Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, να 'στε καλά!

 

Η V-Power 98 οκτάνια δεν είναι; Πάντως εγώ αυτή του έβαλα κ δουλεύει μια χαρά...

 

95 nomizw einai.. 98 den fernoun sthn Ellada!

Gia dokimase sto epomeno gemisma thn racing!

 

Poso sou pige me to kleidi sto xeri?

Link to comment
Share on other sites

νόμιζα ότι είναι 98. Πάντως πάει μια χαρά.

 

Ναι 98 είναι.

 

Πότε σου είπαν για αλλαγή λαδιών ( τα πρώτα)?

Link to comment
Share on other sites

νόμιζα ότι είναι 98. Πάντως πάει μια χαρά.

 

Τελικά έφτασε 24.890€

(μείον 350 που μου έκαναν έκπτωση)

Ναι 98 είναι.

 

Πότε σου είπαν για αλλαγή λαδιών ( τα πρώτα)?

ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ... ;)

Η V-power ειναι απλη αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων με την προσθηκη ορισμενων χημικων καθαριστικων! Αυτα τα χημικα ομως σε καμια περιπτωση δεν ανεβαζουν τα οκτανια!

Η βενζινη 98 οκτανιων εχει καταργηθει... Αν τα 98 δεν σου κανουν τοτε ανεβαινεις σκαλι και πας για τις 100αρες!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ... ;)

Η V-power ειναι απλη αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων με την προσθηκη ορισμενων χημικων καθαριστικων! Αυτα τα χημικα ομως σε καμια περιπτωση δεν ανεβαζουν τα οκτανια!

Η βενζινη 98 οκτανιων εχει καταργηθει... Αν τα 98 δεν σου κανουν τοτε ανεβαινεις σκαλι και πας για τις 100αρες!

 

Bravo re amelidis!!!!Auto akrivws hxera kai egw

Lew kai egw...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει κάποιες σελίδες να διαβάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Κάτι ακόμη, αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας;
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ... ;)

Η V-power ειναι απλη αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων με την προσθηκη ορισμενων χημικων καθαριστικων! Αυτα τα χημικα ομως σε καμια περιπτωση δεν ανεβαζουν τα οκτανια!

Η βενζινη 98 οκτανιων εχει καταργηθει... Αν τα 98 δεν σου κανουν τοτε ανεβαινεις σκαλι και πας για τις 100αρες!

 

όταν λες έχει καταργηθεί... δηλαδή παλιότερα υπήρχε; Και εξακολουθεί να υπάρχει σε άλλες χώρες;

 

Στο βιβλιαράκι γράφει ότι προτείνεται τουλάχιστον 98, αλλά ότι μπορεί να δουλέψει και με 95 με ελαφρά μειωμένη απόδοση. Πάντως δεν συνιστάται. Η δική μου άποψη είναι ότι, αν δεν επιβαρύνει τον κινητήρα (δηλαδή αν δεν του προκαλεί κάποια ζημιά μακροπρόθεσμα) τότε αυτή θα εξακολουθώ να βάζω. Αν χάνω και 5-10 άλογα δεν έγινε και τίποτα. Μια χαρά πάει κι έτσι! Φυσικά, θα δοκιμάσω να βάλω και κάποια 100άρα για να δω τη διαφορά, αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ότι δεν αξίζει το επιπλέον κόστος (στα πέντε λίτρα άλλο ένα!). Και κάτι άλλο: Ποια 100άρα είναι καλύτερη;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει κάποιες σελίδες να διαβάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Κάτι ακόμη, αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας;

 

 

Διάβασε καλύτερα τα test drive των περιοδικών εδώ γράφονται διάφορα αλλά μόνο δύο έχουν το συγκεκριμένο αυτοκινήτο και ένας εγώ που είχα ένα για 15 ημέρες περίπου.

 

Αν αξίζει τα λεφτά του θέλει πολύ συζύτηση, η προσωπική μου άποψη είναι οτι αξίζει.

