευρώ θα γίνει 14ευρώ αυτόματα και θα ενεργοποιηθεί πακέτο με 12.70ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 47,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

10 minutes ago, babis3g said:

μου ηρθε αυτό αλλά είναι μόνο με ανανέωση μέσω wu

Screenshot_2026-04-13-11-23-42-072_com.google.android_apps.messaging.thumb.jpg.70cd04bcea7891066940497fd39db90a.jpg

Δεν έχεις κατεβασμένη την εφαρμογή του what's up;

Link to comment
Share on other sites

Το πακέτο ειναι διαθέσιμο στην εφαρμογή με 14,5. Δεν χρειάζεται 16€ ανανέωση για να το πάρεις εφόσον έχεις κι αλλο υπόλοιπο. Βάζεις όσο χρειάζεται.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

ναι έχω την εφαρμογή αλλά ήρθε σε μηνυμα, όταν κάνω κλικ τον σύνδεσμο με βγάζει στο app γιά την πληρωμή του, ευχαριστώ όλους

Edited by babis3g
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, babis3g said:

ναι έχω την εφαρμογή αλλά ήρθε σε μηνυμα, όταν κάνω κλικ τον σύνδεσμο με βγάζει στο app γιά την πληρωμή του, ευχαριστώ όλους

Σου βγαζει αυτόματα τα 16€;

Link to comment
Share on other sites

όχι ειναι τικαρισμένο το μαύρο κουτάκι με τα 14€ (επιλογές 14, 15, 16, 20€ )

card / paypall / payzy app επιλογή

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έκανα αίτημα φορητότητας για έναν αριθμό μου και θα παρέλαβα τη σιμ, ωστόσο σκέφτομαι να κάνω τον βασικό μου αριθμό μετά από κάποιους μήνες γιατί δεν έχω όρεξη να ξαναπεριμένω κούριερ λέω να χρησιμοποιήσω αυτή τη σιμ. Μπορώ να το κάνω ασχέτως αν η σιμ στάλθηκε για άλλο νούμερο; Επίσης ξέρουμε το χρονικό περιθώριο που μπορώ να ενεργοποιήσω μια σιμ; Δεν γράφει η συσκευασία κάτι του στυλ "μπορεί να ενεργοποιηθεί έως...".

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Lyricmyth19 said:

Καλημέρα. Έκανα αίτημα φορητότητας για έναν αριθμό μου και θα παρέλαβα τη σιμ, ωστόσο σκέφτομαι να κάνω τον βασικό μου αριθμό μετά από κάποιους μήνες γιατί δεν έχω όρεξη να ξαναπεριμένω κούριερ λέω να χρησιμοποιήσω αυτή τη σιμ. Μπορώ να το κάνω ασχέτως αν η σιμ στάλθηκε για άλλο νούμερο; Επίσης ξέρουμε το χρονικό περιθώριο που μπορώ να ενεργοποιήσω μια σιμ; Δεν γράφει η συσκευασία κάτι του στυλ "μπορεί να ενεργοποιηθεί έως...".

Επικοινωνησε απευθείας με κοσμοτε το νωρίτερο δυνατο.

Link to comment
Share on other sites

Μου απάντησαν ότι είναι μονο για τον αριθμό που έκανες αίτημα φορητότητας και όχι για άλλον. Νόμιζα ότι όταν κάνεις την διαδικασία στην εφαρμογή μπορείς να δηλώσεις ακόμα και άλλον αριθμό αλλά το πίστευα λάθος μάλλον. "σύμφωνα και με ό,τι σου απαντήσαμε παραπάνω, η κάρτα sim που έχεις ήδη παραλάβει είναι συνδεδεμένη με το αίτημα φορητότητας για τον αριθμό που το έχεις ήδη υποβάλει, οπότε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικό νούμερο. Για νέα φορητότητα θα χρειαστεί να κάνεις νέα αίτηση."

