Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

The turbocharger is chain cam driven. The unit is water cooled, as against air cooling, so that there is no need to run the car at idle speed before shutting the engine down as the cooling continues.

 

Εσας ρε παιδια ποια η γνωμη σας?

 

 

απο το πιο κατω link:

 

http://www.galwayindependent.com/motoring/12956.html

 

Kyprios το άρθρο που παραθέτεις είναι σωστό. Η τουρμπίνα του Golf GT είναι της εταιρίας BorgWarner τύπος K03 και είναι water cooled όπως μπορείς να δεις και στη διεύθυνση:

 

http://www.turbos.bwauto.com/products/turbochargerPassengerCarsGasoline.aspx

 

Τώρα αν αυτό σημαίνει ότι μπορείς να σβήνεις τον κινητήρα κατευθείαν τεχνικός δεν είμαι για να στο πω. Αν κάποιος γνωρίζει τι διαφορά έχουν τα υδρόψυκτα turbo από τα αερόψυκτα ας μας πει.

Επίσης ρίξε μια ματιά στο:

http://www.turbos.bwauto.com/files/newsletter/bwts_newsletter_342_376.pdf σελίδα 20

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Gia ta paidia pou endiaferontan gia eksatmish,to eixa psaksei kai sto parelthon ki ama thes na mpoun ergostasiaka proionta tha prepei na dwseis gyrw sta 400 euro mono gia to kazanaki tou gt kai to spoiler pisw(se periptwsh pou den thes na kopseis to yparxon) To na vapseis to spoiler paei gyrw sta 100 euro gia metaliko xrwma)opote h idea ths after-market den akougetai toso asximh.Episis mou exoun pei oti mporeis na vreis kai aythentikes GT eksatmiseis se diafora tetoia magazia se kalyteres times apo thn antiproswpeia, kai safws mporeis na vreis kai elafrws metaxhrismenes.Molis xthes meta apo 2 mhnes perasa xwris provlimata ta 5000 xlm!!

 

Enhmerwsh... Molis ematha oti gia na kaneis thn allagh oloklhrhs ths mourhs mprosta se GT/GTI xreiazetai 1500 euro(me ergatika) giati allazoun ths panagias ta matia mprosta.Gia ayth thn timh ennoeite oti dineis kai ta palia antalaktika!

Link to comment
Share on other sites

Από που το βγάζεις αυτό;;; 7400 δοκιμασμένο καθημερινά... Εξάλλου σε κάθε videaki 0-100 στο youtube μπορεί επιβεβαιωθεί αυτό...

 

7400 έχει κόφτη το GT?

Μου φαίνεται εξωπραγματικό για turbo-compressorato αμάξι...

Και 6800 το TSI??

 

Kαι κάτι για τις διπλές εξατμίσεις που θέλει να βάλει πολύς κόσμος.

Παιδιά ωραίο look οι διπλές, αλλά δε θα χάνει το αμάξι σε απόδοση??

Εδώ s2000 που και και αυτό μαμά έχει 2 εξατμίσεις και τα βελτιωμένα τις αλλάζουν με μία εξάτμιση.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

7400 έχει κόφτη το GT?

Μου φαίνεται εξωπραγματικό για turbo-compressorato αμάξι...

Και 6800 το TSI??

 

Για το TSI δεν ξέρω. Για το GT όμως ας το επιβεβαιώσουν και οι άλλοι. Εκτός αν έχει μόνο το δικό μου στις 7400 :p

 

Kαι κάτι για τις διπλές εξατμίσεις που θέλει να βάλει πολύς κόσμος.

Παιδιά ωραίο look οι διπλές, αλλά δε θα χάνει το αμάξι σε απόδοση??

 

Μα τα GT/TSI έχουν ήδη διπλή απόληξη εξάτμισης. Απλά στο TSI δε φαίνεται, είναι πίσω από τον προφυλακτήρα. Εξάλλου, 2 εξατμίσεις επιτρέπουν καλύτερη ροή καυσαερίων από μια (από μια αντίστοιχου μεγέθους, δε μιλάμε για καμιά μπούκα με διάμετρο σαν τη σήραγγα του Αρτεμισίου), άρα γιατί να χάνει;

Link to comment
Share on other sites

Kyprios το άρθρο που παραθέτεις είναι σωστό. Η τουρμπίνα του Golf GT είναι της εταιρίας BorgWarner τύπος K03 και είναι water cooled όπως μπορείς να δεις και στη διεύθυνση:

 

http://www.turbos.bwauto.com/products/turbochargerPassengerCarsGasoline.aspx

 

Τώρα αν αυτό σημαίνει ότι μπορείς να σβήνεις τον κινητήρα κατευθείαν τεχνικός δεν είμαι για να στο πω. Αν κάποιος γνωρίζει τι διαφορά έχουν τα υδρόψυκτα turbo από τα αερόψυκτα ας μας πει.

