Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το voucher ειναι μόνο για FTTH. Aν καλύπτεται η περιοχή σου τότε ΟΚ

Οι συνδέσεις FTTC (από υπαίθρια καμπινα) δεν επιδοτούνται ακόμα και αν πιάνεις 100 ή 200 Mbps

Edited by babakos
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Για ftth λέω, έχει όλη η Καλαμαριά.

 

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πιο voucher ;; δεν ξέρω κανένα link?? Ευχαριστώ

 

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sfbb.gr δες αν η διεύθυνσή σου είναι επιλέξιμη για να πάρεις το κουπόνι του ftth.
Link to comment
Share on other sites

Μετά από χρόνια στην Vodafone με καρτοκινητο στην αρχή και με συμβόλαιο τα τελευταία 2 χρόνια πήρα την απόφαση και γύρισα σε cosmote( cosmote xl mobile για μένα και το l για τον υπάλληλο μου)
Link to comment
Share on other sites

Sfbb.gr δες αν η διεύθυνσή σου είναι επιλέξιμη για να πάρεις το κουπόνι του ftth.
Δυστυχώς όχι... Αν και είμαι δύο τετράγωνα από το κέντρο της καλαμάριας. Σε ευχαριστώ πάντως.

 

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πριν 20 μέρες περίπου κάναμε αίτημα διακοπής της σύνδεσης της μητέρας μου σε κατάστημα Γερμανός για να γίνει καρτοκινητο.

Μας είπαν από το κατάστημα ότι εντός 7 ημερών θα μας καλέσουν από το 13888. Μας πήραν αρκετές φορές αλλά λόγω τρεξίματος δεν μπορέσαμε να μιλήσουμε μαζί τους.

Ποτε θα διακοπεί η σύνδεση; δεν την κόβουν επειδή δεν μιλήσαμε με το 13888 για επιβεβαίωση;

Τους έχουμε στείλει αποβιωτηριο τι άλλο θέλουν για να κοπεί η σύνδεση; βλέπω ότι συνεχίζει κανονικά. Θέλει κάποιου είδους επιβεβαίωση τηλεφωνικά;

 

 

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by lek88
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και αν η διαδικασία είναι να μιλήσεις με αυτούς για να προχωρήσει το αίτημα, είναι λογικό να μην έχει γίνει ακόμη τίποτα αν δεν σε έχουν βρει.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και αν η διαδικασία είναι να μιλήσεις με αυτούς για να προχωρήσει το αίτημα, είναι λογικό να μην έχει γίνει ακόμη τίποτα αν δεν σε έχουν βρει.

 

Sent from my Galaxy S10e

Σωστά. Τους πήρα τηλέφωνο και όλα οκ

 

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λήγει το συμβόλαιο της γυναίκας μου και η προσφορά της Cosmote είναι η παρακάτω:

-5 gb

- απεριόριστα προς Cosmote

-200' προς όλους και 200' sms προς όλους

- τελική τιμή 25 ευρώ

 

Καλύπτει τις ανάγκες της.

Το κόστος πώς σας φαίνεται; Δικαιολογείται για αυτά που προσφέρει ή είναι ακριβό και πρέπει να αρχίσει η διαπραγμάτευση;

Έχω κάρτα και δεν έχω εικόνα των τιμών για συμβόλαιο αυτήν την περίοδο. Δυστυχώς δεν την καλύπτει η κάρτα ( πολλά λεπτά ομιλίας κυρίως προς Cosmote)

Link to comment
Share on other sites

Λήγει το συμβόλαιο της γυναίκας μου και η προσφορά της Cosmote είναι η παρακάτω:

-5 gb

- απεριόριστα προς Cosmote

-200' προς όλους και 200' sms προς όλους

- τελική τιμή 25 ευρώ

 

Καλύπτει τις ανάγκες της.

