Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ομολογώ φίλε μου ότι μετά από τα email σου άρχισα να αγχώνομαι.... Έβαλα ένα φιλαράκι μου να με χρονομετρήσει 0-100 και μου έβγαλε 11 δευτερόλεπτα. Θα μου πεις δεν είμαι και κανένας super οδηγός αλλά όχι και 11 σαν πολλά μου ακούγονται όταν το golf το tsi το δίνει 8,8. Μήπως να το κοιτάξω και εγώ το θέμα?

Για την ιστορία η 1η παέι μέχρι 50 km/h και η 2α μέχρι 100 km/h στις 6500. Δεν θα έπρεπε να τα φτάνει τα 100 σε χαμηλότερες στροφές η 2α?Που είανι τα 140 άλογα?

To manual εχεις? Ο κοφτης ειναι στις 6900 στο TSi. Τα 100 τα πιανεις με 3η και οχι δευτερα. Καπου δε κανεις καλα τις αλλαγες;)

Δες και αυτο που εχω γραψει

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αν βάλω 3η ή 4η, όπως λες, με αρκετές χιλιάδες στροφές, όταν θα αλλάξω σε 2α θα το πάω στον κόφτη :( Αν θέλεις διευκρίνησέ το.

Ερωτήσεις:

1. Σου το έκανε όταν ξεκινούσες και ήταν κρύο ή δεν είχε σχέση.

2. Σε ποια αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη στο έφτιαξαν;

3. Πόσα χιλιόμετρα είχες όταν στο παρουσίασε και πότε έχει ημερομηνία κατασκευής;

4. Αφού στο άλλαξε, διαπίστωσες ότι ήταν αυτό (είδες διαφορά δηλαδή;) και πώς πάει τώρα;

5. Σου είπε κάτι άλλο ο μηχανικός (αν ήταν ελαττωματική η παρτίδα ή άλλες πληροφορίες);

Ευχαριστώ πολύ! :)

 

Σου ειπα 3η με αρκετεες στοφες.δε σε νοιαζει αν πιασει κοφτη αυτο που ψαχνεις ειναι να δεις αν θα σου κανει θορυβο στο κατεβασμα.καλυτερα πανε να στο δουν μην το κανεις μονος σου.

1.δεν εχει απ'ότι καταλαβα σημασια γιατι οταν το ειδαμε μαζι ηταν ζεστο οταν το εξετασαν για να μου το παραδοσουν ηταν κρυο

2.ΕΤΕΑ δεν ειμαι ευχαριστημενος καθολου απο αυτους αλλα πηγα εκει γιατι θα ειχαν δει περισσοτερα ελλατωματικα γραναζια απο τους αλλους+πηγα κατευθειαν στον αρχιμηχανικο+οχι σε τεχνικο συμβουλο

3.Μπηκε στα 14253 αλλα το παρατηρησα στα 13800 περιπου.ημερομηνια δεν γνωριζω το αγορασα 04/07 αλλα ηταν απο τα πρωτα ΤSI γιατι τα καθησματα ειναι σαν αυτα του 1600και οχι την καλη ποιοτητα του polo που βαλανε μετα(σαν κοτλε που ειναι).

4.Φυσικα.ειναι σαν να οδηγω ξανα απο την αρχη το αυτοκινητο.Η 2μπαινει απροβληματιστα χωρις να περιμενω να πεσουν αρκετα στροφες και μπαινει κατευθειαν.Μικρη διαφορα σε αλλαγη 1ης-2ας

5.δεν ειπε τιποτα.Ηταν λεει καποια ελλατωματικα κομματια, στην αρχη αλλαζαν σασμαν, μετα εντοπισαν το προβλημα εκει και αλλαζουν μονο γραναζι και κανα 2αλλα

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια αποριούλα...

 

Το ότι το GTi ανεβαίνει πιο γρήγορα στα 210-220 από ότι το Gt ή από το TSi ή το οποιοδήποτε S, R, M, Gt, Sport που ακριβώς ωφελεί τον καθένα από εμάς;

 

Α ναι! Ο καθένας από εμάς μπορεί να το διαπιστώσει στην μεγαλύτερη ανοικτή πίστα παγκοσμίως, τους Ελληνικούς δρόμους... Δωρεάν!