 

Αν είσαι σε δίλλημα στο να το πάρεις η όχι πες μου ποιά άλλα αυτοκίνητα έχεις στο μυαλό σου , και αν μπορώ θα σε βοηθήσω.

Link to comment
Share on other sites

αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας;

 

Πιστεύω ότι δεν πρέπει να το κρίνουμε με βάση τον κυβισμό. Αν ήταν έτσι, γιατί δεν θέτει κανείς το ερώτημα "αξίζει το RX-8 για 1300άρι;"

 

Η τιμή όχι ότι είναι χαμηλή (για segment C) αλλά είναι λίγο ψηλότερη από τη Γερμανία (όπου παράγεται) με καλύτερο εξοπλισμό όμως (στη Γερμανία δεν έχει climatronic και κάποιες άλλες λεπτομέρειες). Θα έλεγα ότι είναι λογική τιμή, αφού βρίσκεται στα επίπεδα του δίλιτρου ατμοσφαιρικού ανταγωνισμού, με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερο κόστος χρήσης / συντήρησης.

 

ΥΓ: Σκέψου και μια ευχάριστη ακόμα πλευρά: Κοροϊδεύεις το ελληνικό δημόσιο, το οποίο μας κατακλεβει τόσα χρόνια στη φορολόγηση του αυτοκινήτου...

Link to comment
Share on other sites

όταν λες έχει καταργηθεί... δηλαδή παλιότερα υπήρχε; Και εξακολουθεί να υπάρχει σε άλλες χώρες;

 

Στο βιβλιαράκι γράφει ότι προτείνεται τουλάχιστον 98, αλλά ότι μπορεί να δουλέψει και με 95 με ελαφρά μειωμένη απόδοση. Πάντως δεν συνιστάται. Η δική μου άποψη είναι ότι, αν δεν επιβαρύνει τον κινητήρα (δηλαδή αν δεν του προκαλεί κάποια ζημιά μακροπρόθεσμα) τότε αυτή θα εξακολουθώ να βάζω. Αν χάνω και 5-10 άλογα δεν έγινε και τίποτα. Μια χαρά πάει κι έτσι! Φυσικά, θα δοκιμάσω να βάλω και κάποια 100άρα για να δω τη διαφορά, αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ότι δεν αξίζει το επιπλέον κόστος (στα πέντε λίτρα άλλο ένα!). Και κάτι άλλο: Ποια 100άρα είναι καλύτερη;

Ναι... Παλαιοτερα ειχαμε την Superplus Αμολυβδη (τουλαχιστον για την Shell!)

η οποια ηταν αμολυβδη 98 οκτανιων! Πλεον στην Ελλαδα καταργηθηκε αλλα δεν γνωριζω τι γινεται στο εξωτερικο αλλα θα μαθω και θα ενημερωσω!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει κάποιες σελίδες να διαβάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Κάτι ακόμη, αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας;

 

Apo periodika:To 4troxoi teuxos Apriliou 2006 (427)

To drive teuxos Maiou 2006 (115)

Ta exw agorasei kai ta 2.

Apo sites: auto-triti.gr(to pio gnwsto elliniko) kai auto-internet.gr(exei arketes dokimes)

Twra an axizei ta leuta tou perimene ligous mhnes na doume an tha vgalei provlimata... an den vgalei nomizw axizei kai me to parapanw.

 

@Amelidis sto exwteriko nomizw uparxoun polles xwres pou thn eisagoun

@Dj_aris Poia einai h kaluterh venzinh shkwnei terastia suzhthsh, gia auto uparxei kai antistoixo thread.. Den paizei toso rolo h marka(shell,bp..) afou oloi pairnoun apo to idio diulisthrio alla o idiokthths tou ekestote denzinadikou kai poso thelei na ta <arpaxei>.

