Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

11 ώρες πριν, enterhere said:

 

Ο κωδικός για απενεργοποίηση της αναμονής κλήσης

#43# και πατάμε το κουμπί της κλήσης

το κάνω αλλά δεν απενεργοποιείται,η δεύτερη κλήση συνεχίζει να χτυπάει στο αυτί μου 😞

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 47,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

1 hour ago, trifonastr72 said:

το κάνω αλλά δεν απενεργοποιείται,η δεύτερη κλήση συνεχίζει να χτυπάει στο αυτί μου 😞

Πάς στο εικονίδιο των κλήσεων,πατάς στις τρείς τελείες πάνω δεξιά,πρ'οσθετες υπηρεσίες και βγάζεις την αναμονή κλήσεων. Τώρα για να σου έρχεται μήνυμα όταν μιλάς πρέπει να έχεις ενεργοποιήσει την ειδοποίηση κλήσεων.. Λογικά μπορεί και να το έχεις..Άν κλήσεις το τηλέφωνο και σε πάρει κάποιος δεν σου έρχεται μήνυμα; Άν ναί το το έχεις και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο. Άν όχι τώρα παίρνεις 13888 και ζητάς ενεργοποίηση της ''ειδοποίησης κλήσεων''.

Redmi By Xiaomi
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Nikos_96 said:

Πάς στο εικονίδιο των κλήσεων,πατάς στις τρείς τελείες πάνω δεξιά,πρ'οσθετες υπηρεσίες και βγάζεις την αναμονή κλήσεων. Τώρα για να σου έρχεται μήνυμα όταν μιλάς πρέπει να έχεις ενεργοποιήσει την ειδοποίηση κλήσεων.. Λογικά μπορεί και να το έχεις..Άν κλήσεις το τηλέφωνο και σε πάρει κάποιος δεν σου έρχεται μήνυμα; Άν ναί το το έχεις και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο. Άν όχι τώρα παίρνεις 13888 και ζητάς ενεργοποίηση της ''ειδοποίησης κλήσεων''.

ευχαριστω πολυ για την απαντηση  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα.

Θέλω να κάνω φορητότητα από νόβα σε cosmote θέλω να μου δώσετε τα φώτα σας το να βάλω cosmote η what's up;

Από την άποψη χρεώσεις;ίντερνετ εμένα με ενδιαφέρει πιο πακέτο δίνει περισσότερα mb Ευχαριστώ καλή σας μέρα...

Just now, splus said:

Παιδιά καλημέρα.

Θέλω να κάνω φορητότητα από νόβα σε cosmote θέλω να μου δώσετε τα φώτα σας  να βάλω cosmote η what's up;

Από την άποψη χρεώσεις;ίντερνετ εμένα με ενδιαφέρει πιο πακέτο δίνει περισσότερα mb Ευχαριστώ καλή σας μέρα...

 

Samsung Galaxy S/GT-I9000

Rom-Slim-i9000-3.1.0-OFFICIAL

Kernel-3.0.52-Semaphore-JB-2.6.0s

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, splus said:

Παιδιά καλημέρα.

Θέλω να κάνω φορητότητα από νόβα σε cosmote θέλω να μου δώσετε τα φώτα σας το να βάλω cosmote η what's up;

Από την άποψη χρεώσεις;ίντερνετ εμένα με ενδιαφέρει πιο πακέτο δίνει περισσότερα mb Ευχαριστώ καλή σας μέρα...

 

Πόσο ίντερνετ χρειάζεσαι; Δες και τα πακέτα του φρογκ. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, VIPdriver said:

Πόσο ίντερνετ χρειάζεσαι; Δες και τα πακέτα του φρογκ. 

Ε με καμία 10 gb το μήνα πιστεύω θα είμαι μια χαρά. Τα πακέτα του φρογκ δεν τα ξέρω τι είναι κοσμοτε  

2 minutes ago, splus said:

Ε με καμία 10 gb το μήνα πιστεύω θα είμαι μια χαρά. Τα πακέτα του φρογκ δεν τα ξέρω τι είναι κοσμοτε  

Τώρα το είδα στο ίντερνετ της κοσμοτε είναι και βλέπω δίνει καλά προγράμματα ίντερνετ αλλά από την άποψη σήματος είναι εντάξει η δεν θα έχω καλό σήμα παντού

Samsung Galaxy S/GT-I9000

Rom-Slim-i9000-3.1.0-OFFICIAL

Kernel-3.0.52-Semaphore-JB-2.6.0s

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, splus said:

Ε με καμία 10 gb το μήνα πιστεύω θα είμαι μια χαρά. Τα πακέτα του φρογκ δεν τα ξέρω τι είναι κοσμοτε  

Τώρα το είδα στο ίντερνετ της κοσμοτε είναι και βλέπω δίνει καλά προγράμματα ίντερνετ αλλά από την άποψη σήματος είναι εντάξει η δεν θα έχω καλό σήμα παντού

Θα έχεις σήμα κοσμοτέ. 