Επίσης ρίξε μια ματιά στο:

http://www.turbos.bwauto.com/files/newsletter/bwts_newsletter_342_376.pdf σελίδα 20

 

 

Φιλε Γιαννη τα πιο πανω τα εχω ηδη διαβασει, παντος καλα κανεις και τα παραθετεις. Τα ζητουμενα ειναι 1) αν μπορεις να σβηνεις τον κινητηρα αμεσως μετα απο μια σκληρη ή εστω μια χαλαρη χρηση, αφου η τουρπινα ειναι υδροψυκτη. 2) Εαν χρειαζεται να προσθεσουμε turbo timer.

 

Για αυτα τα ερωτηματα εχω στειλει e-mail στην εταιρία BorgWarner και περιμενω απαντηση γιατι οπως σωστα το θετεις, ουτε 'γω ειμαι τεχνικος αλλα ουτε υπαρχει καποια πληροφορια στο εγχειριδιο της VW. Υπαρχει ομως καποιος που να γνωριζει ή να εχει καποια πληροφορια που εμεις να μην γνωριζουμε?

 

 

Γιαννη κατι ακομη, τι γινεται με τη μη αναγνωριση του flash memory? Ενταξει?

 

 

 

http://www.volkswagen.dk/img/diverse/motorer/TSI_02_big.jpg

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον για ενημέρωση...Οι διαφορες που εχουν τα καινουρια tsi kai gt einai oi εξης.

Στο tsi 140hp αλλαξε η μασκα και εχει του gt επισης εχει στο πισω μερος το λογοτυπο tsi me to i κοκκινο,μπροστα εχει λογοτυπο γτ σπορτ και απο μεσα παιζει Mp3

 

Είσαι βέβαιος ότι αλλάζει μόνο η μάσκα; Εννοώ ο προφυλακτήρας μένει ο ίδιος;

Link to comment
Share on other sites

http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1259/article.html.Προς το τελος της συνεντευξης ο Geoff Watson αναφερεται στη ψυξη του Turbo,αν ειναι αναγκαιο το Turbo timing,την αναγκη για συνθετικα λαδια υψηλης αποδοσης και στο ποτε ο συνδυασμος χοανης/φιλτρου αερα και εξατμισης εχουν αποτελεσμα...

 

...Αγαπητε φιλε απο την Κυπρο,διαβαζοντας το παραπανω μπορεις να βγαλεις χρησιμα συμπερασματα για τα υδροψυκτα Turbo και οχι μονο...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Τα ζητουμενα ειναι 1) αν μπορεις να σβηνεις τον κινητηρα αμεσως μετα απο μια σκληρη ή εστω μια χαλαρη χρηση, αφου η τουρπινα ειναι υδροψυκτη. 2) Εαν χρειαζεται να προσθεσουμε turbo timer.

 

για το πρωτο μπορεις να βρεις την απαντηση στο manual

για το δευτερο οπως εχω "γραψει" και παλαιοτερα (copy paste απο 4Τ)το αυτοκινητο ειναι ηδη εφοδιασμενο με συστημα που συνεχιζει την ψυξη και μετα το σβησιμο του κινητηρα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Γιαννη τα πιο πανω τα εχω ηδη διαβασει, παντος καλα κανεις και τα παραθετεις. Τα ζητουμενα ειναι 1) αν μπορεις να σβηνεις τον κινητηρα αμεσως μετα απο μια σκληρη ή εστω μια χαλαρη χρηση, αφου η τουρπινα ειναι υδροψυκτη. 2) Εαν χρειαζεται να προσθεσουμε turbo timer.