Edited by Lyricmyth19
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Lyricmyth19 said:

Μου απάντησαν ότι είναι μονο για τον αριθμό που έκανες αίτημα φορητότητας και όχι για άλλον. Νόμιζα ότι όταν κάνεις την διαδικασία στην εφαρμογή μπορείς να δηλώσεις ακόμα και άλλον αριθμό αλλά το πίστευα λάθος μάλλον. "σύμφωνα και με ό,τι σου απαντήσαμε παραπάνω, η κάρτα sim που έχεις ήδη παραλάβει είναι συνδεδεμένη με το αίτημα φορητότητας για τον αριθμό που το έχεις ήδη υποβάλει, οπότε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικό νούμερο. Για νέα φορητότητα θα χρειαστεί να κάνεις νέα αίτηση."

Μπορείς να την ενεργοποιήσεις για άλλο αριθμό, έχει αναφερθεί ξανά στο παρελθόν. Οταν την ενεργοποιήσεις θα επιλέξεις για τον αριθμό που θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

+1. Η αίτηση φορητοτητας υποβαλεται αφου κανεις την διαδικασία μεσω του app. Θα δεις οτι εκει δηλωνεις τον αριθμό που θες να μεταφέρεις. Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι, που δεν το νομίζω 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και τους δύο. Κάτι τέτοιο θυμόμουν αλλα δεν ήμουνα σίγουρος αν ισχύει γιατί δεν το έχω κάνει ποτέ με άλλο νούμερο απ αυτό που δήλωσα αρχικά για να παραλάβω την σιμ. 

Link to comment
Share on other sites

πριν ανανέωσα με τα 13.60€ unlimited με 5GB + 5GB δώρο & δεν ήρθε δώρο τα επιπλέον 5GB ...μίλησα στο chat με κάποια Χριστίνα & είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια προσφορά...ξανά επέμενα ότι υπάρχει & είπε αν έχω προσφορά θα έρθει εντός 24 ωρών ... γιά να δούμε

Πως μπορώ να στείλω screenshot μέσω WU chat ? (redmi 12 5G) γιατί αν ήξερα & είχα στείλει την φωτό θα το έδινε αμέσως , ευχαριστώ

Screenshot_2026-04-16-10-30-04-029_gr.cosmote.whatsup.thumb.jpg.4f0f6f39977860087d6d1de1b35785c7.jpg

Edited by babis3g
Link to comment
Share on other sites

το δωρο δεν ήρθε μετά από 24 ώρες ....

οποτε πηγα FB chat πού ξέρω να στέλω φωτό και λένε ότι αυτό το δώρο δεν υπάρχει εμπορικά ... αυτή τη φορά δεν δίνουν το δώρο έτσι απλά (όπως την τελευταία φορά που έλεγαν ότι δεν υπήρχε ξανά δώρο αλλά το έδωσαν && τελείωσε) ... έτσι με έχουν πάνω από ώρα στην αναμονή ζητώντας screenshots & να δουν το see more τι λεπτομέρειες γράφει

τωρα είμαι σε αναμονή κάνοντας εκτεταμένο έλεγχο στη γραμμη μου όπως λένε, άρα κάτι σκαλίζουν...αναμένω ... εν τω μεταξύ βλέπω στο playstore νεο whatup app αλλά δεν το περνάω ακόμα

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οτι τωρα που μιλαμε το +5 δεν φαινεται στο εν λογω πακετο. Μήπως υπηρχε deadline στο δες περισσοτερα? Το ειχες δει, ειχε καποια καταληκτικη ημερομηνια?