 

:clap:

 

πουθενα δεν ωφελεί?????!!!!

τοτε γιατι οι περισσοτεροι παίρνουν tsi με 140 και 170 ή astra 1.6T και δεν παιρνουν ενα 1.400 με 90 αλογακια (περαν ποιότητας και αλλων αηδιων )??? καλο ειναι να γνωριζουμε τις δυνατοτητες του αυτοκινητου

αν συνδυαστεί με τα παραπανω που λες, τοτε θα παρεις και την απαντηση σου!!!!

Συμφωνω ομως σ'ενα γεγονος οτι τα 210 και 220 ειναι πολλα!!

συμφωνω επισης για τη μεγαλύτερη ανοικτή πίστα παγκοσμίως που ειναι οι ελληνικοι δρομοι μας

 

θα ηθελα να πω και άλλα η δουλεια ομως τρεχει και εγω ειμαι πολυ πισω!!!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ φίλε μου ότι το GTI είναι μόνο του στην κορυφή και δεν έχει σχέση με τα άλλα GOLF. Δεν θέλει ούτε καν το όνομα GOLF να γραφτεί επάνω του, λες και σνομπάρει τους πάντες. Μυγάκια που τραβούν βατραχάκια, κοράκια σε κινητήρες και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες δεν πρόκειται να φτάσουν ποτέ την ιστορία και το κύρος ενός GTI. Σας τα λέω ως κάτοχος TSI, που οδήγησα το GTI και είπα ... "καμία σχέση".

 

(.. και πού είσαι .. εγώ πάντως δέχομαι την πρόσκληση για να το ξαναοδηγήσω ;))

 

Κώστας

 

συγνωμη κιολας αλλα νομιζες οτι το GT θα περνουσε το rallye?...ακομα και μαμα να ητανε δυσκολα.....

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δειτε αυτο και εξηγηστε μου τι συμβαινει???Κατι δεν παει καλα!!!:wacko:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Pa3kAFKk12c

συγνωμη αλλα νομιζες οτι το GT θα περνουσε το rallye?...ακομα και μαμα να ητανε το rallye 122 αλογα δυσκολα!!!

Link to comment
Share on other sites

Παίδες επειδή βλέπω πολύ πανικό σε πολλές ερωτήσεις μην τρελαίνεστε!Άλλωστε δεν αγοράσαμε τοστιέρα άλλα turbo αυτοκίνητο και μάλιστα ένα που φοράει και κομπρέσσορα!!!!!(Όποιος βρεί ποιο άλλο αμάξι το είχε αυτό πριν περίπου 20 χρόνια κερδίζει την τοστιέρα!).Όντας σαν νεαρός (τώρα είμαι 31 ) κάτοχος ενός Punto GT(Ενδιάμεσα μιας ALFA 33 2.0) και τώρα ενός Golf GT μπορώ να συμβουλεύσω τα εξής (ταπεινά πάντα!).Μην ταλαιπωρείτε τον κινητήρα μέσα στην πόλη , οδηγείστε χαλαρά και αφήστε τα...smart να σας προσπενούν!!!Κάθε μήνα να ελέγχετε τα εξής τρια πράγματα λάδια,λάδια και ναι...πάλι λάδια οι τουρμπίνες τα καίνε!!!(εγώ μετά απο 24000 χμ δεν έχω πρόβλημα αλλά πάλι ελέγχω.).Κάντε ένα ταξιδάκι μόνοι σας ή με το ταίρι σας και απολαύστε τότε το αμάξι!Επειδή η τεχνολογία είναι νέα και δεν ξέρουν(οι Έλληνες τεχνικοί στην VW), μην τους χαρίζεστε!!Όταν έχετε μια βλάβη ακόμα και αν διορθωθεί ρωτήστε τι ήταν και ενημερώστε και εμάς με ακριβή στοιχεία!Ότι και αν ακούτε για γενικό πρόβλημα στους TSI είναι λαλακίες(αφήστε τους Γιαπωνέζους να χαίρονται που βγάλαν 1800cc κινητήρα στα 140 άλογα).Όσοι θέλετε να αγοράσετε τώρα ένα Golf GT ή TSΙ πάρτε την επιπλέον μηχανική εγγύση.Τέλος παίδες ποντάραμε!(ιδίως οι κάτοχοι GT) σε κάτι καινούργιο!Κάθε φορά που πατάμε το γκάζι είμαστε πρωτοπόροι στο στοίχημα της VW!!

