Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και έγω είχα κάνει ανανέωση τον Αυγουστο με τηλεφωνική προσφορά και μου είπαν ότι δεν χρειαζόταν να υπογράψω γιατί οι κλήσεις ηχογραφούνται. Η προσφορά ήταν για 2 γραμμές plus 65 και μια στο plus 25 σε οικογενειακό και με εκπτωση λόγω σταθερού στον ΟΤΕ σύνολο 53,10€

 

Παρ'ολα αυτά ο λογαριασμός μου ήρθε 72 ευρω... Οταν πήρα στο τμημα εξυπηρέτησης πελατών ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν μπορούσε να με βοηθήσει και να πάρω στο τμήμα προσφορών απο φορητότητα. Είχα κρατήσει το όνομα της πωλήτριας με την οποία είχα μιλήσει αλλά μου είπαν πως έλειπε. Αυτος με τον οποίο μίλησα έναντι αυτής μου είπε ότι μπορούσε να επιβεβαιώσει ότι το συμβολαίο μου έχει γίνει στις συγκεκριμένες τιμές και μου είπε ότι δεν είχε περαστεί η έκπτωση από το σταθερό για αυτό έρχοντουσαν μεγαλύτεροι λογαριασμοί. Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν αλλα δεν με πήραν ποτέ. Τον επόμενο μήνα(Οκτώβριο) ξαναήρθε ο λογαριασμός 72 ευρώ. Ξαναπάλι τηλέφωνα-παίρνω κατευθείαν στο τμήμα προσφορών και ζητάω εκείνη που μου είχε κάνει την προσφορά με το ονομα της και μου λένε ότι δεν είναι διαθέσιμη και θα της αφήσουν μήνυμα να με πάρει. Ξαναλέω το θέμα μου σε αυτην με την οποία μιλούσα και μου λέει ότι βλέπει το λάθος και θα το προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα και θα με καλέσουν. Μετά από μια εβδομάδα που δεν με είχαν πάρει τους ξαναπαίρνω-και τους βάζω τις φωνές φυσικα-και τους λέω και το όνομα αυτού με τον οποίο είχα μιλήσει τελευταία φορά και μου ξαναλένε ότι θα με πάρουν. Αυτό ήταν την προηγούμενη Πέμπτη.

 

Με λίγα λόγια μπλέξιμο οπότε ζήτα να τα λέει στο συμβόλαιο αυτά που συμφωνήσατε.

Link to comment
Share on other sites

Και έγω είχα κάνει ανανέωση τον Αυγουστο με τηλεφωνική προσφορά και μου είπαν ότι δεν χρειαζόταν να υπογράψω γιατί οι κλήσεις ηχογραφούνται. Η προσφορά ήταν για 2 γραμμές plus 65 και μια στο plus 25 σε οικογενειακό και με εκπτωση λόγω σταθερού στον ΟΤΕ σύνολο 53,10€

 

.

 

Θυμάσαι πως αναλύεται το σύνολο 53,10€ στα τρία συμβόλαια;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να τρέχω;....................

Επίσης αν εντός τριών ημερών τους απαντήσω αρνητικά λίγη το θέμα;

 

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, έτσι είναι όλα τα συμβόλαια.

Πριν την ενεργοποίηση στο δίκτυο (3-4 μέρες από την παραλαβή) μπορείς να ακυρώσεις στέλνοντας φαξ με την φωτοτυπία της ταυτότητας σου και με την δήλωση της επιθυμίας σου να ανακαλέσεις το αίτημα φορητότητας.

Μετά την ενεργοποίηση σου στο νέο δίκτυο για να αναιρέσεις πρέπει να κάνεις νέο αίτημα φορητότητας στον πάροχο της επιλογής σου.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, θα ήθελα καταρχάς να σας ευχαριστήσω που μας ανοίγετε τα μάτια και δεύτερον να αναφέρω πως οι οδηγίες που έχουν δοθεί είναι παραπάνω από ακριβείς.

