Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχω ενα προβληματακι με το ηχοσυστημα του GT μου.Ειναι το RCD500 που αναπαραγει και MP3 και δε λειτουργει σωστα το συστημα AS ( AutoStore ).Ειναι το κουμπι που οταν το πατας, μεσα σε 2 δευτερολεπτα περιπου σου εμφανιζει τους 6 δυνατοτερους σταθμους της περιοχης που βρισκεσαι εκεινη τη στιγμη.

Το προβλημα ειναι οτι σε μενα αντι για 2 δευτερα κανει 1λεπτο και 15 δευτερα.Οταν το ειπα στην αντιπροσωπεια δεν ηξεραν τι μπορει να ειναι.

Στην αρχη πουλουσαν τρελιτσα και ελεγαν οτι το manual δε λεει σε ποσο χρονο βρισκει τουσ σταθμους αλλα οταν τους το εδειξα και σε αλλα δικα τους αμαξια εκει στην εκθεση,ειδαν οτι κατι τρεχει γιατι και σε ενα Jetta 140PS εκανε το ιδιο απλα εκεινο αργουσε 45 δευτερα αντι για μολις 2 οπως τα αλλα.

Ακομα το ψαχνουν ταχα,εγω λεω οτι με γραψαν κανονικα αλλα οταν ξαναπαω θα τα πουμε παλι ενα χερακι γιατι σε κατι τετοια κοιταν να σε διωξουν.

Αν το παρατηρησατε και εσεις ρε παιδια τι κανατε;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Γεια σας παίδες.

 

 

Στα υδραυλικά τιμόνια δεν είναι πολύ καλό να τερματίζει το τιμόνι ή να το πιέζουμε στο τέλος γιατί ζορίζεται η υδραυλική αντλία. Δεν έχω παρατηρήσει όμως αυτό που λες όταν το περιστρέφω τέρμα

 

Σωστό αυτό για τα υδραυλικά τιμόνια αλλά το γκόλφ έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και όχι υδραυλική γιαυτό δεν ακούς τίποτα.:)

 

Απ'όσο ξέρω δεν είναι πιο χαμηλό. Απλά είναι λίγο πιο σκληρή η ανάρτηση.;)

 

Το Sportline είναι χαμηλότερο κατά 15 χιλ, αυτό που δεν έχει ξεκαθαριστεί είναι αν είναι ίδια η ανάρτηση με του gt, όποιος έχει γνώση τα φώτα του pls

 

 

ο μηχανισμός που ρυθμίζει το αβανς για να προσαρμοστεί ο κινητήρας σε χαμηλότερων οκτανίων βενζίνη πως ακριβώς λέγεται?καπου είχα πετύχει και τον αγγλικό όρο αλλά δεν τα βρίσκω..

 

Επίσης είχε αναφερθεί ότι ο κινητήρας προσαρμόζεται αυτόματα. Κατά την προσαρμογή ακούγεται διαφορετικά ο ήχος της μηχανής?

 

 

Δεν είναι μηχανισμός και δεν ονομάζεται κάπως. Υπάρχουν οι αισθητήρες προανάφλεξης - knock sensor (τα πυράκια είναι αποτέλεσμα της προανάφλεξης) στο μπλοκ του κινητήρα που "ακούνε" τα πυράκια, με το που δωθεί σήμα στον εγκέφαλο ότι χτύπησαν πυράκια δίνεται εντολή για αύξηση της προπορείας στην ανάφλεξη.

 

:offtopic: Για όσους δεν γνωρίζουν περι τίνως πρόκειται. Τα πυράκια είναι το ηχητικό αποτέλεσμα της σύγκρουσης των ηχητικών κυμάτων αφενός του μίγματος που έχει προαναφλεχθεί για οποιονδήποτε λόγο (κακή βενζίνη, πολύ υψηλή συμπίεση, υψηλή θερμοκραασία κ.α.) στον κύλινδρο με το ηχητικό κύμα του μίγματος που έχει αναφλεγεί κανονικά από το μπουζί, ακούγεται όντως σαν μεταλικός θόρυβος αλλά είναι απλώς παραπλανητικός.

 

 

Για τα λάδια στο συγκεκριμένο αμάξι μια μικρη συμβουλή - τσεκάρετε τα μόνο αν έχει περάσει πολύ ώρα από την στιγμή που σβήσατε το μοτερ.