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει αλλά και ενημέρωση για όποιον τυχόν αφορά:

Από το app της cosmote ελέγχω 5 συνδέσεις (δική μου, γυναίκα, πατέρας κτλ). Ενώ στις δυο από αυτές έχω ενεργοποιημένο το BASIC AUTO, υπάρχουν μέρες που πηγαίνω από το app στο Διαχείριση και αυτό δεν εμφανίζεται στις Ενεργές υπηρεσίες. Μέχρι πριν λίγες μέρες δεν εμφανιζόταν στη μια σύνδεση, μετά για 1-2 μέρες εμφανίστηκε σε αυτή αλλά εξαφανίστηκε από μια άλλη, χθες για πρώτη φορά ήταν ταυτοχρόνως ενεργό και στις δυο συνδέσεις, ενώ πριν μισή ώρα που συνδέθηκα δεν ήταν ενεργό σε καμία!

Τώρα συνδέομαι πάλι και εμφανίζεται ενεργό στη μια από τις δυο. Έκανα update την εφαρμογή, και ξανά τα ίδια!

Σημειώνω ότι ήδη έχει τρέξει μια τουλάχιστον αυτόματη ανανέωση με το BASIC AUTO και στις δυο αυτές συνδέσεις (δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά, καθώς η ενεργοποίηση του έπρεπε να γίνει πριν τις 13 Νοεμβρίου).

Γνωρίζει κανείς τι παίζει;

Link to comment
Share on other sites

 

Θέλω να κάνω φορητότητα από vodafone, σε cosmote/frog (ή nova/q). πιο πρόγραμμα μου προτείνετε ;

Δεν χρειάζομαι εξερχόμενες/internet, μόνο εισερχόμενες χρειάζομαι και διατήρηση αριθμού με χαμηλό κόστος. Αν τώρα παίζουν και προσφορές ακόμα καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, macovet said:

 

Θέλω να κάνω φορητότητα από vodafone, σε cosmote/frog (ή nova/q). πιο πρόγραμμα μου προτείνετε ;

Δεν χρειάζομαι εξερχόμενες/internet, μόνο εισερχόμενες χρειάζομαι και διατήρηση αριθμού με χαμηλό κόστος. Αν τώρα παίζουν και προσφορές ακόμα καλύτερα!

Η Nova από 17/01 θα έχει ελάχιστη online ανανέωση από 13 ευρώ σαν τους υπόλοιπους. Δηλαδή θα πάψει να ισχύει το 1 ευρώ ανανέωση. Άρα την αποκλείουμε σαν λύση. Οι παλιοί συνδρομές ομως Q-Telecom με μια ανανέωση τον χρόνο έχουν εισερχόμενες για έναν χρόνο. Οι νέοι δεν ξέρω. Η Cosmote τώρα και αυτή έχει ελάχιστη online ανανέωση από 13 ευρώ. Η Vodafone επίσης ηλεκτρονικά έχει ελάχιστη ανανέωση από 13 ευρώ. Όλες οι παραπάνω διαθέτουν ανανέωση από 8 ευρώ αποκλειστικά στα καταστήματα τους. Μόνο σίγουρη λύση το Vodafone CU μέσω του CU Cashback όπου σου δίνεται μια λίστα μέσω του Vodafone app και αγοράζεις πχ σάλτσα με 1-2€ σκανάρεις στην εφαρμογή την απόδειξη(να φαίνεται ότι έχεις αγοράσει το προϊόν)και σου πιστώνουν ένα ελάχιστο ποσό που ανανεώνει για τρεις μήνες το υπόλοιπο. Ανά τρεις μήνες θα έχεις αυτήν την διαδικασία

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, aektzhs 1 said:

Η Nova από 17/01 θα έχει ελάχιστη online ανανέωση από 13 ευρώ σαν τους υπόλοιπους. Δηλαδή θα πάψει να ισχύει το 1 ευρώ ανανέωση. Άρα την αποκλείουμε σαν λύση. Οι παλιοί συνδρομές ομως Q-Telecom με μια ανανέωση τον χρόνο έχουν εισερχόμενες για έναν χρόνο. Οι νέοι δεν ξέρω. Η Cosmote τώρα και αυτή έχει ελάχιστη online ανανέωση από 13 ευρώ. Η Vodafone επίσης ηλεκτρονικά έχει ελάχιστη ανανέωση από 13 ευρώ. Όλες οι παραπάνω διαθέτουν ανανέωση από 8 ευρώ αποκλειστικά στα καταστήματα τους. Μόνο σίγουρη λύση το Vodafone CU μέσω του CU Cashback όπου σου δίνεται μια λίστα μέσω του Vodafone app και αγοράζεις πχ σάλτσα με 1-2€ σκανάρεις στην εφαρμογή την απόδειξη(να φαίνεται ότι έχεις αγοράσει το προϊόν)και σου πιστώνουν ένα ελάχιστο ποσό που ανανεώνει για τρεις μήνες το υπόλοιπο. Ανά τρεις μήνες θα έχεις αυτήν την διαδικασία

Να προσθεσω οτι εαν ειναι να πηγαινει σε κατάστημα να βαζει 8€, η Nova ειναι η μοναδική στην οποία ΔΕΝ θα καταφερει να το κάνει. Στο 98% των καταστηματων υπαρχει αναρχία και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει, από την εποχη της Wind. Επίσης η πλειοψηφία των υπαλλήλων υποτιμά με τον χειρότερο τροπο τη νοημοσύνη του συνδρομητή.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, VIPdriver said:

Να προσθεσω οτι εαν ειναι να πηγαινει σε κατάστημα να βαζει 8€, η Nova ειναι η μοναδική στην οποία ΔΕΝ θα καταφερει να το κάνει. Στο 98% των καταστηματων υπαρχει αναρχία και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει, από την εποχη της Wind. Επίσης η πλειοψηφία των υπαλλήλων υποτιμά με τον χειρότερο τροπο τη νοημοσύνη του συνδρομητή.

Και οι 2 άλλες, παρόμοια κάνουν.

Πρέπει να επιμείνεις....

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, GREGORYMO said:

Και οι 2 άλλες, παρόμοια κάνουν.

Πρέπει να επιμείνεις....

Μια απλή επίσκεψη σε κατάστημα επιβεβαιώνει τα παραπάνω. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, macovet said:

 

Θέλω να κάνω φορητότητα από vodafone, σε cosmote/frog (ή nova/q). πιο πρόγραμμα μου προτείνετε ;

Δεν χρειάζομαι εξερχόμενες/internet, μόνο εισερχόμενες χρειάζομαι και διατήρηση αριθμού με χαμηλό κόστος. Αν τώρα παίζουν και προσφορές ακόμα καλύτερα!

 

On 17/11/2023 at 1:14 ΜΜ, omnian said:

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα ο δικός μου συλλογισμός για να διατηρήσουμε ενεργό έναν δεύτερο αριθμό what's up με το λιγότερο κόστος είναι να του βάζουμε 13€ ανά 2 μήνες και με την υπηρεσία easy tranfer να μεταφέρουμε το υπόλοιπο στο βασικό αριθμό μας ή σε αλλους. Για αρχή όμως απαιτείται να γίνει ανανέωση 3 φορες ώστε να ξεπεραστεί το όριο των 35€ για το εξαμηνο που απαιτείται για την υπηρεσία. Αν έχετε κάποια άλλη ιδέα ευπρόσδεκτη.

 

On 17/11/2023 at 3:56 ΜΜ, omnian said:

Να πω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ. Έχω έναν αριθμό βασικό που μιλάω συνέχεια και τον ξέρουν όλοι. Έχω και έναν δεύτερο για οποιοδήποτε δικό μου λόγο. Τον ένα μήνα βάζω 13€ στον βασικό αριθμό και ενεργοποιω το calls to all. Τον άλλο μήνα βάζω στον δεύτερο 13€ και κάνω μεταφορά αμέσως το υπόλοιπο στον βασικό αριθμό για να ενεργοποιήσω πάλι το calls to all στον βασικό. Τον άλλο μήνα τα ίδια κ.ο.κ. Έτσι διατηρείται ο δεύτερος αριθμός ενεργός σχεδόν ανεξοδα. Σωστά;

 

On 17/11/2023 at 4:47 ΜΜ, omnian said:

Και εννοείται ο δεύτερος αριθμός μπορεί να μπει και στο σχήμα cosmote one και να έχει τα προνόμια. Tsampas never dies....