 

Το δυστυχές είναι πως υποχρεωτικά πρέπει να μπεις σε αυτή τη διαδικασία για να πάρεις την έκπτωση διαφορετικά δεν το συζητούν καν. Εγώ για να ξεκινήσω διαδικασία πήγα vodafone οπού μου έδωσαν το RED1 για δύο αριθμούς(που είχα ήδη σε οικογενειακό στην κοσμοτέ σε διαφορετικά προγράμματα) στα 30€ έκαστο τελική τιμή με φορους, φπα κτλ όλα. Οταν με ρώτησε ο Κ.Τάδε της κοσμοτέ του είπα το ποσό που μου είχαν προτείνει απο βόνταφον και αυτομάτως μου είπε ότι αυτό που μπορώ να σας κάνω είναι το 22€ για τον αριθμό σας. Δεν χρειαζόταν να βάλω και τον δεύτερο αριθμό σε plus 65 για να πάρω τα 22. Απλά επωφελήθηκα και έβαλα και τον δεύτερο που μέχρι τώρα ήταν σε πρόγραμμα με πολύ παραπάνω λεφτά για πολύ πολύ πολύ λιγότερες παροχές.

 

'Η διαδικασία και για δύο αριθμούς στο cosmote plus 65 μου βγήκε τελική, με φόρους, φπα, τα πάντα όλα, 22 για έκαστο αριθμό σε οικογενειακό πρόγραμμα. Επίσης την άλλη βδομάδα που θα κάνω και συνδυαστικό με το σταθερό, θα έχω επιπλέον 15% έκπτωση στον ένα αριθμό.

 

Υπόψιν, έτσι κάνεις ανανέωση του συμβολαίου για άλλους 18 μήνες αν δεν έχει λήξει.

 

Τέλος, για φαξ, τουλάχιστον βονταφον, μου έδωσαν τρείς αριθμούς.

2104279222

2104279290

2142148585

 

Και πάλι σας ευχαριστώ παίδες.

 

 

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, έτσι είναι όλα τα συμβόλαια.

Πριν την ενεργοποίηση στο δίκτυο (3-4 μέρες από την παραλαβή) μπορείς να ακυρώσεις στέλνοντας φαξ με την φωτοτυπία της ταυτότητας σου και με την δήλωση της επιθυμίας σου να ανακαλέσεις το αίτημα φορητότητας.

Μετά την ενεργοποίηση σου στο νέο δίκτυο για να αναιρέσεις πρέπει να κάνεις νέο αίτημα φορητότητας στον πάροχο της επιλογής σου.

 

Το ακριβές κείμενο είναι το εξής

 

Εγώ ο τάδε με αριθμό ΑΦΜ τάδε επιθυμώ αμεση ανακληση φορητότητας στο δίκτυό σας για τους αριθμούς τάδε.

 

 

Και το γράφεις ανάμεσα στο κενό μεταξύ συρμού και αποβα... εεεε μεταξύ μπρος και πίσω όψης της ταυτότητας πάνω στη φωτοτυπία.

Edited by NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Παιδια να κανω μια ερωτηση και εγω.

Για χρηση της επιδοτησης Cosmote σε ποια καταστηματα μπορω να απευθυνθω?

Ρωταω γιατι τα Cosmote και germanos shops δεν εχουν καμια dual sim συσκευη της προκοπης.

Link to comment
Share on other sites

Εχω στην cosmote συμβόλαιο 200΄' προς ολους ,μπορω να μετατρέψω το νουμερο σε cosmocarta.

Ναι ακριβώς, Σε 30 ημέρες μετατρέπεται σε cosmokarta.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα στην cosmote (είμαι συνδρομητής πολλά χρόνια) και ζήτησα να μεταφερθώ σε πρόγραμμα που είχαν προσφορά για νέους συνδρομητές και μου είπαν πω δεν γίνεται. Έκανα αίτηση στην wind γιατί μου είχαν κάνει super προσφορά και τελικά κλασικά με πήραν τηλ. από cosmote και μου κάνανε παπάδες για να μην φύγω και μου δώσανε το πρόγραμμα που ήθελα σε πολύ χαμηλότερη τιμή... Παρ'όλα αυτά θα βγει εκκαθαριστικός λογαριασμός συμψηφισμένος με βάση την αρχική τιμή του προγράμματος που πήγα και όχι βάση αυτού που θα πληρώνω... Είναι δυνατόν; Πάντα ψάχνουν να βρουν τρόπο και διάφορες λαμογιές και τερτίπια για να σου φάνε λεφτά; Της λέω της κοπέλας αφού συμφωνήσαμε στα 25 ευρώ, από που κι ως που ο εκκαθαριστικός θα βγει με βάση τα 45 ευρώ που είναι η κανονική τιμή; Η απάντηση: Είναι τεχνικό θέμα μου λέει...