 

Συμβάν:

Τα ελέγχω στα 3500 χλμ πρώτη φορά και είναι αλφάδι στην πάνω γραμμή

 

Στα 4500 χλμ πάω να παραλάβω πινακίδες, ο πιτσιρικάς τοποθετεί πινακιδες κολάει σημα τκ και ανοίγει καπώ για έλεγχο υγρών,

 

του λέω τα λάδια τα κοίταξα πριν μια βδομάδα είναι οκ,

 

βγάζει την βέργα και μου δείχνει ότι έχει λίγο χαμηλότερη στάθμη λέγοντας μου ότι θέλει περίπου μισό κιλό!!!! ξεκινάει να συμπληρώνει

 

Αφού βάζει περίπου 200ml τον σταματάω λέγοντας του άστο θα το κοιτάξω εγώ ξανά και αν είναι στο φέρνω.

 

Την άλλη μέρα το πρωί τσεκάρω λάδια και βλέπω την στάθμη 2-3 χιλ πάνω από το μέγιστο.:wacko:

 

Τώρα είμαι στα 8000+ χλμ και η στάθμη είναι ακριβώς στα ίδια επίπεδα. Φαίνεται σαν να μην έχει κάψει σταγόνα

 

Παιδιά προσοχή και ποτέ έλεγχος όταν σταματάμε για βενζίνη. Αφήστε το να κρυώσει καλά.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Αν τα λαδια σου ειναι εστω και ελαχιστα πανω απο το MAX να πας ΑΜΕΣΩΣ στην αντιπροσωπεια να σου αδειασουν μερικα....

Οσο επικινδυνο ειναι να κυκλοφορεις αυτοκινητο με λαδια κατω απο το κανονικο αλλο τοσο ειναι αν τα λαδια ειναι περισσοτερο απο το κανονικο!! :!: :!:

Link to comment
Share on other sites

iliasandrο : για το θεμα του τιμονιου με προλαβε ο boomer... ετσι ειναι η κατασταση... στα υδραυλικα ακουγεται ενας θορυβος οταν τερμαντιζουν το δικο μας ομως δεν εχει υδραυλικο...

 

spin: το clima σε σχεση με το Α/C περα απο οσα σου ειπε deyan (αναφορικα με τη ρυθμιση της θερμοκρασιας) το πρωτο σου προσφερει και καποιους αυτοματισμους (auto mode) οπου ο καταμερισμος του αερα καθοριζεται απο διαφορους παραγοντες (πχ ταχυτητα ενταση-θεση ηλιου κτλ κτλ) συν το ΕCON (το οποιο για το χειμωνα τουλαχιστον δουλευει οπως τα κλασσικα καλοριφερ αυτοκινητων (θερμοτητα απο τη μηχανη) αλλα με ολους του αυτοματισμους του clima).

 

αναφορικα με την αναρτηση κρινοντας από ενα φιλο που εχει το ΤSi sportline το βλεπω αρκετα πιο μαλακο (ή ανετο αν θες). Η διαφορα δε νομιζω πως οφειλεται στη διαφορα ζαντας-προφιλ.

 

boomer αν η σταθμη των λαδιων ειναι πιο πανω απο το κανονικο οντος πρεπει να τα βγαλεις... εχει δικαιο ο amelidis... (δεσ και το manual)... (οποτε βγαλτα και δοσε τα σε μενα...:D ) αν και με αυτα που μου λετε θελω να το ξανακοιταξω αφηνοντάς το αρκετη ωρα σε ηρεμια......

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν τα λαδια σου ειναι εστω και ελαχιστα πανω απο το MAX να πας ΑΜΕΣΩΣ στην αντιπροσωπεια να σου αδειασουν μερικα....

Οσο επικινδυνο ειναι να κυκλοφορεις αυτοκινητο με λαδια κατω απο το κανονικο αλλο τοσο ειναι αν τα λαδια ειναι περισσοτερο απο το κανονικο!! :!: :!:

 

Μύθοι

 

Έχω κυκλοφορήσει με αμάξι που είχε 1,5 λίτρ παραπάνω από το κανονικό για πολλά χιλιόμετρα

 

Το ίδιο και το αντίστροφο έχω βγάλει βέργα λαδιού εντελώς στεγνή άγνωστο για πόσα χιλιόμετρα

 

και στις δύο περιπτώσεις κανένα πρόβλημα αν και τα μοτέρια ήταν βασανισμένα και με πάρα πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.

 

Στο δικό μου είναι τόσο λίγο παραπάνω που δεν με απασχολεί, σίγουρα κάτω από το ανωτατο όριο ασφαλείας.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Πολλά ευχαριστώ στους, zafevolution, deyan, boomer και vwgt που μου έλυσαν τις απορίες μου.