Link to comment
Share on other sites

το δωρο ήρθε πριν λίγο & εδωσαν άλλα 5GB συνολο 10GB δώρο (εκτός τα 5GB πακετου δηλαδη σύνολο 15 αυτόν τον μήνα)

όχι Δεν είχε ημερομηνία... τους έστειλα μερικά screenshot να δουν πού δεν είχε ημερομηνία

τελικά το τάχα πρόβλημα ήταν στην Αγγλική έκδοση (αυτή έχω γιατί με βολεύει πού ήμουν πολλά χρόνια στο εξωτερικο) και θα το διορθώσουν ... ενώ στο Ελληνικά δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, μόνο στην Αγγλική γλώσσα φαίνεται το + 5 GB σε όλα τα νέα πακέτα unlimited calls EDIT που φυσικά Δεν ενεργοποιείται το δώρο & γιά αυτό έγινε όλη αυτή η ιστορία  (αν δείτε το παραπάνω screenshot πού έβαλα είναι στα Αγγλικά)

Edited by babis3g
ορθογραφικά
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, babis3g said:

το δωρο ήρθε πριν λίγο & εδωσαν άλλα 5GB συνολο 10GB δώρο (εκτός τα 5GB πακετου δηλαδη σύνολο 15 αυτόν τον μήνα)

όχι Δεν είχε ημερομηνία... τους έστειλα μερικά screenshot να δουν πού δεν είχε ημερομηνία

τελικά το τάχα πρόβλημα ήταν στην Αγγλική έκδοση (αυτή έχω γιατί με βολεύει πού ήμουν πολλά χρόνια στο εξωτερικο) και θα το διορθώσουν ... ενώ στο Ελληνικά δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, μόνο στην Αγγλική γλώσσα φαίνεται το + 5 GB σε όλα τα νέα πακέτα unlimited calls EDIT που φυσικά Δεν ενεργοποιείται το δώρο & γιά αυτό έγινε όλη αυτή η ιστορία  (αν δείτε το παραπάνω screenshot πού έβαλα είναι στα Αγγλικά)

Δικό τους λάθος, οπότε και δικαιώθηκες

Link to comment
Share on other sites

Έκανε κάποιος την διαδικασία επιστροφής χρημάτων λόγω αλλαγής των όρων βάση της ανακοίνωσης της cosmote με ημερομηνία 30 Μαρτίου?

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Έκανε κάποιος την διαδικασία επιστροφής χρημάτων λόγω αλλαγής των όρων βάση της ανακοίνωσης της cosmote με ημερομηνία 30 Μαρτίου?

31/03 Αίτημα φορητότητας από COSMOTE What's Up προς VODAFONE CU

03/04 Αίτημα για επιστροφή υπολοίπου προς 13888 @ cosmote . gr

04/04 Ολολήρωση φορητότητας

07/04 Επικοινωνία με 13888 και επιβεβαίωση λήψης αιτήματος και δικαιολογητικών και προώθησή τους στο λογιστήριο από 06/04

Δεν έδωσαν χρονικό παράθυρο που θα έχουν ολοκληρώσει την πίστωση, ακόμα περιμένω από τότε. Θα μπω στο γολγοθά να μιλήσω με μη-ρομπότ από Δευτέρα. Μια υποσημείωση εδώ ότι το ποσό επιστροφής είναι 3-ψήφιο οπότε ίσως χρειάζεται πιο εκτενή έλεγχο.

Edited by chemeng

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 -> Motorola Edge50 Neo -> Oppo Reno12

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, chemeng said:

07/04 Επικοινωνία με 13888 και επιβεβαίωση λήψης αιτήματος και δικαιολογητικών και προώθησή τους στο λογιστήριο από 06/04

Δεν έδωσαν χρονικό παράθυρο που θα έχουν ολοκληρώσει την πίστωση, ακόμα περιμένω από τότε. 

Ο νομος (ΕΦΚ Τεύχος B’ 2265/31.05.2021 - σελ. 25890) τους δινει δικαιωμα μεχρι 30 μερες ωστε να σου επιστρεψουν τα χρηματα.

Ενημερωσε μας για την εξελιξη της υποθεσης. 