Το κόστος πώς σας φαίνεται; Δικαιολογείται για αυτά που προσφέρει ή είναι ακριβό και πρέπει να αρχίσει η διαπραγμάτευση;

Έχω κάρτα και δεν έχω εικόνα των τιμών για συμβόλαιο αυτήν την περίοδο. Δυστυχώς δεν την καλύπτει η κάρτα ( πολλά λεπτά ομιλίας κυρίως προς Cosmote)

 

Πόσα λεπτα δηλαδη μιλάει προς κοσμοτε και δεν την καλυπτει η καρτα;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Πόσα λεπτα δηλαδη μιλάει προς κοσμοτε και δεν την καλυπτει η καρτα;

 

Περίπου 800-1000 προς Cosmote και 200 προς όλους. Σε Gb με περίπου 2 είναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

https://itechnews.gr/2020/06/cosmote-anakoinose-ayxiseis-timon-kai-allages-paketon/

 

Cosmote – Ανακοίνωσε αυξήσεις τιμών και αλλαγές πακέτων

 

 

 

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθαν τον περασμένο μήνα λογαριασμοί που χρέωναν τις ενδοεταιρικες κλήσεις σαν κανονικές. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα για το λάθος.

Μου είπαν θα διορθωθεί στον επόμενο λογαριασμό.

Βγήκε ο επόμενος και πάλι τα ίδια.

 

Το να τους πάρω τηλέφωνο και να περιμένω πάνω από μισή ώρα να μιλήσω με τα εταιρικά, είναι χαμένος χρόνος...

Η ξεφτίλα τους δεν έχει όρια

 

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τρόπος να προστατεψω τους λογαριασμούς πχ αν ξεπεράσουν τα 100,- να μην μπορεί να κάνει κίνηση άλλη.

Επειδή είμαι καινούργιος στην κοσμοτέ και επειδή εχω ενα οικογενειακό συμβολαιο και η κόρη μου εχει τον αριθμό της να μην γίνει κανα στραβο και πληρώσουμε κερατιάτικα...

Τουλάχιστον αν ξεφύγει χωρις να το πάρω γραμμή να μην ξεπερασει το 100αρικο.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τρόπος να προστατεψω τους λογαριασμούς πχ αν ξεπεράσουν τα 100,- να μην μπορεί να κάνει κίνηση άλλη.

Επειδή είμαι καινούργιος στην κοσμοτέ και επειδή εχω ενα οικογενειακό συμβολαιο και η κόρη μου εχει τον αριθμό της να μην γίνει κανα στραβο και πληρώσουμε κερατιάτικα...

Τουλάχιστον αν ξεφύγει χωρις να το πάρω γραμμή να μην ξεπερασει το 100αρικο.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

 

 

Να ξεφύγει σε θέμα MB ή λεπτών ομιλίας και SMS;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τρόπος να προστατεψω τους λογαριασμούς πχ αν ξεπεράσουν τα 100,- να μην μπορεί να κάνει κίνηση άλλη.

Επειδή είμαι καινούργιος στην κοσμοτέ και επειδή εχω ενα οικογενειακό συμβολαιο και η κόρη μου εχει τον αριθμό της να μην γίνει κανα στραβο και πληρώσουμε κερατιάτικα...

Τουλάχιστον αν ξεφύγει χωρις να το πάρω γραμμή να μην ξεπερασει το 100αρικο.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

 

Αν θυμαμαι απο default ειναι 150 ευρω. Το ποσο δεν μπορεις να το αλλαξεις. Για επιβεβαιωση παρε το 13888

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τρόπος να προστατεψω τους λογαριασμούς πχ αν ξεπεράσουν τα 100,- να μην μπορεί να κάνει κίνηση άλλη.

Επειδή είμαι καινούργιος στην κοσμοτέ και επειδή εχω ενα οικογενειακό συμβολαιο και η κόρη μου εχει τον αριθμό της να μην γίνει κανα στραβο και πληρώσουμε κερατιάτικα...