Αυτή είναι η λύση που προτείνω σε what's up πάντα. Αυτό κάνω στο κινητό μου που είναι dual sim. Μάλιστα εκμευταλλευομαστε τις προσφορές εις διπλούν πχ τώρα τα Χριστούγεννα έχω 15 μέρες απεριόριστα στη μια κάρτα και μόλις τελειώσουν θα ενεργοποιήσω στην άλλη άλλες 15 μέρες. Άλλο πάλι με πάρε μοίρασε από τη μια κάρτα στην άλλη έχω 1gb για 2 μέρες εις διπλούν. Με το cosmote one 2gb για μια βδομάδα εις διπλούν και αυτό. Αν θέλει κάποιος μπορεί να δωσει την κάρτα σε συγγενικό πρόσωπο και να μιλάνε τσάμπα μεταξύ τους με το cosmote one (για 1000λεπτα το μήνα). Κάτι αλλα δώρα κατά καιρούς token, birthday κλπ όλα μέσα...

Edited by omnian
Link to comment
Share on other sites

https://techmaniacs.gr/prosfora-cosmote-whats-up-cosmote-neo/

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/cosmote-neo.html

Για συνδρομητές what 's up:

Συγκεκριμένα, τρέχει προσφορά η οποία σου προσφέρει

7GB internet κάθε μήνα για πάντα, τα οποία γίνονται 14GB μέχρι 29/2 αν πληρώσεις με κάρτες της Payzy.

Απεριόριστη ομιλία προς όλους

2000 SMS προς όλους

Το πακέτο κοστίζει 16 ευρώ το μήνα και αν το επιλέξεις το κινητό σου γίνεται Cosmote Neo. Το Cosmote Neo δεν είναι συμβόλαιο και δεν έχεις καμιά υποχρέωση προς την εταιρεία. Αν το πληρώσεις το πακέτο το έχεις, αν δεν το πληρώσεις δεν το έχεις.

Edited by nick.76
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν το πληρώσεις τουλάχιστον έχεις εισερχόμενες?

Link to comment
Share on other sites

On 21/12/2023 at 3:47 ΜΜ, kmpatra said:

Αν δεν το πληρώσεις τουλάχιστον έχεις εισερχόμενες?

Σαν καρτοκινητή είναι… Σου τις κόβουν στους 3 μήνες (ή 4 είναι στην Cosmote; Δε θυμαμαι). Με απλό μήνυμα ΑΛΠΑΚ γυρνάς σε what’s up 

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς αν η ανανέωση με 8€ από το κατάστημα επεκτείνει τη διάρκεια ενός τοκεν που λήγει?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά βρήκε κάποιος κατάστημα Cosmote που να έχει αυτόματο μηχάνημα να ανανεώνουμε με 8 ή 10Ε, χωρίς να απασχολούμε τους υπαλλήλους στο γκισέ {και χωρίς τις κάθε φορά διατυπώσεις: "Μα υπάρχει 8ευρη"}. Ευτυχώς πια δεν υπάρχει "κανονικό" πακέτο για επιπλέον διατύπωση: "Θα ενεργοποιήσω μόνος μου πακέτο"!!. Αν και σε αυτή την εταιρία οι επαναλήψεις των παραπάνω διατυπώσεων στους υπαλλήλους δεν είναι του "πλήθους" όπως σε άλλες εταιρίες για να επιμένουμε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ και πάλι να "μην καταλαβαίνουν σα τους Κινέζους!!!".

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, kmpatra said:

Ξέρει κανείς αν η ανανέωση με 8€ από το κατάστημα επεκτείνει τη διάρκεια ενός τοκεν που λήγει?

Όχι. Είναι βέβαιο 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, GREGORYMO said:

Έχω token χωρίς λήξη.

Θα μπορώ να τα χρησιμοποιήσω μεταξύ 2' και 3' μήνα, έτσι δεν είναι?

Ναι κανονικά. Την χριστουγεννιάτικη προσφορα 15 μέρες ίντερνετ δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, VIPdriver said:

Ναι κανονικά. Την χριστουγεννιάτικη προσφορα 15 μέρες ίντερνετ δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις. 

Ευχαριστώ.

Μπορώ να πάω στο cosmote NEO μια βόλτα για να πάρω τον δωρεάν μήνα όταν είμαι μεταξύ 2-3 μήνα στο watch up ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...