Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1. Επειδή το αυτοκίνητο έχει αερόσακο στο πλαινό μερος της πλάτης του καθίσματος προσωπικά δε θα ήθελα να βάλω δέρμα ειτε μέσω της αντιπροσωπείας είτε σε κάποιο μαγαζι της αγοράς.

2. η plus αξίζει (προσφέρει αρκετες ρυθμίσεις που χωρίς την ύπαρξή της δεν μπορείς να κανεις μόνος σου.

3. πραγματι κανει ενα βουητό αλλά μικρότερο σε ένταση και λιγότερο ενοχλητικό απο αυτό ενος παραθύρου Το μόνο θεμα που αντιμετωπίζω είναι οτι στη θεση "ανύψωσης" τρίζει στις λακουβες.

 

από οσα extra εχω βαλει το πιο χρήσιμο (εκτός απο το parking radar) τελικά ειναι ο αντιθαμβωτικός καθρέπτης (κατι που θεωρούσα μεγαλη πολυτέλεια) και αν το ήξερα θα το ειχα παρει και με εξωτερικό αντιθαμβωτικό.

 

Για την ηλιοροφή που τρίζει .. έχει κάποιες ρυθμίσεις

 

Ρίξε μια ματια και εδω μήπως βρεις κάτι

 

http://volkswagen.msk.ru/body/g5/g5_60-01.pdf

 

Πάντως ούτε και η δική μου τρίζει.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Για την ηλιοροφή που τρίζει .. έχει κάποιες ρυθμίσεις

 

Ρίξε μια ματια και εδω μήπως βρεις κάτι

 

http://volkswagen.msk.ru/body/g5/g5_60-01.pdf

 

Πάντως ούτε και η δική μου τρίζει.

 

Εαν δεν παίζει το link προσπάθησε :

 

http://volkswagen.msk.ru

Boody

Volkswagen Golf V (2003-) / ..

Volkswagen Golf V: Sunroof with glass panel (Meritor)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

18 αλογακια:lol: μικροτερη ροπη δεν εχει κομπρεσσορα και ειναι φτηνοτερο κανα 1000 euros

 

Επίσης πρέπει να καίει και λίγο παραπάνω από τον TSI 140bhp καθότι σκέτο turbo που ανοίγει σχετικά χαμηλά...

Link to comment
Share on other sites

1. Επειδή το αυτοκίνητο έχει αερόσακο στο πλαινό μερος της πλάτης του καθίσματος προσωπικά δε θα ήθελα να βάλω δέρμα ειτε μέσω της αντιπροσωπείας είτε σε κάποιο μαγαζι της αγοράς..

 

 

Σχετικά με το παραπάνω που έγραψες σχετικά με το δερμάτινο σαλόνι και τους αερόσακους θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.

Σημαίνει ότι δεν θα ανοίγουνε οι πλαινοί αερόσακοι και στα 2 μπροστινά καθίσματα ??

 

Λίγο παράξενο μου φαίνεται όμως , τι παίζει όμως ???

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου .

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο φόρουμ

 

Παιδιά έχω 2 πρόβλήματα με το αμάξι αν γνωρίζει κάτι κάποιος παρακαλώ πολύ ας παραθέση την αποψη του

 

1. Στις υψηλές στροφές το αμάξι κλωτσάει, δηλαδή σκορτζάρει και μάλιστα μια φορά αναβόσβησε το σηματάκι του κινητήρα μαζί με το ESP, μετά απο λίγο έσβησε

2. Πρίν απο λίγες μέρες όταν γεμίζω την πρώτη στην αλλαγή με 2α μονο στις υψηλές μιλάμε, ακούγετε το γνωστό γρατζούνισμα στο γρανάζι λες και δεν απομωνόνει ο συμπλέκτης,

 

αν γνωρίζει καποιος κάτι σχετικα ας μου σας παρακαλώ

 

Ευχαριστω πολύ

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το παραπάνω που έγραψες σχετικά με το δερμάτινο σαλόνι και τους αερόσακους θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.