 

Σωστα.

Δυστυχως η ευτυχως το αυτοκινητο μας ειναι 'ειδικο' λογω του κινητηρα του, που αλλωστε γι'αυτο κυριως το πηραμε.

Ειναι απολυτα φυσιολογικο να υπαρχουν και τα οποιοδηποτε προβληματα οπως συμβαινει λιγο-πολυ σε ολες τις μαρκες.

Βεβαια η αξιοπιστια των γιαπωνεζων ειναι σε καλυτερα επιπεδα αλλα εκτος του COLT TURBO πιο αλλο αναλογο αυτοκινητο εχουν να αντιπαραθεσουν (με turbo γιατι με συνδυασμο compressor μονο σε ακαταλληλα ονειρα τους) ωστε να υπαρχει μια πιο αντικειμενικη συγκριση και μετα να δουμε ποιος κανει τι. Βεβαια εχουν εξελιξει πολυ τους ατμοσφαιρικους αλλα αυτοι σε λιγο θα αποτελουν μνημειακα αντικειμενα καθως εχουν ηδη χασει το τραινο του downsizing (tourbo + μικρος κυβισμος) που και καλυτερες επιδοσεις προσφερει και οικονομια και μειωμενες εκπομπες ρυπων (και ειναι και φθηνοτεροι κατασκευαστικα και αυτο περναει και στον καταναλωτη).

Εγω βεβαια μεχρι τωρα στο TSI μου και μετα απο 34000 χλμ δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα (ουτε γραναζια δευτερας, ουτε διακοπες, ουτε τριξιματα απο αεραγωγους κλπ κλπ) αλλα και να υπαρξει φυσιολογικο θα ειναι.

Οσο εχω δε ακομα και τα 4 χρονια εγγυησης καμμια μα καμμια ανησυχια.

Πανω απ'ολα υγεια και να χαιρομαστε με αυτο που εχουμε (οσο το εχουμε).Στο κατω κατω σιδερα ειναι και πλαστικα, αν δεν σε ικανοποιει το δινεις/το πετας και συνεχιζεις παρακατω.

Καλα να ειμαστε γιατι δεν μπορεις να κανεις το ιδιο με τη ζωη σου.

Και σωστα αναφερθηκε σε προηγουμενο ποστ οτι τα 0-100 και τελικες και κοντρες κλπ ειναι μονο για συζητησεις καφετεριας και αντε και εδω για να περναει η ωρα μας. Δεν ειναι ομως τροπος ζωης εκτος και αν εισαι επαγγελματιας οδηγος αγωνων.

Το χειροτερο ομως ειναι οταν 'νομιζουμε' οτι ειμαστε.

Link to comment
Share on other sites

KIRRA τα λές πολύ καλά!

 

Το ερώτημα είναι, ποιά άλλα αυτοκίνητα έχουν τα άλογα/επιτάχυνση, την τιμή και την κατανάλωση αυτού του κινητήρα?

 

Ως απλό χρήστη/καταναλωτή (αν ξεχάσω την επιστημονική μου περιέργια και θαυμασμό για τις τεχνολογίες) δε με νοιάζουν τα κυβικά, με νοιάζουν τα τρία παραπάνω. Μου τα δίνει γιαπωνέζος?

 

EDIT: Ξέχασα να πω ότι θεωρώ standard την ποιότητα κατασκευής και τη συμπεριφορά στο δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι έχουν αναφέρει κι άλλα παιδιά ίσως ο κινητήρας μπήκε σε safe mode λόγω νοθευμένης βενζίνης.

παιδιά τελικά μου ξαναέκανε διακοπές άναψε και το CHECK και το πήγα στο Φιλοσίδη, το έβαλε στο διαγνωστικό και μου είπε πως είναι τελικά δότης στροφων????? ,πρέπει να το κρατήσει για έλεγχο και να μείνει και καμιά μέρα...

Ξέρει κανένας περί τίνος πρόκειται?

Link to comment
Share on other sites

Σωστα.