 

Για αυτα τα ερωτηματα εχω στειλει e-mail στην εταιρία BorgWarner και περιμενω απαντηση γιατι οπως σωστα το θετεις, ουτε 'γω ειμαι τεχνικος αλλα ουτε υπαρχει καποια πληροφορια στο εγχειριδιο της VW. Υπαρχει ομως καποιος που να γνωριζει ή να εχει καποια πληροφορια που εμεις να μην γνωριζουμε?

 

 

Γιαννη κατι ακομη, τι γινεται με τη μη αναγνωριση του flash memory? Ενταξει?

 

Φίλε Kyprios όλα καλά με το flash memory, δεν μου το έχει ξανακάνει. Νομίζω βέβαια ότι το διάστημα που το παρουσίαζε χρησιμοποιούσα δύο διαφορετικής μάρκας flash drives, μια το ένα και μια το άλλο. Τώρα χρησιμοποιώ μόνο ένα. Δεν ξέρω αν έπεξε αυτό κάποιο ρόλο, απλά το αναφέρω.

By the way, έχει κανείς το σχετικό καλώδιο σύνδεσης με το αυτοκίνητο και το πρόγραμμα VAG-COM? Αν κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα ας μου απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

...Αγαπητε φιλε απο την Κυπρο,διαβαζοντας το παραπανω μπορεις να βγαλεις χρησιμα συμπερασματα για τα υδροψυκτα Turbo και οχι μονο...

 

Φίλε eagle1 το διάβασα το άρθρο που αναφέρεις. Από ότι κατάλαβα δεν λέει ευθέως ότι δεν υπάρχει ανάγκη πλέον για turbo timer, λέει ότι σχεδόν έχει εξαλειφθεί η ανάγκη. Τελικά ποιό είναι το συμπέρασμα για μας? Κάνουμε αυτό που (εμένα τουλάχιστον) μου είπαν από αντιπροσωπεία δηλ. αναμονή 2 λεπτά περίπου μετά από σκληρή χρήση?

Ποιά είναι η δικιά σου γνώμη?

Link to comment
Share on other sites

για το πρωτο μπορεις να βρεις την απαντηση στο manual

για το δευτερο οπως εχω "γραψει" και παλαιοτερα (copy paste απο 4Τ)το αυτοκινητο ειναι ηδη εφοδιασμενο με συστημα που συνεχιζει την ψυξη και μετα το σβησιμο του κινητηρα...

 

 

Φιλε vwgt τι ακριβως γραφει το manual, γιατι εγω δεν μπορω να το βρω? :O

 

 

To συστημα ψηξης που αναφερεται πιο κατω???

 

''After the engine's shutdown, the residual heat is carried away by means of a small cooling circuit, which is driven by a thermostatically controlled electric water pump.''

 

 

http://www.turbodriven.com/en/turbofacts/designBearingSystem.aspx

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους σας,

είμαι νέο μέλος και ελπίζω να μη σας κουράσω αν η ερώτησή μου έχει απαντηθεί ήδη προηγουμένως:

Αληθεύει ότι στο golf TSI (140ps) το turbo μπαίνει στις 2500 στροφές?

Αν ναι, τότε ακόμη και με συμβατική οδήγηση στην πόλη το turbo θα δουλεύει σχεδόν συνέχεια, έτσι δεν είναι? Αυτό δεν είναι καταπονητικό?

Ευχαριστώ και καλές βόλτες σε όλους! :)

ilias
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους σας,

είμαι νέο μέλος και ελπίζω να μη σας κουράσω αν η ερώτησή μου έχει απαντηθεί ήδη προηγουμένως:

Αληθεύει ότι στο golf TSI (140ps) το turbo μπαίνει στις 2500 στροφές?

Αν ναι, τότε ακόμη και με συμβατική οδήγηση στην πόλη το turbo θα δουλεύει σχεδόν συνέχεια, έτσι δεν είναι? Αυτό δεν είναι καταπονητικό?

Ευχαριστώ και καλές βόλτες σε όλους! :)

 

 

στις 3500 στροφες

 

δες και το πιο κατω:

 

http://www.volkswagen.dk/mere-vw/teknologi.asp?content=TSI

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση προς BORGWARNER:

 

Dear Sir,

 

I have recently bought VW Golf GT with TSi technology. Thus, it would be much appreciated if you could help me understand the operation and how to extent the lifespan of K03 turbocharger by answering the following questions:

 

1) Is K03 turbocharger fitted on the Golf GT Tsi, water-cooled or oil-cooled?