 

Ειδικότερα για το auto clima για το οποίο σε μια βιαστική ματιά που έριξα στο google δεν βρήκα τίποτε διαφωτιστικό. Θα πρέπει να αλλάξω τους όρους αναζήτησης μάλλον.

 

Ολοι οι κατασκευαστές συνιστούν η μέτρηση της στάθμης του λαδιού να γίνεται με κρύα μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

Μύθοι

 

Έχω κυκλοφορήσει με αμάξι που είχε 1,5 λίτρ παραπάνω από το κανονικό για πολλά χιλιόμετρα

 

Το ίδιο και το αντίστροφο έχω βγάλει βέργα λαδιού εντελώς στεγνή άγνωστο για πόσα χιλιόμετρα

 

και στις δύο περιπτώσεις κανένα πρόβλημα αν και τα μοτέρια ήταν βασανισμένα και με πάρα πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.

 

Στο δικό μου είναι τόσο λίγο παραπάνω που δεν με απασχολεί, σίγουρα κάτω από το ανωτατο όριο ασφαλείας.

Οπως θελεις... Κατσε και κανε πειραματα στο καινουριο σου αυτοκινητο επειδη καποια στιγμη ενα μοτερ της κακιας ωρα δεν εμφανισε προβλημα!!

 

Αν ανοιξεις το βιβλιαρακι του κατασκευαστη θα το δεις να το γραφει ξεκαθαρα!! Αλλα μαλλον οι τυποι της VW το εβαλαν για πλακα.... Εδω εμεις οι Ελληναρες ξερουμε καλυτερα!!!

Link to comment
Share on other sites

VW Climatronic Readouts

 

1. Hold down "ECON", and press the "up-vent" button (next to recirculation). Both temperature displays will read 00 or 00'0, and you can release the buttons once they do.

2. Twist the LEFT temperature knob until the display above reads 19’0.

3. Twist the FAN knob until the left temperature display reads 19’1 (like 19.1).

4. The right temperature display is now a digital speedometer! HOW COOL IS THAT!!!

 

--- For tach (in x100), twist the FAN knob until the left temperature display reads 19’3 (like 19.3)

 

--- To reset and go back to normal operation, hit the ECON button once.

 

These are the different settings the Climatronic can display. The numbers on the left indicate the “CHANNEL” it MUST be SET to:

 

• 1.0: Temp as read by sensor in middle fan speed knob.

• 1.4: Light intensity falling on same sensor.

• 4.0: Outside Temp – front bumper

• 4.1: Outside Temp – roof.

• 4.2: Outside Temp – rear bumper (inside temp?)

• 15.0: Oil Temp

• 19.0: Uncorrected Speed (Km/h)

• 19.1: Uncorrected Speed (Mp/h)

• 19.2: Coolant Temp

• 19.3: Tachometer (x100rpm)

• 19.4: Oil Pressure

• 25.0: Voltage

 

από το forum του golfmkv.com

 

Εδώ η πλήρης λίστα επιλογών.

Link to comment
Share on other sites

Μύθοι

 

Έχω κυκλοφορήσει με αμάξι που είχε 1,5 λίτρ παραπάνω από το κανονικό για πολλά χιλιόμετρα

 

Το ίδιο και το αντίστροφο έχω βγάλει βέργα λαδιού εντελώς στεγνή άγνωστο για πόσα χιλιόμετρα

 

και στις δύο περιπτώσεις κανένα πρόβλημα αν και τα μοτέρια ήταν βασανισμένα και με πάρα πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.

 

Στο δικό μου είναι τόσο λίγο παραπάνω που δεν με απασχολεί, σίγουρα κάτω από το ανωτατο όριο ασφαλείας.

 

 

οπως ειπε καποιος πιο πανω δεν πρεπει τ οαυτοκινητο να κυκλοφορει με παραπανω λαδι ουτε με λιγοτερο!

οταν εχει παραπανω δεν υπαρχει η σωστη υποπιεση και οταν εχει λιγοτερο δεν φτανει εκει που πρεπει να φτασει για να λυπανει..π.χ. στους εκκεντροφορους!

 

η μετρηση της σταθμης του λαδιου θα πρεπει να γινεται ειτε με κρυα μηχανη ειτε μετα απο ωρα για να προλαβουν να καθησουν τα λαδια..αλλιως θα δειξει λιγοτερο

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Οπως θελεις... Κατσε και κανε πειραματα στο καινουριο σου αυτοκινητο επειδη καποια στιγμη ενα μοτερ της κακιας ωρα δεν εμφανισε προβλημα!!