28 ευρώ πλήρωνα, 25 θα πληρώνω και ο εκκαθαριστικός θα είναι 40 για μόλις 3 μέρες χρήσης του παλιού προγράμματος....

Ότι να'ναι κύριοι της cosmote, ότι να'ναι... Αυτά βέβαια δεν τα λέτε από την αρχή...

Link to comment
Share on other sites

Για να μην έχεις αναλογίες κάνεις την αλλαγή μία μέρα πριν να εκδοθεί λογαριασμός. Στις 27 μέρες πριν να εκδοθεί λογαριασμός υπάρχει μεγάλη αναλογία..
Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως τεχνικό-λογιστικό θέμα!

Το συμβόλαιο και η (νέα) τιμή αφορά αυστηρά τη χρέωση για την προβλεπόμενη διάρκεια (πχ. 12 ή 18 ή 24 μήνες) ο εκκαθαριστικός αφορά πάγια χρέωση εκτός της νέας σύμβασης.

Ακριβός το ίδιο ισχύει και για τον πρώτο λογαριασμό (μετά από φορητότητα)που περιλαμβάνει και την αναλογική χρήση (από την ενεργοποίηση έως την έκδοση του λογαριασμού),χρεώνεται με βάση την τιμή καταλόγου πριν τις τυχών εκπτώσεις για το αναλογικό του μέρος συν το πάγιο του τρέχοντος μηνός (που είναι και ο πρώτος με την έκπτωση) για το υπόλοιπο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δεν πρέπει να βγει εκκαθαριστικός, απλά θα έπρεπε ή να ενημερωθώ νωρίτερα για το ύψος του εκκαθαριστικού και ότι η εκκαθάριση θα γινόταν στην τιμή καταλόγου. Γιατί όταν μου κάνεις μια προσφορά, δεν μπορώ να μυρίσω τα νύχια μου ότι η εκκαθάριση δεν θα γίνει με βάση το ποσό που θα πληρώνω... Πλήρωνα 28, θα πληρώνω 25, η εκκαθάριση 40+... Δεν είναι το δεκάρικο, το ****το είναι το θέμα.

Δλδ Αν μου κάνανε προσφορά ένα τρελό συμβόλαιο των 80 ευρώ στα 20 η εκκαθάριση θα πήγαινε 75 ευρώ; Χωρίς να ενημερωθώ πρώτα ώστε να το τρενάρω μέχρι την τελευταία ημέρα;

Link to comment
Share on other sites

Κακώς δεν σε ενημέρωσαν. Όταν γίνεται νέο συμβόλαιο είναι διαφορετικό. Σε υπάρχον συμβόλαιο είναι εύκολο να το αποφύγεις με τον τρόπο που ανέφερα.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση πληρώνεις το πρόγραμμα με την προσφορά για τον επόμενο μήνα και από εκεί και έπειτα σου επιστρέφεται αναλογικά το πάγιο που προπλήρωσες στο παλιό πρόγραμμα και πληρώνεις αναλογικά το νέο πρόγραμμα από τη μέρα που έγινε αλλαγή μέχρι που εκδόθηκε λογαριασμός όπου για αυτό το διάστημα δεν υπολογίζεται η έκπτωση!

Link to comment
Share on other sites

Κακώς δεν σε ενημέρωσαν. Όταν γίνεται νέο συμβόλαιο είναι διαφορετικό. Σε υπάρχον συμβόλαιο είναι εύκολο να το αποφύγεις με τον τρόπο που ανέφερα.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση πληρώνεις το πρόγραμμα με την προσφορά για τον επόμενο μήνα και από εκεί και έπειτα σου επιστρέφεται αναλογικά το πάγιο που προπλήρωσες στο παλιό πρόγραμμα και πληρώνεις αναλογικά το νέο πρόγραμμα από τη μέρα που έγινε αλλαγή μέχρι που εκδόθηκε λογαριασμός όπου για αυτό το διάστημα δεν υπολογίζεται η έκπτωση!