 

2) Do I have to leave the engine cool down before shutting it off? What about when I start the engine do I have to leave the engine warm up and then drive away?

 

3) A turbo timer will do any better?

 

4) What other precautions should be taken in order to extent the lifespan of this turbocharger?

 

Thank you in advance.

 

 

Απαντηση:

 

Dear Sir,

 

please find attached general info:

 

1. All BWTS turbos for gasoline engines have a water-cooled bearing housing nowadays. Also your K03 turbo for VW Golf GT TSI. And the oil supply for the bearings.

2 . It is always better to wait 30 sec/1 min to cool down the engine and turbo. It is also better to warm up the engine before full-load acceleration.

3. A turbo timer will do the same job I think.

4. Preventive measures: Carry out oil and filter services as per OEM‘s instructions. Use oil that is suitable for turbocharged engines.

 

Most Common Reasons for Turbo Failures:

 

1. Bad oil (contaminated, wrong specification)

 

2. Lack of lubrication (not enough oil flow / oil pressure)

 

3. Foreign objects (entering compressor or turbine)

 

4. Overspeeding and/or overheating

(often due to manipulations of the engine or the turbo)

 

5. Oil leakage

(oil in compressor or turbine housing)

--> In most cases the turbo itself is not defective

 

 

Kind regards,

Matthias Kipper

Sales IDS/Technical Support

 

BorgWarner Turbo Systems GmbH

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φιλε vwgt τι ακριβως γραφει το manual, γιατι εγω δεν μπορω να το βρω? :O

 

 

To συστημα ψηξης που αναφερεται πιο κατω???

 

''After the engine's shutdown, the residual heat is carried away by means of a small cooling circuit, which is driven by a thermostatically controlled electric water pump.''

 

 

http://www.turbodriven.com/en/turbofacts/designBearingSystem.aspx

 

thanks που μοιραζεσαι μαζι μας την απαντησή που σου εστειλαν... οσο για το manual αν εχουμε το ιδιο δες στο εντυπο 3.1 σελιδα 127 κατω δεξια... "..αφηστε τον κινητηρα να λειτουργησει για ακομα 2' στο ρελαντι πριν τον ακινητοποιησετε"

για το δευτερο ναι ειναι αυτο που βρηκες και εσυ.. "afte the....pump"

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

2 . It is always better to wait 30 sec/1 min to cool down the engine and turbo.

 

thanks που μοιραζεσαι μαζι μας την απαντησή που σου εστειλαν... οσο για το manual αν εχουμε το ιδιο δες στο εντυπο 3.1 σελιδα 127 κατω δεξια... "..αφηστε τον κινητηρα να λειτουργησει για ακομα 2' στο ρελαντι πριν τον ακινητοποιησετε"

για το δευτερο ναι ειναι αυτο που βρηκες και εσυ.. "afte the....pump"

 

 

Φιλε vwgt ευχαριστω για τις πληροφοριες.

 

Απο τα πιο πανω δικη μου εκτιμηση ειναι οτι ενα turbo timer ειναι must.

 

 

 

Ομως υπαρχει και το αλλο που λεει:

 

'With regard to modern automotive turbochargers, the need for a turbo timer can be eliminated by simply ensuring the car does not produce any 'boost' (during driving) for several minutes prior to the ignition being shut off.'

 

Retrieved from "http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_timer"

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

στις 3500 στροφες

 

δες και το πιο κατω:

 

http://www.volkswagen.dk/mere-vw/teknologi.asp?content=TSI

 

είδα όμως εδώ: http://www.independent.co.uk/living/motoring/road_tests/article1206620.ece

ότι μπαίνει στα 2500 μαζί με τον compressor και μετά μπαίνει μόνο του το turbo. Απλώς στις 2500 δεν ανοίγει τελείως η βαλβίδα του turbo ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων..

Anyway, ευχαριστώ για την απάντηση, αν και εμμένω στην αρχική μου γνώμη ότι το turbo ανοιγοκλείνει όλη την ώρα ακόμη και με συμβατική οδήγηση. Να είστε καλά.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Βεβαι το παραπάνω link μπορεί και να μην είναι καθόλου αξιόπιστο. Αλλά και από περιγραφές μέσω του site της VW για τον TSI κινητήρα, κατάλαβα ότι από τις 2500 και μετά δουλεύουν ταυτόχρονα turbo + compressor και μετά δουλεύει μόνο του το turbo.