Δυστυχως η ευτυχως το αυτοκινητο μας ειναι 'ειδικο' λογω του κινητηρα του, που αλλωστε γι'αυτο κυριως το πηραμε.

Ειναι απολυτα φυσιολογικο να υπαρχουν και τα οποιοδηποτε προβληματα οπως συμβαινει λιγο-πολυ σε ολες τις μαρκες.

Βεβαια η αξιοπιστια των γιαπωνεζων ειναι σε καλυτερα επιπεδα αλλα εκτος του COLT TURBO πιο αλλο αναλογο αυτοκινητο εχουν να αντιπαραθεσουν (με turbo γιατι με συνδυασμο compressor μονο σε ακαταλληλα ονειρα τους) ωστε να υπαρχει μια πιο αντικειμενικη συγκριση και μετα να δουμε ποιος κανει τι. Βεβαια εχουν εξελιξει πολυ τους ατμοσφαιρικους αλλα αυτοι σε λιγο θα αποτελουν μνημειακα αντικειμενα καθως εχουν ηδη χασει το τραινο του downsizing (tourbo + μικρος κυβισμος) που και καλυτερες επιδοσεις προσφερει και οικονομια και μειωμενες εκπομπες ρυπων (και ειναι και φθηνοτεροι κατασκευαστικα και αυτο περναει και στον καταναλωτη).

Εγω βεβαια μεχρι τωρα στο TSI μου και μετα απο 34000 χλμ δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα (ουτε γραναζια δευτερας, ουτε διακοπες, ουτε τριξιματα απο αεραγωγους κλπ κλπ) αλλα και να υπαρξει φυσιολογικο θα ειναι.

Οσο εχω δε ακομα και τα 4 χρονια εγγυησης καμμια μα καμμια ανησυχια.

Πανω απ'ολα υγεια και να χαιρομαστε με αυτο που εχουμε (οσο το εχουμε).Στο κατω κατω σιδερα ειναι και πλαστικα, αν δεν σε ικανοποιει το δινεις/το πετας και συνεχιζεις παρακατω.

Καλα να ειμαστε γιατι δεν μπορεις να κανεις το ιδιο με τη ζωη σου.

Και σωστα αναφερθηκε σε προηγουμενο ποστ οτι τα 0-100 και τελικες και κοντρες κλπ ειναι μονο για συζητησεις καφετεριας και αντε και εδω για να περναει η ωρα μας. Δεν ειναι ομως τροπος ζωης εκτος και αν εισαι επαγγελματιας οδηγος αγωνων.

Το χειροτερο ομως ειναι οταν 'νομιζουμε' οτι ειμαστε.

 

respect! :)

συμφωνώ σε όλα.

 

Be well.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Έχω μια αποριούλα...

 

Το ότι το GTi ανεβαίνει πιο γρήγορα στα 210-220 από ότι το Gt ή από το TSi ή το οποιοδήποτε S, R, M, Gt, Sport που ακριβώς ωφελεί τον καθένα από εμάς;

 

Α ναι! Ο καθένας από εμάς μπορεί να το διαπιστώσει στην μεγαλύτερη ανοικτή πίστα παγκοσμίως, τους Ελληνικούς δρόμους... Δωρεάν!

 

:clap:

 

ενοειται πως σπανια πολυ σπανια θα πας 200. απλα ηθελα να δειξω τη δυναμη. το οφελος ειναι στη προσπεραση που εγω θα την κανω σε 3δευ ενω εσυ σε 8δευ.

Συμφωνω απολυτως πως πρεπει να προσεχουμε κ να μη τρεχουμε

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι σιγουρος! Αντιθετως ειμαι σχεδον σιγουρος οτι σε αλλες συνθηκες μετραγε το εργοστασιο. Αλλα δεν εχει καμια σημασια. Γιατι εκανα λιγοτερο απο 7.9. Αυτο εχει σημασια. Βεβαια η λογική του εργοστασιου ειναι οτι, ας γραψω περισσοτερο ετσι ωστε να πιασω ολες τις περιπτωσεις. Μη μου ρθει μετα κανενας που δεν ξερει να βαζει ταχυτητες και μου πει οτι εγραφες 7.0 και εγω εκανα 9.0....

 

Απορω πως δεν υπαρχει κανενας εδω μεσα που να μην εχει χρονομετρησει 0-100...