2026-04-18_13-34-24.png

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, chemeng said:

31/03 Αίτημα φορητότητας από COSMOTE What's Up προς VODAFONE CU

03/04 Αίτημα για επιστροφή υπολοίπου προς 13888 @ cosmote . gr

04/04 Ολολήρωση φορητότητας

07/04 Επικοινωνία με 13888 και επιβεβαίωση λήψης αιτήματος και δικαιολογητικών και προώθησή τους στο λογιστήριο από 06/04

Δεν έδωσαν χρονικό παράθυρο που θα έχουν ολοκληρώσει την πίστωση, ακόμα περιμένω από τότε. Θα μπω στο γολγοθά να μιλήσω με μη-ρομπότ από Δευτέρα. Μια υποσημείωση εδώ ότι το ποσό επιστροφής είναι 3-ψήφιο οπότε ίσως χρειάζεται πιο εκτενή έλεγχο.

Το έχω κάνει πριν 1 χρόνο σε frog για μεγάλο διψήφιο ποσό. 
Κρατα αρχεία από την επικοινωνίας και τις ενέργειες που έχεις κάνει.
Λόγω φόρτου εργασίας, ή και για άλλους λόγους, μόνιμα κωλυσιεργούν και παίζει να μην σου τα επιστρέψουν στις 30 μέρες που λέει ο @HEO  Τότε μόνο επικοινωνία μέσω της φόρμας εποικοινωνίας στην ιστοσελίδα της Cosmote. Σου στέλνουν αριθμό πρωτοκόλλου στο email σου. Εγώ χρειάστηκε να γράψω 2-3 φορές στην φόρμα εποικοινωνίας. Δεν θυμαμαι τι έγραψα την1 και 2η φορά αλλα΄την 3η, αφού είχαν περάσει 40μερες, περιέγραψα ξανα την περίπτωση με αναφορα στους αριθμούς πρωτοκολου των προηγούμνω φορμών και ανέφερα ευθέως ότι προχωράω άμεσα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
Ω του θαύματος σε 24 ώρες είχαν μπει τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μου.
Δεν ξέρω αν το έκαναν επίτηδες αλλά η εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote (αν και ευγενικοί) αργεί πια παρα πολύ σε όλα τα θέματα. Απαράδεκτοι οι χρόνοι διεκπεραίωσης.
ΥΓ. Αφού μας διαβάζουν που μας διαβάζουν ας τους "στολίσουμε" και λίγο.

Link to comment
Share on other sites

On 18/4/2026 at 5:07 ΠΜ, chemeng said:

31/03 Αίτημα φορητότητας από COSMOTE What's Up προς VODAFONE CU

03/04 Αίτημα για επιστροφή υπολοίπου προς 13888 @ cosmote . gr

04/04 Ολολήρωση φορητότητας

07/04 Επικοινωνία με 13888 και επιβεβαίωση λήψης αιτήματος και δικαιολογητικών και προώθησή τους στο λογιστήριο από 06/04

Δεν έδωσαν χρονικό παράθυρο που θα έχουν ολοκληρώσει την πίστωση, ακόμα περιμένω από τότε. Θα μπω στο γολγοθά να μιλήσω με μη-ρομπότ από Δευτέρα. Μια υποσημείωση εδώ ότι το ποσό επιστροφής είναι 3-ψήφιο οπότε ίσως χρειάζεται πιο εκτενή έλεγχο.

20/04 Επικοινωνία με 13888 και επιβεβαίωση επιτυχούς ελέγχου δικαιολογητικών και έγκρισης από 17/04. Εκκρεμεί ακόμα η πίστωση από το λογιστήριο.

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 -> Motorola Edge50 Neo -> Oppo Reno12

Link to comment
Share on other sites

On 21/4/2026 at 4:08 ΠΜ, chemeng said:

20/04 Επικοινωνία με 13888 και επιβεβαίωση επιτυχούς ελέγχου δικαιολογητικών και έγκρισης από 17/04. Εκκρεμεί ακόμα η πίστωση από το λογιστήριο.

Τι δικαιολογητικά χρειάζονται?

Edited by GRIGORIOS
Διόρθωση
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...