 

Αν ανοιξεις το βιβλιαρακι του κατασκευαστη θα το δεις να το γραφει ξεκαθαρα!! Αλλα μαλλον οι τυποι της VW το εβαλαν για πλακα.... Εδω εμεις οι Ελληναρες ξερουμε καλυτερα!!!

 

ΟΚ κάνω πειράματα, αλλά αφού δεν προτείνω σε κανέναν άλλο να τα κάνει είναι καθαρά προσωπικό ζήτημα, όσο για τον χαρακτηρισμό δεν θα τον σχολιάσω, τον θεωρώ μια κακή στιγμή σου, κρίνοντας απο τα χρήσιμα δημοσιεύματα σου που έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

 

Αυτά.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

........Επίσης μια διαφορά για την οποία δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος (διορθώστε με αν είναι) είναι ότι το Clima έχει ένα δικό του κινητήρακι το οποίο τραβάει βενζίνη από το ρεζερβουάρ (γιαυτό και στο clima υπάρχει το Econ κουμπάκι που απενεργοποιεί το κινητήρακι για οικονομία και το κλιματιστικό πλέον λειτουργεί ως απλός ανεμιστήρας για το χειμώνα που θέλουμε ζεστό αέρα) και λειτουργεί το κλιματιστικό ενώ στο AC το κλιματιστικό παίρνει ενέργεια από τον ίδιο τον κινητήρα του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να υπάρχει μείωση στην απόδοση του αυτοκινήτου, ενώ στο Clima οχι

 

Ο κλιματισμός (απλός ή clima) στην ψύξη δουλεύει συνδεδεμένος με τον κινητήρα με ιμάντα (δεν έχει δικό του μοτέρ με ...βενζίνη)

Το κουμπί ECON απλά αποσυμπλέκει τον συμπιεστή του κλιματισμού για να μην απορροφά ενέργεια από τον κινητήρα, αλλά τότε δεν έχεις ψύξη.

Το ECON λοιπόν χρησιμεύει μόνο όταν δεν χρειάζεσαι ψύξη και έιναι απαραίτητο τον χειμώνα, γιατί αλλιώς λόγω του αυτοματισμού του clima ενίοτε θα λειτουργούσε και η ψύξη (έστω και ελάχιστα αλλά με αξιοσημείωτη κατανάλωση ενέργειας δηλ. καυσίμου)για να ρυθμίσει αμεσα την θερμοκρασία που έχει επιλεγεί από τον χρήστη.

Link to comment
Share on other sites

Ο κλιματισμός (απλός ή clima) στην ψύξη δουλεύει συνδεδεμένος με τον κινητήρα με ιμάντα (δεν έχει δικό του μοτέρ με ...βενζίνη)

Το κουμπί ECON απλά αποσυμπλέκει τον συμπιεστή του κλιματισμού για να μην απορροφά ενέργεια από τον κινητήρα, αλλά τότε δεν έχεις ψύξη.

Το ECON λοιπόν χρησιμεύει μόνο όταν δεν χρειάζεσαι ψύξη και έιναι απαραίτητο τον χειμώνα, γιατί αλλιώς λόγω του αυτοματισμού του clima ενίοτε θα λειτουργούσε και η ψύξη (έστω και ελάχιστα αλλά με αξιοσημείωτη κατανάλωση ενέργειας δηλ. καυσίμου)για να ρυθμίσει αμεσα την θερμοκρασία που έχει επιλεγεί από τον χρήστη.

Thnx ήσουν σαφής! Δυστυχώς αυτή την πληροφορία μου την είχε δώσει ένας "φίλος"... και γιαυτό και είπα ότι δεν είμαι σίγουρος. Μου τη σπάει πάρα πολύ που κάποιοι σου κάνουν τους έξυπνους λέγοντας ανακρίβειες που στην ουσία πιο πολύ σε μπερδεύουν παρά σε βοηθάνε... (στην προκειμένη ήμουν εγώ αυτός δυστυχώς!) Συγνώμη!

 

 

Εδώ η πλήρης λίστα επιλογών.

 

Σωστόοοοοος! ;)

Link to comment
Share on other sites

Thnx ήσουν σαφής! Δυστυχώς αυτή την πληροφορία μου την είχε δώσει ένας "φίλος"... και γιαυτό και είπα ότι δεν είμαι σίγουρος. Μου τη σπάει πάρα πολύ που κάποιοι σου κάνουν τους έξυπνους λέγοντας ανακρίβειες που στην ουσία πιο πολύ σε μπερδεύουν παρά σε βοηθάνε... (στην προκειμένη ήμουν εγώ αυτός δυστυχώς!) Συγνώμη!