Αυτό λέω κι εγώ αλλά όλα γίνονται κατόπιν εορτής... Αφού εξασφαλίσουν ότι δε φεύγεις και εφόσον ακυρώσεις την αίτηση φορητότητας, χάνεις και την προσφορά που σου έκανε ο ανταγωνιστής, ξεκινάνε τα γνωστά τερτίπια... Αν μου το έλεγε δεν θα ανανέωνα και είμαι σίγουρος ότι κάτι θα έκανε....

Είμαι 14 χρόνια συνδρομητής, είχα πάρει απόφαση να φύγω, μου κάνανε καλή προσφορά αλλά μετάνιωσα που δεν έφυγα. H προσφορά του ανταγωνιστή ήταν καλύτερη αλλά λέω ας μην φύγω, όταν μου είπαν αυτό με τον εκκαθαριστικό τρελάθηκα... Και πιστεύω οποιοσδήποτε στην θέση έτσι θα τον υπολόγιζε τον εκκαθαριστικό, με βάση το τι θα πληρώνει και όχι την τιμή καταλόγου.

Τέλος πάντων, απλά ανέφερα την εμπειρία μου...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους τους φίλους!εχω το απεριοριστα 55 και εχω έκπτωση στο πάγιο με λήξη συμβολαίου τον 2/2015!παρολα αυτα εκανα φορητοτητα στν voda με αποτέλεσμα να με πάρει η κοτε κ ν μου δώσει 500€ για iphone 6,3 πάγια δωρο με πάγιο 30€ και συμβόλαιο για 2 χρονια με πακέτο απερ 45!καλη προσφορα? Edited by xrhstos22222
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κ εγω κατι?εχω δυο συνδεσεις cosmote κ τισ εχω οικογενειακο προγραμα.η μια συνδεση ειναι το 35 plus κ η λιγει 12/12/2014 κ οι αλλη ειναι το 400 προσ ολους κ ληγοι στις 11/5/2015.θελω να παρω το plus 65 τι με συμφερει να το παρω σε ενα μηνα που θα ληξει το 1 συμβολαιο η να περιμενω 11/5 να διαπραγματευτω κ τα δυο?εχει σημασια σε οικογενιακο να διαπραγματευεσαι ενα νουμερο η ξεχωριστα η να κανω κ τα δυο να λιγουν μαζι ?ευχαριστω ααα κ 26 αυγουστου ληγει κ το σταθερο μου που ειναι στη φορτνετ κ εχω κ νοβα θα με συμφερε να κανω σταθερο κινητο ιντερνετ κ οτε tv ολα μαζι η αλλο τα κινητα αλλο τα σταθερα Edited by and901
Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέω κι εγώ αλλά όλα γίνονται κατόπιν εορτής... Αφού εξασφαλίσουν ότι δε φεύγεις και εφόσον ακυρώσεις την αίτηση φορητότητας, χάνεις και την προσφορά που σου έκανε ο ανταγωνιστής, ξεκινάνε τα γνωστά τερτίπια... Αν μου το έλεγε δεν θα ανανέωνα και είμαι σίγουρος ότι κάτι θα έκανε....

Είμαι 14 χρόνια συνδρομητής, είχα πάρει απόφαση να φύγω, μου κάνανε καλή προσφορά αλλά μετάνιωσα που δεν έφυγα. H προσφορά του ανταγωνιστή ήταν καλύτερη αλλά λέω ας μην φύγω, όταν μου είπαν αυτό με τον εκκαθαριστικό τρελάθηκα... Και πιστεύω οποιοσδήποτε στην θέση έτσι θα τον υπολόγιζε τον εκκαθαριστικό, με βάση το τι θα πληρώνει και όχι την τιμή καταλόγου.

Τέλος πάντων, απλά ανέφερα την εμπειρία μου...