Σημαίνει ότι δεν θα ανοίγουνε οι πλαινοί αερόσακοι και στα 2 μπροστινά καθίσματα ??

 

Λίγο παράξενο μου φαίνεται όμως , τι παίζει όμως ???

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου .

Αυτο που εγραψε ο φιλος ειναι οτι δεν εμπιστευεται λογω των αεροσακων να παει να βαλει δερμα aftermarket. Πολοι το κανουν και δινουν εγγυηση για το δερμα. Αν ομως γινει καμμια στραβη και τρακαρεις και δεν ανοιξουν οι αεροσακοι, τι κανεις μετα? Μερικες αντιπροσωπειες εδω βαζουν δερμα (Autonet, Pazaropoulos) μερικες οχι (Karenta). Και μη ξεχνας και το θεμα του τριξιματος. Θα πρεπει να βγουν τα καθισματα και να τοποθετηθουν πισω. Ειναι 100% σιγουρο οτι καποιο τριξιμο θα υπαρχει.

Η γνωμη μου? Εγοστασιακα μονο. Μη πας σε λυσεις aftermarket

Link to comment
Share on other sites

Επίσης πρέπει να καίει και λίγο παραπάνω από τον TSI 140bhp καθότι σκέτο turbo που ανοίγει σχετικά χαμηλά...

 

Δεν πρόκειται να καίει περισσότερο από τα TSI με κομπρέσσορα.

Στο θέμα της κατανάλωσης ένας κομπρέσσορας σαφώς επιβαρύνει, ενώ ένα τούρμπο υπό συνθήκες μπορεί να είναι οικονομικότερο από ένα ατμοσφαιρικό.

Μην περιμένετε βέβαια καμιά μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο φόρουμ

 

Παιδιά έχω 2 πρόβλήματα με το αμάξι αν γνωρίζει κάτι κάποιος παρακαλώ πολύ ας παραθέση την αποψη του

 

1. Στις υψηλές στροφές το αμάξι κλωτσάει, δηλαδή σκορτζάρει και μάλιστα μια φορά αναβόσβησε το σηματάκι του κινητήρα μαζί με το ESP, μετά απο λίγο έσβησε

2. Πρίν απο λίγες μέρες όταν γεμίζω την πρώτη στην αλλαγή με 2α μονο στις υψηλές μιλάμε, ακούγετε το γνωστό γρατζούνισμα στο γρανάζι λες και δεν απομωνόνει ο συμπλέκτης,

 

αν γνωρίζει καποιος κάτι σχετικα ας μου σας παρακαλώ

 

Ευχαριστω πολύ

 

οπως εχουν γραψει και πολυ αλλοι φιλοι το προβλημα με την αλλαγη της ταχυτητας απο 1η σε 2α εντοπιζεται στο προβληματικο συγχρονιζε γραναζι της 2ας.εχει εντοπιστει σε μερικα αυτοκινητα(και στο δικο μου) και καλο ειναι οσο εισαι ακομη στην εγγυηση να πας να στο αλλαξουν. απ' οτι ξερω οι πιο πολλες αντιπροσωπειες γνωριζουν το προβλημα

Link to comment
Share on other sites

οπως εχουν γραψει και πολυ αλλοι φιλοι το προβλημα με την αλλαγη της ταχυτητας απο 1η σε 2α εντοπιζεται στο προβληματικο συγχρονιζε γραναζι της 2ας.εχει εντοπιστει σε μερικα αυτοκινητα(και στο δικο μου) και καλο ειναι οσο εισαι ακομη στην εγγυηση να πας να στο αλλαξουν. απ' οτι ξερω οι πιο πολλες αντιπροσωπειες γνωριζουν το προβλημα

 

To έχεις αλλάξει εντός εγγύησης; Τι ακριβώς σου άλλαξαν; Γιατί διαβάζω σε διάφορα fora και ο καθένας λέει τα δικά του. Άλλος ότι θέλει γρανάζι 2ας κ συγχρονιζέ, άλλος ότι θέλει και της 5ης γιατί είναι λέει στον ίδιο άξονα, άλλος ότι θέλει όλο το σασμάν και άλλος και δίσκο πλατώ!