Τουλάχιστον αν ξεφύγει χωρις να το πάρω γραμμή να μην ξεπερασει το 100αρικο.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

 

Όλες οι εταιρείες μετά την τροποποίηση του γενικού κανονισμού αδειών από ην εεετ είναι υποχρεωμένες να έχουν υπηρεσία ανώτατου ορίου χρέωσης, στον κοσμοτε νομίζω είναι 100 ευρώ το χαμηλότερο όριο που μπορείς να βάλεις αλλά αν δεν κάνω λάθος δεν είναι προενεργοποιημενο, χρειάζεται να ζητήσεις ενεργοποίηση

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μου έκαναν μια καλή προσφορά απο Vodafone και το συμβόλαιο μου στη Cosmote λήγει τον Αύγουστο.

Υπάρχει αποζημίωση προς τη cosmote, εαν κάνω την αλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να πληρώσεις πρόστιμο που αν θυμάμαι καλά είναι όσο το πάγιο σου αυτόν τον μήνα. (Είναι το 1/3 των υπολειπόμενων παγίων). Δες και τον πίνακα στο συμβόλαιο σου αν το έχεις ή ρώτησε τους στο chat για να είσαι σίγουρος.
Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθαν τον περασμένο μήνα λογαριασμοί που χρέωναν τις ενδοεταιρικες κλήσεις σαν κανονικές. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα για το λάθος.

Μου είπαν θα διορθωθεί στον επόμενο λογαριασμό.

Βγήκε ο επόμενος και πάλι τα ίδια.

 

Το να τους πάρω τηλέφωνο και να περιμένω πάνω από μισή ώρα να μιλήσω με τα εταιρικά, είναι χαμένος χρόνος...

Η ξεφτίλα τους δεν έχει όρια

 

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το ίδιο πρόβλημα και σε μένα. Τελικα, μετά από υπόδειξη του support, έστειλα email στο corpcomplaints@ote.gr, και με πήραν αυτοί μετά από 2 μερες και με ενημέρωσαν ότι επιλύθηκε το πρόβλημα (που ήταν γνωστό) και στον επόμενο λογαριασμό θα γίνει συμψηφισμός.

Τώρα περιμένουμε....

 

Στάλθηκε από το EML-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έληγε το συμβόλαιο μου από την Cosmote, εφόσον είδα ότι προκοπή δεν υπάρχει για να μου κάνουν μια προσφορά σαν αυτή που είχα, πήγα στη Vodafone.

Χωρίς να υπογράψω συμβόλαιο, έστειλα δικαιολογητικά στη Voda, παρέλαβα μια sim και ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου.

Με παίρνουν από Cosmote, μου κάνουν μυθική πρόταση για να μην φύγω (ενώ είχα ήδη φύγει) και μου λένε ότι μπορώ για ένα χρονικό διάστημα να ξαναγυρίσω χωρίς πρόβλημα. Μιλάω με Vodafone, μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο και παίρνω την απόφαση να πάω στην Cosmote πάλι.

Παρέλαβα συμβόλαια, τα υπέγραψα και τα έστειλα πίσω, κανονικά.

 

Και ήρθε χθες η λυπητερή από την Vodafone με 97€ και κάτι ψιλά.

Χρεώνει λέει εκπτώσεις παγίων. Είναι δυνατόν, άντε να πληρώσω δύο πάγια π.χ. το πολύ, όχι 5.

Μπορώ να κάνω κάτι;

 

3 - 3 ευρώ το μήνα θα τους τα δίνω...

 

Αλήθεια, γιατί μας ταλαιπωρούν τόσο και δεν μας κάνουν μια σωστή προσφορά (σαν αυτή που είχαμε, δεν ήθελα αυτά τα παραπάνω που μου έδωσαν τώρα) και μας οδηγούν σε τέτοιες ενέργειες;

Ηλίθιες πρακτικές.

Καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...