 

Μη νομίζεις ότι ο υπάλληλος το κάνει εσκεμμένα. Τον υπάλληλο ούτε τον νοιάζει τι θα πληρώσεις στην cosmote. Είναι ανάλογα σε ποιον θα πέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες, από το 2000 έχω 2 συμβόλαια στην cosmote και ύστερα από μερικές χαζές επιδοτήσεις ανά 2 χρόνια των 50-80 ευρώ σε λογαριασμούς 60+ τον μήνα θέλω να φύγω από την cosmote και να πάω σε κάποια εταιρεία που να μπορώ να έχω και κάποια πλεονεκτήματα (έχω δωρεάν λεπτά προς cosmote και ένα ελάχιστο ποσό προς άλλα κινητά οπότε και το πρόγραμμα είναι μη χειρότερα). Το συμβόλαιο είναι 24μηνο στον ένα αριθμό όπου έχουν συμπληρωθεί οι 12 μήνες (όπου χρησιμοποίησα τα 60-70 ευρώ επιδότησης) και ο άλλος αριθμός πήρε πριν 2 μήνες την απίστευτη έκπτωση του 1,5 ευρώ τον μήνα στο πρόγραμμα του (πάλι 24μηνο). Η ερώτηση μου: εάν ζητήσω να φύγω και να πάω σε άλλη εταιρεία τώρα, θα πρέπει να πληρώσω μόνο το ποσό τις επιδότησης η κάτι άλλο? με συμφέρει? Ευχαριστώ πολύ !
Link to comment
Share on other sites

3 Σεπτεμβρίου 2013 (!!) έκανα φορητότητα από βοντα σε κοσμοτε μετα απο μια προσφορα που μου έκαναν για το απεριορστα 65. Έμεινα περίπου 11 μέρες στο δίκτυο της κοσμοτέ... γιατί μετά ξαναγύρισα πίσω στη βονταφον με 12μηνο στο ρεντ1.. Τέλος Σεπτεμβρίου εκδίδεται ο πρώτος λογαριασμός που περιέχει το 1 πάγιο και την αναλογία... Τέλος Οκτώβρη έρχεται και ο επόμενος λογαριασμός που είχε την επιστροφή του πάγίου που είχα προπληρώσει.. Μου κανε εντύπωση ότι δεν είχε την ποινή ... να γυρίσω πίσω δηλαδή την έκπτωση παγίου που έλαβα για το διάστημα αυτό. Κάλεσα την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι ο λογαριασμός αυτός του Οκτωβρίου είναι και ο τελευταίος ο εκκαθαριστικός. Σε ερώτησή μου μάλιστα γιατί δεν περιέχει την χρέωση της έκπτωσης που έλαβα μου μίλισαν ειρωνικά και μου λένε πρώτη φορά ακούνε κάποιον να θέλει να πληρώσει παραπάνω :blink::blink: Εγώ για να σιγουρευτώ κάλεσα και δεύτερη φορά τον Νοέμβριο και τρίτη και τελευταία φορά τα Χριστούγεννα πέρσι μήπως εκδόθηκε κάποιος άλλος λογαριασμός.. αλλά μου έλεγαν κάθε φορά να μην περιμένω κάτι άλλο.. η γραμμή έκλεισε..

 

 

Πριν 1 βδομάδα.. Νοέμβριο του 2014 δηλαδή (13 μήνες μετά την διακοπή της γραμμής) λαμβάνω έναν λογαριασμό κοσμοτε με χρέωση 16 ευρώ που αναφέρει αναπόσβεστο ποσό από επιδότηση εξοπλισμού (προφανώς εννοεί έκπτωση στο πάγιο).. Στην εξυπηρέτηση μου είπαν ότι τώρα έγινε η εκκαθάριση (13μήνες μετά)........

 

 

Καλά είναι δυνατόν??? Πόσο αργό είναι το σύστημα που κάνουν.. Καθυστερημένος λογαριασμός 13 μηνών :blink::blink:

 

Τον πλήρωσα γιατί δεν θέλω να φαίνεται ότι χρωστάω... Αλλά έκανα και μια αίτηση αμφισβήτησης αναφέρονταας τα απο πανω.. Αφου οι κλησεις ηχογραφούνται θα ακουσουν αυτά που μου έλεγαν όταν καλούσα. Δεν μου αρέσει να αφήνω ανοιχτές εκκρεμότητες...

 

Το συμβόλαιο το καλύπτει αυτό? Πόσο είναι το διάστημα που μπορούν να στείλουν ακόμα καθυστερημένο λογαριασμό????