 

Θα θελα οσοι εχουν Golf GT να κανουν μια χρονομετρηση να δουμε ποσο περιπου θα γραψουν και αυτοι.

 

Οσο αναφορα το οτι οσοι εχουν αγορασει GTI αν ειναι βλακες...οχι δεν ειναι. Απλα διαλεξαν ενα αλλο αμαξι.

 

Και εγω ειμουνα στο διλλημα GT η GTI αλλα τελικα επελεξα το GT. Γιατι? Γιατι γενικα προσφερει την ιδια οδηγικη απολαυση ενω παραλληλα μειωνει αρκετα τα διαφορα εξοδα. Με αλλα λογια τα οποια πλεονεκτηματα που ενδεχομενως να εχει το GTI σε σχεση με το GT που δεν ειναι και τεραστια, σε καμια περιπτωση (κατα την αποψη μου) δεν δικαιολογουν οχι τοσο το επιπλεον κοστος αποκτησης, αλλα τα εξοδα συντηρησης που θα φαει καποιος στη μαπα για χρονια. Πιστευω πως το Golf GT ειναι το καλυτερο value for money απο τα γρηγορα Golf. Και αυτο το λεει ενας ανθρωπος που ηταν ετοιμος να παρει το GTI, συνεχιζει να το γουσταρει, αλλα τελικα επικρατησε η λογικη και πηρε το GT.

 

 

7,9 0-100 το GT

6,9 0-100 το GTI DSG

 

συμφωνα με εσενα η αντιπρωσοπια εκανε λαθος και εσυ μετρας

7-7,5....

και σιγα σιγα μας κκανεις ολους να λεμε GT=GTI.

Ελεος. αν δινει περισσοτερα δευτ στο πρωτο ε τοτε με την ιδια λογικη δινει περισσοτερα και στο GTI. Αλλα δε εχει σημασια μονο το ποση επιταχυνση εχει ενα αμαξι. ξανατονιζω οτι τα 2 αμαξια εχουν τεραστιες διαφορες και θεωρω πως η διαφορα των 5000ε ειναι αμελητεα γιατι αγοραζεις αλλο αμαξι

Link to comment
Share on other sites

7,9 0-100 το GT

6,9 0-100 το GTI DSG

 

συμφωνα με εσενα η αντιπρωσοπια εκανε λαθος και εσυ μετρας

7-7,5....

και σιγα σιγα μας κκανεις ολους να λεμε GT=GTI.

Ελεος. αν δινει περισσοτερα δευτ στο πρωτο ε τοτε με την ιδια λογικη δινει περισσοτερα και στο GTI. Αλλα δε εχει σημασια μονο το ποση επιταχυνση εχει ενα αμαξι. ξανατονιζω οτι τα 2 αμαξια εχουν τεραστιες διαφορες και θεωρω πως η διαφορα των 5000ε ειναι αμελητεα γιατι αγοραζεις αλλο αμαξι

 

Katarxas na po pos simfono apolita me ton KIRRA. Pragmati to na sizitame gia 0-100 einai gia kafeneio metaxi kagouron i gia na pernaei i ora i teleiws priroforiaka opos stin periptosi mou.

 

O logos pou anoixa to thema itan logo eptiposis pou mou ekane to 7-7.5 to opoio exoun metrisei poloi alloi, akoma kai se dokimes. Kai ithela na do an iparxei kai kapoios edo pera me paromoia apotelesmata.

 

Tha ksanapo oti i antiprosopeia opos einai sigratimeni me ta aloga etsi einai sigratimeni me tis epidoseis. Oxi mono sto GT alla kai sto GTI isos. Kai auto kata tin apopsi mou dioti prepei na perilamvanei oles tis periptoseis (odigos, sinthikes, dromos) kai panda na einai mesa. Se kamia ma kamia periptosi den vazei ton kalitero dinato xrono pou tha kane enas rallistas. Giati meta borei na vgo ego kai na tis kano mia minisi kai na po oti mou poulises amaksi pou anti na kanei 7,2 kanei 8. Ara vazei 8 kai an piasei kapoios 7,2 einai mesa.

 

Tora ego den eipa oti to GT einai to idio me to GTI. To GTi einai dilitro kai ara stis megales taxities eidika tha fenetai i dinami tou, kai stis repriz eidika meta tin 3h, oxi logo ton epipleon alogon toso poli oso ton epipleon kivikon tou.