 

Εμένα πάλι στην αντιπροσωπεία μου πρότειναν το εξής κουφό: Να το αφήσω όπως είναι, ούτως ώστε όταν χειροτερέψει και δημιουργηθεί πρόβλημα σε όλο το σασμάν να το περάσουν όλο στην εγγύηση. Κανονικά αυτή η λύση με ικανοποιεί, γιατί θα βρεθώ στα 2 χρόνια με ένα ολοκαίνουριο σασμάν, αλλά την απορρίπτω γιατί αυτό σημαίνει ότι για 8 μήνες ακόμα δε θα μπορώ να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητό μου!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα πηγα στην αντιπροσωποια χθες και μου ειπαν οτι εχει βγει προγραμμα για το TSI 140 (απο την REVO) το οποιο μεσα σε 20 λεπτα το περνανε στον εγκεφαλο του κινητηρα το οποιο το κανουνε 170 hp και δινουν 2 χρονια εγγυηση... Ρωτησα εναν μηχανικο της VW (o oποιος εχει GT) και μου ειπε οτι δε προκειτε να σου βγαλει απολυτως κανενα προβλημα διοτι οι κινητηρες ειναι ακριβως ολοιδιοι, ειναι σαν να παιρνεις τον κινητερα του GT.. αλωστε αυτη ειναι και η μετατροπη απλα βαζεις το προγραμμα του GT .... Και το κοστος 1.000 Ε Ποια η γνωμη σας ????

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Μήπως να ρωτήσεις για πρόγραμμα που βάζουν σε GT (πχ.200 άλογα) και να το βάλεις? :-Ρ

 

Τα GT και TSI πρέπει να διαφέρουν τουλάχιστον στον άξονα που δίνει κίνηση από τη μηχανή στο κομπρέσσορα και ρυθμίζει την πίεση υπερτροφοδότησης του κομπρέσορα. Σε αντίθεση με τα τούρμπο που η πίεση υπερτροφοδότησης ρυθμίζεται με το πρόγραμμα, στους κομπρέσσορες ρυθμίζεται με αυτό το εξάρτημα.

Ακόμα λοιπόν και αν έχουν ίδιο κομπρέσσορα και τούρμπο, πέρα από την κατασκευή βέβαια της ίδιας της μηχανής, ίδια δεν είναι και με πρόγραμμα δε θα γίνουν ακριβώς ίδια*.

 

Το κόστος είναι υψηλό, αν πάντως ισχύει ότι το τούρμπο είναι ίδιο με του GT, τουλάχιστον δε θα έχεις προβλήματα με το τούρμπο.

Στα προγράμματα αυτό που κάνουν είναι να δουλέυουν την τουρμπίνα στα όρια της οπότε συνήθως απαιτούν αλλαγή ανά τακτά χρονικά διαστήματα (πχ. 50.000χλμ) ανάλογα πάντα και με τη χρήση.

 

*Οι διαφορές βέβαια θα είναι πολύ μικρές και μόνο στις στροφές που επλέκεται ο κομπρέσσορας αν όντως έχουν ίδιο τούρμπο.

 

Σχετικά πάντως με τα προγράμματα για 200 άλογα των GT, στα Ibiza όπου FR και Cupra έχουν νομίζω ίδια ή σχεδόν ίδια τουρμπίνα, το πρόγραμμα και τα 2 τα πάει κοντά στα 200 άλογα παρά το ότι το ένα έχει 150 και το άλλο 180 στοκ.