 

 

 

Εν τω μεταξύ φέτος τον Σεπτέμβριο ξανά έκανα φορητότητα απο βοντα σε κοσμοτε πάλι για 10 μέρες περίπου και μετά ξανά πισω στη βονταφον για να πάρω καλή προσφορά... Εκδόθηκαν 2 λογαριασμοί.. και ο τελευταίος ήταν πιστωτικός και μου έβαλαν και τα λεφτά σε τραπεζικό λογαριασμό... Οπότε του χρόνου τα Χριστούγεννα να ξαναπεριμένω εκκαθαριστικό και για αυτόν τον λογαριασμό???? :X

Link to comment
Share on other sites

Αν την εκανες Τηλεφωνικα τοτε και τωρα την διαδικασια, με δεδομενο οτι τα χρονικα διαστηματα που ειπες για την επιστροφη στην Voda ειναι ακριβη και ημερολογιακα (11 και 10 μερες αντιστοιχα) τοτε κανονικα δεν υποχρεουσε να πληρωσεις κατι γιατι ειναι υπαναχωριση.
Link to comment
Share on other sites

Αν την εκανες Τηλεφωνικα τοτε και τωρα την διαδικασια, με δεδομενο οτι τα χρονικα διαστηματα που ειπες για την επιστροφη στην Voda ειναι ακριβη και ημερολογιακα (11 και 10 μερες αντιστοιχα) τοτε κανονικα δεν υποχρεουσε να πληρωσεις κατι γιατι ειναι υπαναχωριση.

 

Αυτό ήξερα κι εγώ.. αλλά νόμιζα ότι είναι σε περίπτωση που δεν ενεργοποιήσεις την κάρτα σιμ και δεν χρησιμοποιήσεις το δίκτυό τους.. Από τη στιγμή που χρησιμοποιήσα το συμβόλαιο και έκανα κλήσεις κτλ... Ισχύει?

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα παιδιά,

βλέπω ότι έχει να ερωτηθεί κοντά ένα χρόνο και είπα να ξαναθέσω την ερώτηση:

 

σε ποια μαγαζιά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιδότηση Cosmote ;

 

σίγουρα μπορούμε

Cosmote

Γερμανό

 

παλιά ξέρω ότι μπορούσαμε και στο Πλαίσιο, ισχύει ακόμα;

Υπάρχουν άλλα;

Link to comment
Share on other sites

Θα πας στο παρακάτω λινκ Με τα καταστήματα συνεργατών της cosmote

Επιλέγεις τον νομό σου και καταστήματα συνεργατών . Θα τα βγάλει όλα. στην Αττική είναι 81, σε όλη την χώρα 205.

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/cosmote.portal?_nfpb=true&_pageLabel=T19&catName=Shops_Network&state=res

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήξερα κι εγώ.. αλλά νόμιζα ότι είναι σε περίπτωση που δεν ενεργοποιήσεις την κάρτα σιμ και δεν χρησιμοποιήσεις το δίκτυό τους.. Από τη στιγμή που χρησιμοποιήσα το συμβόλαιο και έκανα κλήσεις κτλ... Ισχύει?

 

Οχι γιατι εχεις παραλαβει Sim και υπογράψει.

Link to comment
Share on other sites

Θα πας στο παρακάτω λινκ Με τα καταστήματα συνεργατών της cosmote

Επιλέγεις τον νομό σου και καταστήματα συνεργατών . Θα τα βγάλει όλα. στην Αττική είναι 81, σε όλη την χώρα 205.

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/cosmote.portal?_nfpb=true&_pageLabel=T19&catName=Shops_Network&state=res

 

ευχαριστώ πάρα πολύ,

πολύ σημαντική πληροφορία που μου είχε διαφύγει

Link to comment
Share on other sites

έχει τύχει σε κανέναν να υπογράψει συμβόλαιο σε άλλον πάροχο να και να μην επικοινωνήσει η κοσμοτε για καλύτερη προσφορά; αύριο θα έρθουν τα συμβόλαια από βοντα μπας και φιλοτιμηθεί η κοσμοτέ για καμια προσφορά της προκοπής... ελπίζω να μη γίνει καμιά στραβή:blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...