 

Kai to GT kai to GTI exoun pano kato tin idia timi 0-100. Ekei pou to GTI einai kalitero einai meta tin triti stis megales taxitites, ekei tha epitaxinei pio grigora.

 

Osoi pernoun GT, kai prosopika autoi itan kai oi logoi pou ego to dialexa enanti tou GTI, (eno tha borousa na diatheso 5000 E parapano) einai:

 

To oti goustara tin nea auti texnologia kai ithela na tin dokimaso.

To oti opos ipothike kai prin, kai 1 sec diafora na iparxei den me poliendiaferei.

To oti anti gia 235 teliki na xei 220 teliki pali den me endiaferei giati to 99% tis oras tha kinoumai poli pio kato apo autes tis times

 

antitheta me endiaferei:

 

Na min fao sti mapa diplasia asfalistra gia mia zoi

Na min fao sti mapa perissoteri katanalosi

Na min plirono perissotera teli kikloforias

 

Ara pisteuo oti akrivos epeidi i diafora einai 5000 E, ekana kaliteri epilogi. An itan 10.000 E den tha to sizitousa kan.

Link to comment
Share on other sites

Tha ksanapo oti i antiprosopeia opos einai sigratimeni me ta aloga etsi einai sigratimeni me tis epidoseis. Oxi mono sto GT alla kai sto GTI isos. Kai auto kata tin apopsi mou dioti prepei na perilamvanei oles tis periptoseis (odigos, sinthikes, dromos) kai panda na einai mesa. Se kamia ma kamia periptosi den vazei ton kalitero dinato xrono pou tha kane enas rallistas. Giati meta borei na vgo ego kai na tis kano mia minisi kai na po oti mou poulises amaksi pou anti na kanei 7,2 kanei 8. Ara vazei 8 kai an piasei kapoios 7,2 einai mesa.

 

Σύμφωνα με τη λογική μου, ένα GTI DSG στα χέρια μου (πόδια μου actually) θα κάνει τον ίδιο ακριβώς χρόνο όπως και στα πόδια του οδηγού αγώνων, αφού μιλάμε για ευθεία, αυτόματες αλλαγές (όχι στο manual mode) και launch control. Θα κάνουμε και οι 2 6,9sec.

 

Το manual, στα πόδια μου θα κάνει σίγουρα περισσότερο από το ραλίστα, αλλά άμα τους πω "δεν τα πιάνει" θα μου βάλουν να το οδηγήσει ένας δοκιμαστής, σε πίστα, με εμένα μέσα και θα τα πιάσει τα 7,2. Με τη λογική σου μπορεί η γιαγιά μου να πιάνει 10 στο 0-100 και να βρίζει τη VW που λέει 8!

 

Στην περίπτωση του manual πάντως το δέχομαι, μπορεί ο top οδηγός της VW να έπιασε 6,9, αλλά ΙΣΩΣ να λένε 7,2 για να τα πιάσει και ο Έλληνας δοκιμαστής. Στο DSG όμως, γιατί να μη βάλει το minimum η VW?

Link to comment
Share on other sites

πουθενα δεν ωφελεί?????!!!!

τοτε γιατι οι περισσοτεροι παίρνουν tsi με 140 και 170 ή astra 1.6T και δεν παιρνουν ενα 1.400 με 90 αλογακια (περαν ποιότητας και αλλων αηδιων )??? καλο ειναι να γνωριζουμε τις δυνατοτητες του αυτοκινητου

αν συνδυαστεί με τα παραπανω που λες, τοτε θα παρεις και την απαντηση σου!!!!

Συμφωνω ομως σ'ενα γεγονος οτι τα 210 και 220 ειναι πολλα!!

συμφωνω επισης για τη μεγαλύτερη ανοικτή πίστα παγκοσμίως που ειναι οι ελληνικοι δρομοι μας

 

θα ηθελα να πω και άλλα η δουλεια ομως τρεχει και εγω ειμαι πολυ πισω!!!