Link to comment
Share on other sites

Telika ti paizei me tous kinitires tou TSI kai tou Gt einai idioi h oxi???Pws mporoume na to mathoume!Sto periodiko evo pantws se teuxos tou pou eixe sygkritiko to golf gt me to tsi elegan kai autoi akrivws to idio pragma oti oi 2 kinitires oloiidioi ta turbo kai oi compressores ola idia kai to mono pou allazei einai h xartografisi tou kinitira o egkefalos tou diladi!!Mporoume telika na to diastaurwsoume auto kai na doume an ontws aksizei na kaneis tin metatropi se gt wste na bgazei 170 aloga!!!
Link to comment
Share on other sites

Nai edaksei ta 30 aloga kai egw tha ithela alla ti alles allages prepei na ginoun?As poume ta frena poso tha stoixizoun ki episis otan rwthsa gia na allaksw olh thn mourh brosta kai na thn kanw GTsport mou eipan oti allazoun polla pragramata ki ena apo ayta einai kai h eisagwgh aera.Meta oi anarthseis tha einai arketes?Mhn thysiasoume thn akaireothta tou aytokinhtou gia 30 aloga.Kai ypenthymizw egw tha ta ithela 30 aloga parapanw alla kalo tha htan na kseroume to synoliko kostos giati 1000 euro einai kalh arxh.
Link to comment
Share on other sites

οπως εχουν γραψει και πολυ αλλοι φιλοι το προβλημα με την αλλαγη της ταχυτητας απο 1η σε 2α εντοπιζεται στο προβληματικο συγχρονιζε γραναζι της 2ας.εχει εντοπιστει σε μερικα αυτοκινητα(και στο δικο μου) και καλο ειναι οσο εισαι ακομη στην εγγυηση να πας να στο αλλαξουν. απ' οτι ξερω οι πιο πολλες αντιπροσωπειες γνωριζουν το προβλημα

 

Σευχαριστώ πολύ, σημερα θα πάω και θα σε ενημερώσω,

ευχαριστω πάντως πάλι

Link to comment
Share on other sites

προχθες οδηγησα το 1.4gt sport με τους 122 ιππους.ενδιαφερον αυτοκινητο με καλες επιδοσεις.πιστευεις οτι οδηγεις αυτοκινητο με πολυ περισσοτερα αλογα.η τιμη του με κλειδι στο χερι μουειπαν 20470,χωρις esp.το μονο που με προβληματισε ηταν η αποδοση των φρενων(ο πωλητης ειπε οτι δεν ειναι ακομα στρωμενα ειχε 400κμ) κ η αναρτηση την οποια την περιμενα πιο σκληρη.κατα τα αλλα το αυτοκινητο αξιζει τα λεφτα του και γενικα με εντυπωσιασε.

Μεσα στο σεπτεβριο η οκτωβριο ερχετατι και το α3 με 1,4 με 125 αλογα.εχει ακουσει κανεις ποια θα ναι η τιμη του εδω?

οσο για το γκολφ μαλλον θα περιμενω να βγει το νεο μοντελο του χρονου και θα την βγαλω με το παλιο ως τοτε.ελπιζω να αξιζει ,μεταξυ των αλλων καπου διαβασα οτι θα ναι κ 10% πιο φθηνο σε σχεση με το υπαρχον

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω αν η επιλογη του golf fsi 122hp turbo χωρισ κομπρεσσορα , αν ειναι μια ενδεδειγμενη επιλογη

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

αν μιλαμε για τα ιδια αλογα στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι τον ιανουαριο του 2008 αλλαζουν οι τιμεσ προσ τα πανω . παντωσ αν εχεισ καποια ενημερωση για τιμη σχετικα με το α4 παρακαλω να με ενημερωσει
Link to comment
Share on other sites

Se oti afora ta +30 aloga gia to tsi,opws eipan kai merikoi filoi tha xreiastei na allaxei KAI frena KAI anartiseis KAI pi8anon kai zantes opote to kostos sigoura den tha einai 1000 euro alla much more gia na exei kai tin akereotita tou amaxiou fisika kai na min ginoume kagkoures tis genias MAXPOWER.