Anyway, να είστε καλά.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Βεβαι το παραπάνω link μπορεί και να μην είναι καθόλου αξιόπιστο. Αλλά και από περιγραφές μέσω του site της VW για τον TSI κινητήρα, κατάλαβα ότι από τις 2500 και μετά δουλεύουν ταυτόχρονα turbo + compressor και μετά δουλεύει μόνο του το turbo.

Anyway, να είστε καλά.

Το τούρμπο μπορεί και να μην μπεί καθόλου σε στροφές μεγαλύτερες και από 3500. Η συμπλοκή του ή όχι εξαρτάται από τις απαιτήσεις σε επιτάχυνση που λαμβάνει ο εγκέφαλος του αμαξιού. Δλδ σε οδήγηση στην πόλη ο κομπρέσσορας ή το τούρμπο μπορεί να λειτουργούν ελάχιστα. Εκτός αν οδήγηση στην πόλη εννοείς φανάρι-φανάρι με τέρμα τα γκάζια!

 

Αυτό που σου λέω εκτός από θεωρητικά στο υποστηρίζω και πρακτικά μιας και έχω καταλήξει σε αυτό από την χρήση του TSI που κάνω εντός και εκτός πόλης.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι... Υπαρχει ενα χρονικο σημειο κατα την επιταχυνση οπου κομπρεσσορας και τουρμπο δουλευουν ταυτοχρονα μεχρι να αποσυμπλεχτει ο κομπρεσσορας και να συνεχισει μονο του το τουρμπο!!
Link to comment
Share on other sites

Το τούρμπο μπορεί και να μην μπεί καθόλου σε στροφές μεγαλύτερες και από 3500. Η συμπλοκή του ή όχι εξαρτάται από τις απαιτήσεις σε επιτάχυνση που λαμβάνει ο εγκέφαλος του αμαξιού. Δλδ σε οδήγηση στην πόλη ο κομπρέσσορας ή το τούρμπο μπορεί να λειτουργούν ελάχιστα. Εκτός αν οδήγηση στην πόλη εννοείς φανάρι-φανάρι με τέρμα τα γκάζια!

 

Αυτό που σου λέω εκτός από θεωρητικά στο υποστηρίζω και πρακτικά μιας και έχω καταλήξει σε αυτό από την χρήση του TSI που κάνω εντός και εκτός πόλης.

 

ok, κατάλαβα! ευχαριστώ πολύ. Είμαι κι εγώ σε αναμονή για το TSI και έχω γεμίσει απορίες που προσπαθώ να λύσω. Thanx :)

ilias
Link to comment
Share on other sites

είδα όμως εδώ: http://www.independent.co.uk/living/motoring/road_tests/article1206620.ece

ότι μπαίνει στα 2500 μαζί με τον compressor και μετά μπαίνει μόνο του το turbo. Απλώς στις 2500 δεν ανοίγει τελείως η βαλβίδα του turbo ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων..

Anyway, ευχαριστώ για την απάντηση, αν και εμμένω στην αρχική μου γνώμη ότι το turbo ανοιγοκλείνει όλη την ώρα ακόμη και με συμβατική οδήγηση. Να είστε καλά.

Εγω που εχω DSG αλλαζει τις ταχυτητες στις 1700 στρ σε χαλαρη οδηγηση. Στις 2200 στρ με 6η το αμαξι πηγαινει με 120. Επομενως μπορεις ανετοτατα να οδηγησεις "συμβατικα" οπως λες.

Link to comment
Share on other sites

Απο τα πιο πανω δικη μου εκτιμηση ειναι οτι ενα turbo timer ειναι must.

 

 

Και εγω το θεωρω καλη λυση το turbo timer....αλλα δεν μπορω να το βαλω.....γιατι δεν θα μπορω να κλειδωσω το αμαξι και να φυγω.Ο συναγερμος δεν το επιτρεπει.Οποτε το αφηνω 1-1.5 λεπτακι και ειμαι οκ

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Exei valei kapoios san extra ton ergostasiako synagermo tis VW gia to golf???Gnwrizei kata poso einai kalos kai apo ti prostateuei????Kapou diavasa oti periexei mono fylaksi tou eswterikou xwrou tou autokinhtou!Oson afora gia rymoulkisi prostateuei h oxi????
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...