 

 

:offtopic:

 

Φιλε deyan

Μακάρι να ειμασταν ολοι ετσι στην Ελλάδα μας ,να ειχαμε δηλαδη το θάρρος να λεμε "συγνώμη",και ολα θα ηταν καλυτερα.

Μπραβο σου φίλε μου.

 

 

end :offtopic:

 

Λοιπον εχω κανει 7500 χλμ , το κοιταξα σημερα για λαδια ,και εχει καψει λιγοτερο απο μισο λιτρο.Απλα για ενημερωση το λεω....:rolleyes: :rolleyes:

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

παιδια λεω να παρω το Gti 2,0,τι λετε κι εσεις?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ κάνω πειράματα, αλλά αφού δεν προτείνω σε κανέναν άλλο να τα κάνει είναι καθαρά προσωπικό ζήτημα, όσο για τον χαρακτηρισμό δεν θα τον σχολιάσω, τον θεωρώ μια κακή στιγμή σου, κρίνοντας απο τα χρήσιμα δημοσιεύματα σου που έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

 

Αυτά.

Δεν πηγαινε σε εσενα ο χαρακτηρισμος... Απλα σαν λαος ολοι μας -ακομα και εγω- εχουμε μια ταση να τα γνωριζουμε ολα και να εχουμε αποψη για τα παντα!!

Συγνωμη αν σε εθιξα, δεν ειχα τετοιο σκοπο!

Link to comment
Share on other sites

παιδια λεω να παρω το Gti 2,0,τι λετε κι εσεις?

 

αν το αντέχει η τσεπη σου, πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του. συνδυάζει ομορφιά-αξιοπιστία-δύναμη-κράτημα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αγόρασες το EOS?:confused:

 

Στα χρήματά του το GTI είναι πολύ καλό...με DSG ε?

 

ναι ομως τα 150 αλογα δεν με ικανοποιουν,εχω συννενοηθει ηδη με την αντιπροσωπεια να το παω πισω για να παρω το gti.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ναι ομως τα 150 αλογα δεν με ικανοποιουν,εχω συννενοηθει ηδη με την αντιπροσωπεια να το παω πισω για να παρω το gti.

Και στα λεγα....Παρε το TFSI με τα 200 αλογατα...;)

Παντως δεν θα επερνα GTi αν ειχα ΕOS. Θα πηγαινα σε ΤΤ ή ΕΟS 2.0 TFSI.:)

Nexus 4 & iPad mini
Link to comment
Share on other sites

Και στα λεγα....Παρε το TFSI με τα 200 αλογατα...;)

Παντως δεν θα επερνα GTi αν ειχα ΕOS. Θα πηγαινα σε ΤΤ ή ΕΟS 2.0 TFSI.:)

 

Συμφωνω και εγω , αν ειχες ΕΟS προτημησε καλυτερα ΤΤ. Καλο το GTI αλλα επειδη βλεπω οτι προτημας τα coupe το ΤΤ θα σου πηγαινει καλυτερα....;) ;)

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

ναι ομως τα 150 αλογα δεν με ικανοποιουν,εχω συννενοηθει ηδη με την αντιπροσωπεια να το παω πισω για να παρω το gti.

Γιατι δε παιρνεις παλι Alfa? 2000cc και μηχανη που με δυσκολια βγαζει 200 αλογα. Για να μη μιλησουμε για ποιοτητα κατασκευης στα Ιταλικα.:!: The best. Γιατι μπλεκεις με VW η με οτιδηποτε Γερμανικο?;)

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο το tt αλλα με χαλαει η καμπυλη πισω στην οροφη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δε παιρνεις παλι Alfa? 2000cc και μηχανη που με δυσκολια βγαζει 200 αλογα. Για να μη μιλησουμε για ποιοτητα κατασκευης στα Ιταλικα.:!: The best. Γιατι μπλεκεις με VW η με οτιδηποτε Γερμανικο?;)

 

για ποιά Alfa μιλάς? για ποιά ποιότητα κατασκευής? :blink:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

για ποιά Alfa μιλάς? για ποιά ποιότητα κατασκευής? :blink:

Μαλλον δε το καταλαβες;) Ουτε βεβαια ο Ταξιδιωτης:lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...