Epishs twra pou to exeis gia strwsimo kalutera vaze 100stara.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι δεν πρέπει να το κρίνουμε με βάση τον κυβισμό. Αν ήταν έτσι, γιατί δεν θέτει κανείς το ερώτημα "αξίζει το RX-8 για 1300άρι;"

 

Η τιμή όχι ότι είναι χαμηλή (για segment C) αλλά είναι λίγο ψηλότερη από τη Γερμανία (όπου παράγεται) με καλύτερο εξοπλισμό όμως (στη Γερμανία δεν έχει climatronic και κάποιες άλλες λεπτομέρειες). Θα έλεγα ότι είναι λογική τιμή, αφού βρίσκεται στα επίπεδα του δίλιτρου ατμοσφαιρικού ανταγωνισμού, με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερο κόστος χρήσης / συντήρησης.

 

ΥΓ: Σκέψου και μια ευχάριστη ακόμα πλευρά: Κοροϊδεύεις το ελληνικό δημόσιο, το οποίο μας κατακλεβει τόσα χρόνια στη φορολόγηση του αυτοκινήτου...

 

 

Ποιοα είναι η διαφορά εξοπλισμού μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας;

Link to comment
Share on other sites

Ναι... Παλαιοτερα ειχαμε την Superplus Αμολυβδη (τουλαχιστον για την Shell!)

η οποια ηταν αμολυβδη 98 οκτανιων! Πλεον στην Ελλαδα καταργηθηκε αλλα δεν γνωριζω τι γινεται στο εξωτερικο αλλα θα μαθω και θα ενημερωσω!

 

sto eksoteriko (toulaxisto germania, afstria, italia) pou kikloforousa ta teleftea xronia, iparxei i 91, i 95, kai i 98...

oi 100stares einai se liga pratiria kai apo alles markes pou fernoun edo... mono i shell apo tis gnostes eixe ferei molis fetos tin 100ara.

vevea tin bioDiesel tin eixan ferei edo kai 3 xronia...

 

to thema einai omos oti den ginontai nothies, kai otan agorazeis 95ara einai 95ara... kai 98 einai 98ara... giafto o kosmos de tha trelenotan gia eisagomenes 100ares (opos edo)

Link to comment
Share on other sites

Ποιοα είναι η διαφορά εξοπλισμού μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας;

 

Έχει 1.350€ λιγότερα με τις ακόλουθες διαφορές:

 

* Έχει Climatic (απλό A/C) αντί για Climatronic

* Δεν έχει προβολείς ομίχλης

* Δεν έχει Radio-CD

-----------------------------------------------------------------------

PS: Κάτι (άσχετο) που ανακάλυψα μόλις χτες: Ενώ έχει 17άρες ζάντες, η ρεζέρβα είναι 18άρα (!!!)

Link to comment
Share on other sites

PS: Κάτι (άσχετο) που ανακάλυψα μόλις χτες: Ενώ έχει 17άρες ζάντες, η ρεζέρβα είναι 18άρα (!!!)

 

:blink: :lol:

 

Μήπως κατα λάθος σου έδωσαν ρεζέρβα από R32?:p

 

Kαλορίζικο!

 

Πριν βιαστείς να αλλάξεις νωρίτερα τα πρώτα λάδια, ρώτα μήπως είναι ειδικής σύνθεσης για τα πρώτα χιλιόμετρα (οπότε θα σου έλεγα να τα κρατήσεις όσο λέει η VW)

Link to comment
Share on other sites

thanxx!

 

Από R32? Μπα, μπορεί να είναι 18άρα η ζάντα αλλά το λάστιχο είναι 125/50!!!

 

Βασικά, δε μου είπαν να αλλάξω γρήγορα τα λάδια. Μου είπαν να πάω να τα κοιτάξουν στις 7.500 και ΑΝ χρειαστεί να συμπληρώσω. Αλλαγή στις 15.000 ή στο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

thanxx!

 

Από R32? Μπα, μπορεί να είναι 18άρα η ζάντα αλλά το λάστιχο είναι 125/50!!!

 

Ε και εσύ δεν τα λες όλα από την αρχή:p

 

Βασικά, δε μου είπαν να αλλάξω γρήγορα τα λάδια. Μου είπαν να πάω να τα κοιτάξουν στις 7.500 και ΑΝ χρειαστεί να συμπληρώσω. Αλλαγή στις 15.000 ή στο χρόνο.