 

Συμφωνώ ότι η ιπποδύναμη συμβάλει στην αύξηση της παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου μιας και μπορείς να κάνεις κάποια προσπέραση ή να κινείσαι με πλήρες φορτίο ικανοποιητικά. Και επίσης συμφωνώ ότι πρέπει να γνωρίζουμε τις ικανότητες του αυτοκινήτου μας.

 

Αλλά με τη λογική της σύγκρισης διαφωνώ και πόσο μάλλον σε ταχύτητες που κακά τα ψέμματα δεν πιάνουμε καθημερινά, για να μην πω και ποτέ...

 

Το θέμα έχει προεκτάσεις σε πολλούς τομείς και δε νομίζω ότι είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος συζήτησης γιαυτό...!

 

 

Υ.Γ. Προσωπικά μέσα στην πόλη κυκλοφορώ μονάχα με ποδήλατο. Το αυτοκίνητο (αν είχα και μηχανή ακόμα καλύτερα) το χρησιμοποιώ μονάχα για μεγαλύτερες αποστάσεις ή όταν δεν είμαι μόνος

Link to comment
Share on other sites

Mάθαμε και ότι οι εταιρείες βγάζουν συνειδητά χειρότερες επιδόσεις (ασχέτως πως πλην ελαχίστων περιπτώσεων κανένα σοβαρό περιοδικό με σοβαρά όργανα μετρήσεων δεν έχει μετρήσει κάτι τέτοιο αλλά όλες παίζουν προς τα πάνω). Μάθαμε πως την διαφορά στα ψηλά 3ψήφια δεν την κάνουν τα άλογα αλλά "τα κυβικά".

 

Οκ.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειστε εδω και πολλα posts, off-topic? Νομιζω οτι το κουρασαμε το θεμα των επιδοσεων, 0-100, 40-100, 120-0, κλπ. Οπως και η ανουσια συγκριση TSi, GT, GTi. Ειναι δυνατον να κανετε τετοιες συγκρισεις? Προς θεου ρε παιδια, το TSi kai to GT ειναι απλα αμαξια με αξιοπρεπεις επιδοσεις. Δεν ειναι sport cars. Τι σχεση εχουν με το GTi?????:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Katarxas na po pos simfono apolita me ton KIRRA. Pragmati to na sizitame gia 0-100 einai gia kafeneio metaxi kagouron i gia na pernaei i ora i teleiws priroforiaka opos stin periptosi mou.

 

O logos pou anoixa to thema itan logo eptiposis pou mou ekane to 7-7.5 to opoio exoun metrisei poloi alloi, akoma kai se dokimes. Kai ithela na do an iparxei kai kapoios edo pera me paromoia apotelesmata.

 

Tha ksanapo oti i antiprosopeia opos einai sigratimeni me ta aloga etsi einai sigratimeni me tis epidoseis. Oxi mono sto GT alla kai sto GTI isos. Kai auto kata tin apopsi mou dioti prepei na perilamvanei oles tis periptoseis (odigos, sinthikes, dromos) kai panda na einai mesa. Se kamia ma kamia periptosi den vazei ton kalitero dinato xrono pou tha kane enas rallistas. Giati meta borei na vgo ego kai na tis kano mia minisi kai na po oti mou poulises amaksi pou anti na kanei 7,2 kanei 8. Ara vazei 8 kai an piasei kapoios 7,2 einai mesa.

 

Tora ego den eipa oti to GT einai to idio me to GTI. To GTi einai dilitro kai ara stis megales taxities eidika tha fenetai i dinami tou, kai stis repriz eidika meta tin 3h, oxi logo ton epipleon alogon toso poli oso ton epipleon kivikon tou.

 

Kai to GT kai to GTI exoun pano kato tin idia timi 0-100. Ekei pou to GTI einai kalitero einai meta tin triti stis megales taxitites, ekei tha epitaxinei pio grigora.

 

Osoi pernoun GT, kai prosopika autoi itan kai oi logoi pou ego to dialexa enanti tou GTI, (eno tha borousa na diatheso 5000 E parapano) einai:

 

To oti goustara tin nea auti texnologia kai ithela na tin dokimaso.

To oti opos ipothike kai prin, kai 1 sec diafora na iparxei den me poliendiaferei.