Oson afora to golf me ta 122hp nomizw pws den axizei afou me 1000 euro parapanw pairneis to tsi.An kai to GT itan pio akrivo kata 1000 euro apo to tsi tha ekana kapoies 8isies gia na to parw,alla den einai...

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε , πιστευεισ οτι είναι καλύτερη επιλογή το astra απο το golf ;

 

η δικια μου γνωμη ειναι οτι καλυτερο ειναι το golf.to αστρα μονο στα φρενα ειναι καλυτερο.εχω οδηγησει αστρα gtc 180 αλογα το γολφ με 140 κ με 122 .μεγαλη διαφορα παντως 140 με 122 δεν υπαρχει.δεν ξερω κατα ποσο συμφερει να παρει κανεις το γλολφ με 140 αλογα απο τη στιγμη που εχει 1 λιτρο παραπανω μεση καταναλωση στα 100 σε σχεση με αυτο των 122

παντως σε 1 με 1.5 χρονο θα βγουν νεα μοντελα γκολφ κ αστρα.

Link to comment
Share on other sites

Οσοι ειστε κατοχοι του γτ 170 θελω να δειτε καποια πραγματα να μου φυγει η περιεργεια ασχετα αν πηγα στον μηχανικο.Λοιπον εν σταση ακομα και εν κινησεισ με ανοιχτα παραθυρα πατηστε το γκαζι 3000 στροφες και αφηστε το.Στις 1200 εκει κοντα θα ακουσετε οταν ερχετε η μηχανη στα οπα της εναν αλλο θορυβο..Τουλαχιστον εγω αυτο ακουω. Μου ειπε πως ειναι ο κομπρεσορας.Ο θορυβος ειναι μεταλικος σαν να γρατζουναει.το δευτερο ειναι οταν εχω κλειστη την καμπινα και αλλαζοντας ταχυτετητες απο 1 σε δεθτερα αλλα με πολυ μικρη ταχυτητα 10κμ ακουγετε τριγμος και μαλλον απο το λεβιε αλλες φορες λιγο αλλες φορες ποιο εντονος απο εκει εγω το εστιαζω διοτι βαζοντας το χερι στο μοχλο απο κατω νιωθω τους κραδασμους.Ο μηχανικος μου ειπε πως ερχετε απο την βαση της μηχανης απο κατι λαστιχα που την κρατανε και τετοια δεν καταλαβα και πολλα.Εστειλε μαιλ και περιμενουμε απαντηση.Αν εχει κανεις τετοιυ ειδους προβληματα ας επικοινωνησει μαζι μου πμ

2,5 μηνες το εχω 6500κμ.Κανενα ουσιστικο προβλημα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το παραπάνω που έγραψες σχετικά με το δερμάτινο σαλόνι και τους αερόσακους θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.

Σημαίνει ότι δεν θα ανοίγουνε οι πλαινοί αερόσακοι και στα 2 μπροστινά καθίσματα ??

 

Λίγο παράξενο μου φαίνεται όμως , τι παίζει όμως ???

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου .

 

οχι δε λεω πως ακυρωνται (δε νομιζω πως κανεις θα θυσιαζε 2αεροσακους για ενα δερματινο σαλονι)... αλλα όπως ειπε και ο eliasj στην περιπτωση που χρειαστει να ανοιξουν φοβαμαι οτι ισως τα προκαθορισμενα σημεια (οπου θα "ανοιξουν" τα γαζια και θα βγει ο αεροσακος) δεν ειναι τοσο καλα μελετημενα και υπαρξει δυσλειτουργια...

βεβαια αυτος ειναι ενας δικος μου φοβος (αν και απο οτι βλεπω και μερικων αλλων) Βεβαια γενικα δεν εμπιστευομαι τον καθε μαστρο-μητσο... (ειτε φορα τα χρωματα μιας αντιπροσωπειας ειτε τα χρωματα μιας after market φιρμας...)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...