 

 

ΟΚ. Γενικά δεν έχουν νόημα οι πιο συχνές αλλαγές λαδιών (από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής) εκτός από ελάχιστες ακραίες περιπτώσεις.

Μάλιστα έχει βρεθεί ότι στα πρώτα 2.000χλμ. από την αλλαγή λαδιού οι φθορές του κινητήρα είναι αυξημένες, συνεπώς οι συχνότερες αλλαγές λαδιών μπορεί να είναι και αρνητικές για τον κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ειδικής σύνθεσης τα πρώτα λάδια Full synthetic 0/30W είναι, απλά θέλουν παρακολούθηση για τσιμπάει λίγο λαδάκι και αυτό όπως ολοι οι FSI.
Link to comment
Share on other sites

Ναι, πράγματι τσιμπάνε λίγο. Για του λόγου το αληθές, στο βιβλιαράκι γράφει ότι "κάτω από ορισμένες συνθήκες, μπορεί να φτάσει ακόμα και το ένα λίτρο / 1000 χιλιόμετρα, χωρίς αυτό να σημαίνει βλάβη του κινητήρα".

 

Παράλληλα, ως γνωστόν δεν έχει θερμόμετρο (έχει το μπαρόμετρο, το οποίο εκτινάσσεται στο παραμικρό πάτημα). Όμως, έχει ένα λαμπάκι θερμοκρασίας, το οποίο ανάβει πρώτα κίτρινο, οπότε έχεις κάποιο χρόνο μέχρι να ανάψει κόκκινο. Πριν από αυτά βέβαια, θα σου έχει βγάλει προειδοποιητικό μήνυμα να συμπληρώσεις νερό στο ψυγείο...

 

Επίσης, στα μηχανικά μέρη και στο δέσιμο του αμαξώματος, μου είπαν ότι είναι ακριβώς ίδιο με το GTI, με άλλες ρυθμίσεις βέβαια. Εντύπωση μου προκάλεσε και το μονωτικό μέσα από το καπό, ακριβώς στο σημείο που είναι η τουρμπίνα. Μου είπαν ότι το έβαλαν εκεί για να μη χαλάσει το χρώμα από πάνω!

 

Τέλος, δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα τα Golf 2006, αλλά το καμπανάκι για τις ζώνες είναι λίαν εκνευριστικό, ενώ μου έδωσε την εντύπωσε ότι δε σταματάει ποτέ...

Link to comment
Share on other sites

το καμπανακι για τις ζωνες ειναι ισως οτι καλητερο εχουν κανει .

 

 

απλα να φορας ζωνη .

 

 

Δε διαφωνώ καθόλου. Παρατήρησα όμως ότι το belt reminder ενεργοποιείται από τα 20km/h και πάνω. Ας το κάνανε τουλάχιστον στα 40. Ούτε να παρκάρεις δε μπορείς έτσι!!!

 

Πέρα από την πλάκα, πράγματι είναι σωστό. Μάλιστα δίνει +1 βαθμό στο EuroNCAP (όχι ότι με ενδιαφέρει, αλλά κάτι τέτοια τα κυνηγάνε οι εταιρείες...)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά λαδάκι θα τσιμπάει μέχρι το 20-25000 χλμ το πόσο θα τσιμπάει είναι θέμα ανοχών μετάλλων που είναι διαφορετικές απο μοτέρ σε μοτέρ , anyway το λίτρο/1000χλμ είναι το μέγιστο.

Ο γνωστός μου άλλαξε τα λάδια στα 3.500χλμ και είχε τσιμπίσει περίπου 0,5λίτρα.

 

Το μονωτικό σωστά είναι εκεί και ο λόγος που υπάρχει είναι αυτός που σου είπαν.

 

Το καμπανάκι σταματάει μετά απο 2-3 λεπτά.

 

Λίγο σπαστικό είναι το μισο-φλάς γιατί δουλεύει μόνο τρείς φορές και πιστεύω οτι θα έπρεπε να λειτουργεί πέντε για να μην σου δημιουργεί "άγχος".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...