To oti anti gia 235 teliki na xei 220 teliki pali den me endiaferei giati to 99% tis oras tha kinoumai poli pio kato apo autes tis times

 

antitheta me endiaferei:

 

Na min fao sti mapa diplasia asfalistra gia mia zoi

Na min fao sti mapa perissoteri katanalosi

Na min plirono perissotera teli kikloforias

 

Ara pisteuo oti akrivos epeidi i diafora einai 5000 E, ekana kaliteri epilogi. An itan 10.000 E den tha to sizitousa kan.

 

 

Simfono se ola.Kai ego gia aftous tous logous tha paro to GT to kalokairi!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι???Ποσες εκδοσεις εχει το Golf GT???

 

Εχω μπερδεφτει λιγακι.

 

Εχω δει Golf GT να λεει μπροστα στην μασκα GT να λεει Πισω GT

Εχω δει Golf GT να λεει μπροστα στην μασκα GT να λεει Πισω TSI

Εχω δει Golf GT να εχει μοτερ TSI

 

Εχω δει Golf GT να εχει μοτερ TDI

Εχω δει Golf GT να εχει δεικτη πιεσης TURBO

Εχω δει Golf GT να εχει δεικτη Θερμοκρασιας.

 

Τι γινετε με αυτα??:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν - ας με διορθώσει κάποιος αν είμαι λάθος -

 

Όταν βλέπεις μπροστά GT, έχει μαζί από κάτω και τη λέξη sport, και σημαίνει ότι το αυτοκίνητο φοράει το κιτ εμφάνισης gt sport. Νομίζω μπορεί ακόμα και το 1400άρι το απλό να το φορέσει το κιτ. Πάντως σίγουρα το φοράει το GT και το TSi.

 

To GT έχει δείκτη πίεσης τούρμπο, το TSi θερμοκρασία.

 

Οπότε ΑΛΛΟ GT (σκέτο) και άλλο GT Sport!

Link to comment
Share on other sites

Οποιο λεει GT μπροτστα και πισω ειναι 170 αλογα και εχει μπαρομετρο.

Τωρα οποιο λεει GTsport Μπροστα και TSI πισω Υπαρχουν 2 περιπτωσεις:

1. 170 αλογα, ζαντες 17'', ΤSI πισω με το SI κοκκινο, μπαρομετρο

2. 140 αλογα, ζαντες 16'', TSI πισω με το Ι κοκκινο, ΧΩΡΙΣ μπαρομετρο

 

Το TDI ειναι πετρελαιο με 170 αλογα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Με τα 122 αλογα το TSI ειναι ολο ασημι στο πισω μερος?

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Σημερα καθως γυρνουσα σπιτι μου ειχα την ατυχια να πεσω σε μια γαμ***** λακουβα με αποτελεσμα να σκασει το μπροστα αριστερο λαστυχο.Απο οτι ειδα προχειρα δεν εχει χτυπησει καποιο αλλο σημειο του αυτοκινητου,αλλα το θεμα ενδιαφεροντος ειναι αλλου..

 

Το μπουλονι ασφαλειας το οποιο ηταν ο λογος να παλευω μια ωρα μες την γα**βροχη.Ο "σταυρος" που εχει το αυτοκινητο μαζι με το μπουλονι ασφαλειας ειναι τουλαχιστον ακυρος συνδιασμος.Παλι καλα που ηρθε ενας φιλος μου με σωστο σταυρο και εγινε η δουλεια. αυτο που εχω να πω εγω ειναι να κανετε ολοι εναν ελεγχο στην χρηση του σταυρου μιας και πλησιαζει το Πασχα.Εχω το Golf TSI 140 Sportline(21η εβδομαδα παραγωγης).

 

Και σε θεματα γενικου ενδιαφεροντος,να πω πως πριν μια εβδομαδα εβαλα τα Hella DynaBeam( http://dynabeam.hella-online.com/EN/index.html) και τα φωτα απλα τα σπανε κι απο ομορφια και απο λειτουργικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς? Υπάρχουν και aftermarket bending lights?

ΠΟΥ τα βρήκες?

 

Εγώ ήθελα να βάλω διάφορα τέτοια πράγματα της Hella, αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία με έστειλε σε κάποιο χαζό μαγαζί που δεν ξέραν τι ήθελα, και φυσικά δεν το φέρναν...

 

Πόσο κόστισαν? κλπ κλπ... Απίστευτο μου φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...